Duloxetin vs venlafaxin

Anonyymi-ap

Kaipailisin käyttäjäkokemuksia kyseisistä lääkkeistä (kumpi sinulle ollut parempi,mihin määrätty ja millä annoksella). Itselläni on yleistynyt ahdistuneisuus ja jompaa kumpaa lääkäri tulee seuraavaksi ehdottamaan,kun perus ssri:t eivät oikein toimii.

4

1694

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Venla ei antanut vastetta. Nyt vuoden verran duloksetiini 60 mg/ vrk.
      Tein pitkään niin, että avasin kapselin ja vähensin sisällön määrää. Virhe.
      60 mg on minulle näemmä se annos, jolla löytyy positiivinen vaste.
      Lääke ei ole itseäni liiemmälti lihottanut. Toimintakyky ollut jostain syystä parempi kuin vuosiin. Ruokakin maistuu, vaikka se ruoka aika yksipuolista onkin.
      Ja diagnoosina on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, vakava masennus, krooninen unettomuus jne.

• Anonyymi

Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).

Riippuu onko se kapseli entero vai kapselin sisällä olevat rakeet. Enteroja ei kuitenkaan saa koskaan esimerkiksi murskata.

• Anonyymi

Olen avannut enterokapselin. Siitä voi kaataa vähän pois ja sulkea
      sen uudestaan - jos on näppäräsorminen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      83
      5929
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      129
      3975
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      46
      3959
    4. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      69
      3673
    5. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2948
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      7
      2517
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      27
      2224
    8. 33
      2179
    9. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      204
      2121
    10. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      445
      1831
    Aihe