Flunssakausi riehuu

Anonyymi

Nyt se on valtakunnallisesti alkanut! Räyhäkkä meno. Miten aiot varautua basilliin?

18

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Makaan jo valmiiksi sängyssä täkkien alla.

• Anonyymi

Miten meni tänään hommat?

• Anonyymi kirjoitti:

Miten meni tänään hommat?

Ihan kivasti. Koko keho oli kyllä kauttaaltaan jännittynyt. Mutta niin se meinaa olla jatkuvasti. Ensi viikolla taas. Tulee pitkä rupeama.

• Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

Ihan kivasti. Koko keho oli kyllä kauttaaltaan jännittynyt. Mutta niin se meinaa olla jatkuvasti. Ensi viikolla taas. Tulee pitkä rupeama.

Hyvä alku eli startti. Kohta totut. Ja se tyyppi on sulle pian tuttu. Sillon jees. Mene ajoissa tänään nukkumaan. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Hyvä alku eli startti. Kohta totut. Ja se tyyppi on sulle pian tuttu. Sillon jees. Mene ajoissa tänään nukkumaan. :)

Joo. Ne harjoitteet mitä läpi käydään on ihan innostavia. Hengistystä ja oman kehon tunnustelua mielen avulla.. 👍

Väsyttääkin, että varmaankin onnistuu. 😊

• Anonyymi kirjoitti:

Kokeilen näitä itsenäisesti, jos tepsisi.

https://oivamieli.fi/dashboard.php

• Anonyymi

Joo. Ne harjoitteet mitä läpi käydään on ihan innostavia. Hengistystä ja oman kehon tunnustelua mielen avulla.. 👍

Väsyttääkin, että varmaankin onnistuu. 😊

Kuulostaa, että tykkäät. Se on tärkein, että koet hyväksi jutuksi. Ja hyvä tuo on ollut kun tunnut innostuneelta. Mitä minä sanoin. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kuulostaa, että tykkäät. Se on tärkein, että koet hyväksi jutuksi. Ja hyvä tuo on ollut kun tunnut innostuneelta. Mitä minä sanoin. :)

Joo, psykofyysista fysioterapiaa. Mutta voisin mennä ihan mielenterveyshoitajallekin juttelemaan niistä möykyistäni sisimmässä. Ehkä psykologillekin jos tarvetta.

Haluan saada viimein purettua kaiken kuonan sisältäni ja löytää itsestäni voimat millä kestää herkkänä ympäröivän maailman ja ihmisten paineistuksessa. Nyt pakenen, kun en kestä ja ahdistun.

• Anonyymi

Joo, psykofyysista fysioterapiaa. Mutta voisin mennä ihan mielenterveyshoitajallekin juttelemaan niistä möykyistäni sisimmässä. Ehkä psykologillekin jos tarvetta.

Haluan saada viimein purettua kaiken kuonan sisältäni ja löytää itsestäni voimat millä kestää herkkänä ympäröivän maailman ja ihmisten paineistuksessa. Nyt pakenen, kun en kestä ja ahdistun.

Toivon, että saat avun. Oli reitti mikä hyvänsä kunhan on hyvä olla. Kyllä sinä tulet pärjäämään. Täälläkin osaat kuvailla keskusteluissa asioita. Se on aina hyvä suunta kun ite pyrkii aktiivisuuteen ja korjauksiin.

• Anonyymi

• Anonyymi kirjoitti:

Oikea ote. Peukku.

Kiitos. ☺️

• Anonyymi

Elän normaalisti.

• Juon viinaa, raakaa viinaa, kellon ympäri, kokoajan pienessä hutikassa. Se on tieteellisesti todistettu, että pienessä hutikassa pöpöt tarttuu heikommin.
      Niin ja on sekin tieteellisesti todistettu, että viinan juominen on todella haitallista, mutta ei anneta sen faktan häiritä flunssantorjuntaa, se on paljon tärkeämpää juuri nyt.

• Anonyymi

Hyi!

• Anonyymi kirjoitti:

Hyi!

Tehoavat lääkkeet eivät yleensä maistu hyvälle... Joten kannattaa kokeilla 😂

• Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

Tehoavat lääkkeet eivät yleensä maistu hyvälle... Joten kannattaa kokeilla 😂

Otatko sitä sitten ihan yksin vai onko sinulla siinä kaveri?

• Anonyymi kirjoitti:

Otatko sitä sitten ihan yksin vai onko sinulla siinä kaveri?

Lääkkeethän on henkilökohtaisia, niin yksin ne nyt täytyy nauttia. Toki jos ei viikonlopulle tule flunssaoireita, eikä tule kun kerran lääkiitään, niin sitten voi harkita lähtevänsä ulos johonkin julkiseen lääkintäpisteeseen muiden sekaan lääkitsemään itseään ja tanssimaan.

• Anonyymi

Sekö siellä eduskunnan kyselytunnilla Räyhäsi ?
      Minusta se näytti SDP:n Bile-Sannikalta joka Räyhäsi kok.Orpolle !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ei sua enään tunnista

Kun olet vanhentunut ja lihonut.
      Ikävä
      90
      5177
    2. Huomenet naiselle

Harmittaa ettei ehkä nähdä enää koskaan. Näillä mennään sitten.
      Ikävä
      53
      4066
    3. Mikä kaivatussasi kolahti?

Mikä oli erityistä?
      Ikävä
      25
      2179
    4. Etsin vastaantulevista sua

Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s
      Ikävä
      27
      1887
    5. Kaikesta muusta

Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko
      Ikävä
      16
      1795
    6. Hyvää yötä.

Miten äkäpussi kesytetään? 😉 pus
      Ikävä
      15
      1434
    7. Ajatteletko koskaan

Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹
      Ikävä
      28
      1250
    8. Tekis mieli lähestyä sua

Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗
      Ikävä
      20
      1036
    9. T, miten mun pitäis toimia

Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest
      Ikävä
      43
      981
    10. Kyllä hävettää!

Olla taivalkoskelta jos vuoden taivalkoskelainen on tuommoinen tumpelo.
      Taivalkoski
      21
      980
    Aihe