Onko niin ettei haluta enää parisuhdetta, vain seksiseuraa tai muuta hauskuutta ilman sitoumuksia.
Olen nainen parhaassa iässä ja onko se nyt vaan otettava ihana nuori mies tähän tylsyyteen.
Keski-ikäiset miehet ovat niin ukkoutuneet ja lihavoituneet ettei kyllä sellanen innosta yhtään vaikka kuinka mukava olisi.
Miehen metsästys
110
1614
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on paras ikäsi?
- Anonyymi
52 :)
- Anonyymi
Huoh🥱 Ja taas lähdit tällä samaa toistavalla avauksellasi.
- Anonyymi
"Ihana nuori mies" ei halua kuin huvin sinusta ajat sitten parasta ennen -päiväyksen ylittäneestä.
Eikö Esko Eerikäinen ole 48-vuotias, minua kaksi vuotta vanhempi vaiko kolme kohta 49 tautaa hän jo täyttää. Ja hän taitaa olla sinkku.
https://www.suomi24.fi/viihde/l/62f25052dcff5-3126.jpg- Anonyymi
Niin taitaa olla, mutta mä oon liian tavallinen hänen makuun.
Anonyymi kirjoitti:
Ehkä hän kaipaakin tavallista, räyhäkkään Martinan sijaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No laita kirkuvan punaiset silmälasikehykset ja vihreä töyhtö päälaelle. Se on villiä se.
- Anonyymi
Kovasti joudut kyllä kilpailemaan kanssasisariasi vastaan, ei niitä alle 30 v, yli 180 cm. isovehkeisiä, miljonäärejä paljoa ole..
- Anonyymi
Aivan sille joka sellasta haluaa.
Kyllä itsellä on nimenomaan parisuhde silkan seksin sijaan haussa. Ukkoutunut ehkä olen, lihavoitunut en, mitä nyt kesäksi väliaikaisesti on keskivartalolle rakennettu uimarenkaan alkua oluella.
Hiivatti että oli upea kassaleidi Prisman kassalla tänään. En ensin edes tajunnut ennen kuin jäin sivulta katsomaan silmiä ja kohtasin lyhyesti katseen. Sitten tajusin ja nautin joka silmäyksestä. Todella upea, menin aivan puihin kun oli oma vuoroni ja sain katseet ja hymyt häneltä, mielettömän elegantti leidi. Leidillä oli kilometrejä takana, saattoi olla enemmän kuin minulla, mutta ei ollut paljosta vaille että olisin tiedustellut kahville tms. Täytynee makustella asiaa ja piipahtaa samassa Prismassa lähiaikoina uudelleen.- Anonyymi
Toi oliskin aivan mahtavaa että livenä tapais, ilman muuta kannattaa edes yrittää.
Eikä se katso ikää jos on kemiaa, mun mielestä ikävää että 52 on jo niin vanha että parasta ennen meni jo, mut kaikkia ei voi miellyttää, onneks. Anonyymi kirjoitti:
Toi oliskin aivan mahtavaa että livenä tapais, ilman muuta kannattaa edes yrittää.
Eikä se katso ikää jos on kemiaa, mun mielestä ikävää että 52 on jo niin vanha että parasta ennen meni jo, mut kaikkia ei voi miellyttää, onneks.Juupelis, livenä kohtaaminen vaan helpottaa asioita niin pajon. No mä makustelen vielä tuota leidiä, harkinnassa on :)
No eihän 52 ole vielä paljonkaan, vaikka ymmärrän pointtisi. Itselläkin on vitonen etunumerona ensi vuoden puolella, niin tuttua on.randombypasser kirjoitti:
Juupelis, livenä kohtaaminen vaan helpottaa asioita niin pajon. No mä makustelen vielä tuota leidiä, harkinnassa on :)
No eihän 52 ole vielä paljonkaan, vaikka ymmärrän pointtisi. Itselläkin on vitonen etunumerona ensi vuoden puolella, niin tuttua on.Kyllä minunkin mies sanoi, että olen ikäni puolesta jo muori ikäinen.
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Kyllä minunkin mies sanoi, että olen ikäni puolesta jo muori ikäinen.
Kaikki on suhteellista. Jos muori olisi saanut ekan muksunsa 16 vuotiaana ja eka muksu olisi jatkanut hyväksi havaittua perinnettä, niin kyllä, siinä tapauksessa sinua voisi kutsua muori-ikäiseksi XD
Kyllä minunkin mies sanoi, että olen ikäni puolesta jo muori ikäinen.
Ja ikäiseni ja vanhemmat naiset on jo kuulemma kaikki haahkoja. Vitsaillen, mutta puolitosissaan. 😅
- Anonyymi
Ihmisten kyttääminen näiden työpaikoilla on sairasta. Antakaa toisten tehdä rauhassa töitään. Ei se nainen ole siellä sua viihdyttämässä. Moni työntekijä kokee nämä asiakkaiden katseet ja iholle tunkemiset todella ällöttävinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihmisten kyttääminen näiden työpaikoilla on sairasta. Antakaa toisten tehdä rauhassa töitään. Ei se nainen ole siellä sua viihdyttämässä. Moni työntekijä kokee nämä asiakkaiden katseet ja iholle tunkemiset todella ällöttävinä.
Tuttavani työpaikalla jouduttiin lopullisesti poistamaan tällainen miesasiakas, joka kyyläsi yhtä naista jatkuvasti. Mies sai kyseiseen kauppaan asiointikiellon.
- Anonyymi
Myyjällä on tuhansia asiakkaita päivässä. Se on ystävällinen, katsoo silmiin ja hymyilee siksi, että ottaa sulta rahat pois siitä sun kaupassa pyörimisestäs.
Ja ikäiseni ja vanhemmat naiset on jo kuulemma kaikki haahkoja. Vitsaillen, mutta puolitosissaan. 😅
Toki, vitsillä pitääkin sanoa, muuten on silmä mustana, mutta tietty siinä on totuutta pohjalla. Eikä siinä mitään, onhan se totta että joku 25v on pirun hehkeä, se on luonnollista ja niin kuuluu ollakin, mutta sitten on niitä ominaisuuksia, niitä joita ei silmillä voi nähdä.
Anonyymi kirjoitti:
Itse olet sairas. En ole kytännyt enkä aio kytätä, mutta asiakaspalvelutilanteessa minulla on täysi oikeus katsoa asiakaspalvelijaa niin pitkään kuin se tilanne kestää. Jos se häiritsee kyseistä henkilöä siinä palvelutilanteessa, hän varmastikin osaa tuoda sen esille tai todeta olevansa väärässä ammatissa.
randombypasser kirjoitti:
Kaikki on suhteellista. Jos muori olisi saanut ekan muksunsa 16 vuotiaana ja eka muksu olisi jatkanut hyväksi havaittua perinnettä, niin kyllä, siinä tapauksessa sinua voisi kutsua muori-ikäiseksi XD
No kyllä. ☺️
Anonyymi kirjoitti:
Tuttavani työpaikalla jouduttiin lopullisesti poistamaan tällainen miesasiakas, joka kyyläsi yhtä naista jatkuvasti. Mies sai kyseiseen kauppaan asiointikiellon.
Miten "tällainen miesasiakas"? Mistäs sinä tiedät millainen miesasiakas minä olen? Koita suhtautua asioihin neutraalisti äläkä yleistä.
Anonyymi kirjoitti:
Myyjällä on tuhansia asiakkaita päivässä. Se on ystävällinen, katsoo silmiin ja hymyilee siksi, että ottaa sulta rahat pois siitä sun kaupassa pyörimisestäs.
Tietenkin se tekee noin, se on sen toimenkuva ja se tekee juuri sitä mistä sille on maksettu. Minä nöyränä asiakkaana teen oman osani, maksan kiltisti ostokseni ja hipsin matkoihini.
Toki, vitsillä pitääkin sanoa, muuten on silmä mustana, mutta tietty siinä on totuutta pohjalla. Eikä siinä mitään, onhan se totta että joku 25v on pirun hehkeä, se on luonnollista ja niin kuuluu ollakin, mutta sitten on niitä ominaisuuksia, niitä joita ei silmillä voi nähdä.
Juu, hän sanookin tuon aina kun haluaa ärsyttää mua tai tölväistä vähän. Minä sitten vastaan, että mikähän vika sinunkin päässäs sitten on, kun haahkan otin emännäksi, kun nuorempiakin oli syliin änkemässä? 😛
Sitten hymisee, että en tiiä nii. Mutta hymyilee kumminkin.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Juu, hän sanookin tuon aina kun haluaa ärsyttää mua tai tölväistä vähän. Minä sitten vastaan, että mikähän vika sinunkin päässäs sitten on, kun haahkan otin emännäksi, kun nuorempiakin oli syliin änkemässä? 😛
Sitten hymisee, että en tiiä nii. Mutta hymyilee kumminkin.Otit... Typo. 😂
Sitten hymisee, että en tiiä nii. Mutta hymyilee kumminkin.No haahkalla on sentäs legendaarisen pehmetä untuvat, kurpista en tiiäkään, niin ehkä haahka on lopulta ihan ok 😂
No haahkalla on sentäs legendaarisen pehmetä untuvat, kurpista en tiiäkään, niin ehkä haahka on lopulta ihan ok 😂
Heh, juu. Mä olen hänet ristinyt möröksi. On ihan saman näköinenkin. Haahka ja mörkö, oiva pari.
https://1.bp.blogspot.com/-gt2_dLZ3PfI/XfybwkQU9sI/AAAAAAAADCo/r-ufPl1NBHcS3Pn90_6NAHLaZVnaritOQCLcBGAsYHQ/s400/untitled50.webp- Anonyymi
Itse olet sairas. En ole kytännyt enkä aio kytätä, mutta asiakaspalvelutilanteessa minulla on täysi oikeus katsoa asiakaspalvelijaa niin pitkään kuin se tilanne kestää. Jos se häiritsee kyseistä henkilöä siinä palvelutilanteessa, hän varmastikin osaa tuoda sen esille tai todeta olevansa väärässä ammatissa.
Eli kyttäät ja tuijottelet sairaalla tavalla.
- Anonyymi
Yrität mennä paikalle vielä toisenkin kerran!
- Anonyymi
Miten "tällainen miesasiakas"? Mistäs sinä tiedät millainen miesasiakas minä olen? Koita suhtautua asioihin neutraalisti äläkä yleistä.
Juurihan sanoit millainen olet.
- Anonyymi
Tietenkin se tekee noin, se on sen toimenkuva ja se tekee juuri sitä mistä sille on maksettu. Minä nöyränä asiakkaana teen oman osani, maksan kiltisti ostokseni ja hipsin matkoihini.
Hipsi sitten myös!
Heh, juu. Mä olen hänet ristinyt möröksi. On ihan saman näköinenkin. Haahka ja mörkö, oiva pari.
https://1.bp.blogspot.com/-gt2_dLZ3PfI/XfybwkQU9sI/AAAAAAAADCo/r-ufPl1NBHcS3Pn90_6NAHLaZVnaritOQCLcBGAsYHQ/s400/untitled50.webpMörkö 😂
Pääasia että tulevat keskenään toimeen 👍Anonyymi kirjoitti:
Yrität mennä paikalle vielä toisenkin kerran!
Odotas... Eli en saa jatkossa enää mennä lähimpään isoon markettiin? Hohhoijaa, hanki elämä ja mene peilin eteen moralisoimaan itseäsi, kiitos.
Mörkö 😂
Pääasia että tulevat keskenään toimeen 👍Nojuu. Mörkö sopii olemukseen ja nenä ja hampaat on just kun hänellä. Tietyssä ilmeessä. Tosi imartelevaa sanoa rakasta möröksi ja haahkaksi, mutta kestämme tämänkin. 😝
- Anonyymi
Odotas... Eli en saa jatkossa enää mennä lähimpään isoon markettiin? Hohhoijaa, hanki elämä ja mene peilin eteen moralisoimaan itseäsi, kiitos.
Markettipäällikkö katsoo sinua kamerasta jos yrität jotain.
Nojuu. Mörkö sopii olemukseen ja nenä ja hampaat on just kun hänellä. Tietyssä ilmeessä. Tosi imartelevaa sanoa rakasta möröksi ja haahkaksi, mutta kestämme tämänkin. 😝
Useinhan sitä parisuhteessa on se kahdenkeskinen huumori ja siihen varsin usein liittyy lempinimet, myös ne ei-niin-mairittelevat, mutta kun se on yhteistä huumoria, niin se toimii. Yksi tapa sanoa toiselle arjessa, että olet tärkeä, välitän ja rakastan 😉
Useinhan sitä parisuhteessa on se kahdenkeskinen huumori ja siihen varsin usein liittyy lempinimet, myös ne ei-niin-mairittelevat, mutta kun se on yhteistä huumoria, niin se toimii. Yksi tapa sanoa toiselle arjessa, että olet tärkeä, välitän ja rakastan 😉
Niinpä ja yksi tapa tavallaan purnatakkin, osoittaa tyytymättömyyttäkin hetkeen tai tilanteeseen, mutta vähemmän päällekäyvästi.
No, elämään kuuluu ettei aina edes se rakkain ole hyvää seuraa ja tajua kaikkea. Sekin on hyvä kun saa purkaa, kuitenkaan suhteen siihen kaatumatta. 🙃PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niinpä ja yksi tapa tavallaan purnatakkin, osoittaa tyytymättömyyttäkin hetkeen tai tilanteeseen, mutta vähemmän päällekäyvästi.
No, elämään kuuluu ettei aina edes se rakkain ole hyvää seuraa ja tajua kaikkea. Sekin on hyvä kun saa purkaa, kuitenkaan suhteen siihen kaatumatta. 🙃On se sitäkin, kyllä, pääsee hienovaraisesti huomauttamaan, ettei ole tyytyväinen johonkin, mikä liittyy kumppanin tekemisiin. Kieli on niin mahtavan rikas väline yksinäänkin, mutta kun siihen vielä lisätään äänenpainot, ilmeet, eleet, niin voi jee!
On se sitäkin, kyllä, pääsee hienovaraisesti huomauttamaan, ettei ole tyytyväinen johonkin, mikä liittyy kumppanin tekemisiin. Kieli on niin mahtavan rikas väline yksinäänkin, mutta kun siihen vielä lisätään äänenpainot, ilmeet, eleet, niin voi jee!
Näin on. Olen huomannut, että mun puoliso on huono puhumaan, mutta hyvä vihjailemaan, mun pitää sitten tarttua vihjeeseen ja avata.
Näin on. Olen huomannut, että mun puoliso on huono puhumaan, mutta hyvä vihjailemaan, mun pitää sitten tarttua vihjeeseen ja avata.
Kunhan saatte solmut auki ja viestit perille, niin ei kai sillä tavalla olekaan niin väliä 😊
Kunhan saatte solmut auki ja viestit perille, niin ei kai sillä tavalla olekaan niin väliä 😊
Samaa mieltä. 🤗
- Anonyymi
Exäni iski minut aikoinaan kaupan kassalla työskennellessäni 😊 Hän hoiti asian niin, että antoi minulle yhteystietonsa lapulla saatetekstin kera hyvin huomaamattomasti. Se ei tuntunut tunkeilevalta, muut asiakkaat eivät kiinnittäneet tilanteeseen huomiota ja pallo oli minulla, halusinko ottaa yhteyttä vai en. Päätin ottaa ja olimme yhdessä melkein 15 vuotta.
Anonyymi kirjoitti:
Exäni iski minut aikoinaan kaupan kassalla työskennellessäni 😊 Hän hoiti asian niin, että antoi minulle yhteystietonsa lapulla saatetekstin kera hyvin huomaamattomasti. Se ei tuntunut tunkeilevalta, muut asiakkaat eivät kiinnittäneet tilanteeseen huomiota ja pallo oli minulla, halusinko ottaa yhteyttä vai en. Päätin ottaa ja olimme yhdessä melkein 15 vuotta.
Sehän oli hienosti hoidettu 😊
Tuntuu vaan toisille olevan hankala paikka täällä palstalla jos mainitseekin vastaavasta, saati että on katsonut kohti tai pitänyt näkemästään, jopa niin paljon, että tekisi mieli lähestyä.
Tuohon liittyen, lainaan yhtä fiksua kaveria, John Cleeseä:
-John Cleese arvostelee nykytapaa loukkaantua toisten puolesta. "Sananvapautta ei voida rajoittaa sen takia, että maailmassa on muutama mulkku"- Anonyymi
Sehän oli hienosti hoidettu 😊
Tuntuu vaan toisille olevan hankala paikka täällä palstalla jos mainitseekin vastaavasta, saati että on katsonut kohti tai pitänyt näkemästään, jopa niin paljon, että tekisi mieli lähestyä.
Tuohon liittyen, lainaan yhtä fiksua kaveria, John Cleeseä:
-John Cleese arvostelee nykytapaa loukkaantua toisten puolesta. "Sananvapautta ei voida rajoittaa sen takia, että maailmassa on muutama mulkku"Ihmisistä saa edelleen kiinnostua ja heitä saa lähestyä, asiallisesti ja tilannetajua käyttäen. On aivan oikea suuntaus, ettei nykyään enää hyväksytä mitä tahansa käytöstä ja kaikenlainen häirintä on ehdottoman tuomittavaa, mutta on aivan eri asia lähestyä toista ihmistä asiallisesti kuin kyylätä ja vainota.
Anna mennä vain, jos tilaisuus tulee 🤗 Anonyymi kirjoitti:
Ihmisistä saa edelleen kiinnostua ja heitä saa lähestyä, asiallisesti ja tilannetajua käyttäen. On aivan oikea suuntaus, ettei nykyään enää hyväksytä mitä tahansa käytöstä ja kaikenlainen häirintä on ehdottoman tuomittavaa, mutta on aivan eri asia lähestyä toista ihmistä asiallisesti kuin kyylätä ja vainota.
Anna mennä vain, jos tilaisuus tulee 🤗Tänään olisi ollut jo tilaisuus. Leidi laittoi kassan kiinni minun jälkeeni, pyysi siis laittamaan sen "viereinen kassa" -kyltin hihnalle, mutta olin niin puulla päähän lyöty näkemästäni, etten osannut kuin olla hämilläni 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä se katso ikää jos on kemiaa, mun mielestä ikävää että 52 on jo niin vanha että parasta ennen meni jo, mut kaikkia ei voi miellyttää, onneks.Ne väittää että olis viä mahiksia mut kai riippuu kuinka säilyny on..Toiset on jo mummoontunu neljäkymppisenä toiset yrittää sinnitellä.Käyttää aikaa itteensä.
- Anonyymi
Tänään olisi ollut jo tilaisuus. Leidi laittoi kassan kiinni minun jälkeeni, pyysi siis laittamaan sen "viereinen kassa" -kyltin hihnalle, mutta olin niin puulla päähän lyöty näkemästäni, etten osannut kuin olla hämilläni 😂
No nythän sun on jo melkein pakko tehdä jotain asialle, jos leidillä on tuollainen vaikutus suhun 😅
Anonyymi kirjoitti:
No nythän sun on jo melkein pakko tehdä jotain asialle, jos leidillä on tuollainen vaikutus suhun 😅
Mahdollisesti. Kyseinen marketti on se lähin iso marketti, joten sinne on säännöllisen epäsäännöllisesti asiaa, mutta saatan joutua tekemään tikusta asiaa tällä kertaa 😁
Vaan eihän tuota tiedä, jos vaikka oli tilapäisapua, lomittaja, jotain sellaista. Mutta se on elämää, mahdollisuuksia tulee vain rajallisesti ja ehkä tuo oli se ainoa 😉- Anonyymi
Mahdollisesti. Kyseinen marketti on se lähin iso marketti, joten sinne on säännöllisen epäsäännöllisesti asiaa, mutta saatan joutua tekemään tikusta asiaa tällä kertaa 😁
Vaan eihän tuota tiedä, jos vaikka oli tilapäisapua, lomittaja, jotain sellaista. Mutta se on elämää, mahdollisuuksia tulee vain rajallisesti ja ehkä tuo oli se ainoa 😉Joskus kannattaa tehdä tikusta asiaa, eihän sitä tiedä millaisen helmen saatat käsistäsi päästää, jollet yritä 😊
Vaikka hyvä itse tässä toista usuttaa, kun itse en saa tikkua ristiin lähestyäkseni miehiä 😄 Anonyymi kirjoitti:
Joskus kannattaa tehdä tikusta asiaa, eihän sitä tiedä millaisen helmen saatat käsistäsi päästää, jollet yritä 😊
Vaikka hyvä itse tässä toista usuttaa, kun itse en saa tikkua ristiin lähestyäkseni miehiä 😄Eihän sitä tosiaan tiedä ja jos ei yritä, ei mitään saakaan 😁
Kattotaan, maltilla, mutta kyllä se aika pysäyttävä leidi ulkoisesti oli ja se puheäänikin... Saattoi tehdä *ihan* pienen vaikutuksen 😂- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihme tosikko olet. Totta kai saa yrittää ketä haluaa missä haluaa.
- Anonyymi
Eihän sitä tosiaan tiedä ja jos ei yritä, ei mitään saakaan 😁
Kattotaan, maltilla, mutta kyllä se aika pysäyttävä leidi ulkoisesti oli ja se puheäänikin... Saattoi tehdä *ihan* pienen vaikutuksen 😂Jos ei veikkaa, ei voi voittaa, sanoi lukioaikainen opettajanikin 😄 Kuulostaa kyllä siltä, että tuollaisen vaikutuksen tehneen naisen takia kannattaa todellakin yrittää 😊
- Anonyymi
Aikuiset miehet osaavat myös nätisti pyytää kahville jos ovat kiinnostuneita ja jos myyjä suostuu niin sujauttaa puhelinnumeron hänelle asiakkaiden välissä.
Noita on jonkin verran ( suhteita jotka ovat alkaneet asiakkaan ”iskettyä”asiakaspalvelijan )
Koska jos myyjä kieltäytyykin ( on varattu tms) niin positiivisen hymyn se tuo huulille.
- Joskus aikanaan sivutöitä asiakaspalvelijana tehneenä, naisena. Anonyymi kirjoitti:
Jos ei veikkaa, ei voi voittaa, sanoi lukioaikainen opettajanikin 😄 Kuulostaa kyllä siltä, että tuollaisen vaikutuksen tehneen naisen takia kannattaa todellakin yrittää 😊
Noo, kattellaan, tai siis meen katteleen uudelleen 😁
Anonyymi kirjoitti:
Aikuiset miehet osaavat myös nätisti pyytää kahville jos ovat kiinnostuneita ja jos myyjä suostuu niin sujauttaa puhelinnumeron hänelle asiakkaiden välissä.
Noita on jonkin verran ( suhteita jotka ovat alkaneet asiakkaan ”iskettyä”asiakaspalvelijan )
Koska jos myyjä kieltäytyykin ( on varattu tms) niin positiivisen hymyn se tuo huulille.
- Joskus aikanaan sivutöitä asiakaspalvelijana tehneenä, naisena.JOS mitään tulen tuon kanssa yrittämään, aion kertoa mahdollisimman vaivihkaisesti kuinka suuren vaikutuksen hän teki minuun ja tiedustelen voisiko hän mahdollisesti ajatella lähtevänsä kahville joskus. Esimerkiksi.
- Anonyymi
Nìinkö? Kun olen myyjä? Kun saan palkkaa niinkuin sinäkin työssäsi? Saat katsella niin pitkään.. mietippä omalle kohalles.
Anonyymi kirjoitti:
Nìinkö? Kun olen myyjä? Kun saan palkkaa niinkuin sinäkin työssäsi? Saat katsella niin pitkään.. mietippä omalle kohalles.
Vastaus on edelleen sama, koska minä työskentelen pääosin suoraan asiakkaille, heidän katseensa edessä. Katsoa saa niin paljon kuin haluaa, koko rahalla niin sanotusti. Minulle maksetaan siitä, että teen mitä teen ja juurikin asiakkaiden edessä, joten siinä pitää myös osata sietää katsomista, jopa tuijottamista. Jos se ei onnistu, on syytä todellakin miettiä uutta ammattia.
- Anonyymi
Vastaus on edelleen sama, koska minä työskentelen pääosin suoraan asiakkaille, heidän katseensa edessä. Katsoa saa niin paljon kuin haluaa, koko rahalla niin sanotusti. Minulle maksetaan siitä, että teen mitä teen ja juurikin asiakkaiden edessä, joten siinä pitää myös osata sietää katsomista, jopa tuijottamista. Jos se ei onnistu, on syytä todellakin miettiä uutta ammattia.
Eli tapasit hyvännäköisen kassan. Ei kai hän vaan jopa hymyillyt ja katsonut silmiin?
(Niin koulutuksessa käsketään tekemään)
Tajuatko toope alkuunkaan miten vaivaannuttavaa ja ahdistavaa se on kun asiakkaat ja seinänaapurit pyytää treffeille? Ihanko ULKONÄÖN takia ihastuit kassaan? Anonyymi kirjoitti:
Eli tapasit hyvännäköisen kassan. Ei kai hän vaan jopa hymyillyt ja katsonut silmiin?
(Niin koulutuksessa käsketään tekemään)
Tajuatko toope alkuunkaan miten vaivaannuttavaa ja ahdistavaa se on kun asiakkaat ja seinänaapurit pyytää treffeille? Ihanko ULKONÄÖN takia ihastuit kassaan?Ehei, olen tavannut kymmenittäin kauniita kassoja. Ja asiakaspalvelijoita. Ja... Ja... Ja olenko yhtäkään pyytänyt treffeille, edes kahville muuten vaan? No enpä kerro, koska se ei sinulle kuulu, kun piposi tuntuu olevan kuusi numeroa liian pieni jo valmiiksi.
Ja se, että sinä koet jonkin asian vaivaannuttavaksi tai suorastaan häiritseväksi. Se ei tarkoita muuta kuin että sinä olet sinä ja muut ovat aivan erilaisia. Ja muiden ihmisten osalta en kysy sinulta mielipidettä lähestyäkö vai olla lähestymättä, koska se ei kuulu sinulle tippaakaan. Semminkin kun et pysty asiasta asiallisesti keskustelemaan.
- Anonyymi
Löytyy sitä nuorekkaita hyvän vartalon omaavia myös varttuneemmasta väestöstä.
AV- Anonyymi
Hmm...ehkä ei kannata.
AV
- Anonyymi
Päinvastoin, ikäisesi naiset eivät halua parisuhdetta, vain satunnaista seksiä ja sekin liian harvoin.
- Anonyymi
Hah hah, oot törmännyt varmaan yhteen ja yleistät, ehkäpä sussa vika.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hah hah, oot törmännyt varmaan yhteen ja yleistät, ehkäpä sussa vika.
Lue tuo seuraava kommentti.
- Anonyymi
Minä en vanhempana naisena halua seksiä, enkä parishudetta. Ystäväksi voisin ikäiseni miehen kanssa ruveta.
- Anonyymi
eipä aina pesty valitsemaan oman ikäisiä kun niitä oman ikäisiä ole näkyvillä missään, kun taas heidän jälkipolvi ovat liikkeellä haku päällä,
- Anonyymi
En halua paljon nuorempaa edes kaveriksi. Kyllä minä näen joka päivä niitä vanhemman sukupolven edustajia ulkona kulkiessani. Kiinnostavat, mutta ei romanttisessa mielessä kukaan.
- Anonyymi
Naiset just haluaa seksiseuraa. Siksi miehet käy baareissa ja nainen ja mies menee toisen kotiin seksiä harrastmaan. Aamulla sanotaan morot eikä nainen halua enää tavat. Niin monta kertaa olen itse todennut ettei nainen halua seurustelua vaan seksiä.
Näkisin asian niin ettei naiset halua omaa elämäänsä muutta mitenkään eli helppoa seksiä mutta ei tapailua.- Anonyymi
Ei toi pidä paikkaansa. Sun antama seksi ei vaan säväyttänyt, olit helppo tai luonteessa/ulkonäössä jotain mikä estää seurustelun.
- Anonyymi
Onnellisuuden metsästeeseen voi kaatua moni nojatuoli https://www.is.fi/mainos/vepsalainen/art-2000009041145.html
https://www.is.fi/menaiset/vapaalla/art-2000009068943.html - Anonyymi
Joopa joo, kysymys ja vastaus lienee esitetty samalla kertaa
- Anonyymi
Ei kyllä pidä paikaansa kaikkien kohdalla, ei kaikki lähde seksi seura edellä. Eikä kai ole lihavoituneet, moni asia on itsestä kiinni. En, kuulu tuohon katekoriaan vaikka yli 50 on mittarissa. Ei ole keskivartalo lihavuutta, eikä eikä tuntus järkevältä olla vain seksin takia.
- Anonyymi
Minä luulin et miehellä vain tuo ongelma seurustelukumppani löytää.Itse 58 raitis,kunnostaan huoltapitävä pitkä kaveri jolla kaikki ok myös tulojen suhteen.Vaan en ole löytänyt seurustelukumppania ja varmaankin siksi kun en tanssi enkä harrasta baareja?9v treffipalstoilla.ei siis missään tindereissä yms niin ei yksiäkään treffejä ja jos kiinostusta niin välimatka noin 400km,joten se tyssää jo siihen ei tollasta jaksais ajella yhtenään,tiedän olen aikanaan kokeillut etäsuhdetta.Niin itse en pystyisi pelkkään sexisuhteeseen mitenkään.
- Anonyymi
Haluaa naiset parisuhteen jännämiesten kanssa. lukekaa vaikka lehdistä ja mistä vaan. Kunnolliset miehet kelpaa vain yhdeksi yöksi.
- Anonyymi
Itse olen 48 v mies ja tyytyväinen etten ole sotkeutunut parisuhde säätöön koskaan.
Terveisin Länsi tampere.- Anonyymi
En ymmärrä säätöjä.Pitää olla tunnetta ja siitä eteenpäin rehellisesti yhdessä....
- Anonyymi
Kyllä sitä aika monetkin parisuhdetta haluavat, mutta nykyään monella keski-ikäisellä tuntuu olevan haasteellista kohdata suunnilleen samaa ikäluokkaa olevia vapaita ihmisiä. Itse en esim. arjessani tapaa käytännössä koskaan vapaita nelikymppisiä miehiä. Kaikki tapaamani miehet ovat varattuja, ainakin sellaiset, joista on tullut sellainen fiilis, että olipa kiva mies. Varattuihin ei tietenkään kosketa.
Tinderistä tai muusta deittisovelluksestahan moni on puolison löytänyt, ehkä sinäkin. - Anonyymi
Aloitus on trolli Älkää vastatko trollille
- Anonyymi
MIEHEN METSÄSTYS.
TÄYSIN VAKUUTTUNEITA SIITÄ, ETTÄ JUURI NÄNHÄN SE ON, ENEMMISTÖNÄ SUOMALAISISTA NAISISTA, OVAT PELKKIÄ HUORIA. - Anonyymi
Trolli en ole, mutta kiitos kaikille kommenteista. Onneks oli fiksujakin kommentteja.
Meitä naisia on vielä jotka haluaa parisuhteen johon kuuluu myös se seksi joka on oman miehen kanssa parasta.- Anonyymi
Teidän löytäminen ei ole helppoa, ainakaan läheltä
- Anonyymi
En kaipaa minkäänlaista naisseuraa. t. sinkkumies
ps. Suomalainen nainen ei kykene tasa-arvoiseen ja huomioonottavaan suhteeseen. - Anonyymi
Nuoret jaksaa paremmin ja on tuoreemmat näkökulmat, gepardipöksyt jalkaan ja menoksi
- Anonyymi
Missäpäin nainen on ja täällä komea mies odottaa?
- Anonyymi
arvaustytölle hassu juttu: kun kun kysymyksiin vaikka miten hauskoja ovatkin niin ei kai metsästäjätkään kuole vastauksiin.
- Anonyymi
Minua jännittää yksi uusi sarja nuo vomasormukset, kun tuo galadrien yrittää etsiä Sauroaonia sitä ja näkee sen merkkejä jossain aina jännää
Jos on tylsää eikä keski-ikäisen miehen fysiikka oikein stimuloi ja ihana nuori mies on saatavilla sittenhän se on enää valintakysymys; nuori mies tai tylsyys.
Ensimmäiseen kappaleeseen kun nyt vastaan niin tämä näkökulma on tosiaan oman kaveripiirin otoksesta, juuri noita keski-ikäisiä miehiä ikäluokassa 40-55. Tuo viimeisen kappaleen näkemys ei ole mitenkään poikkeuksellinen naisten keskuudessa ja kyllähän se on ainakin meidän porukoissa tiedostettu.
Ensimmäinen ajatus pitää kutinsa, halua on kyllä ollut parisuhteeseen mutta kun aikansa yrittää, uskoo ja toivoo onnistumatta niin moni on sen todennut ettei enää parisuhteesta haaveile.
Seksiseuraa nyt harvempi enää edes ajattelee. Sitä kun on pidemmän aikaa ollut ilman niin uudelleen opettelu saattaa olla jopa traumaattinen kokemus molemmille; näin kaverin sanoja lainatakseni.
Viimeiseen kohtaan sanoisin ilman sitoumuksia ei pidä paikkaansa mutta hauskuus pitää. Kyllä ainakin oma piiri on sitoutunuttta porukkaa. Ne kenellä on lapsia ovat sitoutuneet lapsien pärjäämiseen ja onnellisuuteen, osa sitoutunut työelämään/yrittämiseen, harrastuksiin sekä ystävä- tai kaveripiiriin. Hauskuus, onnellisuus sekä positiiviset tunteet haetaan sitten joen- tai merenrannalta hauenpyynnissä tai ahvenpilkillä. Kenties hillasoilta tai metsässä marjastamisesta. Tietysti myös muu liikunta kuten sali, hiihto, vaellukset ja uinti on koettu tärkeäksi.- Anonyymi
Missä ovat kaikki hyväluonteiset, kaksinkertaisen tohtorintutkinnon suorittaneet neitsytnaiset?
- Anonyymi
Komea mies löytyy suomi24-keskustelupalstalta.
- Anonyymi
Samaa mieltä. Itse noin 15 vuota nuorempi, mutta kokemuksia on että jos mies näyttää pystyvänsä, niin ei jaksa. Jos sitten jaksaisi, niin ei pysty.
- Anonyymi
Olen reipas vaikka ikää on. Muutama reilusti nuorempi on pyytänyt kaveriksi. Ja ihan tosissaan kertovat että hakevat nimenomaan vanhempaa. Melkein voisin ruveta, mutta hirvittää jos lähitorilla käveltäsiin ja tulee tuttuja vastaan. Tuntisin valtavaa kiusaantumista vaikka olen luullut etten välitä mitä muut ajattelevat. Enkä missään nimessä kehtaisi lapsille kertoa. Raskaaksi kävisi välttely.
Näyttää todella olevan niin, että ensin avioliitto, sitten avoliitto, ja sitten irtosuhteetkin ovat vähenemässä, koko pariseksi.
Syitä on monia, mutta suurin lienee pornon RÄJÄHDYSMÄINEN levinneisyys, jonka taas on tehnyt mahdolliseksi tekninen keksintö, netti. On helpompi ja NOPEAMPI saada seksin tuomia miellyttäviä tuntemuksia pornon avulla kuin oikeassa seksissä.
Uusien teknisten keksintöjen käyttö on usein PYSYVÄ muutos. 🌹👀- Anonyymi
Seksiseuraa on helpompi saada. Naiset ei halua muuttaa elämäänsä ja seurustella joten harastavat yhden yön juttuja. Nykyään vain harva haluaa parisuhteen. Se koetaan liian vaikeaksi ja eroja tulee jo helposti pienistä syistä ja riidoista.
- Anonyymi
kiinnostaisko 16-vuotias ?
- Anonyymi
Se on sillä tavalla että,kun äiti lakkaa perunoita keittämästä,niin silloin tehdään valinta että,otetaanko akka vai,keitetäänkö itse perunat.
- Anonyymi
Mitä tarkoittaa "parhaassa iässä"?
-"Mies 30v.- Anonyymi
Täällä se on yhtä kuin mummeli, wanha nainen vaihdevuosiensa tuolla puolen.
- Anonyymi
Kato mieluummin se elokuva: kadonneen miehen metsästys. Niin unohtuu sultakin miehen kaipuu ainakin siinä loppukohtauksessa kun liiton arkki avataan.
- Anonyymi
Jaaha ja miten on jahti sujunut? Ovatko urhot osanneet itsensä varjella?
- Anonyymi
Jos kadulla tulee vastaan sellainen erittäin seksikäs nainen jollaiseen et ole edes elokuvissakaan tai kuvitelmissa törmännyt ja etenet vääjäämättömän varovaisesti häntä kohti, sitten kun etäisyys alkaa olla jo alle 10 niin eregoit, ja tunnet tuon naisen feromonien hyrräävän ja haistatkin sen...
... sitten kun etäisyys on 5 metriä, hillitön erektio valtaa kehosi jota et voi estää, pakko vain käellä kuin magneettimaisesti kohti tuota naista...
2 metrin etäisyydellä naisesta tapahtuu jo laukeaminen, mutta se ei haittaa... jos pystyy laukeamaan tuollaisen kanssa ainakin 5 kertaa tunnissa kun niin seksikäs.. - Anonyymi
Paras ikä on aina se 27v, silloin ihmisen älykkyys alkaa aina minim,alisoitumaan erli pienemään: yli 27v vuotias voi olla viisas, mutta ei ole älykäs lainkaan eli 2 2=-43*piin lähin likiarvon noin iteroituna.
- Anonyymi
Jaaha,mitenkä se on luonnistanut.......metsästys,onko tullut saalista?
- Anonyymi
Suksisuhteet on makuasia. Monet kumppanit kaipaa useampaa sauvaakin kisoihin.
- Anonyymi
Olen päälle nelikymppinen mies ja olet oikeilla jäljillä. Mitä vanhemmaksi olen tullut sitä nuivemmin suhtaudun naisiin kumppaneina. Jos minä näin 45 vuotiaana alan olla jo sitä mieltä että ei saatana, ei enää koskaan - huolimatta siitä että olen toki samalla myös seurankipeä enkä mitenkään erityisen paatunut... niin millaiseksi tämä asenne on muodostunut sanotaanko vaikka kuusikymppiseksi mennessä?
Ikäiseni naiset vaikuttavat sosiaalisesti ja henkisesti aivan helvetin raskaalta seuralta, saan pelkästä ajatuksesta päänsäryn. Voi olla että aitona erakkona olen vain tipahtatanut normaalin ihmistenvälisen toiminnan kärryiltä... mutta... näin minä koen.
Minä haluan karhuuntua kotiini ja höpötellä netissä niiden harvojen tahojen kanssa jotka koen vaivan arvoiseksi. Vaikka hyviäkin naisia varmasti on niin lähtökohtaisesti koen kohtaamani naiset ennenkaikkea rasitteena ja sillä ennakkoasenteella liikun ja itseäni edustan.- Anonyymi
Tuo "Ikäiseni naiset" vaikuttaa olevan perusongelma. Naisilla vaihdevuodet alkavan normaalisti pian sen jälkeen kun täyttävät 40v. Jokaisen miehen pitäisi olla tietoinen vaihdevuosien aiheuttamista äärimmäisen rajuista muutoksista, jotka eivät palaudu kuten jotkin mummelit täällä väittää.
- Anonyymi
Kuulun tuohon ikäryhmään ja sukupuoleen, jota kuvailet sosiaalisesti ja henkisesti raskaaksi seuraksi. Olisi mielenkiintoista kuulla, millä tavalla raskaalta? 🤔 En tunnista tuollaisia piirteitä ystäväpiirissäni lainkaan ja kuvaus tuntuu sen takia hyvin kaukaiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulun tuohon ikäryhmään ja sukupuoleen, jota kuvailet sosiaalisesti ja henkisesti raskaaksi seuraksi. Olisi mielenkiintoista kuulla, millä tavalla raskaalta? 🤔 En tunnista tuollaisia piirteitä ystäväpiirissäni lainkaan ja kuvaus tuntuu sen takia hyvin kaukaiselta.
Taitaa ”raskaat naiset” johtua ihan omasta testosteronin vajauksista. Seksi ei enää kiinnosta samalla tavalla kun ennen ja mieli käy äreäksi. Äreänä pienetkin asiat ärsyttää ja henkinen joustavuus on mennyttä.
Naisten vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51v, mutta tuosta on yli kymmenen vuoden heittoja. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa ”raskaat naiset” johtua ihan omasta testosteronin vajauksista. Seksi ei enää kiinnosta samalla tavalla kun ennen ja mieli käy äreäksi. Äreänä pienetkin asiat ärsyttää ja henkinen joustavuus on mennyttä.
Naisten vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51v, mutta tuosta on yli kymmenen vuoden heittoja."Naisten vaihdevuodet alkaa keskimäärin 51v, mutta tuosta on yli kymmenen vuoden heittoja."
Tuo on valhe.
Monissa länsimaissa on selvitetty että MENOPAUSSI kirjataan terveystietoihin keskimäärin silloin kun nainen on 51 vuoden ikäinen.
MENOPAUSSI:n hetki on silloin kun ensin on ollut VAIHDEVUODET ja sen jälkeen on ollut vielä YKSI VUOSI ilman pisarankaan vuotoa.
Monissa länsimaissa on selvitetty että VAIHDEVUODET kestävät keskimäärin 6 VUOTTA (mutta voivat olla vain 1 vuoden pituiset tai 12 vuoden pituiset, ja lisäksi on erittäin harvinaisia poikkeustapauksia).
Miehen kannalta joka etsii kumppania voi laskeskella että: 51-1-12 = 38v on järjetön valinta naisen iäksi koska vaihdevuodet saattavat alkaa milloin vain.
- Anonyymi
https://www.youtube.com/watch?v=_6xGcuIxOWk
Onko tuo konsti tullut kokeiltua?
Englannin kielistä versiota ei löytynyt
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .974737Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403173Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503135Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4062229Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2351378Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 691132
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301104Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1181020