Flunssakausi riehuu

Anonyymi

Nyt se on valtakunnallisesti alkanut! Räyhäkkä meno. Miten aiot varautua basilliin?

18

59

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makaan jo valmiiksi sängyssä täkkien alla.

      • Anonyymi

        Miten meni tänään hommat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten meni tänään hommat?

        Ihan kivasti. Koko keho oli kyllä kauttaaltaan jännittynyt. Mutta niin se meinaa olla jatkuvasti. Ensi viikolla taas. Tulee pitkä rupeama.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ihan kivasti. Koko keho oli kyllä kauttaaltaan jännittynyt. Mutta niin se meinaa olla jatkuvasti. Ensi viikolla taas. Tulee pitkä rupeama.

        Hyvä alku eli startti. Kohta totut. Ja se tyyppi on sulle pian tuttu. Sillon jees. Mene ajoissa tänään nukkumaan. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä alku eli startti. Kohta totut. Ja se tyyppi on sulle pian tuttu. Sillon jees. Mene ajoissa tänään nukkumaan. :)

        Joo. Ne harjoitteet mitä läpi käydään on ihan innostavia. Hengistystä ja oman kehon tunnustelua mielen avulla.. 👍

        Väsyttääkin, että varmaankin onnistuu. 😊


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä alku eli startti. Kohta totut. Ja se tyyppi on sulle pian tuttu. Sillon jees. Mene ajoissa tänään nukkumaan. :)

        Kokeilen näitä itsenäisesti, jos tepsisi.

        https://oivamieli.fi/dashboard.php


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo. Ne harjoitteet mitä läpi käydään on ihan innostavia. Hengistystä ja oman kehon tunnustelua mielen avulla.. 👍

        Väsyttääkin, että varmaankin onnistuu. 😊

        Kuulostaa, että tykkäät. Se on tärkein, että koet hyväksi jutuksi. Ja hyvä tuo on ollut kun tunnut innostuneelta. Mitä minä sanoin. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa, että tykkäät. Se on tärkein, että koet hyväksi jutuksi. Ja hyvä tuo on ollut kun tunnut innostuneelta. Mitä minä sanoin. :)

        Joo, psykofyysista fysioterapiaa. Mutta voisin mennä ihan mielenterveyshoitajallekin juttelemaan niistä möykyistäni sisimmässä. Ehkä psykologillekin jos tarvetta.

        Haluan saada viimein purettua kaiken kuonan sisältäni ja löytää itsestäni voimat millä kestää herkkänä ympäröivän maailman ja ihmisten paineistuksessa. Nyt pakenen, kun en kestä ja ahdistun.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Joo, psykofyysista fysioterapiaa. Mutta voisin mennä ihan mielenterveyshoitajallekin juttelemaan niistä möykyistäni sisimmässä. Ehkä psykologillekin jos tarvetta.

        Haluan saada viimein purettua kaiken kuonan sisältäni ja löytää itsestäni voimat millä kestää herkkänä ympäröivän maailman ja ihmisten paineistuksessa. Nyt pakenen, kun en kestä ja ahdistun.

        Toivon, että saat avun. Oli reitti mikä hyvänsä kunhan on hyvä olla. Kyllä sinä tulet pärjäämään. Täälläkin osaat kuvailla keskusteluissa asioita. Se on aina hyvä suunta kun ite pyrkii aktiivisuuteen ja korjauksiin.


      • Anonyymi

      • Anonyymi kirjoitti:

        Oikea ote. Peukku.

        Kiitos. ☺️


    • Anonyymi

      Elän normaalisti.

    • Juon viinaa, raakaa viinaa, kellon ympäri, kokoajan pienessä hutikassa. Se on tieteellisesti todistettu, että pienessä hutikassa pöpöt tarttuu heikommin.
      Niin ja on sekin tieteellisesti todistettu, että viinan juominen on todella haitallista, mutta ei anneta sen faktan häiritä flunssantorjuntaa, se on paljon tärkeämpää juuri nyt.

      • Anonyymi

        Hyi!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyi!

        Tehoavat lääkkeet eivät yleensä maistu hyvälle... Joten kannattaa kokeilla 😂


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Tehoavat lääkkeet eivät yleensä maistu hyvälle... Joten kannattaa kokeilla 😂

        Otatko sitä sitten ihan yksin vai onko sinulla siinä kaveri?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Otatko sitä sitten ihan yksin vai onko sinulla siinä kaveri?

        Lääkkeethän on henkilökohtaisia, niin yksin ne nyt täytyy nauttia. Toki jos ei viikonlopulle tule flunssaoireita, eikä tule kun kerran lääkiitään, niin sitten voi harkita lähtevänsä ulos johonkin julkiseen lääkintäpisteeseen muiden sekaan lääkitsemään itseään ja tanssimaan.


    • Anonyymi

      Sekö siellä eduskunnan kyselytunnilla Räyhäsi ?
      Minusta se näytti SDP:n Bile-Sannikalta joka Räyhäsi kok.Orpolle !

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe