Että löydät onnen sinkut palstalta?
Voiko käydä niin
11
107
Vastaukset
Hyvä vitsi. Nauroin. 😝
Pari Onnia tunnen, mut en ketään Onnea...🤔
Noiden Onnien vaimot on kyllä piilottanut ne... saa ihan ehtimällä ehtiä....🤔- Anonyymi
Palsta antaa monille enemmän onnellisia hetkiä mitä oma elämä, miksi muuten olisivat täällä?
Olen niin onnellinen, kun tänne voi kirjoitella hassuja.
- Anonyymi
Todella järkyttävä ase joku railgun, mutta itse olen aika iloinnen, pustyin sopimaan tapaa tapaamisia ennaltajo hyvin.
Tottakai voi, riippuu pitkälti mitä se onni on. Voihan se periaatteessa olla vain se, että saa höpötellä Sinkut-palstalla...
Jep. Niveamieskin suoltaa tekstiä kuin tyränä. Kukaan ei saa mitään tolkkua, mutta ihan töpinöissään naputtaa joka-aloitukseen jotakin. Duke Nukemiin kaveri on lääpällään ainakin. 😄
- Anonyymi
Missähän muodossa?
- Anonyymi
Voi varmastikin kuollakka kaikilla erilaisilla keinoiolla, mutta e3i varemasti helposti kuole arvcaustytön kysymyksiin.
- Anonyymi
Onnen löytyminen palstalta on lähes varmaa.
Onni on pieniä asioita, kuten hauskoja hetkiä ja keskusteluja palstalla. Onnenmurusia! :D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Asiakkaalle ei myyty energiajuomaa - tuomio tuli syrjinnästä
Vaikka oli ilmeisesti täysi-ikäinen. Tosin ei lapsiakaan saisi syrjiä, koska oppivat helposti itsekin syrjimään, jos koh131856Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat351573Miksi aina pitää kilpailla parhaudesta?
Mua ärsyttää se, että kaikki kilpailut ja visailut keskittyvöt aina siihen, kuka on paras missäkin. Tänäkin aamuna tuli53120141000 kavallettu rahaa
uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.471187Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar691165- 1101145
- 81976
Luterilaisen kirkon koko kastekaava on väärä
Uudessa testamentissa on kaksi täysin ristiriidassa olevaa kastekäskyä Matt 28:19 ja Ap. t. 2:38. Matteuksen evankeluimi41934- 46905
Fantasioista
Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai124896