Tää on aika kinkkinen tilanne, en oo nukkunut kunnolla ku oon miettinyt tätä, osaako joku nainen auttaa?
Pieni johdanto ensin:
Olen tapaillut yhtä naista vajaan vuoden, 2-3 kertaa viikossa nähty, ollaan vaihdettu kyllä aika suoriakin mielipiteitä mitä ajattelemme toisistamme mut lähinnä... tekstiviesteitse! palaute on ollut hyvää ja hän on sanonut ihanaksi ja että ikäväkin on aina välillä ollut tuossa ajan mittaan yms mut ei olla seurusteluun alettu kuitenkaan vaan jostain syystä... no on mennyt aina niin hyvin muutenkin, en sano etteikö hän olisi todellakin nainen joka herättää tunteet ja ettenkö haluaisi seurustelua aloittaa mutta jotenkin vaan muutenkin on mennyt aina niin hienosti hänen kanssaan. Ollaan molemmat oltu silleen siis aika passiivisia. Tosin, ehkäpä hän on sitten perinteen naisena odottanut, että mä tekisin asialle jotakin.
Nyt vaan tilanne on mennyt aika kireelle ja en tiedä onko tämä nainen nyt sanonut jo että bussini meni ohitse jo jos halusin seurustella kun sain nimittäin sellasen viestin joka meni osapuilleen näin:
"...niin ja voin tulla tuossa käymäänkin sun luona huomenna.. Ai niin muuten, yks mun kaveri muuten on kiinnostunut susta, se vaan pyysi sanomaan niin mä sitten sanoin. Tää viesti on ehkä vähän sekava mutta heräsin just. Mutta ehkä olet selvännäkijä ja ymmärrätkin jotakin"
Tuosta naisen kaverista: en ole nähnyt sitä ikinä. Kysyin miten se kaveri voi ihastua jos ei ole nähnyt ja tuli vastaus vaan että se ei livenä ole nähnyt. (eli on nähnyt mun kuvan ilmeisesti netistä tms). Mun fiilikset vaihtu aika tiheään laidasta laitaan ku tuon luin.. onko sen sävy negatiivinen vai positiivinen jos aatellaan et mulla joko on tai ei oo mahdollisuuksia saada vietyy meidän suhde ystävyyspohjalta eteenpäin vielä?
Miten tulkita saamani viesti?
148
9907
Vastaukset
- miukumauku
Negatiivinen. Siinä vaiheessa kun tyynesti toimii välittäjänä kaverilleen, niin ei kyllä harkitse teille kahdelle tulevaisuutta. Toisaalta positiivinen, kun pitää sua niin hyvänä tyyppinä että kelpaisit kaverillensa. Eli tykkää susta kyllä kaverina.
- sdfdsfdsfdsfsf
Höpspöps, yhtä hyvin nainen saattoi laistaa viestiin mielessään että toivottavasti vastaat "en oo sun kaveristas kiinnostunut, sut mä haluan". Ikinä ei voi tietää mitä toisten päässä liikkuu, mutta peliä ei todellakaan välttämättä ole menetetty, kaiken voi tulkita niin monella tavalla.
- sdfdsfdsfsf
sdfdsfdsfdsfsf kirjoitti:
Höpspöps, yhtä hyvin nainen saattoi laistaa viestiin mielessään että toivottavasti vastaat "en oo sun kaveristas kiinnostunut, sut mä haluan". Ikinä ei voi tietää mitä toisten päässä liikkuu, mutta peliä ei todellakaan välttämättä ole menetetty, kaiken voi tulkita niin monella tavalla.
"laistaa viestiin" = laittaa viestin, sori ylinopeuteni:)
- dfhsfkoyiöp
sdfdsfdsfsf kirjoitti:
"laistaa viestiin" = laittaa viestin, sori ylinopeuteni:)
No, jos nainen on jo sanonut että kaverin bussi on jo noin niinkun seurustelumielessä mennyt, niin enpä usko tuohon selitykseen.
- Johanna_J
Oletko mies? Naisena en kyllä ajattelisi noin, vaikka kierosta ajattelusta meiyä syytetään. Mun vastaus olisi, että viestin on tarkoitus osoittaa että OLET TODELLAKIN VAIN KAVERI. Ehkä vähän näpäyttää, että miten saamaton kaveri, kun et suoraan tehnyt aloitetta; olet kiva tyyppi mutta sulla oli aikaa kertoa pidätkö musta, mä odotin pitkään ja nyt en enää.
- Kuin Johanna
Johanna_J kirjoitti:
Oletko mies? Naisena en kyllä ajattelisi noin, vaikka kierosta ajattelusta meiyä syytetään. Mun vastaus olisi, että viestin on tarkoitus osoittaa että OLET TODELLAKIN VAIN KAVERI. Ehkä vähän näpäyttää, että miten saamaton kaveri, kun et suoraan tehnyt aloitetta; olet kiva tyyppi mutta sulla oli aikaa kertoa pidätkö musta, mä odotin pitkään ja nyt en enää.
Jep, Johanna J vei jalat suustani.
- sivustakatselija
Johanna_J kirjoitti:
Johanna hyvä, minkä takia nainen odottaa miehen aloitetta? Miksei itse ryhdy lähestymään? Onko se saamattomuutta vai mitä se on? Pata kattilaa soimaa.. :)
- Johanna_J
sivustakatselija kirjoitti:
Johanna hyvä, minkä takia nainen odottaa miehen aloitetta? Miksei itse ryhdy lähestymään? Onko se saamattomuutta vai mitä se on? Pata kattilaa soimaa.. :)
Ei varsinaisesti ODOTA aloitetta, vaan elää siinä samalla muutenkin. Tottakai itse kertoo, jos on oikeasti kiinnostunut! Mutta mun mielestä se on saamattomuutta jos herää siinä vaiheessa unestaan, kun huomaa että toinen todellakin pitää kaverina. Siis viittasin ketjun aloittajan kirjoitukseen. Hänhän on ilmeisesti ollut koko ajan kiinnostunut, mutta ei ole saanut aikaan aloitetta. Musta se on saamattomuutta. Kelpasiko vastaus;) ?
- mies pulassa
Johanna_J kirjoitti:
Ei varsinaisesti ODOTA aloitetta, vaan elää siinä samalla muutenkin. Tottakai itse kertoo, jos on oikeasti kiinnostunut! Mutta mun mielestä se on saamattomuutta jos herää siinä vaiheessa unestaan, kun huomaa että toinen todellakin pitää kaverina. Siis viittasin ketjun aloittajan kirjoitukseen. Hänhän on ilmeisesti ollut koko ajan kiinnostunut, mutta ei ole saanut aikaan aloitetta. Musta se on saamattomuutta. Kelpasiko vastaus;) ?
mitään varoitusta ei oo tullut.. hän on aina ollut iloinen ja on ollut kiusottelua ja kaikkea sellasta mitä kemiaksi kutsutaan, en ihan niin tyhmä ole ettenkö sitä tajuaisi, ainoa vaan että sit veti kylmäksi yhtäkkiä.
sanotaan että selitykset ei yleensä auta mutta... jos tehdään se olettamus että nainen pitää mua saamattomana, mikä ei oo ihme, mutta kuitenkin vuoden ajan on sitä aloitetta odottanut niin on tosi paha uskoa, että vaikka hän onkin alkanut ajatteleen tuolleen että ei tästä mitää tuu niin jos saan tehtyä rehdin, suoran, itsevarman lähestymisen ja sanon hänelle, että oon ollut dorka ja kerron mitä tunnen ja suutelen perään niin voitko todella sanoa, että peli on menetetty???? - mies pulassa
Johanna_J kirjoitti:
ja kerrohan sekin miksi tämä nainen koko ajan on viljellyt näitä tulevaisuusankkureita kuten "kesällä sitten sitä ja tätä" samalla kun on tullut näitä ikävä -viestejä.
se ei TODELLA ole auttanut tajuumaan että jokin olisi pielessä?
Mä ainakin tulkitsin ne viestit siten, että hänellä ei ole erityisen kiire.
Sitä paitsi, hän on sanonut, että ei pidä siitä ku ihmisillä on nykyään niin kiire kokea kaikki ihmissuhderintamalla.. tosin tämän sanomisesta on n.4kk mutta silti... ei hän ainakaan antanut ymmärtää että olisi hermot jotenkin kireällä! - Johanna_J
mies pulassa kirjoitti:
mitään varoitusta ei oo tullut.. hän on aina ollut iloinen ja on ollut kiusottelua ja kaikkea sellasta mitä kemiaksi kutsutaan, en ihan niin tyhmä ole ettenkö sitä tajuaisi, ainoa vaan että sit veti kylmäksi yhtäkkiä.
sanotaan että selitykset ei yleensä auta mutta... jos tehdään se olettamus että nainen pitää mua saamattomana, mikä ei oo ihme, mutta kuitenkin vuoden ajan on sitä aloitetta odottanut niin on tosi paha uskoa, että vaikka hän onkin alkanut ajatteleen tuolleen että ei tästä mitää tuu niin jos saan tehtyä rehdin, suoran, itsevarman lähestymisen ja sanon hänelle, että oon ollut dorka ja kerron mitä tunnen ja suutelen perään niin voitko todella sanoa, että peli on menetetty????En tiedä onko peli menetetty, sehän sun pitäisi itse tietää! Oletko ajatellut, että tyttö on vain muuten kiva? Eihän kenenkään tarvitse olla kylmä, vaikka ei toisesta pitäisikään. Ja kiusoitellut muuten vain? Kai kaverinakin sellaista voi tehdä. Mulla ainakin on poikapuolisia kavereita ja tosi hauskaa niiden kanssa kahdestaankin, ei ole tarvetta nihkeillä. Ymmärretään tosin molemmat, että ollaan vain kavereita.
- mies pulassa
Johanna_J kirjoitti:
En tiedä onko peli menetetty, sehän sun pitäisi itse tietää! Oletko ajatellut, että tyttö on vain muuten kiva? Eihän kenenkään tarvitse olla kylmä, vaikka ei toisesta pitäisikään. Ja kiusoitellut muuten vain? Kai kaverinakin sellaista voi tehdä. Mulla ainakin on poikapuolisia kavereita ja tosi hauskaa niiden kanssa kahdestaankin, ei ole tarvetta nihkeillä. Ymmärretään tosin molemmat, että ollaan vain kavereita.
Tällä tytöllä on mieskavereita paljon ja on sanonutkin ettei tuu naisten kans oikee toimeen. mutta ne viestit mitä se on laittanut ja mä oon laittanut on niin suoria että ei epäselvyyttä. ainoa mikä puuttuu on kosketus, suutelu, kaikki tuo..
ollaan juteltu siitä miten ystävyyspohjalta on hyvä lähteä suhteeseen moneen otteesenkin. no nyt kuitenkin ystävyyden kiitorata alkaa näköjää olee lopussa.
mut... back to basics.. eihä mulla oo ku yks vaihtoehto jos haluan tän elämääki isomman klöntin pois sydämeltä. mun on vaan kerättävä ne voimat ja sanottava ne asiat mitkä on tosia. todellinen miehuuskoe... - gshkxrtdazsd
mies pulassa kirjoitti:
ja kerrohan sekin miksi tämä nainen koko ajan on viljellyt näitä tulevaisuusankkureita kuten "kesällä sitten sitä ja tätä" samalla kun on tullut näitä ikävä -viestejä.
se ei TODELLA ole auttanut tajuumaan että jokin olisi pielessä?
Mä ainakin tulkitsin ne viestit siten, että hänellä ei ole erityisen kiire.
Sitä paitsi, hän on sanonut, että ei pidä siitä ku ihmisillä on nykyään niin kiire kokea kaikki ihmissuhderintamalla.. tosin tämän sanomisesta on n.4kk mutta silti... ei hän ainakaan antanut ymmärtää että olisi hermot jotenkin kireällä!Tyttö haluaa tehdä kesällä kavereidensa kanssa sitä ja tätä ja sillä on joskus ikävä kavereitaan.
Eli noi ei viel mitään todista. - Simsarabim
mies pulassa kirjoitti:
sanotaan että selitykset ei yleensä auta mutta... jos tehdään se olettamus että nainen pitää mua saamattomana, mikä ei oo ihme, mutta kuitenkin vuoden ajan on sitä aloitetta odottanut niin on tosi paha uskoa, että vaikka hän onkin alkanut ajatteleen tuolleen että ei tästä mitää tuu niin jos saan tehtyä rehdin, suoran, itsevarman lähestymisen ja sanon hänelle, että oon ollut dorka ja kerron mitä tunnen ja suutelen perään niin voitko todella sanoa, että peli on menetetty????Jos oisin jollekin miehelle kertonu avoimesti että seurustelun suhteen bussi on jo menny, ja mies (joka vielä vuoden ois tumput suorina odotellu) tulis sillon lähenteleen ja vielä nuoleskeen, se ois kyllä TODELLA paha kolaus meidän ystävyydelle.
Tyttö on kertonu sulle mitä susta haluaa, joten älä ny kuvittele suorittavas mitään don juan - liikkeitä, jos yhtään arvostat sen ystävyyttä. Voit kyllä kertoo että (edelleen) odottelet teiltä jotain muutakin, mutta jos tän hetkinen lähtökuvio on ystävyys, ei mitään vonkaliikkeitä. - mies pulassa
gshkxrtdazsd kirjoitti:
Tyttö haluaa tehdä kesällä kavereidensa kanssa sitä ja tätä ja sillä on joskus ikävä kavereitaan.
Eli noi ei viel mitään todista.vei mut siskonsa luokseen 1.5kk sen jälkeen ku tavattiin ja ne piti mua heti poikaystävänä. sen jälkeen ei paljoo oo siskoa näkynykkään.
- kuukautta
mies pulassa kirjoitti:
vei mut siskonsa luokseen 1.5kk sen jälkeen ku tavattiin ja ne piti mua heti poikaystävänä. sen jälkeen ei paljoo oo siskoa näkynykkään.
Eli 10 ja puoli kuukautta sitten sen sisko erehty pitään sua poikaystävänä, ja sen jälkeen sitä ei oo näkyny eikä tilanne edenny.
Ei näytä hyvältä. - ihmettelet?
mies pulassa kirjoitti:
vei mut siskonsa luokseen 1.5kk sen jälkeen ku tavattiin ja ne piti mua heti poikaystävänä. sen jälkeen ei paljoo oo siskoa näkynykkään.
Eli hän oli se, joka vei 1,5 kk jälkeen siskon luo. Hän oli se joka lähetti ikävöinti-viestejä. Entä sinä? Istunut siskon sohvalla diipadaipa-kaverina, vastaillut ikävöintiviesteihin kaverina.. Ja vielä ihmettelet, että tyttö kyllästyi? Jos et ole vastannut vihjailuihin millään lailla niin älä nyt ainakaan suoraan suutelemaan ja halailemaan ryntää!
- mies pulassa
ihmettelet? kirjoitti:
Eli hän oli se, joka vei 1,5 kk jälkeen siskon luo. Hän oli se joka lähetti ikävöinti-viestejä. Entä sinä? Istunut siskon sohvalla diipadaipa-kaverina, vastaillut ikävöintiviesteihin kaverina.. Ja vielä ihmettelet, että tyttö kyllästyi? Jos et ole vastannut vihjailuihin millään lailla niin älä nyt ainakaan suoraan suutelemaan ja halailemaan ryntää!
en, en ryntää suuteleen ja halaileen, se on varmaa.
Kyllä se puheella pitää hoitaa jos se enää silläkään onnistuu...
käsittämätöntä touhua minulta.. ajattelin että eihän tässä nyt mikään kiire ole, näinkin sujuu ja nainen on ihana mut eih..
sit viel menin vastaileen sille kyl viesteihin takasin et ikävä on mullakin ja muuta, vieläkin suorempaa mutta ei, kun näkee kasvotusten kynnys on ihan helvetin iso.
ei tähän viestii tartte enää vastata jos ette sit satu keksiin jotain mahdollisuutta vielä, muuten vaan meen pistää ranteet auki jos negatiivista vielä tulee lisää.. - Johanna_J
ihmettelet? kirjoitti:
Ei, älä nyt menetä toivoa jos ihmiset sanovat mitä ajattelevat. Kai itsekin ymmärrät totuuden? Vaikeaahan se on, varsinkin nyt paljastaa tunteensa, mutta onnea! Kerro mitä tapahtui?
- mies pulassa
Johanna_J kirjoitti:
Ei, älä nyt menetä toivoa jos ihmiset sanovat mitä ajattelevat. Kai itsekin ymmärrät totuuden? Vaikeaahan se on, varsinkin nyt paljastaa tunteensa, mutta onnea! Kerro mitä tapahtui?
Totuuden? jos tarkoitit sitä totuutta, että olen toiminut typerästi niin ymmärrän.
se totuus jota en haluaisi aatella on tietysti se, että mahdollisuudet ovat enää nimelliset.
kyllä mä osasinkin odottaa tällaista palautetta mutta jotenkin alkanut kyllä jo selkeentyy tän massiivisen vastailun tuloksena, mikä tietysti on hieno asia että ihmiset ovat viitsineet kommentoida ei siinä mitään.. se vaan tosiaan on raskasta käydä vuoden tapahtumat läpi tässä samalla. - R.R.
mies pulassa kirjoitti:
en, en ryntää suuteleen ja halaileen, se on varmaa.
Kyllä se puheella pitää hoitaa jos se enää silläkään onnistuu...
käsittämätöntä touhua minulta.. ajattelin että eihän tässä nyt mikään kiire ole, näinkin sujuu ja nainen on ihana mut eih..
sit viel menin vastaileen sille kyl viesteihin takasin et ikävä on mullakin ja muuta, vieläkin suorempaa mutta ei, kun näkee kasvotusten kynnys on ihan helvetin iso.
ei tähän viestii tartte enää vastata jos ette sit satu keksiin jotain mahdollisuutta vielä, muuten vaan meen pistää ranteet auki jos negatiivista vielä tulee lisää..No epätoivo nyt ei ainakaan ole viehättävää...
Muista myös elää omaa elämää!
Yhdellä kaverilla toimi homma äärettömän hyvin kun kyllästy kuukausien vihjailuun ja laitto errrrittäin suoraa tekstaria (tyttö hänkin :) tyypille. Edistys oli juuri tuon ensimmäisen askeleen jälkeen huimaa!
Jos olet jo täysi-ikäinen ehdottaisin pientä rentouttavaa drinkinmuotoista kumpaisellekkin! ;)
Tsemppiä, kyllä se siitä lähtee...
- Mies pulassa
Näin hänet tuon viestin jälkeen eilen ja siinä me sit käveltiin ja tuo hänen kaverinsakin tuli jutuiksi mutta ei sen enempää siitä puheltu. Hän kuitenkin jatkoi, että "kesällä sitten sitä ja tätä tehtäisiin"
Mutta ehkä sit helvetti ystävänä...
ehkä se sitte kyllästyi.. se nimittäin on täysin varmaa että se ois odottanut sitä liikettä aiemmin jo
voiko tällasia tilanteita enää sitte pelastaa.. mitähän sitä pitäis sitte sanoa..
miks pitiki mennä näin vaikeeks...- vaikeaa
Kumpi teistä on lähettänyt niitä "suoriakin" ajatuksia tekstiviestitse? Mä tekstailin yhden pojan kanssa kanssa ja vieläkin välillä, pitkään, ja SE lähetteli yleensä niitä "suoriakin" viestejä. Mä lähinnä myötäilin ja vastailin ystävällisesti. Jotenkin vain alkoi tuntua, että se luuli että molemmat lähetti niitä "suoria".
- R.R.
No onko teillä sitä kemiaa vai ei?
Jos ei ole suhdekemiat vielä tähän asti toimineet, on erittäin suuri vaara, että olette sitten kavereita hamaan loppuun asti.
Tai sitten ei... Jos on kemiaa kaveruuden alla (huom! Molemmilla!) niin on kait kaikki mahdollista... Nääh, vähän kyllä mietityttää kun olette kuitenkin jo niin kauan tunteneet... Itse tiedät tilanteen parhaiten.
Tekstarista sen verran, että ehdottomasti voi olla vain kiusoittelua. Eräänlaista testaamista... Jos kiinnostut heti kaverista, on se selkeä merkki tytölle, että hänestä et ole ainakaan kiinnostunut kuin kaverina. Ei edes niin ovelaa, mutta käytännöllistä. - mies pulassa
vaikeaa kirjoitti:
Kumpi teistä on lähettänyt niitä "suoriakin" ajatuksia tekstiviestitse? Mä tekstailin yhden pojan kanssa kanssa ja vieläkin välillä, pitkään, ja SE lähetteli yleensä niitä "suoriakin" viestejä. Mä lähinnä myötäilin ja vastailin ystävällisesti. Jotenkin vain alkoi tuntua, että se luuli että molemmat lähetti niitä "suoria".
Kumpikin lähettänyt. Enempi hän.
Viestejä kuten "sä oot ihana" ja "alkaa olemaan jo ikäväkin ku ei olla nähty" - fgvsdfhffkg
R.R. kirjoitti:
Jos ei ole suhdekemiat vielä tähän asti toimineet, on erittäin suuri vaara, että olette sitten kavereita hamaan loppuun asti.
Tai sitten ei... Jos on kemiaa kaveruuden alla (huom! Molemmilla!) niin on kait kaikki mahdollista... Nääh, vähän kyllä mietityttää kun olette kuitenkin jo niin kauan tunteneet... Itse tiedät tilanteen parhaiten.
Tekstarista sen verran, että ehdottomasti voi olla vain kiusoittelua. Eräänlaista testaamista... Jos kiinnostut heti kaverista, on se selkeä merkki tytölle, että hänestä et ole ainakaan kiinnostunut kuin kaverina. Ei edes niin ovelaa, mutta käytännöllistä.Jep, tai sitten se ihan oikeasti koittaa auttaa kiinnostunutta kaveriaan, ja kun poika kieltäytyy, sanoo kaverilleen, että "no joo, älä välitä, siltä ny menee muutenkin vuosi ennen kun se tekee alotteen".
Veikkaan, että ny kun rupeaa vonkaamaan niin tyttö ajattelee, että ahas, nyt sitten kelvataan kun ei enää oo mahiksia, aina halutaan sitä mitä ei voi saada. - mies pulassa
R.R. kirjoitti:
Tekstarista sen verran, että ehdottomasti voi olla vain kiusoittelua. Eräänlaista testaamista... Jos kiinnostut heti kaverista, on se selkeä merkki tytölle, että hänestä et ole ainakaan kiinnostunut kuin kaverina. Ei edes niin ovelaa, mutta käytännöllistä.mä vastasin heti siihe viestiin et "en ole kiinnostunut kaveristasi"
kemiaa on ollut koko ajan viime hetkiin asti. NYt se tosin alkaa olee koetuksella.. oon huomannut hermostumisen merkkejä hänestäkin. sellasia hermostumisen merkkejä kuten sanat takkuilee välillä ja on vähän levoton tms
mut sit tuli yhtäkkii tuo viesti toissa päivänä.
se on selkeesti miehen tehtävä tehdä se suutelu tms... koska hän kyllä AIVAN varmasti tietää että tunteita on mutta..saamattomuutta sitten.. mä itse ajattelin klassisen virheellisesti "kun tulee parempi hetki" ja "tässäkin on ihanaa, miksi riskeerata" vaikka juuri riskeerata pitää tai menettää kaiken..
noita VAROITUKSIA ei vaan oo aiemmin tullut! - yhtä paljon
mies pulassa kirjoitti:
Viestejä kuten "sä oot ihana" ja "alkaa olemaan jo ikäväkin ku ei olla nähty"Joo, no jos on noin helppo arvioida, että enempi selvästi hän, niin mitähän olet viesteihin vastannut.. Tuohan osoittaa, että se on jollain tavalla yrittänyt vihjata ja kun et näyttänyt kiinnostuneelta niin ohi on!
- Joku tyttö
mies pulassa kirjoitti:
mä vastasin heti siihe viestiin et "en ole kiinnostunut kaveristasi"
kemiaa on ollut koko ajan viime hetkiin asti. NYt se tosin alkaa olee koetuksella.. oon huomannut hermostumisen merkkejä hänestäkin. sellasia hermostumisen merkkejä kuten sanat takkuilee välillä ja on vähän levoton tms
mut sit tuli yhtäkkii tuo viesti toissa päivänä.
se on selkeesti miehen tehtävä tehdä se suutelu tms... koska hän kyllä AIVAN varmasti tietää että tunteita on mutta..saamattomuutta sitten.. mä itse ajattelin klassisen virheellisesti "kun tulee parempi hetki" ja "tässäkin on ihanaa, miksi riskeerata" vaikka juuri riskeerata pitää tai menettää kaiken..
noita VAROITUKSIA ei vaan oo aiemmin tullut!Varoituksia ei ole aikaisemmin tullut...mutta onhan tuota tapailuakin ollut jo vuosi? Ei kai sitä varoituksia odoteta ja sitten aleta vasta toimimaan?
- mies pulassa
Joku tyttö kirjoitti:
Varoituksia ei ole aikaisemmin tullut...mutta onhan tuota tapailuakin ollut jo vuosi? Ei kai sitä varoituksia odoteta ja sitten aleta vasta toimimaan?
TIEDÄN..
tiedän että olen järkännyt itteni tähän jamaan itse olemalla toimimatta.
mutta ehkäpä tarkoitin sitä, että nainen on viime hetkiin asti täysillä mukana ja sit tekee totaalisen takin käännön.. se on todella syvältä sekin. - mies pulassa
yhtä paljon kirjoitti:
Joo, no jos on noin helppo arvioida, että enempi selvästi hän, niin mitähän olet viesteihin vastannut.. Tuohan osoittaa, että se on jollain tavalla yrittänyt vihjata ja kun et näyttänyt kiinnostuneelta niin ohi on!
no kummatkin on tasapuolisesti laittanut noita tuon tyylisiä viestejä kyllä mutta ja hän varmasti tietää että olen vastannut positiivisesti takaisin mutta nyt hän on päättänyt LOPETTAA sen sijaan, että olisi halunnut selvittää asian lopullisesti. no onhan tämäkin tapa selvittää..
voimme kait palata taas siihen perinteiseen asiaan kuin "mies tekee aina aloitteet, piste"
tasa-arvoa, kyllä juu..
helvetti sentään - R.R.
mies pulassa kirjoitti:
TIEDÄN..
mutta ehkäpä tarkoitin sitä, että nainen on viime hetkiin asti täysillä mukana ja sit tekee totaalisen takin käännön.. se on todella syvältä sekin.Ei kyllä tämä nyt vaikuttaa koko ajan enenevissä määrin siltä, että tuo viesti oli juuri mainitsemani testaus... Ja selvitit sen siis oikein mallikelpoisesti.
Nyt kun näette seuraavan kerran, yritä mennä lähemmäksi... Kun istutte istu lähelle (ei nyt syliin asti... ), kun kävelette, kävele lähellä... Mutta muista, että niskaan huohotus ei ole kivaa kenestäkään. Ja sitten... Pussaa, pussaa ja pussaa.
Niin tietenkin jos tyttö ei ole jo tuossa vaiheessa juossut karkuun... ;)
Elä, nyt on kevät! - mies pulassa
R.R. kirjoitti:
Ei kyllä tämä nyt vaikuttaa koko ajan enenevissä määrin siltä, että tuo viesti oli juuri mainitsemani testaus... Ja selvitit sen siis oikein mallikelpoisesti.
Nyt kun näette seuraavan kerran, yritä mennä lähemmäksi... Kun istutte istu lähelle (ei nyt syliin asti... ), kun kävelette, kävele lähellä... Mutta muista, että niskaan huohotus ei ole kivaa kenestäkään. Ja sitten... Pussaa, pussaa ja pussaa.
Elä, nyt on kevät!kiitos,
ainut positiivinen ja kannustava kommentti tässä ketjussa on sulta.
vastasinkin tuohon toiseen viestiin jo että tää nainen itse on puhunut kiireettömyydestä ja suunnitellut kesää että mennään eri paikkoihin ja sit kuitenkin pistää tuollaisen.
Mut mulla ei kyllä ole varaa enää oottaa.. lähellä olen ollut mm eilen, katsonut silmiin pitkään mutta suutelu.. juu, se vielä!
jotenkin... vaikka kuullostan ihan kädettömältä ja munattomalta niin se on se aloitus! se aloitus on niin helvetin paha kynnys.. no etenkin tän vuoden jälkeen! - Tyttö_minä
R.R. kirjoitti:
Ei kyllä tämä nyt vaikuttaa koko ajan enenevissä määrin siltä, että tuo viesti oli juuri mainitsemani testaus... Ja selvitit sen siis oikein mallikelpoisesti.
Elä, nyt on kevät!R.R. Sä oot poika! Tai ainakin luulisin niin sun viesteistä ja ohjeista päätellen.
- R.R.
Tyttö_minä kirjoitti:
R.R. Sä oot poika! Tai ainakin luulisin niin sun viesteistä ja ohjeista päätellen.
R.R. on nuori 22-vuotias tytönhupakko Helsingistä... Tai niin, nuori nainen siis... :)
Ohjeet ovat sellaiset, joita itse toivoisin itseeni käytettävän! - Anna
R.R. kirjoitti:
R.R. on nuori 22-vuotias tytönhupakko Helsingistä... Tai niin, nuori nainen siis... :)
Ohjeet ovat sellaiset, joita itse toivoisin itseeni käytettävän!Mäkin luulin että olit poika! Mutta meitä tyttöjäkin on moneksi=)Ja varmaan kiva että erilaisia mielipiteitä tästäkin asiasta.
- ja ihanuudesta
mies pulassa kirjoitti:
Viestejä kuten "sä oot ihana" ja "alkaa olemaan jo ikäväkin ku ei olla nähty"Tjaah, en siitä tytöstä tiedä, mutta ite voisin tollasen lähettää kyllä kenelle tahansa kavereistani, sukupuoleen kattomatta, eikä ne kukaan kuvittelis mun vihjailevan mitään ihmeellistä. Vaan rttä ne on mun mielestä ihania kavereita.
Sain just viimeviikolla eri kaupungissa olevalta kaveriltani viestin, että tavattaispa pian kun on jo ikävä, enkä ottanu sitä flirttinä eikä sellaseks tarkotettu.
Eikö miehet sit kaipaa kavereitaan, vaan ainoostaan ihastuksiaan? - niin-no
mies pulassa kirjoitti:
no kummatkin on tasapuolisesti laittanut noita tuon tyylisiä viestejä kyllä mutta ja hän varmasti tietää että olen vastannut positiivisesti takaisin mutta nyt hän on päättänyt LOPETTAA sen sijaan, että olisi halunnut selvittää asian lopullisesti. no onhan tämäkin tapa selvittää..
voimme kait palata taas siihen perinteiseen asiaan kuin "mies tekee aina aloitteet, piste"
tasa-arvoa, kyllä juu..
helvetti sentäänSun viesteistä taas päättelee, että sä olet vuoden odottanut naisen tekevän aloitteen. Joten äläpäs syyllistä naisia!
- Liiselotte
mies pulassa kirjoitti:
TIEDÄN..
mutta ehkäpä tarkoitin sitä, että nainen on viime hetkiin asti täysillä mukana ja sit tekee totaalisen takin käännön.. se on todella syvältä sekin.Ööh.
Siis vuoteen ei tapahu mitään ja nainen on viime hetkeen täysillä mukana? Ootte tähän asti ollu kavereita, ja nainen tekee totaalisen takinkäännön haluamalla olla vaan kavereita?Miehet on järkyttävän vaikeita. Ja sit vielä väitetään että naiset ettii jotain piilomerkityksiä viesteistä. - mies pulassa
Liiselotte kirjoitti:
Ööh.
Siis vuoteen ei tapahu mitään ja nainen on viime hetkeen täysillä mukana? Ootte tähän asti ollu kavereita, ja nainen tekee totaalisen takinkäännön haluamalla olla vaan kavereita?Miehet on järkyttävän vaikeita. Ja sit vielä väitetään että naiset ettii jotain piilomerkityksiä viesteistä.Viime hetkiin asti nainen on sanonut, että olen ihana ja että ikäväkin on ja se nyt vaan on varmaa että hän olisi odottanut liikettä.. viimeks ku lähti mun luota ja oli vaikeuksia oven kanssa, sanoi et "saanko jonkin palkinnon jos saan tän sun ovesi auki" ja hymyili samalla.. mutta ei.. tajusin senkin vasta myöhemmin.
kyllä se on ollut kiinnostunut mutta nyt teki kyllä todella kylmät! taisin sen ansaita.
- Sama tilanne
Toivottavasti et ole nyt laskenut kaikkea tytön varaan? Ehkä sun olisi pitäny olla aktiivisempi?
En tiedä minkäikäinen olet, mutta itse (25) tutustuin mukavaan poikaan, jonka kanssa ollaan lähetetty viestejä, käyty syömässä ja elokuvissa ja lenkkeilemässä yms. noin vuoden ajan. Olemme olleet ihan kaveripohjalla. Ainakin mun mielestä ja varsinkin nyt kun tätä on kestänyt jo vuoden.
Olen vähän ujo mutta kyllä mun mielestä pojalla olisi ollut monta mahdollisuutta ilmaista haluaako jotain enemmän. Itse en ole oikein tiennyt ja ehkä sitä olisi odottanut että poika tekee aloitteen, vaikka kuulostaa ehkä vanhanaikaiselta. Seurustelin kuitenkin aikaisemmin melko pitkään, joten se vaikuttaa. Varmasti jos olisi aikaisemmin näyttänyt kiinnostuksensa muuhunkin, olisin myöntynyt. Nyt en enää, koska tätä kaveruutta on jo kestänyt näin kauan. Siispä itsekin olen alkanut ajatella, että hän sopisi jollekin kaverilleni. Suomeksi: Kiva tyyppi, hyvä mies mutta ei tarpeeksi jännittävä. Ehkä sitä särmikkyyttä olisi kaivannut ja juuri tuo "viestitellään vain kavereina"-asenne laskee sitä huimasti. - INPM
Tapailua vuoden ??
Mitä järkeä semmosessa on ? Eiköhän tossa ajassa
pitäisi päästä jo vähän pidemmälle kuin
ihmettelyasteelle !!
Elämä menee hukkaan, jos vain tunaa ja ihmettelee... - Johanna_J
Toivon, että asia selviää:) Onnea!
- Autan!
Jos saisit mennä ajassa taaksepäin niin mitä olisit tehnyt toisin tai olisitko mitään? Tai mitä olisit halunnut tytön tekevän?
- mies pulassa
Jos saisin palata ajassa taaksepäin niin ensimmäinen kerta kun hän istui sohvallani ja valitteli koleutta, ottaisin hänet syliini, mitään kyselemättä ja jos hän olisi mukana vielä niin olisin sen jälkeen suudellut häntä.
Ja se kerta kun hän 1.5 kk tutumisen jälkeen vei mut siskonsa luokse (jota ei sen jälkeen enää oo tapahtunut) olisin sen illan päätteeksi suudellut häntä.
Kun hän autosta lähtiessään noin 100 kertaa on poistunut, olisin ottanut kädestä kiinni ja kertonut että mulla tulee ikävä sua.. ja jos hän jää katsomaan mua silmiin, suutelisin.
lähetään vaikka näistä liikkeelle.. - Auttaja
mies pulassa kirjoitti:
Jos saisin palata ajassa taaksepäin niin ensimmäinen kerta kun hän istui sohvallani ja valitteli koleutta, ottaisin hänet syliini, mitään kyselemättä ja jos hän olisi mukana vielä niin olisin sen jälkeen suudellut häntä.
Ja se kerta kun hän 1.5 kk tutumisen jälkeen vei mut siskonsa luokse (jota ei sen jälkeen enää oo tapahtunut) olisin sen illan päätteeksi suudellut häntä.
Kun hän autosta lähtiessään noin 100 kertaa on poistunut, olisin ottanut kädestä kiinni ja kertonut että mulla tulee ikävä sua.. ja jos hän jää katsomaan mua silmiin, suutelisin.
lähetään vaikka näistä liikkeelle.."Jos saisin palata ajassa taaksepäin niin ensimmäinen kerta kun hän istui sohvallani ja valitteli koleutta, ottaisin hänet syliini, mitään kyselemättä ja jos hän olisi mukana vielä niin olisin sen jälkeen suudellut häntä."
Ethän ole tosissasi? Ei kai heti ensimmäisellä kerralla? Se, että toivotaan nopeampaa toimintaa, ei tarkoita heti. Eikä tuo vihjaus koleasta ole sellainen että heti kaipaa syliä. Ei kannata ajtella, että kaikki on vihjailua. Joskus ihminen voi jopa tarkoittaa sanoillaan aidosti sitä mitä sanoo. Esim. on koleaa tai että kaveri on kiinnostunut susta.
"Kun hän autosta lähtiessään noin 100 kertaa on poistunut, olisin ottanut kädestä kiinni ja kertonut että mulla tulee ikävä sua.. ja jos hän jää katsomaan mua silmiin, suutelisin."
Mun mielestä tässä on jotain kivaa. Eli kun seuraavan kerran menette autolla, niin tee näin. Tai ainakin katso silmiin. Suutelu nyt on vähän erikoista jos et ole aikaisemmin edes siihen suuntaan vihjannutkaan. - mies pulassa
Auttaja kirjoitti:
"Jos saisin palata ajassa taaksepäin niin ensimmäinen kerta kun hän istui sohvallani ja valitteli koleutta, ottaisin hänet syliini, mitään kyselemättä ja jos hän olisi mukana vielä niin olisin sen jälkeen suudellut häntä."
Ethän ole tosissasi? Ei kai heti ensimmäisellä kerralla? Se, että toivotaan nopeampaa toimintaa, ei tarkoita heti. Eikä tuo vihjaus koleasta ole sellainen että heti kaipaa syliä. Ei kannata ajtella, että kaikki on vihjailua. Joskus ihminen voi jopa tarkoittaa sanoillaan aidosti sitä mitä sanoo. Esim. on koleaa tai että kaveri on kiinnostunut susta.
"Kun hän autosta lähtiessään noin 100 kertaa on poistunut, olisin ottanut kädestä kiinni ja kertonut että mulla tulee ikävä sua.. ja jos hän jää katsomaan mua silmiin, suutelisin."
Mun mielestä tässä on jotain kivaa. Eli kun seuraavan kerran menette autolla, niin tee näin. Tai ainakin katso silmiin. Suutelu nyt on vähän erikoista jos et ole aikaisemmin edes siihen suuntaan vihjannutkaan.no en tietystikkään heti mutta kun olimme tuota sohvaasiaa silmällä pitäen jo tunteneet pitkään. ja se tapa kun hän istui ihan kyljessäni kiinni ja sanoi tuon, ei jättänyt mitään arvailujen varaan, enää nyt.
no tuo autoasia voisi toimia. jos hän nyt enää tulee mun autoon, mun luo.
Entä puhe? Kun hän kuitenki miettii miksi mä en oo tehnyt mitään ja näin pitkä aika kulunut ja niin monta mahdollisuutta hukattu niin eikö puhuminen auttaisi.. ei tulisi niin yllätyksenä? - T23
mies pulassa kirjoitti:
no en tietystikkään heti mutta kun olimme tuota sohvaasiaa silmällä pitäen jo tunteneet pitkään. ja se tapa kun hän istui ihan kyljessäni kiinni ja sanoi tuon, ei jättänyt mitään arvailujen varaan, enää nyt.
no tuo autoasia voisi toimia. jos hän nyt enää tulee mun autoon, mun luo.
Entä puhe? Kun hän kuitenki miettii miksi mä en oo tehnyt mitään ja näin pitkä aika kulunut ja niin monta mahdollisuutta hukattu niin eikö puhuminen auttaisi.. ei tulisi niin yllätyksenä?Alkuperäisessä viestissä kyse oli tästä, että hänen kaverinsa oli kiinnostunut susta. Entä jos oikeasti olikin näin?
- mies pulassa
T23 kirjoitti:
Alkuperäisessä viestissä kyse oli tästä, että hänen kaverinsa oli kiinnostunut susta. Entä jos oikeasti olikin näin?
se kaveri varmasti OLI oikeasti kiinnostunut musta. Mutta sehän ei mua kiinnosta. Mielenkiintoista on vaan se, että tää "mun" naisen motiivi lähteä kertomaan sitä asiaa eteenpäin mulle asti. ja siksi heräsin.
- että hyvää hyvyyttään
mies pulassa kirjoitti:
se kaveri varmasti OLI oikeasti kiinnostunut musta. Mutta sehän ei mua kiinnosta. Mielenkiintoista on vaan se, että tää "mun" naisen motiivi lähteä kertomaan sitä asiaa eteenpäin mulle asti. ja siksi heräsin.
Motiivina tietty jeesata kaveriaan. Tai kavereitaan, sulle kiva tyttö samalla. Hieno tyttö kun ei oo mustis vanhoista ihastuksistaan.
- mies pulassa
että hyvää hyvyyttään kirjoitti:
Motiivina tietty jeesata kaveriaan. Tai kavereitaan, sulle kiva tyttö samalla. Hieno tyttö kun ei oo mustis vanhoista ihastuksistaan.
niin, nyt olen jo vanha ihastus..
- HEI hei
mies pulassa kirjoitti:
niin, nyt olen jo vanha ihastus..
No siltähän se vaikuttaa!! Ihan kuin et haluaisi uskoa, että tyttö ei välttämättä vihjannut vain todella tarkoitti viestillään jotain oikeita asioita???
- HEI hei
HEI hei kirjoitti:
No siltähän se vaikuttaa!! Ihan kuin et haluaisi uskoa, että tyttö ei välttämättä vihjannut vain todella tarkoitti viestillään jotain oikeita asioita???
Tai siis eihän kukaan tiedä oikeasti vihjasiko vai ei, ei ollut tarkoitus masentaa. Eli kysy rohkeasti!
- mies pulassa
HEI hei kirjoitti:
Tai siis eihän kukaan tiedä oikeasti vihjasiko vai ei, ei ollut tarkoitus masentaa. Eli kysy rohkeasti!
joo eipä tiedä ei. oon just muodostamassa sille tekstiviestii et nähtäisiin.. pistän samalla vähän alustusta sen suhteen että oon ollut ajattelematon ja sokea, pakko vähä sulattaa ekaks sitä jäätä jos se onnistuu.
- Johanna_J
mies pulassa kirjoitti:
joo eipä tiedä ei. oon just muodostamassa sille tekstiviestii et nähtäisiin.. pistän samalla vähän alustusta sen suhteen että oon ollut ajattelematon ja sokea, pakko vähä sulattaa ekaks sitä jäätä jos se onnistuu.
Hyvä idea:) Jos haluat niin kerro miten suhtautui..
- tyttö minäkin
Nyt vaan rohkeesti lähestyt. Ja ois ihan kätevää tietysti sanoakin, että olet kiinnostunut muussakin kuin kaverimielessä. Jos tyttö ei ole kiinnostunut susta muuten kuin kaverina, niin ethän siinä mitään menetäkään. Enää. Mutta jotenkin... Mun mielestä tyttö on aika selvästi ainakin ollut susta kiinnostunut. Ja ehkä se tosiaan testasi sua sillä viestillään, mutta on nyt sen takia ärtynyt ja levoton, kun ei yhtään tiedä mitä aiot. Mutta kuten täälläkin on monta kertaa nyt sanottu, niin älä aivan varoittamatta kimppuun käy, mutta ei kannata toisaalta minkään vihjailujenkaan varaan hommaa enää jättää. Sanot vaan suoraan, että mitä tytöstä ajattelet. Toivottavasti kaikki sujuu :)
- mies pulassa
tuo on kannustavaa. noin mäkin aattelin et suora ja itsevarma esiintyminen, silmiin katsominen ja sitten sanoa...
ainut vaan, että liika selittely ei ole hyvästä mutta JOKIN syy tai selitys nyt kuitenkin pitäisi jossain muodossa hänelle luultavimmin antaa koska näin pitkään on aika kulunut ilman toimintaa. se pitäisi taiteilla, se on itse asiassa se suurin haaste, kyllä sitten tunteiden kertominen onnistuu jos saa sulatettua sitä epäilyksen jäätä mitä on kyllä kertynyt aika monta metriä varmaan mun kyvyistäni miehenä.
- Tyttö_espoo
Vähän ehkä sama tilanne, mutta ei sittenkään. Ollaan yhden pojan kanssa kavereita. Nähdään usein satunnaisesti mutta säännöllisesti ilman että sovitaan (bileissä, luennolla) eli jutellaan ja lähetetään viestejä. Hän lähetti just mulle kortin matkalta. En tiedä miten pojat sitten vihjailee (kun viesteissäsi ajattelit tytön jutuista vihjailua) mutta on lähettänyt mm. Olet tärkeä, välitän susta jne. En ole niin ajatellut noita, kun ei ole suoraan sanonut. On myös kysynyt mukaansa elokuviin monta kertaa ja olen lupautunut, mutta ei ole sanonut mitään päivää tai "varmistanut" asiaa, joten olen ajatellut ettei sitten kiinnostakaan. Silti tulee aina juttelemaan ja on tosi ystävällinen, nimenomaan "kiusoittelee". Entä tällainen pojan käytös?
- mies pulassa
Mä uskon että voin auttaa sua kyllä =)
Tää on ihan selvä keissi, älä huoli.
Tuo poika on juuri kuin minä oon ollut ja oon pyrkimässä pois tuosta käytöksestä koska se todellakaan palkitse.
Tuo poika todella tarkoittaa mitä viesteissään on sanonut, siitä lähdetään.
Se, että on kysellyt elokuviin on osoittanut vain sitä, että haluaa testata mitä ajattelet mutta sitten menee sisu kaulaan kun tulee hetki, että pitäisi ehdottaa aikaa.
no mä oon ratkaissut tuon asian tekstiviestillä. oon kysynyt millon sopii ja sit asia on hoitunut. myös tää "mun" nainen on tosin tehnyt sitten aloitteita tapaamisista. Sä voit jos haluut testata miestä pistää sille esim, että "niin ollaanko me menossa elokuviin vai ei"
juuri siten, että siinä on vähän topakkuutta ja toisaalta taas ilmaisu että olisit halukas. sitten mies saa itse tehdä loput.
sitä ehdotan.
Tää mies/poika on vaan epävarma itestään tietyllä tapaa ja pelkää hylkyä. Ei siinä muuta.
Aivan kuten tuntuu, että yli puolet miehistä muutenkin.
sano sä sit mikä suhun vetoaa eniten jos mies haluu kertoo tunteensa.. mieti tovi ja kerro mikä tapa sulattaisi sun sydämen? - ...jonkinlainen vastaus
mies pulassa kirjoitti:
Mä uskon että voin auttaa sua kyllä =)
Tää on ihan selvä keissi, älä huoli.
Tuo poika on juuri kuin minä oon ollut ja oon pyrkimässä pois tuosta käytöksestä koska se todellakaan palkitse.
Tuo poika todella tarkoittaa mitä viesteissään on sanonut, siitä lähdetään.
Se, että on kysellyt elokuviin on osoittanut vain sitä, että haluaa testata mitä ajattelet mutta sitten menee sisu kaulaan kun tulee hetki, että pitäisi ehdottaa aikaa.
no mä oon ratkaissut tuon asian tekstiviestillä. oon kysynyt millon sopii ja sit asia on hoitunut. myös tää "mun" nainen on tosin tehnyt sitten aloitteita tapaamisista. Sä voit jos haluut testata miestä pistää sille esim, että "niin ollaanko me menossa elokuviin vai ei"
juuri siten, että siinä on vähän topakkuutta ja toisaalta taas ilmaisu että olisit halukas. sitten mies saa itse tehdä loput.
sitä ehdotan.
Tää mies/poika on vaan epävarma itestään tietyllä tapaa ja pelkää hylkyä. Ei siinä muuta.
Aivan kuten tuntuu, että yli puolet miehistä muutenkin.
sano sä sit mikä suhun vetoaa eniten jos mies haluu kertoo tunteensa.. mieti tovi ja kerro mikä tapa sulattaisi sun sydämen?Kiitos. En vain tajua miten voi olla noin vaikeeta: ensin kysyy "mennään elokuviin", lähettää viestin että ja "elokuviin mennään!!". Sitten toistellut tätä varmaan kymmenen kertaa aina kun nähdään. Ja kun vastaan myöntäen niin sitten ei enää jatka ja sovi päivää. Ollaan sentään tunnettu jo aika pitkään. Oon mäkin ehdottanut, että nähdään ja ollaan me nähtykin, mutta nyt tilanne on jotenkin jumissa.
Ja mun vastaus: Mun mielestä kannattaisi olla tehokas ja jos jotain miettii niin kysyä, jos kuluu aikaa, tulee vain vaikeammaksi. Ainakin mun mielestä tämä tilanne tullut. Eli sydämeni sulattaisi se, että poika/mies vaikka jonkun yhteisen tekemisen jälkeen sanoisi, että on miettinyt, että missä mennään (edellyttäen, että tuntee toisenkin miettineen muuten voi tulla tunkeileva olo) ja kertoo tunteet. Ei mitään liiallista suutelua ja kaulailua, joka vaan ahdistaa. - mies pulassa
...jonkinlainen vastaus kirjoitti:
Kiitos. En vain tajua miten voi olla noin vaikeeta: ensin kysyy "mennään elokuviin", lähettää viestin että ja "elokuviin mennään!!". Sitten toistellut tätä varmaan kymmenen kertaa aina kun nähdään. Ja kun vastaan myöntäen niin sitten ei enää jatka ja sovi päivää. Ollaan sentään tunnettu jo aika pitkään. Oon mäkin ehdottanut, että nähdään ja ollaan me nähtykin, mutta nyt tilanne on jotenkin jumissa.
Ja mun vastaus: Mun mielestä kannattaisi olla tehokas ja jos jotain miettii niin kysyä, jos kuluu aikaa, tulee vain vaikeammaksi. Ainakin mun mielestä tämä tilanne tullut. Eli sydämeni sulattaisi se, että poika/mies vaikka jonkun yhteisen tekemisen jälkeen sanoisi, että on miettinyt, että missä mennään (edellyttäen, että tuntee toisenkin miettineen muuten voi tulla tunkeileva olo) ja kertoo tunteet. Ei mitään liiallista suutelua ja kaulailua, joka vaan ahdistaa.onko se kasvotusten sanonut mutta siltikään ei kysynyt päivästä? outoa. se on kyllä sitte tosi epävarma jos monesti samaa jatkaa =) kyllä leffaan sentään voi kysyä. Eri asia suuteleminen tai tunteista kertominen mut tuo on aika paha jo =) Sä voisit ku näette, pistää hänelle et "niin mitä sä meinaat, ollaanko me joku vaihe menossa sinne leffaan vai ei" varmaan herää.
mutta saat varautua samaan saamattomuuteen muillakin edistysaskelilla ainakin yhtä paljon mikäli et sitte itse ala olee aktiivsempi =)
Tunteita sillä kyllä on, se on varmaa, tod näk hyvinkin paljon.
joo eli puhe on paras - niin mustakin. täs mun tapauksessa pitäisi jotenkin vaan purkaa sitä asiaa miksi on kestänyt tää lähes vuosi.
siinä sitä pähkinää... - tyttö_espoo
mies pulassa kirjoitti:
onko se kasvotusten sanonut mutta siltikään ei kysynyt päivästä? outoa. se on kyllä sitte tosi epävarma jos monesti samaa jatkaa =) kyllä leffaan sentään voi kysyä. Eri asia suuteleminen tai tunteista kertominen mut tuo on aika paha jo =) Sä voisit ku näette, pistää hänelle et "niin mitä sä meinaat, ollaanko me joku vaihe menossa sinne leffaan vai ei" varmaan herää.
mutta saat varautua samaan saamattomuuteen muillakin edistysaskelilla ainakin yhtä paljon mikäli et sitte itse ala olee aktiivsempi =)
Tunteita sillä kyllä on, se on varmaa, tod näk hyvinkin paljon.
joo eli puhe on paras - niin mustakin. täs mun tapauksessa pitäisi jotenkin vaan purkaa sitä asiaa miksi on kestänyt tää lähes vuosi.
siinä sitä pähkinää..."niin mitä sä meinaat, ollaanko me joku vaihe menossa sinne leffaan vai ei"
Eikö toi sun mielestä vaikuta yhtään tunkeilevalta? Musta vaikuttaa ja siksi en ole viitsinytkään sanoa mitään. Ja alkaa kiinnostus kyllä hiipua, kun asia ei edisty vaan vain lupaillaan.. Mitä tarkoitit että herää? Eli millasen vaikutelman ton sanominen pojassa aiheuttaa? Siis tajuu, että pitäisi olla aktiivisempi vai mitäs..? - mies pulassa
tyttö_espoo kirjoitti:
"niin mitä sä meinaat, ollaanko me joku vaihe menossa sinne leffaan vai ei"
Eikö toi sun mielestä vaikuta yhtään tunkeilevalta? Musta vaikuttaa ja siksi en ole viitsinytkään sanoa mitään. Ja alkaa kiinnostus kyllä hiipua, kun asia ei edisty vaan vain lupaillaan.. Mitä tarkoitit että herää? Eli millasen vaikutelman ton sanominen pojassa aiheuttaa? Siis tajuu, että pitäisi olla aktiivisempi vai mitäs..?ei se oo tungettelevaa.. se poika tarvii herätyksen, aivan kuten mäkin oon saanut. Laita samaa viestii jotain mukavaa myös niin ei tuu liian tyly. tai sit jos sanot kasvotusten niin elekieli puhukoon puolestaan.
hän saa ite ehdottaa ajan, jos HÄN kerta aloittaa nii hän saa viedä loppuunkin kun sinä oot kerta antanut suostumuksesi selkeästi.
Joo hän todellakin tajuu silloin. suoruus on valttia. se karistaa karstat koneesta pois kunhan tekee sen asiallisesti ja pitää pilkkeen silmäkulmassa =)
- Yksi keskustelija lisää
Kirjoitit että olette nähneet 2-3krt/viikossa? Ihan oikeesti? Eihän kukaan näe edes parasta kaveriaan niin usein. Eli miten usein olette nähneet, mikä on pisin aika kun kumpikaan ei ole ottanut yhteyttä? Mun mielestä voi olla jopa kuukausi ettei ole yhteydessä ja silti välillä voi olla jotain. 2-3krt tuntuu aika tiiviiltä.
- Yksi keskustelija lisää
Eli jos olette nähneet vuoden ajan 2-3krt viikossa.
- mies pulassa
Yksi keskustelija lisää kirjoitti:
Eli jos olette nähneet vuoden ajan 2-3krt viikossa.
niin siis 2-3 kertaa nähtiin ekat 6-7 kk nyt ollaan nähty 1-2 kertaa viikossa viimeiset 3kk.
kyllhän sitä siis tekemisissä ollaan oltu.
oliko sulla joku johtopäätös tästä asiasta vai mitä meinaat? - ajattelin
mies pulassa kirjoitti:
niin siis 2-3 kertaa nähtiin ekat 6-7 kk nyt ollaan nähty 1-2 kertaa viikossa viimeiset 3kk.
kyllhän sitä siis tekemisissä ollaan oltu.
oliko sulla joku johtopäätös tästä asiasta vai mitä meinaat?Siis ajattelin vain että aika erikoista jos olette noin paljon nähneet. J atilanne on vieläkin epäselvä. Nopeasti laskettuna siis vähintään 60 tapaamista (2*4*6 1*4*3) ja oletevvasti siis enemmän eikä asiat ole selvinneet? Kumman puolelta näkemisaloitteet ovat tulleet? Näen kavereitani korkeintaan 2krt/vko, välillä vkokin väliä. Poikaystävää 2-7 krt/vko mutta ihmettelin vain miten suhde voi pysyä epäselvänä tuollaisilla näkemismäärillä? Ehkä olisi ollut syytä pitää välillä taukoa ja katsoa mitä tunteita tauko aiheu´ttaa kummallekin?
- E.Rasmus
ajattelin kirjoitti:
Siis ajattelin vain että aika erikoista jos olette noin paljon nähneet. J atilanne on vieläkin epäselvä. Nopeasti laskettuna siis vähintään 60 tapaamista (2*4*6 1*4*3) ja oletevvasti siis enemmän eikä asiat ole selvinneet? Kumman puolelta näkemisaloitteet ovat tulleet? Näen kavereitani korkeintaan 2krt/vko, välillä vkokin väliä. Poikaystävää 2-7 krt/vko mutta ihmettelin vain miten suhde voi pysyä epäselvänä tuollaisilla näkemismäärillä? Ehkä olisi ollut syytä pitää välillä taukoa ja katsoa mitä tunteita tauko aiheu´ttaa kummallekin?
Kootaanpa faktat:
-Tyttö on ollut aktiivisempi osapuoli ja tehnyt aloitteita.
-Poika ei ole tehnyt aloitteita, koska oli sitä mieltä että ihan kivaahan tää oli näinkin.
-On kulunut vuosi.
-Tytön sukulaisia ei enää moniin kuukausiin ole näkynyt.
-Tapaamiskerrat ovat harventuneet.
-Tyttö on ilmoittanut että suhteen mahdollisuuden suhteen bussi meni jo.
-Tyttö esiintyy jopa hiukan kiusaantuneena pojan seurassa.
-Tyttö kokee luontevaksi ajatuksen kaverinsa suhteesta poikaan.
HMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm, eipäs tämä nyt kovin paha brainteaseri ole. Mutta, vaikka tytön kiinnostus nyt on lopahtanut, voihan sitä tosiaan koittaa hiljalleen sytytellä uudelleen. Jonkun loogisen selityksen toiminnalleen joutuu kyllä miettimään, koska siinä vaiheessa kun tytön kiinnostus lopahtaa aloitekyvyttömyyteen, hän luonnollisesti pitää sinua aloitekyvyttömänä miehenä. Jollain se pitäisi saada kompensoitua.
Yksi mahdollisuus on tietysti siinä, että tytön ajatukset pojan suhteen eivät ole varsinaisesti muuttuneet, mutta hänen kiinnostuksensa on jo suuntautunut toisaalle. Selittäisi miksi haluaa nyt etsiä pojallekin jonkun kivan deitin. - Mies pulassa
E.Rasmus kirjoitti:
Kootaanpa faktat:
-Tyttö on ollut aktiivisempi osapuoli ja tehnyt aloitteita.
-Poika ei ole tehnyt aloitteita, koska oli sitä mieltä että ihan kivaahan tää oli näinkin.
-On kulunut vuosi.
-Tytön sukulaisia ei enää moniin kuukausiin ole näkynyt.
-Tapaamiskerrat ovat harventuneet.
-Tyttö on ilmoittanut että suhteen mahdollisuuden suhteen bussi meni jo.
-Tyttö esiintyy jopa hiukan kiusaantuneena pojan seurassa.
-Tyttö kokee luontevaksi ajatuksen kaverinsa suhteesta poikaan.
HMMMMMMMMMMMmmmmmmmmmmmmmmm, eipäs tämä nyt kovin paha brainteaseri ole. Mutta, vaikka tytön kiinnostus nyt on lopahtanut, voihan sitä tosiaan koittaa hiljalleen sytytellä uudelleen. Jonkun loogisen selityksen toiminnalleen joutuu kyllä miettimään, koska siinä vaiheessa kun tytön kiinnostus lopahtaa aloitekyvyttömyyteen, hän luonnollisesti pitää sinua aloitekyvyttömänä miehenä. Jollain se pitäisi saada kompensoitua.
Yksi mahdollisuus on tietysti siinä, että tytön ajatukset pojan suhteen eivät ole varsinaisesti muuttuneet, mutta hänen kiinnostuksensa on jo suuntautunut toisaalle. Selittäisi miksi haluaa nyt etsiä pojallekin jonkun kivan deitin.ihan hyvää logiikkaa kyllä, selkeyttää ajatuksia.
ei se tyttö sitä bussin menemistä oo ilmoittanut, se oli mun arvelu vain asiasta mutta kuten monet muut ovatki sanoneet, voi olla että se oli se viimeinen herätys ja sit suoraa viivaa jos mitää ei tapahdu. Eli sen varsinaisen deitin etsinnän kyl tyrmäisin. Sanoi vielä, että "hän nyt sanoi ku kaveri pyys sanoon"
Kyllä, selitys pitää olla, muuten tulee tuomio.
Olen nyt muodostamassa itse asiassa juuri viestiä / mailia asiasta. Ajattelin kertoa vähän miten oon kokenut tän vuoden hänen kanssaan, mitkä on ollut mun motiivit olla tekemättä tosi aloitteita (onnellisuus hänen seurassaan muutenkin ja halu ettei asiat kaadu) ja sitten kerron että en voi pitää häntä enää ystävätasolla ja että voin näyttää enemmän kun näemme mahdollisesti vielä.
Ja ehkä pistän vielä, että kenenkään ei tarvitse odottaa ja siten ymmärrän kyllä täysin jos tämä ilmaisu tulee nyt myöhässä.
jos vastaa että nähdään vaan niin homma on selvä, sit pitää vaan toimia. Jos vastaa että ollaan vaan kavereita niin sekin on hyvä koska asia on ratkaistu. - Yksi vielä
Mies pulassa kirjoitti:
ihan hyvää logiikkaa kyllä, selkeyttää ajatuksia.
ei se tyttö sitä bussin menemistä oo ilmoittanut, se oli mun arvelu vain asiasta mutta kuten monet muut ovatki sanoneet, voi olla että se oli se viimeinen herätys ja sit suoraa viivaa jos mitää ei tapahdu. Eli sen varsinaisen deitin etsinnän kyl tyrmäisin. Sanoi vielä, että "hän nyt sanoi ku kaveri pyys sanoon"
Kyllä, selitys pitää olla, muuten tulee tuomio.
Olen nyt muodostamassa itse asiassa juuri viestiä / mailia asiasta. Ajattelin kertoa vähän miten oon kokenut tän vuoden hänen kanssaan, mitkä on ollut mun motiivit olla tekemättä tosi aloitteita (onnellisuus hänen seurassaan muutenkin ja halu ettei asiat kaadu) ja sitten kerron että en voi pitää häntä enää ystävätasolla ja että voin näyttää enemmän kun näemme mahdollisesti vielä.
Ja ehkä pistän vielä, että kenenkään ei tarvitse odottaa ja siten ymmärrän kyllä täysin jos tämä ilmaisu tulee nyt myöhässä.
jos vastaa että nähdään vaan niin homma on selvä, sit pitää vaan toimia. Jos vastaa että ollaan vaan kavereita niin sekin on hyvä koska asia on ratkaistu.Niin siis ethän tarkottanu tolla "en voi pitää enää häntä ystävätasolla" että jos tyttöä ei seurustelu kiinnosta, et halua enää olla kavereita? Siis vaikka näin oiskin, en kyllä pistäis sitä siihen viestiin, koska se on niin ikävästi sanottu että voi viedä kiinnostuksen seurusteluunkin. Kuulostais siltä ettet arvosta häntä ystävänä. Et ehkä sitä tarkottanu mut muotoile se toisin sille tytölle.
Tää siis ihan ystävällisenä vinkkinä! - Mies pulassa
Yksi vielä kirjoitti:
Niin siis ethän tarkottanu tolla "en voi pitää enää häntä ystävätasolla" että jos tyttöä ei seurustelu kiinnosta, et halua enää olla kavereita? Siis vaikka näin oiskin, en kyllä pistäis sitä siihen viestiin, koska se on niin ikävästi sanottu että voi viedä kiinnostuksen seurusteluunkin. Kuulostais siltä ettet arvosta häntä ystävänä. Et ehkä sitä tarkottanu mut muotoile se toisin sille tytölle.
Tää siis ihan ystävällisenä vinkkinä!joo no ei kyllä noin voi tietty pistää =) ihan hyvä huomio kyllä kuitenkin... vähän pehmeämmin sentään. parempi ettei mainitse tulevaisuudesta mitään vaan vain sen mikä tilanne nyt on
- :))
Mies pulassa kirjoitti:
joo no ei kyllä noin voi tietty pistää =) ihan hyvä huomio kyllä kuitenkin... vähän pehmeämmin sentään. parempi ettei mainitse tulevaisuudesta mitään vaan vain sen mikä tilanne nyt on
Simppeliä! Kirjoitat tälle tytölle vaikka meilin, jossa kerrot olevasi ihastunut ja että haluaisit olla enemmän kuin ystävä. Kerrot sen suoraan ja kiertelemättä, sellaisilla sanoilla että tyhmempikin ymmärtää sen. :)
Mitään et menetä, voit vain saavuttaa. Jos tyttöä ei kiinnosta, hän varmasti sen kertoo. - Mies pulassa
:)) kirjoitti:
Simppeliä! Kirjoitat tälle tytölle vaikka meilin, jossa kerrot olevasi ihastunut ja että haluaisit olla enemmän kuin ystävä. Kerrot sen suoraan ja kiertelemättä, sellaisilla sanoilla että tyhmempikin ymmärtää sen. :)
Mitään et menetä, voit vain saavuttaa. Jos tyttöä ei kiinnosta, hän varmasti sen kertoo.funny enough,
olen juuri tekemässä tuota meiliä =) mua helpottaa jo nyt ku kirjotan sitä! ette voi tajuu mitä tuskaa ollu tää vuorokausi! en oo nukkunu silmäystäkään ja tentit painais päälle mut mitään ei voi tehdä muuta ku kelata tätä saamarin asiaa. No kuitenkin, mä pistän hänelle selkeästi asiat ja sanon että voin näyttää sitten enemmän ku näemme mitä tarkoitan.. ;)
tällä hetkellä mulla on aivan sama tuleeko pakkasta vai lämmintä keliä, kunhan saa asian pois mielestä, täähän ku syö mut elävältä! - siuan
Mies pulassa kirjoitti:
funny enough,
olen juuri tekemässä tuota meiliä =) mua helpottaa jo nyt ku kirjotan sitä! ette voi tajuu mitä tuskaa ollu tää vuorokausi! en oo nukkunu silmäystäkään ja tentit painais päälle mut mitään ei voi tehdä muuta ku kelata tätä saamarin asiaa. No kuitenkin, mä pistän hänelle selkeästi asiat ja sanon että voin näyttää sitten enemmän ku näemme mitä tarkoitan.. ;)
tällä hetkellä mulla on aivan sama tuleeko pakkasta vai lämmintä keliä, kunhan saa asian pois mielestä, täähän ku syö mut elävältä!Kerrothan miten kävi? Uskon että meitä kaikkia kiinnostaa kovastikin. Täällä ainakin yks tytteli lähettelee sulle tsemppejä etänä.
Ja tuosta viestistä - voisin hyvinkin nähdä itseni tekevän samoin noin pitkän ajan jälkeen. Missään vaiheessahan ei ole tullut sitä pistettä ii:n pälle eli nk. suudelmaa. Voin kuvitella itseni vastaavaan tilanteeseen kädet tutisten lähettämässä tuollaista viestiä - koittaa näin tikulla jäätä. Ja juuri tuollaista vastusta odottaisinkin! Pisteet sulle - kyllä se siitä. :) - vielä beuvo
Mies pulassa kirjoitti:
funny enough,
tällä hetkellä mulla on aivan sama tuleeko pakkasta vai lämmintä keliä, kunhan saa asian pois mielestä, täähän ku syö mut elävältä!"näyttää enemmän"
Ei, oikeesti älä nyt heti mee halaamaan ja suutelemaan! Tästä oli tässä ketjussa puhettakin aikaisemmin. Toi sanonta vähän vaikuttaa siltä, ja mä ottaisin jalat alleni varsinkin voin pitkän jahkailun jälkeen.. - Mies pulassa
vielä beuvo kirjoitti:
"näyttää enemmän"
Ei, oikeesti älä nyt heti mee halaamaan ja suutelemaan! Tästä oli tässä ketjussa puhettakin aikaisemmin. Toi sanonta vähän vaikuttaa siltä, ja mä ottaisin jalat alleni varsinkin voin pitkän jahkailun jälkeen..no en oo menossa suuteleen tai halaileen... no mut joo, ehkä tuo on huono lause sitten, otan sen pois, onneks en viellä lähettänyt mitää.
tarkoitukseni on pitää meili sellaisena että on helppo lähestyä vielä sen jälkeenkin ja kaikki rajoittava paine pois... pistän loppuun että mä haluun nähdä sua jatkossakin joka tapauksessa mutta tää asia piti vaan selvittää. niin sit hänelle ei tuu se olo että "nyt jokin on yhtäkkii muuttunut eikä hän uskalla enää nähdä" mut pakko itse asia nyt vaan on mainita, siittä ei pääse mihinkään. - vastaus
Mies pulassa kirjoitti:
no en oo menossa suuteleen tai halaileen... no mut joo, ehkä tuo on huono lause sitten, otan sen pois, onneks en viellä lähettänyt mitää.
tarkoitukseni on pitää meili sellaisena että on helppo lähestyä vielä sen jälkeenkin ja kaikki rajoittava paine pois... pistän loppuun että mä haluun nähdä sua jatkossakin joka tapauksessa mutta tää asia piti vaan selvittää. niin sit hänelle ei tuu se olo että "nyt jokin on yhtäkkii muuttunut eikä hän uskalla enää nähdä" mut pakko itse asia nyt vaan on mainita, siittä ei pääse mihinkään.Hyvä:) Onnea! Laita tosiaan, että haluat olla ystävä jatkossakin ettei tule paineita tytölle.
Hienosti olet jaksanut olla lähettämättä viestiä, mutta ei tietenkään kannata hätiköidä mutta kirjoita nyt pian se silti, koska turhaan pitkität. Vastaako se yleensä nopeasti posteihin? - Mies pulassa
vastaus kirjoitti:
Hyvä:) Onnea! Laita tosiaan, että haluat olla ystävä jatkossakin ettei tule paineita tytölle.
Hienosti olet jaksanut olla lähettämättä viestiä, mutta ei tietenkään kannata hätiköidä mutta kirjoita nyt pian se silti, koska turhaan pitkität. Vastaako se yleensä nopeasti posteihin?no kyllä hän niitä päivittäin lukee mutta tosiaan on nyt vkl vähän kiireinen ja matkoilla mutta mä voin pistää vielä tekstarin että "sait mailia"
Mä tuosta mailista vaan vielä että onhan se nyt vähän jotenkin alhainen keino kertoa tunteista kun vuoden lähes nähty mutta... toisaalta ajattelin pistää siitäki asiasta vähän alkuun siitäkin että näin kirjotettuna saan sanottua paremmin mitä tarkoitan.
ymmärrän kyllä että naiset tietty haluais sitä rautaista itseluottamusta puhua suoraan mutta mä toisaalta myös oon kuullut tapauksista et pitkän ajan jälkeen nimenomaan kirje voisi olla hyvä aloitus aiheeseen mutta olisihan se tietty hienoa jos ois se pokka sanoa silmästä silmään nämät kaikki ja siinä ois se etu, että pystyy hakeen oikeen tilanteen sille mutta taas suuri riski, että kuitenkaan ei saa sitä sanottua mitä haluaa ja tapaaminen menee entistä enemmän mönkään kuten viime tapaaminen vähän meni jo siihen suuntaan, että en muuta ajatellut kuin milloin ja miten aloittaisin kertomaan hänelle...
joten, näkemyskysymys kait. - että
Mies pulassa kirjoitti:
no kyllä hän niitä päivittäin lukee mutta tosiaan on nyt vkl vähän kiireinen ja matkoilla mutta mä voin pistää vielä tekstarin että "sait mailia"
Mä tuosta mailista vaan vielä että onhan se nyt vähän jotenkin alhainen keino kertoa tunteista kun vuoden lähes nähty mutta... toisaalta ajattelin pistää siitäki asiasta vähän alkuun siitäkin että näin kirjotettuna saan sanottua paremmin mitä tarkoitan.
ymmärrän kyllä että naiset tietty haluais sitä rautaista itseluottamusta puhua suoraan mutta mä toisaalta myös oon kuullut tapauksista et pitkän ajan jälkeen nimenomaan kirje voisi olla hyvä aloitus aiheeseen mutta olisihan se tietty hienoa jos ois se pokka sanoa silmästä silmään nämät kaikki ja siinä ois se etu, että pystyy hakeen oikeen tilanteen sille mutta taas suuri riski, että kuitenkaan ei saa sitä sanottua mitä haluaa ja tapaaminen menee entistä enemmän mönkään kuten viime tapaaminen vähän meni jo siihen suuntaan, että en muuta ajatellut kuin milloin ja miten aloittaisin kertomaan hänelle...
joten, näkemyskysymys kait.Meili on musta hyvä! Itse ainakin olen ollut tyytyväinen meileihin.
- Tyttö_Annie
Kerrotko miten kävi?
Jos vastasi meilillä, niin voisi vielä auttaa tulkinnassa..- Mies pulassa
juu mä kerron kyllä. Se vaan et voi olla että menee sunnuntai maanantai akselille vastauksen tulo kun on tää nainen kiireinen tän viikonlopun, sen tiedän. mutta pistän kyllä tänne heti noottia jos mailivastaus tulee.
- masentaa
Mies pulassa kirjoitti:
juu mä kerron kyllä. Se vaan et voi olla että menee sunnuntai maanantai akselille vastauksen tulo kun on tää nainen kiireinen tän viikonlopun, sen tiedän. mutta pistän kyllä tänne heti noottia jos mailivastaus tulee.
...mutta miksi kiireinen? Ettet ole kysynyt nähtäiskö ja sanonut, että on kiireinen? Se on aika hyvä tekosyy, ainakin itse käytän (töitä, opskelujuttuja) mutta jos haluan oikeasti jotain nähdä niin ehdin aina.
Mutta tsemppiä!!! Hyvin se sulla menee! - Mies pulassa
masentaa kirjoitti:
...mutta miksi kiireinen? Ettet ole kysynyt nähtäiskö ja sanonut, että on kiireinen? Se on aika hyvä tekosyy, ainakin itse käytän (töitä, opskelujuttuja) mutta jos haluan oikeasti jotain nähdä niin ehdin aina.
Mutta tsemppiä!!! Hyvin se sulla menee!eiku tää on vaan juttu että hän on jo sopinut aikaa sitten että menee reissulle tänä vkl, ei sen kummempaa taktikointia. ja on puhunut mullekkin tästä vkl:stä jo pari viikkoa sitten.
- edellinen
Mies pulassa kirjoitti:
eiku tää on vaan juttu että hän on jo sopinut aikaa sitten että menee reissulle tänä vkl, ei sen kummempaa taktikointia. ja on puhunut mullekkin tästä vkl:stä jo pari viikkoa sitten.
OK!!
- Hannele
Mies pulassa kirjoitti:
eiku tää on vaan juttu että hän on jo sopinut aikaa sitten että menee reissulle tänä vkl, ei sen kummempaa taktikointia. ja on puhunut mullekkin tästä vkl:stä jo pari viikkoa sitten.
Moi!
Kannattaisiko laittaa tuo viesti nyt sitten mahdollisimman nopeasti? Onhan se hassua jos olet tiennyt toisen olevan pois sähköpostin lähettyviltä viikonloppuna ja pistät viestin, että sulle on meiliä! Mä ainakin ihmettelisin ja asia vaivaisi. - Mies pulassa
Hannele kirjoitti:
Moi!
Kannattaisiko laittaa tuo viesti nyt sitten mahdollisimman nopeasti? Onhan se hassua jos olet tiennyt toisen olevan pois sähköpostin lähettyviltä viikonloppuna ja pistät viestin, että sulle on meiliä! Mä ainakin ihmettelisin ja asia vaivaisi.hän on nyt päivällä töissä ja sitten lähtee iltapäivällä nopeasti reissun päälle tuonne jyväskylään. Joko nyt heti tai sitten kun palaa sunnuntaina voi lähettää. ja toisaalta en haluais kyl hänen lomareissuaan ahdistella mun tunteenpurkausmaileillakaan =) että silleen vähä tässä vielä pohdituttaa tuo ajankohta.
- Hannele
Mies pulassa kirjoitti:
hän on nyt päivällä töissä ja sitten lähtee iltapäivällä nopeasti reissun päälle tuonne jyväskylään. Joko nyt heti tai sitten kun palaa sunnuntaina voi lähettää. ja toisaalta en haluais kyl hänen lomareissuaan ahdistella mun tunteenpurkausmaileillakaan =) että silleen vähä tässä vielä pohdituttaa tuo ajankohta.
Onhan se hankalaa, mä ehkä laittaisin heti että oma olo helpottuisi. Töissä varmaan kuitenkin lukee meilejä.
Tottakai olet oikeassa tuossakin ettet halua ahdistellakaan, mutta etkö aikaisemmin sanonut, että se olisi kiinnostunut myös? Eihän se silloin olisi ahdistelua. Eikä mua ainakaan kaverien viestit ahdista, jos siis tunnette oikeasti hyvin?
Mutta mieti rauhassa..teet oikean päätöksen kuitenkin:) - mies pulassa
Hannele kirjoitti:
Onhan se hankalaa, mä ehkä laittaisin heti että oma olo helpottuisi. Töissä varmaan kuitenkin lukee meilejä.
Tottakai olet oikeassa tuossakin ettet halua ahdistellakaan, mutta etkö aikaisemmin sanonut, että se olisi kiinnostunut myös? Eihän se silloin olisi ahdistelua. Eikä mua ainakaan kaverien viestit ahdista, jos siis tunnette oikeasti hyvin?
Mutta mieti rauhassa..teet oikean päätöksen kuitenkin:)kyllä, tää nainen on viestínyt suoraan mm että odottaa mitä mä tarkoitan sillä, että viestitin haluavani tehdä jotain mitä ennen en ole tehnyt. ja kyllä se on nyt nähty ettei hänkään tuon enempää asiaa ota puheeksi. naiset eivät vain yksinkertaisesti tee niin, jos mäkin sen alkaisin pikkuhiljaa jo ymmärtämään!
- Oletkin pikkupulassa
mies pulassa kirjoitti:
kyllä, tää nainen on viestínyt suoraan mm että odottaa mitä mä tarkoitan sillä, että viestitin haluavani tehdä jotain mitä ennen en ole tehnyt. ja kyllä se on nyt nähty ettei hänkään tuon enempää asiaa ota puheeksi. naiset eivät vain yksinkertaisesti tee niin, jos mäkin sen alkaisin pikkuhiljaa jo ymmärtämään!
Luin eilen ja tänään noita vastauksia ja anteeksi sua kohtaan, mutta sun viesteistä paistaa silti läpi, että "ettei hänkään tuon enempää asiaa ota puheeksi" lainatakseni sua. Hänhän otti asian puheeksi: eli ehdotti kaverille treffejä sun kanssa?
"naiset eivät vain yksinkertaisesti tee niin, jos mäkin sen alkaisin pikkuhiljaa jo ymmärtämään!" Ja tosta tulee mieleen, että sen naisen olisi pitänyt tehdä asialle jotain ja hemmetti: sehän on tehnyt mutta ei kai kukaan nyt vain odottele, kun jätkä on tumput suorana!!! Sähän et ole tehnyt mitään? Nyt rohkeasti sen viestin kimppuun, jos haluat että asiat selviää! - Mies pulassa
Oletkin pikkupulassa kirjoitti:
Luin eilen ja tänään noita vastauksia ja anteeksi sua kohtaan, mutta sun viesteistä paistaa silti läpi, että "ettei hänkään tuon enempää asiaa ota puheeksi" lainatakseni sua. Hänhän otti asian puheeksi: eli ehdotti kaverille treffejä sun kanssa?
"naiset eivät vain yksinkertaisesti tee niin, jos mäkin sen alkaisin pikkuhiljaa jo ymmärtämään!" Ja tosta tulee mieleen, että sen naisen olisi pitänyt tehdä asialle jotain ja hemmetti: sehän on tehnyt mutta ei kai kukaan nyt vain odottele, kun jätkä on tumput suorana!!! Sähän et ole tehnyt mitään? Nyt rohkeasti sen viestin kimppuun, jos haluat että asiat selviää!Jos nainen sanoo mulle, että hänen KAVERINSA on kiinnostunut musta niin onko tuo todella sun mielestä tältä "mun" naiselta sen merkki, että hän ottaa asian puheeksi itse siitä että meidän välillä pitäisi olla jotain muutakin ku ystävyyttä hänen mielestään?
Jos mä sanoisin vastaavalla tavalla että mun kaveri on kiinnostunut tästä tytöstä niin eipä olisi kovin hyvä "puheeksi ottaminen" multa.
Tarkoitin SUORAA puhetta.
Kyllä mäkin tuota osaan harrastaa ja oon harrastanutkin, pistänyt vihjeitä yms ja hän on ne kyllä niellyt ja pistänyt kaikkee kivaa takasin päin mutta kumpikaan ei oo silti tehnyt siirtoa esim kosketuksen tai suoran puheen eteen.
no mutta kuitenkin, tää on ihan turhaa väittelyä. Oli miten oli, mä teen nyt sen aloituksen niin selväksi ettei mitään jää epäselväksi. Ja mä haluan sen tehdä koska elämä seisoo ihan täysin tällä hetkellä, sen verta on merkitystä tuolla leidillä. Miehen tehtävä, se on nyt nähty.
Ja kiitos nyt kuitenkin et oot viittinyt näinkin paljon aiheeseen paneutua.
Mä oon melkein muuten kirjottanut sen viestin jo valmiiksi =) - vielä
Mies pulassa kirjoitti:
Jos nainen sanoo mulle, että hänen KAVERINSA on kiinnostunut musta niin onko tuo todella sun mielestä tältä "mun" naiselta sen merkki, että hän ottaa asian puheeksi itse siitä että meidän välillä pitäisi olla jotain muutakin ku ystävyyttä hänen mielestään?
Jos mä sanoisin vastaavalla tavalla että mun kaveri on kiinnostunut tästä tytöstä niin eipä olisi kovin hyvä "puheeksi ottaminen" multa.
Tarkoitin SUORAA puhetta.
Kyllä mäkin tuota osaan harrastaa ja oon harrastanutkin, pistänyt vihjeitä yms ja hän on ne kyllä niellyt ja pistänyt kaikkee kivaa takasin päin mutta kumpikaan ei oo silti tehnyt siirtoa esim kosketuksen tai suoran puheen eteen.
no mutta kuitenkin, tää on ihan turhaa väittelyä. Oli miten oli, mä teen nyt sen aloituksen niin selväksi ettei mitään jää epäselväksi. Ja mä haluan sen tehdä koska elämä seisoo ihan täysin tällä hetkellä, sen verta on merkitystä tuolla leidillä. Miehen tehtävä, se on nyt nähty.
Ja kiitos nyt kuitenkin et oot viittinyt näinkin paljon aiheeseen paneutua.
Mä oon melkein muuten kirjottanut sen viestin jo valmiiksi =)"Jos nainen sanoo mulle, että hänen KAVERINSA on kiinnostunut musta niin onko tuo todella sun mielestä tältä "mun" naiselta sen merkki, että hän ottaa asian puheeksi itse siitä että meidän välillä pitäisi olla jotain muutakin ku ystävyyttä hänen mielestään?"
Ei ole vaan, sen merkki että haluaa kertoa, että olet hyvä tyyppi ja sovit kaveriksi ja hän arvostaa sua kaverille sopivana poikaystävänä. Mä ehkä sanoisin noin jollekin jos haluaisin sen ymmärtävän että nyt pidän sua kaverina, aikaisemmin olin ihastunut. Siis jos en olisi saanut vastakaikua. Ihan vastaavaa en varmastikaan ole sanonut mutta joskus muistan sanoneeni pojalle, että ihanaa että olet mun ystävä sillä tarkoituksella että aikaisemmin oli ihastunut ja sillä hetkellä halusin viestittää että nyt pidän sua ystävänä. Luin ehkä nuo aikaisemmat viestit sitten vähän nopeasti ettei tullu ehkä oikeaa käsitystä, sori. Joo onhan tämä turhaa väittelyä mutta ehkä se sun viesti auttaa! Luck! - vielä
vielä kirjoitti:
"Jos nainen sanoo mulle, että hänen KAVERINSA on kiinnostunut musta niin onko tuo todella sun mielestä tältä "mun" naiselta sen merkki, että hän ottaa asian puheeksi itse siitä että meidän välillä pitäisi olla jotain muutakin ku ystävyyttä hänen mielestään?"
Ei ole vaan, sen merkki että haluaa kertoa, että olet hyvä tyyppi ja sovit kaveriksi ja hän arvostaa sua kaverille sopivana poikaystävänä. Mä ehkä sanoisin noin jollekin jos haluaisin sen ymmärtävän että nyt pidän sua kaverina, aikaisemmin olin ihastunut. Siis jos en olisi saanut vastakaikua. Ihan vastaavaa en varmastikaan ole sanonut mutta joskus muistan sanoneeni pojalle, että ihanaa että olet mun ystävä sillä tarkoituksella että aikaisemmin oli ihastunut ja sillä hetkellä halusin viestittää että nyt pidän sua ystävänä. Luin ehkä nuo aikaisemmat viestit sitten vähän nopeasti ettei tullu ehkä oikeaa käsitystä, sori. Joo onhan tämä turhaa väittelyä mutta ehkä se sun viesti auttaa! Luck!Ja tarkoitus oli vain siis yrittää kertoa mitä tuli mieleen naispuolisena! Ettet mene ihan tuhlaamaan tätä uutta tilaisuutta.
- Mies pulassa
vielä kirjoitti:
Ja tarkoitus oli vain siis yrittää kertoa mitä tuli mieleen naispuolisena! Ettet mene ihan tuhlaamaan tätä uutta tilaisuutta.
joo no okei, sun kanta oli siis, että mä olen nyt tämän naisen mielestä hänelle vain ystävä. ja sitä tarkoitti myös viestin lopussa ollut: "toivottavasti olet selvännäkijä ja ehkä ymmärrätkin jotain"
Okei, voi olla, voi olla. Eiku on. Kyllä se niin on.
Ja mä en vastannut hyvin siihen viestiin, sekin on varmaa, koska olin kuten en olisi ymmärtänyt koska en halunnut ymmärtää. Nyt kuitenkin tosiasiat on tiedossa ja pistän tämän huomioiden sen kirjeen menemään.
Nyt on vaan kyse enää siittä onko tunteet ollut niin voimakkaita että ne vielä on puhallettavissa takaisin henkiin. Koska se kuva mikä naisella nyt on, ilmentää sitä, että musta ei ole mieheksi tai että en ole tosissaan kiinnostunut hänestä. Jälkimmäinen on vielä hoidettavissa helposti mutta edellisen eston poistamiseen tarvitaankin sitten jo enemmän..
nähtäväksi jää...
voihan nyt. Tuo vkl jonka hän on poissa, voi olla todella todella kriittinen jos hän lukee ne mailit nyt sunnuntai-illalla ja on ehtinyt mut heittää pois mielestään tän viikonlopun aikana.
Ainoa toivo on se, että meidän lähes vuoden tiivis yhteydenpito on ollut sellaista, että hän ei pystyisi mua ihan yhessä viikonlopussa unohtamaan. Sen varaan on nyt laskettava.
no mutta: eipä ole mitään menetettävää enää! - vielä
Mies pulassa kirjoitti:
joo no okei, sun kanta oli siis, että mä olen nyt tämän naisen mielestä hänelle vain ystävä. ja sitä tarkoitti myös viestin lopussa ollut: "toivottavasti olet selvännäkijä ja ehkä ymmärrätkin jotain"
Okei, voi olla, voi olla. Eiku on. Kyllä se niin on.
Ja mä en vastannut hyvin siihen viestiin, sekin on varmaa, koska olin kuten en olisi ymmärtänyt koska en halunnut ymmärtää. Nyt kuitenkin tosiasiat on tiedossa ja pistän tämän huomioiden sen kirjeen menemään.
Nyt on vaan kyse enää siittä onko tunteet ollut niin voimakkaita että ne vielä on puhallettavissa takaisin henkiin. Koska se kuva mikä naisella nyt on, ilmentää sitä, että musta ei ole mieheksi tai että en ole tosissaan kiinnostunut hänestä. Jälkimmäinen on vielä hoidettavissa helposti mutta edellisen eston poistamiseen tarvitaankin sitten jo enemmän..
nähtäväksi jää...
voihan nyt. Tuo vkl jonka hän on poissa, voi olla todella todella kriittinen jos hän lukee ne mailit nyt sunnuntai-illalla ja on ehtinyt mut heittää pois mielestään tän viikonlopun aikana.
Ainoa toivo on se, että meidän lähes vuoden tiivis yhteydenpito on ollut sellaista, että hän ei pystyisi mua ihan yhessä viikonlopussa unohtamaan. Sen varaan on nyt laskettava.
no mutta: eipä ole mitään menetettävää enää!Häh? Nyt mä en ymmärtänyt mitään tuosta selvännäkijä-jutusta. Lycka till kuitenkin! Itsehän sinä tiedät asian paremmin, vaikea täällä on saada asiasta kuitenkaan ihan täysin oikeaa kuvaa. Mutta varmasti se tyttä tuntee jotakin sua kohtaan, eikä kai se nyt vkonlopun aikana voi heittää pois sua mielestä jos kerran olette noin usein tapailleet? Ja miksi haluaisikaan heittää kun olette tähänkin asti olleet kavereita...
Ajattele positiivisesti: siellä se tyttö nyt täysin tietämättömänä on siitä, miten paljon ajattelet ja olet tehnyt hänen eteen:) Hienoa, varmasti hän arvostaa sua. Ja aina puolustuksena: jos se ei olisi halunnut nähdä sua tai ei pitäisi tai omaisi edes jonkinlaisia tunteita niin tuskin olisi vuotta tällaista tapailua kestänyt:) eri asia tietenkin, kun en tiedä mitä olette muista tyttö/poikakaverisuhteista puhuneet. Hui tulipa pitkä teksti. - lisäys
vielä kirjoitti:
Häh? Nyt mä en ymmärtänyt mitään tuosta selvännäkijä-jutusta. Lycka till kuitenkin! Itsehän sinä tiedät asian paremmin, vaikea täällä on saada asiasta kuitenkaan ihan täysin oikeaa kuvaa. Mutta varmasti se tyttä tuntee jotakin sua kohtaan, eikä kai se nyt vkonlopun aikana voi heittää pois sua mielestä jos kerran olette noin usein tapailleet? Ja miksi haluaisikaan heittää kun olette tähänkin asti olleet kavereita...
Ajattele positiivisesti: siellä se tyttö nyt täysin tietämättömänä on siitä, miten paljon ajattelet ja olet tehnyt hänen eteen:) Hienoa, varmasti hän arvostaa sua. Ja aina puolustuksena: jos se ei olisi halunnut nähdä sua tai ei pitäisi tai omaisi edes jonkinlaisia tunteita niin tuskin olisi vuotta tällaista tapailua kestänyt:) eri asia tietenkin, kun en tiedä mitä olette muista tyttö/poikakaverisuhteista puhuneet. Hui tulipa pitkä teksti.Ai nyt mä tajusin ton selvännäkijän. se oli siellä ekassa viestissä. Mun mielestä se tarkoitti, että se oli kirjoittanut viestin jotenkin "sekavasti" mutta ootte sillä lailla samalla aaltopituudella, että sä ymmärrät mitätyttö tarkoittaa..
- NinaKoo
Miksi tuntuu, että siirrät tuota asian selvittämistä samalla lailla nyt viikonlopun yli kuin aikaisempiakin toimiasi? Ei kannata taas odottaa liian kauan, vuotta ainakaan. TSEMPPIÄ!
- mies pulassa
Ei, EI vuotta!
Myönnän että nyt oon hakenut mahdollisimman paljon tietoo siittä miten tuo kannattais tehdä tuo mun ilmoitus hänelle asiasta ja siksi tässä aikaakin mennyt ja siksi tähän viestiketjuun on kohta kertynyt 90 entryä =) Tajuun tässä samalla olevani jonkun tason perfektionisti mikä ei tietty oo hyvä asia. Mutta mä luulen et nyt on paketti kasassa ja oon saanut kaiken tarvittavan. On ollut tosi hienoo saada paljon näkemyksiä, vaikka osa onkin salvannut hengen niin suoria on ollut kommentit mutta se on ainut tapa. - Sano suoraan
mies pulassa kirjoitti:
Ei, EI vuotta!
Myönnän että nyt oon hakenut mahdollisimman paljon tietoo siittä miten tuo kannattais tehdä tuo mun ilmoitus hänelle asiasta ja siksi tässä aikaakin mennyt ja siksi tähän viestiketjuun on kohta kertynyt 90 entryä =) Tajuun tässä samalla olevani jonkun tason perfektionisti mikä ei tietty oo hyvä asia. Mutta mä luulen et nyt on paketti kasassa ja oon saanut kaiken tarvittavan. On ollut tosi hienoo saada paljon näkemyksiä, vaikka osa onkin salvannut hengen niin suoria on ollut kommentit mutta se on ainut tapa.Sen tytön puolesta en tietysti voi vastata, mutta jos tuo tilanne olisi omalla kohdallani, en kyllä suosittelisi meilin käyttöä. Ajatelkaa nyt, tyttö pitää ehkä sinua jo nyt vähän supliikiltaan heikkona tossukkana, kun vuosi on tapailtu ja tilaisuuksia sanoa asiansa olisi ollut varmaan sata. Ja sitten vuoden päästä, usutuksen jälkeen, hirveä paljastustilitys, mutta ei kasvotusten vaan meilin taakse piiloutuen.
Oma vastausmeilini olisi varmaan jotain tyyliin kiva kun sait vihdoinkin kakaistua asian ulos, koitapa ensi kerralla saada sama sanotuksi ääneen, niin voidaan keskustella asiasta.
Tuolla tavalla annat kuvan että olet sulkeutunut etkä osaa puhua tunteistasi. Tai lähetä nyt edes oikea kirje niin saadaan jotain romantiikkaa peliin, kuka nainen muka voi väittää haaveilevansa suuresta tunteiden myllerryksestä tietokoneen ruudulla? - Mies pulassa
Sano suoraan kirjoitti:
Sen tytön puolesta en tietysti voi vastata, mutta jos tuo tilanne olisi omalla kohdallani, en kyllä suosittelisi meilin käyttöä. Ajatelkaa nyt, tyttö pitää ehkä sinua jo nyt vähän supliikiltaan heikkona tossukkana, kun vuosi on tapailtu ja tilaisuuksia sanoa asiansa olisi ollut varmaan sata. Ja sitten vuoden päästä, usutuksen jälkeen, hirveä paljastustilitys, mutta ei kasvotusten vaan meilin taakse piiloutuen.
Oma vastausmeilini olisi varmaan jotain tyyliin kiva kun sait vihdoinkin kakaistua asian ulos, koitapa ensi kerralla saada sama sanotuksi ääneen, niin voidaan keskustella asiasta.
Tuolla tavalla annat kuvan että olet sulkeutunut etkä osaa puhua tunteistasi. Tai lähetä nyt edes oikea kirje niin saadaan jotain romantiikkaa peliin, kuka nainen muka voi väittää haaveilevansa suuresta tunteiden myllerryksestä tietokoneen ruudulla?joo no ootinkin jo tätä vastausta.
voihan kirosana.. nainen ei enää tuu yhtään vastaan tilanteen luomisessa oikeaksi mikäli näemme koska hän on jo osuutensa tehnyt. en saa siis apuja mistään. mun on vaan sitten kerrottava silmästä silmään vaikka nainen pitääkin mua tod näk jo kaverina vaan.
en voi mitenkään tehdä siis tätä helpommaksi.
kyllä mä sen saatana jo nyt tiedän että kun joutuu kaiken sanoon kasvotusten niin en mitään konfidenssiä kuvaa saa annettuu! ja puolet tärkeistä asioista unohtuu.. - Mies pulassa
Mies pulassa kirjoitti:
joo no ootinkin jo tätä vastausta.
voihan kirosana.. nainen ei enää tuu yhtään vastaan tilanteen luomisessa oikeaksi mikäli näemme koska hän on jo osuutensa tehnyt. en saa siis apuja mistään. mun on vaan sitten kerrottava silmästä silmään vaikka nainen pitääkin mua tod näk jo kaverina vaan.
kyllä mä sen saatana jo nyt tiedän että kun joutuu kaiken sanoon kasvotusten niin en mitään konfidenssiä kuvaa saa annettuu! ja puolet tärkeistä asioista unohtuu..mä sitten sanon sille päin naamaa.. ihan sama. nyt alkaa jo vituttaa ihan suoraan sanottuna. ei nainen mutta itseni. ja todella paljon alkaakin.
miksi tää on niin helvetin paljon helpompaa toisilla?!?!?!?!?
no mutta... meen kokoon ajatukset ja kattoo mitä tulee...
...ku tän ois voinu ajat sit jo tehdä mutta ei, tiesin jo että tää tulee meneen tähän että oon ihan kusessa ku nainen antaa jäätä jossain vaiheessa mutta annoin sen mennä, tai en antanut, en vaan PYSTYNYT sanoon sitä kasvotusten.
En enää yhtää ihmettele et jengi hyppii katoilta ihmissuhdeasioiden takia. en sano ettäkö hyppäisin ihan vielä, mutta kyl tää turhatumisen ja itsesyytösten määrä on aivan käsittämätön.
kiitos kuitenkin..
moro - Suusta suuhun
Mies pulassa kirjoitti:
mä sitten sanon sille päin naamaa.. ihan sama. nyt alkaa jo vituttaa ihan suoraan sanottuna. ei nainen mutta itseni. ja todella paljon alkaakin.
miksi tää on niin helvetin paljon helpompaa toisilla?!?!?!?!?
no mutta... meen kokoon ajatukset ja kattoo mitä tulee...
...ku tän ois voinu ajat sit jo tehdä mutta ei, tiesin jo että tää tulee meneen tähän että oon ihan kusessa ku nainen antaa jäätä jossain vaiheessa mutta annoin sen mennä, tai en antanut, en vaan PYSTYNYT sanoon sitä kasvotusten.
En enää yhtää ihmettele et jengi hyppii katoilta ihmissuhdeasioiden takia. en sano ettäkö hyppäisin ihan vielä, mutta kyl tää turhatumisen ja itsesyytösten määrä on aivan käsittämätön.
kiitos kuitenkin..
moroÄlä välitä, saattaahan se ottaa koville mutta mitä sulla tässä vaiheessa on menetettävänä?
Sitäpaitti kasvotusten asia on sikäli helpompi että näät suoraan miten tyttö reagoi mihinkin sanomiseen, joten osaat sitten edetä sen mukaan. Toisekseen tyttö tuskin kuuntelee tuppisuuna tilitystä, ja helpompi sun on kertoa asiaa eteenpäin kun vastaat kommentteihin ja kysymyksiin. Ja varmasti arvostaa sitä että sussa on miestä puhua suusi puhtaaksi. Naamatusten ei tuu es niin paljon väärinymmärryksiä. - Mies pulassa
Suusta suuhun kirjoitti:
Älä välitä, saattaahan se ottaa koville mutta mitä sulla tässä vaiheessa on menetettävänä?
Sitäpaitti kasvotusten asia on sikäli helpompi että näät suoraan miten tyttö reagoi mihinkin sanomiseen, joten osaat sitten edetä sen mukaan. Toisekseen tyttö tuskin kuuntelee tuppisuuna tilitystä, ja helpompi sun on kertoa asiaa eteenpäin kun vastaat kommentteihin ja kysymyksiin. Ja varmasti arvostaa sitä että sussa on miestä puhua suusi puhtaaksi. Naamatusten ei tuu es niin paljon väärinymmärryksiä.aloin miettii enemmän miten se tilanne on mennyt että tän "mun" naisen kaveri on ajautunut kysyy jos tää "Mun" nainen voisi välittää kaverinsa kiinnostuksena mua kohtaan.
"mun" naisen kaveri on kysynyt "mun" naiselta mites miesrintamalla... "mun" nainen vastannut: "no eipä mitään, yks mies tuossa on ollut mutta ei siittä mitää tule, pidän sen kaverina vaan" ja sit tää "mun" naisen kaveri sanonut että "minä voisin kyllä koittaa"
Hohhoijaa.. eli "mun" nainen on päätöksensä jo tehnyt! - SannaX
Mies pulassa kirjoitti:
aloin miettii enemmän miten se tilanne on mennyt että tän "mun" naisen kaveri on ajautunut kysyy jos tää "Mun" nainen voisi välittää kaverinsa kiinnostuksena mua kohtaan.
"mun" naisen kaveri on kysynyt "mun" naiselta mites miesrintamalla... "mun" nainen vastannut: "no eipä mitään, yks mies tuossa on ollut mutta ei siittä mitää tule, pidän sen kaverina vaan" ja sit tää "mun" naisen kaveri sanonut että "minä voisin kyllä koittaa"
Hohhoijaa.. eli "mun" nainen on päätöksensä jo tehnyt!Niin no jos tuolta kannalta pohtii, niin tietenkään sen tytön kaveri ei olisi kehdannut pyytää tyttöä kertomaan sinulle kiinnostuksestaan, jos se kaveri olisi olettanut tytön olevan itse sinusta kiinnostunut. Ja luulisi tietysti kaverin tietävän nämä jutut, kun kellepä muulle sitä tytöt ihastuksistaan puhuvat. Ja muutenhan olisi toki sanonut että on itse kiinnostunut...
Toisaalta, näissä asioissa ei kannata pohtia asioita liian vaikeasti ja monelta kannalta, menee pyörittelyksi :D.
Mutta lycka till, päätät sitten mitä päätät! - Mies pulassa
SannaX kirjoitti:
Niin no jos tuolta kannalta pohtii, niin tietenkään sen tytön kaveri ei olisi kehdannut pyytää tyttöä kertomaan sinulle kiinnostuksestaan, jos se kaveri olisi olettanut tytön olevan itse sinusta kiinnostunut. Ja luulisi tietysti kaverin tietävän nämä jutut, kun kellepä muulle sitä tytöt ihastuksistaan puhuvat. Ja muutenhan olisi toki sanonut että on itse kiinnostunut...
Toisaalta, näissä asioissa ei kannata pohtia asioita liian vaikeasti ja monelta kannalta, menee pyörittelyksi :D.
Mutta lycka till, päätät sitten mitä päätät!noh, ainakin huomaan, että tää "mun" tyttö ei vastaile messengerissä mulle kuten ennen tehnyt ja otti tuon kaverinsa vielä puheeksi ku viimeksi nähtiin..ehkä odotti että oisin kysynyt lisää siittä miksi se on kiinnostunut musta. Jos tää on häneltä VAIN pettymystä niin se on iso voitto! sillä silloin jotakin voi vielä olla tehtävissä.
mutta surkea aloitekykyni on kyllä vienyt multa jo suurimman osan siitä mitä hän mussa joskus näki! - Somebodys girl
Mies pulassa kirjoitti:
noh, ainakin huomaan, että tää "mun" tyttö ei vastaile messengerissä mulle kuten ennen tehnyt ja otti tuon kaverinsa vielä puheeksi ku viimeksi nähtiin..ehkä odotti että oisin kysynyt lisää siittä miksi se on kiinnostunut musta. Jos tää on häneltä VAIN pettymystä niin se on iso voitto! sillä silloin jotakin voi vielä olla tehtävissä.
mutta surkea aloitekykyni on kyllä vienyt multa jo suurimman osan siitä mitä hän mussa joskus näki!Monta asiaa:
Mun mielestä toi maili on ihan hyvä jos oikeasti tunnette ettei mene siltä pohjalta että kirjallisena sillä muuten saa suhun yhteyttä ja uskalla. Nimittäin: Olen kerran saanut kirjallisen kirjeen yhdeltä, joka oli ihastunut. En tuntenut tätä kovin hyvin ja ihmettelin että mitä mitä mitä mitä? Ei edes ollut mitään juttua meidän kesken vain satunnaista moikkailua jos ohimennen nähtiin. Eri asia tunteista kertominen kirjallisesti jollekin jonka tuntee, ei tule säikähtämisefektiä.
Sähköpostissa pystyy toisaan oikeasti erittelemään asiat! Itse ainakin olen mailaillut ja selvittänyt tunteita niin nykyisen kuin entisten poikien kanssa. Eikä todellakaan olla mitään tietokonenords. Mutta jos näette joka tapauksessa niin sano sitten näkemisen yhteydessä. Ainakin sain sen käsityksen että näette.
Mitä tarkoitit ettei ole vastaillut messenger-kysymyksiin? - Tintti
Mies pulassa kirjoitti:
joo no ootinkin jo tätä vastausta.
kyllä mä sen saatana jo nyt tiedän että kun joutuu kaiken sanoon kasvotusten niin en mitään konfidenssiä kuvaa saa annettuu! ja puolet tärkeistä asioista unohtuu..Miksi muuten epäilet ettette näkisi enää? Jos te olette vuoden aikana nähneet ystävinä noin usein niin miksi se muka loppuisi heti??
- Mies pulassa
Tintti kirjoitti:
Miksi muuten epäilet ettette näkisi enää? Jos te olette vuoden aikana nähneet ystävinä noin usein niin miksi se muka loppuisi heti??
niin, kyllähän me siis varmasti näemme jatkossakin, en sillä tarkoittanut, väärä lausemuoto vaan. Ja kun tuli puheeksi, niin kyllähän se helpottaa tietysti asiaa. Niin mulla kuin ehkä hänelläkin kun tietää että ei tässä mitään pistettä olla laittamassa millekkään.
Kyllähän ihan viime tapaamisellakin joka ei siis mennyt kovin hyvin, tää nainen sanoi miten ensi kesänä sitten grillataan ja muuta... no mä tietty innostuin sisällä mutta en tajunnut siinä heti että hän oli jo sisäiseti siirtynyt ystävämoodiin eikä se sen enempää tarkoittanut että hän tuleivaisuudesta puhuukin. - Tintti
Tintti kirjoitti:
Miksi muuten epäilet ettette näkisi enää? Jos te olette vuoden aikana nähneet ystävinä noin usein niin miksi se muka loppuisi heti??
Mutta miten niin _siirtynyt_ ystävämoodiin? Ystäviähän te olette olleet tähänkin asti? Seuraavaksi olisitte etenemässä pidemmälle, ei ainakaan taaksepäin.
- Mies pulassa
Somebodys girl kirjoitti:
Monta asiaa:
Mun mielestä toi maili on ihan hyvä jos oikeasti tunnette ettei mene siltä pohjalta että kirjallisena sillä muuten saa suhun yhteyttä ja uskalla. Nimittäin: Olen kerran saanut kirjallisen kirjeen yhdeltä, joka oli ihastunut. En tuntenut tätä kovin hyvin ja ihmettelin että mitä mitä mitä mitä? Ei edes ollut mitään juttua meidän kesken vain satunnaista moikkailua jos ohimennen nähtiin. Eri asia tunteista kertominen kirjallisesti jollekin jonka tuntee, ei tule säikähtämisefektiä.
Sähköpostissa pystyy toisaan oikeasti erittelemään asiat! Itse ainakin olen mailaillut ja selvittänyt tunteita niin nykyisen kuin entisten poikien kanssa. Eikä todellakaan olla mitään tietokonenords. Mutta jos näette joka tapauksessa niin sano sitten näkemisen yhteydessä. Ainakin sain sen käsityksen että näette.
Mitä tarkoitit ettei ole vastaillut messenger-kysymyksiin?tuosta messengeristä ekaks.. niin kun hän tuli tuossa toissa päivänä onlineen ja heti kun tuli, niin pistin viestiä meneen, jostain ihan normaaleista asioista, ei tähän liittyen, mutta ei se vastannut. Kyllä se satavarmasti sen viestin näki ja oli vielä onlinessä pitkän aikaan sen jälkeenkin. Mutta hänellä oli motiivi olla vastaamatta. ja se nyt silleen kuitenkin on varmaan sivuseikka.. mutta kun kerta kysyit.
Niin, aluksi puolustit mailia mutta sitten taas ei =) no me kyllä nähdään muutenkin, puhuihan tää nainen tosiaan viime tapaamisellakin kesästä ja grillauksesta yhdessä mutta mitä suurimmalla tod näköisyydellä: enää ystävämoodissa koska on nähnyt mun kyvyt tehä aloitteita. ja toi sen kaverin kiinnostuksen välittäminen tietty oli kruunu tälle samalla asialle.
No tuo sun tapaus on kyllä ihan selkee silleen että en ihmettele että säikähdit..
mä kaavailin tuossa jo tekstarin valmiiksi jossa sanoisin seuraavat asiat:
- tajusin kyllä että oot ilmaissut kaverillesi että oot mun kanssa vaan ystäväpohjalla
- kaveri joka tapauksessa mutta jos näemme tässä niin haluan tehä selväksi muutaman asian jotka oisin voinut osoittaa jo ajat sitten mutta oon aatellut paremman hetken tulevaksi vaikka sellaista ei ole keksittykkään.
-jos sua ei kiinnosta enää kuunnella niin ymmärrän kyllä. - Mies pulassa
Tintti kirjoitti:
Mutta miten niin _siirtynyt_ ystävämoodiin? Ystäviähän te olette olleet tähänkin asti? Seuraavaksi olisitte etenemässä pidemmälle, ei ainakaan taaksepäin.
sana siirtyminen olisi voinut olla myös jämähtää. Tarkoitin, että nainen on tehnyt päätöksensä, että nyt on tilaisuudet annettu ja se on sitten ystäväpohjalla ja piste.
Näinhän voi tapahtua jos mitään ei tapahdu että sitten on turha enää yrittää viedä asioita eteenpäin jos ei vaan tunnu saavan toinen aikaiseksi asioita. - Somebodys girl
Mies pulassa kirjoitti:
tuosta messengeristä ekaks.. niin kun hän tuli tuossa toissa päivänä onlineen ja heti kun tuli, niin pistin viestiä meneen, jostain ihan normaaleista asioista, ei tähän liittyen, mutta ei se vastannut. Kyllä se satavarmasti sen viestin näki ja oli vielä onlinessä pitkän aikaan sen jälkeenkin. Mutta hänellä oli motiivi olla vastaamatta. ja se nyt silleen kuitenkin on varmaan sivuseikka.. mutta kun kerta kysyit.
Niin, aluksi puolustit mailia mutta sitten taas ei =) no me kyllä nähdään muutenkin, puhuihan tää nainen tosiaan viime tapaamisellakin kesästä ja grillauksesta yhdessä mutta mitä suurimmalla tod näköisyydellä: enää ystävämoodissa koska on nähnyt mun kyvyt tehä aloitteita. ja toi sen kaverin kiinnostuksen välittäminen tietty oli kruunu tälle samalla asialle.
No tuo sun tapaus on kyllä ihan selkee silleen että en ihmettele että säikähdit..
mä kaavailin tuossa jo tekstarin valmiiksi jossa sanoisin seuraavat asiat:
- tajusin kyllä että oot ilmaissut kaverillesi että oot mun kanssa vaan ystäväpohjalla
- kaveri joka tapauksessa mutta jos näemme tässä niin haluan tehä selväksi muutaman asian jotka oisin voinut osoittaa jo ajat sitten mutta oon aatellut paremman hetken tulevaksi vaikka sellaista ei ole keksittykkään.
-jos sua ei kiinnosta enää kuunnella niin ymmärrän kyllä.No totta, puolustin eka meiliä ja oikeastaan puolustan sillä perusteella vieläkin, että juttu on niin monimutkainen että meilissä saisi itse ehkä laitettu asiat järjestykseen. Ei sille mitään voi mut välillä on vain oikeasti kirjoittaa asiat kuin puhua. Mutta messengerissä ei oikeasti aina ehdi vastailla! Älä sitä ajattele! Näkihän se sua sitten kuitenkin, messenger on kuuitenkin aika tilanneriippuvaista:)
Vaikuttaa ihan hyviltä listaamasi asiat on hyviä. Voisit laittaa myös ihan jotain kivaa tavallistakin mitä olette aikaismminkin viestitelleet ettei viesti ole sellainen ankara ja painokas! Ehkä vähän pelkurimaista mutta itse ehkä laittaisin niin, että tuo asia tulisi tavallaan esiin by the way ja kevyemmin. En tietenkään tiedä millainen tyttö on ja mitä olette aikaisemmin viestitelleet/messengeroineet. - Mies pulassa
No totta, puolustin eka meiliä ja oikeastaan puolustan sillä perusteella vieläkin, että juttu on niin monimutkainen että meilissä saisi itse ehkä laitettu asiat järjestykseen. Ei sille mitään voi mut välillä on vain oikeasti kirjoittaa asiat kuin puhua. Mutta messengerissä ei oikeasti aina ehdi vastailla! Älä sitä ajattele! Näkihän se sua sitten kuitenkin, messenger on kuuitenkin aika tilanneriippuvaista:)
Vaikuttaa ihan hyviltä listaamasi asiat on hyviä. Voisit laittaa myös ihan jotain kivaa tavallistakin mitä olette aikaismminkin viestitelleet ettei viesti ole sellainen ankara ja painokas! Ehkä vähän pelkurimaista mutta itse ehkä laittaisin niin, että tuo asia tulisi tavallaan esiin by the way ja kevyemmin. En tietenkään tiedä millainen tyttö on ja mitä olette aikaisemmin viestitelleet/messengeroineet.no tuo mesejuttu sattui kyllä sen viimeisen tapaamisen jälkeen. Mutta onhan hän tehnyt sitä aika ajoin muutenkin.
Joo, tässä onkin nyt kaks vaihtoehtoo vielä jos kirjallisessa muodossa meinaa.
eli tekstiviesti. Tein tuon hahmotelman sitä silmällä pitäen ja siihen ei mahdu kovin paljon sitä keventävää osiota vaikka tiedän todellakin sen tärkeyden ahdistuksen ja painostavuuden poistajana.
Mailissa sen sijaan saisin senkin puolen hoidettua. Mailailtu ei sen sijaan olla vaan tekstareitse ollaan kommunikoitu. Mailiakin mutta jotain ketjukirjeitä yms hauskuuksia tullut läheteltyä puolin ja toisin.
Eli tekstari on siin mielessä luontevampi mutta tosiaan, olisihan se erilaista tehdä maili ja saisi sitten ne asiat sinne kaikki mitkä on hyvä olla.
Tekstarissa on vaan se vielä, että hän on nyt tosiaan matkoilla ja saisi sitten heti sen viestin mútta... eipä kait se nyt päivästä enää kiinni ole. etenkin jos asia on suht tärkee... meinasin pistää smileyn, mutta emmä sit... =) ai no pistin kuitenkin.
mietin vaan et pitäskös vielä laittaa siihen kirjalliseen joku viittaus siitä että tää ei tosiaan tulis oleen ainut muoto kommunikoida tällaisista asioista mutta jotenkin pitää saada sanotuksi muutama asia jo etukäteen ja kirjoittaen se onnistuu. - Huutomerkki
Mies pulassa kirjoitti:
niin, kyllähän me siis varmasti näemme jatkossakin, en sillä tarkoittanut, väärä lausemuoto vaan. Ja kun tuli puheeksi, niin kyllähän se helpottaa tietysti asiaa. Niin mulla kuin ehkä hänelläkin kun tietää että ei tässä mitään pistettä olla laittamassa millekkään.
Kyllähän ihan viime tapaamisellakin joka ei siis mennyt kovin hyvin, tää nainen sanoi miten ensi kesänä sitten grillataan ja muuta... no mä tietty innostuin sisällä mutta en tajunnut siinä heti että hän oli jo sisäiseti siirtynyt ystävämoodiin eikä se sen enempää tarkoittanut että hän tuleivaisuudesta puhuukin.jeps sanoit innostuneesi sisäisesti. näytitkö sitä siis tytölle? kannattaa näyttää myös ulospäin. kirjoitat paljon miten tyttö on kysynyt grillausta ja kesäsuunnitelmia, tutustuttanut siskoonsa, sanonut ikävöivänsä ja niin mitä sä olet tehnyt?
- Somebodys girl
Mies pulassa kirjoitti:
no tuo mesejuttu sattui kyllä sen viimeisen tapaamisen jälkeen. Mutta onhan hän tehnyt sitä aika ajoin muutenkin.
Joo, tässä onkin nyt kaks vaihtoehtoo vielä jos kirjallisessa muodossa meinaa.
eli tekstiviesti. Tein tuon hahmotelman sitä silmällä pitäen ja siihen ei mahdu kovin paljon sitä keventävää osiota vaikka tiedän todellakin sen tärkeyden ahdistuksen ja painostavuuden poistajana.
Mailissa sen sijaan saisin senkin puolen hoidettua. Mailailtu ei sen sijaan olla vaan tekstareitse ollaan kommunikoitu. Mailiakin mutta jotain ketjukirjeitä yms hauskuuksia tullut läheteltyä puolin ja toisin.
Eli tekstari on siin mielessä luontevampi mutta tosiaan, olisihan se erilaista tehdä maili ja saisi sitten ne asiat sinne kaikki mitkä on hyvä olla.
Tekstarissa on vaan se vielä, että hän on nyt tosiaan matkoilla ja saisi sitten heti sen viestin mútta... eipä kait se nyt päivästä enää kiinni ole. etenkin jos asia on suht tärkee... meinasin pistää smileyn, mutta emmä sit... =) ai no pistin kuitenkin.
mietin vaan et pitäskös vielä laittaa siihen kirjalliseen joku viittaus siitä että tää ei tosiaan tulis oleen ainut muoto kommunikoida tällaisista asioista mutta jotenkin pitää saada sanotuksi muutama asia jo etukäteen ja kirjoittaen se onnistuu.Ei varmaan ole enää päivästä kiinni=) Tee miten parhaaksi näet mut mä ehkä laittaisin rehellisesti jos päätyisin siis tekstiviestiin tai meiliin että olisin halunnut sanoa mutta ajattelin nyt jäsentää nämä ajatukset tässä, että onhan tämä vähän erikoista. Yksi vaihtoehto on tietysti, että lähetät pian tekstiviestin jossa kyselet ihan yleisiä asioita vähän tunnustelumielessä ja sen jälkeen päätät sanotko henkilökohtaisesti vai tekstiviestillä seuraavaksi.
- Mies pulassa
Huutomerkki kirjoitti:
jeps sanoit innostuneesi sisäisesti. näytitkö sitä siis tytölle? kannattaa näyttää myös ulospäin. kirjoitat paljon miten tyttö on kysynyt grillausta ja kesäsuunnitelmia, tutustuttanut siskoonsa, sanonut ikävöivänsä ja niin mitä sä olet tehnyt?
Olen ollut innostunut kyllä kaikesta mitä hän ehdottaa ja näyttänyt sen hänelle, olen myös hyvinkin aktiivisesti ehdottanut näkemisiä. Olen myös pyytänyt kaverin synttäribileisiin jotka olivat luonteeltaan avoimet eli porukkaa oli isossa tilassa 20 henkeä ja aluksi hän sanoikin, että "jos vaan saan vapaaksi niin tulen" ja pisti vielä sanan darling siihen mukaan joten kait hän piti ideasta. No kuitenkin, hän ei sinne sitten koskaan tullut. Soitin vielä ennen lähtöä mutta oli sitten muuta mielessä hänellä. No voin tietty ymmärtää että häntä alkoi epäilyttään kun ei tiennyt miten muut ihmiset meidät mieltää.. olisi siinäkin tilanteessa pitänyt jo ENNEN tehdä selväksi mitä tunnen naista kohtaan. Mutta silti aluksi kyllä innostui...
mutta niin.. tällasia olen tehnyt, kun kysyit. - Huutomerkki
Mies pulassa kirjoitti:
Olen ollut innostunut kyllä kaikesta mitä hän ehdottaa ja näyttänyt sen hänelle, olen myös hyvinkin aktiivisesti ehdottanut näkemisiä. Olen myös pyytänyt kaverin synttäribileisiin jotka olivat luonteeltaan avoimet eli porukkaa oli isossa tilassa 20 henkeä ja aluksi hän sanoikin, että "jos vaan saan vapaaksi niin tulen" ja pisti vielä sanan darling siihen mukaan joten kait hän piti ideasta. No kuitenkin, hän ei sinne sitten koskaan tullut. Soitin vielä ennen lähtöä mutta oli sitten muuta mielessä hänellä. No voin tietty ymmärtää että häntä alkoi epäilyttään kun ei tiennyt miten muut ihmiset meidät mieltää.. olisi siinäkin tilanteessa pitänyt jo ENNEN tehdä selväksi mitä tunnen naista kohtaan. Mutta silti aluksi kyllä innostui...
mutta niin.. tällasia olen tehnyt, kun kysyit.Hyvä sillä ajattelin vain että jos et ole itse kysellyt tai ehdotellut mitään! Ja ymmärrettäväähän se on jos ei tiedä millä pohjalla olette niin kieltäytyä mutta positiiviselta tuo suhtautuminen muuten vaikutti.
- Mies pulassa
Ei varmaan ole enää päivästä kiinni=) Tee miten parhaaksi näet mut mä ehkä laittaisin rehellisesti jos päätyisin siis tekstiviestiin tai meiliin että olisin halunnut sanoa mutta ajattelin nyt jäsentää nämä ajatukset tässä, että onhan tämä vähän erikoista. Yksi vaihtoehto on tietysti, että lähetät pian tekstiviestin jossa kyselet ihan yleisiä asioita vähän tunnustelumielessä ja sen jälkeen päätät sanotko henkilökohtaisesti vai tekstiviestillä seuraavaksi.
niin, tuo kysely on käynyt mielessä mutta tiedän että hän ei vastaa. tiedän sen niin selkeästi siitä ettei ole monesti aiemminkaan vastannut jos on ollut se tilanne että mä oon itekkin huomannut että olisin voinut kenties tehdä jotain muutakin kuin istua vieressä ja ollan vain se ystävä. ei silloin auta että kyselee "jonnin joutavia" siksi en lainkaan yllättynyt ettei mesessäkään vastannut mulle, se oli täysin odotettavaa.
mm. kun lähti nyt viime vkl kotikonnuilleen ja istui junaan niin ei vastannut enää viestiin kun kyselin kerkesikö junaan ja pistin jotakin muutakin.ei koko viikonloppuna. sitte laitoin uuden viestin tosiaan maanantaina ja kyselin jos mennään syömään niin sitten tulikin jo tämä "kaveri on kiinnostunut susta" -viesti.
Kyllä se tekee ihan tietoisesti tuon ettei aina vastaa. no se kyllä sitten ehkä haluaa viestittää sillä jotakin.
Viime viikot on kyllä ollut aika odottava tunnelma muutenkin ja hän on ollut käymässä täällä mun luona istumassa sohvalla mutta ilman kontaktia.. ai niin... viime kerta ku oli mun luona lähtöö tekemässä niin kun sähläsi ulko-oven kanssa ja kiusottelin sitä siitä ku se ei saanu sitä auki ja sit sanoi vaan että "saanko mä jonku palkinnon jos saan auki"
aikaa oli päättää tasan 2 sekuntia palkinnosta mutta se aika ehti kulua. - Somebodys girl
Mies pulassa kirjoitti:
niin, tuo kysely on käynyt mielessä mutta tiedän että hän ei vastaa. tiedän sen niin selkeästi siitä ettei ole monesti aiemminkaan vastannut jos on ollut se tilanne että mä oon itekkin huomannut että olisin voinut kenties tehdä jotain muutakin kuin istua vieressä ja ollan vain se ystävä. ei silloin auta että kyselee "jonnin joutavia" siksi en lainkaan yllättynyt ettei mesessäkään vastannut mulle, se oli täysin odotettavaa.
mm. kun lähti nyt viime vkl kotikonnuilleen ja istui junaan niin ei vastannut enää viestiin kun kyselin kerkesikö junaan ja pistin jotakin muutakin.ei koko viikonloppuna. sitte laitoin uuden viestin tosiaan maanantaina ja kyselin jos mennään syömään niin sitten tulikin jo tämä "kaveri on kiinnostunut susta" -viesti.
Kyllä se tekee ihan tietoisesti tuon ettei aina vastaa. no se kyllä sitten ehkä haluaa viestittää sillä jotakin.
Viime viikot on kyllä ollut aika odottava tunnelma muutenkin ja hän on ollut käymässä täällä mun luona istumassa sohvalla mutta ilman kontaktia.. ai niin... viime kerta ku oli mun luona lähtöö tekemässä niin kun sähläsi ulko-oven kanssa ja kiusottelin sitä siitä ku se ei saanu sitä auki ja sit sanoi vaan että "saanko mä jonku palkinnon jos saan auki"
aikaa oli päättää tasan 2 sekuntia palkinnosta mutta se aika ehti kulua.Joo ei sitten kyselyjä:) niihin vaan on yleensä helppo vastata ja saada joatin selville. Jos ei vastaisikaan niin tulisi sulle vain entistä odottavampi tunnelma=)Toisaalta, se että jättää vastaamatta voisi olla hänenkin puoleltaan sitä ettei tiedä missä mennään. Mun mielestä siis mielummin niin kuin joku tylsä vastaus "joo ehdin junaan". Se olisi aika selkeä tyrmäys. Mitä luulet että tarkoitti palkinnolla vai oliko vain heitto?
- huhuuuuuuuuu
Mies pulassa kirjoitti:
aloin miettii enemmän miten se tilanne on mennyt että tän "mun" naisen kaveri on ajautunut kysyy jos tää "Mun" nainen voisi välittää kaverinsa kiinnostuksena mua kohtaan.
Hohhoijaa.. eli "mun" nainen on päätöksensä jo tehnyt!No ei nyt ole varsmasti mennyt noin. et kai arvioi naisia noin tyhmiksi??? Se on voinut korkeintaan mennä niin että se nainen on hehkuttanut että kuinka sä oot kiva yms. Ja kaveri sen jälkeen kysyny et voisitko järjestää treffit?
Ei kai kukaan mee sanomaan että aion pitää sen vain ystävänä ja sen jälkeen kaveri sanoo että mä voisin ottaa sen näkemättä koko ihmistä. - Mies pulassa
Joo ei sitten kyselyjä:) niihin vaan on yleensä helppo vastata ja saada joatin selville. Jos ei vastaisikaan niin tulisi sulle vain entistä odottavampi tunnelma=)Toisaalta, se että jättää vastaamatta voisi olla hänenkin puoleltaan sitä ettei tiedä missä mennään. Mun mielestä siis mielummin niin kuin joku tylsä vastaus "joo ehdin junaan". Se olisi aika selkeä tyrmäys. Mitä luulet että tarkoitti palkinnolla vai oliko vain heitto?
niin no meillä oli ihan hauskaa sinä päivänä kun hän täällä mun luona oli, juteltiin kaikesta ja naurettiin... siinä kun hän oli lähtöö tekemässä otin yhtäkkiä, ilman että edes ajattelin (WAU!) häntä samalla ku selitin jotakin olkapäistä kii takaapäin ja hän jähmettyi siihen sitten paikalleen. Päästin kuitenkin irti ja tilanne raukesi siihen. Sitten ulko-ovella hän sanoi silleen kyllä hymyssä suin että saako jonku palkinnon tästä suorituksesta.
että silleen jooh.. ohhoh, alkoi kyllä nyt harmittamaan sekin! näkee niin selvästi ne menetetyt mahdollisuudet.
havaitsin myös hermostuneisuutta hänessä ku tavattiin sattumalta mun kaveri tuossa puoltoista viikko sitten keskustassa. esittelin vaan kaverille kenen kanssa liikun ja tuolleen.. voi tietty olla että siitäkin naiselle tuli outo olo että mitäköhän noi on puhuneet keskenään. No ei kyllä tässä tapauksessa muuta juteltu kaverin kanssa kuin että miten tehdä aloite =) - huhuuuuuuuu
huhuuuuuuuuu kirjoitti:
No ei nyt ole varsmasti mennyt noin. et kai arvioi naisia noin tyhmiksi??? Se on voinut korkeintaan mennä niin että se nainen on hehkuttanut että kuinka sä oot kiva yms. Ja kaveri sen jälkeen kysyny et voisitko järjestää treffit?
Ei kai kukaan mee sanomaan että aion pitää sen vain ystävänä ja sen jälkeen kaveri sanoo että mä voisin ottaa sen näkemättä koko ihmistä.Tarkoitin että se nainen on saattanut hehkua kuinka kiva olet mut "ei se taida musta olla kiinnostunut"?
- Mies pulassa
huhuuuuuuuuu kirjoitti:
No ei nyt ole varsmasti mennyt noin. et kai arvioi naisia noin tyhmiksi??? Se on voinut korkeintaan mennä niin että se nainen on hehkuttanut että kuinka sä oot kiva yms. Ja kaveri sen jälkeen kysyny et voisitko järjestää treffit?
Ei kai kukaan mee sanomaan että aion pitää sen vain ystävänä ja sen jälkeen kaveri sanoo että mä voisin ottaa sen näkemättä koko ihmistä.niin no onhan siinä tuoki mahdollisuus mutta ei se milloinkaan sanonutkaa tuo nainen että hänen kaveri haluu OTTAA mut.. sanos et on kiinnostunut. kysyin miten se on mahollista ku ei oo nähny mua niin tuli vaan vastaus että "no ei oo livenä nähnyt" eli tää "mun" nainen on näyttänyt jonku kuvan musta sille...
eli eipä silleen ihan harmitonta.
- Jana24
Mulle tuli heti mieleen, et jos se kokeilee, mitä sä siihen sanot. Eli jos se haluaiski sun kans enemmän, mut ei voi sanoo sitä suoraan. Ehkä se oottaa tosiaan, et sä sanot, ettet halua sen kaveria vaan hänet!!!! Mä en nimittäin jaksa uskoa, et joku ois ihastunu pelkän kuvan näkemisellä. Se nainen siis huijaa sua vähän ja kokeilee kepillä jäätä, mitä sä sille sanot! =)
- Mies pulassa
toivotaan..
mä tosiaan sanoin sille, että "uskallan jo heti sanoa että en ole kiinnostunut sun kaveristasi". ainakin se tuli selvitettyä... mutta se jälkimmäinen osa lauseesta jäi sanomatta kyllä. En vain siihen tekstiviestiin sitä halunnut pistää koska ajattelin sanoa sen kasvotusten sen osion mutta ei se sitten ollutkaan niin helppoa! - Joku_vain
Mies pulassa kirjoitti:
toivotaan..
mä tosiaan sanoin sille, että "uskallan jo heti sanoa että en ole kiinnostunut sun kaveristasi". ainakin se tuli selvitettyä... mutta se jälkimmäinen osa lauseesta jäi sanomatta kyllä. En vain siihen tekstiviestiin sitä halunnut pistää koska ajattelin sanoa sen kasvotusten sen osion mutta ei se sitten ollutkaan niin helppoa!Toisaalta toikin antaa ehkä vähän tylyn kuvan jos heti tyrmää..! Treffeille nyt voi kai lähteä vaikkei toista tuntisikaan?? Okei, mitä muutakaan oisit voinu vastatm en tiedä..Siis, kun se tyttö ei ole tiennyt että oot ihastunut siihen;)
- Laura
Koska ajatteit ottaa yhteyttä? Ja mihin ratkaisuun päädyit tekstari, maili vai muu? TSEMPPIÄ=)
- kyllästyy odottamaan...
Taitaa naisystäväsi olla kyllästymässä tunteettomaan touhuusi. Se, että hän muka "tarjoaa" ystävätärtään kaveriksesi, voisi tarkoittaa sitä, että yrittää HERÄTTÄÄ sut, kokeilee, miten reagoit. Esittää muka "coolia", ettei tunnu missään. Sisällään kuitenkin elättelee varmasti edelleen toiveita siitä, että tekisit jonkun aloitteen ja OSOITTAISIT HÄNELLE, että välität!!
Mikä ihme saa miehen pelaamaan tuolla tavalla?
Etkö tajua, että nainen odottaa ihailua, sanoja, tunteita. Me naiset olemme sellaisia. Mikään ei ole niin ihanaa kuin olla HALUTTU sen miehen silmissä, jonka kanssa seurustelee.
Itse olen kärsimässä tällä hetkellä samasta ongelmasta kuin naisystäväsi. Yritän selvittää, mitä mieskaverini musta TODELLA ajattelee. Olisin ikionnellinen, jos hän edes kerran kehuisi ja kertoisi, että tykkää musta. ....Turhaan taidan saada odottaa. Viimeksi eilen puhuimme asioista ja lupasin YRITTÄÄ olla tuntematta häntä kohtaan... Yön valvoin ja itketti. Miksi aina käy näin?!??????- kyllästyy odott...
Niin, jossain vaiheessa todella voi käydä niin, että jos en mieheltä vastakaikua saa tunteilleni, luovutan. Ei kukaan jaksa kuukausitolkulla olla täysin tuntein, saamatta mitään hyvää takaisin. Ei se, että kertoo olevansa toiseen ihastunut/rakastunut sitä tarkoita, että tässä ollaan nyt loppuikä. Mutta siitä voi kehittyä pysyvä suhde, kun vain uskaltaa antautua suhteeseen ja ottaa sen positiivisesti, mahdollisuutena. Oma miesystäväni suhtautuu epäillen ja negatiivisesti suhteeseen. No, onhan molemmilla lapset... Muttei suhdetta voi rakentaa, jos mielessä on koko ajan vain mahdolliset tulevat ONGELMAT, ei se, mitä kaikkea HYVÄÄ meillä voisi olla tulossa!
- itsensä?
Arvoisa Mies pulassa, niin paljon kun symppaankin tilannettasi, kehottaisin miettimään sitä seikkaa, että tästä keskustelusta jokainen draaman osapuoli tunnistaa helposti itsensä, jos sattuu sivuille eksymään. Olisi aika ikävä tilanne, jos tyttösi tai hänen kaverinsa lukisi tämän (tai tuon toisen ketjun, joka ilmeisesti on sinun). Ei ehkä ole viisasta antaa noin sanatarkkoja sitaatteja tai muutenkaan niin tarkkoja tietoja, kun asia tulee vähemmälläkin ymmärretyksi.
- Mies pulassa
ei muuten kannata juu ei.. ei ois kovin tarkoituksenmukaista jos jäisin kii..
helkutti. joo mäpä rauhotan mut ne tunnistettavat asiat on kyl jo tullut sanotuksi.. täytyy toivoo parasta..
- ohikulkijatyttö
Mies pulassa, miten kävi?
- Mies pulassa
ei muuten kannata juu ei.. ei ois kovin tarkoituksenmukaista jos jäisin kii..
helkutti. joo mäpä rauhotan mut ne tunnistettavat asiat on kyl jo tullut sanotuksi.. täytyy toivoo parasta..
- Mikset vastaa?
Miten kävi?? :)
- Mies pulassa
tuossa alempana ketjua kerroinkin jo mitä kuului.
Tuo nainen on yllättänyt mut niiiin monesti sillä että taaskin teki sen saman, eli otti yhteyttä vaikka tilanne näytti jo menetetyltä. mä oon jo päättänyt. tiedän tasan mitä teen kun jos nyt hyvältä näyttää että saan jonkin sortin mahiksen vielä.. tarkkaan en kyl tie millä tapaa sen teen mutta ei tuu jäämään mitään epäselväksi, se on täysin varmaa.
Mulla on kyllä tämän naisen kanssa ollut poikkeuksellsia vaikeuksia ilmaista itseäni! on ollut niin luksus aikaa hänen kanssaan eikä oo tullut vaan tullut sitä miehen perusviettiä tehä se fyysinen aloite tms mutta nyt ku nään miten lähellä on että menetän hänet niin todellakin, aika on nyt ja ne vietit ovat kyllä läsnä, totta tosiaan! =)
tuli tosiaa mieleen että oon varmaa kertonu ihan liian yksityiskohtisia juttuja.. kädet ristiin ettei satu nainen tähän palstalle! tosin...saisipa tietää että oon häntä aatellut! =) mutta sivuvaikutuksena aikamoinen epäröinti joka ei kyllä hirveesti osakkeita nosta =)
- R.R.
Kiinnostaa tietää tämä tilanne... :)
Joko on edistyksiä? Vai tuliko hirviää palautetta... ?
Tuossa selailin noita joitain väliviestejä, että meilillä siis... ?
Olen edelleen melko suoran puheen kannalla ja kasvotusten. Toisaalta meili antaa tytölle aikaa miettiä vastausta... Tämäkin voipi olla hyvä tahi huono...
Noh juu, tsemppiä anyways! :)- Mies pulassa
hei, pitää nyt kertoa.. mitä oudoin juttu. sori ollu vähä kiire.
eilen.. tuli häneltä viesti jossa kyseli jos menis vaikka päiväristeilylle! olin ihan soikeena.. sitten se sanoi mua muruksi... taas..
olen kahvilla, se soutaa ja huopaa minkä kerkee.. ja sit se sanoi myös et joku hänen miespuolinen kaverinsa tulee vkl yheksi päiväksi käymään. olen aika ristitulessa. mutta mun plan on että pidän nyt kii siittä risteilystä että se tapahtuu viikon sisään!
onko jotain muita näkemyksiä?
kiitos että jaksoitte kiinnostua - Mies pulassa
Mies pulassa kirjoitti:
hei, pitää nyt kertoa.. mitä oudoin juttu. sori ollu vähä kiire.
eilen.. tuli häneltä viesti jossa kyseli jos menis vaikka päiväristeilylle! olin ihan soikeena.. sitten se sanoi mua muruksi... taas..
olen kahvilla, se soutaa ja huopaa minkä kerkee.. ja sit se sanoi myös et joku hänen miespuolinen kaverinsa tulee vkl yheksi päiväksi käymään. olen aika ristitulessa. mutta mun plan on että pidän nyt kii siittä risteilystä että se tapahtuu viikon sisään!
onko jotain muita näkemyksiä?
kiitos että jaksoitte kiinnostuaen mä kyllä ite asiassa oo kahvilla.. kaikki on niin hyvin selvää juuri nyt. Mulla on tasan yksi vaihtoehto mielessä =) katotaan mitä tapahtuu...
- Nunnuuna
Mies pulassa kirjoitti:
en mä kyllä ite asiassa oo kahvilla.. kaikki on niin hyvin selvää juuri nyt. Mulla on tasan yksi vaihtoehto mielessä =) katotaan mitä tapahtuu...
No kerros nyt mies pulassa mita aiot tehda milloin..
ONNISTUIKO?? - Mies pulassa
Nunnuuna kirjoitti:
No kerros nyt mies pulassa mita aiot tehda milloin..
ONNISTUIKO??Mä aion nyt hoitaa niin että sinne risteilylle kanssa mennään.. siellä on juuuuuri se täydellinen paikka iskeä! syödään siellä ja otetaan samalla viiniä yms ja vähän rentoutuu ja sitten jos on bueno ilma niin vien kenties kannelle suojaiseen paikkaan ja hoidan tunnustuksen siellä auringon laskiessa... ;) onko paha?
tosin.. näen häntä kyllä ennenkin tuota laivamatkaa! mä tietyl tapaa haluisin oottaa laivalle asti mutta kun tästä oottamisesta nyt ollaan juu vähän tässä juteltu tässä ketjussa ja kuinka viisasta se on! mutta se paikka olis vaan niin perfect siellä laivalla.
mutta sanotaa näin että jos nään että tyttö alkaa lämpenee niin oli tilanne mikä hyvänsä niin isken. ensin kosketan, sitten avaan suuni ja kerron muutaman seikan huumorilla höystettynä ja sitten katson reaktiot, ja teen sen...... niin... juuri sen =) pusun ;) tää on nyt taas ihan jotain ala-astemeininkiä.. mä suutelen häntä =)
mutta tärkeintä että saan tilanteen siten että nainen alkaa VIELÄ kerran osoittaa lämpenemisen merkkejä.. ihan kylmiltään en voi tuota tehdä.
kait ;) - Nunnuuna
Mies pulassa kirjoitti:
Mä aion nyt hoitaa niin että sinne risteilylle kanssa mennään.. siellä on juuuuuri se täydellinen paikka iskeä! syödään siellä ja otetaan samalla viiniä yms ja vähän rentoutuu ja sitten jos on bueno ilma niin vien kenties kannelle suojaiseen paikkaan ja hoidan tunnustuksen siellä auringon laskiessa... ;) onko paha?
tosin.. näen häntä kyllä ennenkin tuota laivamatkaa! mä tietyl tapaa haluisin oottaa laivalle asti mutta kun tästä oottamisesta nyt ollaan juu vähän tässä juteltu tässä ketjussa ja kuinka viisasta se on! mutta se paikka olis vaan niin perfect siellä laivalla.
mutta sanotaa näin että jos nään että tyttö alkaa lämpenee niin oli tilanne mikä hyvänsä niin isken. ensin kosketan, sitten avaan suuni ja kerron muutaman seikan huumorilla höystettynä ja sitten katson reaktiot, ja teen sen...... niin... juuri sen =) pusun ;) tää on nyt taas ihan jotain ala-astemeininkiä.. mä suutelen häntä =)
mutta tärkeintä että saan tilanteen siten että nainen alkaa VIELÄ kerran osoittaa lämpenemisen merkkejä.. ihan kylmiltään en voi tuota tehdä.
kait ;)veisitkin hanet kavelylle jo ennen sita risteilya, ostaisit jaatelot tai jotain ja sitten kehuisit, etta tama tytto on yhta makea kuin se jaatelo?! Laivaristeily sitten joko kruunaisi koko homman?!
- SannaX
Mies pulassa kirjoitti:
Mä aion nyt hoitaa niin että sinne risteilylle kanssa mennään.. siellä on juuuuuri se täydellinen paikka iskeä! syödään siellä ja otetaan samalla viiniä yms ja vähän rentoutuu ja sitten jos on bueno ilma niin vien kenties kannelle suojaiseen paikkaan ja hoidan tunnustuksen siellä auringon laskiessa... ;) onko paha?
kait ;)...ainakin suunnitelmista. Vuoden jälkeen äkillinen kurssinmuutoksesi antaa varmaan tytölle sen verran ajateltavaa, että fyysisen kiinnostuksen osoittaminen samalla kertaa saattaa tuntua tunkeilevalta. Tietysti jos vaikuttaa että se sopii tilanteeseen niin sitten, mutta mikäli tytöllä on ollut tässä muunsuuntaisiakin ajatuksia, saattaa iholle tunkeminen samantien tuntua sellaiselta "hei, no nyt mä päätin tykätä susta joten give me some sugar" - tyyliltä. Ei kaikki naiset halua edes ensitreffeillä pussailla, joten tuollaisen tunnustuksen jälkeen pitää kyllä edetä ihan tytön ehdoilla. Eikö sulle riitä että saat tunteesi selville, miksi sitä pussailua ja koskettelua pitää suunnitella samalla kertaa?
Suna unohtaisin pususuunnitelmat, ja keskittyisin olennaiseen, eli asioiden selvittämiseen. - Mies pulassa
SannaX kirjoitti:
...ainakin suunnitelmista. Vuoden jälkeen äkillinen kurssinmuutoksesi antaa varmaan tytölle sen verran ajateltavaa, että fyysisen kiinnostuksen osoittaminen samalla kertaa saattaa tuntua tunkeilevalta. Tietysti jos vaikuttaa että se sopii tilanteeseen niin sitten, mutta mikäli tytöllä on ollut tässä muunsuuntaisiakin ajatuksia, saattaa iholle tunkeminen samantien tuntua sellaiselta "hei, no nyt mä päätin tykätä susta joten give me some sugar" - tyyliltä. Ei kaikki naiset halua edes ensitreffeillä pussailla, joten tuollaisen tunnustuksen jälkeen pitää kyllä edetä ihan tytön ehdoilla. Eikö sulle riitä että saat tunteesi selville, miksi sitä pussailua ja koskettelua pitää suunnitella samalla kertaa?
Suna unohtaisin pususuunnitelmat, ja keskittyisin olennaiseen, eli asioiden selvittämiseen.no jos tuo nainen vaikuttaa olevan ihan oona niin sanotusti niin empä nyt tietty silloin ala lähentelemään... mutta jos merkit on toisia niin sitten. voin mä kädestä ottaa kii ja tuollee mutta kyllähän tuon koko kuvion pitää aikasta rauhassa tapahtua mutta tapahtua sen pitää joka tapauksessa.
- Minsku
Mies pulassa kirjoitti:
en mä kyllä ite asiassa oo kahvilla.. kaikki on niin hyvin selvää juuri nyt. Mulla on tasan yksi vaihtoehto mielessä =) katotaan mitä tapahtuu...
Suosittelisin sulle nyt pikaista toimintaa, ton "katotaan mitä tapahtuu" sijaan. Huomaatko, että taas tyttö teki aloitteen pyytämällä risteilylle? Itse taas jumitat?
- Jännääjä
Mies pulassa kirjoitti:
kait ;)Eli mitä kävi? Oletko saanut jo sanottua asiasi?
- R.R.
Mies pulassa kirjoitti:
no jos tuo nainen vaikuttaa olevan ihan oona niin sanotusti niin empä nyt tietty silloin ala lähentelemään... mutta jos merkit on toisia niin sitten. voin mä kädestä ottaa kii ja tuollee mutta kyllähän tuon koko kuvion pitää aikasta rauhassa tapahtua mutta tapahtua sen pitää joka tapauksessa.
Hyvänen aika, luottamukseni sinuun on tässä salakavalasti kasvanut!
Kyllä! Tunnut olevan oikeilla raiteilla... Myös tuon pussaamisen suhteen... Näinhän se juuri toimii... fiiliksen mukaan! :)
No tunnustus risteilyllä on varsin riskaabeli homma, koska ainahan on hypoteettinen vaara torjumisesta... jonka jälkeen elo samalla paatilla saattaa muodostua tuskaiseksi. Tai ainakin vaivaantuneeksi.
Mutta, mitä isommat panokset, sitä suuremmat voitot!!! Ja tämä on niiin totta!
Ehdottomasti suosittelen pelaamista!
Jos kaikki menee putkeen, et unohda tuota risteilyä koskaan! :)
Onnea matkaan!
- juu
Olet ilmeisesti kaveri ja fuckbuddy
- Jennika
Siis mitä sulle kävi?
- ...
no... Kerro jo herranjestas miten kävi?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053121Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391600Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus931451- 891349
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461314Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1551228Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121168Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze123999Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803