Niin miehet vai naiset?
Kummat seksikkäämpiä
20
170
Vastaukset
Pääsääntöisesti naiset. Ei tietenkään kaikki ole. Jotkut on. Miehissä en juuri seksikkyyttä nää, jotenkin sama kun ihailis vaatekappia. On se siisti, mutta edelleen vaatekaappi.
- Anonyymi
Minä näen joyenkin hassusti jotain seikkailevia a aruustyttöjä muten ikinä vihamielisiä :D
Hassuja juujamonestikin :D - Anonyymi
Riippuu katsojan seksuaalisesta suuntautumisesta. Objektiivisesti sanottuna vastaus voi olla vaikea sillä naiset usein ehostavat naamaansa mutta miehet eivät. Lasketaanko mukaan meikit, voiteet ym. vai ei? Lisäksi onko seksikkyys ulkonäöllistä vai sen lisäksi myös käyttäytymisen kautta muodostuva ilmiö? Sanoisin että siihen sisältyvät nuo molemmat seikat.
Lasketaanko mukaan meikit, voiteet ym. vai ei?
-En laske, vain naturellit muodit ja piirteet ilman meikkejä.
Lisäksi onko seksikkyys ulkonäöllistä vai sen lisäksi myös käyttäytymisen kautta muodostuva ilmiö?
-Molempia. Jollain persoona on seksikkäämpi kuin kroppa, jollain toisinpäin ja joku on molempia.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Lasketaanko mukaan meikit, voiteet ym. vai ei?
-En laske, vain naturellit muodit ja piirteet ilman meikkejä.
Lisäksi onko seksikkyys ulkonäöllistä vai sen lisäksi myös käyttäytymisen kautta muodostuva ilmiö?
-Molempia. Jollain persoona on seksikkäämpi kuin kroppa, jollain toisinpäin ja joku on molempia.Muodot korjaan, ei muodit.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Muodot korjaan, ei muodit.
Lesboja ei lasketa:)
Mutta sama vastaus, nainen jolla on hyvä lantionkaari, C90 yläosio ja tiukahko leveä pyöreä peppu saa täydet 100 pistettä. Jaossa tosin on pisteitä 300 joten pelkällä fyysisillä mitoilla ei pärjää.
AV Anonyymi kirjoitti:
Lesboja ei lasketa:)
Mutta sama vastaus, nainen jolla on hyvä lantionkaari, C90 yläosio ja tiukahko leveä pyöreä peppu saa täydet 100 pistettä. Jaossa tosin on pisteitä 300 joten pelkällä fyysisillä mitoilla ei pärjää.
AVBisset lasketaan? Ja panseksuaalit?
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Bisset lasketaan? Ja panseksuaalit?
En tiedä, riippuu säännöistä?
AV Anonyymi kirjoitti:
Lesboja ei lasketa:)
Mutta sama vastaus, nainen jolla on hyvä lantionkaari, C90 yläosio ja tiukahko leveä pyöreä peppu saa täydet 100 pistettä. Jaossa tosin on pisteitä 300 joten pelkällä fyysisillä mitoilla ei pärjää.
AVMä taasen voisin nipistää tisseistä helposti pois B70 kokoon, peppu taas sais olla mehevä ja lantio leveähkö. Ainakin naisellisen kaareva, ettei pötkö mallia perusmallit. H.
Vyötärö voi olla litteä tai masumakkaroilla. Kunhan ei tynnyri.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä taasen voisin nipistää tisseistä helposti pois B70 kokoon, peppu taas sais olla mehevä ja lantio leveähkö. Ainakin naisellisen kaareva, ettei pötkö mallia perusmallit. H.
Vyötärö voi olla litteä tai masumakkaroilla. Kunhan ei tynnyri.Tuksu tynnyri.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Mä taasen voisin nipistää tisseistä helposti pois B70 kokoon, peppu taas sais olla mehevä ja lantio leveähkö. Ainakin naisellisen kaareva, ettei pötkö mallia perusmallit. H.
Vyötärö voi olla litteä tai masumakkaroilla. Kunhan ei tynnyri.Klitoris, kahdella sormella esiin aukeava kun nostaa oikeasta paikasta. Yksityiskohtaista laatuasiaa. Nännit, ei sisäänpäin kasvaneita. Roikkutissit pannaan, hikoiluttaa pelkkä katsominen (tissihiki). Kohta palstalla ei ole yhtään sopivaa naista:)
AV Anonyymi kirjoitti:
Klitoris, kahdella sormella esiin aukeava kun nostaa oikeasta paikasta. Yksityiskohtaista laatuasiaa. Nännit, ei sisäänpäin kasvaneita. Roikkutissit pannaan, hikoiluttaa pelkkä katsominen (tissihiki). Kohta palstalla ei ole yhtään sopivaa naista:)
AVSinulle tuskin on nytkään, mutta jollekin toiselle voi ollakin.
- Anonyymi
Taidat tykätä molemmista, kun et osaa tuohon vastata. Minusta ehdottomasti miehet. Naiset ovat kaikki hajuttomia ja mauttomia blaah.
- Anonyymi
Olen vanhempi nainen ja suunnilleen ikäiseni tummatukkaiset miehet ovat hotteja, kun eivät ole kovin paljon minua pidempiä.
- Anonyymi
Mistä saa hyviä ja halpoja hiusvärejä:)
AV - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mistä saa hyviä ja halpoja hiusvärejä:)
AVMeinaan jopa kalju nainen on mielestäni tosi viehkeä jos omaa muutaman muun avun.
AV
- Anonyymi
En ole vasrmaan nähnyt miyään pashojas ihmisiä naisia unissa, saikkailunaisia olen mutta en pahoja.
- Anonyymi
Näin heteronaisen näkökulmasta ehdottomasti miehet, mutta eivät tietenkään läheskään kaikki. En ole koskaan nähnyt yhtään omasta mielestäni seksikästä naista, kauniita kyllä. Sellaisia naisia tietenkin olen nähnyt, joista järjellä ajatellen tajuan, että tuo lienee seksikäs, mutta henkilökohtaisesti ei kolahda.
Vaan seksikkäitä miehiä tulee vastaan joka päivä. 😀 Kumpi kovempaa, metalli vai kivi?
Riippuu kummastakin yksilöstä....
Vähän samanlainen kysymys..- Anonyymi
En ole ikinä eläissäni nähnyt seksikästä miestä, joten naiset
- Mies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392000
- 49836
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7701Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 63534
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78447