Yksinäisyys on

Anonyymi

Yleisempää kuin luullaan. Siksi on hyvä että on tälläisiä sinkut palstoja jossa saatte jutella toisille.

38

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpä, vaan jotkut mulkut kieltäisi nämäkin yhteydenpidot ulkomaailmaan. Heidän oikea tapa pitäisi olla kaikikille oikea tapa.

• Kaikille.. 😄

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Kaikille.. 😄

Tuo on totta. Sun nimimerkkin. Palstanvaeltaja olisi parempi.

• Anonyymi kirjoitti:

Tuo on totta. Sun nimimerkkin. Palstanvaeltaja olisi parempi.

Vaellan kolmea eri palstaa... Tämä, ikävä ja tyttöjen palsta.

• Anonyymi

Eikö sinun pitänyt nyt lopettaa palstailut kun syksykin on

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö sinun pitänyt nyt lopettaa palstailut kun syksykin on

Odottaa vastausta

• Anonyymi

Jutella? :) Sinä teet vähän muutakin.

• Anonyymi

Tuo on totta. Tahtoo vaan aina joku vinkuintiaani leikkiä pomoa ja mielipidejohtajaa. Luulee olevansa muita enemmän. Samoin rakentavat imagoa itselleen ja egoa nimimerkkinsä taakse. Joskus seurannut näitä. Fiksujakin on mukana.

• No en tiedä kuka täällä nyt varsinaisesti yksinäisyyttään paikkaa, vaikka niitäkin on. Itse tunne todella harvoin yksinäisyyttä ja tilanne on silloin itseaiheutettu, jolloin tuntemus on helppo ajatella pois. Täällä olen puhtaasti viihteen, ajankulun ja toisinaan hyvän keskustelun vuoksi.

• Kyllä mä välillä paikkaan sitäkin, kun tekee mieli jutella ja isäntä ei viitti puhua. Eipä sillä kyllä ole mitään mielenkiintoista puhuttavaakaan, samat tylsät papatukset kuultu sata kertaa.

• PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Kyllä mä välillä paikkaan sitäkin, kun tekee mieli jutella ja isäntä ei viitti puhua. Eipä sillä kyllä ole mitään mielenkiintoista puhuttavaakaan, samat tylsät papatukset kuultu sata kertaa.

Mä en tosiaan varsinaisesti yksinäisyyttä paikkaa, vaan ennemminkin tulen tänne aiheuttamaan pahennusta ja välillä löytyy hyviä keskustelujakin.
        Eikö täällä sitten ole ne samat tylsät papatukset, kuultu ainakin tuhat kertaa 😂

• randombypasser kirjoitti:

Mä en tosiaan varsinaisesti yksinäisyyttä paikkaa, vaan ennemminkin tulen tänne aiheuttamaan pahennusta ja välillä löytyy hyviä keskustelujakin.
        Eikö täällä sitten ole ne samat tylsät papatukset, kuultu ainakin tuhat kertaa 😂

Ei ole yhtä tylsiä kaikki. 😂

Ei ole yhtä tylsiä kaikki. 😂

Ai hitto, no täytyy yrittää sitten enemmän 😜

• PALSTANVALTAAJA
        randombypasser kirjoitti:

Ai hitto, no täytyy yrittää sitten enemmän 😜

No nyt pomppas. 😌

Jos lapsetkin sanoo, että iskä vaan aina papattaa noita tylsiä papatuksiaan ja pelaa kaikki vapast pleikkaa, niin en ole ainoa kypsynyt. 🥴

No nyt pomppas. 😌

Jos lapsetkin sanoo, että iskä vaan aina papattaa noita tylsiä papatuksiaan ja pelaa kaikki vapast pleikkaa, niin en ole ainoa kypsynyt. 🥴

On se melkoinen ukkeli... Vaan eipä sillä, liekö vähän mallivikaa, jotenkin tuntuu että aika monesti miehet jässähtävät tiettyyn muottiin kun perhe on perustettu...

• Anonyymi

No nyt pomppas. 😌

En ymmärrä teidän perheen elämislogiikkaa.
        Ymmärrän sen että tyttäret ovat aina viimepelissä äidin puolella ja isä on se joka tekee ja mahdollistaa.
        Silti, että isät olisivat tylsiä en allekirjoita.

Tänä aamuna heräsin kello 7:00 ja soitin ennen kahdeksaa tyttärelle kysyen haluaisiko hän kokea jotain uutta. Innokkaana sanoi että joo. Kysyin onko valmis hakuun alle tunnin kuluttua, varustukset ovat tällaiset.

Ei tullut nokkahuilun soitosta mitään kun oli hauskempaa tekemistä.
        Uusi ympäristö, uudet ihmiset tuovat elämään aina jotain uutta.
        Ihastui uuteen lajiin ja kertoi haluavansa mennä ensiviikollakin, alkaa olla kalenteri täynnä.

Samojen ihmisien kanssa samoissa tiloissa tapahtuu yleensä samanlaisia asioita, voi jopa tylsistyä.

AV

On se melkoinen ukkeli... Vaan eipä sillä, liekö vähän mallivikaa, jotenkin tuntuu että aika monesti miehet jässähtävät tiettyyn muottiin kun perhe on perustettu...

Niin se taitaa olla, kaikilla ne omat "paheensa" mihin jumittuu. Jännä vaan havaita, että vaikken ole halaistua sanaa lapsille isästään marmattanut, niin ovat kypsiä samoihin asioihin kun minäkin.

Onhan se yhteisestä ajasta pois minkä siunaa vain itselleen.

• Anonyymi kirjoitti:

Ymmärrän sen että tyttäret ovat aina viimepelissä äidin puolella ja isä on se joka tekee ja mahdollistaa.

Tänä aamuna heräsin kello 7:00 ja soitin ennen kahdeksaa tyttärelle kysyen haluaisiko hän kokea jotain uutta. Innokkaana sanoi että joo. Kysyin onko valmis hakuun alle tunnin kuluttua, varustukset ovat tällaiset.

Ihastui uuteen lajiin ja kertoi haluavansa mennä ensiviikollakin, alkaa olla kalenteri täynnä.

Samojen ihmisien kanssa samoissa tiloissa tapahtuu yleensä samanlaisia asioita, voi jopa tylsistyä.

AV

Meille sinä olisit liian yliyrittävä ja tehokas. Kyllästyttäis tuohonkin jatkuvaan suorittamiseen. 😆

• Anonyymi kirjoitti:

AV

"isä on se joka tekee ja mahdollistaa."

Ai miten? Istumalla 24/7?

• randombypasser

Niin se taitaa olla, kaikilla ne omat "paheensa" mihin jumittuu. Jännä vaan havaita, että vaikken ole halaistua sanaa lapsille isästään marmattanut, niin ovat kypsiä samoihin asioihin kun minäkin.

Juu, niinhän se vähän on, kaikilla on omat metkunsa. Lapsethan ei ole tyhmiä, vaan pikemminkin hitsin tarkkanäköisiä.

Kyllä vain, noin lapsiperheessä olisi suotavaa olla osallistuvampi ja vähemmän itsekäs.

• Anonyymi

Meille sinä olisit liian yliyrittävä ja tehokas. Kyllästyttäis tuohonkin jatkuvaan suorittamiseen. 😆

Voi olla, tyttärellä taas virtaa riittää vaikka mihin.
        Haluaa tehdä ja kokea kaikenlaista, vaikka sanon välillä että pitäisi enemmän myös levätä. Nukkuu kyllä 10 tuntia mutta silti. Yksi on varmaa, hänellä ei ole tylsää.
        Tuokin aamuinen juttu oli hänen keksimää ja haluamaa, joten olin vain mahdollistaja.
        Asiat yleensä lähtevät liikkeelle siitä miten hän on havainnut jotain, juttelee ja sanon vain katsotaan tuota myöhemmin. Tänään oli se myöhemmin, vaati järjestelyjä.

AV

Juu, niinhän se vähän on, kaikilla on omat metkunsa. Lapsethan ei ole tyhmiä, vaan pikemminkin hitsin tarkkanäköisiä.

Kyllä vain, noin lapsiperheessä olisi suotavaa olla osallistuvampi ja vähemmän itsekäs.

Näköjään ne huomaa. Joka päivä kumpikin toteaa, että iskä vaan motkottaa ja papattaa, jättää itsekin astioita viemättä, sotkunsa siivoomatta ja silti marmattaa aina meille.

Epäreilu.

No kyllä hän tänään kävi yhdessä kaupassa ja teki ruoan. Että hyvä sekin.

Lapsuus menee pian ohi, isompi on nyt jo paljon kavereitten kanssa ja aina vaan enempi kun kasvaa. Kohta näkyy vaan vilaus...

Lyhyinä koulupäivinä on kuitenkin pyritty käydä minä ja hän pyörälenkillä tai yhdessä jossain, kun pienempi on koulussa vielä. Ei ne vuosia tuotakaan enää kaipaa.

Näköjään ne huomaa. Joka päivä kumpikin toteaa, että iskä vaan motkottaa ja papattaa, jättää itsekin astioita viemättä, sotkunsa siivoomatta ja silti marmattaa aina meille.

Epäreilu.

Lapsuus menee pian ohi, isompi on nyt jo paljon kavereitten kanssa ja aina vaan enempi kun kasvaa. Kohta näkyy vaan vilaus...

Lyhyinä koulupäivinä on kuitenkin pyritty käydä minä ja hän pyörälenkillä tai yhdessä jossain, kun pienempi on koulussa vielä. Ei ne vuosia tuotakaan enää kaipaa.

Mulla vaan narisee uhkaavastineturengas ja rallattaa ketjut. Mutsin vanha kirkkofillari, kun ei hajois kesken leikin alamäessä. 😂

Epäreilu.

Ei oikein ole varaa marmattaa, ellei itse näytä samaa mallia. Mielestäni. Paitsi toki toisinaan, aikuisilla voi olla monta juttua menossa yhtä aikaa ja marmatus on vain muistutus.

Äkkiähän se lapsuus menee, se tosiaan vain yhtäkkiä on poissa. Olkoonkin, että kestää vuosia, mutta niin se vain katoaa. Ja takaisin sitä ei saa, vaikka ihminen tallella onkin. Herkkää.

Ei vaan, nyt täytyy mennä yöpuulle. Hyvät yöt, kun sinne asti pääset 😊

Mulla vaan narisee uhkaavastineturengas ja rallattaa ketjut. Mutsin vanha kirkkofillari, kun ei hajois kesken leikin alamäessä. 😂

Vaan nyt meen itsekin nukkumaan, huomenna mummolaan kylään. Hyvät yöt. ☺️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

AV

"isä on se joka tekee ja mahdollistaa."

No ei. Isä on se joka on poissa ja matkustaa.

• Anonyymi

Noinhan se usein menee.

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Lapset myös haistavat vääryydet. Jos isä motkottaa lapsille siisteydestä, mutta jättää itse kaiken hujan hajan, ei hyvä tule.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi olla, tyttärellä taas virtaa riittää vaikka mihin.
        Haluaa tehdä ja kokea kaikenlaista, vaikka sanon välillä että pitäisi enemmän myös levätä. Nukkuu kyllä 10 tuntia mutta silti. Yksi on varmaa, hänellä ei ole tylsää.
        Tuokin aamuinen juttu oli hänen keksimää ja haluamaa, joten olin vain mahdollistaja.
        Asiat yleensä lähtevät liikkeelle siitä miten hän on havainnut jotain, juttelee ja sanon vain katsotaan tuota myöhemmin. Tänään oli se myöhemmin, vaati järjestelyjä.

AV

Sinun täytyy sanoa suoraan "nyt levätään". Tyttärelle tulee muutoin adhd.

Ystäväni tyttö puuhaa kokoajan kaikkea, äitinsä, kavereiden kanssa, koulussa (2. luokka). Saa kotona ollessaan raivarin suorastaan, jos ei keksi 10 sekuntiin mitään tekemistä "TYLSÄÄÄÄÄÄÄ, EI MITÄÄÄÄÄN TEKEMISTÄÄÄ". Tuon ikäisellä olisi hyvä istua päivittäin hiljaa vähintään 10 MINUUTTIA tekemättä yhtään mitään.

• Anonyymi kirjoitti:

Lapset myös haistavat vääryydet. Jos isä motkottaa lapsille siisteydestä, mutta jättää itse kaiken hujan hajan, ei hyvä tule.

Jep, lapset on käsittämättömän tarkkanäköisiä, vaikkei heillä välttämättä ole vielä sanoja tai kuvauksia kaikelle havainnoimalleen. Mutta muistissa ne pysyvät...

• Anonyymi

Minä en juurikaan tunne itseäni yksinäiseksi, vaan olen aina haluttuani löytänyt seuraa. Nyt juuri tällä hetkellä tuntuu, että oöisi illa joku henkilö jonka kanssa keskustella tämänpäiväisestä "ongelmasta". Tuntuu, että vastapuoli ei van käsitä, mitä haluaisin sanoa. Juuri tämä huolestuttaa itseäni eniten sen jälkeen kun olen luullut kasvattavasi tätä kohti oikeudenmukaisuutta ja muiden huomioonttamista.
      Olen todellakin pettynyt, kun toinen ei ymmärrä haluamaani.

• Anonyymi

Ryyppään tänään ja juhlin yksinäisyyttä.

• Anonyymi

sinkujen määrä kasvaa mutta isolle kohde ryhmälle ole mitään yhteistä niin että sillä olisi vapaat vain matkassa, lieneekö yksin lähteminen vaikeaa vieraiden keskelle yleisö tahtumaan,

• Anonyymi

ykxsinäisxyy on kuin auton omistajuus=?

• Anonyymi

Joa auomwaaasiantuntijoille, niin hän muutta Houston TX, asuu siellä iloisesti odeotellen kirjewitä miten uusia töitä tuli TE-moiistosta kirjallisia kirjeiä.

• Anonyymi

Yksinäisyys on tosiaan aika yleistä. Sitä varmaan jokainen kokee ajoittain, vaikka olisikin perhe, sukulaisia, ystäviä, kavereita, tuttuja ja puolituttuja tai ainakin jotain näistä.

Palstailu on mahtavaa, koska se on rentoa. Ei tarvitse välittää mistään, ellei huvita. Lähinnä olen täällä viihtymisen ja ihmisten vuoksi. Valitettavan vaikea kohdata missään täysin erilaisia ihmisiä ja vaihdella mielipiteitä.

- Sheena

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      163
      9606
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      49
      3060
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      42
      2841
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      61
      2649
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      201
      2055
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      106
      1964
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      25
      1893
    8. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      53
      1450
    9. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      112
      1286
    10. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1241
    Aihe