Kaipailisin käyttäjäkokemuksia kyseisistä lääkkeistä (kumpi sinulle ollut parempi,mihin määrätty ja millä annoksella). Itselläni on yleistynyt ahdistuneisuus ja jompaa kumpaa lääkäri tulee seuraavaksi ehdottamaan,kun perus ssri:t eivät oikein toimii.
Duloxetin vs venlafaxin
2
1423
Vastaukset
- Anonyymi
Venla ei antanut vastetta. Nyt vuoden verran duloksetiini 60 mg/ vrk.
Tein pitkään niin, että avasin kapselin ja vähensin sisällön määrää. Virhe.
60 mg on minulle näemmä se annos, jolla löytyy positiivinen vaste.
Lääke ei ole itseäni liiemmälti lihottanut. Toimintakyky ollut jostain syystä parempi kuin vuosiin. Ruokakin maistuu, vaikka se ruoka aika yksipuolista onkin.
Ja diagnoosina on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, vakava masennus, krooninen unettomuus jne.- Anonyymi
Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1393095- 81686
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2221374Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701191- 441171
- 371051
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381032Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133987- 47964
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.38918