Herttaisen ja suloisen vaimoni vanhemmilla oli kelvoton avioliitto. Me kaikki kahdeksan lankomiestä havaitsimme, että sen sai aikaan erittäin yksinkertainen ja jääräpäinen isä.
Tuskissaan äiti haaveili, että edes yksi hänen monista tyttäristään ei joutuisi avioliiton kärsimyksiin. Hän mielessään ajatteli, että herttaisin, siis vaimoni, säästyisi kaamealta kohtalolta.
Vaimoni äiti oli astunut avioon niin nuorena, ettei voinut ollenkaan kuvitella, kuinka moni joutuu kärsimään sinkkuudestaan aivan itsensä menettäen. Ei voinut ymmärtää, koska ei ollut ITSE joutunut kokemaan edes vähässä määrin sinkkuutta.
Tällä palstalla moni myöskin kertoo, kuinka ovat valinneet sinkkuuden. Jos näin on, niin on syytä toivottaa heille onnea ja menestystä. Huonommin on niillä. jotka yrittävät selittää puutetta hyveeksi.
Kun kuitenkin kaikista toiveista ja pyrkimyksistä huolimatta jää sinkuksi, kieltää helposti rakastumisen, puolison saamisen ja perhe-elämän arvon ja ylistää sinkkuutta, vaikka ei itsekään usko sanojaan.
Vaan pätee myös toisinpäin, jos on ollut oleellisen osan elämästään liitossa, ei pysty käsittämään sinkkuna oloa.
Näiden lisäksi naiset eivät kykene koskaan ymmärtämään, mitä kamaloitusta mies voi kokea, kun hänelle aina hoetaan, että hän on jo syntyjään väärää sukupuolta. Eikä miehet pysty ymmärtämään, mitä pelkoja ja väheksymistä naiset tuntevat kokeneensa.
Älyllinen kapasiteetti ja opinnon auttavat ymmärtämään, mutta sittenkään ei ole riittävää kosketuspintaa. Näistä syistä useimmat tämän palstan riidat, paitsi tietysti rupattelunluontoiset repliikit, jotka eivät oikeastaan tarkoita mitään.
Pääsääntö pätee: Mitä ei ole itse kokenut, ei voi täysin ymmärtää. 🌹👀
Ei voi täysin ymmärtää, mitä itse ei ole kokenut.
5
72
Vastaukset
Se on heteronaisillakin niin helposti, että eivät ymmärrä miten helvetissä voin tykätä heistä kuten mies. Ja moni mies ei ymmärrä miten voin edes ajatella vertaavani itseeni mieheen. Kun identiteetti elää erilailla, kun fyysinen keho. Haamupenis tuntemuksetkin on ihan yli ymmärryksen paitsi meille, jotka sen on kokeneet. Kuten ne halutkin kuin olisi itsellä se penis.
Ihmiset pitää hulluna. 😆Ja monet ihmiset pitävät moraalittomana ja/tai sairaana kaikkea, mihin eivät henk.koht. tunne vetoa. Kapea on sellainen maailma. On ilmiöllä sosiologinen nimikin: yhdenmukaisuuden paine.
On muuten jännä, miten yhdenmukaisuuden paine voi toimia myös 'moraalittomaan' suuntaan. Olin kerran työporukan kanssa saunomassa, naisetkin alasti. Yksi sisko tuli myöhemmin, kun työvuoro oli kestänyt pitempään. Piti aluksi pikkuhousuja, mutta kun oli ainoa, pikkuhousut hävisivät.
Tarvitsee olla aika kova pokka, jos saunassa pitää ainoana vaatetta. Jos usealla on vaatetta, ei tarvitse pokkaa ollenkaan. 🌹👀
🌹👀kynä..mi kirjoitti:
Ja monet ihmiset pitävät moraalittomana ja/tai sairaana kaikkea, mihin eivät henk.koht. tunne vetoa. Kapea on sellainen maailma. On ilmiöllä sosiologinen nimikin: yhdenmukaisuuden paine.
On muuten jännä, miten yhdenmukaisuuden paine voi toimia myös 'moraalittomaan' suuntaan. Olin kerran työporukan kanssa saunomassa, naisetkin alasti. Yksi sisko tuli myöhemmin, kun työvuoro oli kestänyt pitempään. Piti aluksi pikkuhousuja, mutta kun oli ainoa, pikkuhousut hävisivät.
Tarvitsee olla aika kova pokka, jos saunassa pitää ainoana vaatetta. Jos usealla on vaatetta, ei tarvitse pokkaa ollenkaan. 🌹👀
🌹👀Pitää kyllä. Minäkin montaa asiaa myönnettäköön.
Alastomuus on tabu yhäkin. Huomaa tuosta, kuinka uikkarit lähtee päältä, jos kukaan muukaan ei pidä. Paitsi että mä kyllä saattaisin pitää uikkarit, vaikka muut ois alasti, riippuu ketä ne muut ovat.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Pitää kyllä. Minäkin montaa asiaa myönnettäköön.
Alastomuus on tabu yhäkin. Huomaa tuosta, kuinka uikkarit lähtee päältä, jos kukaan muukaan ei pidä. Paitsi että mä kyllä saattaisin pitää uikkarit, vaikka muut ois alasti, riippuu ketä ne muut ovat.Uskomattoman kova pokka.
Samassa saunassa oli myös miesten vuoro. Kavin siellä silloinkin. Yksi mies tuli aina ainoana uimahousuissa. Muut miehet pitivät häntä vain sen perusteella omituisena. Puhuivat siitä, mutta eivät tietenkään ko. miehen kuullen. 🌹👀kynä..mi kirjoitti:
Uskomattoman kova pokka.
Samassa saunassa oli myös miesten vuoro. Kavin siellä silloinkin. Yksi mies tuli aina ainoana uimahousuissa. Muut miehet pitivät häntä vain sen perusteella omituisena. Puhuivat siitä, mutta eivät tietenkään ko. miehen kuullen. 🌹👀Kenties tai vain tarkka yksityisyydestään. 🤷🏼♂️
No varmasti, ainahan kaavasta poikkeavasta puhutaan kuin ihmeestä konsanaan. On se outo ja omituinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki2026413Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442887- 442337
- 952151
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382041Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2311457- 781432
Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131356Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j71315Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä3821237