Kaipailisin käyttäjäkokemuksia kyseisistä lääkkeistä (kumpi sinulle ollut parempi,mihin määrätty ja millä annoksella). Itselläni on yleistynyt ahdistuneisuus ja jompaa kumpaa lääkäri tulee seuraavaksi ehdottamaan,kun perus ssri:t eivät oikein toimii.
Duloxetin vs venlafaxin
4
1694
Vastaukset
- Anonyymi
Venla ei antanut vastetta. Nyt vuoden verran duloksetiini 60 mg/ vrk.
Tein pitkään niin, että avasin kapselin ja vähensin sisällön määrää. Virhe.
60 mg on minulle näemmä se annos, jolla löytyy positiivinen vaste.
Lääke ei ole itseäni liiemmälti lihottanut. Toimintakyky ollut jostain syystä parempi kuin vuosiin. Ruokakin maistuu, vaikka se ruoka aika yksipuolista onkin.
Ja diagnoosina on yleistynyt ahdistuneisuushäiriö, vakava masennus, krooninen unettomuus jne.- Anonyymi
Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos lääke on enterokapselissa, niin ei sitä kapselia kannata avata koska koko enterokapselin pointti on se, että se suojaa mahaa. duloksetiinista sen verran myös että olen vähän lueskellut asiasta ja vaikuttaa siltä että duloksetiini on usein vähän parempi kuin venlafaksiini (sekä kipukynnyksen nostamisessa että ahdistuksen ja masennuksen hoidossa).
Riippuu onko se kapseli entero vai kapselin sisällä olevat rakeet. Enteroja ei kuitenkaan saa koskaan esimerkiksi murskata.
- Anonyymi
Olen avannut enterokapselin. Siitä voi kaataa vähän pois ja sulkea
sen uudestaan - jos on näppäräsorminen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 835929
- 1293975
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj463959- 693673
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262948Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72517- 272224
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?332179- 2042121
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh4451831