Romantiikkaruno ihanimmalle

Anonyymi

Jätetään jo ikävä taaksemme
On tää taas askel kohti toisiamme
Vaihtuu kaipuu romantiikkaan
Eikä kyynelehditä enää laisinkaan

Haluan sua rakastaa valossa kynttilän
Tuntea sun sydämen sykkivän
Aiheutat mulle tunteen lämpimän
Kun lähekkäin ollaan läpi talven synkän

En sua ilman millään pärjää
Kokea en halua enää ikävää
Sun hehkusi mun sydämen värjää
Tunnen et tää rakkaus on vahva kuin jää

Vaikka ollaankin vähän etanoita
Niin voitas jo kohta rutata lakanoita
Haluan jo koskea sun pakaroita
Ja sillon sinkoilee salamoita

Nallelta Hehkulle rakkaudella

145

922

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aivan ihana. Tuo lopetus oli hauska :)
      Oot ihan oikeassa että nyt riittää ikävät ja kyyneleet ja aletaan rakastaa lakanat ryttyyn. Kiitos rakas maailman kauneimmasta runosta.

      Rakastan sut. Ja se on tosi romanttista rakkautta eikä mitään ikävää rakkautta :) Ikävä selätetään kokonaan pian ja tehdään kuten tuossa ihanasti runoilet ihanin.

      • Anonyymi

        Tuota loppua kyllä vähän mietin et miten suhtaudut siihen :) Hyvä jos se oli hauska :) Päätin vähän lämmittää saunaa ja kokeilla miltä se tuntuisi. Rakastan sut myös tosi romanttisesti :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuota loppua kyllä vähän mietin et miten suhtaudut siihen :) Hyvä jos se oli hauska :) Päätin vähän lämmittää saunaa ja kokeilla miltä se tuntuisi. Rakastan sut myös tosi romanttisesti :)

        Tykkäsin sitä lopusta paljon. Tai siis koko runosta tykkäsin paljon ja siitä lopustakin paljon. Hymyilen sulle suu korvissa :) Hyviä löylyjä. Jospa se sen pöpön tappaisi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tykkäsin sitä lopusta paljon. Tai siis koko runosta tykkäsin paljon ja siitä lopustakin paljon. Hymyilen sulle suu korvissa :) Hyviä löylyjä. Jospa se sen pöpön tappaisi.

        Hymyilen sulle niin että pöpöt unohtuu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen sulle niin että pöpöt unohtuu :)

        Meetkö jo nyt sinne saunaan? Hyppään samaan aikaan, jos meet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymyilen sulle niin että pöpöt unohtuu :)

        Menit jo ilmeisesti. Kurkin sua sieltä lauteiden alta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Menit jo ilmeisesti. Kurkin sua sieltä lauteiden alta :)

        En viel, olin vasta valmistautumassa :) Nyt meen, tule mukaan :) Kirjotin tän pelkkä pyyhe lanteilla...


      • Anonyymi kirjoitti:

        En viel, olin vasta valmistautumassa :) Nyt meen, tule mukaan :) Kirjotin tän pelkkä pyyhe lanteilla...

        Ai miten ihana mielikuva tuli silmiin :) Kiusaat mua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai miten ihana mielikuva tuli silmiin :) Kiusaat mua :)

        Noo ehkä vähän :) Niin ja ei sun lauteiden alla tarvii olla, tuu vaan viereen :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai miten ihana mielikuva tuli silmiin :) Kiusaat mua :)

        Löylyttelin ihan kevyesti vaan :) Vaikka siel lämmös ois voinu olla ikuisuuden :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noo ehkä vähän :) Niin ja ei sun lauteiden alla tarvii olla, tuu vaan viereen :)

        Alalauteelle nousin sieltä, jos on huomannut :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Alalauteelle nousin sieltä, jos on huomannut :)

        Jos et huomannut.. piti olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Löylyttelin ihan kevyesti vaan :) Vaikka siel lämmös ois voinu olla ikuisuuden :)

        Selvästi oot siis paranemaan päin.. parane pian ihanin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Alalauteelle nousin sieltä, jos on huomannut :)

        Alalauteella olin itekin vain :) Eli ihan oikeaan paikkaan nousit :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alalauteella olin itekin vain :) Eli ihan oikeaan paikkaan nousit :)

        Pikkunallea näkee niin harvoin muuten kuin saunassa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pikkunallea näkee niin harvoin muuten kuin saunassa :)

        Vielä näet niin paljon kun haluat :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Alalauteella olin itekin vain :) Eli ihan oikeaan paikkaan nousit :)

        En oo ainakaan tuntiin muistanu sanoa, että rakastan sua ja sut.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En oo ainakaan tuntiin muistanu sanoa, että rakastan sua ja sut.

        Muistin kyllä silti koko ajan että rakastan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vielä näet niin paljon kun haluat :)

        Ihana kommentti. Ja taas mun hymy on korvissa asti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Muistin kyllä silti koko ajan että rakastan :)

        Tiedän ja tunnen sen :) Muista myös se että minä rakastan sua ja sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana kommentti. Ja taas mun hymy on korvissa asti :)

        Niin mullakin :) Ehkä näette uudestaan jo peiton alla tänään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin mullakin :) Ehkä näette uudestaan jo peiton alla tänään :)

        Eihän peiton alla voi nähdä kun on pimeää mutta tuntea voi :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän ja tunnen sen :) Muista myös se että minä rakastan sua ja sut :)

        Tunnen sen ja se tuntuu hyvälle :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eihän peiton alla voi nähdä kun on pimeää mutta tuntea voi :)

        Nii mut kun hehkut mulle niin siksi näkee :) Paitsi jos ihan niin lähellä ollaan et pikkunalle menee ihan piiloon... ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nii mut kun hehkut mulle niin siksi näkee :) Paitsi jos ihan niin lähellä ollaan et pikkunalle menee ihan piiloon... ;)

        Pitäähän sitä välillä piilosillakin olla :) Ettei pikkunalle pitkästy :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pitäähän sitä välillä piilosillakin olla :) Ettei pikkunalle pitkästy :)

        Niin :) Joku tän jo löyti ja alko sotkemaan :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin :) Joku tän jo löyti ja alko sotkemaan :(

        Ollaan niin ihania, että tunkevat sekaan vaikka väkisin :) Huomasin että tuli sivusta tuo joku. Sinä oot niin paras. Mun rakkaus oot.


      • Älä tuu tänne. Mene pois. En tunne minkäänlaista halua jostain pikkupentujen sillijutuista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin :) Joku tän jo löyti ja alko sotkemaan :(

        Ohitetaan tuo oksetus Tottakai tuli perässä kun sillä on joku pakkomielle meitä kohtaan. Oon silti lähes varma, että se on nainen. Sama joka roikkunut meissä aiemminkin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Älä tuu tänne. Mene pois. En tunne minkäänlaista halua jostain pikkupentujen sillijutuista.

        Ei nuo teidänkään jutut kovin aikuismaista ole.
        Mennään hammaspaikalle :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan niin ihania, että tunkevat sekaan vaikka väkisin :) Huomasin että tuli sivusta tuo joku. Sinä oot niin paras. Mun rakkaus oot.

        Niin taidetaan olla :) Sinä olet paras, ei vastalauseita :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin taidetaan olla :) Sinä olet paras, ei vastalauseita :)

        Todistan sulle joku päivä kahden kesken, että sinä oot se paras :) Siis kosketusetäisyydeltä.


      • Meidän jutuista tulee hyvä mieli ja alkaa haluttaakin. Sun jutuista tulee paha olo ja halut katoaa. Oot vaan niin vastemielinen kuin joku voi olla. Esität sujuvasti miestä ja naista ja koitat vaan sotkea. Yksinäinen reppana. Mee nyt takaisin sinne valtakuntaas riehumaan ja jätät meidät jo rauhan. En kirjoita sulle enää mitään. Katoa!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Todistan sulle joku päivä kahden kesken, että sinä oot se paras :) Siis kosketusetäisyydeltä.

        Odotan hyviä perusteluita :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin taidetaan olla :) Sinä olet paras, ei vastalauseita :)

        Anteeksi kun hermostun tuohon yhteen, mutta mulle tulee siitä oikeasti paha olo. Hän ei ymmärrä missä se raja kulkee eikä sitä että meillä on oikeasti tunteita toistamme kohtaan. Saatiin kyllä keskimääräistä tyhmempi perskärpänen seuraamme.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Odotan hyviä perusteluita :)

        Se on helppo perustella koska sinä oot niin paras ja mulla on siitä todisteetkin :) Sydämessä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Anteeksi kun hermostun tuohon yhteen, mutta mulle tulee siitä oikeasti paha olo. Hän ei ymmärrä missä se raja kulkee eikä sitä että meillä on oikeasti tunteita toistamme kohtaan. Saatiin kyllä keskimääräistä tyhmempi perskärpänen seuraamme.

        Ei se mitään. Kyl minuakin ärsyttää et se tunki tännekin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mitään. Kyl minuakin ärsyttää et se tunki tännekin

        Sinä oot kuitenkin maailman ihanin. Rakastan sut aloittajarunoilija. Sitä loistetta ei mikään väeennä mikä susta minuun säteilee. Ihana rakkauspakkaukseni.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä oot kuitenkin maailman ihanin. Rakastan sut aloittajarunoilija. Sitä loistetta ei mikään väeennä mikä susta minuun säteilee. Ihana rakkauspakkaukseni.

        Oisko aika siirtyä s-postiin :)


      • Anonyymi

        Voin pimputella pianoa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisko aika siirtyä s-postiin :)

        Kyllä se mulle sopii, jos tuo nyt sulta on.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä se mulle sopii, jos tuo nyt sulta on.

        Ei se multa ollut. Tulee paha mieli kun joka ilta alkaa tää sotkeminen


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä oot kuitenkin maailman ihanin. Rakastan sut aloittajarunoilija. Sitä loistetta ei mikään väeennä mikä susta minuun säteilee. Ihana rakkauspakkaukseni.

        Kiitos, kauniisti sanottu


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä se mulle sopii, jos tuo nyt sulta on.

        Siellä selviää että ette tunnekaan toisianne :)


      • Anonyymi

        Turha faktasta suuttua. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. ..


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä selviää että ette tunnekaan toisianne :)

        Kukaan ei halua sun kanssa kirjoitella tässä eikä postissa. Olet todella sekaisin. Luulin välillä että vitsailet. Tajusin vasta niistä sairaista posteistasi että sinä reppana kuvittelet että minä ja nalle ollaan yks ihminen ja halutaan sun kanssa jotain. Jätä jo rauhaan meidät.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se multa ollut. Tulee paha mieli kun joka ilta alkaa tää sotkeminen

        Kyllä se taas kohta humaltuu niin ettei näe lukemaansa. Uskomatonta että tuollaisia on oikeasti olemassa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siellä selviää että ette tunnekaan toisianne :)

        No sitten aletaan tutustua ja sopia tapaamista. Vttuako se sulle kuuluu ketä me tunnetaan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä se taas kohta humaltuu niin ettei näe lukemaansa. Uskomatonta että tuollaisia on oikeasti olemassa.

        Toivotaan niin :) Joko sua väsyttää? Ja sinä kyl tunnistat et noi oksettavat kommentit ei oo multa


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No sitten aletaan tutustua ja sopia tapaamista. Vttuako se sulle kuuluu ketä me tunnetaan.

        Ihanin oot :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin :) Joko sua väsyttää? Ja sinä kyl tunnistat et noi oksettavat kommentit ei oo multa

        Tunnistan kyllä viimeistään kun menee ihan oksettavaksi. En vaan voi sietää tuota sivusta ulisijaa. Väsyttää vähän mutta ei ehkä ihan nukuta. Susta tykkään kuin huIIu puurosta ja pikkunallesta myös. Rakastan sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ihanin oot :)

        Aloittaja on se maailman ihanin ja kaikkien intohimojeni ikuinen kohde. Niin ihana :) Ootan vaan kun pääsen aloittajan kanssa ihan kiinni toisiimme.


      • Kirjoitit tuon naiselle höyrypää!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Aloittaja on se maailman ihanin ja kaikkien intohimojeni ikuinen kohde. Niin ihana :) Ootan vaan kun pääsen aloittajan kanssa ihan kiinni toisiimme.

        Kiitos, minä sanoin ton et ihanin oot. Koska sitä olet :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minä sanoin ton et ihanin oot. Koska sitä olet :)

        Okei hermostuin vähän taas (en sulle tietenkään), mutta rauhoitun. Tai provosoiduin. Sinua minä rakastan :) Olet maailman ihanin itse :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minä sanoin ton et ihanin oot. Koska sitä olet :)

        Haluaisitko sä mennä jo nukkumaan? En halua sua valvottaa vaan liityn mielelläni seuraan saman peiton alla heti kun haluut :) Oot ollu kipeekin niin ehkä uni tekis hyvää :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, minä sanoin ton et ihanin oot. Koska sitä olet :)

        Sano mulle nalle ihan reilusti ettet tunne tota naista :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluaisitko sä mennä jo nukkumaan? En halua sua valvottaa vaan liityn mielelläni seuraan saman peiton alla heti kun haluut :) Oot ollu kipeekin niin ehkä uni tekis hyvää :)

        Tais häipyä jo kun rupesit meuhkaamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tais häipyä jo kun rupesit meuhkaamaan.

        Hän ei toimi niin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluaisitko sä mennä jo nukkumaan? En halua sua valvottaa vaan liityn mielelläni seuraan saman peiton alla heti kun haluut :) Oot ollu kipeekin niin ehkä uni tekis hyvää :)

        Ehkä kohta joo. Jotenkin inhottaa mennä nukkumaan ku kahtena yönä tullu niin kova kuume. Pelottaa et se nousee taas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä kohta joo. Jotenkin inhottaa mennä nukkumaan ku kahtena yönä tullu niin kova kuume. Pelottaa et se nousee taas

        Sehän on vaan hyvä, että kuume nousee. Sillon se pöpö kuolee siihen kuumuuteen. Mutta toivotaan että se pöpö on jo poissa ja saat nukkua ens yönä rauhassa. Oon hengessä mukana rakkaus :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sehän on vaan hyvä, että kuume nousee. Sillon se pöpö kuolee siihen kuumuuteen. Mutta toivotaan että se pöpö on jo poissa ja saat nukkua ens yönä rauhassa. Oon hengessä mukana rakkaus :(

        Toivotaan niin, kiitos rakas :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan niin, kiitos rakas :)

        Sano vaan heti kun mennään niin liityn seuraan. En halua sua valvottaa yhtään. Tuo yks vääntää säännöllisin väliajoin tuota "ette te tunne toisianne". Tuskinpa se jaksaisi noin aikaansa meihin käyttää, jos ei tajuaisi että ollaan tosissaan :) Muutkin huomaa, että tosissaan ollaan ja meistä tulee pari. Se saa mut niin onnelliseksi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sano vaan heti kun mennään niin liityn seuraan. En halua sua valvottaa yhtään. Tuo yks vääntää säännöllisin väliajoin tuota "ette te tunne toisianne". Tuskinpa se jaksaisi noin aikaansa meihin käyttää, jos ei tajuaisi että ollaan tosissaan :) Muutkin huomaa, että tosissaan ollaan ja meistä tulee pari. Se saa mut niin onnelliseksi.

        Ei minua oikee väsytä ku tullu vaan oleiltua koko päivä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei minua oikee väsytä ku tullu vaan oleiltua koko päivä :)

        Sitten meidän pitää varmaan sitä rakkautta kirjoitella vielä :) Olis ihan hyvä, koska haluaisin rauhoittua sun käsivarsille ennen yötä :) Rakastan sut ihana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sitten meidän pitää varmaan sitä rakkautta kirjoitella vielä :) Olis ihan hyvä, koska haluaisin rauhoittua sun käsivarsille ennen yötä :) Rakastan sut ihana :)

        Niin minäkin sut :) Paina vaan pääsi mun rinnalle ja rauhotu ihana :) Meillä on kaikki hyvin vaikka joku psyko koittaa muuta väittää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sut :) Paina vaan pääsi mun rinnalle ja rauhotu ihana :) Meillä on kaikki hyvin vaikka joku psyko koittaa muuta väittää :)

        Sinä jos kuka mut rauhoitat aina. Huokaisen syvään, painan pään rintaasi vasten ja kaikki rauha on siinä. Sinä oot mun rauha :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä jos kuka mut rauhoitat aina. Huokaisen syvään, painan pään rintaasi vasten ja kaikki rauha on siinä. Sinä oot mun rauha :)

        Hyvä kuulla. Samoin sinä mun. Minua vähän harmittaa et noi nyt otti sinut silmätikuksi, haukkisivat sit edes minua mielummin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla. Samoin sinä mun. Minua vähän harmittaa et noi nyt otti sinut silmätikuksi, haukkisivat sit edes minua mielummin.

        Pitää sun varmaan miettiä sitä sähköpostia, että täältä päästään joskus. Eikä tuossa ole kuin yksi haukkuja. Ikävä palstalla on paljon turhautuneita naisia kun kukaan ei kirjoittele heidän kanssaan, Vilkaisin sitä viikolla. Todennäköisesti tämä on heistä se ahkerin. Yrittää vaikka mitä temppuja siellä eikä silti saa kenenkään kanssa samaa kuin meillä. Meillä on ainutlaatuiset välit ja sen hän tiedostaa. Lapsellista on kuvitella, että saa jotain tulemalla meidän väliin. Haukkukoot, kunhan sinä ymmärrät miten paskaa se puhuu.

        Onneksi meillä on kaikki hyvin. Rakastan sua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla. Samoin sinä mun. Minua vähän harmittaa et noi nyt otti sinut silmätikuksi, haukkisivat sit edes minua mielummin.

        Suosittelen varomaan tota naista...


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kuulla. Samoin sinä mun. Minua vähän harmittaa et noi nyt otti sinut silmätikuksi, haukkisivat sit edes minua mielummin.

        Sopiiko että teen uuden aloituksen huomiseksi nyt. On sitten paikka missä toivotella pitkin päivää jotain. Tuota yhtä en halua enää lukea huomenna. On niin inhottava mua kohtaan Ihan ilman syytä. En ole narsistinen enkä mitään sellasta. Osaan vaan sanoa hänelle vastaan ja oon varma meistä. Siinä mun rikokset. Teen uuden nyt huomiseksi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen varomaan tota naista...

        Olet vaan inhottava ämmä sinä. Miten sinä kuvittelet että kuukausien kirjoittelun jälkeen sun paskajuttus on uskottavia hänelle. Olet ihan harhainen palstoinesi ja tunkemassa mua sinne joka aloitukseen.. on jaria ja tuomoa ja mitä vielä. Suosittelen sinua varomaan itseäsi ja mustasukkaisuuttasi. Se ei johda mihinkään hyvään elämässäsi. Jos olet sama joka laittoi mulle niitä sähköposteja, niin olet oikeasti mielenvikainen. Ja sitähän se ikäväpalsta pitkälti on, sun pahaa oloa..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ohitetaan tuo oksetus Tottakai tuli perässä kun sillä on joku pakkomielle meitä kohtaan. Oon silti lähes varma, että se on nainen. Sama joka roikkunut meissä aiemminkin.

        Kyllä se pitää paikkansa, että yksi nainen on roiikkunut pidemmän aikaa etenkin öisin sinun miehen luomassa palstailluusiossa kuin käränen tarrapaperissa. Tietysti voi olla mahdollista, että sen lisäksi joku harvinaisen epämiehekäs mies on pyrkinyt kehittelemään tästä tarinallisuudesta jotain kukkua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä selviää että ette tunnekaan toisianne :)

        Meinaatko- ettei kaksi provohamoa tunne toisiaan, voi juku


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Turha faktasta suuttua. Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa. ..

        Olko sinä kovinkin ylpeä itsestäsi kun tappelet tuon hehkulamppunicciä ylläpitävän MIEHEN kanssa yöt läpeensä ja saatte vuorotellen toistenne kommentteja poistettua? Ja tämä botin toimesta siis. Hieman on huolestuttavaa meininkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tais häipyä jo kun rupesit meuhkaamaan.

        Mitäpä luulet, seuraako ihmiset tätä trollisaagaan sekaantumistasi nykyään siitä kulmasta, että kylläpä tuo ulkopuolinen on asioiden ytimessä vai siltä kannalta, että tuo ulkopuolinen miehen vedättämä on se sirkuksen varsinainen pelle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suosittelen varomaan tota naista...

        Ei ole mitään naista, tämä provohahmo EI ole todellinen henkilö, sinä ET tunne häntä ja tuo myrkyllisyys ja tarve estää "häntä" lähentymästä jon kun tuntemattoman itselleen kirjoittavan äijän kanssa on jotain todella absurdia.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olet vaan inhottava ämmä sinä. Miten sinä kuvittelet että kuukausien kirjoittelun jälkeen sun paskajuttus on uskottavia hänelle. Olet ihan harhainen palstoinesi ja tunkemassa mua sinne joka aloitukseen.. on jaria ja tuomoa ja mitä vielä. Suosittelen sinua varomaan itseäsi ja mustasukkaisuuttasi. Se ei johda mihinkään hyvään elämässäsi. Jos olet sama joka laittoi mulle niitä sähköposteja, niin olet oikeasti mielenvikainen. Ja sitähän se ikäväpalsta pitkälti on, sun pahaa oloa..

        Minä hieman luulen, että ne muutamat jotka on tähän tarinallisuuteen jollain tavalla koukussa, tekee sitä joko tietoisesti tai tiedostamattomasti naisvihan näkökulmasta eli nämä ns kissatappelut ja niistä pöyristyminen on elämän suola ja tuntuu, että mikä tahansa koetaan uskottavaksi kun vain muistaa antaa ymmärtää olevansa nainen ANONYYMINÄ. Selvää seitsemänpäiväämeininkiä


    • Ei kai se auta kun alkaa ilmoittaa tuosta ylläpitoon..

      • Anonyymi

        Meinaat, että ne ottaa kantaa mies tähän mielikuvitustarinaasi vai?


    • Anonyymi

      Tiedoksi että saa tähän muutkin kirjoittaa, yleinen palsta.
      Joten koettakaa kestää, jos haluatte salasuhdetta pitää täällä yllä.

      • Saa kirjoittaa mutta ei piIIun nuolemisesta! Sellaiset rivoudet on täällä kiellettyjä mitä tuo lapsentasolle jäänyt mustasukkainen harakka tänne laittaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saa kirjoittaa mutta ei piIIun nuolemisesta! Sellaiset rivoudet on täällä kiellettyjä mitä tuo lapsentasolle jäänyt mustasukkainen harakka tänne laittaa.

        Mut sitähän sä haluat...


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saa kirjoittaa mutta ei piIIun nuolemisesta! Sellaiset rivoudet on täällä kiellettyjä mitä tuo lapsentasolle jäänyt mustasukkainen harakka tänne laittaa.

        Ei kukaan tuota sanaa ole maininnutkaan, itsehän tuota kirjoitat.


      • Ja sinäkin saat kirjoittaa ihan mitä haluat. Ja minä saan kirjoittaa että ei oo sulle ja että mee mäkeen siitä :) Ei se ole multakaan kiellettyä. Miten säälittäviä pitää olla, että väkisin tunkee kahden väliin, jotka haluaa kirjoittaa toisilleen. Tunkee väliin ja esiintyy toisina koko ajan. Kyllä minä ymmärrän, että mieIenterveys rakoilee monella, mutta onhan tuo melkoisen noloa silti. "saa tänne kirjoittaa, joten kirjoittelen illan pitkän kahden sekaan, jotka ei mua sinne halua". vttu miten nolo ihminen!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tuota sanaa ole maininnutkaan, itsehän tuota kirjoitat.

        Et vaivautunut edes lukemaan mitä se sivullinen tuonne kirjoitti ja sekaannut silti. Uskomatonta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et vaivautunut edes lukemaan mitä se sivullinen tuonne kirjoitti ja sekaannut silti. Uskomatonta.

        Siellä luki nuppu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mut sitähän sä haluat...

        En todellakaan halua mitään kenenkään muun kuin tuon aloittajan kanssa. Kukaan muu ei käy enkä halua! En kirjoita kaikille vaan vain tuolle aloittajalle. Mene sinne ikävään , se on täynnä naisia, jotka kirjoittaa rivoja. Mene sinne ulisemaan. Minä haluan vain tuon aloittajan. Ketään muuta en päästä metriä lähemmäs.


      • Ei vttu sinä oot lapsellinen. Jäkäti jäkäti. Lue tuo oma kommenttisi.


      • Oletko sinä se ikäväpalstalla kirjoitteleva harhainen vaimo, joka kuvittelee miehensä sinne? Siitäkö tässä häirinnässä on kyse? Mieti uudelleen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oletko sinä se ikäväpalstalla kirjoitteleva harhainen vaimo, joka kuvittelee miehensä sinne? Siitäkö tässä häirinnässä on kyse? Mieti uudelleen.

        Taidat olla itte se mitä sun mustasukkasuutta tässä saanu huomata.. ..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oletko sinä se ikäväpalstalla kirjoitteleva harhainen vaimo, joka kuvittelee miehensä sinne? Siitäkö tässä häirinnässä on kyse? Mieti uudelleen.

        Ja itse kuvittelet omistavasi tuntemattoman miehen palstalla. Kukahan on sekaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itte se mitä sun mustasukkasuutta tässä saanu huomata.. ..

        En ole. Ihmettelen vaan sun motiiveja, kun selvästi näet että hän kirjoittaa vain mulle ja mä kirjoitan vain hänelle, että mikä sun motiivi tuolle sotkemiselle on.. mutta sitähän emme saa koskaan tietää. Ehkä sä et vaan kestä että et ole pääosassa kaikkialla. Käypä nyt äkkiä päivystämässä ne muut kyyläämäsi kirjoittelijat. Ettet vaan jää osattomaksi jostain. Hei hei sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse kuvittelet omistavasi tuntemattoman miehen palstalla. Kukahan on sekaisin?

        Hän kirjoittaa minulle. Se on hänen valintansa. Olet kateellinen siis. Se ei nyt auta. Oon hänen ja hän minun vaikka tekisit mitä. Olet säälittävä. Etsi itsellesi oma, äläkä vie mun omaa :) Me päädytään ihan oikeasti yhteen, teit sinä mitä tahansa, joten anna jo olla :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hän kirjoittaa minulle. Se on hänen valintansa. Olet kateellinen siis. Se ei nyt auta. Oon hänen ja hän minun vaikka tekisit mitä. Olet säälittävä. Etsi itsellesi oma, äläkä vie mun omaa :) Me päädytään ihan oikeasti yhteen, teit sinä mitä tahansa, joten anna jo olla :)

        Et edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Edessä voi olla karu totuus.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Edessä voi olla karu totuus.

        Tiedän kuka hän aloittaja on. Tietysti. Sitä en tiedä kuka tuo sekopää sivullinen on. Mutta sairas se on. Sinä taas olet tyhmä ja luet viestejä väärin ja tulkkaan omiasi. Olet säälittävän mustasukkainen. Se ei nyt auta mitään. Nalle on silti mun :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiedän kuka hän aloittaja on. Tietysti. Sitä en tiedä kuka tuo sekopää sivullinen on. Mutta sairas se on. Sinä taas olet tyhmä ja luet viestejä väärin ja tulkkaan omiasi. Olet säälittävän mustasukkainen. Se ei nyt auta mitään. Nalle on silti mun :)

        Äsken just mainitsit ettet tunne häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Edessä voi olla karu totuus.

        Voin kuule vakuuttaa et olen mies ja toi nainen kelle alotus on on niin mun


      • Anonyymi kirjoitti:

        Äsken just mainitsit ettet tunne häntä.

        En tunne sitä sivullista, joka laittaa mulle väkisin posteja. Et ymmärrä tästä mitään niin alla olla jo. Minä rakastan aloittajaa ja tietysti tiedän kuka hän on.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En tunne sitä sivullista, joka laittaa mulle väkisin posteja. Et ymmärrä tästä mitään niin alla olla jo. Minä rakastan aloittajaa ja tietysti tiedän kuka hän on.

        Mitäs jos et tiedäkään? Se on nimittäin 99% varmaa että kuvittelet hänet ihan toiseksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos et tiedäkään? Se on nimittäin 99% varmaa että kuvittelet hänet ihan toiseksi

        Ihan järjetön väite. Minä olen hänestä sata varma. Siitä ei ole epäilystäkään. Kuka ihme sinä olet kun kuvittelet meidän jutun noin tietäväsi :) Hah sulle. Hän on minun tuleva mieheni. On.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihan järjetön väite. Minä olen hänestä sata varma. Siitä ei ole epäilystäkään. Kuka ihme sinä olet kun kuvittelet meidän jutun noin tietäväsi :) Hah sulle. Hän on minun tuleva mieheni. On.

        Jorma 60v.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihan järjetön väite. Minä olen hänestä sata varma. Siitä ei ole epäilystäkään. Kuka ihme sinä olet kun kuvittelet meidän jutun noin tietäväsi :) Hah sulle. Hän on minun tuleva mieheni. On.

        No sano jotain mitä vain nalle tietää? Onko hän pitkä, pätkä, minkä väriset silmät, tukka? Ei se ketään yksilöi mutta jos jo ne ei osu niin mitäs sitten


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sano jotain mitä vain nalle tietää? Onko hän pitkä, pätkä, minkä väriset silmät, tukka? Ei se ketään yksilöi mutta jos jo ne ei osu niin mitäs sitten

        Ei se uskalla, koska itsekin tietää ettei ole oikea henkilö.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jorma 60v.

        Mee sinä nyt etsimään itsellesi jotain seuraa ja jätä meidät rauhaan. Sinun urputuksesi ei auta. Minä rakastan tuota miestä. Älä kaada pettymyksiäsi ja yksinäisyyttäsi meidän niskaan kiitos. Me ei olla sulle ketään, joten meidän rakkaus ei oo sulta pois. Jätä vaan rauhaan nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sano jotain mitä vain nalle tietää? Onko hän pitkä, pätkä, minkä väriset silmät, tukka? Ei se ketään yksilöi mutta jos jo ne ei osu niin mitäs sitten

        Sinä oot sairaalloisen kiinni meissä. Mene pois jo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinä oot sairaalloisen kiinni meissä. Mene pois jo.

        Eipä tullu mitään tietoja. Tyhjästä ku on paha nyhjästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eipä tullu mitään tietoja. Tyhjästä ku on paha nyhjästä

        En aio koskaan kertoa sulle mitään. Kuvittelen pikkusen likaa itsestäsi sivullinen!


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En aio koskaan kertoa sulle mitään. Kuvittelen pikkusen likaa itsestäsi sivullinen!

        *KuvitteleT pikkusen likaa itsestäsi sivullinen!*


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs jos et tiedäkään? Se on nimittäin 99% varmaa että kuvittelet hänet ihan toiseksi

        Ei se ressukka nyt millään suostu antamaan periksi, ettei yksikään näistä rekisteröidyistä niceistä joiden kanssa olet vuosien varrella tapellut ole todellinen henkilö ja esimerkiksi tässä kerronnassa EI ole kahta erillistä henkilöä. Saati että hän olisi kukaan tuttavasi, Kyllä terve ihminen vaikenisi kaikessa hiljaisuudessa muina mimmeinä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et edes tiedä onko kirjoittaja mies vai nainen. Edessä voi olla karu totuus.

        Niin voi olla kuule sinullakin edessä karu totuus kun viimein ymmärrät, että tuo tappelukaverisi on ollut koko ajan mies, ei kukaan nainen varsinkaan kukaan kenet väität tuntevasi tosielämästä. YP pysyköön puolueettomalla linjalla tiedontuottamisen oikeuden suhteen vihdoin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse kuvittelet omistavasi tuntemattoman miehen palstalla. Kukahan on sekaisin?

        Ja sä kuvittelet tunnistavasi tuntematttoman kirjoittajan, kukahan se sekaisin on niin. Ehkäpä kenties sellainen, joka ei millään suostu uskomaan, että tämä mies vedättää ja kirjoittelee itsestään itselleen. Ei, vaan on pakko yrittää kaivaa joku kannonalunen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mut sitähän sä haluat...

        Se on kyllä totta, että tuo kyseinen mies jolle yrität jostain järjen köyhyydestäsi käsin vihjailla jotain nauttii tuosta aiheuttamastaan hässäkästä. Sinun puheista voi ymmärtää varmaankin ainoastaan sen verran, että siitä puhe mistä puute jos on tarve seksualisoida provohahmoa millään tavalla......


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan tuota sanaa ole maininnutkaan, itsehän tuota kirjoitat.

        Ei kukaan nainen kirjoiita tällä tavalla ja mikäli sinä sellaista väittävä olet itse nainen, niin sinulla on jotain todella suuria ongelmia kysisellä elämän osa-alueella, vaikka kuinka muuten julistasit Karita Mattilan liberaatiosta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla itte se mitä sun mustasukkasuutta tässä saanu huomata.. ..

        Tarkistatko sinä lainkaan etukäteen, että mihin tuon kyseisen miehen slandeeraukseen milloinkin osallistut vai käykö mikä tahansa, mihin voi vastata "ite oot"? Toisin kysyen- oletko nyt tällä hetkellä sitä mieltä, että kyseessä on aviooliitossa oleva nainen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja itse kuvittelet omistavasi tuntemattoman miehen palstalla. Kukahan on sekaisin?

        Hmm, nyt kelasin taaksepäin-eli ensin väitit, että hän (edelleen kuvitteellinen miehen luoma hahmo)on joku perheellinen, mutta seuraavaksi esineellistät jonkun miehen palstaobjektiksi ilmeisesti ninikään tähän perheellisyyteen liittyen? Joo-o joo-o Joopa.


    • Anonyymi

      Nalle saisi runoillaan viehättävämmänkin "hehkulampun" kuin nykyisen räpättäjän.:D

      • Sitä ei kukaan kiellä. Rakkaus ei vaan toimi niin. Ja sinut nyt ei siksi viehättäväksi voi laskea, eli voit ittes jättää laskuista pis. Älä kadehdi. Nalle on mun ja pysyy :) Sinä olet vaan nainen, joka haluaa kaiken ja sua harmittaa, kun mulla on ja sulle ei :) Ei voi mitään. Kärsi :)


      • Anonyymi

        Ei. Ei oo toista hehkulamppua ja hän on se viehättävin :) En halua ketään muuta ja se että saan hänet hymyilemään runoillani tekee mut maailman onnellisimmaksi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ei oo toista hehkulamppua ja hän on se viehättävin :) En halua ketään muuta ja se että saan hänet hymyilemään runoillani tekee mut maailman onnellisimmaksi

        Kiitos rakas. Luotan sinuun ja meihin jo täysillä. Oot mun rakkaus :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sitä ei kukaan kiellä. Rakkaus ei vaan toimi niin. Ja sinut nyt ei siksi viehättäväksi voi laskea, eli voit ittes jättää laskuista pis. Älä kadehdi. Nalle on mun ja pysyy :) Sinä olet vaan nainen, joka haluaa kaiken ja sua harmittaa, kun mulla on ja sulle ei :) Ei voi mitään. Kärsi :)

        Rakkaudella on monenlaiset kasvot, varsinkin tässä hierarkiassa. En ole missään vaiheessa ollut tunkemassa rakastavaisten väliin. Päinvastoin, toivottelin jokunen päivä teille onnistumisen eväitä ja kaikkea hyvää. Sitähän sinä tuskin et enää muista:)
        En ole ollenkaan mainitsemasi omaava mustis näkymättömyyden verkossa. Kirjoituksiin en sydäntäni revittele. Haluan enemmän... Siksi palstaharmitukset ovat vieraita, yhtä lailla kuin sanasikin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakkaudella on monenlaiset kasvot, varsinkin tässä hierarkiassa. En ole missään vaiheessa ollut tunkemassa rakastavaisten väliin. Päinvastoin, toivottelin jokunen päivä teille onnistumisen eväitä ja kaikkea hyvää. Sitähän sinä tuskin et enää muista:)
        En ole ollenkaan mainitsemasi omaava mustis näkymättömyyden verkossa. Kirjoituksiin en sydäntäni revittele. Haluan enemmän... Siksi palstaharmitukset ovat vieraita, yhtä lailla kuin sanasikin.

        En lue enää sinua. Liian pitkä. Keskityn nalleen jatkossa vaan. Hyvää jatkoa ja lopeta minun kadehtiminen. Hän on yksi mies maailmassa mutta mulle se maailman tärkein. Sulle ei kukaan. Joten jätä meidät rauhaan jo..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En lue enää sinua. Liian pitkä. Keskityn nalleen jatkossa vaan. Hyvää jatkoa ja lopeta minun kadehtiminen. Hän on yksi mies maailmassa mutta mulle se maailman tärkein. Sulle ei kukaan. Joten jätä meidät rauhaan jo..

        Onko sun noin vaikea ymmärtää etten tunne pienintäkään kateudenpiirrettä sinun maailmaasi. Toivoisit tietty että sua kadehditaan. Koska selvät merkit luettavissa ja paljon muutakin.:)
        Please, älä vastaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sun noin vaikea ymmärtää etten tunne pienintäkään kateudenpiirrettä sinun maailmaasi. Toivoisit tietty että sua kadehditaan. Koska selvät merkit luettavissa ja paljon muutakin.:)
        Please, älä vastaa!

        Kyllä sinä tunnut tuntevan suurempaakin kateutta tosin täysin valheellisten netti-illuusioiden kautta, joita sinä pidät todellisina ja haluat fasilitoida kaikki muutkin uskomaan tuohon samaan, mikä tuntuu tässä valossa kosahtaneen pahasti kun tahti kiihtyy


      • Anonyymi

        Etkö sinä aikaisemmin ole nimenomaan arvostellut kovasti tämän kyseisen miehen runoilua mielikuvituskaverilleen :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sinä tunnut tuntevan suurempaakin kateutta tosin täysin valheellisten netti-illuusioiden kautta, joita sinä pidät todellisina ja haluat fasilitoida kaikki muutkin uskomaan tuohon samaan, mikä tuntuu tässä valossa kosahtaneen pahasti kun tahti kiihtyy

        Lupasit olla vastaamatta, mutta siinähän sinä taas olet:)
        Sun kanssa alkaa vitsit loppumaan. Minä en edelleenkään pode palstakateutta mainitsemiesi fiktioilluusien seassa. Koita viimeinkin herätä ja lopettaa omien valheitten kohdentaminen minuun. Saat itse elää ja olla omissa harhoissa jos siltä tuntuu.
        Tavannut kaltaisiasi useita irl, eikä ole paljon naurattanut. Palstalla hymyilen hiukka enemmän näitä lukiessani. En ole kenenkään muun kirjoittajan kanssa sopinut uskomuksista tai mistään muustakaan. Koska en ole toistaiseksi kenestäkään riippuvainen.
        Hyvää viikonloppua!


    • Anonyymi

      Hehku kaipaa Jaria

      • Mistä sinä sivullinen luulet tietäväsi ketä minä kaipaan ja ketä en?
        Kaipaan minä jaria tai karia tai paria maria niin et sinä saa sitä koskaan tietää :)
        Ja sekös sua harmittaa :) Aloittaja tietää ketä mä kaipaan :) Sillä on se mies peilissä :)


    • Anonyymi

      Jaahas, taas tuli tyhjennettyä lipasta tietäjät tietää.

      Ikäänkuin pari muurahaista tappelisi aikaa ja ihmisten omaa havaintokykyä vastaan, sellaisessa mobilisoimisessa voi nähdä jo niitä ihkaoikeita narsistisia piirteitä.

    • Anonyymi

      Hihih 😆

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      314
      3856
    2. 209
      3068
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      72
      2604
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      242
      2054
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      16
      1495
    6. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      178
      1402
    7. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1381
    8. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1357
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      25
      1344
    10. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1287
    Aihe