Yllätys ihanimmalle aamuksi

Anonyymi-ap

Olkoon unesi kaunis kuin katseesi
Jolla muhun jätit pysyvän jälkesi
Sydämes sun kauniisti mulle visersi
Se meidän rakkaulaulua sävelsi
Jo silloin ajatukseni vaelsi:
"Tahdon olla miehesi"

Niin ihanalta näytät kun unisena lepäät
Yhä uudelleen mut kauneudellasi tyrmäät
Ihanaa huomenta sulle toivotan kun heräät
Mielelläni sänkyyn tarjoasin aamuiset eväät

Nyt vietä hauska päivä syksyinen
Olen sinusta ikuisesti onnellinen
Olet nainen ihmeellinen
Kohtaamisestamme oon kittollinen

Nallelta Hehkulle hyvää huomenta ja hauskaa päivää kun heräät. Olet rakas:)

118

1004

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaunis!

    • Anonyymi

      🥱🥱🥱

    • Kiitos ja hyvää huomenta rakkaimmalle. Hymy on nyt huulilla heti herätessä, kiitos sun.. oon vielä puoliksi peiton alla :) Niin oot sinäkin nalle ihmeellinen ja rakas ja paras ja mun :) Rakastan sut ja suukon lähetän unisille kasvoilles. Nuku vaan vielä ihana :) Kivaa sunnuntaita kun heräilet.

      • Anonyymi

        Kiitos. Hyvä jos runolla oli toivottu vaikutus :) Olin nauttimassa raikkaasta syksyisestä säästä ulkona


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvä jos runolla oli toivottu vaikutus :) Olin nauttimassa raikkaasta syksyisestä säästä ulkona

        Sää onkin ollut tänään kiva ja vaihteleva :) Oli sillä toivottu vaikutus jos halusit mut onnelliseksi :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sää onkin ollut tänään kiva ja vaihteleva :) Oli sillä toivottu vaikutus jos halusit mut onnelliseksi :)

        Tietysti halusin, että hymyilet ja olet onnellinen :) Ja olen itse onnellinen jos sulle onnistun hymyä ja onnea tuomaan päivään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos. Hyvä jos runolla oli toivottu vaikutus :) Olin nauttimassa raikkaasta syksyisestä säästä ulkona

        Kerrothan sä mulle jos tunteesi kylmenee, etkä oikein jaksa enää mua ja tätä? Tai jos on joku syy mitä en tajua. Tahtoisin tietää, jos niin on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti halusin, että hymyilet ja olet onnellinen :) Ja olen itse onnellinen jos sulle onnistun hymyä ja onnea tuomaan päivään :)

        Oli kiva herätä runoosi, kyllä vaan ja se toi hymynkin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kerrothan sä mulle jos tunteesi kylmenee, etkä oikein jaksa enää mua ja tätä? Tai jos on joku syy mitä en tajua. Tahtoisin tietää, jos niin on.

        Varohan nalle, hehku ei tykkää että ulkoilet, jos vaikka törmäät vieraaseen naiseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Varohan nalle, hehku ei tykkää että ulkoilet, jos vaikka törmäät vieraaseen naiseen.

        Ihana kun sinäkin oot meitä ootellu koko päivän siinä. Ollaanko me sun tuki ja turva jotenkin. Sunkin kannattaisi ulkoilla välillä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kerrothan sä mulle jos tunteesi kylmenee, etkä oikein jaksa enää mua ja tätä? Tai jos on joku syy mitä en tajua. Tahtoisin tietää, jos niin on.

        Miksi noin ajattelet? :(


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihana kun sinäkin oot meitä ootellu koko päivän siinä. Ollaanko me sun tuki ja turva jotenkin. Sunkin kannattaisi ulkoilla välillä.

        Koko päivän ulkoilut :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kerrothan sä mulle jos tunteesi kylmenee, etkä oikein jaksa enää mua ja tätä? Tai jos on joku syy mitä en tajua. Tahtoisin tietää, jos niin on.

        Ei vaan haluan tietää, jos rakkaani kylmenee joskus. En oleta että nyt jo olis. Oon kuullu että niinkin voi joskus käydä. Ei mulle mutta muille kuulemma.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi noin ajattelet? :(

        En nyt ajattele vaan jos joskus niin kävisi. Anteeksi, kuulostin taas tylyltä :( En vaan halua että jäisin odottamaan tyhjää ikuisiksi ajoiksi ja päivittelemään tätä yksin. Niin ennakoin jos.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En nyt ajattele vaan jos joskus niin kävisi. Anteeksi, kuulostin taas tylyltä :( En vaan halua että jäisin odottamaan tyhjää ikuisiksi ajoiksi ja päivittelemään tätä yksin. Niin ennakoin jos.

        Jaa, no sano sit sinäkin jos sulla on joku kivempi odottamas etkä enää minua halua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no sano sit sinäkin jos sulla on joku kivempi odottamas etkä enää minua halua

        Minä rakastan sua. Ei tässä mistää kivuudesta oo kyse. Vaikka joku olis miljoona kertaa sua kivempi, ei se oo sä. Haluan vain sut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no sano sit sinäkin jos sulla on joku kivempi odottamas etkä enää minua halua

        Eikä sillä.. en minä edes huomaisi muiden kivuutta kun näen vain sut.
        Mitäs me tänään syötäisiin?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        En nyt ajattele vaan jos joskus niin kävisi. Anteeksi, kuulostin taas tylyltä :( En vaan halua että jäisin odottamaan tyhjää ikuisiksi ajoiksi ja päivittelemään tätä yksin. Niin ennakoin jos.

        Sieltä taas nostaa narsismi päätään. Minä, minä, minä... Minun tunteet, ettei minulla ois inhottavaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sieltä taas nostaa narsismi päätään. Minä, minä, minä... Minun tunteet, ettei minulla ois inhottavaa

        Onko narsismia haluta, ett itsellä ei ole paha olla? Jokainen terve ihminen haluaa välttää pahaa oloa. Ei ole tervettä haluta itselleen pahaa oloa. Sinä et oo pätevä arvostelemaan ketään, sua pahempaa narsistia ei ole näillä palstoilla nähty. Älä puutu meidän juttuihin enää. Hus siitä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eikä sillä.. en minä edes huomaisi muiden kivuutta kun näen vain sut.
        Mitäs me tänään syötäisiin?

        Minusta on alkanut tuntua ettet enää tykkää minusta. Et sitä suoraan sano mut jokin on muuttunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jaa, no sano sit sinäkin jos sulla on joku kivempi odottamas etkä enää minua halua

        Ootko miettinyt sitä sähköpostia enää? Tai sanoisit jotain mikä helpottaisi mua ottamaan oikeasti yhteyttä. Halusin jo edetä oikeasti ja pois palstoilta. Haluaisiko sinäkin?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Minä rakastan sua. Ei tässä mistää kivuudesta oo kyse. Vaikka joku olis miljoona kertaa sua kivempi, ei se oo sä. Haluan vain sut.

        Ehkä se oli kun kerroin siitä kuinka sanoin sille yhdelle ei kiitos tai kun huomasit ettei se yks juttu ollut se mitä itse ajattelit, en tiedä. Jotenkin kuitenkin olen pilannut kaiken


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on alkanut tuntua ettet enää tykkää minusta. Et sitä suoraan sano mut jokin on muuttunut.

        Musta tuntunut vähän samalle susta. Oot kärttyisempi etkä ollenkaan siten innokas kuin ennen. En uskalla siitä sanoa, kun sä suutut ja tuo yks käy heti kimppuun ja haukkuu ties miksi.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Musta tuntunut vähän samalle susta. Oot kärttyisempi etkä ollenkaan siten innokas kuin ennen. En uskalla siitä sanoa, kun sä suutut ja tuo yks käy heti kimppuun ja haukkuu ties miksi.

        Ehkä tajunnut ettet olekaan se oikea :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se oli kun kerroin siitä kuinka sanoin sille yhdelle ei kiitos tai kun huomasit ettei se yks juttu ollut se mitä itse ajattelit, en tiedä. Jotenkin kuitenkin olen pilannut kaiken

        Et ole mitään pilannut. Oon onnellinen kun sanoit toiselle ei kiitos. Ja se yks juttu meni niin solmuun, että en tiedä enää mistä me puhuttiin. Molemmilla oli oma juttu ja toisen juttu ei oikein selvinnyt. Ei se mun tunteita vähennä. Kivahan se olis tietää mistä sä puhuit. Ei mun tunteet oo vähentynyt. Tuntuu että sä hiljenit vähän kun otin nikin käyttöön ja miettinyt jos jättäs sen pois. Mutta kun tuo yks haluaa olla me ihan koko ajan niin en viiti.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ootko miettinyt sitä sähköpostia enää? Tai sanoisit jotain mikä helpottaisi mua ottamaan oikeasti yhteyttä. Halusin jo edetä oikeasti ja pois palstoilta. Haluaisiko sinäkin?

        En ole. Sanoit et haluan sen vaan sen oksetuksen takia niin päätin että sitä en tee


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Sanoit et haluan sen vaan sen oksetuksen takia niin päätin että sitä en tee

        No minä en oikeasti sitä tarkoittanut. Se oli hetkellinen tunne, väärä tunne, jonka oikeasti halusin korjata. Minä tykkään susta oikeasti. Anteeksi kun sanoin tuon tänään. Ei puhuta siitä enää. Minä rakastan sut eikä se oo muuttunut mihinkään.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No minä en oikeasti sitä tarkoittanut. Se oli hetkellinen tunne, väärä tunne, jonka oikeasti halusin korjata. Minä tykkään susta oikeasti. Anteeksi kun sanoin tuon tänään. Ei puhuta siitä enää. Minä rakastan sut eikä se oo muuttunut mihinkään.

        Se rakkauskaan ei aina riitä.. :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Sanoit et haluan sen vaan sen oksetuksen takia niin päätin että sitä en tee

        Mulla on vähän paha olo siitä, että kun siirryttiin tänne niin sivulliset sekos täysin. Ne koulupojan seksikommentit ja muut eilen oli sellaisia, ettei väsyneenä haluis lukea. Naiselta ne kai oli, tolta yheltä, mutta silti.

        Sun sanat on ihania ja kun tästä taas vähän virkistyy niin ei ne muutkaan haittaa. Ohitan ne. Ollaan kuten ennenkin ja rakastetaan vaan. Anteeksi kun kirjoitin tänään muuta. Pelkään joskus että menetän sut. Mutta oot sanonut että se on turhaa pelkoa. En siis oo sua ainakaan nyt menettämässä :) Äläkä usko mitä tuo yks mua haukkuu. En oo narsisti vaan rakastunut. Siksi sun tunteet minuun on mulle maailman tärkein asia :) Anteeksi taas kun meni tällaseks. Tarviin sut tai jotain terapiaa :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se rakkauskaan ei aina riitä.. :(

        Sen sinä päätät itse mikä riittää sulle ja mikä ei. Minä oon vaan tällainen tavallinen tyhmä nainen ja paljon rakastunut. Mulle se riittäisi jos mulla olisi hänet. En tiedä oliko tuo kommentti nyt sulta vai tuolta meissä roikkujalta.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sen sinä päätät itse mikä riittää sulle ja mikä ei. Minä oon vaan tällainen tavallinen tyhmä nainen ja paljon rakastunut. Mulle se riittäisi jos mulla olisi hänet. En tiedä oliko tuo kommentti nyt sulta vai tuolta meissä roikkujalta.

        En mä päätä mitään :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sen sinä päätät itse mikä riittää sulle ja mikä ei. Minä oon vaan tällainen tavallinen tyhmä nainen ja paljon rakastunut. Mulle se riittäisi jos mulla olisi hänet. En tiedä oliko tuo kommentti nyt sulta vai tuolta meissä roikkujalta.

        Tää on viikon seitsemäs päivä ja viides päivä kun vaa tappelette. Antakaa vttu jo olla


      • Anonyymi kirjoitti:

        En mä päätä mitään :)

        Enkä minä tiedä kumpi teistä tämänkin kommentin laittoi :( Sinä vai tuo mua vihaava nainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on viikon seitsemäs päivä ja viides päivä kun vaa tappelette. Antakaa vttu jo olla

        Mulla on ollut vähän erilainen viikko kuin yleensä. Joten jospa kysyt ensin, että miten sun viikko meni ja tuut sitten kertomaan sivusta mitään.. ens viikko on ihan eri asia taas.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on ollut vähän erilainen viikko kuin yleensä. Joten jospa kysyt ensin, että miten sun viikko meni ja tuut sitten kertomaan sivusta mitään.. ens viikko on ihan eri asia taas.

        Taas sinä ja sun viikot. Eiks nallellakin ole korona. Ei silläkään mikään kiva vikko ole ollut lukea sun draamaa kipeänä. Ikävä juttu jos sulla on ollu kurjaa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Taas sinä ja sun viikot. Eiks nallellakin ole korona. Ei silläkään mikään kiva vikko ole ollut lukea sun draamaa kipeänä. Ikävä juttu jos sulla on ollu kurjaa

        Olen ollut siitä monta kertaa pahoillani että hän on kipeä. Kyllä siitä hänen flunssasta on enemmän puhuttu kuin mistään mun asioista. En oo sanallakaan tänne kertonut omasta viikosta mistä on kyse ja sen tapahtumista, joten annapa taas olla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole. Sanoit et haluan sen vaan sen oksetuksen takia niin päätin että sitä en tee

        Tää on mun viimeinen kommentti.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mulla on vähän paha olo siitä, että kun siirryttiin tänne niin sivulliset sekos täysin. Ne koulupojan seksikommentit ja muut eilen oli sellaisia, ettei väsyneenä haluis lukea. Naiselta ne kai oli, tolta yheltä, mutta silti.

        Sun sanat on ihania ja kun tästä taas vähän virkistyy niin ei ne muutkaan haittaa. Ohitan ne. Ollaan kuten ennenkin ja rakastetaan vaan. Anteeksi kun kirjoitin tänään muuta. Pelkään joskus että menetän sut. Mutta oot sanonut että se on turhaa pelkoa. En siis oo sua ainakaan nyt menettämässä :) Äläkä usko mitä tuo yks mua haukkuu. En oo narsisti vaan rakastunut. Siksi sun tunteet minuun on mulle maailman tärkein asia :) Anteeksi taas kun meni tällaseks. Tarviin sut tai jotain terapiaa :(

        Et sinä mitään väärää sanon, tottakai tää on palstalla vaikeaa ja haluan minäkin tietää että tykkäätkö vielä. Tietysti haluan tietää. Ei mun rakkaus suhun kylmene, mutta ehkä joskus häiritsee jos epäilet niin vaikka olen sanonut et se on turhaa pelkoa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olen ollut siitä monta kertaa pahoillani että hän on kipeä. Kyllä siitä hänen flunssasta on enemmän puhuttu kuin mistään mun asioista. En oo sanallakaan tänne kertonut omasta viikosta mistä on kyse ja sen tapahtumista, joten annapa taas olla.

        Toki haluaisin tietää minkälainen viikko sulla on ollut, mut luulen ettet voi siitä tänne sanoa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tää on mun viimeinen kommentti.

        Kyllä minä tiedän että juttelin myös tuon naisen kanssa tässä, joka vihaa mua. Hänhän kirjoittaa susta nallemuodossa. Toisaalta ihan hyvä, että hän haukkuu mua. Minä otan joka kritiikin vastaan sydämessä ja näin musta tulee sulle paljon parempi puoliso kuin uskallat toivoakaan. Mutta se pitää muistaa että tämä on palsta ja meitä molempia kiusataan täällä paljon, meitä haukutaan päivittäin molempia aika pahastikin. Eli irl me ollaan molemmat vielä paljon ihanampia toisiamme kohtaan :) Meistä tulee hieno pari. Usko vaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toki haluaisin tietää minkälainen viikko sulla on ollut, mut luulen ettet voi siitä tänne sanoa.

        En mä sitä sillä sanonutkaan vaan sillä, että tuo sano että ollaan 5 päivänä jotain tapeltu, että ens viikollapa ei tapella yhtään :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän että juttelin myös tuon naisen kanssa tässä, joka vihaa mua. Hänhän kirjoittaa susta nallemuodossa. Toisaalta ihan hyvä, että hän haukkuu mua. Minä otan joka kritiikin vastaan sydämessä ja näin musta tulee sulle paljon parempi puoliso kuin uskallat toivoakaan. Mutta se pitää muistaa että tämä on palsta ja meitä molempia kiusataan täällä paljon, meitä haukutaan päivittäin molempia aika pahastikin. Eli irl me ollaan molemmat vielä paljon ihanampia toisiamme kohtaan :) Meistä tulee hieno pari. Usko vaan.

        Niin tulee :) Ja se on hyvä että purat tuntojasi, ei kenenkään pidä niitä pitää sisällään. Muista ettet ole yksin noiden tunteiden ja pelkojen kanssa toisen menettämisestä. Kyllä mullakin on niitä. Mut näistä selvitään jotenkin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä tiedän että juttelin myös tuon naisen kanssa tässä, joka vihaa mua. Hänhän kirjoittaa susta nallemuodossa. Toisaalta ihan hyvä, että hän haukkuu mua. Minä otan joka kritiikin vastaan sydämessä ja näin musta tulee sulle paljon parempi puoliso kuin uskallat toivoakaan. Mutta se pitää muistaa että tämä on palsta ja meitä molempia kiusataan täällä paljon, meitä haukutaan päivittäin molempia aika pahastikin. Eli irl me ollaan molemmat vielä paljon ihanampia toisiamme kohtaan :) Meistä tulee hieno pari. Usko vaan.

        Ja mua kiusattiin myös paljon alkuun mut ehkä kun vaan yrittää olla reagoimatta se vähenee ainakin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tulee :) Ja se on hyvä että purat tuntojasi, ei kenenkään pidä niitä pitää sisällään. Muista ettet ole yksin noiden tunteiden ja pelkojen kanssa toisen menettämisestä. Kyllä mullakin on niitä. Mut näistä selvitään jotenkin :)

        Niin selvitäänkin. Kaikesta selvitään koska oot niin ihana :)


      • Anonyymi

        Oon minä sitä blogia miettin


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon minä sitä blogia miettin

        Mä käyn illalla tai huomenna katsomassa sitä ja "auraamassa sieltä lumet". Mietin sitten jaanko sen sulle vai en :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mä käyn illalla tai huomenna katsomassa sitä ja "auraamassa sieltä lumet". Mietin sitten jaanko sen sulle vai en :)

        Juu :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minusta on alkanut tuntua ettet enää tykkää minusta. Et sitä suoraan sano mut jokin on muuttunut.

        Osaatko yhtään sanoa miksi susta tuntuu tuolta? Teenkö jotain muuta väärin kun sen mitä jo oot kertonut? Voisinko tehdä jotain toisin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu :)

        Oisko näin parempi? Mitä oot mieltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisko näin parempi? Mitä oot mieltä?

        Hetken kesti tajuta :) Ei muhun vaikuta onko sulla nikki vai ei. Jos pitää valita niin pidä se päällä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Osaatko yhtään sanoa miksi susta tuntuu tuolta? Teenkö jotain muuta väärin kun sen mitä jo oot kertonut? Voisinko tehdä jotain toisin?

        Vastaan koht enemmän


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetken kesti tajuta :) Ei muhun vaikuta onko sulla nikki vai ei. Jos pitää valita niin pidä se päällä :)

        Niin mä pidänkin :) Yritän vaan keksiä taikatemppuja että susta ei tuntus siltä etten tykkää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaan koht enemmän

        Ei oo kiirettä eikä haittaa vaikka et ihan kaikkeen vastaisikaan. En mä sillä. Luin vaan tätä läpi ja tuli huoli tuossa kohtaa.. se hälveni kun luin taas pidemmälle. Ja taas mua nukuttaa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hetken kesti tajuta :) Ei muhun vaikuta onko sulla nikki vai ei. Jos pitää valita niin pidä se päällä :)

        Mun pitäs tehdä yks juttu. Ja teenkin sen suhun liittyen. Se ei oo mitään hyvää eikä pahaa, mutta se saattaisi silti tehdä hyvää meille.. outoa joo, älä yritä ymmärtää. Söin just ja järki ei oo päässä nyt :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Osaatko yhtään sanoa miksi susta tuntuu tuolta? Teenkö jotain muuta väärin kun sen mitä jo oot kertonut? Voisinko tehdä jotain toisin?

        Et sinä mitään väärin tee höpsö :) Teet asiat kuten itsestäsi tuntuu parhaalta, olet täydellinen noin. Kunhan uskot et haluan vain sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mun pitäs tehdä yks juttu. Ja teenkin sen suhun liittyen. Se ei oo mitään hyvää eikä pahaa, mutta se saattaisi silti tehdä hyvää meille.. outoa joo, älä yritä ymmärtää. Söin just ja järki ei oo päässä nyt :)

        Haluisin tietää mikä juttu? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et sinä mitään väärin tee höpsö :) Teet asiat kuten itsestäsi tuntuu parhaalta, olet täydellinen noin. Kunhan uskot et haluan vain sut :)

        Niin minäkin haluan vain sut. Mutta kun sanot että susta tuntuu etten tykkäis niin alan miettiä, että jospa se ootkin sinä kun tykkää vähemmän :) Oon kirjoitellut tavallista enemmän puhelimella ja lennosta niin se voi tuntua erilaiselta. Tykkääminen on ja pysyy :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluisin tietää mikä juttu? :)

        Kyllä sinä sen sitten huomaat :) Et ehkä yhdistä tähän kommenttiin mutta huomaat :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan vain sut. Mutta kun sanot että susta tuntuu etten tykkäis niin alan miettiä, että jospa se ootkin sinä kun tykkää vähemmän :) Oon kirjoitellut tavallista enemmän puhelimella ja lennosta niin se voi tuntua erilaiselta. Tykkääminen on ja pysyy :)

        Ollaan kirjotettu jo sen verran kauan et tulee ylitulkittua asioita :) Ei mun tykkääminen ole mihinkään vähentyn eikä sunkaan.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin minäkin haluan vain sut. Mutta kun sanot että susta tuntuu etten tykkäis niin alan miettiä, että jospa se ootkin sinä kun tykkää vähemmän :) Oon kirjoitellut tavallista enemmän puhelimella ja lennosta niin se voi tuntua erilaiselta. Tykkääminen on ja pysyy :)

        Vai eikö toi runo merkannu sulle mitään? :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan kirjotettu jo sen verran kauan et tulee ylitulkittua asioita :) Ei mun tykkääminen ole mihinkään vähentyn eikä sunkaan.

        Niin tuleekin tulkattua. Kun sä oot ollu kipeäkin ja mitä tässä ollutkin. Kyllä me tästä selvitään. Kunhan muistat sanoa sen "ei kiitos" muille vielä vähän aikaa ees :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vai eikö toi runo merkannu sulle mitään? :)

        Tietysti merkkaa ja oon lukenut sen jo monta kertaa. Tuntui suloiselta että olit yöllä valvonut ja sitä kirjoittanut kun olin nukkumassa :) Kiitos ihanimmalle :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin tuleekin tulkattua. Kun sä oot ollu kipeäkin ja mitä tässä ollutkin. Kyllä me tästä selvitään. Kunhan muistat sanoa sen "ei kiitos" muille vielä vähän aikaa ees :)

        Enkö just sanon et usko et haluan vain sut :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Enkö just sanon et usko et haluan vain sut :)

        Taisit muuten sanoa :) joo joo uskon minä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taisit muuten sanoa :) joo joo uskon minä.

        Nih, sulla alkaa olla jo monta saunavihtasakkoa tilillä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taisit muuten sanoa :) joo joo uskon minä.

        Sanoit etten ois innoissani, ei pidä paikkaansa. Olen niin innoissani etten kehtaa edes kaikkea tänne kirjottaa :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit etten ois innoissani, ei pidä paikkaansa. Olen niin innoissani etten kehtaa edes kaikkea tänne kirjottaa :)

        Jos hehku ei anna sulle ni mä annan koko yön :) Otetaan se hotelli vaan


      • Anonyymi kirjoitti:

        Nih, sulla alkaa olla jo monta saunavihtasakkoa tilillä :)

        Niitä odottelen innolla, savusaunatunnelmassa :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit etten ois innoissani, ei pidä paikkaansa. Olen niin innoissani etten kehtaa edes kaikkea tänne kirjottaa :)

        Niin oon minäkin ja kirjoittaisin siitä (ja siitä) paljon enemmän mutta tuntuu sivulliset sekoovan niin että pakko hillitä :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin oon minäkin ja kirjoittaisin siitä (ja siitä) paljon enemmän mutta tuntuu sivulliset sekoovan niin että pakko hillitä :)

        Kiva ois ku kirjottasit :) No joo, sekoaahan nuo


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niitä odottelen innolla, savusaunatunnelmassa :)

        Saat saunavihdasta pyllylle :) Kevyesti vaan :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saat saunavihdasta pyllylle :) Kevyesti vaan :)

        Ja taikasauvalla vähän sohasen ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja taikasauvalla vähän sohasen ;)

        No ei tää ollu enää multa. Sun kannattaa hiljalleen pakata reppu, huomenna on taas koulupäivä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat saunavihdasta pyllylle :) Kevyesti vaan :)

        Sehän kai tekee hyvää siks sitä käytetään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja taikasauvalla vähän sohasen ;)

        Kunhan et taio sillä mua muuttumaan kivakovaksi patsaaksi :) Voihan sitä kokeilla vaikka pikkunalleen :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tää ollu enää multa. Sun kannattaa hiljalleen pakata reppu, huomenna on taas koulupäivä

        Rakkaalla miehellä on monta nimeä ja rakastan niistä jokaista. Ihan kuin ne olisi jo tatuoitu sydämeen. Rakastan häntä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tää ollu enää multa. Sun kannattaa hiljalleen pakata reppu, huomenna on taas koulupäivä

        No niin, menin taas jonkun ansaan. Ei se kyllä sulta kuulostanutkaan nyt kun mietin uudelleen :) Tylsiä noi :(


      • Anonyymi kirjoitti:

        No ei tää ollu enää multa. Sun kannattaa hiljalleen pakata reppu, huomenna on taas koulupäivä

        Unohdetaan se taikuri. Miten sun päivä on tänään menny?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kunhan et taio sillä mua muuttumaan kivakovaksi patsaaksi :) Voihan sitä kokeilla vaikka pikkunalleen :)

        No eiköhän sun kosketus toimi siihen tarkotukseen :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sehän kai tekee hyvää siks sitä käytetään :)

        Minä haluisin tehdä sulle nyt kovasti vähän toisenlaista hyvää :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No eiköhän sun kosketus toimi siihen tarkotukseen :)

        Toivotaan niin ja toivotaan että toi kommentti oli sulta. Toisaalta se ainoa oikea pikkunalle on vaan mun nallukalla, ei muilla :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä haluisin tehdä sulle nyt kovasti vähän toisenlaista hyvää :)

        En tiedä enää ootko sä vai tuo joka väliin tunkeva. Nallen kanssa tahtoisin hyvää, hunajaa tietysti olis se :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei tää ollu enää multa. Sun kannattaa hiljalleen pakata reppu, huomenna on taas koulupäivä

        Jokos oot ylä- asteella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jokos oot ylä- asteella?

        Kumpi oli sulta? Tuu nalle toiseen, tein uuden.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kumpi oli sulta? Tuu nalle toiseen, tein uuden.

        Käyttekö samaa koulua?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käyttekö samaa koulua?

        Hengitetään samaa ilmaa ja ajatellaan samoja ajatuksia. Hus siitä purkamasta huonoa viikonloppuasi tuntemattomiin. Hus.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kumpi oli sulta? Tuu nalle toiseen, tein uuden.

        Kyl minä yläasteen osaan kirjottaa :) Se viesti sun kosketuksesta ja siitä että haluan hyvää sun kanssa oli myös multa


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyl minä yläasteen osaan kirjottaa :) Se viesti sun kosketuksesta ja siitä että haluan hyvää sun kanssa oli myös multa

        Niin mä vähän arvelinkin, ne oli sun tyylistä vaikka toi yks hämää ahkerasti. Sen kirjoittaja taitaakin olla vielä ala-asteella ja kirjoitti siksi väliviivalla :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin mä vähän arvelinkin, ne oli sun tyylistä vaikka toi yks hämää ahkerasti. Sen kirjoittaja taitaakin olla vielä ala-asteella ja kirjoitti siksi väliviivalla :)

        Se voi olla. Oon siellä toisessa jo... :)


    • Anonyymi

      Taitaa nallella olla kiirettä vaimon kanssa :)

      • Onko tylsää? Ei ketään kiusattavaa vaikka kuinka palstoilla luuhaat? Kukaan ei tartu yksinäisyytees ja säälittävään tapaas yrittää olla olemassa muillekin kuin vain itselles.
        En voi auttaa minäkään, kun ei vaan kiinnosta juttus :) *nauraa*
        Mutta onnea etsintään. Varmasti joku kiusattava taas löytyy ja paha olos helpottuu.


    • Tänäänkin kun heräsin
      Ensimmäisen itseni keräsin
      Ikävästä suunnattomasta
      Jonka poistat sä nallukka vasta :)

      Hyvää sunnuntaita unikekoni :)

      • Ensimmäisenä itseni keräsin <-- toi on korjaus edelliseen.


      • Anonyymi

        Kiitos, ikävä on täälläkin. Ihan en enää tuolloin nukkunut sentään :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos, ikävä on täälläkin. Ihan en enää tuolloin nukkunut sentään :)

        Et tietenkään, en niin ajatellutkaan :)


    • Anonyymi
      • Eiköhän nallukka sen jo yöllä nähny kun teki oman aloituksenkin ja tietää ettei ollu multa.

        Keksi joku oikea harrastus. Mua ei ainakaan haittaa sun juttus enää yhtään. Mulla on nikki, ilman en kirjoita enää. Sitä kautta palstailukin on mukavasti vähentynyt kun nikki kertoo, jos jollain on mulle jotain kommentoitavaa. Nalle rakastaa mua (niin se ainakin sanoo) ja hänet erotan aika äkkiä kun muut meissä roikkuvat on kuin koulupoikia piIIujuttuineen. Oon onnentyttö :) Ja nallesta teen vielä onnenpojan :)


      • Miltä se kiusaaminen tuntuu. Kostutko siitä? Ootko niitä, jotka irl pelkää omaa varjoaan, vetää aineita ja käy anonyymina kiusaamassa muita?


      • No sitten minä teen uuden pahkapää. Se oli kysymys mutta vastasit siihen reagoimalla noin. Ja nyt suvi vai mikä olitkaan voit painua etsimään ja nuoIemaan sitä piIIua muualle. Hyvästi. Oon vaan kyllästynyt mt tapauksiin jotka roikkuu väkisin. En ole mitään mt hoitsu. Katoa siitä nyt.


    • Sinä oot maailman rakkain senkin upponalleni :)

      • Mä näen myös tän poistetun viestin, tuolla ilmoituksissa, niin ootkin :)
        tän siis: "Sinä oot rakkain :) Oon sun upponalle ja puh nalle :)"


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mä näen myös tän poistetun viestin, tuolla ilmoituksissa, niin ootkin :)
        tän siis: "Sinä oot rakkain :) Oon sun upponalle ja puh nalle :)"

        Kaks kertaa yritin sillee laittaa :) Mikähän siinä on väärä muka :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaks kertaa yritin sillee laittaa :) Mikähän siinä on väärä muka :)

        En tajua :) Ja hassu että se sitten näkyy kuitenkin tuolla lukemattomissa viesteissä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kaks kertaa yritin sillee laittaa :) Mikähän siinä on väärä muka :)

        Onko sun flunssa jo parantunut?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko sun flunssa jo parantunut?

        Joo, aika normaali olo on jo


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo, aika normaali olo on jo

        Sitten voisi suudellakin eikä tarttuisi.


    • Anonyymi

      Hei, täällä 43wee nainen, lapsia on. Miesystävää ei ole, hakusessa on, mutta ainakaan vielä ei ole tanssipaikoilta löytynyt, mahtaako täältä?

      • Anonyymi

        Täällä on pikkunallea ja upponallea tarjolla :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on pikkunallea ja upponallea tarjolla :)

        Ensin on pikkunalle, sitten se näkee hehkun ja siitä tulee isonalle ja aktin jälkeen siitä tulee upponalle :)


    • Maailman rakkain, teen meille uuden kun on niin pitkä taas.
      Rakastan sua. Toivottavasti huomaat joskus.

      • ja runo on tallessa mulla sydämessä ja läppärissä :)


    • Tuu jo kulta tuu tuu tuu.. jooko tuu jo.

      • Anonyymi

        Tuun tuun, kävin happihyppelyllä :)


      • Anonyymi

        Vaimo lähti niin saadaan kirjoitella rauhassa :)
        Oon koko illan sun :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vaimo lähti niin saadaan kirjoitella rauhassa :)
        Oon koko illan sun :)

        Oon itsekin joskus tuntenut mustasukkaisuutta rakkaastani. Vähän ja normaalisti, en noin sairaasti että alkaisin kuvitella hänet toisen kanssa kirjoittelemaan tänne. Mutta tavallaan ymmärrän sua. Se on jollain tapaa tosi musta tunne. Toivon sulle parantumista tuosta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oon itsekin joskus tuntenut mustasukkaisuutta rakkaastani. Vähän ja normaalisti, en noin sairaasti että alkaisin kuvitella hänet toisen kanssa kirjoittelemaan tänne. Mutta tavallaan ymmärrän sua. Se on jollain tapaa tosi musta tunne. Toivon sulle parantumista tuosta :)

        Voi, voi kun et tajua että kirjoittelet varatun miehen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi kun et tajua että kirjoittelet varatun miehen kanssa.

        Voi voi kun ei kuulu sulle mun kirjoittelut vaikka kirjoittelisin variksen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voi, voi kun et tajua että kirjoittelet varatun miehen kanssa.

        Ei sulla ole hajuakaan ketä me ollaan, joten säästä harhasi muille. Sulla on mustasukkaisuuskohtaus, ymmärrätkö. Älä tule purkamaan sitä meihin. Jos miehesi on jotain tehnyt niin juttele sille.


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1498
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1032
    3. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      40
      782
    4. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      771
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      700
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      37
      666
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      71
      634
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe