Tapahtuu luopumus ,ilmestyy katotuksen laps

Anonyymi-ap

Mikä on luopumus?

Juustoa syöneesti,

Selef Urge

35

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tään tahhii asihhaa kysäsöitselin kun tuot noin kahtelin ja kuuntelin Pätriä niin tuumasin että taijannii olla eksytetty kun ymmärrän viärtehhii tuon järjestyksen, mihtee Raamatussa luhkoop.

      Tuossa on ensinnäh ylösotto.

      https://www.youtube.com/watch?v=kjv00mfWDbk

      1. Ylösotto Jeesuksen omille, kristityille, aitoille vanhurskaille.

      Sitten tuossa saapuu antikristus kun antikristuksen pitättäjä tulee poistetuksi. Mikä se pitättäjä on? Pyhän Hengen sinetöimä ja täättämä pyhistä koostuva Jumalan seurakunta, johon kuuluminen ei vaati katolisen kirkkokunnan jäsenkirjaa. Sitä ei kysytä. Pyhä Henki vaatitaan. Seurakunnan poistuessa poistuu heissä oleva Pyhä Henkikin? Oletettavasti näin, mutta Henki liikkuu ja menee minne sen on mänemisensä, kunne Lähettäjä sen lähettääp.

      2. Antikroistus tulloo ja männöö Jerusaaleemiin temppeljiinni ja tekköö mitä tekköökään monii juttui. Juutalaiset hiään eksyttee kunnes juutalaiset huomoo että hölmöjäkö myö ollaan: eihän tuo JumAala olehkaan vaan pnhii perkeleen asioilla.

      3.Jeesuksen paluu pyhineen eli mä olen kovismiehenä mukana.

      Mun miälestä tää on niinku se oikee tapahtumajärjestys, joka tuossa lähes selkeästi kuvattu noissa jakeissa, joita Pätri käyh lävitte.

      Vajjool järjel,

      Selef Urge

      • Anonyymi

        Nyt menee pieleen !

        Lue hieman tarkemmin Raamattua !

        Herran tulemus ja sen ajankohta.

        2. Tess. 2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        Herran tulemus siis toeutuu vasta sitten, kun kadotuksen lapsi on jo julistautunut temppelissä Jumalaksi !

        Herran tulemuksessa vasta, morsian temmetaan Herraa vastaan yläilmoihin, eli sen alussa, ennen kuin Jeesus tulee Öljymäelle !

        1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Pidättäjä on siis joku muu, kuin morsius seurakunta.

        Järjestys on tuossa selvästi siis kerrottu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee pieleen !

        Lue hieman tarkemmin Raamattua !

        Herran tulemus ja sen ajankohta.

        2. Tess. 2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        Herran tulemus siis toeutuu vasta sitten, kun kadotuksen lapsi on jo julistautunut temppelissä Jumalaksi !

        Herran tulemuksessa vasta, morsian temmetaan Herraa vastaan yläilmoihin, eli sen alussa, ennen kuin Jeesus tulee Öljymäelle !

        1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Pidättäjä on siis joku muu, kuin morsius seurakunta.

        Järjestys on tuossa selvästi siis kerrottu.

        Otetaan nyt kuitenkin laajemmin tuo Raamatunkohta, että asia tulee kyllin selväksi:

        2. Tessalonikalaiskirje 2

        !!!
        1 Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen

        ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,
        2 ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.
        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        !!!
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

        Jääkö yhä jotain epäselvää Urge ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menee pieleen !

        Lue hieman tarkemmin Raamattua !

        Herran tulemus ja sen ajankohta.

        2. Tess. 2:8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

        Herran tulemus siis toeutuu vasta sitten, kun kadotuksen lapsi on jo julistautunut temppelissä Jumalaksi !

        Herran tulemuksessa vasta, morsian temmetaan Herraa vastaan yläilmoihin, eli sen alussa, ennen kuin Jeesus tulee Öljymäelle !

        1. Tess. 4:17 sitten meidät, jotka olemme elossa, jotka olemme jääneet tänne, temmataan yhdessä heidän kanssaan pilvissä Herraa vastaan yläilmoihin; ja niin me saamme aina olla Herran kanssa.

        Pidättäjä on siis joku muu, kuin morsius seurakunta.

        Järjestys on tuossa selvästi siis kerrottu.

        Antikristuksen tuloa pitättää mun käsitykseni mukaan Jumalan Henki yhtessä uskollisten viisaihten neitsyihten kaa. Viisaihten neitsyihten suu paljastaisi heti antikristuksen tämän paljastuessa itentiteetiltään kukkee sitten lienööhhi ja sormet osoittaisi suitten huutaissa: antikristus! antikristus! Viisaihten neitsyihten on helppo tunnistaa antikristus.

        Luopumukseen en ottanut kantaa millään tavalla aloituksessa sen suhteen mihin luopumus , morsijamen tekemäjä ja halujama avijoeron otto Sulhasesta Kuninkaasta Jeesuksesta.

        Suvaitsit kirjoittaa:" Herran tulemus siis toteutuu vasta sitten, kun kadotuksen lapsi on jo julistautunut temppelissä Jumalaksi !"

        Tämä on selvää. Mutta ennen näitä tapahtuu ylöstempaus, joka on irtioleva, erillinen tapahtuma kuin on myöhemmin tapahtuva Jeesuksen paluu huom! KAIKKINE PYHINEEN. Eli: Mä on pyhä, sä oot pyhä, me kuulumme ryhmään kaikki pyhät, joten olemme silloin Jeesuksen mukana kun Hän palaa Öljikselle.

        Kun sitten miettimje jos kykenemje keskittymäjään miettimjään asijoo Raamatun Valossa kirkkahassa niin ymmärtäjämme ettei yljöstempaus tapahtu samana päivänä kuin on Jeesuksen paluunpäivä Ölöjyvuarelle itäpualelle Jerusaljemiin itäistä porttija.

        Rohkeutta täynnä hauista pullistain,

        Selef Urge


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Antikristuksen tuloa pitättää mun käsitykseni mukaan Jumalan Henki yhtessä uskollisten viisaihten neitsyihten kaa. Viisaihten neitsyihten suu paljastaisi heti antikristuksen tämän paljastuessa itentiteetiltään kukkee sitten lienööhhi ja sormet osoittaisi suitten huutaissa: antikristus! antikristus! Viisaihten neitsyihten on helppo tunnistaa antikristus.

        Luopumukseen en ottanut kantaa millään tavalla aloituksessa sen suhteen mihin luopumus , morsijamen tekemäjä ja halujama avijoeron otto Sulhasesta Kuninkaasta Jeesuksesta.

        Suvaitsit kirjoittaa:" Herran tulemus siis toteutuu vasta sitten, kun kadotuksen lapsi on jo julistautunut temppelissä Jumalaksi !"

        Tämä on selvää. Mutta ennen näitä tapahtuu ylöstempaus, joka on irtioleva, erillinen tapahtuma kuin on myöhemmin tapahtuva Jeesuksen paluu huom! KAIKKINE PYHINEEN. Eli: Mä on pyhä, sä oot pyhä, me kuulumme ryhmään kaikki pyhät, joten olemme silloin Jeesuksen mukana kun Hän palaa Öljikselle.

        Kun sitten miettimje jos kykenemje keskittymäjään miettimjään asijoo Raamatun Valossa kirkkahassa niin ymmärtäjämme ettei yljöstempaus tapahtu samana päivänä kuin on Jeesuksen paluunpäivä Ölöjyvuarelle itäpualelle Jerusaljemiin itäistä porttija.

        Rohkeutta täynnä hauista pullistain,

        Selef Urge

        Ei ole kahta Jeesuksen tulemusta vaan vain yksi.

        Raamattu ei puhu kahdesta tulemuksesta vaan vain yhdestä.

        Tulemuksessa morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN.

        Missä muka sanotaan niin, että morsius seurakunta on se, joka pidättää ?

        Ei missään, vaan se on ihmisten itse päästään keksimää kokonaan, sillä sille et saa vahvistusta Raamatusta.

        Luetko sitten kunnolla sen "Herra tulee kaikkine pyhinensä, että mistä siinä puhutaan ?

        14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".

        Tässä puhutaan tuomiopäivästä, ei Herran tulemuksesta.

        Kun Herra tulee Öljymäelle, Hän pelastaa vain luonnollisen Israelin sodan jaloista !

        1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

        Nämä "kaikki pyhät" siis ovat eri asia, kuin toisaalla, sillä tässä puhutaan vain siitä JÄÄNNÖKSESTÄ joka sodasta pelastuu kun he kääntyvät Herran puoleen.

        Kuvitteletko sinä, että maailma ja maailman ihmiset kuuntelisivat uskovia, hehän nauravat jo nyt kaikille varoituksille ja sille, mitä Raamattu lppunajasta kertoo ja todistaa, kyllä kadotuksen lapsi vie maailman ihmisiä kuin kuori ämpäriä ja valtaosa siis ottaa hänet vastaan.

        Joten tuokin sinun selityksesi ontuu pahasti.

        Sinulla on paljon tietämättömyyttä, etkä ole kunnolla perehtynyt asiaan, joten miksi ihmeessä väität vastaan ?

        Tutkisit sitä Raamattuasi kunnolla, ettei sinua voi eksyttää kaikenlaisilla helpoillakin harhaopeilla, jotka paljastuvat nopeasti valheiksi, kun niitä vähän vain Raamatun sanalla tutkii ja koettelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kahta Jeesuksen tulemusta vaan vain yksi.

        Raamattu ei puhu kahdesta tulemuksesta vaan vain yhdestä.

        Tulemuksessa morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN.

        Missä muka sanotaan niin, että morsius seurakunta on se, joka pidättää ?

        Ei missään, vaan se on ihmisten itse päästään keksimää kokonaan, sillä sille et saa vahvistusta Raamatusta.

        Luetko sitten kunnolla sen "Herra tulee kaikkine pyhinensä, että mistä siinä puhutaan ?

        14 Heistäkin Eenok, Aadamista seitsemäs, on ennustanut, sanoen: "Katso, Herra tulee tuhannen tuhansine pyhinensä
        15 tuomitsemaan kaikkia ja rankaisemaan kaikkia jumalattomia kaikista heidän jumalattomista teoistansa, joita he jumalattomuudessaan ovat tehneet, ja kaikesta julkeasta, mitä nuo jumalattomat syntiset ovat häntä vastaan puhuneet".

        Tässä puhutaan tuomiopäivästä, ei Herran tulemuksesta.

        Kun Herra tulee Öljymäelle, Hän pelastaa vain luonnollisen Israelin sodan jaloista !

        1 Katso, Herran päivä on tuleva, ja sinun saaliisi jaetaan sinun keskelläsi.
        2 Minä kokoan kaikki pakanat sotaan Jerusalemia vastaan. Kaupunki valloitetaan, talot ryöstetään, naiset raiskataan, ja puoli kaupunkia lähtee pakkosiirtolaisuuteen, mutta jäljelle jäävää kansaa ei hävitetä kaupungista.
        3 Ja Herra on lähtevä liikkeelle ja sotiva näitä pakanoita vastaan, niinkuin sotimispäivänänsä, taistelun päivänä.
        4 Hänen jalkansa seisovat sinä päivänä Öljymäellä, joka on Jerusalemin edustalla itää kohti. Ja Öljymäki halkeaa kahtia idästä länteen hyvin suureksi laaksoksi: toinen puoli mäkeä siirtyy pohjoiseen ja toinen puoli etelään päin.
        5 Ja te pakenette minun mäkieni väliseen laaksoon, sillä mäkien välinen laakso on ulottuva Asaliin asti. Te pakenette, niinkuin pakenitte maanjäristystä Ussian, Juudan kuninkaan, päivinä. Ja Herra, minun Jumalani, tulee; kaikki pyhät sinun kanssasi.

        Nämä "kaikki pyhät" siis ovat eri asia, kuin toisaalla, sillä tässä puhutaan vain siitä JÄÄNNÖKSESTÄ joka sodasta pelastuu kun he kääntyvät Herran puoleen.

        Kuvitteletko sinä, että maailma ja maailman ihmiset kuuntelisivat uskovia, hehän nauravat jo nyt kaikille varoituksille ja sille, mitä Raamattu lppunajasta kertoo ja todistaa, kyllä kadotuksen lapsi vie maailman ihmisiä kuin kuori ämpäriä ja valtaosa siis ottaa hänet vastaan.

        Joten tuokin sinun selityksesi ontuu pahasti.

        Sinulla on paljon tietämättömyyttä, etkä ole kunnolla perehtynyt asiaan, joten miksi ihmeessä väität vastaan ?

        Tutkisit sitä Raamattuasi kunnolla, ettei sinua voi eksyttää kaikenlaisilla helpoillakin harhaopeilla, jotka paljastuvat nopeasti valheiksi, kun niitä vähän vain Raamatun sanalla tutkii ja koettelee.

        "Missä muka sanotaan niin, että morsius seurakunta on se, joka pidättää ?"

        Sehän tapahtuu siinä kun Pyhän Hengen asuttamat kristityt ylöstemmataan, jolloin pidättävä voimatekijä poistuu antikristuksen voimineen tulla maan päälle voimistelemaan? Aamen?

        Mikäpä muukaan se pitättäjä on kuin PyhäHenki maan päällä savimajoissa?

        Niin?

        Ylöstempauksessa kristityt temmataan ylös pilviin jonnekin kauas maan päältä.

        Mihin ylösotossa kristityt kuljetetaan?

        En tiedä paikkaa X, mutta tällainen X paikka on, kus hääjuhlatkin vietetään. Hääjuhliahan ei vietetä 1000v valtakunnassa.

        Ylöstempaus ei ole samanaikainen yai lähes samanaikainen tapahtuma kuin Jeesuksen paluu maan päälle. Ei, silloin alkavat ne vuodet kun kristityt käyvät läpi heille tulevia asioita ja maan päällä jumalattomilla on se mikä heille on osaksi tullut valintainsa mukaan.

        On epäloogista ajatella ylösottoa Jeesuksen luokse ja siitä seuraavaksi alastuloa maan päälle. Yhtä hyvin morsiussrk voisi pysyä maan päällä kun se palaa hetipuoleen takaisin kuin enterpricessa vai mikä se ylöstempauslaite onkaan Linnanmäjellä.

        Kahvia koviksisuudessa hörpsäyttäin,

        Selef Urge


    • Anonyymi

      Joh.17:12 Biblia (1776) Kun minä olin heidän kanssansa maailmassa, niin minä kätkin heitä sinun nimessäsi: ne, jotkas minulle annoit, kätkin minä, ja ei niistä kenkään kadottanut, vaan se kadotuksen lapsi, että Raamattu täytettäisiin. Joh.6:39-40

      • Anonyymi

        Ei vaan näin:

        2. Tess. 2:3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi


    • Anonyymi

      Luopumus tarkoittaa lopunajan laajaa uskovien uskosta luopumista, kun eksytykset käyvät yhä voimakkaimmiksi.

      Se on lopun ajan seulonta, jossa jyvät erotetaan akanoista.

      2. Tess. 2:11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
      12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

      Eli eksytys siis paljastaa kunkin todellisen sisimmän, eli se on kovaa seulontaa.

    • Anonyymi

      2Tess.2:3 Biblia (1776) Älkäät antako kenenkään teitänne vietellä millään tavalla; sillä ei hän ennen tule kuin luopumus tapahtuu ja synnin ihminen ilmoitetaan, kadotuksen lapsi. 1Tim.4:1

    • Anonyymi

      Luulen, että luopumus (falling away) on sitä, kun saatana ottaa kaiken vallan viimeisiksi seitsemäksi vuodeksi. Jo nythän sinne päin viittaavat merkit on selvästi nähtävissä, ei tarvinne luetetella.

      Jos antikristus nousisi nyt, me uskovat, jotka tunnemme Raamattua, ilmaisisimme heti, kuka hän on. On tärkeää pahuuden valtaan pääsylle, että uskovat ovat poissa. Pyhä henki tietysti on aina kaikkialla, mutta vihan ajan alussa täällä ei ole ketään uudestisyntynyttä. On vain itsensä kristittyihin lukevia tapauskovia ja ateisteja ja satanisteja ja väärien jumalien palvojia. Pitäkää huoli, että jätätte rakkaillenne fyysisiä Raamattuja ja traktaatteja; ne luultavasti varsin pian kielletään lailla. Tulee olemaan valtava shokki, jos kaikki pikkulapset katoavat riippumatta vanhempien hurskaudesta tai jumalattomuudesta. Ja jos tempauksen yhteydessä on EMP-ilmiö, se lisää kaaosta.

      • Anonyymi

        Ei mene noin Raamatun mukaan, me olemme tuon 2. Tessalonikalaiskirje 2 luvun mukaan vielä täällä kun kadotuksen lapsi mellastaa.

        Mutta Raamattu puhuu ja opettaa lopunajassa myös näin, mikä vahvistaa tuon 2. Tessalonikalaiskirje 2 luvun sanoman:

        Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

        Eli uskovien toiminta tulee lopunajan lopussa mahdottomaksi, eli pimeys valtaa niin pahasti, että ilosanomaa on mahdotonta enää julistaa tai sitten niin, että sitä ei kukaan enää halua kuulla.

        Siis menemme nyt jo kovaa vauhtia pimeyttä kohti.

        Itse olen jo kokenut tuon toteutuvan, sillä ennen oli vielä kyselijöitä ja kiinnostuneita uskosta osattomia, mutta nykyään enää todella todella harvassa.

        Palataan tähän:

        Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

        Siis jos morsius seurakunta ei olisi tuolloin enää maan päällä, niin eihän silloin noin kirjotettaisi Raamatussa.

        Joten lue kunnolla tuo viestini tuolla ylempänä ja tutki ja mieti asiaa kunnolla, Jeesus ja Hänen tulemuksensa toteutuu vasta sitten kun kadotuksen lapsi on mennyt tulevaan 3:een temppeliin ja julistautunut siellä Jumalaksi.

        Ja tempaus siis tapahtuu Jeesuksen tulemuksessa, eli morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN ja sitten Herra tulee ja tuhoaa kadotuksen lapsen tulemuksensa ilmestyksellä.


      • Anonyymi

        Johan tuli paljon mielikuvituksen tuotetta kerrakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johan tuli paljon mielikuvituksen tuotetta kerrakseen.

        Raamatun opetus on siis mielikuvituksen tuotetta ?

        Sitäkö halusit sanoa ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mene noin Raamatun mukaan, me olemme tuon 2. Tessalonikalaiskirje 2 luvun mukaan vielä täällä kun kadotuksen lapsi mellastaa.

        Mutta Raamattu puhuu ja opettaa lopunajassa myös näin, mikä vahvistaa tuon 2. Tessalonikalaiskirje 2 luvun sanoman:

        Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

        Eli uskovien toiminta tulee lopunajan lopussa mahdottomaksi, eli pimeys valtaa niin pahasti, että ilosanomaa on mahdotonta enää julistaa tai sitten niin, että sitä ei kukaan enää halua kuulla.

        Siis menemme nyt jo kovaa vauhtia pimeyttä kohti.

        Itse olen jo kokenut tuon toteutuvan, sillä ennen oli vielä kyselijöitä ja kiinnostuneita uskosta osattomia, mutta nykyään enää todella todella harvassa.

        Palataan tähän:

        Joh. 9:4 Niin kauan kuin päivä on, tulee meidän tehdä hänen tekojansa, joka on minut lähettänyt; tulee yö, jolloin ei kukaan voi työtä tehdä.

        Siis jos morsius seurakunta ei olisi tuolloin enää maan päällä, niin eihän silloin noin kirjotettaisi Raamatussa.

        Joten lue kunnolla tuo viestini tuolla ylempänä ja tutki ja mieti asiaa kunnolla, Jeesus ja Hänen tulemuksensa toteutuu vasta sitten kun kadotuksen lapsi on mennyt tulevaan 3:een temppeliin ja julistautunut siellä Jumalaksi.

        Ja tempaus siis tapahtuu Jeesuksen tulemuksessa, eli morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN ja sitten Herra tulee ja tuhoaa kadotuksen lapsen tulemuksensa ilmestyksellä.

        "Ja tempaus siis tapahtuu Jeesuksen tulemuksessa, eli morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN ja sitten Herra tulee ja tuhoaa kadotuksen lapsen tulemuksensa ilmestyksellä."

        Omatekoisessa selityksessäsi Jeesus siis tulisi vihan ajan lopussa, tempaisisi meidät taivaaseen ja jäisi itse tekemään selvää jälkeä vihollisistaan Harmagedonissa? Sitten minne Jeesus menisi? Taivaaseenko, jossa me odottelimme, vaikka Raamattu sanooa, että Jeesus tempaa meidät sinne, missä hän on? Ilmestyskirjassa kerrotaan, että Jeesus tulee Harmagedoniin PYHIENSÄ KANSSA, eli siis me seuraamme häntä. Hän tulee, kun hänen oma kansansa, juutalaiset, uskovat häneen ja huutavat häntä avukseen. Jaakobin ahdistuksen aika on juutalaisia varten.

        Mietipä tätä: Jos olisi niin kuin sinä pintapuolisesti olet muutaman jakeen pohjalta väärin olettanut, ettyä armon ajan uskovat jäisivät vihan aikaan. Ymmärräthän, että nyt pelastumme yksin uskosta, eikä pelastumistaan voi menettää? Uskothan sen? Ja tiedäthän, että pedon merkin ottajat eivät voi pelastua? Siis vaikka olisivat uskossa, heillä ei ole pelastusvarmuutta, jos ottavat merkin. Tämä saattaa tuntua sinusta monimutkaiselta, mutta ei ole, jos ajattelet selkeästi etkä yritä vääntää jotain omaa teoriaa. Siis: Mitä tapahtuisi armon ajan uskovalle, joka ottaisi pedon merkin? Vastaa tähän kysymykseen. Joutuuko Jumala perumaan lupauksensa pelastuksen varmuudesta vai uhkauksensa helvetisytä merkin ottajalle? Väitätkö, että Jumala puhuisi itsensä ristiin tuolla tavalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tempaus siis tapahtuu Jeesuksen tulemuksessa, eli morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN ja sitten Herra tulee ja tuhoaa kadotuksen lapsen tulemuksensa ilmestyksellä."

        Omatekoisessa selityksessäsi Jeesus siis tulisi vihan ajan lopussa, tempaisisi meidät taivaaseen ja jäisi itse tekemään selvää jälkeä vihollisistaan Harmagedonissa? Sitten minne Jeesus menisi? Taivaaseenko, jossa me odottelimme, vaikka Raamattu sanooa, että Jeesus tempaa meidät sinne, missä hän on? Ilmestyskirjassa kerrotaan, että Jeesus tulee Harmagedoniin PYHIENSÄ KANSSA, eli siis me seuraamme häntä. Hän tulee, kun hänen oma kansansa, juutalaiset, uskovat häneen ja huutavat häntä avukseen. Jaakobin ahdistuksen aika on juutalaisia varten.

        Mietipä tätä: Jos olisi niin kuin sinä pintapuolisesti olet muutaman jakeen pohjalta väärin olettanut, ettyä armon ajan uskovat jäisivät vihan aikaan. Ymmärräthän, että nyt pelastumme yksin uskosta, eikä pelastumistaan voi menettää? Uskothan sen? Ja tiedäthän, että pedon merkin ottajat eivät voi pelastua? Siis vaikka olisivat uskossa, heillä ei ole pelastusvarmuutta, jos ottavat merkin. Tämä saattaa tuntua sinusta monimutkaiselta, mutta ei ole, jos ajattelet selkeästi etkä yritä vääntää jotain omaa teoriaa. Siis: Mitä tapahtuisi armon ajan uskovalle, joka ottaisi pedon merkin? Vastaa tähän kysymykseen. Joutuuko Jumala perumaan lupauksensa pelastuksen varmuudesta vai uhkauksensa helvetisytä merkin ottajalle? Väitätkö, että Jumala puhuisi itsensä ristiin tuolla tavalla?

        Lue ylempänä oleva vastineeni:


        Anonyymi
        20.09.2022 08:54


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Ja tempaus siis tapahtuu Jeesuksen tulemuksessa, eli morsian temmataan Herraa VASTAAN YLÄILMOIHIN ja sitten Herra tulee ja tuhoaa kadotuksen lapsen tulemuksensa ilmestyksellä."

        Omatekoisessa selityksessäsi Jeesus siis tulisi vihan ajan lopussa, tempaisisi meidät taivaaseen ja jäisi itse tekemään selvää jälkeä vihollisistaan Harmagedonissa? Sitten minne Jeesus menisi? Taivaaseenko, jossa me odottelimme, vaikka Raamattu sanooa, että Jeesus tempaa meidät sinne, missä hän on? Ilmestyskirjassa kerrotaan, että Jeesus tulee Harmagedoniin PYHIENSÄ KANSSA, eli siis me seuraamme häntä. Hän tulee, kun hänen oma kansansa, juutalaiset, uskovat häneen ja huutavat häntä avukseen. Jaakobin ahdistuksen aika on juutalaisia varten.

        Mietipä tätä: Jos olisi niin kuin sinä pintapuolisesti olet muutaman jakeen pohjalta väärin olettanut, ettyä armon ajan uskovat jäisivät vihan aikaan. Ymmärräthän, että nyt pelastumme yksin uskosta, eikä pelastumistaan voi menettää? Uskothan sen? Ja tiedäthän, että pedon merkin ottajat eivät voi pelastua? Siis vaikka olisivat uskossa, heillä ei ole pelastusvarmuutta, jos ottavat merkin. Tämä saattaa tuntua sinusta monimutkaiselta, mutta ei ole, jos ajattelet selkeästi etkä yritä vääntää jotain omaa teoriaa. Siis: Mitä tapahtuisi armon ajan uskovalle, joka ottaisi pedon merkin? Vastaa tähän kysymykseen. Joutuuko Jumala perumaan lupauksensa pelastuksen varmuudesta vai uhkauksensa helvetisytä merkin ottajalle? Väitätkö, että Jumala puhuisi itsensä ristiin tuolla tavalla?

        Tuohon viimeiseen sepustukseesi vastine vielä:

        Raamattu sanoo lopunajasta hyvin selvästi sen, että:

        1) Laaja LUOPUMUS tapahtuu !

        2) Moniaat luopuvat uskosta !

        Kiellätkö sinä nämä ?

        1. kirje Timoteukselle 4
        1 Mutta Henki sanoo selvästi, että tulevina aikoina moniaat luopuvat uskosta ja noudattavat villitseviä henkiä ja riivaajien oppeja
        2 valheenpuhujain ulkokultaisuuden vaikutuksesta, joiden omatunto on poltinraudalla merkitty

        3 Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
        4 tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
        5 Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?
        6 Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.
        7 Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,
        8 niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,
        9 tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä
        10 ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.
        !!!
        11 Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,
        12 että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.
        !!!

        Armon aika tarkoittaa aikaa, jolloin voi pelastua, eli ottaa pelastuksen vastaan, ei sitä, mitä sinä omasta päästäsi kuvittelit ja sepustit !

        7 Sentähden, niinkuin Pyhä Henki sanoo: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä,
        8 Älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa, kiusauksen päivänä erämaassa,
        9 jossa teidän isänne minua kiusasivat ja koettelivat, vaikka olivat nähneet minun tekojani neljäkymmentä vuotta;
        10 sentähden minä vihastuin tähän sukupolveen ja sanoin: 'Aina he eksyvät sydämessään'; mutta he eivät oppineet tuntemaan minun teitäni;
        11 ja niin minä vihassani vannoin: 'He eivät pääse minun lepooni'."
        12 Katsokaa, veljet, ettei vain kenelläkään teistä ole paha, epäuskoinen sydän, niin että hän luopuu elävästä Jumalasta,
        13 vaan kehoittakaa toisianne joka päivä, niin kauan kuin sanotaan: "tänä päivänä", ettei teistä kukaan synnin pettämänä paatuisi;
        14 sillä me olemme tulleet osallisiksi Kristuksesta, kunhan vain pysymme luottamuksessa, joka meillä alussa oli, vahvoina loppuun asti.
        15 Kun sanotaan: "Tänä päivänä, jos te kuulette hänen äänensä, älkää paaduttako sydämiänne, niinkuin teitte katkeroituksessa",
        16 ketkä sitten, vaikka kuulivat, katkeroittivat hänet? Eivätkö kaikki, jotka olivat Mooseksen johdolla lähteneet Egyptistä?
        17 Mutta keihin hän oli vihastunut neljäkymmentä vuotta? Eikö niihin, jotka olivat syntiä tehneet, joiden ruumiit kaatuivat erämaahan?
        18 Ja keille hän vannoi, etteivät he pääse hänen lepoonsa? Eikö tottelemattomille?
        19 Ja niin me näemme, että he epäuskon tähden eivät voineet siihen päästä

        Niin kauan kun sanotaan vielä, että "Tänä päivänä", sillä se aika päättyy ja armon aika loppuu ajallansa.


    • Anonyymi

      Suomeen on tulossa valtava herätys jossa pelastuu n 2,5 milj.

      • Anonyymi

        Ei ole näkyvissä suurta herätystä. Naiset vaan ovat pastoreina/pappeina Raamatun vastaisesti. Homo ja lesboliitot ovat laajalti hyväksyttyjä. Jumalan antamasta sapatista kuuluu yhäti julistusta: Uuden Liiton sapatti ei ole des lauantai.

        1234567---


    • Anonyymi
      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässä sanotaan sama asia että herätys tulossa.

        https://www.tv7.fi/arkki/martin-ja-mirjan-matkassa/tv7-valmistautuu-heratyksen-aikaan_p81931/

        sattumalta luin tämän ketjun ja sitten sattumalta katsoin tv7:n videon jossa samaa asiaa Mirja puhuu ihmeellisesti.

        Ei ole tulossa herätystä ennen tempausta. Tempauksesta tänne jääneistä monet tulevat uskoon, mutta silloin ei enää eletä armon aikaa. Pelastumisvarmuutta ei saa sillä hetkellä, kun uskoo, vaan pyhän hengen voi menettää. Suuri joukko mestataan uskonsa tähden, niin kerrotaan Ilmestyskirjan loppupuolella. Näin he pelastuvat uskonsa JA tekojensa kautta.

        Suuria joukkoja keräävät show-saarnurit eivät luo hetätystä, vaan ovat osa luopumusta, joka on pahenemassa. Nämä tunnistaa esimerkiksi näistä: He (englanninkieliset) eivät käytä King James Raamattua, vaan jotain kaupallista väännöstä. He eivät puhu parannuksen teosta, helvetistä. He puhuvat siitä, miten Jumala rakastaa sinua sellaisena kuin olet, mutta eivät kerro, että Raamattu sanoo, että Jumala RAKASTI meitä niin, että kuoli puolestamme. He eivät kerro, että Jumala vihaa syntiä. He eivät puhu homottamista vastaan. Monet eivät vastusta edes syntymättömien vauvojen tappamista äitinsä kohtuun. Heidän lavashownsa sisältää tanssia, rokkia, hämärää valaistusta (paholainen rakastaa pimeyttä, kristityt valoa). He vetoavat ihmisen fyysiseen puoleen ja tunteisiin. He eivät opeta Raamattua, vaan self-help -tyyppistä motivoivaa puhetta. Noiden massaseurakuntien johtajat lentelevät suihkukoneilla ja asuvat valtavissa kartanoissa. Heille onb tärkeää kasvattaa porukkaansa ja saada yhä enbemmän tuloja heistä, ei se, onko kukaan heistä uskossa. Kuinkahan moni noista saarnureista on itse pelastunut? Veikkaan, että harva.

        Oikeat uskovat löytyvät pienistä kirkoista, esimerkiksi Charles Lawson ja David Peacock ja Robert Breaker.


    • Anonyymi

      Tämä profetia on jo toteutunut ja jokaisen silmien edessä:
      Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

    • Anonyymi

      Tänään haudataan maailman viimeinen, selkärankainen, aina arvokkaasti esiintynyt ja Jumalaa kunnioittanut valtionjohtaja, nk. vanhan ajan monarkki, kuningatar Elisabet.

      Katson Yle Areenan vielä jatkuvaa suoraa lähetystä ja kuvissa mm. ihmiset heittelevät kukkakimppuja hänen kohti Windsorin linnaa kulkevan ruumisautonsa eteen. Tienvarret täynnä ihmisiä 40 km:n matkalla.

      Hän on nyt Herransa luona, ei enää maallisena kuningattarena, vaan Jeesusta tunnustaneena jumalanlapsena.

      Se mikä on haudattu, on haudattu.

      Uskon, että tämä päivä saattaa olla myös nk. antikristuksen julkinen valtaannousupäivä. Tosin niin, ettei ainakaan maailma häntä heti tunnista. En nyt tässä ota kantaa mahd. henkilöön, tiettyjä ajatuksia on, mutta mahd. hän ehkä onkin ei-aivan-ennalta-arvattava henkilöllisyys.

      "Yllätyksiä" tulossa.

      • Anonyymi

        Mihinkäs bobbyt nyt marssivat?
        Vastaanottamaan autoa?

        (Rivit eivät ole yhtä suorat kuin venäläisillä paraateissaan: siellä on aina viivasuora järjestys!)


      • Anonyymi

        Vai Herransa luona. Kuollut pannaan maan multiin, henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Toisessa tulemuksessaan Jeesus HERÄTTÄÄ omansa kirkastetussa ruumiissa. Heräjä sinä, joka maan tomussa makajat. Siis vasta kun herätetään hänestä tulee tietoinen. Elossa olevat pyhät muutetaan, ja näin Jeesus toisessa tulemuksessaan vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.
        En näkee sitten ketkä on pelastettuja, ketkä eivät.

        1234567---


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vai Herransa luona. Kuollut pannaan maan multiin, henki palajaa Jumalan tykö, joka on sen antanutkin. Toisessa tulemuksessaan Jeesus HERÄTTÄÄ omansa kirkastetussa ruumiissa. Heräjä sinä, joka maan tomussa makajat. Siis vasta kun herätetään hänestä tulee tietoinen. Elossa olevat pyhät muutetaan, ja näin Jeesus toisessa tulemuksessaan vie heidät yhdessä 1000 vuodeksi taivaaseen.
        En näkee sitten ketkä on pelastettuja, ketkä eivät.

        1234567---

        Esitin kristillisen uskon mukaisen oletuksen.

        Ymmärrän, että adventistit ovat tässäkin "toista mieltä".
        Tämähän on teidän koko olemassaolonne tarkoitus!

        Luuk. 23: 42-43
        42 Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
        43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Esitin kristillisen uskon mukaisen oletuksen.

        Ymmärrän, että adventistit ovat tässäkin "toista mieltä".
        Tämähän on teidän koko olemassaolonne tarkoitus!

        Luuk. 23: 42-43
        42 Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi".
        43 Niin Jeesus sanoi hänelle: "Totisesti minä sanon sinulle: tänä päivänä pitää sinun oleman minun kanssani paratiisissa."

        Maasta olet sinä tullut, ja maaksi sinun jälleen tuleman. Herramme Jeesus on sinut herättävä viimeisenä päivänä kuolleista. Näin myöskin papit sanovat.

        1234567---


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        On ihana osa joka ottaa armon Kristuksessa, kun hän siirtyy kuolemasta elämään niin hän siis elää vaikka hänen ruumiinsa kuolee. Jeesus lupasi noutaa hänen sieluruumiin valmistamansa taivaan paratiisi huoneeseen.


      • Anonyymi

        Jaa, pitää katsoo. onko tässä 2,6miljoonassa tai kysynkin monta ihmistä Suomessa on ja 2,6miljoonaa suomalaistako uudestisyntyy jo nykyisten uudestisyntyneiden lisäksi vai onko 2,6miljoonaa suomalaisten yhteismäärä , jotka tulee nykyisistä helvettiin menossa olevista?


    • Anonyymi

      Ns. vanhat kirrkokunnat ovat ne, joista on profetoitu: Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,
      tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.
      Katolinen ja sen tytärkirkot julistavat opillaan olevansa Jumala. Ns. vanhoilla kirkklokunnilla on hallussaan pelastus, eikä heidän kirkkojen ulkopuolella ja ilman sakramentteja kukaan pelastu.

      • Anonyymi

        Kadotuksen lapsi on luonnollinen ihminen, ei mikään kirkko.

        Se on Raamatussa selvästi kerrottu.

        Hän siis asettuu aikanansa rakennettavaan 3:een temppeliin Jerusalemiin ja julistautuu siellä Jumalaksi, eli antikristus, joka siis esittää Jeesusta, ja jonka siis uskosta osattomat juutalaiset ottavat vastaan vapahtajanaan !

        Tämän vahvistaa se, että Jeesus tulemuksessaan tulee ja tuhoaa hänet ja halkaisee Öljymäen, jonka kautta Israelin kansan jäännös pakenee googin sotilaita / sotaa.


    • Anonyymi

      Luopumus on jo tapahtumassa, mutta uskovien ylöstempauksen jälkeen se pahenee vielä. Uskoisin, että silloin palvotaan saatanaa avoimesti. Jo nyt satanistit ovat alkaneet astua julkisuuteen. Katsokaapa youtubesta Altiyan Childsin pitkä (5 tuntia) hyvä dokumentti aiheesta: https://www.youtube.com/watch?v=7Eeo-82Eac8

      Vihan vuosina kristinusko ja juutalaisuus luullakseni kriminalisoidaan. Krislam on jo virallistanut olemassaolonsa (paavi, muhamettilaiset ja farisealaisjuutalaiset). Kaikki sairas seksuaaslisuus tehdään lailliseksi. Kaliforniassa on jo nyt kannibaaliravintola. Vihan vuosien nälänhätä johtanee ihmissyöntiin laajasti, ja myös ihmisten uhraamiseen saatanalle. Luulen, että pedon merkki on uskollisuuden vala saatanalle. Ymmärtääkseni nyt armon ajassa entinen satanistikin voi pelastua tekemällä parannuksen, mutta tuolloin ei. Eli onko siinä merkissä vielä jotain muuta? Ehkä jotain, joka muuttaa ihmisyyttä, DNA:ta?

      Nyt on viimeiset hetket tulla uskoon ja pelastua pian alkavasta Jumalan vihan ajasta.

      • Anonyymi

        Luopumus on tapahtumassa nyt, ei enää Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen. Jeesuksen toisen tulemisen jälkeen ei voi kukaan enää pelastua, sillä KAIKKI kaikkien kansojan jumalattomat saavat surmansa Hänen ilmestyksestään.

        Tämä aika jota elämme on aikaa tehdä parannus, kumpaan joukkoon kuulunet, molempiin et kuulu et.

        1234567---


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      253
      2395
    2. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      72
      1804
    3. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      172
      1521
    4. Hallitus korottaa yleisen arvonlisäveron 25,5 prosenttiin

      Yleisen arvonlisäveron kiristäminen 1,5 prosenttiyksiköllä on hallituksen järein toimi kehysriihessä. Se voi tuoda valti
      Perussuomalaiset
      332
      1506
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      41
      1055
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      84
      939
    7. Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!

      Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
      Suomalaiset julkkikset
      5
      795
    8. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      176
      780
    9. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      204
      727
    10. Ettet vaan pety niin

      Varoitan etukäteen kaiken kokemamme jälkeen että en tule laittamaan viestiä enää (ensin) enkä lähestymään (ensin) enää.
      Ikävä
      50
      720
    Aihe