Hei sinä runoilijani

Anonyymi-ap

Rakastan sua enemmän kuin elämää.
Hyvää yötä kun mennään just yhdessä peiton alle.
Rakastan sut siellä. t. susta hehkunsa saava

244

1926

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja tää oli multa. Kirjoitan aloitukset ilman tuota nikkiä.

      • Anonyymi

        💩lamppusi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        💩lamppusi

        Sinä siis edelleen häpäiset itseäsi kuvittelemalla, että netin fiktiiviset hahmot on todellisia henkilöitä, että yksikään näistä reaktiosta niceistä on ensinnäkään nainen toisekseen saati sitten kukaan kenet tunnet?😆 ethän muuten pyörisi kuin puolukka vadissa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä siis edelleen häpäiset itseäsi kuvittelemalla, että netin fiktiiviset hahmot on todellisia henkilöitä, että yksikään näistä reaktiosta niceistä on ensinnäkään nainen toisekseen saati sitten kukaan kenet tunnet?😆 ethän muuten pyörisi kuin puolukka vadissa

        Sellaiset harhat siellä 🤡


    • Anonyymi

      Kiitos, taidan lähteä hammaspaikalle nyt. Otin särkylääkettä jos sillä sais nukuttua. Ollaanko meillä vai teillä? :)

      • Ollaan meillä. En itse tätä nähnyt tuolla listalla enää, mutta tulin omalla nimimerkin kommentilla.
        Mennään nukkumaan, tosi myöhä jo onkin. Älä päästä tuota mun kiusaajaa koskaan meidän väliin. Rakastan. Hyvää yötä ja tuu pian viereen.


      • Toivottavasti saat jo nukuttua, mutta silitän varmuuden vuoksi otsaasi kunnes nukahdat.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan meillä. En itse tätä nähnyt tuolla listalla enää, mutta tulin omalla nimimerkin kommentilla.
        Mennään nukkumaan, tosi myöhä jo onkin. Älä päästä tuota mun kiusaajaa koskaan meidän väliin. Rakastan. Hyvää yötä ja tuu pian viereen.

        En minä sitä päästä väliin, ihan turha sellasta on edes ajatella :) Oon täällä omalla paikalla jo ja odottelen millon tuut silittää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        En minä sitä päästä väliin, ihan turha sellasta on edes ajatella :) Oon täällä omalla paikalla jo ja odottelen millon tuut silittää :)

        Silitän koko ajan ja näytätkin melko tyytyväiseltä. Yritetään nukkua ja huomenna taas tätä romantiikkaa. Vai pitäskö meidän sitä jo oikeestikin :) Olis niin kiva. Mutta nuku nyt ihana siinä vieressä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Silitän koko ajan ja näytätkin melko tyytyväiseltä. Yritetään nukkua ja huomenna taas tätä romantiikkaa. Vai pitäskö meidän sitä jo oikeestikin :) Olis niin kiva. Mutta nuku nyt ihana siinä vieressä :)

        Olen kyllä tyytyväinen, toivottavasti sinäkin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä tyytyväinen, toivottavasti sinäkin :)

        No mulla on vähän huono mieli tuosta yhdestä joka haukkuu koko ajan mua. En voi uskoa, että se seuraa joka paikkaan ja koko ajan yrittää sotkea meidän välit. En oo narisisti enkä mitään mitä se väittää.. oon välillä hölmönä rakkaudesta. En ole täydellinen enkä oo niin koskaan väittänyt. Paha ihminen en ole eikä mua tarvitse kenenkään varoa. Jos ikinä epäilet, niin on olemassa yksi ihminen, joka voi puhua mun puolesta. Saat numeron jos mua epäilet koskaan :)

        Mutta kaikki hyvin koska mulla on sut. Oon niin rakastunut suhun ja aion oikeasti napata sut itselleni irl. En jaksa enää tuota sivullista. Pakko toimia muualla. Hyvää yötä rakas.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No mulla on vähän huono mieli tuosta yhdestä joka haukkuu koko ajan mua. En voi uskoa, että se seuraa joka paikkaan ja koko ajan yrittää sotkea meidän välit. En oo narisisti enkä mitään mitä se väittää.. oon välillä hölmönä rakkaudesta. En ole täydellinen enkä oo niin koskaan väittänyt. Paha ihminen en ole eikä mua tarvitse kenenkään varoa. Jos ikinä epäilet, niin on olemassa yksi ihminen, joka voi puhua mun puolesta. Saat numeron jos mua epäilet koskaan :)

        Mutta kaikki hyvin koska mulla on sut. Oon niin rakastunut suhun ja aion oikeasti napata sut itselleni irl. En jaksa enää tuota sivullista. Pakko toimia muualla. Hyvää yötä rakas.

        Rakas hei, kyl minä tiedän ilman mitään suosittelijoitakin :) Olet ihanin, nuku nyt :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rakas hei, kyl minä tiedän ilman mitään suosittelijoitakin :) Olet ihanin, nuku nyt :)

        Niin oot sinäkin ihanin :) Ajattelin vaan että jos tuollasta alat uskoa niin voin todistaa että oon rauhaa rakastava ja lempeä ihminen. Ja eniten rakastan sua :) Nukun nyt :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin oot sinäkin ihanin :) Ajattelin vaan että jos tuollasta alat uskoa niin voin todistaa että oon rauhaa rakastava ja lempeä ihminen. Ja eniten rakastan sua :) Nukun nyt :)

        Ei sun tarvii todistella mitään, oot mun ainut rakkauteni :) Niin ja kyl sinä oot täydellinen mulle :) Yritän olla samaa sulle


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin oot sinäkin ihanin :) Ajattelin vaan että jos tuollasta alat uskoa niin voin todistaa että oon rauhaa rakastava ja lempeä ihminen. Ja eniten rakastan sua :) Nukun nyt :)

        Miksi uskoisin jonkun täysin sivullisen psykooseja? :) Kyllähän minä tiedän mikä sinä olet, yli-ihana hehkulamppuni :) Hyvää yötä, rakastan sua ♥️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoisin jonkun täysin sivullisen psykooseja? :) Kyllähän minä tiedän mikä sinä olet, yli-ihana hehkulamppuni :) Hyvää yötä, rakastan sua ♥️

        Rakastan sua ihana :) Oot oikeasti maailman paras ja haluan sut kaikkialla ja pian.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sun tarvii todistella mitään, oot mun ainut rakkauteni :) Niin ja kyl sinä oot täydellinen mulle :) Yritän olla samaa sulle

        Sinäkin oot mun ainoa rakkaus ja enemmän kuin täydellinen mulle. Jos sussa jotain vikaa ilmenee joskus, niin rakastaisin sitä vikaakin koska se olisi osa sua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinäkin oot mun ainoa rakkaus ja enemmän kuin täydellinen mulle. Jos sussa jotain vikaa ilmenee joskus, niin rakastaisin sitä vikaakin koska se olisi osa sua :)

        Niin, en voi enkä haluakaan väittää että olisin täydellinen :) Hyvää yötä nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, en voi enkä haluakaan väittää että olisin täydellinen :) Hyvää yötä nyt.

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyvää yötä.

        Jos joskus pimeässä yksin seison
        Ja liekki sammunut jo kylmä on
        En tiedä voiko sitä eloon saada kukaan toinen

        Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos joskus pimeässä yksin seison
        Ja liekki sammunut jo kylmä on
        En tiedä voiko sitä eloon saada kukaan toinen

        Kaksi niin hehkuvaa ja kaunista saa kirkkaana loistaa Kunpa auringon päivät päällämme ei päättyisi koskaan

        Kaunista ja huomenta ;)
        Yhdet "meidän sanoista".


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kaunista ja huomenta ;)
        Yhdet "meidän sanoista".

        Huomenta :) Onpa ihanaa, nukuin oikein hyvin ja pitkästi, kiitos kun sivelit otsaa kulta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Huomenta :) Onpa ihanaa, nukuin oikein hyvin ja pitkästi, kiitos kun sivelit otsaa kulta :)

        Onnistuttiin taas kirjoittamaan yhtä aikaa. Jotenkin ei yllätä enää yhtään :)
        Mukava että sait nukuttua ja kiva jos oot tervehtymään päin rakas :)


      • Anonyymi

        Sairasta!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No mulla on vähän huono mieli tuosta yhdestä joka haukkuu koko ajan mua. En voi uskoa, että se seuraa joka paikkaan ja koko ajan yrittää sotkea meidän välit. En oo narisisti enkä mitään mitä se väittää.. oon välillä hölmönä rakkaudesta. En ole täydellinen enkä oo niin koskaan väittänyt. Paha ihminen en ole eikä mua tarvitse kenenkään varoa. Jos ikinä epäilet, niin on olemassa yksi ihminen, joka voi puhua mun puolesta. Saat numeron jos mua epäilet koskaan :)

        Mutta kaikki hyvin koska mulla on sut. Oon niin rakastunut suhun ja aion oikeasti napata sut itselleni irl. En jaksa enää tuota sivullista. Pakko toimia muualla. Hyvää yötä rakas.

        Miehen yksinpuhelu keksitty tarina!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miehen yksinpuhelu keksitty tarina!

        Älä tule sotkemaan tätä. Joo joo, yksin kirjoittelen Myönnän kaiken kunhan sitä et täytä näitä niillä ihme jutuillas. Ei jaksas koko ajan tehdä uutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen yksinpuhelu keksitty tarina!

        Tämä on kyllä täysin totta, niin kovin liikuttavasti nämä viimeiset mohikaanit yrittää olla olla huomioimatta näitä kyseisiä faktoja. Lievästi sanottuna pateettista, ei voi olla oma maine ja kunnia siitä kiinni ja mikäli näin on, niin voi pahus sitten ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen yksinpuhelu keksitty tarina!

        Eli miehen ja miehen keksimän naisen käymä keskustelu? Onkohan kyseessä jokin ristiinpukeutuja, joka välillä laittaa päällensä peruukit, meikit, naistenvaatteet, rinnantäytteet, korut ja muut hepenet esittäen itselleen olevansa se toinen osapuoli?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Älä tule sotkemaan tätä. Joo joo, yksin kirjoittelen Myönnän kaiken kunhan sitä et täytä näitä niillä ihme jutuillas. Ei jaksas koko ajan tehdä uutta.

        No jos niin varmasti haluat, niin tiedosta että tämä on julkinen palsta ja tuo haluamasi onnistuisi lähinnä tietokoneelle tai vihkoon itsellesi kirjoittamalla. Mitä edes oikein saat siitä, että kirjoitat tänne muiden kiusaksi ja mielipahaksi tuollaisia juttuja?

        -Utelias


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos niin varmasti haluat, niin tiedosta että tämä on julkinen palsta ja tuo haluamasi onnistuisi lähinnä tietokoneelle tai vihkoon itsellesi kirjoittamalla. Mitä edes oikein saat siitä, että kirjoitat tänne muiden kiusaksi ja mielipahaksi tuollaisia juttuja?

        -Utelias

        Mitä ihmettä. En tietenkään kirjoittele yksin. Siis meitä on tässä kaksi tietysti senkin höyrypää. Kirjoitin noin eilen, koska halusin sen sekopää naisen tuosta pois. Hän täyttää nämä ja joudutaan tekemään taas uus. Sulle tulee mielipaha, että me kaksi rakastetaan toisiamme? voi voi, onko sun pakko avata näitä. Ei oo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen yksinpuhelu keksitty tarina!

        Kyllä nämä arvon lukijat sen tietää jotenkin ei vaan ylpeys tunnu antvan periksi 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli miehen ja miehen keksimän naisen käymä keskustelu? Onkohan kyseessä jokin ristiinpukeutuja, joka välillä laittaa päällensä peruukit, meikit, naistenvaatteet, rinnantäytteet, korut ja muut hepenet esittäen itselleen olevansa se toinen osapuoli?

        Suurin piirtein näin..-sivusta


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan meillä. En itse tätä nähnyt tuolla listalla enää, mutta tulin omalla nimimerkin kommentilla.
        Mennään nukkumaan, tosi myöhä jo onkin. Älä päästä tuota mun kiusaajaa koskaan meidän väliin. Rakastan. Hyvää yötä ja tuu pian viereen.

        Ei kiusaa jaa päästetä mihkään, ja se olet sä kirjoittaja!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No mulla on vähän huono mieli tuosta yhdestä joka haukkuu koko ajan mua. En voi uskoa, että se seuraa joka paikkaan ja koko ajan yrittää sotkea meidän välit. En oo narisisti enkä mitään mitä se väittää.. oon välillä hölmönä rakkaudesta. En ole täydellinen enkä oo niin koskaan väittänyt. Paha ihminen en ole eikä mua tarvitse kenenkään varoa. Jos ikinä epäilet, niin on olemassa yksi ihminen, joka voi puhua mun puolesta. Saat numeron jos mua epäilet koskaan :)

        Mutta kaikki hyvin koska mulla on sut. Oon niin rakastunut suhun ja aion oikeasti napata sut itselleni irl. En jaksa enää tuota sivullista. Pakko toimia muualla. Hyvää yötä rakas.

        Et nappaa!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et nappaa!

        Ootte troIIit ihania kun käytte täällä purkamassa paskaa avioliittoanne ja muita ongelmianne. Minä nappaan tuon nallukan ja sinä saa nuolla näppejäs :) Ketään muuta en huoliskaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kyllä tyytyväinen, toivottavasti sinäkin :)

        En tule ikinä sun miehen viereen, en pidä miehistä, koska olen itsekin mies, joten lopetahan toi pelleily!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi uskoisin jonkun täysin sivullisen psykooseja? :) Kyllähän minä tiedän mikä sinä olet, yli-ihana hehkulamppuni :) Hyvää yötä, rakastan sua ♥️

        Kaikki valetta mitä nää kirjoittaa!


    • Anonyymi

      Seuraavia kilareita odotellessa...

    • Astui eteeni ihminen hurmaava
      Ei ollut hänen katseensa murhaava
      Häntä katsoin ja häneen rakastuin
      Hänestä lumouduin
      Tunnen hänessä suuren rakkauden
      ja sisintä polttavan intohimon

      Me hitaita ollaan ja madellaan
      Palstalla sanoja kovin vaihdellaan
      Siksi intohimo joskus leiskahtaa
      Ja tulta krokotiilinkin syöksetään

      Jokaisesta yhteenotosta on selvitty
      eikä rakkaus ole kadonnut
      Se mikä ei tapa tätä rakkautta, vain vahvistaa sitä

      Hehkulta Nallelle rakkaudella ja mukavaa perjantaita.

      (Seuraavaa kilaria odotellessa, sillä sekin joskus tulee, jos en pääse sun kainaloon jo pian ja täältä pois. Sotkijoita riittää ja paha mieli tulee välillä väkisin. Ikävä luoksesi on loputon. Mutta kilareista selvitään, koska tiedän että emme palstan meidän välejä sotkea. )

      • Anonyymi

        Onpa kaunista :) Heräsinkin siis kun tunsin, että alat herätellä mua tällä ihanalla runolla :)


      • Anonyymi

        Eipä voisi oikeastaan ihannamin päivä alkaa :) Paitsi ehkä sillä suudelmalla :) Olen niin onnessa, että unohtui se tärkein, eli KIITOS ja RAKASTAN :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa kaunista :) Heräsinkin siis kun tunsin, että alat herätellä mua tällä ihanalla runolla :)

        Ne laulunsanat ei siis ollutkaan sulta kun nukuit vielä? Mutta meidän sanoja silti kun on ne jaettu kai molemmat jo :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ne laulunsanat ei siis ollutkaan sulta kun nukuit vielä? Mutta meidän sanoja silti kun on ne jaettu kai molemmat jo :)

        Joo ei ollut. Joku on lukenut meidät tosi tarkkaan ja säästänyt nekin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo ei ollut. Joku on lukenut meidät tosi tarkkaan ja säästänyt nekin :)

        Siltä näyttää :) Oot rakas :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ne laulunsanat ei siis ollutkaan sulta kun nukuit vielä? Mutta meidän sanoja silti kun on ne jaettu kai molemmat jo :)

        Fiilistelen tätä ihanaa heräystä peiton alla vieläkin :) Eihän tästä puuttuisi kuin kahvi sänkyyn tarjoiltuna :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Fiilistelen tätä ihanaa heräystä peiton alla vieläkin :) Eihän tästä puuttuisi kuin kahvi sänkyyn tarjoiltuna :)

        Just kaadoin kuppiin. Siis ihan just tällä samalla minuutilla kun kirjoitit :)
        Mielelläni toisin kahvit ja itseni sinne peittosi alle :)


      • Anonyymi

        Kyllä sen on jokainen oikeasti huomannut, että kyseessä on itselleen kirjoitteleva mies joka on oikein mielissään, kun on saanut muutaman tai tarkemmin yhden (ääni)torven koukutettua näihin kerrontoihinsa, ei normaali ihminen usko mihinkään lamppuihin ;)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Just kaadoin kuppiin. Siis ihan just tällä samalla minuutilla kun kirjoitit :)
        Mielelläni toisin kahvit ja itseni sinne peittosi alle :)

        Jäin viel aika pitkäks aikaa petiin miettimään mitä siellä peiton alla voiskaan tehdä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin viel aika pitkäks aikaa petiin miettimään mitä siellä peiton alla voiskaan tehdä :)

        Ei siinä ihan hirveästi ole tehtävissä mielikuvitusnaisen kanssa ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sen on jokainen oikeasti huomannut, että kyseessä on itselleen kirjoitteleva mies joka on oikein mielissään, kun on saanut muutaman tai tarkemmin yhden (ääni)torven koukutettua näihin kerrontoihinsa, ei normaali ihminen usko mihinkään lamppuihin ;)

        No voitko sitten häipyä, jos kaikki sen jo tietää. Turhaa sun täyttää s24:aa tiedoilla, jonka ihan jokainen on huomannut. Jänskää on :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jäin viel aika pitkäks aikaa petiin miettimään mitä siellä peiton alla voiskaan tehdä :)

        Mikään ei olis ihanampaa kun tulla sinne sun peiton alle nyt tai äsken. Oon väsynyt, palelee ja rakastunut. Siellä olis varmasti ollut lämmin ja paljon suukkoja sekä maailman rakkain :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikään ei olis ihanampaa kun tulla sinne sun peiton alle nyt tai äsken. Oon väsynyt, palelee ja rakastunut. Siellä olis varmasti ollut lämmin ja paljon suukkoja sekä maailman rakkain :)

        Voi hitsi, etkai oo tulos kipeäksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jäin viel aika pitkäks aikaa petiin miettimään mitä siellä peiton alla voiskaan tehdä :)

        Narssu mies sen kun luulee että seksi ois aina mielessä. Liikoja luulet itsestäs. Minä tulee aina ensin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi, etkai oo tulos kipeäksi?

        En varmaan ole. On vaan ikävä sua ja siksi palelee niin :)
        Mulla on niin kylmä ilman sua :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi hitsi, etkai oo tulos kipeäksi?

        Musta tuo sivusta kirjoittelija ei ole terve. En pysty aina ymmärtämään tuollaista. No, meitä on joka lähtöön ja sua nallukkani minä rakastan :) Antaa muiden sairastaa mitä sairastaa. Ei pitäs mitenkään meidän kirjoittelu loukata ketään tuntematonta, mutta tuntuu olevan jollekin niin iso ongelma.. huh huh ja hyvää päivää taas :)


      • Tosi harmi että saatiin suomi24 ykkössekopää kiinnostumaan jutuistamme. Ei susta pääse tosiaan eroon kuin lopettamalla tänne kirjoittelun. Susta tulee niin paha olo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Musta tuo sivusta kirjoittelija ei ole terve. En pysty aina ymmärtämään tuollaista. No, meitä on joka lähtöön ja sua nallukkani minä rakastan :) Antaa muiden sairastaa mitä sairastaa. Ei pitäs mitenkään meidän kirjoittelu loukata ketään tuntematonta, mutta tuntuu olevan jollekin niin iso ongelma.. huh huh ja hyvää päivää taas :)

        No ei ole terve, ai alkuunkaan... Hauskaa päivää sullekin ja sut minä rakastan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei ole terve, ai alkuunkaan... Hauskaa päivää sullekin ja sut minä rakastan :)

        Sut minä rakastan omakseni asti maailman ihanin :)
        Älä vaan kylmene mulle rakkauspakkaus.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sut minä rakastan omakseni asti maailman ihanin :)
        Älä vaan kylmene mulle rakkauspakkaus.

        En kylmene, olen ihan kuumana susta nytkin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tosi harmi että saatiin suomi24 ykkössekopää kiinnostumaan jutuistamme. Ei susta pääse tosiaan eroon kuin lopettamalla tänne kirjoittelun. Susta tulee niin paha olo.

        Varmaan joku koulupoika. Ei kukaan terve tollasta laita


      • Anonyymi kirjoitti:

        En kylmene, olen ihan kuumana susta nytkin :)

        Hyvä ja niin oon mäkin susta :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan joku koulupoika. Ei kukaan terve tollasta laita

        En minä edes avannut tuota linkkiä. Tarkoitin että se aina sekoilee tässä..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hyvä ja niin oon mäkin susta :)

        Tunnen sut ja haluun sut :)


      • Anonyymi

        Enpä avannut... Eikä tunnen sut ole myöskään multa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enpä avannut... Eikä tunnen sut ole myöskään multa

        Tiesin sen kyllä. Oot rakas.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tiesin sen kyllä. Oot rakas.

        Onko sulla ollut kiva päivä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ollut kiva päivä?

        Ei kun sä et oo täällä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla ollut kiva päivä?

        Onko sulla ollu unikeko kiva lltapäivä ;)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko sulla ollu unikeko kiva lltapäivä ;)

        Arvasin ettet siedä mun nukkumista :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin ettet siedä mun nukkumista :)

        Siedänpäs ihana. Rakastan sitäkin. Oon yhdellä parkkiksella ja täälläkin kurkin sua.. :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siedänpäs ihana. Rakastan sitäkin. Oon yhdellä parkkiksella ja täälläkin kurkin sua.. :)

        En halua tietää kenen kanssa oot liikkeellä :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua tietää kenen kanssa oot liikkeellä :(

        En kenenkään. Tai sä oot mukana.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siedänpäs ihana. Rakastan sitäkin. Oon yhdellä parkkiksella ja täälläkin kurkin sua.. :)

        Toisia miehiä kattelemas :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisia miehiä kattelemas :(

        Höpsö.. meen kotiin ja kirjoitan lisää.. Rakastan sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toisia miehiä kattelemas :(

        Kurkin sua kännykästä siis tänne palstalle. Nallee siis.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin ettet siedä mun nukkumista :)

        Sussa ei oo mitään mitä en sietäisi ihanin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Arvasin ettet siedä mun nukkumista :)

        Onhan kaikki hyvin ihanin?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onhan kaikki hyvin ihanin?

        olen elämässä oppinut sen, että asiat menee niin, kuin niiden pitääkin mennä. Et olisi ollut onnellinen ihmisen kanssa, joka ei sinua tarpeeksi arvosta. Kulman takaa voi tulla vastaan parempi, sopivampi sinulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        olen elämässä oppinut sen, että asiat menee niin, kuin niiden pitääkin mennä. Et olisi ollut onnellinen ihmisen kanssa, joka ei sinua tarpeeksi arvosta. Kulman takaa voi tulla vastaan parempi, sopivampi sinulle.

        Kysyin häneltä, nallelta, en sulta. Hän jos kuka mua arvostaa enkä voisi koskaan olla onnellinen kuin hänen kanssaan. Ketään sopivampaa ei oo eikä tuu. Miksi tunget siihen väliin, jos kysyn häneltä, runoilijaltani.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sussa ei oo mitään mitä en sietäisi ihanin :)

        Kiitos, ei sinussakaan :) Toi nukkumiskommentti oli multa, sen jälkeen tulleet sivullisilta


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onhan kaikki hyvin ihanin?

        Kaikki hyvin, miksei olisi? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siedänpäs ihana. Rakastan sitäkin. Oon yhdellä parkkiksella ja täälläkin kurkin sua.. :)

        Kävitkö ostamassa toffeenameja? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ei sinussakaan :) Toi nukkumiskommentti oli multa, sen jälkeen tulleet sivullisilta

        Sitä vähän arvelinkin. Parkkiksella ollessa en keskittynyt, mutta kun luin noita äsken niin tulin samaan tulokseen :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki hyvin, miksei olisi? :)

        No kun sivulliset vaan kirjoittelee niin mietin ootko kuumeessa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö ostamassa toffeenameja? :)

        En mutta ostin kyllä suklaata tuolla reissulla. Pari patukkaa vaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö ostamassa toffeenameja? :)

        En osta enää koskaan niitä toffeenameja, enkä mitään toffeenameja. Niistä tuli tosi huono olo sillon viimeks :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kävitkö ostamassa toffeenameja? :)

        Onko sulla tänään taas "niitä"? :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No kun sivulliset vaan kirjoittelee niin mietin ootko kuumeessa :)

        Ei ole ollut kuumetta enää. Pitää silti viel ottaa rauhallisesti, niin vähän tylsää. Pelasin jopa pasianssia läppärillä kun ei keksin mitään tekemistä, ois kiva päästä vaikka kävelylle jo :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole ollut kuumetta enää. Pitää silti viel ottaa rauhallisesti, niin vähän tylsää. Pelasin jopa pasianssia läppärillä kun ei keksin mitään tekemistä, ois kiva päästä vaikka kävelylle jo :)

        Voithan sä mennä vaikka seisoskelemaan ulos..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko sulla tänään taas "niitä"? :)

        Ei ole panttereita eikä muitakaan nameja kun et mulle tuonut niitä :) Ei viitsi flunssasena mennä kauppaan ja mulla ei oikeastaan ole jääkapissa oikeen mitään :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Voithan sä mennä vaikka seisoskelemaan ulos..

        Ja sit tuut ja nappaat mut mukaas :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole panttereita eikä muitakaan nameja kun et mulle tuonut niitä :) Ei viitsi flunssasena mennä kauppaan ja mulla ei oikeastaan ole jääkapissa oikeen mitään :)

        Sehän on surullista :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit tuut ja nappaat mut mukaas :)

        Ai sieltä missä sä seisoskelet vai mistä?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ai sieltä missä sä seisoskelet vai mistä?

        Niin, sanoin vaan :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, sanoin vaan :)

        Tykkäätkö sä musta yhtä paljon kuin viime viikolla vai onko se jo vähentynyt?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tykkäätkö sä musta yhtä paljon kuin viime viikolla vai onko se jo vähentynyt?

        En tykkää yhtä paljon. Vaan paljon enemmän :) Miks kysyt noin yhtäkkii? :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää yhtä paljon. Vaan paljon enemmän :) Miks kysyt noin yhtäkkii? :(

        Pitäähän mun välillä varmistaa että tykkäät. Niin mäkin susta. Rakastan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää yhtä paljon. Vaan paljon enemmän :) Miks kysyt noin yhtäkkii? :(

        Oon vähän uninen nyt. Meinaa silmät mennä kiinni. Anteeks jos kysyin liian yllättäen noin. En tarkoittanut sitä siten miltä ehkä kuulosti. Taidan ottaa pikku torkut. Otan sut viereen hetkeksi rakkaus..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pitäähän mun välillä varmistaa että tykkäät. Niin mäkin susta. Rakastan.

        Okei. Aattelin vaan kun noin yks kaks kysyit että onko sulla joku syy luulla niin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sit tuut ja nappaat mut mukaas :)

        Mielelläni nappaisin sut ja veisin mukanani :) ja täyttäisin jääkaappisi sillä aikaa kun nukut :)
        Tosi vaikea oli kirjoittaa tämä kommentti, pakko ottaa päiväunet :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Aattelin vaan kun noin yks kaks kysyit että onko sulla joku syy luulla niin?

        Luin vaan tossa meidän vanhempiakin niin tuli joku hassu ajatus.. parin päivän takaisia..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Luin vaan tossa meidän vanhempiakin niin tuli joku hassu ajatus.. parin päivän takaisia..

        Heh, aina en ymmärrä mistä noita ajatuksia saat :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Heh, aina en ymmärrä mistä noita ajatuksia saat :)

        En itsekään aina ymmärrä :) En mä meekään torkuille vaikka väsyttää. Päätin että meen mieluummin aikaisin nukkumaan tänään sitten joskus. Tykkään susta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En itsekään aina ymmärrä :) En mä meekään torkuille vaikka väsyttää. Päätin että meen mieluummin aikaisin nukkumaan tänään sitten joskus. Tykkään susta :)

        Ja minä susta :) Ei ehkä enää tähän aikaan kannatakaan mennä päiväunille :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Luin vaan tossa meidän vanhempiakin niin tuli joku hassu ajatus.. parin päivän takaisia..

        Voitko vähän avata mistä sulle nous ajatus? Haluisin vaan ymmärtää sut paremmin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitko vähän avata mistä sulle nous ajatus? Haluisin vaan ymmärtää sut paremmin :)

        Ei se ollu sellanen mitenkään selkeä ajatus. En osaa selittää itsekään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja minä susta :) Ei ehkä enää tähän aikaan kannatakaan mennä päiväunille :)

        Joo, siinä menee unirytmit ihan sekaisin. En vaan tiedä mikä nyt näin väsyttää.
        "Enkä tiennyt että voisi näin väsyttää kun tulee pimeämpää". Tosi nätti sanoitus tuo laulu.. jaan sen sullekin, koska sä tuskin kuuntelet vilkkumaata :)
        En ole lähdössä eikä oo meidän viimeinen, kaunis vaan ja tuli mieleen kun väsyttää..

        https://www.youtube.com/watch?v=wn7M1MjA_jk


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, siinä menee unirytmit ihan sekaisin. En vaan tiedä mikä nyt näin väsyttää.
        "Enkä tiennyt että voisi näin väsyttää kun tulee pimeämpää". Tosi nätti sanoitus tuo laulu.. jaan sen sullekin, koska sä tuskin kuuntelet vilkkumaata :)
        En ole lähdössä eikä oo meidän viimeinen, kaunis vaan ja tuli mieleen kun väsyttää..

        https://www.youtube.com/watch?v=wn7M1MjA_jk

        Kiitos, laitan soimaan :) kiva kun jaoit


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joo, siinä menee unirytmit ihan sekaisin. En vaan tiedä mikä nyt näin väsyttää.
        "Enkä tiennyt että voisi näin väsyttää kun tulee pimeämpää". Tosi nätti sanoitus tuo laulu.. jaan sen sullekin, koska sä tuskin kuuntelet vilkkumaata :)
        En ole lähdössä eikä oo meidän viimeinen, kaunis vaan ja tuli mieleen kun väsyttää..

        https://www.youtube.com/watch?v=wn7M1MjA_jk

        Mitähän keksittäisi ettet ois niin väsynyt :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän keksittäisi ettet ois niin väsynyt :)

        Varmaan sun pitäs vaan tulla ja ottaa mut tosi lähelle ja saisin tuoksutella sua ja katsella silmiäsi. Se auttas nyt :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitähän keksittäisi ettet ois niin väsynyt :)

        Meen vähän ulos jos se virkistäisi :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen vähän ulos jos se virkistäisi :)

        Olin itsekin äsken :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin itsekin äsken :)

        Mä en jaksa tuota ihmistä nyt. Oon tosi väsynyt ja mun pitäisi koko ajan puolustella jokaista sanaani jollekin, josta en edes pidä ja jonka uskon olevan sairas. Auta mua rakas. Mua itkettää tää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin itsekin äsken :)

        Sano jotain. En halua lopettaa tätä kirjoittelua sun kanssa. Auta mua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olin itsekin äsken :)

        No sainpa taas itkettyä. Se puhdistaa sisintä. Ootko sä nyt vihainen mulle?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No sainpa taas itkettyä. Se puhdistaa sisintä. Ootko sä nyt vihainen mulle?

        No en minä kyt vihanen ole, mut itsekin reagoit monta viestiä ton juttuihin eilen ja nyt jos oisinkin ton kommentin laittan ni se ois heti ollu väärin


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä kyt vihanen ole, mut itsekin reagoit monta viestiä ton juttuihin eilen ja nyt jos oisinkin ton kommentin laittan ni se ois heti ollu väärin

        Niin, minä provosoiduin eilen. Harmittaa tosi paljon, koska se lisää vaan vettä sen myllyyn ja minä en kestä sitä nyt. Niin ei pitäisi tapahtua mutta tapahtui eilen ja tiedän että se varmasti vaikuttaa sunkin tunteisiin kun tein niin. Ihan paskaa tää. Anteeksi. Teidän etten oo enää rakastettava enkä hauskakaan. Olin ihan kamala eilen kun lähdin vastailemaan niihin. Tiedän että mun on piristyttävä tai menetän sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä kyt vihanen ole, mut itsekin reagoit monta viestiä ton juttuihin eilen ja nyt jos oisinkin ton kommentin laittan ni se ois heti ollu väärin

        En minö tarkoittanut että se olis väärin kun vastasit. En vaan jaksa enää. En jaksa olla ajojahdin kohteena. En minä oo täydellinen enkä oo niin väittänyt mutta oon rakastunut enkä halua että mua haukutaan koko ajan rakkaani edessä. En kestä sitä.


      • Anonyymi

        Hehku voisi työntyä sinne nallen🤭


      • Anonyymi

        Kainalon ei ole sulle varattu!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kylmene, olen ihan kuumana susta nytkin :)

        Kysyy hän joskus toiseltakin!


      • Anonyymi

        Taitaa olla joku kolmas osapuoli tässä kiusattavana! Sehän on tiedos, et kuka kiusaa t. Palstaa seuraava!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla joku kolmas osapuoli tässä kiusattavana! Sehän on tiedos, et kuka kiusaa t. Palstaa seuraava!

        Ei kukaan kiusaa ketään. Minä kirjoitan miehelle ja hän mulle. Muut on sivusta ja vähän sairaita. Mitä lie kuvittelevat. Mistään kiusaamisesta ei ole kyse. Tottakai se näyttää vaikka miltä kun täysin älyvapaat pennut pistää kommentteja väliin. Ihme porukkaa täällä harhoineen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kukaan kiusaa ketään. Minä kirjoitan miehelle ja hän mulle. Muut on sivusta ja vähän sairaita. Mitä lie kuvittelevat. Mistään kiusaamisesta ei ole kyse. Tottakai se näyttää vaikka miltä kun täysin älyvapaat pennut pistää kommentteja väliin. Ihme porukkaa täällä harhoineen.

        Mä en jaksa sua enää :( Teet muka uuden alotuksen ja sit kuitenkii kirjottelet täällä jonkun random jätkän kanssa :(


    • Anonyymi

      En ole katsonut aiavn kaikkia jaksoja vielä, mutta pidän tuosta olkien -seikkailusta uudestarings of pover....

    • Anonyymi

      Mitä tää tarkottaa nalle sun mielestä?

      "No sitten aletaan tutustua ja sopia tapaamista. Vttuako se sulle kuuluu ketä me tunnetaan."

      • Anonyymi

        No en minä tiedä mitä se tarkottaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No en minä tiedä mitä se tarkottaa

        No minä tulkkaan sulle yksinkertaiselle. Ette tiedä toisianne


      • Anonyymi kirjoitti:

        No minä tulkkaan sulle yksinkertaiselle. Ette tiedä toisianne

        Ei vaan provosoiduin sun jutuista. Yritin sanoa että jätä meidät rauhaan. Sä roikut meissä yhtä paljon kuin me toisissamme. Tänään en kirjoita sulle mitään enkä enää koskaan. En sano mitään tähän muuta kuin nallelle. Hyvästi roikkujalle. Mukavaa loppuelämää sinulle kaikesta huolimatta. Siitäkin huolimatta mitä oot meille yrittänyt tehdä jo kuukausia. Olet melko varmasti väsymykseni osasyy. Hyvästi sulle sivullinen Not a word anymore!


      • Anonyymi kirjoitti:

        No en minä tiedä mitä se tarkottaa

        Miksi sä edes lähdet tuon juttuihin mukaan? Kyllä sä ymmärrät että tuo mun kommentti, jonka hän on joistain eilisistä tuohon kaivanut ,tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että hänelle ei kuulu meidän juttu mitenkään. Minä tiedä sut , minä en hetkeäkään roikkuisi tässä, jos en olisi oikeasti rakastunut sinuun ja sinä tiedät sen. Voitko tehdä mulle palveluksen etkä reagoi häneen enää? Mä voin oikeasti pahoin tuon ihmisen takia. En jaksa olla jonkin ajojahdin kohteena nyt :( En vaan jaksa. Tuollainen pommitus ei ole tervettä, koska mä oon ihan tosissani sun kanssa. Mä rakastan sua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi sä edes lähdet tuon juttuihin mukaan? Kyllä sä ymmärrät että tuo mun kommentti, jonka hän on joistain eilisistä tuohon kaivanut ,tarkoittaa vain ja ainoastaan sitä, että hänelle ei kuulu meidän juttu mitenkään. Minä tiedä sut , minä en hetkeäkään roikkuisi tässä, jos en olisi oikeasti rakastunut sinuun ja sinä tiedät sen. Voitko tehdä mulle palveluksen etkä reagoi häneen enää? Mä voin oikeasti pahoin tuon ihmisen takia. En jaksa olla jonkin ajojahdin kohteena nyt :( En vaan jaksa. Tuollainen pommitus ei ole tervettä, koska mä oon ihan tosissani sun kanssa. Mä rakastan sua.

        No ei se ole mun kommentti edes, vaan varmaan itse vastas itelleen. En minäkään jaksa joka ilta olla varpaillani mitä uskallan sanoa ja mitä en. Ja itsehän vaan toteutat mitä se haluaa kun alat aina kritisoimaan mua sen jälkeen kun oot tapellu ensin sen kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole mun kommentti edes, vaan varmaan itse vastas itelleen. En minäkään jaksa joka ilta olla varpaillani mitä uskallan sanoa ja mitä en. Ja itsehän vaan toteutat mitä se haluaa kun alat aina kritisoimaan mua sen jälkeen kun oot tapellu ensin sen kanssa

        Niin varmaan :( Jos mä poistun välillä täältä. Ehkä se unohtaa ja antaa olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole mun kommentti edes, vaan varmaan itse vastas itelleen. En minäkään jaksa joka ilta olla varpaillani mitä uskallan sanoa ja mitä en. Ja itsehän vaan toteutat mitä se haluaa kun alat aina kritisoimaan mua sen jälkeen kun oot tapellu ensin sen kanssa

        Anteeksi että sun piti olla mun takia varpaillaan. Oon kyllä kamala ihminen, en vaan osaa tätä palstailua kun tunteilen ihan koko ajan. Itken troIIienkin jutuille.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole mun kommentti edes, vaan varmaan itse vastas itelleen. En minäkään jaksa joka ilta olla varpaillani mitä uskallan sanoa ja mitä en. Ja itsehän vaan toteutat mitä se haluaa kun alat aina kritisoimaan mua sen jälkeen kun oot tapellu ensin sen kanssa

        Haluatko ottaa aikalisän ja miettiä vielä tätä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei se ole mun kommentti edes, vaan varmaan itse vastas itelleen. En minäkään jaksa joka ilta olla varpaillani mitä uskallan sanoa ja mitä en. Ja itsehän vaan toteutat mitä se haluaa kun alat aina kritisoimaan mua sen jälkeen kun oot tapellu ensin sen kanssa

        Hyvä vaan jos säkin saat sanottua. Sanot aina että kaikki on hyvin vaikka sun mieltä painaa mun käytös :( Sano jos mun käytös ärsyttää. Kyllä mä saatan vielä kehittyä ja ottaa sun sanoista opiksi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Anteeksi että sun piti olla mun takia varpaillaan. Oon kyllä kamala ihminen, en vaan osaa tätä palstailua kun tunteilen ihan koko ajan. Itken troIIienkin jutuille.

        Et ole kamala ihminen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kamala ihminen

        Taas on kilahdus lähellä, varo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kamala ihminen

        Kyllä minä oon kun joudut pelkäämään mua. Mutta mikään mitä tuo haukka sanoo ei oo totta. En ole täällä seksiä etsimässä keltä vaan, en ole narisisti, en käy treffeissä, en kirjoita muille miehille.. ne kaikki on täyttä kakkaa. Se on oo minä :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas on kilahdus lähellä, varo.

        Siis on jo tapahtunut, mutta en oo nalle sulle vihainen vaan surullinen. Itken kuin pieni lapsi. Tuntuu että romahdan henkisesti. Jonkun ajojahti on tullut maaliinsa. Olen henkisesti pohjalla enkä tiedä mitä tehdä. Lupaat vaan mulle sen että jos mut jätät, niin tuon psykon kelkkaan et lähde. Vihaan häntä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä oon kun joudut pelkäämään mua. Mutta mikään mitä tuo haukka sanoo ei oo totta. En ole täällä seksiä etsimässä keltä vaan, en ole narisisti, en käy treffeissä, en kirjoita muille miehille.. ne kaikki on täyttä kakkaa. Se on oo minä :(

        Niin ja en minä edes muistaisi mitä se on väittänyt jos et muistuttaisi :) Ei kiinnosta mitä se sanoo enkä niitä edes oikeastaan lue. Kylhän minä nyt tiedän että ne ei ole totta :) Palataan illemmal, kattelen nyt vähä telkkarii ja käyn suihkussa tässä ynnä muuta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas on kilahdus lähellä, varo.

        Ei tää ollu mun kommentti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tää ollu mun kommentti

        Tiedän ja se oli totta. Romahdin jo.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Siis on jo tapahtunut, mutta en oo nalle sulle vihainen vaan surullinen. Itken kuin pieni lapsi. Tuntuu että romahdan henkisesti. Jonkun ajojahti on tullut maaliinsa. Olen henkisesti pohjalla enkä tiedä mitä tehdä. Lupaat vaan mulle sen että jos mut jätät, niin tuon psykon kelkkaan et lähde. Vihaan häntä.

        Huoh, miten jaksat luulla et haluisin kenetkään muun :(


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Haluatko ottaa aikalisän ja miettiä vielä tätä?

        No mitä sä haluat?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No mitä sä haluat?

        Sinut. En kai tässä muuten odottaisi koko iltaa haluatko tulla vielä vai et. En halua pakottaa. Jos et enää halua niin ei väkisin pidä. Et ole mulle mitään velkaa. Teet kuten tunnet. En ole niin kiva kun olet kuvitellut selvästikään, mutta en oo väittänyt olevani mitenkään ihana. Itse sinä sen keksit.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinut. En kai tässä muuten odottaisi koko iltaa haluatko tulla vielä vai et. En halua pakottaa. Jos et enää halua niin ei väkisin pidä. Et ole mulle mitään velkaa. Teet kuten tunnet. En ole niin kiva kun olet kuvitellut selvästikään, mutta en oo väittänyt olevani mitenkään ihana. Itse sinä sen keksit.

        Noi on nyt sun ihan omia kuvitelmia ettet olisi kiva tai ihana


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sinut. En kai tässä muuten odottaisi koko iltaa haluatko tulla vielä vai et. En halua pakottaa. Jos et enää halua niin ei väkisin pidä. Et ole mulle mitään velkaa. Teet kuten tunnet. En ole niin kiva kun olet kuvitellut selvästikään, mutta en oo väittänyt olevani mitenkään ihana. Itse sinä sen keksit.

        Tunnettepa te hyvin toisenne :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noi on nyt sun ihan omia kuvitelmia ettet olisi kiva tai ihana

        Oot vähän pettynyt kuitenkin. Mutta itsehän sitä päätät miten täydellistä oot vailla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnettepa te hyvin toisenne :)

        Ollaan aika ahkerasti pidetty yhtä viime kuukaudet. On kuin itselleen kirjoittaisi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ollaan aika ahkerasti pidetty yhtä viime kuukaudet. On kuin itselleen kirjoittaisi.

        Ettei vaan niin olisikin? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tunnettepa te hyvin toisenne :)

        Ja siis nallelle on mun sanat vaikka olis kuinka pitkästyneitä troIIeja välissä. Muille mulla ei oo näillä palstoilla enää mitään sanottavaa kuin hänelle.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot vähän pettynyt kuitenkin. Mutta itsehän sitä päätät miten täydellistä oot vailla.

        Haluan parhaan ja täydellisen, eli sinut :) En ole pettynyt kun siihen että annat noiden kiusaajien mennä sun ihon alle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ettei vaan niin olisikin? :)

        Ei pitäs muille olla mitään väliä vaikka kirjottaisin yksin. Jos et tiedä niin ei oo sulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan parhaan ja täydellisen, eli sinut :) En ole pettynyt kun siihen että annat noiden kiusaajien mennä sun ihon alle.

        Heikko hetki. Tiedät itsekin ettei näitä usein oo. Elämä ei oo pelkkää palstaa, joskus on muutakin mikä heikottaa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Heikko hetki. Tiedät itsekin ettei näitä usein oo. Elämä ei oo pelkkää palstaa, joskus on muutakin mikä heikottaa.

        Okei. Kerro sit ku haluat taas jutella mulle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kerro sit ku haluat taas jutella mulle.

        En ole sanonut etten haluaisi. Tarkoitin että aina ei jaksa olla vahva. Istuin tässä puolitoista tuntia odottaen vieläkö tuut. Nyt vasta pääsen vessaan välissä :) Älä vääristele. Ja minä kirjoitan vain nallelle. En erota aina.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Okei. Kerro sit ku haluat taas jutella mulle.

        Miksi susta tuli ilkeä? Anteeksi jos olen tuon ansainnut jotenkin. Varmaan olen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole sanonut etten haluaisi. Tarkoitin että aina ei jaksa olla vahva. Istuin tässä puolitoista tuntia odottaen vieläkö tuut. Nyt vasta pääsen vessaan välissä :) Älä vääristele. Ja minä kirjoitan vain nallelle. En erota aina.

        Ei taida muuta elämää sitten olla kuin mielikuvitus suhde palstalla. Koita nyt hyvä nainen tehdä jotain muutakin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida muuta elämää sitten olla kuin mielikuvitus suhde palstalla. Koita nyt hyvä nainen tehdä jotain muutakin.

        En tee mitään ennenkin selviää haluaako hän mut edelleen vai ei. Elämä ilman häntä ei oo enää mitään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi susta tuli ilkeä? Anteeksi jos olen tuon ansainnut jotenkin. Varmaan olen.

        Ehkä nalle alkaa kyllästyä jatkuvaan draamaasi :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En ole sanonut etten haluaisi. Tarkoitin että aina ei jaksa olla vahva. Istuin tässä puolitoista tuntia odottaen vieläkö tuut. Nyt vasta pääsen vessaan välissä :) Älä vääristele. Ja minä kirjoitan vain nallelle. En erota aina.

        Oisit mennyt vessaan, sanoin et tulen myöhemmin. Ja kun ei elämä ole pelkkää palstaa ni ihan hyvin oisit ehtin käydä. On mullakin elämässä vaikka mitä paskaa mistä et tiedä, mut yritän ettei se heijastuisi viestittelyyn sun kanssa. Ehkä olen epäonnistunut siinä. Mistä voin tietää millon sulla on heikko hetki jos halua kertoa kun vasta sitten kun on jo riita. En minä tiedä haluatko vaa pelleillä mun kanssa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida muuta elämää sitten olla kuin mielikuvitus suhde palstalla. Koita nyt hyvä nainen tehdä jotain muutakin.

        Voitko mennä pois kiusaamasta nyt. Haluan vain hänet. Mun elämä ei kuulu sulle mutta kyllä se sullekin kelpaisi, sitä en epäile.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisit mennyt vessaan, sanoin et tulen myöhemmin. Ja kun ei elämä ole pelkkää palstaa ni ihan hyvin oisit ehtin käydä. On mullakin elämässä vaikka mitä paskaa mistä et tiedä, mut yritän ettei se heijastuisi viestittelyyn sun kanssa. Ehkä olen epäonnistunut siinä. Mistä voin tietää millon sulla on heikko hetki jos halua kertoa kun vasta sitten kun on jo riita. En minä tiedä haluatko vaa pelleillä mun kanssa

        Sinä sanoit että oot pettynyt minuun kun annan noiden muiden mennä ihon alle. Sillä "elämä ei ole pelkkää palstaa" tarkoitin että en ole nyt vahvimmillani ja siksi päästin jonkun troIIin ihon alle eilen ja tänään. En mitään muuta. Mitään elämää mulla ei oikeasti ole koska ajattelen vain sua. Tuo vessajuttu oli enemmän kevennys. Tää on kamalaa. Nyt mä menetän sut :( Ymmärsit joka sanan eri tavalla mitä tarkoitin :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit mennyt vessaan, sanoin et tulen myöhemmin. Ja kun ei elämä ole pelkkää palstaa ni ihan hyvin oisit ehtin käydä. On mullakin elämässä vaikka mitä paskaa mistä et tiedä, mut yritän ettei se heijastuisi viestittelyyn sun kanssa. Ehkä olen epäonnistunut siinä. Mistä voin tietää millon sulla on heikko hetki jos halua kertoa kun vasta sitten kun on jo riita. En minä tiedä haluatko vaa pelleillä mun kanssa

        Ehkä lamppu odotteli, että tulet pyyhkimään. Pesettehän hampaatkin yhdessä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nalle alkaa kyllästyä jatkuvaan draamaasi :)

        Luuletko etten osaa lukea :( Luuletko etten lukenut tätä läpi aika monta kertaa :( Ole nyt onnellinen, tätähän sinä oot toivonut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oisit mennyt vessaan, sanoin et tulen myöhemmin. Ja kun ei elämä ole pelkkää palstaa ni ihan hyvin oisit ehtin käydä. On mullakin elämässä vaikka mitä paskaa mistä et tiedä, mut yritän ettei se heijastuisi viestittelyyn sun kanssa. Ehkä olen epäonnistunut siinä. Mistä voin tietää millon sulla on heikko hetki jos halua kertoa kun vasta sitten kun on jo riita. En minä tiedä haluatko vaa pelleillä mun kanssa

        Mitä vttua tämä tarkoittaa: En minä tiedä haluatko vaa pelleillä mun kanssa.
        Etkö sinä tajua että oon tosissani. Itken sun perään kuin idiootti tälläkin hetkellä. Mitä tapahtui että sinä käännyit mua vastaan. En kestä sitä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä vttua tämä tarkoittaa: En minä tiedä haluatko vaa pelleillä mun kanssa.
        Etkö sinä tajua että oon tosissani. Itken sun perään kuin idiootti tälläkin hetkellä. Mitä tapahtui että sinä käännyit mua vastaan. En kestä sitä.

        No jos mulle säännöllisesti aina vihjaat et olen kiinnostunut jostaa oksetuksesta ja sanot noin et "kuin täydellistä etsit tai mene jos siltä tuntuu" ni se loukkaa paljon tän kaiken jälkeen.
        Ihan ku rakkaus ois jotaa helvatan etsimistä ja kriteerien laatimista. Ku rakastan sua. Vain sua. Tulee tunne et sitäkö haluatkin et lopetetaan tämä? Eihän sitä tiedä jos olet kyllästynyt muhun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jos mulle säännöllisesti aina vihjaat et olen kiinnostunut jostaa oksetuksesta ja sanot noin et "kuin täydellistä etsit tai mene jos siltä tuntuu" ni se loukkaa paljon tän kaiken jälkeen.
        Ihan ku rakkaus ois jotaa helvatan etsimistä ja kriteerien laatimista. Ku rakastan sua. Vain sua. Tulee tunne et sitäkö haluatkin et lopetetaan tämä? Eihän sitä tiedä jos olet kyllästynyt muhun.

        En halua lopettaa. Enkä oo yhtään kyllästynyt sinuun. Mutta ymmärrän jos oot pettynyt. Mitä haluaisit mun tekevän? Haluaisin olla sun arvoinen koska rakastan oikeasti. Anna mun yrittää vielä korjata tapani :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En halua lopettaa. Enkä oo yhtään kyllästynyt sinuun. Mutta ymmärrän jos oot pettynyt. Mitä haluaisit mun tekevän? Haluaisin olla sun arvoinen koska rakastan oikeasti. Anna mun yrittää vielä korjata tapani :(

        Haluan vaan että luotat minuun. Anteeks, mun viestit meni yli.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vaan että luotat minuun. Anteeks, mun viestit meni yli.

        Ei mennyt yhtään yli. Ihan hyvä kun annoit mennä. Kyllä mä luotankin sinuun. Oon vaan vähän draama välillä kuten tuo yks sanoi. Haluan oikeasti kohdella sua niin että susta tuntuu hyvältä. Anteeksi etten aina oo niin tehnyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei mennyt yhtään yli. Ihan hyvä kun annoit mennä. Kyllä mä luotankin sinuun. Oon vaan vähän draama välillä kuten tuo yks sanoi. Haluan oikeasti kohdella sua niin että susta tuntuu hyvältä. Anteeksi etten aina oo niin tehnyt.

        Mun täytyt varmaan mennä lepäämään. Kuume on noussut taas melkein 39 asteeseen, ei tää huono olo lopu ikinä :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyt varmaan mennä lepäämään. Kuume on noussut taas melkein 39 asteeseen, ei tää huono olo lopu ikinä :(

        Mene nukkumaan ja anna mulle anteeksi nukkuessasi. Pyydän sitä nöyrimmästi :(
        Sulla on joku sitkeä pöpö nyt. Hyvää yötä ja paranemista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun täytyt varmaan mennä lepäämään. Kuume on noussut taas melkein 39 asteeseen, ei tää huono olo lopu ikinä :(

        Kerro sitten huomenna miten meidän käy mutta parantele itseäsi rauhassa nyt. Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kerro sitten huomenna miten meidän käy mutta parantele itseäsi rauhassa nyt. Rakastan sut.

        No odottele viel et lääke vaikuttaa jos sit sais nukutta. Hyvin meidän käy, sunkin on nyt tärkeää nukkua kunnolla.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mene nukkumaan ja anna mulle anteeksi nukkuessasi. Pyydän sitä nöyrimmästi :(
        Sulla on joku sitkeä pöpö nyt. Hyvää yötä ja paranemista.

        Ei se oo oikein et joudut pyytelemään anteeks jonkun sivullisen alettua eka taas sotkemaan. Kyl minä tiedän ettet pelleile, anteeks siitä. Opitaan tästä molemmat


      • Anonyymi kirjoitti:

        No odottele viel et lääke vaikuttaa jos sit sais nukutta. Hyvin meidän käy, sunkin on nyt tärkeää nukkua kunnolla.

        Meenkin nukkumaan ihan pian. Toivottavasti saat nukuttua ensi yön :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se oo oikein et joudut pyytelemään anteeks jonkun sivullisen alettua eka taas sotkemaan. Kyl minä tiedän ettet pelleile, anteeks siitä. Opitaan tästä molemmat

        Niin opitaankin. On ihan hyvä pyytää välillä anteeksi..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin opitaankin. On ihan hyvä pyytää välillä anteeksi..

        Ei riidellä sit oikeesti ikinä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riidellä sit oikeesti ikinä :)

        Eihän sun nallen katseen edessä kukaan voi riidellä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei riidellä sit oikeesti ikinä :)

        Mutta rakas.. toivon että paranisit pian. Onkohan se koronaa? Koita nukkua hyvällä mielellä. Oot maailman ihanin ja koitan sen sulle osoittaa paremmin jatkossa. Kaikkialla :) Hyvää yötä karhulainen.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta rakas.. toivon että paranisit pian. Onkohan se koronaa? Koita nukkua hyvällä mielellä. Oot maailman ihanin ja koitan sen sulle osoittaa paremmin jatkossa. Kaikkialla :) Hyvää yötä karhulainen.

        On se sitä... Mua pelottaa jos se vie oikein huonoon kuntoon :( Nytkin on huono olla :( Mut kiitos sanoistasi, ne helpottaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se sitä... Mua pelottaa jos se vie oikein huonoon kuntoon :( Nytkin on huono olla :( Mut kiitos sanoistasi, ne helpottaa

        Toivottavasti niin ei käy. Niin ei saa käydä :( Oot rakas muista se.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivottavasti niin ei käy. Niin ei saa käydä :( Oot rakas muista se.

        Oot rakas ja tärkein :) Älä hanki itelles koronaa, ei ole kiva tauti :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eihän sun nallen katseen edessä kukaan voi riidellä :)

        Tää on vaan oireilua kun ei olla jo vierekkäin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Toivottavasti niin ei käy. Niin ei saa käydä :( Oot rakas muista se.

        Menitkö jo petiin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oot rakas ja tärkein :) Älä hanki itelles koronaa, ei ole kiva tauti :(

        En hanki muuta kuin jos saan sua suudella nyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on vaan oireilua kun ei olla jo vierekkäin :)

        Niin on ja tähdetkin itkee kun ei olla. Haluaisin olla hoitamassa sua kun oot kipeä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Menitkö jo petiin?

        En vielä. Suunnittelen vasta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En hanki muuta kuin jos saan sua suudella nyt.

        Saat ja pitää :) Tai pussaa otsalle niin et saa pöpöjä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat ja pitää :) Tai pussaa otsalle niin et saa pöpöjä :)

        Pussaan suoraan suulle. Pesin just hampaatkin niin saat raikkaan pusun.
        Meen nyt sänkyyn ja koitan nukkua. Oot tervetullut viereen, tietysti omalle paikalles ja toivon, että saat nukuttua kuumeelta ja että paranet pian. Hyvää yötä rakas.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat ja pitää :) Tai pussaa otsalle niin et saa pöpöjä :)

        Tuossa pyöri joku mainos, että vietä yö kelluvassa iglussa. Kai me sitä kokeillaan yhdessä? Nuku nyt ihanin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pussaan suoraan suulle. Pesin just hampaatkin niin saat raikkaan pusun.
        Meen nyt sänkyyn ja koitan nukkua. Oot tervetullut viereen, tietysti omalle paikalles ja toivon, että saat nukuttua kuumeelta ja että paranet pian. Hyvää yötä rakas.

        Tuun viereen jos vaan otat ihana. Huomasin yhden jutun ja mua pelottaa nyt :( En tiedä uskallanko edes nukkua :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuun viereen jos vaan otat ihana. Huomasin yhden jutun ja mua pelottaa nyt :( En tiedä uskallanko edes nukkua :(

        Tietysti otan viereen sut ihanan. Silmät alkaa olla jo aika raskaat, kohta nukahdan. Voi ei mitä sä huomasit? Yritä nukkua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tietysti otan viereen sut ihanan. Silmät alkaa olla jo aika raskaat, kohta nukahdan. Voi ei mitä sä huomasit? Yritä nukkua.

        Ei kun huomasin pohkeessa mustelman enkä nyt muista olenko sen kolhinut johonkin. Tuli ajatus et jos korona aiheuttaa jonkun veritulpan tai jotaan :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei kun huomasin pohkeessa mustelman enkä nyt muista olenko sen kolhinut johonkin. Tuli ajatus et jos korona aiheuttaa jonkun veritulpan tai jotaan :(

        Sähän sanoit että yks yö kompuroit kun huimas. Jos se tuli siinä. Ei kai se veritulppa tolleen näy. Koita nukkua ihana. Aamulla on heti parempi olo kun saat nukuttua.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sähän sanoit että yks yö kompuroit kun huimas. Jos se tuli siinä. Ei kai se veritulppa tolleen näy. Koita nukkua ihana. Aamulla on heti parempi olo kun saat nukuttua.

        Niin, se voi kyllä olla. Paransit mun mielen :) Testataan vaan kelluvat iglut ja ihan kaikki jutut yhdessä :) Hyvää yötä, oot ihanin ku jaksat minua vaikka olikin tällaista kuumessa kiukittelua tänään


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin, se voi kyllä olla. Paransit mun mielen :) Testataan vaan kelluvat iglut ja ihan kaikki jutut yhdessä :) Hyvää yötä, oot ihanin ku jaksat minua vaikka olikin tällaista kuumessa kiukittelua tänään

        Minä olin sua pahempi itkupilli ja hyvin säkin kestit:) tietysti testataan :) kyllä sä paranet rakas. Luotan siihen. Oot mun ihana kuumeessakin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä olin sua pahempi itkupilli ja hyvin säkin kestit:) tietysti testataan :) kyllä sä paranet rakas. Luotan siihen. Oot mun ihana kuumeessakin.

        Nuku hyvin, ota uni syvin :) Rakastan sua ♥️


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä olin sua pahempi itkupilli ja hyvin säkin kestit:) tietysti testataan :) kyllä sä paranet rakas. Luotan siihen. Oot mun ihana kuumeessakin.

        Astui eteeni ihminen hurmaava
        Ei ollut hänen katseensa murhaava
        Häntä katsoin ja häneen rakastuin
        Hänestä lumouduin
        Tunnen hänessä suuren rakkauden
        ja sisintä polttavan intohimon

        Me hitaita ollaan ja madellaan
        Palstalla sanoja kovin vaihdellaan
        Siksi intohimo joskus leiskahtaa
        Ja tulta krokotiilinkin syöksetään

        Jokaisesta yhteenotosta on selvitty
        eikä rakkaus ole kadonnut
        Se mikä ei tapa tätä rakkautta, vain vahvistaa sitä

        Lainasin vähän sun runoilua :) Nuku vaan, hyvää yötä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nuku hyvin, ota uni syvin :) Rakastan sua ♥️

        Huomenta rakas. Onnistuin nukahtamaan heti tuon kommenttini jälkeen. Rakastan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Astui eteeni ihminen hurmaava
        Ei ollut hänen katseensa murhaava
        Häntä katsoin ja häneen rakastuin
        Hänestä lumouduin
        Tunnen hänessä suuren rakkauden
        ja sisintä polttavan intohimon

        Me hitaita ollaan ja madellaan
        Palstalla sanoja kovin vaihdellaan
        Siksi intohimo joskus leiskahtaa
        Ja tulta krokotiilinkin syöksetään

        Jokaisesta yhteenotosta on selvitty
        eikä rakkaus ole kadonnut
        Se mikä ei tapa tätä rakkautta, vain vahvistaa sitä

        Lainasin vähän sun runoilua :) Nuku vaan, hyvää yötä

        Kiva kun lainasit koska toivon että noin se on. Mitään muuta en niin toivo kuin että sun tunteet muhun pysyisi siihen asti että päästään perille. Ja toki sen jälkeenkin :) Rakastan nimittäin sut. Mukavaa lauantaina parhaalle kun heräilet.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Astui eteeni ihminen hurmaava
        Ei ollut hänen katseensa murhaava
        Häntä katsoin ja häneen rakastuin
        Hänestä lumouduin
        Tunnen hänessä suuren rakkauden
        ja sisintä polttavan intohimon

        Me hitaita ollaan ja madellaan
        Palstalla sanoja kovin vaihdellaan
        Siksi intohimo joskus leiskahtaa
        Ja tulta krokotiilinkin syöksetään

        Jokaisesta yhteenotosta on selvitty
        eikä rakkaus ole kadonnut
        Se mikä ei tapa tätä rakkautta, vain vahvistaa sitä

        Lainasin vähän sun runoilua :) Nuku vaan, hyvää yötä

        Mäkin lainaan jotain joltain.. en muista kenen mutta sä nää jaoit:)
        Laitan ne tähän ootteleen kun silmäs avaat.

        Would it be alright to look in your eyes?
        Would it be alright to never tell lies?

        Would it be alright to find a way?
        Would it be alright to long for the day

        To pull you close and whisper in your ear
        And tell you our feelings are nothing to fear?

        Would it be ok if I took some of your time?
        Would it be ok if I wrote you a rhyme?

        To tell you there's nothing I'd rather do
        Than spend my whole life loving only you...


      • Anonyymi

        Samoin. Sen kyllä huomaa kivusta, jos tulppa on tulossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin. Sen kyllä huomaa kivusta, jos tulppa on tulossa.

        Nalle on niin tyhmä, että on käynyt apukoulun. Hehku kertonut


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiva kun lainasit koska toivon että noin se on. Mitään muuta en niin toivo kuin että sun tunteet muhun pysyisi siihen asti että päästään perille. Ja toki sen jälkeenkin :) Rakastan nimittäin sut. Mukavaa lauantaina parhaalle kun heräilet.

        Mukavaa lauantaita myös sulle :) Noin se on :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mäkin lainaan jotain joltain.. en muista kenen mutta sä nää jaoit:)
        Laitan ne tähän ootteleen kun silmäs avaat.

        Would it be alright to look in your eyes?
        Would it be alright to never tell lies?

        Would it be alright to find a way?
        Would it be alright to long for the day

        To pull you close and whisper in your ear
        And tell you our feelings are nothing to fear?

        Would it be ok if I took some of your time?
        Would it be ok if I wrote you a rhyme?

        To tell you there's nothing I'd rather do
        Than spend my whole life loving only you...

        Joo, muistaakseni ton jakamisen jälkeen halusin kokeilla itsekin tehdä runoja sulle :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huomenta rakas. Onnistuin nukahtamaan heti tuon kommenttini jälkeen. Rakastan.

        Toivottavasti nukuit riittävästi :) Heräsit lauantaina jo noin ajoissa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti nukuit riittävästi :) Heräsit lauantaina jo noin ajoissa :)

        Sattuma tuo aikainen herätys. En mä yleensä ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei taida muuta elämää sitten olla kuin mielikuvitus suhde palstalla. Koita nyt hyvä nainen tehdä jotain muutakin.

        Sanoo ihminen, joka kuvittelee vielä vuosien jälkeen miehen kirjoittelemaan mielikuvitusdraamaa aidoksi tarinaksi ja ainoat sosiaaliset kontaktit tuntuu olevan nykyään palstaan. Ehkä ihmiset kyllästyi propagandaasi ja manipulointiisi


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, muistaakseni ton jakamisen jälkeen halusin kokeilla itsekin tehdä runoja sulle :)

        Ihana kun halusit ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä nalle alkaa kyllästyä jatkuvaan draamaasi :)

        Siis pidätkö sinä näitä miehen kehittelemiä juonenkäänteitä palstalla ihan aitoina teksteinä ja myrkyllisen kateellisena hihkut onnesta kun kahdella fiktiivihahmolla alkaa yskiä?😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mukavaa lauantaita myös sulle :) Noin se on :)

        Kiitos ihana. Tykkäätkö vielä? Ootko terveempi?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos ihana. Tykkäätkö vielä? Ootko terveempi?

        Tykkään hurjasti :) Olen terveempi, söin heti aamusta nallepuuron mansikoilla ja mustikoilla. Sain myös nukuttua tosi hyvin :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään hurjasti :) Olen terveempi, söin heti aamusta nallepuuron mansikoilla ja mustikoilla. Sain myös nukuttua tosi hyvin :)

        Kiva kun on parempi ja nallepuuro maistuu ;) Tykkään myös susta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiva kun on parempi ja nallepuuro maistuu ;) Tykkään myös susta.

        Näin hauskaa unta missä olit mukana ;)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin hauskaa unta missä olit mukana ;)

        Millaista unta? :) Haluaisin olla mukanasi kaikkialla :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Millaista unta? :) Haluaisin olla mukanasi kaikkialla :)

        Mentiin sänkyyn ja paljastuikin että olet mies :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mentiin sänkyyn ja paljastuikin että olet mies :)

        Jaa no sitten en ollut minä. Haaveile muualla ukoistas :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tykkään hurjasti :) Olen terveempi, söin heti aamusta nallepuuron mansikoilla ja mustikoilla. Sain myös nukuttua tosi hyvin :)

        Täällä käy ihan sekopäisiä ihmisiä sekoilemassa sivusta. Harmittaako niitä jokin meidän rakkaudessa :) Mä oon tänään onnellinen susta.. onhan sullakin kaikki hyvin maailman rakkain?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Millaista unta? :) Haluaisin olla mukanasi kaikkialla :)

        Minusta tuntuu et se iglu juttu jäi alitajuntaan, ihan tarkkaan en muista mut jossain mökillä taidettiin siinä olla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu et se iglu juttu jäi alitajuntaan, ihan tarkkaan en muista mut jossain mökillä taidettiin siinä olla :)

        Ihana olis sellanen iglukin tai mikä vaan mökki, kunhan oltas yhessä. Se vielä tehdään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta tuntuu et se iglu juttu jäi alitajuntaan, ihan tarkkaan en muista mut jossain mökillä taidettiin siinä olla :)

        Teen uuden meille. Ei jaksa noita elämäänsä kyllästyneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole kamala ihminen

        Omille jutuillesko muka itket, sairas ihmine! Odotahan, kun totuus iskee ja suurimmat harhat haihtuu, saat paljon vihamiehiä!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Voitko mennä pois kiusaamasta nyt. Haluan vain hänet. Mun elämä ei kuulu sulle mutta kyllä se sullekin kelpaisi, sitä en epäile.

        Hän on mun, äläkä mustamaalaa häntä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluan vaan että luotat minuun. Anteeks, mun viestit meni yli.

        Pakkomielteinen hullu!


    • Anonyymi

      Clarice S..
      Kielioppi ja pilkut eroittavat eläimet ihmisistä.
      Luv.
      H.

      • Eroittavat? Se on kyllä erottavat.


    • Anonyymi

      Here we go again

      • Anonyymi

        Mies kirjoittaa hehkulamppuna niin kauan kuin tampiot jaksaa kommentoida erittäin yksinkertaista


    • Anonyymi

      Onpa todella kiinnostava monologi mies🥱🥱 kai jotkut pellet tätä seuraa…

    • Anonyymi

      Mäkin Rakastan sua just niin. Niinhän se meni niin. Minäkin sut siellä. Kohta mennään taas... Tiedät vaan kuka.

      • Anonyymi

        Ookko töissä vai vapaalla


    • Anonyymi

      Ylläpitoa käy kyllä sääliksi kun joutuu tätä lukemaan. Huh huh.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 189
      2246
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      54
      2074
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      168
      1854
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      168
      1679
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1344
    6. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      19
      1305
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1257
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1195
    9. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1178
    10. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      14
      1178
    Aihe