Kello 8 aamulla

Toivon hyvää huomenta. ☕🍁🍂

56

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää huomenta, pilviä on taivaalla, täytyy siivota kotia...🙂

      • Niin se on harmaata päivää. Ei silti huolen häivää. Kotia pitäisi täälläkin siivota. Juon nyt ensin aamukahvia. ☕ 🙂


    • Anonyymi

      Onko PalstaRinssi prinssi vai prinsessa ? Tämä ei ole vielä auennut.

      • Prinssi (mies) olen. Olen se sama, joka ennen laittoi juttujen perään 🤴🏻. Nimi alkaa J kirjaimella.


    • On syksyinen päivä harmaa ja tuulinen. Prinssi vaan on yksinäinen. Hiipii mieleen aatoskset nuo. Ei palsta neitoa viereeni tuo. 🌬️ 🍁🍂

      • Anonyymi

        Sateessa tanssi, tuulen kanssa syksyn valssi...lehdet pudonneet, tuo muistot kadonneet, tuoksut väreineen...maahan sateiseen..syksyn saapuneen..vie tunteet huomiseen...🙂


      • Anonyymi

        Miksei siihen voi ottaa yhteyttä ja selvittää asioita, ei ymmärrä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei siihen voi ottaa yhteyttä ja selvittää asioita, ei ymmärrä.

        Koska pelkään tehdä niin. En tiedä mikä on vastaanotto... Pelkään olevani ahdistelija, jos teen niin. Pallo on hänellä... 😥


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sateessa tanssi, tuulen kanssa syksyn valssi...lehdet pudonneet, tuo muistot kadonneet, tuoksut väreineen...maahan sateiseen..syksyn saapuneen..vie tunteet huomiseen...🙂

        Mukavaa keskiviikko iltapäivään. 🙂


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Koska pelkään tehdä niin. En tiedä mikä on vastaanotto... Pelkään olevani ahdistelija, jos teen niin. Pallo on hänellä... 😥

        Eihän se todennäköisesti edes tiedä, että sitä kaipailet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se todennäköisesti edes tiedä, että sitä kaipailet.

        Minulla on tunne, että tietää...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla on tunne, että tietää...

        Ei varmaan mitään perustetta tuolle mutulle.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mukavaa keskiviikko iltapäivään. 🙂

        Kii 🙂 tos


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei varmaan mitään perustetta tuolle mutulle.

        En osaa sitä perustella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa sitä perustella.

        Totuus lienee että rinssi nyt vaan on lapanen... joka nyyhkii menetetyn varatun ihastuksen perään kunnes iskee silmänsä seuraavaan..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totuus lienee että rinssi nyt vaan on lapanen... joka nyyhkii menetetyn varatun ihastuksen perään kunnes iskee silmänsä seuraavaan..

        Miettisit miltä minusta tuntuu... 😥


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa sitä perustella.

        Siitä on on jo kai kauan, kun mitenkään olet häneen yhteydessä ollut. Nuorelle vuosi on pitkä aika, vanhemmalle yksi hujaus. Ei välttämättä edes muista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Miettisit miltä minusta tuntuu... 😥

        Ai anteeksi, sanoinko jotain mikä ei ole totta? Pahoittelut!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siitä on on jo kai kauan, kun mitenkään olet häneen yhteydessä ollut. Nuorelle vuosi on pitkä aika, vanhemmalle yksi hujaus. Ei välttämättä edes muista.

        Totta tuokin tietysti, olen sitäkin miettinyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ai anteeksi, sanoinko jotain mikä ei ole totta? Pahoittelut!

        et ymmärrä. et ymmärrä että kärsin joka päivä... Ei tällasta toivo kenellekään, kun ei yli pääse toisesta ikinä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Totta tuokin tietysti, olen sitäkin miettinyt.

        No ei kai se sinun auta muu kuin odottaa sitten. Tuskin se täällä on kuitenkaan.


    • Anonyymi

      Mukavaa iltapäivää 💫💖

      • Kiitoksia samoin. ✨💖


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitoksia samoin. ✨💖

        Kiitos 💫💖


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos 💫💖

        ✨💕


    • Anonyymi

      Ootko sä " neiti ajan" sijainen nykyään ja entinen säämies, aika ihana!!

      • Joo, olen nyt molempia ja seuraavaksi varmaan uutistenlukija. :)


    • Anonyymi

      Täällä Netta. Rakastan sua

      • Niin minäkin sua, vaan oletkohan ihan oikeasti? Millaisen kuvan olet laittanut nettiin viimeksi?


    • Kello 21:40 lyö. On tumma sateinen syksyinen yö. Hyvää yötä ja makeita unia oman kullan kuvia. 🌛✨🍁🍂🌻💕

    • Anonyymi

      Ilta kääntyy yöhön, kauniita unia ja hyvää yötä 🌛✨💫💖

      • 🤗💕


    • R a k a s t a n ❤️❤️❤️❤️❤️

      • Anonyymi

        Tää on ihan älytöntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on ihan älytöntä.

        Tietysti on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tietysti on.

        Pinnallista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pinnallista.

        Totta kyllä... Eikä kovin omaperäistä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Totta kyllä... Eikä kovin omaperäistä.

        Ei, monilla miehillä on valahtanut aivojen lisäksi sydän haaroväliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei, monilla miehillä on valahtanut aivojen lisäksi sydän haaroväliin.

        Minä kyllä osaan pitää ne asiat erillään. Rakastan sydämestäni.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minä kyllä osaan pitää ne asiat erillään. Rakastan sydämestäni.

        Nättiä naamaa, eli ihan puhtaasti vietti vie.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nättiä naamaa, eli ihan puhtaasti vietti vie.

        Ei, vaan ihastuin häneen irl, tuijottelimme toisiamme silmiin pitkään, ja useasti. Se ei ollut mitään pintapuolista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei, vaan ihastuin häneen irl, tuijottelimme toisiamme silmiin pitkään, ja useasti. Se ei ollut mitään pintapuolista.

        Ja olisin halunnut tutustua häneen ihmisenä... Se jäi sillon tekemättä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei, vaan ihastuin häneen irl, tuijottelimme toisiamme silmiin pitkään, ja useasti. Se ei ollut mitään pintapuolista.

        On pinnallista, jos ei toista tunne, ulkonäkökeskeistä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On pinnallista, jos ei toista tunne, ulkonäkökeskeistä.

        Jos luit mitä kirjoitin vielä myöhemmin tuohon. Olisin halunnut tutustua häneen oikeasti. Tunteet olivat liian suuria, en kyennyt toimimaan normaalisti. Aloin vältellä häntä, vaikka teki oikeasti mieli mennä juttelemaan. Se ei ollut minulle helppoa aikaa.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos luit mitä kirjoitin vielä myöhemmin tuohon. Olisin halunnut tutustua häneen oikeasti. Tunteet olivat liian suuria, en kyennyt toimimaan normaalisti. Aloin vältellä häntä, vaikka teki oikeasti mieli mennä juttelemaan. Se ei ollut minulle helppoa aikaa.

        Ja edelleen haluaisin tutustua ihmiseen, johon olen ollut näin pitkään pihkassa. En tahdo tämän olevan näin pintapuolista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Jos luit mitä kirjoitin vielä myöhemmin tuohon. Olisin halunnut tutustua häneen oikeasti. Tunteet olivat liian suuria, en kyennyt toimimaan normaalisti. Aloin vältellä häntä, vaikka teki oikeasti mieli mennä juttelemaan. Se ei ollut minulle helppoa aikaa.

        Se ei muuta sitä, että väität rakastavasi ihmistä pelkän ulkonäön perusteella. Jos hänkin tekee niin, niin toivoa sopii, että olet hänen mielestään nätti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se ei muuta sitä, että väität rakastavasi ihmistä pelkän ulkonäön perusteella. Jos hänkin tekee niin, niin toivoa sopii, että olet hänen mielestään nätti.

        Ok, myönnän että on liioiteltua sanoa rakastavansa. Ihastunut olen. Tiedän mitä rakastaminen on.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ok, myönnän että on liioiteltua sanoa rakastavansa. Ihastunut olen. Tiedän mitä rakastaminen on.

        No ni, ei sillä, ei sun ulkonäössä mitään vikaa ole.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ni, ei sillä, ei sun ulkonäössä mitään vikaa ole.

        No kiitos. Ajattelin vaan tuottaa hyvää mieltä, tuolla sanomisella noilla sydämillä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No kiitos. Ajattelin vaan tuottaa hyvää mieltä, tuolla sanomisella noilla sydämillä.

        Ehkä vois sopii parta. Sen pitäsi kai merkitä jotain, että siitä tulisi hyvä mieli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä vois sopii parta. Sen pitäsi kai merkitä jotain, että siitä tulisi hyvä mieli.

        Hmm, mulla kasvaa parta niin huonosti että siks ajan sen mieluummin pois. Joo ja ymmärrän tuonkin pointin. Olisi kiva jos se merkitsis jotain. Olisi vaan kiva jotenkin tehdä mieli hyväksi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hmm, mulla kasvaa parta niin huonosti että siks ajan sen mieluummin pois. Joo ja ymmärrän tuonkin pointin. Olisi kiva jos se merkitsis jotain. Olisi vaan kiva jotenkin tehdä mieli hyväksi.

        Harmi. Öitä Silver Fox.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Harmi. Öitä Silver Fox.

        Hyvää yötä. Miksi sinua sanoisin? :)


    • Anonyymi

      Kaukaa taas palaan Joelle kerran
      Sen viileys mua rauhoittaa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      314
      3682
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      268
      2115
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      100
      1462
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1353
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      93
      1348
    6. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      61
      1207
    7. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1198
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1044
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      49
      1028
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      924
    Aihe