Tuosta:
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000009066609.html
Kyllä noita hiukan tunnen, mutten nyt erityisesti. Oli kyllä sellaisia kysymyksiäkin, ettei mitään hajua oikeasta vastauksesta... Olen kuitenkin tosi tyytyväinen omaan tulokseeni.
Tunnet hyvin muitakin luonnonmarjoja kuin mustikan ja puolukan!
Vastasit oikein 9 kysymykseen
TorstaiVisa - Tunnetko marjoja?
27
51
Vastaukset
- Anonyymi
Tunnet hyvin muitakin luonnonmarjoja kuin mustikan ja puolukan!
Vastasit oikein 9 kysymykseen
Meni paremmin kuin sienet, kyllä nyt kelpaa 😄
- Sheena - Anonyymi
Iltapaskan botti taas vauhdissa 💩
- Anonyymi
Ahdistaako? Tuntuuko rinnassa kipua?
- Anonyymi
Minkä takia mulla näkyi tässä visassa korvapuusti?!?
Se ei ole marja!
Sinäkö vastaat tästä testistä häh?- Anonyymi
🤣🤣
- Anonyymi
Eipä näy mitään muuta kuin teksti katso mainos että pääset tekemään testin. Ei vaikka pisti AdBlockin pois!
- Anonyymi
Kyllä on outo testi, mulla näkyy korvapuusti mitäh?
Heh, vain 5 oikein. 🥴
randombypasser kirjoitti:
Jaahans, ei ehkä kannata sinun mennä mustikkaa pidemmälle marjaan 😂
Turvallisinta, kun kerään vaan kotipihasta herukat, karviaiset ja mansikat. Pakastealtaasta loput. 😛
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Turvallisinta, kun kerään vaan kotipihasta herukat, karviaiset ja mansikat. Pakastealtaasta loput. 😛
Oiva valinta, pakasteallas on usein se turvallisin vaihtoehto 😁
8 oikein, nyt en käyttäny oljenkorsia💪
Aika vaikeita. 8/12. Ja minä sentään olen marjanpoimija enkä mikään mies.
randombypasser kirjoitti:
Ei tuo huono tulos ole, ei todellakaan :)
Lisään itselleni nyt yhden pisteen. Olen mä ennenkin nähnyt lillukanmarjoja, mutta en tiennyt niiden olevan lillukoita. Mutta tänään olen nähnyt pieniä kirkkaanpunaisia marjoja niin paljon, että väri on jatkossa tiedossa ja muistissa. Pihlajat taas ovat miltei marjattomia täällä tänä vuonna. Tämähän on varma merkki siitä että talvi on runsasluminen, tai sitten vähäluminen tai sitten jotain siltä väliltä tai jotain ihan muuta.
scrg kirjoitti:
Lisään itselleni nyt yhden pisteen. Olen mä ennenkin nähnyt lillukanmarjoja, mutta en tiennyt niiden olevan lillukoita. Mutta tänään olen nähnyt pieniä kirkkaanpunaisia marjoja niin paljon, että väri on jatkossa tiedossa ja muistissa. Pihlajat taas ovat miltei marjattomia täällä tänä vuonna. Tämähän on varma merkki siitä että talvi on runsasluminen, tai sitten vähäluminen tai sitten jotain siltä väliltä tai jotain ihan muuta.
Juuri näin, talvi tulee ja se on luminen, enemmän tai vähemmän 😁
- Anonyymi
Epistä.
Mulla oli 11/12 oikein, eikä silti kehuttu enemmän kuin sinua :(
-keinovaginamies- - Anonyymi
Tein testin eilen illalla toisella koneella kun sattui tulemaan uudestaan vastaan (silloin kun ekan kerran koitin, ei toiminut). Tulos 11/12. Väärin meni se "mitä marjaa usein sanotaan Suomen tärkeimmäksi marjaksi". Arvasin mustikkaa mutta se oli puolukka. Mikä kysymys tuollainen oikein on?!? Voinhan minä sanoa itse tuhat kertaa että mustikka on Suomen tärkein marja, niin eikö se jo aika usein ole?!?!?
- Anonyymi
8 oikein. Kyllä minäkin mustikkaa tärkeimpänä pidän. En ole kuullut että se olisi puolukka. Ihan kuin olisi virhe.
Hyvä tulos!
Niin, en tiedä millä perusteella puolukka olisi Suomen tärkein marja, mutta onko sillä väliäkään?
En ole innostunut marjastaja, enkä, ole koskaan viihtynyt marjametsässä, mutta ilmeisesti joku yksityiskohta on jäänyt marjoista mieleen. Muutama vastaus meni ihan arvaamalla.
"Tunnet hyvin muitakin luonnonmarjoja kuin mustikan ja puolukan!
Vastasit oikein 11 kysymykseen"
Hauska visailu. Kiitos. :DLoistava tulos, etenkin kertomasi taustan perusteella!
Ole hyvä, jatkan palsta saatuttamista näillä parhaani mukaan ;Drandombypasser kirjoitti:
Loistava tulos, etenkin kertomasi taustan perusteella!
Ole hyvä, jatkan palsta saatuttamista näillä parhaani mukaan ;DSiis "saaStuttamista"...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .613757Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493000Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631272914Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3661970- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101141Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101125Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27949- 47931
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että108918