Egobuustasiko nainen egoaan?

Anonyymi-ap

Eli vastasin hieman ylipainoisen naisen lähettämään vähäpukeiseen kuvaan samanlaisella vähäpukeisella kuvalla, jonka jälkeen naisella meni mielenkiinto. Itse olen pitkä, hoikka ja urheilullinen mies. En mikään salihirmu kuitenkaan.

Eli mitä tapahtui? Buustasiko nainen minun kustannuksella vaan egoaan?

6

50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja mitä buustia sä ajattelet kenenkään tuosta sitten saavan?

      • Anonyymi

        Otetaas rauhallisesti!

        Kyllä ap:n tarina vaikuttaa siltä että sieltä joku tytsi lähettelee kuvaa itsestään joka taviskansan silmissä ei ole kummosempaa. Kun saa jotain takas niin omissa pikkuaivoisaan aliarvioi toisen ja vastaavasti yliarvio itsensä.

        Eli mitä tästä opimme ? Ei lähetellä tälläsii kuvia kellekään.
        Näytetään kroppa mielummin toiselle siinä vaiheessa kun sen aika tulee. Eiks näin parempi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaas rauhallisesti!

        Kyllä ap:n tarina vaikuttaa siltä että sieltä joku tytsi lähettelee kuvaa itsestään joka taviskansan silmissä ei ole kummosempaa. Kun saa jotain takas niin omissa pikkuaivoisaan aliarvioi toisen ja vastaavasti yliarvio itsensä.

        Eli mitä tästä opimme ? Ei lähetellä tälläsii kuvia kellekään.
        Näytetään kroppa mielummin toiselle siinä vaiheessa kun sen aika tulee. Eiks näin parempi?

        No ota ihmeessä rauhallisesti. Mä olen ollut koko ajan rauhallinen.

        Eli mitä buustia tuosta nyt sitten pitäisi saada? Kuvitteleeko joku, että miehiltä on jotenkin vaikea saada vähäpukeisia kuvia? Sekö tässä nyt on logiikkana? Onko kyseisen väitteen esittäjän koskaan jutellut yhdenkään miehen kanssa? Mahtaako maailmassa lopulta olla juuri mitään helpompaa asiaa kuin "saada" miehiltä vähäpukeisia kuvia? Niitähän tuppaa ovista ja ikkunoistakin ihan pyytämättä ja tahtomassa ja vaikka ilmoittaisi, ettei halua sellaisia. Mitä paremman näköinen mies, niin sitä helpompaa tuollaisen kuvan "saaminen" on. Vähemmän viehättävältä mieheltä on itseasiassa vaikeampi "saada" kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ota ihmeessä rauhallisesti. Mä olen ollut koko ajan rauhallinen.

        Eli mitä buustia tuosta nyt sitten pitäisi saada? Kuvitteleeko joku, että miehiltä on jotenkin vaikea saada vähäpukeisia kuvia? Sekö tässä nyt on logiikkana? Onko kyseisen väitteen esittäjän koskaan jutellut yhdenkään miehen kanssa? Mahtaako maailmassa lopulta olla juuri mitään helpompaa asiaa kuin "saada" miehiltä vähäpukeisia kuvia? Niitähän tuppaa ovista ja ikkunoistakin ihan pyytämättä ja tahtomassa ja vaikka ilmoittaisi, ettei halua sellaisia. Mitä paremman näköinen mies, niin sitä helpompaa tuollaisen kuvan "saaminen" on. Vähemmän viehättävältä mieheltä on itseasiassa vaikeampi "saada" kuvia.

        Ota v**tu rauhallisesti!

        Ei tollasesta pitäs saada mitään buustia. Tuosta kysymästäsi logiikasta ei kukaan ota selvää.
        Mihin kuvia oikeasti ees tarvitaan? Ehkä jos jompikumpi osapuoli haluaa oikean trimmatun kropan ja toki tarjoaa itse myös sellasen. Tälläseen törmännyt kerran.

        Mut silleen, ite en vaan lähettelisi liikaa mitään kuvia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ota v**tu rauhallisesti!

        Ei tollasesta pitäs saada mitään buustia. Tuosta kysymästäsi logiikasta ei kukaan ota selvää.
        Mihin kuvia oikeasti ees tarvitaan? Ehkä jos jompikumpi osapuoli haluaa oikean trimmatun kropan ja toki tarjoaa itse myös sellasen. Tälläseen törmännyt kerran.

        Mut silleen, ite en vaan lähettelisi liikaa mitään kuvia.

        Ota ite. Mä olen edelleen ollut koko ajan rauhallinen.

        Jos et tajua, niin miksi ihmeessä sitten edes vastasit mulle. Mähän nimenomaan kysyin aloittajalta, että mitä buustia hän kuvittelee kuvastaan olevan saatavissa. Hän mitä ilmeisimmin kuvittelee sellaista olevan saatavilla, kun asiaa kerta kysyi.


    • Anonyymi

      Hän ei ehkä pitänyt muodostasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      155
      11041
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3093
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      213
      2945
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1739
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1736
    8. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      50
      1630
    9. 85
      1628
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1627
    Aihe