Avioliitto on laillistettua prostituutiota

Anonyymi

Mies maksaa seksistä aina. On hän sitten avioliitossa tai ei. Jos mies on niin tyhmä ettei tätä hoksaa, nainen lakkaa hyvin pian antamasta. Timanttisormuksilla on kyllä tässä mielessä mahtava vaikutus. Suosittelen kokeilemaan. Tätä nimitetään parisuhteessa rakkaudeksi.

91

698

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      eduskunnan mieskansanedustajat on kaikki feministejä .muuten sinne ei pääse.päätökset on sen mukaisia.

      • Anonyymi

        Jaa että tämäkin meni nyt eduskunnan asiaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa että tämäkin meni nyt eduskunnan asiaksi.

        Jumala nimessä.


    • Anonyymi

      Prostituutio on hyvin raamatullista. Esimerkkinä kantaisä Juuda joka kävi prostituoiduilla vaimojensa lisäksi. Se oli yhtä luonnollista ja arkista kuin jokapäiväinen leipä, eikä sitä paheksuttu mitenkään.

    • Anonyymi

      Entä sitten jos nainen tienaa enemmän ? Onko se silloin hyväntekeväisyyttä ?

      • Aika hyvä pointti. Tänä päivänä ei ole ollenkaan niin selvää, että nainen olisi se pienituloisempi.
        Tekeekö se noista miehistä sitten "rattopoikia" ja mahtavatko nuo naiset ajatella miehistään yhtä matalamielisiä.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Aika hyvä pointti. Tänä päivänä ei ole ollenkaan niin selvää, että nainen olisi se pienituloisempi.
        Tekeekö se noista miehistä sitten "rattopoikia" ja mahtavatko nuo naiset ajatella miehistään yhtä matalamielisiä.

        Jee, olen rattopoika, avovaimo nimittäin tienaa premmin. Unelmani on käynyt toteen. 😭

        -a-teisti-


      • Anonyymi

        Vaikka naisella olisi vähän isommat tulot, hän käyttää rahansa kampaamoihin, kynsihoitoihin yms. Pienituloisemmalla miehellä on aina paljon enemmän rahaa, ja joutuu myös maksamaan kaikki perheen elektroniikkahankinnat ym. itse.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Aika hyvä pointti. Tänä päivänä ei ole ollenkaan niin selvää, että nainen olisi se pienituloisempi.
        Tekeekö se noista miehistä sitten "rattopoikia" ja mahtavatko nuo naiset ajatella miehistään yhtä matalamielisiä.

        Ei me naiset olla yhtä matalamielisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka naisella olisi vähän isommat tulot, hän käyttää rahansa kampaamoihin, kynsihoitoihin yms. Pienituloisemmalla miehellä on aina paljon enemmän rahaa, ja joutuu myös maksamaan kaikki perheen elektroniikkahankinnat ym. itse.

        Etpä sitten tunne naisia.suurin osa naisista ei käy kynsihoidoissa. Hiuksia tietenkin pitää laittaa ,on kohteliasta olla siisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etpä sitten tunne naisia.suurin osa naisista ei käy kynsihoidoissa. Hiuksia tietenkin pitää laittaa ,on kohteliasta olla siisti.

        Lähes kaikki hyvätuloiset naiset käyvät säännöllisesti jonkinlaisissa kauneushoidoissa pelkän kampaamon lisäksi. Esim. kasvohoidossa, manikyyrissä, pedikyyrissä, sokeroinnissa, ripsihoidossa, kulmahoidossa, tai kymmenissä muissa erilaisissa hemmotteluhoidoissa joita naisille myydään. Kauneushoitoloita myös on yhtä paljon kuin ruokakauppojakin, lähes joka kadunkulmalta ja ostareilta niitä löytyy. Asiakasmäärienkin pitää olla suuria.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lähes kaikki hyvätuloiset naiset käyvät säännöllisesti jonkinlaisissa kauneushoidoissa pelkän kampaamon lisäksi. Esim. kasvohoidossa, manikyyrissä, pedikyyrissä, sokeroinnissa, ripsihoidossa, kulmahoidossa, tai kymmenissä muissa erilaisissa hemmotteluhoidoissa joita naisille myydään. Kauneushoitoloita myös on yhtä paljon kuin ruokakauppojakin, lähes joka kadunkulmalta ja ostareilta niitä löytyy. Asiakasmäärienkin pitää olla suuria.

        Tai ainakin pääkaupunkiseudulla kauneushoitoloita on paljon. Pienissä kirkonkylissä niitä ei välttämättä ole, ja naisetkin ovat luonnollisemman näköisiä kuin kaupungeissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai ainakin pääkaupunkiseudulla kauneushoitoloita on paljon. Pienissä kirkonkylissä niitä ei välttämättä ole, ja naisetkin ovat luonnollisemman näköisiä kuin kaupungeissa.

        Kauneudenhoito ok, kunhan se ei vie kohtuuttomasti ajatuksia, aikaa ja rahaa. On tärkeämpiäkin asioita elämässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jee, olen rattopoika, avovaimo nimittäin tienaa premmin. Unelmani on käynyt toteen. 😭

        -a-teisti-

        No jos yhtään lohduttaa on meilläkin ollut vuosia jolloin vaimoni tienasi enemmän.
        Toki sitten niitä muitakin vuosia mutta aika ankeaa on aloittajan elämä jos tavaralla aviollisia palveluksia joutuu ostamaan vaikka toki olen minäkin huomioinut merkkipäivät mutta se taas lienee selviö sellaisessa pitkässä liitossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka naisella olisi vähän isommat tulot, hän käyttää rahansa kampaamoihin, kynsihoitoihin yms. Pienituloisemmalla miehellä on aina paljon enemmän rahaa, ja joutuu myös maksamaan kaikki perheen elektroniikkahankinnat ym. itse.

        Hölynpölyä. Monta kymmentä vuotta naimisissa olleena niin en nyt ihan eksaktisti tätä tiedä mutta luulen, että vaimoni kävi noin 10 vuotta sitten kynsihoidossa muistelen, että maksoi 35 euroa ja kovin oli iloinen tuosta, parturissa ja kampaajalla hän käy noin 4 kertaa vuodessa. Ihan varsin iloisesti suon hänelle tuon ilon nykyään paremmin tienaavana 😂
        Hänkin tienaa ihan mukavasti kiitos sen, että viitsi opiskella ja sen miehen joka siihen suostui ;) Yhteisestä potista on sitten hankittu talo ja tavarat eli niitä ei kuule laske noin kuin ainoastaan jotkut nihilisti pihit äijät jotka melkeinpä joutavatkin olla yksinään.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No jos yhtään lohduttaa on meilläkin ollut vuosia jolloin vaimoni tienasi enemmän.
        Toki sitten niitä muitakin vuosia mutta aika ankeaa on aloittajan elämä jos tavaralla aviollisia palveluksia joutuu ostamaan vaikka toki olen minäkin huomioinut merkkipäivät mutta se taas lienee selviö sellaisessa pitkässä liitossa.

        No, minua ei haittaa pätkääkään, että hän tienaa jonkin verran(kin) paremmin, on parempi koulutuskin (lisensiaatti) ja pitkä ura (vanhempana)tutkijana valtion liikelaitoksessa. Ala on muuten fysiikkaan lujasti naitettu. Että kai miehisellä alalla pitää saada miehen palkkakin? 😝

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        No, minua ei haittaa pätkääkään, että hän tienaa jonkin verran(kin) paremmin, on parempi koulutuskin (lisensiaatti) ja pitkä ura (vanhempana)tutkijana valtion liikelaitoksessa. Ala on muuten fysiikkaan lujasti naitettu. Että kai miehisellä alalla pitää saada miehen palkkakin? 😝

        -a-teisti-

        No enpä tiedä. Ei ne munaskut ainakaan tuosta kutistu kuten monet aitouskovat tuntuvat kuvittelevan ja kokevat uhkana naisen joka kouluttautunut.

        Joskus on vaan tullut mieleen, että kuinka pienet henkiset pallit tuollaisilla miehillä on😏


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        No enpä tiedä. Ei ne munaskut ainakaan tuosta kutistu kuten monet aitouskovat tuntuvat kuvittelevan ja kokevat uhkana naisen joka kouluttautunut.

        Joskus on vaan tullut mieleen, että kuinka pienet henkiset pallit tuollaisilla miehillä on😏

        Tässähän uhan koetaan kohdistuvan niihin "perinteisiin hyviin arvoihin", joissa naisen paikka on määritelty miehen alapuolelle ja nainen joka nouseekin sitten tällaisen ressukan "yläpuolelle" on mikä lie vihervasemmistolainen feministi. 😏

        -a-teisti-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tässähän uhan koetaan kohdistuvan niihin "perinteisiin hyviin arvoihin", joissa naisen paikka on määritelty miehen alapuolelle ja nainen joka nouseekin sitten tällaisen ressukan "yläpuolelle" on mikä lie vihervasemmistolainen feministi. 😏

        -a-teisti-

        No sitähän se on, eli keinotekoisesti jopa nykyään haetaan sitä "paremmuutta" mitä on kyllä todella vaikea ymmärtää näin vuosikymmeniä siinä oikein AITOliitossa olleena. Siihen kolmeenkymmeneen vuoteen mahtuu monenlaista ja vain hullu alkaisi "omaa nilkkaansa sahaamaan"

        Vähin mitä näillä kilometreillä voi antaa tai suoda on tasa-arvoinen asema ehkä se on se "syy" miksi meillä on puolisot kun samaan aikaan aitouskovat huutavat naisentuskaansa, että jopa kivet itkevät.


    • Anonyymi

      Kerran viikossa huorissa käyminen tulee halvemmaksi kuin naimisiin meno.

      • Se on tietenkin ihan miten itse haet.
        Tämäkin ketju on osoitus palstalla muhivasta aitouskovaisten naisvihasta tai ilmeisestä katkeruudesta jossa samalla paistaa niin kova naisentuska, että kivetkin huutaa. Rehvakkaasti sitten verrataan avioliittoa huorissa käymiseen. No näin kymmeniä vuosia naimisissa olleena ja hyvän vaimon saaneena ei tarvitse tippaakaan ihmetellä, että olette ilman kunnollista naista jääneet. Jos naisen arvo teille on pelkkä jalkoväli niin hyvä vaan, että on vaimot lähteneet litomaan ja joudutte tosiaan tyytymään nyrkkiin tai viikoittaiseen visiittiin ammattilaisen luona ja tiedätkö ei sekään antaisi sinulle mutta pitkin hampain siihen suostuu ja ottaa rahat pois.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Se on tietenkin ihan miten itse haet.
        Tämäkin ketju on osoitus palstalla muhivasta aitouskovaisten naisvihasta tai ilmeisestä katkeruudesta jossa samalla paistaa niin kova naisentuska, että kivetkin huutaa. Rehvakkaasti sitten verrataan avioliittoa huorissa käymiseen. No näin kymmeniä vuosia naimisissa olleena ja hyvän vaimon saaneena ei tarvitse tippaakaan ihmetellä, että olette ilman kunnollista naista jääneet. Jos naisen arvo teille on pelkkä jalkoväli niin hyvä vaan, että on vaimot lähteneet litomaan ja joudutte tosiaan tyytymään nyrkkiin tai viikoittaiseen visiittiin ammattilaisen luona ja tiedätkö ei sekään antaisi sinulle mutta pitkin hampain siihen suostuu ja ottaa rahat pois.

        "Tämäkin ketju on osoitus palstalla muhivasta aitouskovaisten naisvihasta"

        Missä sinä tässä ketjussa uskovia näet? Innostuit provoilusta - ja heti mielit uskovat leijonille.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Se on tietenkin ihan miten itse haet.
        Tämäkin ketju on osoitus palstalla muhivasta aitouskovaisten naisvihasta tai ilmeisestä katkeruudesta jossa samalla paistaa niin kova naisentuska, että kivetkin huutaa. Rehvakkaasti sitten verrataan avioliittoa huorissa käymiseen. No näin kymmeniä vuosia naimisissa olleena ja hyvän vaimon saaneena ei tarvitse tippaakaan ihmetellä, että olette ilman kunnollista naista jääneet. Jos naisen arvo teille on pelkkä jalkoväli niin hyvä vaan, että on vaimot lähteneet litomaan ja joudutte tosiaan tyytymään nyrkkiin tai viikoittaiseen visiittiin ammattilaisen luona ja tiedätkö ei sekään antaisi sinulle mutta pitkin hampain siihen suostuu ja ottaa rahat pois.

        Minä olen hyvin onnellisesti naimisissa, eikä naiseni päätä särje, mutta kyllä mies aina maksaa tavarasta tavalla tai toisella. Ostin juuri äsken hyvin kalliin timanttisormuksen vaimolleni ja kyllä sillä oli mahtava vaikutus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyvin onnellisesti naimisissa, eikä naiseni päätä särje, mutta kyllä mies aina maksaa tavarasta tavalla tai toisella. Ostin juuri äsken hyvin kalliin timanttisormuksen vaimolleni ja kyllä sillä oli mahtava vaikutus.

        Taidat olla aika onneton tapaus. Sait kerran.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyvin onnellisesti naimisissa, eikä naiseni päätä särje, mutta kyllä mies aina maksaa tavarasta tavalla tai toisella. Ostin juuri äsken hyvin kalliin timanttisormuksen vaimolleni ja kyllä sillä oli mahtava vaikutus.

        Enpä menisi onnesta puhumaan jos pitää olla maksuksi jotain, että saa lovea. Aika kolkolta tuo suorastaan vaikuttaa.


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Enpä menisi onnesta puhumaan jos pitää olla maksuksi jotain, että saa lovea. Aika kolkolta tuo suorastaan vaikuttaa.

        Juurikin niin! 😸


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen hyvin onnellisesti naimisissa, eikä naiseni päätä särje, mutta kyllä mies aina maksaa tavarasta tavalla tai toisella. Ostin juuri äsken hyvin kalliin timanttisormuksen vaimolleni ja kyllä sillä oli mahtava vaikutus.

        Vaimollasi on kalliit päänsärkylääkkeet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaimollasi on kalliit päänsärkylääkkeet.

        Mitäpä sitä ei tekisi päänsäryn takia?


      • Anonyymi
        Tolkun.Ihminen kirjoitti:

        Se on tietenkin ihan miten itse haet.
        Tämäkin ketju on osoitus palstalla muhivasta aitouskovaisten naisvihasta tai ilmeisestä katkeruudesta jossa samalla paistaa niin kova naisentuska, että kivetkin huutaa. Rehvakkaasti sitten verrataan avioliittoa huorissa käymiseen. No näin kymmeniä vuosia naimisissa olleena ja hyvän vaimon saaneena ei tarvitse tippaakaan ihmetellä, että olette ilman kunnollista naista jääneet. Jos naisen arvo teille on pelkkä jalkoväli niin hyvä vaan, että on vaimot lähteneet litomaan ja joudutte tosiaan tyytymään nyrkkiin tai viikoittaiseen visiittiin ammattilaisen luona ja tiedätkö ei sekään antaisi sinulle mutta pitkin hampain siihen suostuu ja ottaa rahat pois.

        Olipa hyvä kommentti.täällä löytyy noita tekouskovaisia joilla on kova uho ja naisviha päällä ,ja ainainen puute.


    • Anonyymi

      Kiitos kun rohkeasti avauduit omasta avioelämästäsi!

      • Niin jos näillä jokin tarkoitus on niin ehkä se, että jos joku luulee , että oma avioliitto on kolkko ja kylmä niin kun lukee aloittajan kirjoituksen niin huomaa , ettei vielä olekaan yhtään viileää vaikka vaimo ei olisi jättänyt ruokaa lämpenemään :d


      • Anonyymi

        Kiitos! Aiotko ottaa opiksesi?


    • Anonyymi

      Aloitus menneestä maailmasta. Nainen hankkii nykyään oman leipänsä ja omat timanttisormuksensa. Koulutettua naista ei halvalla panna. Pun intended.

      • No niinhän se on :d Onhan noissa vanhoja aikoja kaihoilevien päiväunissa jokin kehitys tapahtunut . Ennen olisi tuo nainen joutunut antamaan ihan ilman nyt sentään sai timanttisormuksen :d


      • Anonyymi

        Timanttisormukset eivät ole halpoja.


      • Anonyymi

        Hyvin usein nainen hankkii perheelle elannon ja mies ryyppä rahansa ja vaatii vielä vaimolta lovea palkakseen, ja saakin niin kauan, kunnes vaimo antaa loven sijasta kenkää.


      • Anonyymi

        Näitä menneiden aikojen yksinkertaisia miehiä juuri näillä palstoilla liikkuu. Tyhjänpuhuja tumpeloita pikku nakkeineen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin usein nainen hankkii perheelle elannon ja mies ryyppä rahansa ja vaatii vielä vaimolta lovea palkakseen, ja saakin niin kauan, kunnes vaimo antaa loven sijasta kenkää.

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Ai timantilla irtoaa piparia.😋

      • Anonyymi

        Niin. Sinäkin alat oppia.


      • Anonyymi

        Aloittaja vaikuttaa tyypiltä jolle timantit ovat ainoa mahdollisuus saada jatkaa sukuaan.


    • Minä uskovana miehenä olen saanut huippu emännän vierelle.
      Eikä tartte ruinata. Hyvä että saa välillä happea vetää ja eiku.
      Olen hyvin onnellinen ja kiitollinen.
      Ei tartte seksuaalisia asioita pohtia kun menoa riittää.
      Voi kaiken ajatusmaailman keskittää taivaallisiin asioihin.
      Pyysin aikoinaan Jumalalta hyvin viriiliä naista ja sen sain.
      Monet muutkin huippu asiat yhdistyy naisessani.
      Olen hyvin kiitollinen Jumalalle joka osaa järjestää paljon paremmin kuin itse osaisin vaik kaikki tarmoni laittaisin peliin.

      • Anonyymi

        Jumala on kyllä koetellut minun avioliittojani oikein raskaammalla kädellä. Jo kolmas avioliitto on meneillään eikä tahdo sekään luonnistua. Syy taitaakin olla siinä etten ole niitä timanttisormuksia ostellut.


      • Anonyymi

        Onko hän saanut kertaakaan timantteja sinulta?


      • Anonyymi

        Kiitä Jumalaa, että hän loi kaiken muun lisäksi vielä kyltymättömät nymfomaanitkin.


      • Anonyymi

        Täällä kristittynä itseään pitävä mies paljastaa muille vaimonsa sänkykamariominaisuuksia! Tällaiseksi "viattomaksi irstailuksi" on nykykristillisyys mennyt. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁


      • Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kristittynä itseään pitävä mies paljastaa muille vaimonsa sänkykamariominaisuuksia! Tällaiseksi "viattomaksi irstailuksi" on nykykristillisyys mennyt. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

        No niinpä.... miksi tämä maailma on mennyt kertakaikkiaan juu...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä kristittynä itseään pitävä mies paljastaa muille vaimonsa sänkykamariominaisuuksia! Tällaiseksi "viattomaksi irstailuksi" on nykykristillisyys mennyt. 😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁😁

        Minusta ei pitäisi kertoilla, edes näin anonyymina.


      • Ei niinkään vaan kannustan kuten aina olen tehnyt ja raamattukin heiluttamaan vilttiä oikein urakalla ,ettei saatana saa johonkin syötettyä vääriä ajatuksia sillä tåmå seksuaalisuus on meissä asennettuna ja se tärkein eli kuinka paljon on väärää opettajaa liikkeellä ja esim katolisten vääryys ,että on selibaatti oltava !että on kelpaava Jumalalle.
        Täyttä vääryyttä ja valhetta ja koko maailma tietää niiden perverssit touhut kun seksuaalisuus miehen ja naisen välillä on kuin lähes pahuutta.
        Ellen ihan väärin muista niin taisi Jumala antaa ohjeen ,että täyttäkää tämä maa.
        Jos maailmassa olisi vain katolisia niin vääryyden oppi tulisi hyvin nopeasti selville eli.
        Uskovat muistakaa rakastella ja usein ja hyvä tulee.
        Läheisyyttä , pusuja..halauksia ja hyvä tulee.


    • Anonyymi

      Meillä ainakin vaimo maksaa seksistä ja kaikesta muustakin ja kovin mielellään.

    • Anonyymi

      Minä olen nähnyt monta uskovaista miestä joiden pääasiallinen murhe on se ettei vaimo niinsanotusti ole koskaan sillä tuulella. Mielestäni on aivan turha itkeä koska ovat itse niin itsekkäitä. Kyllä jokainen fiksu mies vaimolleen tämän merkkipäivänä timanttikorun ostaa, eikä se ole siitä kiinni kumpi tienaa enmmän.

      • Anonyymi

        Minä ostan vaimolleni syntymäpäivän lisäksi timanttikorun myös hänen nimipäivänään ja jouluna.

        Siksi minun ei tarvitsekaan elää puutteessa, kun minä saan kolme kertaa vuodessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan vaimolleni syntymäpäivän lisäksi timanttikorun myös hänen nimipäivänään ja jouluna.

        Siksi minun ei tarvitsekaan elää puutteessa, kun minä saan kolme kertaa vuodessa.

        Onnittelen. Jumala on siunannut sinua. Kiitä Jeesusta!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan vaimolleni syntymäpäivän lisäksi timanttikorun myös hänen nimipäivänään ja jouluna.

        Siksi minun ei tarvitsekaan elää puutteessa, kun minä saan kolme kertaa vuodessa.

        Haha. Kiitos sarkasmista taas tässä niin lapsellisessa keskustelussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä ostan vaimolleni syntymäpäivän lisäksi timanttikorun myös hänen nimipäivänään ja jouluna.

        Siksi minun ei tarvitsekaan elää puutteessa, kun minä saan kolme kertaa vuodessa.

        Sehän auttaa jo paljon.:D


    • Yhden kultaisen sormuksen olen ostanut.
      No eihän pieni lisä hemmoittelu tietysti pahaksi olisi ,mutta esim hyvä ravintola illallinen saa Rakkaani oikein onnelliseksi.Ehkä enemmän kuin hilavitkuttimet.
      Pieni reissu silloin tällöin yms.
      Kun on elämää nähnyt niin nuo materiaaliset asiat jää ja tilalla on sellaiset arkisemmat asiat.
      Hyvä ruoka on todella hieno upea asia.
      Silloin tällöin.

      • Anonyymi

        Todellakin kruunaa, mies tilaa ruuan vaimolta kysymättä ja muistaa itselleen tilata hyvää mieltä tarjoavat juotavat. Ruokailunautinto päättyy sitten kotona miehen vaatimukseen seksistä, vaikka tänään juuri vaimosta ei olisi tuntunut hyvältä ajatukselta.


    • Anonyymi

      Olen huomannut että monet uskovaiset miehet ajattelevat että avioliitto antaa luvan ja jopa oikeuden seksiin. Tämä ajatus tuhoaa kyllä mahdollisuuden saada seksiä.

    • Anonyymi

      Jos sulla on noin ,niin Kaikilla ei ole.

    • Anonyymi

      Nainen tekee oikean tilin erotilanteessa .

      • Anonyymi

        Avioliittoprostituution välttämiseksi kannattaa tehdä avioehtosopimus.


    • Anonyymi

      OK. Näin voidaan sanoa. Nainen, joka etsii vakavasti elämänkumppania jonka kanssa hän perustaisi perheen, katsoo heti tutustuessaan onko mies kykenevä elättämään perheensä ja onko mies tarpeeksi varakas. Tämä on kai aika selvä asia. Rahakkailla miehillä on paremmat avioliittomarkkinat kuin köyhillä.

      • Anonyymi

        Tuo ei selitä, miksi suomalaiset isis-vaimot lähtevät sodan keskelle ja vankileireille synnyttämään lapsia. Eihän siellä ole turvallista viettää perhe-elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ei selitä, miksi suomalaiset isis-vaimot lähtevät sodan keskelle ja vankileireille synnyttämään lapsia. Eihän siellä ole turvallista viettää perhe-elämää.

        Eihän nuo ISIS-soturit mitään köyhiä reppanoita ole. ISIS-naiset ovat tulleet ennen lähtöään uskoon ja se varmasti on myös tärkeä motiivi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän nuo ISIS-soturit mitään köyhiä reppanoita ole. ISIS-naiset ovat tulleet ennen lähtöään uskoon ja se varmasti on myös tärkeä motiivi.

        Naisia on myös joka lähtöön. Rakastuvathan he vankilakundeihin ja murhamiehiinkin.


    • Anonyymi

      Hui - onneksi laillistettua- muuten olisin pahasti rikkonut. Yhden vaimon mies yli 40 vuotta.

      • Anonyymi

        Onko laki nyt Suomessa niin ankara että prostituoiduilla käymisestä rangaistaan? Raamatussa se oli hyvin yleistä eikä sitä edes paheksuttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko laki nyt Suomessa niin ankara että prostituoiduilla käymisestä rangaistaan? Raamatussa se oli hyvin yleistä eikä sitä edes paheksuttu.

        Jumala ymmärtää paremmin miesten tarpeita kuin suomalainen lainsäätäjä.


    • Anonyymi

      Eivät liene vangit ja prostituoidut olleet uskovaisia, vaikka naisia vahtivat nunnat lienevät uskovaisia olleetkin. Näin kertoo Wikipedia Ranskan Guyanan edustalla olevasta vankisaaresta, Pirunsaaresta:
      "1800-luvun puolivälin tienoilla tehtiin kokeilu, jossa Pirunsaarelle tuotiin 15 prostituoitua, joiden arveltiin kannustavan vankeja kunnialliseen elämään ja perheen perustamiseen. Naisia vartioivat nunnat. Perheitä ei juuri syntynyt, vaan naiset jakoivat lempeä jokaiselle, joka saattoi tarjota heille rommia. Miesten keskuudessa syntyi riitoja, ja lopulta saarella raivosi kuppaepidemia."

      • Anonyymi

        Raamattu kertoo että prostituoidut viihtyivät Jeesuksen seurassa, ja Jeesus sanoi näiden menevän ennen uskovaisia maanmiehiään Jumalan valtakuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo että prostituoidut viihtyivät Jeesuksen seurassa, ja Jeesus sanoi näiden menevän ennen uskovaisia maanmiehiään Jumalan valtakuntaan.

        Kristinusko on yllätyksien uskonto. Jeesus kertoi myös että viimeisellä tuomiolla kaikille tulee yllätyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo että prostituoidut viihtyivät Jeesuksen seurassa, ja Jeesus sanoi näiden menevän ennen uskovaisia maanmiehiään Jumalan valtakuntaan.

        Jeesus sanoi syntiselle nämä sanat Johanneksen Evankeliumin 8 luvun mukaan: "mene, äläkä tästedes enää syntiä tee." Tämä unohtuu kaiken aikaa jumalattomilta kristityiltä ja ateisteilta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jeesus sanoi syntiselle nämä sanat Johanneksen Evankeliumin 8 luvun mukaan: "mene, äläkä tästedes enää syntiä tee." Tämä unohtuu kaiken aikaa jumalattomilta kristityiltä ja ateisteilta.

        Tämä on hyvä esimerkki moralistien valikoivasta lukutavasta. Reväistään jokin raamatunkohta asiayhteydestään omaan korvasyyhyynsä ja niin saadaan aivan päinvastainen merkitys.
        Asia alkaa: "EN MINÄKÄÄN SINUA TUOMITSE". Nainen oli raahattu väkisin Jeesuksen eteen eikä Raamattu kerro että tämä olisi edes katunut mitään. Jeesus ei tuominnut naista vaikka ei tekoa hyväksynytkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on hyvä esimerkki moralistien valikoivasta lukutavasta. Reväistään jokin raamatunkohta asiayhteydestään omaan korvasyyhyynsä ja niin saadaan aivan päinvastainen merkitys.
        Asia alkaa: "EN MINÄKÄÄN SINUA TUOMITSE". Nainen oli raahattu väkisin Jeesuksen eteen eikä Raamattu kerro että tämä olisi edes katunut mitään. Jeesus ei tuominnut naista vaikka ei tekoa hyväksynytkään.

        Sainoiko Jeesus siis, "en Minä sinua tuomitse, mene ja tee syntiä vastedeskin sinä saatanan lapsi".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamattu kertoo että prostituoidut viihtyivät Jeesuksen seurassa, ja Jeesus sanoi näiden menevän ennen uskovaisia maanmiehiään Jumalan valtakuntaan.

        Eikös sen äitikin ollut temppelityttöjä? Näiden jumalan asemassa pidettyjen herrojen leluja.


    • Anonyymi

      Jos tuntuu siltä että palkkarakenne on sukupuolivinoutunut, niin ennen seksiä voi siirtää rahaa vähemmän ansitsevale, joka voi sitten päätää ostaako rahoillaan esim. lämpimän halauksen kiimaiselta puolisoltaan. Toinen ihan fiksu juttu on yhteinen palkkatili, jolloin perheen tulot ovatkin vain summa kaikista tuloista, eikä mitään vinoumaa ole.

      • Anonyymi

        Sinun on turha miettiä raha-asioita koska et niistä mitään kuitenkaan ymmärrä. Kysy muijaltasi sieltä hellan vierestä mitä pitää tehdä kun ei seiso niin ei seiso.


    • Anonyymi

      Hyvällä huumorilla kirjoitettu alustus, mutta tottahan tuo on. Kyllä avioliitossakin raha ratkaisee monet asiat. Jos on vielä keskinäistä rakkauttakin, niin vielä parempi.

      • Anonyymi

        Ei taida palstan "luterilaisilla" olla paljonkaan huumorintajua HehHeh!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida palstan "luterilaisilla" olla paljonkaan huumorintajua HehHeh!

        No, yhden aivosolun hihhuleilla sitä onkin tunnetusti aikalailla vähäsen.


    • Anonyymi

      Aikoinaan puhuttiinkin naimiskaupoista. Ne olivat silloin kaupallisia. Maitten rajojakin on historiassa siirretty naimiskaupoilla.

    • Anonyymi

      👨 ⛔️ 🧔 Erittäin hyvä aloitus! 👍

    • Anonyymi

      Avioliitossa, joka määritellään Raamatussa, ei tuollaista ole. Siellä sanotaan että mies ja nainen tulevat yhdeksi ja vallitsevat toinen toisiaan. Näin sitä ei ylläpidetä lahjuksin vaan rakkauden kautta.

      Vaimon ruumis ei ole hänen omassa vallassaan vaan miehen. Samoin ei miehenkään ruumis ole hänen omassa vallassaan vaan vaimon.
      1. kirje korinttilaisille 7:4 FINRK

    • Anonyymi

      Eihän prostituutiota ole kriminalisoitu muutenkaan. Vain paritus on…

    • Anonyymi

      Itse olen maksanut moottoriveneet, trailerit, peräkärryt, minikaivurin, lavetin, varaston, asuntoauton, moottorikelkan, mönkijän, urheiluauton, metsästysauton, aseet jne. No vaimo saa silti käyttää niitä. On toki viimeaikoina sanonut että hänkin voi johonkin osallistua kun olen aina kaikki mnaksanut. Meillä toki omilla rahoillaan saa kumpikin tehdä mitä huvittaa.

    • ”Avioliitto on laillistettua prostituutiota”

      Kiitos viikon nauruista :D :D

      Tuo oli varmasti totta 1700 luvulla, kuten silloinen feministi sanoi. :D

      Etenkin parempiosaisten avioliitto perustui siihen, että naisen hedelmällisyys oli kaupankäynnin pohja. Kun mies tarjosi talon ja ruokaa, sekä jonkinlaista turvaa, nainen maksoi sen kotitöillä ja synnyttämällä lapsia. Niin ja saihan nainen paremman statuksen miehen kautta.
      Mies sai kotipiian, joka hoivasi miestä laittamalla ruokaa ja pitämällä asuntoa kunnossa sekä kasvattamalla jälkikasvua.

      Nuo ajat ovat kaukana takanapäin. Nyt avioliitot perustuvat emotionaaliseen parisuhteeseen, missä harvoin on enää tällaista kaupankäyntiä.

      Paitsi näemmä joillakin :D

      ”Anonyymi” 16.09.2022 10:20 kirjoittaa ”Lähes kaikki hyvätuloiset naiset käyvät säännöllisesti jonkinlaisissa kauneushoidoissa pelkän kampaamon lisäksi.”
      :D Todellisuus on toista. Nykyään myös ne, joilla ei juuri ole tuloja, käyvät noissa. Eikä todellakaan ole joka naisen huveja muutenkaan.

      Sen sijaan ”Anonyymi” 15.09.2022 19:43 tuo jo vähän todellisuutta mukaan: ”Hyvin usein nainen hankkii perheelle elannon ja mies ryyppä rahansa ja vaatii vielä vaimolta lovea palkakseen…”

      Eli hyvin moni nainen on se, joka huolehtii perheestään ja laittaa rahansa asuntoon, lasten hyvinvointiin, ruokaan ja muihin välttämättömiin menoihin. Ikävä kyllä on paljon miehiä, jotka sitten itsekkäästi käyttävät rahansa ihan omiin menoihinsa, ajattelematta lainkaan perhettä

      Tämä ”Anonyymi” 15.09.2022 18:46 oli paras :D ”Kyllä jokainen fiksu mies vaimolleen tämän merkkipäivänä timanttikorun ostaa…”

      Eikö timantit ole niin mennyttä aikaa :D :D

      Mutta vaikka aloitus olikin vitsi, niin vieläkö on miehiä, jotka joutuvat jopa avioliitossa maksamaan seksistä! :D :D

      Mites ne naiset sitten, mistä he ostavat sitä seksiä?

      • Anonyymi

        ”Mites ne naiset sitten, mistä he ostavat sitä seksiä?”

        Tämä on hyvä vastakysymys otsikkoon, tasa-arvon nimissä.
        Mistä nainen saa seksiä, kun ukkokulta on syönyt, juonut ja laiskotellut itsensä möhömahaiseksi impotentiksi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        ”Mites ne naiset sitten, mistä he ostavat sitä seksiä?”

        Tämä on hyvä vastakysymys otsikkoon, tasa-arvon nimissä.
        Mistä nainen saa seksiä, kun ukkokulta on syönyt, juonut ja laiskotellut itsensä möhömahaiseksi impotentiksi?

        Eipä ole osattu vastata :D


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      149
      2339
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1958
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1928
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1730
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      67
      1520
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1296
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1190
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1183
    9. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1178
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe