Levitin vahingossa jalkavoidetta käsiini - kuolenx mä ny?

Apparently sinisessä oli sitä jalkavoidetta ja punaisessa käsivoidetta. Myrkytyksen silmässä on aina tyyntä ja sehän tässä huolestuttaakin, kun ei tunnu mitenkään erikoiselta!

Muita aiheita: Kalastajan vaimo, Hilkka, 67, sai osan elämästään takaisin.

Tyytykää ihmiset siihen mitä teillä on omasta takaa! Dopamiini, endorfiini ja seratoniini. Jos käyttää vahvoja ulkoisia kemikaleja, (katuhuumeet, lääkehuumeet, alkoholi) nousee kyllä ylemmäs, kuin luonnonmenetelmillä, mutta sieltä tullaan aina alemmas, kuin muuten ikinä tultaisiin. Suunnitelkaan pitkään jotain tulevaa mieluisaa tapahtumaa tai ostosta (matka, mökki, iphone) - se erittää dopamiinia ja pysytte onnellisena. Vaikka tapahtuma tai ostos ei miellyttäisikään sitten tai se peruuntuisi - onnellisuushormoni on jo jyllännyt kehossanne pitkiä aikoja. Itse huuhaa- lääkärinä määrään potilailleni näitä kolmea hormonia. Eksykää kerran viikossa, niin saatte mukavan onnellisuushormonibuustin, kun koettelemus on ohi.

ABC Tammisilta suljetaan. Kivihovi lopetti jo. Kohta ei saa enää polttoainetta maan pääväylällä!

Urho Kekkonen hyppäsi vielä 80- vuotiaana 8 porrasta ylös Seurasaaren ulkomuseossa. Tärkeämpää oli kirjoittaa, että montako porrasta Kekkonen putosi Finnairin portaissa. Kekkonen ei olisi osannut toimia nykyisen kaltaisessa tilanteessa.

Ihmisen syvin olemus on maailmankaikkeus! Elämässä käy aina niin kuin toivotaan ja taivas ei erottele hyvää pahasta.

Kuvittele tilanne, että Jeesus olisi valittu Israelin edustajana olympialaisten kymmenotteluun ja sitten myös Euroviisuihin. Kummassako menestys olisi parempi?

Saan postuumisti Darwin- palkinnon, jos annan jalkavoiteen imeytyä käsiini.

3

79

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kädet ovat lähempänä aivoja kuin jalat joten joitain vaikutksia voi tulla. Mutta olisinko huolissani? Nimittäin nyt tulee tosi.. käytin sitä emla-puudutetta kariekseen eli sivelin sitä emlaa sisäisesti verta vuotavaan hampaaseen ja se mukavasti puutu. Syljin ylimääräset pois ja eikä kielikään puutunu eikä henkitys. Olin varovainen. Meinaan ei ollu särkylääkettä eikä viinaa mutta emlaa löyty.

    • Anonyymi

      Mie taas levitin käsillä jalkojani, ja heti tuli kakka kuin voideltuna.
      Oommä aika jehu.

    • Voi niin tapahtuakin jos harrastat seinäkiipeilyä. Suosittelen että jätät kiipeilyt tauolle vähäksi aikaa. Toisaalta liukastevoiteet käsissä ja varpaissa tekee kiipeilystä todella extreme hittilajin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      261
      6108
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      145
      3586
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2599
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2476
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2052
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      83
      1625
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1621
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1473
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1290
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      106
      1143
    Aihe