Silmät aikaisin

Tänään aukaisin. Häntä ajattelen. Kahvit keittelen. Hyvää huomenta toivottelen. ☕🍂🍁😊

40

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ⬆️🆙

    • Anonyymi

      Minua taas masentaa eli masentavaa aamua minulta.

      • Mikä sinua masentaa? 😕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Mikä sinua masentaa? 😕

        Kaikki mahdollinen. Lähti kun kuvittelin miehen lähelleni. Hänellä on outo vaikutus tuntuu kuin lähtisi lentoon. Samalla hän sanoi että mitä vain tarvitsen niin haluaa minua auttaa. Mietin eikö hän koskaan koe olevansa allapäin vaan aina minun huonovointisuus on aiheena.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki mahdollinen. Lähti kun kuvittelin miehen lähelleni. Hänellä on outo vaikutus tuntuu kuin lähtisi lentoon. Samalla hän sanoi että mitä vain tarvitsen niin haluaa minua auttaa. Mietin eikö hän koskaan koe olevansa allapäin vaan aina minun huonovointisuus on aiheena.

        Miten on edes mahdollista että voin puhua hänelle tämmöisellä etäyhteydellä ja sitten sen lisäksi tunteella? Usein alan itkemään sen jälkeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten on edes mahdollista että voin puhua hänelle tämmöisellä etäyhteydellä ja sitten sen lisäksi tunteella? Usein alan itkemään sen jälkeen.

        Eikö se ole hienoa, että on yhteys?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Eikö se ole hienoa, että on yhteys?

        On se tavallaan. Taistelen vain sitä vastaan kaikin tavoin koska en haluaisi tuntea. Mutta meinaan tulla hulluksi sen takia sitten. Hän sanoi että auttaa minua miten paljon tarvitsenkaan. Mutta mieleen tuli eikö hän ikinä kaipaa apua mihinkään?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se tavallaan. Taistelen vain sitä vastaan kaikin tavoin koska en haluaisi tuntea. Mutta meinaan tulla hulluksi sen takia sitten. Hän sanoi että auttaa minua miten paljon tarvitsenkaan. Mutta mieleen tuli eikö hän ikinä kaipaa apua mihinkään?

        Hän varmaan pyytää sitten auttamaan, kun tarvitsee. Hän haluaa olla nyt avuksi sinulle. Älä vastustele tunteitasi. Anna itsellesi lupa tuntea.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hän varmaan pyytää sitten auttamaan, kun tarvitsee. Hän haluaa olla nyt avuksi sinulle. Älä vastustele tunteitasi. Anna itsellesi lupa tuntea.

        Tuntuu että hänellä elämä on niin helppoa kun taas minä olen ihan hajoamispisteessä. Kaiken on saanut niin helposti ja elää unelmaansa. Ei se ole reilua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuntuu että hänellä elämä on niin helppoa kun taas minä olen ihan hajoamispisteessä. Kaiken on saanut niin helposti ja elää unelmaansa. Ei se ole reilua.

        Niinhän se joillakin näkyy elämässä menevän. Kaikki tulee helposti. Toiset, (kuten itsekin joudun) joutuu tekemään koko ajan työtä, että pysyy edes jotenkin kasassa. Mutta teillä on yhteys, ja hän tarjoaa sinulle apuaan. Ota se apu vastaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinhän se joillakin näkyy elämässä menevän. Kaikki tulee helposti. Toiset, (kuten itsekin joudun) joutuu tekemään koko ajan työtä, että pysyy edes jotenkin kasassa. Mutta teillä on yhteys, ja hän tarjoaa sinulle apuaan. Ota se apu vastaan.

        Otin jo kun ei ollut vaihtoehtoja. En haluaisi olla se riippukivi hänelle. Siksi en halua häiritä hänen täydellistä elämäänsä. Hän pärjää loistavasti ja helposti yksin kun taas minä tarvitsen jonkun tukemaan minua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otin jo kun ei ollut vaihtoehtoja. En haluaisi olla se riippukivi hänelle. Siksi en halua häiritä hänen täydellistä elämäänsä. Hän pärjää loistavasti ja helposti yksin kun taas minä tarvitsen jonkun tukemaan minua.

        Hän on valmis auttamaan sinua, niin eikö se ole suurinta rakkauden osoitusta? Älä turhaan pidä itseäsi huonompana. Hän haluaa nostaa sinut ylös.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hän on valmis auttamaan sinua, niin eikö se ole suurinta rakkauden osoitusta? Älä turhaan pidä itseäsi huonompana. Hän haluaa nostaa sinut ylös.

        On se mutta tulee vain olo että olenko riittävä hänelle ja sen lisäksi kuvittelenko hänet päähäni vai onko hän siellä oikeasti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se mutta tulee vain olo että olenko riittävä hänelle ja sen lisäksi kuvittelenko hänet päähäni vai onko hän siellä oikeasti?

        En osaa sanoa tuohon, kuvitteletko vai onko oikeasti.... Mutta sinun täytyy ajatella, että riität, jos hän tahtoo sinua auttaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En osaa sanoa tuohon, kuvitteletko vai onko oikeasti.... Mutta sinun täytyy ajatella, että riität, jos hän tahtoo sinua auttaa.

        Kun se tuntuu niin oikealta. Hän on siinä hymyilee sanoo kauniita asioita ja keho tuntuu lähtevän lentoon, olo kevenee ja tulee vaan hyvä olo. Kaikki kipu ja huono olo häviää. En ymmärrä miten ja miksi hänen ajattelu saa sen aikaiseksi. Olen yrittänyt vältellä ajattelemista kun ajattelen että en halua häiritä häntä millään tavalla. Nytkin on vain jatkuvasti päässä ja elämä heittää hänet kaikilla tavoin eteen. Mietin vain kuinka olisi mukava nähdä hänet ja onko tämä vai yksipuolista harhaisen kuvitelmaa kun tännekin kirjoitan asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun se tuntuu niin oikealta. Hän on siinä hymyilee sanoo kauniita asioita ja keho tuntuu lähtevän lentoon, olo kevenee ja tulee vaan hyvä olo. Kaikki kipu ja huono olo häviää. En ymmärrä miten ja miksi hänen ajattelu saa sen aikaiseksi. Olen yrittänyt vältellä ajattelemista kun ajattelen että en halua häiritä häntä millään tavalla. Nytkin on vain jatkuvasti päässä ja elämä heittää hänet kaikilla tavoin eteen. Mietin vain kuinka olisi mukava nähdä hänet ja onko tämä vai yksipuolista harhaisen kuvitelmaa kun tännekin kirjoitan asiasta.

        On tämä outo tunne. Hän kylläkin tuli ja pelasti minut pahalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On tämä outo tunne. Hän kylläkin tuli ja pelasti minut pahalta.

        Sehän on vaan hyvä asia.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Sehän on vaan hyvä asia.

        On se hyvä asia mutta en tykkää ajatuksesta että itse vain tarvitsen apua häneltä ja hän vain on siellä jossain ja elää täydellistä elämäänsä ja ojentaa kättä kun tarvitsee. Lisäksi hän ei varmaan palstallakaan ole ja siitäkin on poissa toisin kuin minä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se hyvä asia mutta en tykkää ajatuksesta että itse vain tarvitsen apua häneltä ja hän vain on siellä jossain ja elää täydellistä elämäänsä ja ojentaa kättä kun tarvitsee. Lisäksi hän ei varmaan palstallakaan ole ja siitäkin on poissa toisin kuin minä.

        Tai miksi hänellä on niin helppoa. On se epäreilua tämä elämä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai miksi hänellä on niin helppoa. On se epäreilua tämä elämä.

        Niinhän elämä on. Kaikille ei jaeta samoja kortteja. On opittava pelaamaan niillä, mitä saa. Aina voi kuitenkin yrittää kohti parempaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niinhän elämä on. Kaikille ei jaeta samoja kortteja. On opittava pelaamaan niillä, mitä saa. Aina voi kuitenkin yrittää kohti parempaa.

        Kaikesta tulee hän mieleen. Toivon että hänkin minua ajattelisi edes vähän tai sitten olen ajatuksissaan vain kun apua tarvitsee ja muuten jatkaa täydellisesti elämää siellä.


    • Tänään pakkaan rinkan ja lähden taas tien päälle. 🚗

      • Anonyymi

        Älä puutu toisten elämään ja asioihin!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Älä puutu toisten elämään ja asioihin!

        No enhän ole puuttumassakaan. Lähden reissun, toiseen kaupunkiin.


    • Anonyymi

      Silmäy selkaisin jo kyub ybu seujjaukyussa ahitttaa,¨

    • Hänet ottaisin mukaani, jos hän minun oma olisi. Sydämessä kuitenkin, mukanani kulkeekin. Ajatusteni asukki. 💕

    • Anonyymi

      Olet varsinainen surullisen hahmon ritari.

      • Niin olenkin. Juurikin se. Viikinkiritari onneton.


    • Anonyymi

      Voi jee! Silmäsi auki sait, vaan todella myöhään. Mun simmut rävähti pimeydessä auki ennen kuutta, joten toiseks jäit ja kirkkaasti.:)
      Touhotellut montaa asiaa kaffen jälkeen. Ajatukset seuranneet siinä samalla mukana ja. Häntejä ajateltu ihan tuplina silleen.
      Kivaa puoltapäivää sullekin.

      • Kiitos! Olipas se virkeä viesti. Minä edelleen aamupalailen tässä. Lomalla kun ei ole kiirettä minnekään. Ihanaa puoltapäivää sinne sulle. 😄


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos! Olipas se virkeä viesti. Minä edelleen aamupalailen tässä. Lomalla kun ei ole kiirettä minnekään. Ihanaa puoltapäivää sinne sulle. 😄

        Taisin saada sut lopullisesti hereille lomapäivänäsi. Kyllä oli aikakin! Suuta kuivaa siihen malliin, etteikö ipkahvit tekis gutaa. Jokos siellä nautittu?Jatketaanpahan päivää omiin tahteihin ajatukset kippuran säkkyrällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taisin saada sut lopullisesti hereille lomapäivänäsi. Kyllä oli aikakin! Suuta kuivaa siihen malliin, etteikö ipkahvit tekis gutaa. Jokos siellä nautittu?Jatketaanpahan päivää omiin tahteihin ajatukset kippuran säkkyrällä.

        Hereillä ollaan. 😊 Lähdössä juuri ajelemaan kauemmaksi kaveria moikkaamaan... Ostan vähän jotain evästä matkalle ensin. Ajatukset sinkoilevat sinne ja tänne. Kivaa myös sinne. 🤗


    • Anonyymi

      Hankalat ihmiset on syytä jättää taakse.

      • Kuka on hankala ihminen?


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuka on hankala ihminen?

        En voi sanoa sellaista ihmisestä, jota en tunne kunnolla. Tuntisinkin niin hyvin, muuta en toivokaan tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kuka on hankala ihminen?

        Sinä olet. Mutta miellyttävää jatkoa, sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä olet. Mutta miellyttävää jatkoa, sinulle.

        Miksi minä olen hankala?? En ymmärrä.


    • Anonyymi

      Mukavaa lomapäivää ja reissua 💫💖

      • Kiitos paljon ja mukavaa päivää myös sinulle. 🤗💕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kiitos paljon ja mukavaa päivää myös sinulle. 🤗💕

        Kiitos paljon 💫💖


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      300
      3315
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      235
      1798
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1335
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1283
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1183
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1113
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      994
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      926
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      874
    Aihe