Menetänkö kaikki kaverit yläasteelle menon takia

Anonyymi

Oon siis 12-vuotias tyttö ja meen ens syksynä yläasteelle. Mua hermostuttaa ihan hirveesti koska luulen ettei mulla oo enää kauheen hyviä ystäviä omalla luokalla yläasteella. Kaikki mun kaverit on rinnakkaisluokalla eivätkä varmaan tuu olee mun Kaa samalla luokalla. Tiiän että tää kuulostaa tyhmältä mutta oon jo melkein itkenyt siitä. Syy on se että oon "pitkä tyttö" , tuun olemaan kaikkia poikia pidempi ja joistakin ei varmaan edes kasva mun pituisia. Eli oon epävarma löydänkö kavereita ja jännittää ihan hirveesti joten voisko joku kertoa miten asiat menee siellä eli saanko kavereita ja näin?

3

232

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

aina tulee uusia kavereita. turhaan murehdit.. 😊

• Anonyymi

mäkin uskon että saat kavereita. omaa kokemusta asiasta että olin ainoa tyyppi ala-aste luokalta joka meni d luokalle ja muut jaottui muille luokille. Sain tän hetkiset parhaat kaverit sitä kautta ja uskon että en niitä ois saanut jos olisin jäänyt vanhoihin kuvioihin

• Anonyymi

Kyllä kavereita löytyy onhan useammat muutkin siirtyneet ja funtsineet oletettua
      ongelmaa . Ihminen ei kuitenkaan voi ikuisesti olla samassa tilassa/porukoissa , muutoksia tulee ja ole utelias positiivisesti .

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      117
      1587
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1448
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      35
      839
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      27
      790
    5. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      736
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      698
    7. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      34
      698
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      690
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      42
      669
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      643
    Aihe