Valo deittipaikka

Anonyymi

Joo tää Valo tuntuu vähän oudolta paikalta. Ainoa joka siinä on ok on sen edullisempi hinta.

Mutta tarjonta... naiset aivan samaa tavaraa kuin muuallakin. Jopa vanhempaa sellaista.

No siitä vaan kiinnostuneille. Itse en kuukauden jälkeen saittia käytä.

9

363

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mitä tää Valo maksaa?

• Anonyymi

Ihan saman oon havainnut miesten suhteen.. Aika harva varmaan oikeasti uskovainen on.. Odotukset oli kovat, luulin, että sivulla on kiltit ja kunnolliset korkean moraalin miehet, mutta ihan samanlaista porukkaa kuin tinderissä.. Ja jostain syystä tinderissö saa matcheja paljon helpommin..

• Anonyymi

Naisista samat kommentit. Joko vanhempia tai sitten sitä samaa tinder kamaa.

• Anonyymi

Valon ehdottamat henkilöt tulevat vähän sieltä sun täältä.
      Jos asetuksiin laittaa kaupungin x niin Valo tuo profiileja yli 100km päästäkin. Jotenkin surkea ominaisuus.

• Anonyymi

Ei oikeen toimi. Vajaa 3kk ollut ja maksanut vielä tästä. Taitaa olla suurin osa ilmaisprofiileja, mille et voi edes maksaneena lähettää viestiä? Ainut tapa lähettää viewstiä on et tulee mätsi. Jos n.200 tykätystä profiilista tulee 1-3 mätsiä niin en koe että on kannattut maksaa penniäkään. Tinderissä samoilla kuvilla 100x enemmän mätsejä ilman maksuakin?? Sitten porukka vielä odottaa, että heitä lähestytään viestillä mikä ei ole valossa mahdollista ilman mätsiä. Koko ohjelma lentää roskiin, ennen kuin seuraava maksu on lähdössä. Myös paljon "uskiksia", mitkä odottaa ihmettä. He eivät jaksa kirjoitella saatikka tavata. Jeppe on sydämmessä eikä sinne muita ihmisiä mahdu. Tämä siis oma 3kk kokemukseni. Herran siunausta vaan kaikille tasapuolisesti!

• Anonyymi

Onko valossa edes käyttäjiä? Ei ole edes Top5 ladattujen deittisovellusten joukossa Suomessa. Bumble on kolmanneksi ladatuin. Isommissa kaupungeissa tyyliin vielä Rovaniemi kokoiset riittää aika kivasti käyttäjiä, sitä pienemmillä aika vähissä. Jos 3 suosituin kärsii monella alueella käyttäjäpulasta, miten sitten top 5 ulkopuolelle jäävä Valo. Tuskin Valoa kannattaa ladata korkeintaanku Helsingissä ja Tampereella asuessaan.

• Anonyymi

Valo ei toimi sen suhteen että missäpäin ihmiset asuu.
      Jos sanot asuvasi Espoossa niin alkaa tulla ehdotuksia henkilöistä jotka on esim 160 km etälsyydestä Espoo.

Mitä ihmettä! Kai toi pitäs olla käyttäjän konffatava asia. En mä hae mitään etäsuhdetta mutta siihen Valon sovellus näyttää hakeutuvan.

• Anonyymi

Tämä todettu ja pirun ärsyttävää!
        Etäsuhteet ei kuulu kuvioihini.
        Tosin en enää odota että Valosta mitään löytyisikään.

• Anonyymi

Olette te tyhmiä tai sitten epäyoivoisia? Mikä ajaa noin parisuhteenperässä juoksemaan? Opetelkaas ihan omaa elämää omina itsenänne. Ette te mitään muita siihen tarvii!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Toni Niemisen lapset otettu huostaan

Heidi Nieminen, Tonin ex vaimo onko kyseessä? Eihän Tonilla ole muiden naisten kans enää niin pieniä lapsia? Eli mitä siellä on tapahtunut? Neljä last
      Kotimaiset julkkisjuorut
      58
      2663
    2. Oma kansa ensin?

Mitä tarkoittaa oma kansa ensin? Mihin verrattuna. Muitten kustannuksella? Miten voisimme olla erillään maailmasta? Mikä on se kansa, joka on vauras
      Maailman menoa
      458
      1829
    3. Yllätys! Maajussille morsian -sarjan maajussi ja tangokuningatar v. 2019 Temptation Islandissa!

Oooo, Maajussille morsian kohtaa Tempparit… Aika villiä. Mitä tunteita herättää, aiotko katsoa nyt Temptation Islandia, jos olet katsonut Maajussill
      Tv-sarjat
      13
      1382
    4. Soini lähdössä viemään persuilta ääniä

Soini harkitsee lähtevänsä jo seuraavissa eduskuntavaaleissa ensi keväänä ehdokkaaksi. Myös EU vaalit parin vuoden kuluttua häntä kiinnostavat. Aika m
      Perussuomalaiset
      118
      1225
    5. Taas sun kuvaasi

katselin 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      58
      991
    6. Bonussyy seuraavan askeleen ottamiselle

Huvittaa jo valmiiksi joidenkin reaktio jos tulevaisuudessa näkevät meidät yhdessä.
      Ikävä
      57
      848
    7. Venäjän rintama romahtanut. Lännen pitää alkaa miettiä pilkotaanko venäjä useaksi pikkuvaltioksi

Venäjän rintama näyttää romahtaneen täysin myös Hersonin suunnalla. Asiasta twiittaa muun muassa sotahistorian asiantuntija ja suomenkielistä Ukraina
      Maailman menoa
      181
      770
    8. Persut erotti rokotekriitikon

Turun ”korona­paasaaja” heitettiin ulos perus­suomalaisten ryhmästä: https://www.hs.fi/kotimaa/turku/art-2000009111451.html?share=b969f2bb00583cc8f0a2
      Maailman menoa
      176
      727
    9. En oikein tiedä mitä mun pitäisi tehdä

Mies, auttaisitko minua? Sinä olet ihana, mutta toisinaan aiheutat minulle ahdistusta. Olen niin sekaisin ja se on sun syy. Miksi tämä on niin vaikeet
      Ikävä
      67
      720
    Aihe