En kestä enää keski-ikäisten naisten kuvia

Anonyymi-ap

Olen stadin alueelta jos se nyt ketään ees kiinnostaa.
Treffeillä käyn yleensä Tinderin kautta. Mutta... kun treffaan about keski-ikäisiä naisia niin kuvat on heiltä aivan jostain toiselta planeetalta kuin mitä ko. henkilö sitten on.

Monta kertaa oon halunnut lähteä minuutin päästä pois mutta olen ollut "kohtelias" ja jäänyt pidemmäksi aikaa. Tänään kävi samoin ja nainen oli kaiken lisäksi ylimieliminen.

Ei tässä enää tiedä pitäisikö miehen olla kohtelias vai ei.
Kaikella isolla kunnioituksella. Olis kiva tavata nainen joka on se jota itsestään mitä kuvaa. Ja kun ei ole niin... alanko vaan vetää ghostaukset saman tien.

Haluisin olla ystävällinen. Mutta en saa siihen syytä.

6

131

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helpoimmalla pääsee, kun ei anna itsestään yhtään ainoaa kuvaa. Yllätys on ollut sataprosenttisesti positiivinen.

    • Anonyymi

      Samaa koen minäkin kun käyn treffeillä, kuvan mies onkin 20 kg isompi ja se vatsa on iso.

      Ja kun oon kohtelias ja kiltti, niin en pysty heti sanomaan etten oo kiinnostunut. Annan tietty sitten väärän kuvan kun oon kohtelias, eli pitäiskö sanoo heti että hei nyt ei oo hyvä fiilis.

      Mulla on ainakin niin tuoreet kuvat että oon just se kun meen treffeille. En ymmärrä kans tätä.

      • Anonyymi

        Eli ainakin 20kg ylipainoa ja rinnat riippuu, vaan onhan kuvat sentään ajan tasalla.


        HEH HEH

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣


    • Ongelmaasi on olemassa helppo, ilmainen ja sinällään jopa ikiaikainen ratkaisu.

      Kohtaa ihmiset livenä äläkä rävellä kännykän ja appsien kanssa. Tästä on kaksikin hyötyä. Ensinnäkin karsit elämästäsi yhden digiaddiktion, koska mitään muuta mm. Tinderin jatkuva käyttö ei ole. Toisekseen kun kohtaa ihmiset as is livenä, saat heti tarkahkon käsityksen ihmisen ulkoisista ominaisuuksista SEKÄ tarkan kuvan hänen olemuksestaan ja jopa persoonastaan.

      Summa summarum. Droppaa Tinderit ja muut etkä voi hävitä.

    • Anonyymi

      Ei ne meinaa saada tota Elisabettia millään hautaan. 🥱

      • Kummallisia ovat monarkian metkut.

        Nuori (?) kunkku kun aikanaan potkaisee tyhjää, täytyy ottaa huomioon teknisen kehityksen suomat mahdollisuudet. Kunkkuvainaata voidaan kuljettaa lentokoneella pakastearkussa kaikissa 14 maassa, joitten kunkku oli, ja suuremmissa tulee tehdä vielä laaja kunniakierros.

        Suruaika eli suris saadaan helposti venymään vuoden mittaiseksi. 🌹👀


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      43
      2240
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      52
      1759
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      41
      1563
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      44
      1520
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      4
      1475
    6. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      8
      1454
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      5
      1451
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      4
      1375
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      6
      1294
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      9
      1253
    Aihe