Iloisesta ja terveestä kodista vietiin lapsemme ja nyt en tapaa häntä enää sosiaalityöntekijän henkisen väkivallan takia. Poikani on estetty elämästä sukunsa kanssa ja meidät on pahoinpidelty. Verrattuna lähtötilanteeseen nyt ollaan huonommin. Syynä on se, että kun muiden tilanteessa sosiaalilautakunta väittää, ettei vanhempi kykene tunnistamaan sairauttaan, niin heistä minä en kykene tunnistamaan kyvyttömyyttäni varhaiskasvatukseen. Lapsenhoito ei ole sama kuin varhaiskasvatus, jossa pätee monta eri auktoriteettia, lastensuojelu, neuvola ja koulu. Voin kyetä lapsenhoitoon, mutta en muka kykene varhaiskasvatukseen. Minulle tekaistuja sairauksia he eivät kuitenkaan peru ja ole vain rehellisiä. Ne tekaistiin heidän tahtotilansa toteuttamiseksi tottelemattomuuteni takia ja poikani vieminen oli välikappale minun ja auktoriteettien valtataistelulle. Kieltäydyin tottelemasta useita varhaiskasvatusauktoriteetteja. Varhaiskasvatusajatteluni on parempi kuin lastensuojelun, neuvolan ja koulun ajattelu enkä totellut heitä. Se eroaa heistä enkä totellut. Minut on tuomittu tästä syystä menettämään ainoa poikani ja oikeuteni olla lapsenkasvattajana enää koskaan.
Perheeni kohtasi syrjintärikoksen
8
75
Vastaukset
- Anonyymi
Itse olen sossujen, työkkärin ja muiden "auttajien" jälkeen aina henkisesti ja taloudellisesti huonossa jamassa kuin ennen heitä. Jännää miten yhteiskunta ei tajua tätä.
- Anonyymi
Joo meillä on ihan saman juttu.
- Anonyymi
juohiuhu iu uhhiu hui
- Anonyymi
Vaikeita asioita aina tälläiset.
Sitten on niin ettei sairauksia tekaista mitenkään, ne huomataan ihmisen
Käyttäytymisessä
Aina kun tälläistä tapahtuu niin miksi valittajat pitää aina itseään viattomana. Sillä normaalisti kun ottaa asian puheeksi niin ei syytetä vaan yhtä puolta vaan setvitään molemmille puolin asiat .
Joten yksipuolinen selostusta ihmisistä jotka nyt muka tekaisee sairauksia m ei ole mitenkään asiallista , ja nykyään katsotaan että lasten on saatava samat ehdot elämässä kun muillakin lapsilla, siksi usein otetaan huostaan , jos nähdään ettei näin ole.
Parasta mitä voi tehdä näissä asioissa on oman itsensä tutkiminen ja silloin huomaa omatkin virheensä .ja kun suostuu hoitoon mitä tarjotaan niin osoittaa jo siinä että on halukas yhteistyöhön virastojen kanssa, tie terveyteen on että ymmärtää syyt ja seuraukset näissä asioissa , se ei tarkoita ” tottelemista” kuten niin ilmaisitm vaan oman itsensä ymmärtämiatä ihmisenä joka ei voi hyvin - Anonyymi
Lapsellista! Aloittajahan on ihan lapsen tasolla itsekin. Miten tuollainen voisi huolehtia lapsen hyvinvoinnista?
- Anonyymi
Aloittaja on älykäs ja oikeassa monissa väitteissään.. hän osaa analysoida ja kritisoida yhteiskunnan toimintaa ulkopuolisen silmin, tasolla jolle suurin osa ei koskaan pääse.
Totuus on että yhteiskunnassa on irrationaalisia normeja ja eri yhteiskunnan osat ovat suvereeneja diktatuureja.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123650MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar711928Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811214Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja651035Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33978Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778