Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Olo on helpottunut

Anonyymi

Meidän yhteinen matkamme on tullut täyteen. Uutta kokemusta rikkaampana, suuntaan eteenpäin nyt ysin. Jumala on suurin voimavarani, enkä tiedä mihin tämä elämä tästä kuljettaa.

Hän on järjestellyt omat asiansa ja ystävyyssuhteensa kuntoon kaikessa hiljaisuudessa. Näin varmaan jokaisessa avioerossa käy. Joten siihen nähden ero tulee olemaan rauhallinen ja sovussa eroamme.

Hänet tuntien eläimet ovat hänelle aina tärkeitä, mutta ongelmien tullessa esiin, niistä luovutaan, ne jätetään heitteille ja hankitaan aina uusia. Eläimet ovat minulle niin rakkaita etten itse voi hyväksyä tätä. Kaikkea hyvää vain hänelle tulevaan.

Minulla ei ole kiire uuteen suhteeseen. Otan tämän opetuksena, ettei koskaan voi turvautua kokonaan toisen ihmisen varaan. Minua ei pelota olla yksin. Minua ei pelota kuolema, eikä elämä, eikä minua pelota tulevaisuuskaan. Elän yksi päivä kerrallaan, nauttien pienistä hyvistä hetkistä.

3

721

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo on yksi ajattelutapa.

      Pidä kuitenkin AINA mielessäsi että sinä ET ole kuollut puun lehti joka "ajautuu sinne, ajautuu tänne".

      Sinulle, kuten meille kaikille Luoja suuressa viisaudessaan on antanut valitsemis lahjan. Se on valtava lahja jota ei saa väheksyä.

      Jatkaessasi matkaasi nyt yksin, käytä tuota valitsemislahjaasi oikein. Kysy sen antajalta, mikä on oikein , mikä väärin jos pieninkään epäilyksen häivä piipahtaa mieleesi.
      Tiedämme että tulevaisuus on sinulle aurinkoinen ja huoleton!

    • "minkä Jumala on yhdistänyt, sitä älköön ihminen erottako."

      • Anonyymi

        Tarkoittaa DNA:ta? Esim.kloonaamista. Vai identtisiä kaksosia?


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      70
      2277
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2093
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1417
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1384
    8. 52
      1278
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      63
      1221
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe