Tänään aukaisin. Häntä ajattelen. Kahvit keittelen. Hyvää huomenta toivottelen. ☕🍂🍁😊
Silmät aikaisin
40
63
Vastaukset
⬆️🆙
- Anonyymi
Minua taas masentaa eli masentavaa aamua minulta.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Mikä sinua masentaa? 😕
Kaikki mahdollinen. Lähti kun kuvittelin miehen lähelleni. Hänellä on outo vaikutus tuntuu kuin lähtisi lentoon. Samalla hän sanoi että mitä vain tarvitsen niin haluaa minua auttaa. Mietin eikö hän koskaan koe olevansa allapäin vaan aina minun huonovointisuus on aiheena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki mahdollinen. Lähti kun kuvittelin miehen lähelleni. Hänellä on outo vaikutus tuntuu kuin lähtisi lentoon. Samalla hän sanoi että mitä vain tarvitsen niin haluaa minua auttaa. Mietin eikö hän koskaan koe olevansa allapäin vaan aina minun huonovointisuus on aiheena.
Miten on edes mahdollista että voin puhua hänelle tämmöisellä etäyhteydellä ja sitten sen lisäksi tunteella? Usein alan itkemään sen jälkeen.
Anonyymi kirjoitti:
Miten on edes mahdollista että voin puhua hänelle tämmöisellä etäyhteydellä ja sitten sen lisäksi tunteella? Usein alan itkemään sen jälkeen.
Eikö se ole hienoa, että on yhteys?
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Eikö se ole hienoa, että on yhteys?
On se tavallaan. Taistelen vain sitä vastaan kaikin tavoin koska en haluaisi tuntea. Mutta meinaan tulla hulluksi sen takia sitten. Hän sanoi että auttaa minua miten paljon tarvitsenkaan. Mutta mieleen tuli eikö hän ikinä kaipaa apua mihinkään?
Anonyymi kirjoitti:
On se tavallaan. Taistelen vain sitä vastaan kaikin tavoin koska en haluaisi tuntea. Mutta meinaan tulla hulluksi sen takia sitten. Hän sanoi että auttaa minua miten paljon tarvitsenkaan. Mutta mieleen tuli eikö hän ikinä kaipaa apua mihinkään?
Hän varmaan pyytää sitten auttamaan, kun tarvitsee. Hän haluaa olla nyt avuksi sinulle. Älä vastustele tunteitasi. Anna itsellesi lupa tuntea.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hän varmaan pyytää sitten auttamaan, kun tarvitsee. Hän haluaa olla nyt avuksi sinulle. Älä vastustele tunteitasi. Anna itsellesi lupa tuntea.
Tuntuu että hänellä elämä on niin helppoa kun taas minä olen ihan hajoamispisteessä. Kaiken on saanut niin helposti ja elää unelmaansa. Ei se ole reilua.
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuu että hänellä elämä on niin helppoa kun taas minä olen ihan hajoamispisteessä. Kaiken on saanut niin helposti ja elää unelmaansa. Ei se ole reilua.
Niinhän se joillakin näkyy elämässä menevän. Kaikki tulee helposti. Toiset, (kuten itsekin joudun) joutuu tekemään koko ajan työtä, että pysyy edes jotenkin kasassa. Mutta teillä on yhteys, ja hän tarjoaa sinulle apuaan. Ota se apu vastaan.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinhän se joillakin näkyy elämässä menevän. Kaikki tulee helposti. Toiset, (kuten itsekin joudun) joutuu tekemään koko ajan työtä, että pysyy edes jotenkin kasassa. Mutta teillä on yhteys, ja hän tarjoaa sinulle apuaan. Ota se apu vastaan.
Otin jo kun ei ollut vaihtoehtoja. En haluaisi olla se riippukivi hänelle. Siksi en halua häiritä hänen täydellistä elämäänsä. Hän pärjää loistavasti ja helposti yksin kun taas minä tarvitsen jonkun tukemaan minua.
Anonyymi kirjoitti:
Otin jo kun ei ollut vaihtoehtoja. En haluaisi olla se riippukivi hänelle. Siksi en halua häiritä hänen täydellistä elämäänsä. Hän pärjää loistavasti ja helposti yksin kun taas minä tarvitsen jonkun tukemaan minua.
Hän on valmis auttamaan sinua, niin eikö se ole suurinta rakkauden osoitusta? Älä turhaan pidä itseäsi huonompana. Hän haluaa nostaa sinut ylös.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Hän on valmis auttamaan sinua, niin eikö se ole suurinta rakkauden osoitusta? Älä turhaan pidä itseäsi huonompana. Hän haluaa nostaa sinut ylös.
On se mutta tulee vain olo että olenko riittävä hänelle ja sen lisäksi kuvittelenko hänet päähäni vai onko hän siellä oikeasti?
Anonyymi kirjoitti:
On se mutta tulee vain olo että olenko riittävä hänelle ja sen lisäksi kuvittelenko hänet päähäni vai onko hän siellä oikeasti?
En osaa sanoa tuohon, kuvitteletko vai onko oikeasti.... Mutta sinun täytyy ajatella, että riität, jos hän tahtoo sinua auttaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
En osaa sanoa tuohon, kuvitteletko vai onko oikeasti.... Mutta sinun täytyy ajatella, että riität, jos hän tahtoo sinua auttaa.
Kun se tuntuu niin oikealta. Hän on siinä hymyilee sanoo kauniita asioita ja keho tuntuu lähtevän lentoon, olo kevenee ja tulee vaan hyvä olo. Kaikki kipu ja huono olo häviää. En ymmärrä miten ja miksi hänen ajattelu saa sen aikaiseksi. Olen yrittänyt vältellä ajattelemista kun ajattelen että en halua häiritä häntä millään tavalla. Nytkin on vain jatkuvasti päässä ja elämä heittää hänet kaikilla tavoin eteen. Mietin vain kuinka olisi mukava nähdä hänet ja onko tämä vai yksipuolista harhaisen kuvitelmaa kun tännekin kirjoitan asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun se tuntuu niin oikealta. Hän on siinä hymyilee sanoo kauniita asioita ja keho tuntuu lähtevän lentoon, olo kevenee ja tulee vaan hyvä olo. Kaikki kipu ja huono olo häviää. En ymmärrä miten ja miksi hänen ajattelu saa sen aikaiseksi. Olen yrittänyt vältellä ajattelemista kun ajattelen että en halua häiritä häntä millään tavalla. Nytkin on vain jatkuvasti päässä ja elämä heittää hänet kaikilla tavoin eteen. Mietin vain kuinka olisi mukava nähdä hänet ja onko tämä vai yksipuolista harhaisen kuvitelmaa kun tännekin kirjoitan asiasta.
On tämä outo tunne. Hän kylläkin tuli ja pelasti minut pahalta.
Anonyymi kirjoitti:
On tämä outo tunne. Hän kylläkin tuli ja pelasti minut pahalta.
Sehän on vaan hyvä asia.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Sehän on vaan hyvä asia.
On se hyvä asia mutta en tykkää ajatuksesta että itse vain tarvitsen apua häneltä ja hän vain on siellä jossain ja elää täydellistä elämäänsä ja ojentaa kättä kun tarvitsee. Lisäksi hän ei varmaan palstallakaan ole ja siitäkin on poissa toisin kuin minä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On se hyvä asia mutta en tykkää ajatuksesta että itse vain tarvitsen apua häneltä ja hän vain on siellä jossain ja elää täydellistä elämäänsä ja ojentaa kättä kun tarvitsee. Lisäksi hän ei varmaan palstallakaan ole ja siitäkin on poissa toisin kuin minä.
Tai miksi hänellä on niin helppoa. On se epäreilua tämä elämä.
Anonyymi kirjoitti:
Tai miksi hänellä on niin helppoa. On se epäreilua tämä elämä.
Niinhän elämä on. Kaikille ei jaeta samoja kortteja. On opittava pelaamaan niillä, mitä saa. Aina voi kuitenkin yrittää kohti parempaa.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Niinhän elämä on. Kaikille ei jaeta samoja kortteja. On opittava pelaamaan niillä, mitä saa. Aina voi kuitenkin yrittää kohti parempaa.
Kaikesta tulee hän mieleen. Toivon että hänkin minua ajattelisi edes vähän tai sitten olen ajatuksissaan vain kun apua tarvitsee ja muuten jatkaa täydellisesti elämää siellä.
Tänään pakkaan rinkan ja lähden taas tien päälle. 🚗
- Anonyymi
Älä puutu toisten elämään ja asioihin!
Anonyymi kirjoitti:
Älä puutu toisten elämään ja asioihin!
No enhän ole puuttumassakaan. Lähden reissun, toiseen kaupunkiin.
- Anonyymi
Silmäy selkaisin jo kyub ybu seujjaukyussa ahitttaa,¨
Hänet ottaisin mukaani, jos hän minun oma olisi. Sydämessä kuitenkin, mukanani kulkeekin. Ajatusteni asukki. 💕
- Anonyymi
Olet varsinainen surullisen hahmon ritari.
- Anonyymi
Voi jee! Silmäsi auki sait, vaan todella myöhään. Mun simmut rävähti pimeydessä auki ennen kuutta, joten toiseks jäit ja kirkkaasti.:)
Touhotellut montaa asiaa kaffen jälkeen. Ajatukset seuranneet siinä samalla mukana ja. Häntejä ajateltu ihan tuplina silleen.
Kivaa puoltapäivää sullekin.Kiitos! Olipas se virkeä viesti. Minä edelleen aamupalailen tässä. Lomalla kun ei ole kiirettä minnekään. Ihanaa puoltapäivää sinne sulle. 😄
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos! Olipas se virkeä viesti. Minä edelleen aamupalailen tässä. Lomalla kun ei ole kiirettä minnekään. Ihanaa puoltapäivää sinne sulle. 😄
Taisin saada sut lopullisesti hereille lomapäivänäsi. Kyllä oli aikakin! Suuta kuivaa siihen malliin, etteikö ipkahvit tekis gutaa. Jokos siellä nautittu?Jatketaanpahan päivää omiin tahteihin ajatukset kippuran säkkyrällä.
Anonyymi kirjoitti:
Taisin saada sut lopullisesti hereille lomapäivänäsi. Kyllä oli aikakin! Suuta kuivaa siihen malliin, etteikö ipkahvit tekis gutaa. Jokos siellä nautittu?Jatketaanpahan päivää omiin tahteihin ajatukset kippuran säkkyrällä.
Hereillä ollaan. 😊 Lähdössä juuri ajelemaan kauemmaksi kaveria moikkaamaan... Ostan vähän jotain evästä matkalle ensin. Ajatukset sinkoilevat sinne ja tänne. Kivaa myös sinne. 🤗
- Anonyymi
Hankalat ihmiset on syytä jättää taakse.
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuka on hankala ihminen?
En voi sanoa sellaista ihmisestä, jota en tunne kunnolla. Tuntisinkin niin hyvin, muuta en toivokaan tällä hetkellä.
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kuka on hankala ihminen?
Sinä olet. Mutta miellyttävää jatkoa, sinulle.
Anonyymi kirjoitti:
Sinä olet. Mutta miellyttävää jatkoa, sinulle.
Miksi minä olen hankala?? En ymmärrä.
- Anonyymi
Mukavaa lomapäivää ja reissua 💫💖
- Anonyymi
PalstaRinssi kirjoitti:
Kiitos paljon ja mukavaa päivää myös sinulle. 🤗💕
Kiitos paljon 💫💖
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1387715Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381935Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251900- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4879Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33793