Miehestä juttuseuraa

Löytyisikö täältä miehestä juttuseuraa?Seuraa etsii sinkkunainen...

50

203

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies täällä, eli löytyy.

      • Minkäs ikäinen mies siellä olisi? Ja millainen mies?


      • Anonyymi
        Yksin73 kirjoitti:

        Minkäs ikäinen mies siellä olisi? Ja millainen mies?

        52 vuotta 194 cm/100kg tumma.

        Eronnut vuonna 2014. Kaksi aikuista lasta.
        Työskentelen teknisessä myynniss.
        Harrastan lukemista (äänikirjojen kuuntelu), mökkeily, veneily, musiikki (kitara) ja kuntosalia.


    • Anonyymi

      Miehiä löytyy mutta ne on kaikki niin kokemattomia ettet sinä varmaan halua sellaiset kanssa jutella.

      • Anonyymi

        Sivusta kyselen, että minkälaista kokemusta juttelemiseen tarvitsee?


    • Anonyymi

      Ei tältä palstalta löydy miehiä. Ainoastaan meitä pojankoltiaisia.

      >simiti<

    • Anonyymi

      Minkä värinen tussu sulla on?

      • Anonyymi

        Sininen, entäs sinulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen, entäs sinulla?

        Ei sellasta oo.. paitsi ehkä Tampereella 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sellasta oo.. paitsi ehkä Tampereella 🤔

        Musta ja erittäin kihara.


      • Anonyymi

        Smurffaa Smurffiinaa smurffiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sininen, entäs sinulla?

        Saatat olla raskaana. Jännämies vaiko viinamies on käynnyt kyläilemässä.


    • Anonyymi

      Ei löydy menkää sairastamaan

    • Anonyymi

      Juttuseuraa löytää kun juo viinaa ja lähtee baariin.
      Raittiit ovat yksin kotona ilman seuraa.

      t. viinamies

    • Anonyymi

      Varmasti joku Aatami 83 v.

    • Anonyymi

      Emme halua kuunnella vanhan akan jäkätystä.

    • Anonyymi

      No mikset juttele. Olen mies 47 v sinkku.

      • Yksin73

        Nyt vasta huomasin tämän... Voidaan kyllä jutella


    • Anonyymi

      Ensin seksi, sitten juttu.

    • Anonyymi

      Sä oot varmaan jo sen ikänen ettei lapsen teko oo mielessä. Eli sun kanssa ei seksistä tarvi jutella. Niin sitten mä voisin suositella itteeni. Mä tiedän paljon asioita vanhoista tehtaista. Enkä pelkästään arkkitehtuuriselta kannalta, vaan myös siksi, että se on aiheuttanut paljon työttömyyttä ja sitä kautta ihmisille henkistä tragediaa. Tietenkin mun tiedot on laajat kun lähestyn asioita poikkitieteelliseltä kannalta. Oon ton laaja alaisuuden asettanu työnkin edelle. Etten mihinkään spesiaalihommaan oo menny, eikä mulla siten mitään erityistä uraa oo, vaan enemmänkin vaan toimeentulon takia.

    • Anonyymi

      Juttuseuraa ei saa kirjoittelemalla netissä vaan juttuseuraa saa kun astuu asunnostansa ulos ja kas'vain täällähän on paljon ihmisä juttuseuraksi.

      Kässääx.

    • Anonyymi

      Kyllä juttuseuraa saa. Mutta jos on sellanen asenne että sähkö tulee pistorasiasta, niin eipä sillon mitään puhuttavaa ole.

    • Anonyymi

      Mjaa, tuskin edellä olevista kommenteista paljon irti saa keskusteluun joka naista kiinnostaisi. Naiset kun haluavat ihan normaalia keskustelua, siitä mitä ihminen kokee ja on kokenut, vuorovaikutteisuutta. Myös niitä tulevaisuuden visioita, jotain uutta elämäänsä, sellaista mikä piristäisi. Harva haluaa keskusteluyhteyttä ihmisten kanssa jotka eivät pysty ns. normaaliin keskusteluun.
      Kuunnella voi myös enemmän, vastata vähemmän. Kuuntelu ja sisäistäminen on taitolaji.

      AV

      • Anonyymi

        Ai, no tämä nainen saisi useammastakin ylläolevasta kommentista aikaiseksi paljon mielenkiintoisemman keskustelun kuin noista ehdottamistasi aiheista.


      • Anonyymi

        Oot ymmätäny ihan väärin. Otetaas nyt esimerkiksi noi vanhat tehtaat. Jos nyt mietit, että se on vaan mennyttä aikaa. Mutta onko se? Miten kävi maskikaupoissa? Miten nyt käy sähkön kanssa? Onko sun mielestä ok, että meillä laitetaan osaavia käteviä ihmisiä työttömäksi ja teetetään ne työt kiinassa pakkotyöllä. Elätkö ollenkaan tässä elämässä vai onko sulla pää jossain pilvissä. Varmasti mulla on kehittämistä omissa keskustelutaidoissa, mutta suosittelisin sinullekin hiukan luetun ymmärtämistä. Juuri siinä kerroin etten ole pelkästi arkkitehtonisesti kiinnostunut näistä, vaan mulla on poikkitieteellinen lähestyminen. Keskustelussa on juurikin se pointti ettei keskity omaan kapeaan osaamisalueeseen. Just silloin voi itsekin oppia jotain. Jos haluaisin luennoida, niin menisin jonnekin muualle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai, no tämä nainen saisi useammastakin ylläolevasta kommentista aikaiseksi paljon mielenkiintoisemman keskustelun kuin noista ehdottamistasi aiheista.

        No eikun sitten menoksi, mutta vajaaksi taitaa nyt jäädä?
        Kokeile, seuraillaan:)

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No eikun sitten menoksi, mutta vajaaksi taitaa nyt jäädä?
        Kokeile, seuraillaan:)

        AV

        Ai niin, ethän ole kyvykäs edes keskustelemaan, olet kyvykäs vain moittimaan...ja maalailemaan kohteita. Näytä ja esitä väitteesi todeksi vaikka multipersoonalla.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai niin, ethän ole kyvykäs edes keskustelemaan, olet kyvykäs vain moittimaan...ja maalailemaan kohteita. Näytä ja esitä väitteesi todeksi vaikka multipersoonalla.

        AV

        En ole moittinut lainkaan. Sä et siis näköjään myöskään ole kysykäs keskustelemaan, vaan vain kuvittelemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole moittinut lainkaan. Sä et siis näköjään myöskään ole kysykäs keskustelemaan, vaan vain kuvittelemaan.

        Just just, ihan sama mutta esitä nyt meille väitteesi todeksi. Palstahan on vapaa ja miehiä täynnä. Aloita keskustelu ilman mainitsemiani topiikkeja, joita negatiivisesti kommentoit.
        Palsta on sinun, toivottavasti saat paljon vastauksia ja voin tunnustaa olevani väärässä.

        AV


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just, ihan sama mutta esitä nyt meille väitteesi todeksi. Palstahan on vapaa ja miehiä täynnä. Aloita keskustelu ilman mainitsemiani topiikkeja, joita negatiivisesti kommentoit.
        Palsta on sinun, toivottavasti saat paljon vastauksia ja voin tunnustaa olevani väärässä.

        AV

        se on kurppa, ei paljon keskusteltavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just, ihan sama mutta esitä nyt meille väitteesi todeksi. Palstahan on vapaa ja miehiä täynnä. Aloita keskustelu ilman mainitsemiani topiikkeja, joita negatiivisesti kommentoit.
        Palsta on sinun, toivottavasti saat paljon vastauksia ja voin tunnustaa olevani väärässä.

        AV

        Voi höpsö,. Opettele nyt hyvä mies ymmärtämään lukemaasi Taisin puhua AIHEISTA.

        "Ai, no tämä nainen saisi useammastakin ylläolevasta kommentista aikaiseksi paljon mielenkiintoisemman keskustelun kuin noista ehdottamistasi aiheista."

        En puhunut sanallakaan keskustelemisesta ko. kommenttien esittäjien kanssa. Puhuin kommenteista ja aiheista. xD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi höpsö,. Opettele nyt hyvä mies ymmärtämään lukemaasi Taisin puhua AIHEISTA.

        "Ai, no tämä nainen saisi useammastakin ylläolevasta kommentista aikaiseksi paljon mielenkiintoisemman keskustelun kuin noista ehdottamistasi aiheista."

        En puhunut sanallakaan keskustelemisesta ko. kommenttien esittäjien kanssa. Puhuin kommenteista ja aiheista. xD

        Tuolla puheella kannattaa jo osallistua ensikauden eduskuntavaaleihin.


    • Anonyymi

      Mitä harradtat?

    • Anonyymi

      Kyntötöitä harrastan

    • Anonyymi

      Kyyllä muutakin töitä on....

    • Anonyymi

      Näin on

    • Anonyymi

      Haluaako nainen jutella muka palstalaisten kanssa. Jos näkisit palstan miesten kuvat niin et haluaisi enää jutella.

      • Anonyymi

        Tottakai sillä viinamiehet ovat aina naisten mieleen. Niitähän palstalla riittää.


      • No siksihän minäkin päätin siirtyä naisiin. Ovat nätimpiä, kun palstan äijät. 😆


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No siksihän minäkin päätin siirtyä naisiin. Ovat nätimpiä, kun palstan äijät. 😆

        Äijät on ihan Gggaaa-uu-heita. 😬🐖😅


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Äijät on ihan Gggaaa-uu-heita. 😬🐖😅

        Mistä sinä tiedät kuinka kauniita miehiä täällä on?
        Mullakin on kuule ihan balettitanssijan sääret ja reidet :)

        -keinovaginamies-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sinä tiedät kuinka kauniita miehiä täällä on?
        Mullakin on kuule ihan balettitanssijan sääret ja reidet :)

        -keinovaginamies-

        No vitsillä vaan. :)


    • Saattaa löytyäkin, mutta kannattaa jututella sivuston kautta tovi, ennenkuin mihinkään yksityisviestittelyyn lähtee ja sekin kannattaa miettifn tehdä, ettei yhteistiedot leviä ihan kaikille. Tämän sivuston tekstit voi lukea kuka vaan...

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Minkälaiset asiat sinua askarruttavat tai saavat jutun alkuun ?

    • Anonyymi

      Varmaan hirveinpaikka, hakea juttuseuraa.. Toivottavasti jotaki järkevää löydät!

    • Anonyymi

      Mutta, oletko siis nainen ja mistäpäin? Pohjoisesta, keski-vai etelä Suomesta?

      • Nainen olen ja pohjoisesta.


      • Anonyymi
        Yksin73 kirjoitti:

        Nainen olen ja pohjoisesta.

        Mä tunnen inarista yhen miehen. Ainakin sillä juttua riittää, mutta en tiedä onko vapaa enää. Mutta jos eteläinen käy ja niinku arvelen että tää mun kohdalla meni ohi, niin suosittelen mun entistä pomoo. Tosin se on aika vähäpuheinen, että vaati aikamoista lämmitystä. Mutta kyllä se sitten lopulta puhuu vaikka aluks aika kyrmyniskalta näyttää.


    • Anonyymi

      Hassua unta kyllä näin, mutta en muista kaikkien niiden prinsessoiden nimiä MEtte-MArit oli joku, mutta en muista kaikkien nimiä.

      Todellakin hassu uni joku Las Vegasista on paljon valoja aina ympäri vuorokauden ja pelejä ;D

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      66
      3093
    2. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1293
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      26
      1223
    4. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      103
      1201
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      91
      1015
    6. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      59
      908
    7. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      9
      864
    8. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      75
      840
    9. Suodatinpussin kastelemalla saa parempaa kahvia

      Kokeilin niksiä ja kyllä tämä kahvi on parempaa nyt. Ei lainkaan maistu paperiselta. Huljuttelee hanan alla suppiloa pap
      Maailman menoa
      69
      824
    10. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      809
    Aihe