Viinamiehellä on rahaa

Anonyymi

Viinamies löysi pikkutakkinsa povitaskusta vitosen setelin. Kas mikä ihme se tämä nyt on sillä en muista tuollaista sinne laittaneeni. Raittiilla miehellä ei löydy taskustansa vitosen seteliä sillä raitis mies maksaa 600 000 €:n asuntolainaa vain siitä syystä kun ei saa muuten naista eikä seksiä.

Kuudenvuoden lainanmaksun jälkeen ja kaupan tarjousmakaroonilaatikkoa syöden on raittiin miehen terveys mennyttä ja raitis mies kuolee aliravitsemukseen. Viinamies se vain jatkaa riemukasta elämäänsä edelleen. Kannattaako muka olla raitis mies.

18

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Laivalla kerran pelasin venttiä koska siellä yökerhon nurkassa oli pöytä niin aloin pelaa sitä. Voitin 280 euroa ja siinä joku nainen sanoi että minulla on paljon onnea. Sanoin naiselle että tarjoan sinulle juotavaa ja nainen suostui. Naisen kanssa siinä sitten juotiin viina drinkkejä useampikin mutta tarjosin vain sen yhden. Jossain vaiheessa mentiin naisen hyttiin seksiä harrastamaan ja sen jälkeen mentiin taas laivan baariin juomaan drinkkejä.

• Sulla noita syitä riittää miksi ei kannata olla raitis. No, eiköhän raittiina se terveys pysy paremmin kondiksessa kuin alkoholia jatkuvasti juomalla.

• Anonyymi

Meitä kirjoittavia viinamiehiä on useita täällä kirjoittamassa. Kun olemme havainneet, jotta viinaajuomalla saa naisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä kirjoittavia viinamiehiä on useita täällä kirjoittamassa. Kun olemme havainneet, jotta viinaajuomalla saa naisia.

Harmia siitä saa.

• Anonyymi

Raittiina ei tapaa naisia. Ei tule tilanteita jossa naisille voisi puhua. Harrastuksissa harvemmin on naisia paikalla. Ei salillakaan voi naisille alkaa puhuu tuosta vaan. Siksi kännissä on helppo mennä naisille juttelee baareissa ja tapahtumissa jossa alkoholia on tarjolla. Niin se vaan on asiat.

• Anonyymi

Näin se on. Viinamiehet juovat viinaa ja tapaavat naisia.

Raittiit miehet ovat yksin.

t. viinamies

• Anonyymi

Pelimiehet eivät ole koskaan kännissä. Vissi ero viinamiehiin verrattuna.

• Anonyymi

Jokainen taaplaa tyylillään.

• Anonyymi

Onko todella noin, että et uskalla puhua raittiille naiselle kun vasta sitten kun otat viinaa?

• Anonyymi

Ei kyse ole uskalluksesta vaan siitä, että vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja saa mahdollisuuden tavata naisia.

Selvinpäin jossain harrastuksissa tai lenkkipolulla ei naisia oikeassa elämässä tavata.

t. viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyse ole uskalluksesta vaan siitä, että vain viinaa juomalla pääsee mukaan porukoihin ja saa mahdollisuuden tavata naisia.

Selvinpäin jossain harrastuksissa tai lenkkipolulla ei naisia oikeassa elämässä tavata.

t. viinamies

Tarkoitat että vain sinä et tapaa. Muiden puolestahan et voi puhua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitat että vain sinä et tapaa. Muiden puolestahan et voi puhua.

Ite oon tavannu naisia selvinpäin. Toki myös baarissa, mutta selvinpäin tavatut muistan paremmin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

t. viinamies

Nuoren miehen epävarmuus ja alkoholismi ovat vihoviimeisiä yhdistelmiä.

• Anonyymi

Noi on kakaran kommentteja.

• Anonyymi

Kyllon naivia kirjoitusta.

• Anonyymi

Saako sillä vitosella nykyään edes paukkua, tuskin.

• Anonyymi

Naiset ja viina taitaakin olla kaiken pahan alku ja juuri.

• Anonyymi

Viinamies saa baarista laadukasta seuraa,kun kertoo että on gambiinaa kämpillä on aina nainen valmis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ökyä! Aki Manninen tykittää Putin-koiran ja mega-kärryn kanssa: "Känni ja kihlat, molemmista..."

Kolme kovaa: Aki Manninen! Putin-koira! Öky-auto! Ja nyt Akilla on todellakin asiaa, sillä hän on kirjoittanut Instassa vaikeistakin asioista elämässä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      5398
    2. No nyt! Vappu Pimiä hehkuttaa tätä "salaista asetta" - Peffa ei reagoi, kun sen sujauttaa alle

No nyt on nokkela "salainen ase"! Pimiä on kyllä aikamoinen pakkaus, energiaa riittää. Hän varmasti herättää vahvoja tunteita suuntaan ja toiseen...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      3659
    3. Iskeekö Venäjä Suomeen?

Mitä mieltä ootte iskeekö Venäjä Suomeen? Pelottaako teitä miten tässä käy? Mä tunnustan että mua pelottaa. Mun äiti sanoi aikoinaan että Venäjältä
      Maailman menoa
      507
      2445
    4. Milloin sä olet viimeksi nähnyt kaipaamasi henkilön?

Mä näin maanantaina pikaisesti naisen.
      Ikävä
      103
      1645
    5. Taas se nähtiin. USA on itse piru

Miksi Venäjää syyllistetään omien kaasuputkiensa räjäyttämisestä, ja miksi radioon päästetään paskiaisia syyllistämään Venäjää, kun mitään ei ole todi
      Kokkola
      150
      1380
    6. Jari Sillanpää paljastaa huumearjen kiroista: "Kauanko voin ottaa, ennen kuin lähden..."

Karua... Ex-tangokuningas jäi kiinni auton ratista metamfetamiinin eli kristallihuumeen vaikutuksen alaisena v. 2017. Hän sai tuomion ja ehdollista v
      Kotimaiset julkkisjuorut
      20
      1034
    7. Taas kerran, anteeksi

Anteeksi että turhaan huolestuin Vain koska mua aiemmin kaipasit Siitä mun pitäisi tajuta olla onnellinen Mut kiusaajan valheisiin takerruin Ja ihan o
      Romantiikka
      173
      1017
    8. Miksi media haluaa ylläpitää valheellista kuvaa Martinan urheilullisesta tasosta

Martina on nätti ja sanavalmis ihminen, mutta urheilijana aivan kuntotasoa. Hyvän kuvan Martinan tasosta antaa hänen aikansa ja sijoituksensa tänä vuo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      201
      1014
    9. Venäjästä tulee hitaasti mutta varmasti supervalta

Venäjä on pikkuhiljaa palautumassa samaan tilaan kuin Neuvostoliiton kulta-aikoina viime vuosisadan puolivälissä. Putin on täydellinen kapteeni ohjaam
      Maailman menoa
      342
      998
    10. Tuijotan yhden ihmisen

wa-kuvaa ja tekisi mieli kirjoittaa sinne pieni viaton viesti: Hyvää viikonloppua X! Tässähän se menee mitä varmimmin väärään osoitteeseen ja laitan s
      Ikävä
      42
      950
    Aihe