Kaipailisin käyttäjäkokemuksia kyseisistä lääkkeistä (kumpi sinulle ollut parempi,mihin määrätty ja millä annoksella). Itselläni on yleistynyt ahdistuneisuus ja jompaa kumpaa lääkäri tulee seuraavaksi ehdottamaan,kun perus ssri:t eivät oikein toimii.
Duloxetin vs venlafaxin
3
1556
Vastaukset
- Anonyymi
Venla ei antanut vastetta. Nyt vuoden verran duloksetiini 60 mg/ vrk.
Tein pitkään niin, että avasin kapselin ja vähensin sisällön määrää. Virhe.
60 mg on minulle näemmä se annos, jolla löytyy positiivinen vaste.
Lääke ei ole itseäni liiemmälti lihottanut. Toimintakyky ollut jostain syystä parempi kuin vuosiin. Ruokakin maistuu, vaikka se ruoka aika yksipuolista onkin.
Ja diagnoosina on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, vakava masennus, krooninen unettomuus jne.- Anonyymi
Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).
Riippuu onko se kapseli entero vai kapselin sisällä olevat rakeet. Enteroja ei kuitenkaan saa koskaan esimerkiksi murskata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264658- 504198
- 593742
- 513186
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382163Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362087