TorstaiVisa - Tunnetko marjoja?

Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009066609.html

Kyllä noita hiukan tunnen, mutten nyt erityisesti. Oli kyllä sellaisia kysymyksiäkin, ettei mitään hajua oikeasta vastauksesta... Olen kuitenkin tosi tyytyväinen omaan tulokseeni.

Tunnet hyvin muitakin luonnonmarjoja kuin mustikan ja puolukan!
Vastasit oikein 9 kysymykseen

27

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tunnet hyvin muitakin luonnonmarjoja kuin mustikan ja puolukan!
      Vastasit oikein 9 kysymykseen

      Meni paremmin kuin sienet, kyllä nyt kelpaa 😄

      - Sheena

    • Anonyymi

      Iltapaskan botti taas vauhdissa 💩

      • Anonyymi

        Ahdistaako? Tuntuuko rinnassa kipua?


    • Anonyymi

      Minkä takia mulla näkyi tässä visassa korvapuusti?!?

      Se ei ole marja!

      Sinäkö vastaat tästä testistä häh?

      • Anonyymi

        🤣🤣


    • Anonyymi

      Eipä näy mitään muuta kuin teksti katso mainos että pääset tekemään testin. Ei vaikka pisti AdBlockin pois!

      • Toinen selain kokeiluun, kenties? Tai päivitä se näkymä ensin.


      • Anonyymi

        Kyllä on outo testi, mulla näkyy korvapuusti mitäh?


    • Heh, vain 5 oikein. 🥴

      • Jaahans, ei ehkä kannata sinun mennä mustikkaa pidemmälle marjaan 😂


      • randombypasser kirjoitti:

        Jaahans, ei ehkä kannata sinun mennä mustikkaa pidemmälle marjaan 😂

        Turvallisinta, kun kerään vaan kotipihasta herukat, karviaiset ja mansikat. Pakastealtaasta loput. 😛


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Turvallisinta, kun kerään vaan kotipihasta herukat, karviaiset ja mansikat. Pakastealtaasta loput. 😛

        Oiva valinta, pakasteallas on usein se turvallisin vaihtoehto 😁


    • 8 oikein, nyt en käyttäny oljenkorsia💪

      • No niin, sehän meni hyvin ilman apujakin 👍😊


    • Aika vaikeita. 8/12. Ja minä sentään olen marjanpoimija enkä mikään mies.

      • Ei tuo huono tulos ole, ei todellakaan :)


      • randombypasser kirjoitti:

        Ei tuo huono tulos ole, ei todellakaan :)

        Lisään itselleni nyt yhden pisteen. Olen mä ennenkin nähnyt lillukanmarjoja, mutta en tiennyt niiden olevan lillukoita. Mutta tänään olen nähnyt pieniä kirkkaanpunaisia marjoja niin paljon, että väri on jatkossa tiedossa ja muistissa. Pihlajat taas ovat miltei marjattomia täällä tänä vuonna. Tämähän on varma merkki siitä että talvi on runsasluminen, tai sitten vähäluminen tai sitten jotain siltä väliltä tai jotain ihan muuta.


      • scrg kirjoitti:

        Lisään itselleni nyt yhden pisteen. Olen mä ennenkin nähnyt lillukanmarjoja, mutta en tiennyt niiden olevan lillukoita. Mutta tänään olen nähnyt pieniä kirkkaanpunaisia marjoja niin paljon, että väri on jatkossa tiedossa ja muistissa. Pihlajat taas ovat miltei marjattomia täällä tänä vuonna. Tämähän on varma merkki siitä että talvi on runsasluminen, tai sitten vähäluminen tai sitten jotain siltä väliltä tai jotain ihan muuta.

        Juuri näin, talvi tulee ja se on luminen, enemmän tai vähemmän 😁


    • Anonyymi

      Epistä.
      Mulla oli 11/12 oikein, eikä silti kehuttu enemmän kuin sinua :(

      -keinovaginamies-

      • No minäpä kehun. Tuo oli loistava tulos! Tietääkseni paras tähän mennessä, hyvä!


    • Anonyymi

      Tein testin eilen illalla toisella koneella kun sattui tulemaan uudestaan vastaan (silloin kun ekan kerran koitin, ei toiminut). Tulos 11/12. Väärin meni se "mitä marjaa usein sanotaan Suomen tärkeimmäksi marjaksi". Arvasin mustikkaa mutta se oli puolukka. Mikä kysymys tuollainen oikein on?!? Voinhan minä sanoa itse tuhat kertaa että mustikka on Suomen tärkein marja, niin eikö se jo aika usein ole?!?!?

      • Anonyymi

        8 oikein. Kyllä minäkin mustikkaa tärkeimpänä pidän. En ole kuullut että se olisi puolukka. Ihan kuin olisi virhe.


      • Hyvä tulos!

        Niin, en tiedä millä perusteella puolukka olisi Suomen tärkein marja, mutta onko sillä väliäkään?


    • En ole innostunut marjastaja, enkä, ole koskaan viihtynyt marjametsässä, mutta ilmeisesti joku yksityiskohta on jäänyt marjoista mieleen. Muutama vastaus meni ihan arvaamalla.

      "Tunnet hyvin muitakin luonnonmarjoja kuin mustikan ja puolukan!
      Vastasit oikein 11 kysymykseen"

      Hauska visailu. Kiitos. :D

      • randombypasser

        Loistava tulos, etenkin kertomasi taustan perusteella!

        Ole hyvä, jatkan palsta saatuttamista näillä parhaani mukaan ;D


      • randombypasser kirjoitti:

        Loistava tulos, etenkin kertomasi taustan perusteella!

        Ole hyvä, jatkan palsta saatuttamista näillä parhaani mukaan ;D

        Siis "saaStuttamista"...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      53
      5208
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3387
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1522
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      184
      1373
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1046
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      968
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      887
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      816
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      768
    10. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      749
    Aihe