Olet nainen pidossa varattununa minulle

Anonyymi-ap

Täytyy ehkä vielä joskus myöhemmin sitten katsastaa sinut, mikäli nyt tarvetta käytöllesi ilmenisi. Koskaanhan ei voi aivan varmaksi tietää. Joten kyllä sulla periaatteessa ihan mahikset vielä on. Katsotaan.

106

1643

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet ihan höpsö. Et voi noin minusta ajatella. Ei minua voi käyttää ja jos noin sanoisit et minua saa lähellesi.

    • Anonyymi

      Sanon mitä haluan. Minua ei enää tässä vaiheessa edes kiinnosta sinun mielipiteesi ko. asiaan. Itse sinä pelasit korttisi hassusti. Siis jotenkin niin hassusti kuin vain olla ja voi. No mutta, nyt sitten tietä riittää.

      • Anonyymi

        Tuo oli reipas vastaus, et anna jonkun naisen jallittaa itseäsi, mulla on samanlainen kanta nykyisin, en käy liian pitkään ketään jallittaa. Jos sata naista hakee seuraa yhdelläkin seuran haku sivulla, niin miksi kerjätä jotain josta ei tuu mitään. En tarkoita nyt mitään seksi seura palstaa.


      • Anonyymi

        Sinun pitäisi miettiä onko sinulla mies mahdollisuuksia minuun eikä toisinpäin. Tiedän oman arvoni. Eikä minua voi vain käyttää, olen ihan ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo oli reipas vastaus, et anna jonkun naisen jallittaa itseäsi, mulla on samanlainen kanta nykyisin, en käy liian pitkään ketään jallittaa. Jos sata naista hakee seuraa yhdelläkin seuran haku sivulla, niin miksi kerjätä jotain josta ei tuu mitään. En tarkoita nyt mitään seksi seura palstaa.

        Ota sitten ne sata muuta naista. Tuskin saat yhtään jos ajatuksesi naisesta on samaa kuin aloittajalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi miettiä onko sinulla mies mahdollisuuksia minuun eikä toisinpäin. Tiedän oman arvoni. Eikä minua voi vain käyttää, olen ihan ihminen.

        On minulla kuten kirjoitinkin, "pidossa".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi miettiä onko sinulla mies mahdollisuuksia minuun eikä toisinpäin. Tiedän oman arvoni. Eikä minua voi vain käyttää, olen ihan ihminen.

        Sivusta. Oletko ihminen, välillä tuntuu toisissa naisissa, et sekin epäilyttää heissä. Ovat niin petollisia, et tulee ensimmäisenä mieleen, et on susi mulle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On minulla kuten kirjoitinkin, "pidossa".

        Hän on ilmaissut sinulle että kelpaat muualla kuin palstalla ja olet jättänyt hänet roikkumaan ilman vastausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta. Oletko ihminen, välillä tuntuu toisissa naisissa, et sekin epäilyttää heissä. Ovat niin petollisia, et tulee ensimmäisenä mieleen, et on susi mulle.

        Jos katsoo naisia mitkä ovat hienohelmoja usein löytää vain petollisia tiedän usean tapauksen naisena itsekin. Kun taas sitten on näitä normaalin näköisiä ja oloisia kuten minä, en koe olevani petollinen muille vaan ihan ihminen. Olen mielestäni ihan normaalin oloinen en mikään kaunein enkä rumin kaikista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ilmaissut sinulle että kelpaat muualla kuin palstalla ja olet jättänyt hänet roikkumaan ilman vastausta?

        Se nainen tietää asioiden kulun varsin hyvin. Enempää en kommentoi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen tietää asioiden kulun varsin hyvin. Enempää en kommentoi.

        Et halunnut tutustua vaan taisit jättää roikkumaan. Toinen ilmaisi että olisi mukava tutustua. Mutta jos noin ajattelet naisesta pidät varalla, naisen käyttämisestä niin en halua enää tutustua sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on ilmaissut sinulle että kelpaat muualla kuin palstalla ja olet jättänyt hänet roikkumaan ilman vastausta?

        Jaa että tämmönen palstan feikkidraama ny🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se nainen tietää asioiden kulun varsin hyvin. Enempää en kommentoi.

        Kerro ny😂 Trollaa koko tuutin täydeltä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et halunnut tutustua vaan taisit jättää roikkumaan. Toinen ilmaisi että olisi mukava tutustua. Mutta jos noin ajattelet naisesta pidät varalla, naisen käyttämisestä niin en halua enää tutustua sinuun.

        Kas, syyllinen uhriutui. Ylläri! No eteenpäin vaan sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kas, syyllinen uhriutui. Ylläri! No eteenpäin vaan sitten.

        Syyllinen en ole vaan se toinen osapuoli. Nainen on kuin joku käyttötavara ja kelpaa vain silloin kun tarvitaan. En halua sellaista miestä joka näin ajattelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet nykynaiset eivät ota vastuuta vaikka toimisivat väärin. Heille on kehittynyt täydellinen sokeus oikutteluitaan ja temppujaan kohtaan. En anna itseäni sellaisen pedon kynsiin.

        Minä en ole toiminut väärin. Mielestäni on halventavaa puhua naisesta kuin käyttötavarana jota voisi joskus tarvita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä en ole toiminut väärin. Mielestäni on halventavaa puhua naisesta kuin käyttötavarana jota voisi joskus tarvita.

        Omatuntosi on puhdas niin aloitus ei ole sinulle. Kaiku vastaa juuri niin takaisin kuin on huudettu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Omatuntosi on puhdas niin aloitus ei ole sinulle. Kaiku vastaa juuri niin takaisin kuin on huudettu.

        Minä olen pyytänyt että voisin tutustua mieheen. Ja mitään ei tapahtunut. Voisi ihan hyvin ajatella pitäväni minua varalla ja käyttötavarana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen pyytänyt että voisin tutustua mieheen. Ja mitään ei tapahtunut. Voisi ihan hyvin ajatella pitäväni minua varalla ja käyttötavarana.

        Teitkö aloitteen häneen päin/heti pyysit tutustumista, vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö aloitteen häneen päin/heti pyysit tutustumista, vai?

        Näinhän se oli. Tosin en tietysti sanoilla voidaanko tutustua. Hän ei halunnut sitä tehdä jostain syystä ja tuo voisi olla syy että olin vain varalla ja käyttötavara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se oli. Tosin en tietysti sanoilla voidaanko tutustua. Hän ei halunnut sitä tehdä jostain syystä ja tuo voisi olla syy että olin vain varalla ja käyttötavara.

        Koska?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se oli. Tosin en tietysti sanoilla voidaanko tutustua. Hän ei halunnut sitä tehdä jostain syystä ja tuo voisi olla syy että olin vain varalla ja käyttötavara.

        Ja kuinka?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kuinka?

        Tuolleen miten kerroin. Tapahtunut jo aikaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuolleen miten kerroin. Tapahtunut jo aikaa sitten.

        Mitkä ne sanat/se muoto oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä ne sanat/se muoto oli?

        Ei näköjään tarpeeksi selviä kun mitään ei tapahtunut joten ei sillä enää väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näköjään tarpeeksi selviä kun mitään ei tapahtunut joten ei sillä enää väliä.

        Toivotaan että juttunne selkiintyy ja saatte siihen joskus jonkun tolkun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivotaan että juttunne selkiintyy ja saatte siihen joskus jonkun tolkun.

        Ei se selkeenny. En tiedä tullaanko enää tapaamaan ja tuskin puhutaan vaikka tavataan. Kunhan vain olen täällä ajan kuluksi puhumassa turhia. Suurimmaksi osaksi tavan takia. Normaali elämä on liian tylsää vain olemalla ja tarvitsen jotain ajankulua kun muuten on liikaa ajatuksia päässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se selkeenny. En tiedä tullaanko enää tapaamaan ja tuskin puhutaan vaikka tavataan. Kunhan vain olen täällä ajan kuluksi puhumassa turhia. Suurimmaksi osaksi tavan takia. Normaali elämä on liian tylsää vain olemalla ja tarvitsen jotain ajankulua kun muuten on liikaa ajatuksia päässä.

        Miksi ei muka selkeentyisi? Elämästähän ei koskaan tiedä. Ehkä se olisi liian tylsää jos kaikki tietäisi jo ennalta. Ymmärrän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi ei muka selkeentyisi? Elämästähän ei koskaan tiedä. Ehkä se olisi liian tylsää jos kaikki tietäisi jo ennalta. Ymmärrän.

        Jos mitään ei tapahtunut aikaisemmin niin tuskin nytkään tapahtuisi mitään. En ole saanut mihinkään vastauksia miksi näin kävi ja siksi sanon ettei mitään tapahdu enää. Jos ei kerta kiinnostanut silloin tutustua niin tuskin myöhemminkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos mitään ei tapahtunut aikaisemmin niin tuskin nytkään tapahtuisi mitään. En ole saanut mihinkään vastauksia miksi näin kävi ja siksi sanon ettei mitään tapahdu enää. Jos ei kerta kiinnostanut silloin tutustua niin tuskin myöhemminkään.

        Sinulla vaikuttaa olevan jo varsin synkkä syväluotaus teidän suhteen. Teillä on kumminkin puheyhteys tai joku muu aktiivinen yhteys olemassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla vaikuttaa olevan jo varsin synkkä syväluotaus teidän suhteen. Teillä on kumminkin puheyhteys tai joku muu aktiivinen yhteys olemassa?

        Eihän meillä mitään yhteyttä ole. Onko lie koskaan ollut tavallista enempää. Onhan tämä täällä olo aika tuuleen huutelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän meillä mitään yhteyttä ole. Onko lie koskaan ollut tavallista enempää. Onhan tämä täällä olo aika tuuleen huutelua.

        Tavallista enempää? Se on täällä usein sitä. Jotkut tunnistavat kumminkin toisensa paremmin kuin toiset. Paljon ihmisiä jotka kirjoittavat toisensa jo irl tuntevien ja täälläkin selkeästi toinen toisensa tunnistaneiden ketjuihin väliin kaikkea turhaa niin kuin tähänkin aloitukseen. Ja niitäkin jotka luulevat aina keskustelevansa kahdestaan jonkun tietyn kanssa, kirjoittelipa heille kuka ja mistä asiasta tahansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tavallista enempää? Se on täällä usein sitä. Jotkut tunnistavat kumminkin toisensa paremmin kuin toiset. Paljon ihmisiä jotka kirjoittavat toisensa jo irl tuntevien ja täälläkin selkeästi toinen toisensa tunnistaneiden ketjuihin väliin kaikkea turhaa niin kuin tähänkin aloitukseen. Ja niitäkin jotka luulevat aina keskustelevansa kahdestaan jonkun tietyn kanssa, kirjoittelipa heille kuka ja mistä asiasta tahansa.

        Sinä kyselet liikaa täysin sivulliseksi. Ei normaalisti täällä ketään kiinnosta mitä kirjoitan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kyselet liikaa täysin sivulliseksi. Ei normaalisti täällä ketään kiinnosta mitä kirjoitan.

        Ehkä se on tarkoituskin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se on tarkoituskin.

        Miksi sitten kyselet tarkoituksellisesti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kyselet tarkoituksellisesti?

        Kerroit tarinaa ja kyselit alkuun minulta kysymyksiä. Asiallisiin ja kiinnostaviin kysymyksiin on kohteliasta vastata ja esittää ehkä jopa mahdollisesti herääviä vastakysymyksiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kyselet tarkoituksellisesti?

        Se vaan kiusaa sinua ja keräilee tietoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroit tarinaa ja kyselit alkuun minulta kysymyksiä. Asiallisiin ja kiinnostaviin kysymyksiin on kohteliasta vastata ja esittää ehkä jopa mahdollisesti herääviä vastakysymyksiä.

        En oikeastaan kysynyt sinulta yhtään mitään. Vastailin vain. Miksi sinua kiinnostaa niin kovin esimerkiksi se mitä minulla ja hänellä oli? Monet täällä sanoo ettei osunut ja keskustelu päättyy siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se vaan kiusaa sinua ja keräilee tietoja.

        Eipä tässä mitään sellaista tietoa ole mikä ei olisi jo meidän tapauksessa tiedossa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En oikeastaan kysynyt sinulta yhtään mitään. Vastailin vain. Miksi sinua kiinnostaa niin kovin esimerkiksi se mitä minulla ja hänellä oli? Monet täällä sanoo ettei osunut ja keskustelu päättyy siihen.

        Kyllä tuolla kysymyksiäkin oli ja kuten kerroin voi olla kohtelias ja vastata. Tunnisteluleikkiähän tämä useimmiten kumminkin on. Ei kannata ottaa vakavasti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tuolla kysymyksiäkin oli ja kuten kerroin voi olla kohtelias ja vastata. Tunnisteluleikkiähän tämä useimmiten kumminkin on. Ei kannata ottaa vakavasti.

        Vastasin niihin niin paljon kun halusin. Totesit jo aikaisemmin ettei aloitus ollut minulle miksi sitten tunnistelet vielä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastasin niihin niin paljon kun halusin. Totesit jo aikaisemmin ettei aloitus ollut minulle miksi sitten tunnistelet vielä?

        Ei ollut jos vastasit puhtaan omatunnon mukaan. En varsinaisesti tunnistellut vähään aikaan vaan vastasin vain tekstiisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut jos vastasit puhtaan omatunnon mukaan. En varsinaisesti tunnistellut vähään aikaan vaan vastasin vain tekstiisi.

        Miksi sitten kiinnostaa joku miten olen asioita sille miehelle ilmaissut ja milloin? Ei kukaan täällä sellaisia kysy ellei osu omalle kohdalleen se tilanne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kiinnostaa joku miten olen asioita sille miehelle ilmaissut ja milloin? Ei kukaan täällä sellaisia kysy ellei osu omalle kohdalleen se tilanne.

        Joskus voi osuakin, ei voi tietää varmaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi osuakin, ei voi tietää varmaksi.

        Sinä kyllä ensin totesit ettet ole hän ja sen jälkeen alkoi kyselyutelu tuosta tilanteesta. Olet aika ristiriitainen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus voi osuakin, ei voi tietää varmaksi.

        Miksi tuo nainen sinua kohteli huonosti ja miten ja milloin? Näinhän sinä minulta kysyit ja on kohteliasta vastata? Miksi koet että sitä naista käytetään niin kuin jotain käyttötavaraa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kyllä ensin totesit ettet ole hän ja sen jälkeen alkoi kyselyutelu tuosta tilanteesta. Olet aika ristiriitainen.

        Täällä on varmasti joskus ristiriitaisiakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi tuo nainen sinua kohteli huonosti ja miten ja milloin? Näinhän sinä minulta kysyit ja on kohteliasta vastata? Miksi koet että sitä naista käytetään niin kuin jotain käyttötavaraa?

        Hän on mm. itsekäs ja julmamielinen ja muutakin ei niin mukavaa. On siitä hetki jo. En koe asiaa siten kuten hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä on varmasti joskus ristiriitaisiakin.

        Puhut itsesi pussiin. Siitä voin tehdä omat johtopäätökseni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mm. itsekäs ja julmamielinen ja muutakin ei niin mukavaa. On siitä hetki jo. En koe asiaa siten kuten hän.

        Ja sen perusteella voit sanoa naisesta noin kuten aloituksessa? Halventaa siis naisen käyttötavaraksi jolloin voidaan ottaa kun tarvitaan. Et taida olla päässyt yli hänestä kun kirjoitat siitä tänne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhut itsesi pussiin. Siitä voin tehdä omat johtopäätökseni.

        Sen voi tehdä reilusti tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja sen perusteella voit sanoa naisesta noin kuten aloituksessa? Halventaa siis naisen käyttötavaraksi jolloin voidaan ottaa kun tarvitaan. Et taida olla päässyt yli hänestä kun kirjoitat siitä tänne.

        Miehen tarpeita ja vaateitahan varten naiset ovat olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen voi tehdä reilusti tarkoituksella.

        Niin eli tarkoitus oli niin tehdä. Tarkoituksella. Ei sivullinen noin paljoa kysele. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tarpeita ja vaateitahan varten naiset ovat olemassa.

        Nyt höpötät ihan omiasi. Naiset ovat ihan kuule olemassa siinä missä miehetkin. Ei miehet täällä keskenään pärjäisi eikä naiset ilman miehiä.


      • Anonyymi

        Tuo "no mutta" on täysin vanhanaikainen ja typerä sanonta. Jätä pois jo. Vain kaikkein huonoimmat sanailijat sitä ilkeävät käyttää enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "no mutta" on täysin vanhanaikainen ja typerä sanonta. Jätä pois jo. Vain kaikkein huonoimmat sanailijat sitä ilkeävät käyttää enää.

        Ei ollut minulta 2. seuraavalta kommentoijalta tuo ensimmäinen kommentti. Tulin vain mukaan sivusta tähän ketjuun.


      • Anonyymi

        "Pelasit korttisi","käyttöön"?🤮

        Onks kukaan kertonut sulle, että sulla on todella ruma tapa katsoa toista ihmistä?

        Varmaan kun katsot muita ihmisiä niin arvioit heidän rahoja ja statusta ja näet vain näitä arvoja. Tiedän kyllä tyypit.

        Säälin sinua. Et oikeasti pärjää emotionaalisesti normaalien, välittävien ihmisten kanssa sosiaalisesti ja tulet menemään todennäköisesti jonkun kovan huoran kanssa naimisiin kuten muutkin kaltaisesi.

        Kukaan tervehenkinen ei sinua huoli josset muutu, suosittelen jotain pitkäaikaisterapiaa että koko kasvatuspohjasi voi korvata jollain terveimmillä arvoilla..

        Äläkä vaan hanki lapsia ennenkun pystyt antamaan heille terveen ja onnellisen lapsuuden ja kasvatuksen etkä vaan jatkamaan omaa sairasmielistä maailmankuvaasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "no mutta" on täysin vanhanaikainen ja typerä sanonta. Jätä pois jo. Vain kaikkein huonoimmat sanailijat sitä ilkeävät käyttää enää.

        Sinä olet typerä kun siitä huomautat. Se sopii pilkun kera "nyt sitten tietä riittää" -lauseen edellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet nykynaiset eivät ota vastuuta vaikka toimisivat väärin. Heille on kehittynyt täydellinen sokeus oikutteluitaan ja temppujaan kohtaan. En anna itseäni sellaisen pedon kynsiin.

        Sellaista se on, itse seurasi valitset ja se kertoo sinusta paljon.

        Traumatisoidut ja syytät kaikkia maailman naisia niiden tempuista jotka ovat niin alinta sakkaa jotka ties mistä syystä suostuu sinun allesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin eli tarkoitus oli niin tehdä. Tarkoituksella. Ei sivullinen noin paljoa kysele. :)

        No tietysti, enhän noin paljon muuten kertoisi. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt höpötät ihan omiasi. Naiset ovat ihan kuule olemassa siinä missä miehetkin. Ei miehet täällä keskenään pärjäisi eikä naiset ilman miehiä.

        Provosoin tahallani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen tarpeita ja vaateitahan varten naiset ovat olemassa.

        Niin ja kyllä nainen on julmamielinen ja itsekäs, kun ei heti syöksy hyppimään lapsimiehen pillin mukaan ja täyttämään hänen tarpeitaan. Just näin.

        Kasva kiitos sinäkin aikuiseksi ja mieti vähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo "no mutta" on täysin vanhanaikainen ja typerä sanonta. Jätä pois jo. Vain kaikkein huonoimmat sanailijat sitä ilkeävät käyttää enää.

        Paljastit myös että olet seuraillut jo pidempään kateellisena kirjoituksiani kun olet luulojasi kehnompi sanailija.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja kyllä nainen on julmamielinen ja itsekäs, kun ei heti syöksy hyppimään lapsimiehen pillin mukaan ja täyttämään hänen tarpeitaan. Just näin.

        Kasva kiitos sinäkin aikuiseksi ja mieti vähän.

        Kasva itse. Provosoin häntä tarkoituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kasva itse. Provosoin häntä tarkoituksella.

        Mieti sitä.

        Itse aloitus ja sen aihe ei ole provoksi tarkoitettu. Sen tarkoitin juuri niin kuin kirjoitin, ja se pitää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun pitäisi miettiä onko sinulla mies mahdollisuuksia minuun eikä toisinpäin. Tiedän oman arvoni. Eikä minua voi vain käyttää, olen ihan ihminen.

        Hyvin sanottu ....pidä puolesi ihana nainen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No tietysti, enhän noin paljon muuten kertoisi. :)

        En minä tyhmä ole. Hoksottimet toimii edelleen joka suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Provosoin tahallani.

        Että näit miten reagoin. Tietenkin. Olet ennalta arvattava.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syyllinen en ole vaan se toinen osapuoli. Nainen on kuin joku käyttötavara ja kelpaa vain silloin kun tarvitaan. En halua sellaista miestä joka näin ajattelee.

        Monet nykynaiset eivät ota vastuuta vaikka toimisivat väärin. Heille on kehittynyt täydellinen sokeus oikutteluitaan ja temppujaan kohtaan. En anna itseäni sellaisen pedon kynsiin.


    • Anonyymi

      Mutta ei se mitään. Halusit tai et. Nyt pelataan sitten minun tyylilläni.

    • Anonyymi

      Hahaa okei.

    • Anonyymi

      Sika oot.

    • Anonyymi

      Kenelle viesti on?

    • Anonyymi

      Muslimit hiljaa.

    • Anonyymi

      Ärsytysprovo on tuo aloitus . Keltä sitten lienee .

    • Anonyymi

      Menehän katsastamaan autosi ensalkuun. Tarvitset sitä enemmän kuin arvaatkaan tuolla kommentilla!

    • Anonyymi

      Huh, onneksi en koskaan palaa entisiin.

    • Anonyymi

      Eihän on vai, ihan käyttöäkin...

    • Anonyymi

      Reilua 😁

    • Anonyymi

      No nyt meni iso joukko naisia halpaan. Onneksi olkoon!

      • Anonyymi

        Kaikki on varmaan todella murtuneita nyt😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki on varmaan todella murtuneita nyt😅

        Ellei ennemminkin kiitollisia mahdollisuudesta 😂😂😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ellei ennemminkin kiitollisia mahdollisuudesta 😂😂😅

        Kun ois luettu joku cool fonzie- opas


    • Anonyymi

      Yök!

    • Anonyymi

      Ihana sika, suomalainen maatiais-sika...en ole koskaan kuullutkaa! Söpö kuin mikä.

    • Anonyymi

      Jos noin ajatteleminen sinua helpottaa, niin anna mennä. Todellisuuden kanssa sillä ei ole mitään tejemistä

    • Anonyymi

      Se, kenelle kirjoitat ajattelee sinusta aivan muuta kuin kuvittelet

    • Anonyymi

      Tyydyn osaani

    • Anonyymi

      On tätä haamu rinnakkaiseloa eletty useamman ihmisen kanssa vuosikymmeniä, joten aloitus ei juuri herätä tunteita.

    • Anonyymi

      Oletpas ru*a ihminen 😂 älykäs & omantunnon arvoinen nainen ei tunteistaan huolimatta kelpuuta sinunlaista roskakasaa.

    • Anonyymi

      Huumoriahan tuo aloitus vain on. Kaikki vetäneet herneenpalkot nokkaansa ihan turhasta.

    • Anonyymi

      Tämähän se karhunpalvelus oli kaikille joiden kaivattu nainen sen luki. Voi hyvin kuvitella mikä on vastaanotto kun seuraavan kerran ottaa yhteyttä.

    • Anonyymi

      Naisen katsastus- ja ajoonottovaraus

      Tämä on ilmoitusluontoinen tiedonanto asianomaiselle.

      Katsastukseen asetetulla on katsastukseen saakka voimassa ajokielto! Ilmoitus ei vaadi kohteelta toimenpiteitä yleistä huoltoa ja kunnossapito lukuun ottamatta.

      Terveisin
      'Katsastusmies Kaikkonen'

      • Anonyymi

        *kunnossapitoa


    • Anonyymi

      Naisen käyttöönotto.

      • Anonyymi

        Pidän kiinni

        Oon harjoittanu lihaksiani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidän kiinni

        Oon harjoittanu lihaksiani

        ;)


    • Anonyymi

      Mies, siirryit juuri - älä vastaa osastolle. Tiedoksesi tämä.

      • Anonyymi

        Ei sen väliä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sen väliä.

        Tiedoksesi tämä.


    • Anonyymi

      Hyi, miksi kukaan huolisi sellaista ihmistä, joka noin toimisi!

    • Anonyymi

      Mene kotiin äidin luo. Kasvamaan vielä

      • Anonyymi

        Kuulehan nörtti nyhverö, mene itse. Mistään et edes mitään oikeasti tiedä, tröllaat vaan, muuta et osaa.

        Hän poisnukkui jo vuosia sitten.

        Muutin kotoa toiselle paikkakunnalle itsenäiseen elämään jo 16-vuotiaana 22 vuotta sitten.


    • Anonyymi

      Odottaakin vielä pieni hetki vielä hetkinen

    • Anonyymi

      Mitähä helvettiä mä just luin!?
      Tää koko ketju hämmensi mut aivan next levelille

    • Anonyymi

      kai se nyt kukin ite päättää hillooko itteensä ja kenelle

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1796
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1391
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1376
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1352
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1345
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1314
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1250
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe