Menetänkö kaikki kaverit yläasteelle menon takia

Anonyymi

Oon siis 12-vuotias tyttö ja meen ens syksynä yläasteelle. Mua hermostuttaa ihan hirveesti koska luulen ettei mulla oo enää kauheen hyviä ystäviä omalla luokalla yläasteella. Kaikki mun kaverit on rinnakkaisluokalla eivätkä varmaan tuu olee mun Kaa samalla luokalla. Tiiän että tää kuulostaa tyhmältä mutta oon jo melkein itkenyt siitä. Syy on se että oon "pitkä tyttö" , tuun olemaan kaikkia poikia pidempi ja joistakin ei varmaan edes kasva mun pituisia. Eli oon epävarma löydänkö kavereita ja jännittää ihan hirveesti joten voisko joku kertoa miten asiat menee siellä eli saanko kavereita ja näin?

3

308

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aina tulee uusia kavereita. turhaan murehdit.. 😊

• Anonyymi

mäkin uskon että saat kavereita. omaa kokemusta asiasta että olin ainoa tyyppi ala-aste luokalta joka meni d luokalle ja muut jaottui muille luokille. Sain tän hetkiset parhaat kaverit sitä kautta ja uskon että en niitä ois saanut jos olisin jäänyt vanhoihin kuvioihin

• Anonyymi

Kyllä kavereita löytyy onhan useammat muutkin siirtyneet ja funtsineet oletettua
      ongelmaa . Ihminen ei kuitenkaan voi ikuisesti olla samassa tilassa/porukoissa , muutoksia tulee ja ole utelias positiivisesti .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yli 3 Vuotta sinä jaksoit

ja yrititit ottaa selvää minusta. Aika hämmästyttävää. Naiselle.
      Ikävä
      89
      1430
    2. Mikä on viimeinen

este joka vielä pitää sinut ja kaivattusi erillään?
      Ikävä
      83
      992
    3. Näin kaivattuni viimeksi...

...? Se tuntui kuin... ?
      Ikävä
      66
      887
    4. Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?

Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su
      Sinkut
      361
      851
    5. Oikea nainen

On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t
      Sinkut
      170
      815
    6. Harmi että välimme

Menivät niin solmuun.
      Ikävä
      92
      743
    7. Olen pahoillani mies ihan kaikesta

Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on
      Ikävä
      61
      585
    8. Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin

Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta
      Ikävä
      124
      454
    9. Se ei silloin ollut sattumaa

vaan tarkkaan suunniteltu juttu. 🪤
      Ikävä
      43
      445
    10. Laittasit nyt vaan vielä

Viestin mies, kuitenkin haluut laittaa 🫢
      Ikävä