Jatkuva erimielisyys vuodesta toiseen. Miehen taipumus salajuomiseen jatkuu ja jatkuu. Pullot piilossa siellä täällä asunnossa.
Keskustelu on mahdotonta. Mies vannoo olevansa raitis. Mies kiistää kaappijuoppouden, ja jos joskus näytän löytämäni pullon, hän sanoo, että se on ollut vuosikausia tuossa paikassa, ja hän on sen unohtanut. Syyttää minua nuuskimisesta.
Tiedän hänen käytöksestään, milloin pullo taas on piilossa, vaikka en rupea sitä aktiivisesti etsimään. Mies on rauhaton, kulkee huoneesta toiseen, käy ulkona, pistäytyy eri huoneissa, eikä jaksa keskittyä tv:n katseluun. Vähitellen alkaa sammaltaa ja lopuksi nukahtaa nojatuoliin.
Asiasta ei enää kannata mainita, lopetan puhumisen, kun ensi oireet näkyvät, luen, puuhaan keittiössä. naputan tietokonetta ja syvennyn tv:n tyhmään sarjaan. Mies haahuilee. Tämä joka viikko.
Vuosiin en ole sanonut enää sanaakaan asiasta. Keskustelut jäävät käymättä selvinäkin iltoina, sillä en rupea pitämään palaveria sopivalla hetkellä. Toivoisin, että perheen asioista voitaisiin puhua kun asiaa on, ei vain silloin, kun on varmistettu, että molemmat ovat selvin päin. Arkiasiat ovat nykyisin täysin minun päätöksieni mukaiset.
On turha sanoa, että eroa pois. Minä en pysty karkottamaan miestä kadulle, jonne hän jäisi epäkäytännöllisyyttään, ilman asuntoa, ilman tukea, ilman huolenpitäjää.
Miten toimisit? Riitelisitkö jatkuvasti vai nielisitkö?
Nieletkö vain tunteesi?
Anonyymi
1
171
Vastaukset
- Anonyymi
Mies pois. Hyvinvointivaltio pitää kyllä huolen.
Jos hänellä ei ole tippaakaan halua erota alkoholismistaan niin sinun kannattaa erota hänestä.
Välitä itsestäsi enemmän.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin sinussa haluan koskea
Tilanne, että pääsisin tutustumaan eri kohtiin sinussa, mitä haluaisin kokeilla. Käsiin haluaisin tutustua, hieroa niitä372071Sairaammaksi menee: Musk alkaa sensuroida Zelenskyin viestintää X:ssä
IL: Musk puuttuu Zelenskyin viestintään – X:ään tulossa muutoksia "Elon Musk sanoo korjaavansa X:n, jotta käyttäjät voi1821510- 941401
Toisen ihmisen sydämellä
leikkiminen on äärettömän moraalitonta. Antaa turhiaa toiveita ja sitten olla kuin mitään ei olisi tapahtunut. Kuinka vo1421209- 1151108
PAM:in mainos, älä mene tänään ruokakauppaan
kannatan kovasti kaupan työntekijöille lisää liksa. MUTTA lakossa on huonoa, nyt kauppiaat näkevät kuinka vähällä henki1351050Oho! Toivo Sukari paljastaa erikoisista iltatoimista Nadja-vaimon kanssa: "Hän aina putsaa mun..."
Oho! Onpa iltatoimet tällä pariskunnalla. Toivo Sukari ja Nadja Sukari menivät naimisiin v. 2019. Lue lisää: https://251000- 74960
- 70894
- 250886