Pari Pointtia Profiilintekijälle

INPM

Moi,

Olen selaillut Suomi24:n treffiprofiileita.
Pari juttua on tullut mieleen.

Kuvat:
- Kannataako laittaa kuvaksi joku kännäyskuva ?
Tulee sellainen kuva, että kädessä on se paras
ystävä ( l. siideri- tai olutlasi )
-Kannataako laittaa joku keittiön pöydän ääressä
otettu kinkkuleivänmutustelukuva ?
Kuvan tulkinta: Elän(?) tylsää elämää.
- Kannattaisi vähän katsoa mitä taustalla näkyy.
Ei paljon inspiroi sekään, että taustalla näkyy
sotkuinen olohuone, jossa lasten leluja lattia
täynnä ja tuoli selkämyksillä roikkuu koko vaatevarasto.
- Entä sellaiset kuvat, joista on poistettu
joku epähenkilö ( ts. kuva sellainen, jossa on ollut joku ex tjms ja kuvaa retusoitu poistamalla
ko. hahmo ). Haluatko olla seuraava kuvasta poistettu ?
- Miksi urheilulliset atleettimiehet makaavat
sohvalla ?

Kieli:
- Kannattaisi oikolukea ilmoitus. Varsinkin
yhdyssanojen kirjoittaminen miten sattuu (
kirjoitetaanko mitensattuu yhteen? )antaa
ihmisestä yksinkertaisen vaikutelman.

...
Varmaan monta muutakin pointtia.
Lisätkää.

24

4390

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vinkistä

      Mulla profiilin etusivun kuvassa oli naulakko takana ja hattuhyllyllä lasten pyöräilykypäriä ym sälää - sattui vain olemaan paras IKINÄ itsestäni otettu kuva ja palaute oli hyvin myönteistä.
      Kiitos vain kaikille kirjoittaneille :)
      "Harmi" vain kun en enää profiilia tarvitse, mutta ihan hyviä pointteja aloittajalla.
      Miten sattuu kirjoitetaan erikseen..

    • käytäntö...

      Älä ole oma itsesi vaan kaunistele kaikki asiat. Kuvan tulee olla edustavin, ei sellainen jossa näytät itseltäsi.

      • Siiri

        oma itsesi, saat itsesi näköisiä vastauksia.
        Ei tarvitse alkaa hirveästi muokkaamaan mitään keinotekoisesti.
        Itseäni ärsyttää nämä auton tai motukan vieressä prassailijat, mutta he eivät sitten minua kaipaakaan elämäänsä.

        Arvostuksia ja arvoja, mutta omia.


      • INPM
        Siiri kirjoitti:

        oma itsesi, saat itsesi näköisiä vastauksia.
        Ei tarvitse alkaa hirveästi muokkaamaan mitään keinotekoisesti.
        Itseäni ärsyttää nämä auton tai motukan vieressä prassailijat, mutta he eivät sitten minua kaipaakaan elämäänsä.

        Arvostuksia ja arvoja, mutta omia.

        Siiri, totta, unohtu listasta Motot ja Autot.
        Ihmettelen. Joillekin riittää, että istuu pelkääjänpaikalla ja auton etukoriste näkyy
        ( oonkin ollu Lexuksen kyydis..).

        Miksi niin poseeraa soittimen kanssa.
        Kitaran, viulun tai pianon kanssa poseeraus
        olisi Jees !!
        Sellosta puhumattakaan !!


      • poniponi
        INPM kirjoitti:

        Siiri, totta, unohtu listasta Motot ja Autot.
        Ihmettelen. Joillekin riittää, että istuu pelkääjänpaikalla ja auton etukoriste näkyy
        ( oonkin ollu Lexuksen kyydis..).

        Miksi niin poseeraa soittimen kanssa.
        Kitaran, viulun tai pianon kanssa poseeraus
        olisi Jees !!
        Sellosta puhumattakaan !!

        Veit sanat suustani muutamassa asiassa - kuvissa miehet tapaavat kölliä sängyllä pyyhe päällä (=tsekkaa vatsalihakset)

        nojailla prätkään tai autoon....

        kuva on otettu selvästi etelänlomalla (naama palanut ja turvoksissa ... silmät punottaa ja harittaa)...

        ehdottomasti skitta tai se sello tai harppu tai joku muu kuvaan mukaan ja maininta omasta musikaalisuudesta (tyyliin musiikki toinen ammattini) !!!! - valitettavasti tietyssä iässä tuo skittahomma ei oikein enää toimi niinkuin nuoremmilla....


        ikäisteni (4-kymppisten) naisten kuvissa ollaan etukumarassa avonainen paita päällä jotta katsoja voi todeta että jos muuta ei ole niin rinnat ainakin vielä löytyy...


      • Toisinaan-ajattelija
        poniponi kirjoitti:

        Veit sanat suustani muutamassa asiassa - kuvissa miehet tapaavat kölliä sängyllä pyyhe päällä (=tsekkaa vatsalihakset)

        nojailla prätkään tai autoon....

        kuva on otettu selvästi etelänlomalla (naama palanut ja turvoksissa ... silmät punottaa ja harittaa)...

        ehdottomasti skitta tai se sello tai harppu tai joku muu kuvaan mukaan ja maininta omasta musikaalisuudesta (tyyliin musiikki toinen ammattini) !!!! - valitettavasti tietyssä iässä tuo skittahomma ei oikein enää toimi niinkuin nuoremmilla....


        ikäisteni (4-kymppisten) naisten kuvissa ollaan etukumarassa avonainen paita päällä jotta katsoja voi todeta että jos muuta ei ole niin rinnat ainakin vielä löytyy...

        ...poseeraava kaunis nainen saisi minunkin kunnialliset periaatteni horjumaan - huh !

        Musikaalisuudesta viis - tää taitaa olla joku mun fetsi(vai mikä se nyt olikaan) ;-)


    • Luke

      Miks ei saa maata sohvalla? Itsellä kun sattuu olemaan tuommoinen kuva ja näytän siinä mielestäni hyvältä ;) Pitäskö sitä olla ennemmin kuva, jossa nostelee puntteja, phuaha!..

      • INPM

        Ei ole minun mielestä hyvän näköistä eikä
        persoonallista. Lisäksi sohvat yleensä
        aneemisia sotka-standardi-sohvia.
        Eri juttu jos olis joku divaaniviritys,
        lemmikkileijona ja rypäleensyöttäjä....


      • Luke
        INPM kirjoitti:

        Ei ole minun mielestä hyvän näköistä eikä
        persoonallista. Lisäksi sohvat yleensä
        aneemisia sotka-standardi-sohvia.
        Eri juttu jos olis joku divaaniviritys,
        lemmikkileijona ja rypäleensyöttäjä....

        Empä olis arvannut, mihin seikkoihin ihmiset iskevät silmänsä? Tuo sohva missä mä röhötän ei ole todellakaan mikään sotka sohva, vaan opiskelia ajoilta oleva rotisko =D.. mut se oli silloin..


      • INPM
        Luke kirjoitti:

        Empä olis arvannut, mihin seikkoihin ihmiset iskevät silmänsä? Tuo sohva missä mä röhötän ei ole todellakaan mikään sotka sohva, vaan opiskelia ajoilta oleva rotisko =D.. mut se oli silloin..

        ..toiset kattoo tarkkaan ja toiset ei...
        Mä epäilen, että naiset katsovat paljon
        tarkemalla silmällä kuin mitä moni mies
        osaa kuvitellakaan.

        Aloitko Luke nyt epäillä sohvasi vetovoimaa ?
        Sohvasi voi antaa boheemin vaikutelman ??
        ..olisin käynyt katsomassa, mutta Treffin
        haussa on ruuhkaa ( perjantai-iltapäivä.... )


      • Luke
        INPM kirjoitti:

        ..toiset kattoo tarkkaan ja toiset ei...
        Mä epäilen, että naiset katsovat paljon
        tarkemalla silmällä kuin mitä moni mies
        osaa kuvitellakaan.

        Aloitko Luke nyt epäillä sohvasi vetovoimaa ?
        Sohvasi voi antaa boheemin vaikutelman ??
        ..olisin käynyt katsomassa, mutta Treffin
        haussa on ruuhkaa ( perjantai-iltapäivä.... )

        Juu. Mutta tuo kuva on otettu opiskelia ajoilta kaverin luolta ja soffa ei ole kovin hieno viritys =/ Itse katson aina ihmistä olisi se sitten vaikka kumpparit jalassa ja lapion kanssa sontaa luomassa, kunhan muuten OK =)


      • miehet
        Luke kirjoitti:

        Empä olis arvannut, mihin seikkoihin ihmiset iskevät silmänsä? Tuo sohva missä mä röhötän ei ole todellakaan mikään sotka sohva, vaan opiskelia ajoilta oleva rotisko =D.. mut se oli silloin..

        mutta myös naiset jotka löhöävät sohvalla kuvassa ovat yleensä ihmisiä jotka retkottavat sohvalla.......kuka haluaa sellaisen.....vai luuletteko olevanne seksikkäitä????
        Se on vastenmielistä katseltavaa kun ihminen ei pysy pystyasennosssa sen vertaa että kuvan ottaisi... ja taustasta,,,, siellä voi olla periaatteessa mitä vain jos se on tarpeeksi huomiotaherättämätön....siis ihmisestä otettava kuva tulisi olla kuva ihmisestä, ei taustasta...
        Haluatteko muuta ohjeistusta muotokuvauksesta....
        Mutta ottakaan nyt itsestänne edes kuva jossa olette jollainlailla pystyssä jotta näkee että teillä on myös selkäranka


      • olen parempi
        miehet kirjoitti:

        mutta myös naiset jotka löhöävät sohvalla kuvassa ovat yleensä ihmisiä jotka retkottavat sohvalla.......kuka haluaa sellaisen.....vai luuletteko olevanne seksikkäitä????
        Se on vastenmielistä katseltavaa kun ihminen ei pysy pystyasennosssa sen vertaa että kuvan ottaisi... ja taustasta,,,, siellä voi olla periaatteessa mitä vain jos se on tarpeeksi huomiotaherättämätön....siis ihmisestä otettava kuva tulisi olla kuva ihmisestä, ei taustasta...
        Haluatteko muuta ohjeistusta muotokuvauksesta....
        Mutta ottakaan nyt itsestänne edes kuva jossa olette jollainlailla pystyssä jotta näkee että teillä on myös selkäranka

        Entäpäs jos tykkää istuskella? Kukapa itseään turhaan rasittaisi? Jos näytät lihaksiasi tulee kateellisilta panettelua, jos näytät omaisuuttasi/taitojasi tulee kateellisilta panettelua. Erottavana tekijänä on että nämä molemmat tuottaa silti vastauksia. Jos olet vaatimaton et saa muuta kuin kateellisten panettelua.


    • Lasi kädessä = siirtyminen seuraavaan ilmoitukseen. Kinkkuleipäkuva = pitäähän sitä joskus syödäkin, eli aika neutraali asia. Kuvista poistetut henkilöt ovat varmaan siksi, että ilmoittajalla ei ole sattunut olemaan kuvaa vain itsestään, vaan hänen on pitänyt poistaa jostain valmiista ryhmäkuvasta muut intimiteettisuojaan vedoten.

      Muut nyppivät seikat:

      Ei mitään tekstiä vapaassa tekstikentässä.

      Liialliset kirjoitusvirheet, jotka voisi korjata helposti (ei voi olla liikaa vaadittu käyttää 5 min noinkin lyhyen tekstin oikolukemiseen).

      Nokkelat/tyhmät vastaukset tyyliin "musiikkimaku: hyvä", "kielitaito: löytyy" (surkea vihjailu..), "mielenkiintoiset asiat: ota selvää monta hymiötä peräkkäin (vieläkin huonompi vihjailu)".

      Vastaus kysymyskohtiin sanalla tai parilla.

      Tietynlaisten mieltymysten kuvaus tietynlaisiin ihmistyyppeihin sekä niiden kommentointi tyyliin uuuhh-namnam.

      Ristiriitaiset vaatimuslistat, miksei myös liialliset vaatimuslistat yleensäkin (älkää pyytäkö määrittämään "liiallinen").

      Feikkiprofiilit, ja yleensäkin sellaiset profiilit, joiden tarkoitus on vain ja ainoastaan saada mahdollisimman monta "vauuuu mikä namutyyppi" tyylistä kommenttia.

      Muiden kuin itsensä kuvat.

      Kliseet.

    • "- Kannataako laittaa kuvaksi joku kännäyskuva ?
      Tulee sellainen kuva, että kädessä on se paras
      ystävä ( l. siideri- tai olutlasi ) "

      V: Kannattaa, jos hakee bailu/bileseuraa

      "- Kannattaisi vähän katsoa mitä taustalla näkyy.
      Ei paljon inspiroi sekään, että taustalla näkyy
      sotkuinen olohuone, jossa lasten leluja lattia
      täynnä ja tuoli selkämyksillä roikkuu koko vaatevarasto. "

      V: Kyllä, ehdottomasti. Sillä silloin ne ihmiset, jotka eivät ole valmiita kohtaamaan lapsiperheen arkea, jättävät rauhaan.

      "- Miksi urheilulliset atleettimiehet makaavat
      sohvalla ? "

      V: Urheilulliset atleettimiehet voivat olla myös penkkiurheilijoita =D

      "- Kannattaisi oikolukea ilmoitus. Varsinkin
      yhdyssanojen kirjoittaminen miten sattuu (
      kirjoitetaanko mitensattuu yhteen? )antaa
      ihmisestä yksinkertaisen vaikutelman. "

      V: Ehkä minun täytyisi tarkistaa profiilistani, että se sisältää tarpeeksi kirjoitusvirheitä. En halua tehdä minkäänlaista tuttavuutta ihmiseen, jolle on tärkeämpää pilkkujen sijainti kuin tekstin asiasisältö.

      • oikees oot

        ..kaikki eivät etsi mitään pilkunnussijoita, vaan muut asiat on tärkeempiä. Kuvasta sen verran että on kiva että sellainen ylipäätään on, ei sen taustaa tarvi alkaa sen syvemmin analysoimaan. Jos on lasi kädessä, niin ei se varmaan kestään vielä alkoholistia tee. Itse ainakin kiinnostun enemmän tyypistä joka vaikkapa käy baareissa kun jostain yksin metsissä samoilijasta...


    • piipaa

      Itse jätän surutta noteeraamatta ilmoitukset joissa :

      1. mainitaan: mies joka puhuu ja pussaa (lähikapakan kanta-asiakkaan harras toive sekä tulee väkisin mieleen vanha tantta)

      2. maininta jossain kohtaa kuvausta seksi (ei sitä tarvitse mainostaa, eiköhän suurin osa siitä tykkää kuitenkin)

      3. kuten tuolla ylhäällä, jos kuvasta on poistettu joku toinen henkilö (meni suhde poikki ja mielialahäiriöt yritetty hukuttaa sekakäyttöön ja äitikään ei tunnistaisi enää entisestä, saati sitten nykyistä kuvaa voisi näyttää. Tai mä ja mulla on kaveri, mulla on elämää, uskottehan)

      4. asioita, joista en innostu -kohdassa väkivalta, pettäminen, jne. (monellako on samoja juttuja asioissa jotka innostaa tai sytyttää, tai tuntee omasta kaveripiiristään ko.asiosta innostuvan? MIETI!! Ei kait yksinkertaisia itsestäänselvyyksiä tarvitse ilmoittaa, kuvastaa kirjoittajan ajattelua ja aliarvioi lukijan ajattelukykyä)

      Moni muukin asia on pistänyt silmään, mutta tuossa jotain pääpiirteittäin. Perusjuttuna vältä itsestäänselvien ja ympäripyöreiden asioiden kertomista, kerro jotain mitä lukija ei välttämättä ennestään tiedä. Ja jos et tiedä onko jokin sana yhdyssana kirjoita se mielummin yhteen kuin erikseen tai sitten googleta vastaus tai valitse vaihtoehtoinen samaa tarkoittava sana tai jätä ilmoitus tekemättä.

    • poniponi

      Pitäisi varmaan perustaa joku oma yhteisö tänne nettiin jossa voisimme toinen toistaan tukien suunnitella (myös toisillemme) hyviä ja totuudenmukaisia profiileja. Vaihtoehtona joku livetapaaminen, jossa ehdottoman kannustavassa hengessä kelataan boheemisohvat, sotkuiset taustat jne....


      Siinäkin taitaisi jo muutama pari syntyä, eikös vaan :)

      • INPM

        Poniponi,
        Loistoidea ! Olen ajatellut ihan samaa !!

        Pitäiskö tapaamiseen varata muistiinpanovälineet ja kamerat mukaan ?


      • TopGun
        INPM kirjoitti:

        Poniponi,
        Loistoidea ! Olen ajatellut ihan samaa !!

        Pitäiskö tapaamiseen varata muistiinpanovälineet ja kamerat mukaan ?

        Järjestäkää myös samalla yli 42 vuotiaitten treffitapahtuma, koska suomi24 ei katsonut yli 42 ikäistä enää maksavaksi asiakakkaasi. Onko tämä jo sitä ikärasismia, vai saanko kaikki mainokset poistetuksi jotenkin suomi24 sivuiltani.

        Kamera on otettava ehdottomasti mukaan, niin saamme aitoja tilannekuvia, eikä mitään teennäisiä poseeraus kuvia.


      • Hyvä
        TopGun kirjoitti:

        Järjestäkää myös samalla yli 42 vuotiaitten treffitapahtuma, koska suomi24 ei katsonut yli 42 ikäistä enää maksavaksi asiakakkaasi. Onko tämä jo sitä ikärasismia, vai saanko kaikki mainokset poistetuksi jotenkin suomi24 sivuiltani.

        Kamera on otettava ehdottomasti mukaan, niin saamme aitoja tilannekuvia, eikä mitään teennäisiä poseeraus kuvia.

        idea...
        Tule sellaisena kuin olet.
        Ja jokaisesta ikäryhmästä sekaisin.
        Se olisi namia.


      • TopGun
        Hyvä kirjoitti:

        idea...
        Tule sellaisena kuin olet.
        Ja jokaisesta ikäryhmästä sekaisin.
        Se olisi namia.

        Tuli vaan jotenkin mieleeni tv:ssä jo uusintanakin esitetty Hurmaava joukkoitsemurha. Niin toivottomalta täältä hakeminen ja juttujen lukeminen kokemuksista joskus tuntuu. Mutta syntyihän siinäkin lopulta paljon pareja aivan toivottomista ihmisistä, niin miksei täällä.

        Japanissa taitaa nämä joukkoitsemurhat olla todellisia tapahtumia nykyisin. Sieltähän sitä haetaan mallia Suomeenkin tehokkuuden lisäämiseksi.

        Jos katoan täältä, niin SUPO:n miehet ovat hakeneet minut ja koneeni vähäksiaikaa säilöön, kun tällaista tänne kirjoitan. Mutta eihän kukaan juttujani täälläkään kaipaisi.


      • Lissu
        TopGun kirjoitti:

        Tuli vaan jotenkin mieleeni tv:ssä jo uusintanakin esitetty Hurmaava joukkoitsemurha. Niin toivottomalta täältä hakeminen ja juttujen lukeminen kokemuksista joskus tuntuu. Mutta syntyihän siinäkin lopulta paljon pareja aivan toivottomista ihmisistä, niin miksei täällä.

        Japanissa taitaa nämä joukkoitsemurhat olla todellisia tapahtumia nykyisin. Sieltähän sitä haetaan mallia Suomeenkin tehokkuuden lisäämiseksi.

        Jos katoan täältä, niin SUPO:n miehet ovat hakeneet minut ja koneeni vähäksiaikaa säilöön, kun tällaista tänne kirjoitan. Mutta eihän kukaan juttujani täälläkään kaipaisi.

        ...sinun älykästä, "keskustelutaitoasi" ja erinomaista huumorintajuasi - mikäli olet se henkilö (nimimerkki ainakin on sama), jonka kanssa minulla oli "aviokriisillinen vuoropuhelu" taannoin tällä keskustelupalstalla. Vastaapa minun "Treffit24"-ilmoitukseeni.


      • TopGun
        Lissu kirjoitti:

        ...sinun älykästä, "keskustelutaitoasi" ja erinomaista huumorintajuasi - mikäli olet se henkilö (nimimerkki ainakin on sama), jonka kanssa minulla oli "aviokriisillinen vuoropuhelu" taannoin tällä keskustelupalstalla. Vastaapa minun "Treffit24"-ilmoitukseeni.

        En arvannut treffisivuasi, mutta minut löydät nyt myös treffeiltä: TopGun


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      63
      1799
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      79
      1167
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      72
      1079
    4. 45
      1075
    5. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      949
    6. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      158
      929
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      880
    8. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      833
    9. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      818
    10. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      34
      772
    Aihe