Myöhemmin he voivat olla jo enemmän.
Jos mies ja nainen ovat ensiksi pelkkiä kavereita
12
61
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä: Vihamiehiä :)
- Anonyymi
Kyllä
Kaveruus soppii ekana
- Anonyymi
Nainen haluaa olla kaveri, mies haluaa panokaverin naisesta.
- Anonyymi
Joo ja ei. Aika harvoin kaveripohjalta edetään parisuhteeseen, etenkään pitkästä kaverisuhteesta.
- Anonyymi
Niin siinä voi käydä. Itse ostin vaan pelkän auton ja ajanmittaan huomasin että se on tehokas, turvallinen, siisti jne.
- Anonyymi
Niin, pidempi aikaisia kavereita, mutta eipä ikinä kyllä muuta.
- Anonyymi
Höpsis. Olen mies jolla on useitakin hyvä naiskavereita/ystäviä eikä ole koskaan mitään sen kummempaa mielessäkään käynyt. Harvoin ne kaverisuhteet sen syvällisemmäksi muuttuu.
- Anonyymi
Ei se mene noin.
- Sheena - Anonyymi
Lopulta mies on prismaperjantain kauppakassirahtiruuna.
- Anonyymi
Niinkö? "Aika" yksipuolinen näkemys.
- Sheena
- Anonyymi
No mä en muuta halua olla miesten kanssa, kuin kaveri, joten myöhemminkään ei olla enempää kuin kavereita.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Heh, Riikka runnoi Suomen BKT:n miinukselle
Suomi on Riikan irvistysten ansiosta ainoa negatiivisen talouskasvun maa EU:ssa. Ei tästä ainakaan EU:ta voi syyttää, ku294987Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova611849HihhuIi-Päivi täpinöissään Viktorin tapaamisesta
Eiköhän nyt kaikille ole vihdoin selvää kenen joukoissa tämäkin putinisti seisoo. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a1091784- 1081628
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel281423Björn Wahlroos ykkösaamussa nautittavaa kuunneltavaa
Ehdottomasti viisaimpia ja tietävämpiä ihmisiä mitä Suomesta koskaan tullut. Naureskeli viherpiipertäjille jotka ihan p219872- 71871
Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.40754- 53752
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen53749