Onko täällä kokemuksia Parkinmäen Palvelutalosta Turussa työpaikkana ? Hakevat siistijää ja mietin josko hakisi, mutta olis mukava tietää millainen talo on...
Parkinmäen palvelutalo
9
3591
Vastaukset
- Anonyymi
Hetki on kommentistas vierähtänynnä, mut sanoisin että "älä mee, ne vie sulta
kaiken" Ressun sanoin... - Anonyymi
Yhdyn edelliseen , älä mee ! Ne vie sulta kaiken lisäks järjen ja terveyden.
- Anonyymi
Tämän saman tajusi myös nykyistä edellinen, hyvin lyhytaikainen toimari. Hänen toimikautensa laskettiin ennemmin viikoissa kuin kuukausissa. Tuo paikka on jämähtänyt täysin -80 luvulle, osittain ehkä -70-luvullekin. On vain yksi totuus ja se tulee esihenkilön suusta, omia mielipiteitä ei saa olla. Kaveri kertoi paikan entisestä talkkarista, joka joutui puhutteluun siitä että uskalsi kritisoida lumitöitä tekevää yritystä, eli ei edes omaa firmaa kritisoinut. Mutta jos ei ole kuin yksi mielipide niin sehän on selvää. Sai myös sanomista ylitöistä. Oli hyvän hyvyyttään tullut muutamia kertoja tuntia, puoltatoista aiemmin lumitöihin että henkilökunta ja jakeluautot pääsisivät kulkemaan. Vaan sanominen tuli siitäkin. Ylitöiden määrä 1,5 vuodelta oli about 12 tuntia eli aivan kauhea ylityökertymä ! Eli kiertäkää kauaa, hoitajien osalta meininki voi olla vähän eri, olen sellaistenkin kanssa keskustellut.
- Anonyymi
Toi -80-luvulle jämähtäminen on niiin totta ! Ei oo edes todellista, miten vanhakantasta ajattelua nykypäivänä voi olla. Sama koskee työterveyttä ja -turvallisuutta : sitä ei oo !
- Anonyymi00005
Aivan paska paikka ainakin työntekijöiden kannalta. Päättäjien mielestä on ok jos vuorossa on -2 työntekijän vae, kunhan asukkaat lääkitään ja ruokitaan muulla ei ole väliä. Ja kun työntekijä käy pomolle Henry sjömplom vai mikä lie onkaan sanomassa että sääntöjä rikotaan ni äijä oli vastannut; Sanon nyt ihan suoraan että ei vois vittu vähempää kiinnostaa. Että semmonen paikka 😭
- Anonyymi00006
Kuulostaa tutulta, tosin ton kommentin luulisi tulevan ennemminkin johtoportaan suusta... Paska on kiinteistönhoitokin. Käppäilin eilen siitä Candolinin edustalta Parkin kentälle päin : ei sepelin murentakaan, eikä edes jään alta pilkistänyt yhtään. Ja oli sen verran muhkuraista jäätä ettei siitä kyllä lumiakaan oo aiemmin aurattu kunnolla. Tossa joku vielä iskee kallonsa katuun ja sit alkaa selittely...
- Anonyymi00007
5.5.-26 tuuttas totuutta esiin. Ei muuta kuin lukemaan ihan kumpaa iltapäivälehteä hyvänsä, mutta Is:ssä pitkä juttu ja itse asiassa useampikin. Tätä olin myös itse aikoinani todistamassa tässä nimenomaisessa talossa.
- Anonyymi00008
Nyt saattaa olla hakijat vähissä... Aika jännä juttu : voittoa tavoittelematon "hoiva"koti on edellisellä tilikaudella tehnyt liki 600000:n euron tuloksen.
- Anonyymi00009
On kokemusta talosta. Julkisuudessa mainittu pelon ilmapiiri pitää 100% paikkansa. Minkäänlaista kritiikkiä ei saanut esittää, pienenkin epäkohdan mainitseminen oli aivan punainen vaate. Talon johto EI ollut väärässä mistään, eikä tehnyt mitään väärin. Julkisuudessa on mainittu nimet Karlsson ja Lemmetyinen, mielestäni nimi Onninen pitää myös nostaa esille. Hän on vain tukipalvelupäällikkö, mutta huseeraa vahvasti taustalla ja on kenties pahin pelon ilmapiirin kylväjä. Järjetöntä raivoamista ja huutamista aivan mitättömistä asioista. Itse olin puhuttelussa siitä, että kritisoin alihankkijaa, joka ei tehnyt töitään. Eihän se nimittäin huono voinut olla, koska HE olivat sen valinneet. Ja puhuttelu on lievä ilmaisu. Mutta terveiset Orja Tanniselle, saitte mitä ansaitsitte !!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."432130Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1711893- 1161310
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711150- 96942
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73889Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78849Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki43836Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347931772- 54691