https://www.msn.com/fi-fi/viihde/uutiset/sankaripoliisi-heidi-foxell-naimisissa-rakkautta-tihkuva-video-julki/ar-AA11ZK6v?cvid=7848d29cf61d43d7a8ac5619c2a5eda9
Foxell on työskennellyt poliisina ja siinä työssä häntä haavoitettiin.
Miten tuollainen kierous omassa itsessä vaikuttaa poliisin työn hoitamiseen?
Lespo Heidi Foxell meni naimisiin Nooran kanssa
55
2399
Vastaukset
- Anonyymi
Minä en näin muunsukuluolisena voi tätä ymmärtää ja epäilen, etteivät vääränsukupuolisetkaan ymmärrä.
- Anonyymi
Mikä sankaripoliisi? teki kokemattomuutta ammattinsa perusvirheen ilman taktisia väijytykseen 60/30 ampumasektorille ja itse asiassa jätti taktisten pukemisen siihen vaiheeseen kun oli jo ristikossa.. Otti osumaa kuin paraskin suutari joka menetti toheloinnin takia peukalonsa sorvissa. Huomiohuora mikä huomiohuora. Suomen poliisin ammattitaidottomuus on jo kansainvälinen naurunaihe muutenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sankaripoliisi? teki kokemattomuutta ammattinsa perusvirheen ilman taktisia väijytykseen 60/30 ampumasektorille ja itse asiassa jätti taktisten pukemisen siihen vaiheeseen kun oli jo ristikossa.. Otti osumaa kuin paraskin suutari joka menetti toheloinnin takia peukalonsa sorvissa. Huomiohuora mikä huomiohuora. Suomen poliisin ammattitaidottomuus on jo kansainvälinen naurunaihe muutenkin.
Tanskalainen sotilas pisti kaksi polpon pösilöä kakkaamaan pelosta housuihinsakin
https://suomen-poliisi-suuriin-rikollinen.blogspot.com/2020/12/tiesitko-taman-suomen-poliisista-osa-1.html - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Poliisi ryhmän komentaja (vanhin) hölmöili päästi kokemattoman kävelemään väärään paikkaan.Suomen poliisit ei ole vielä oppineet varsinkaan maalla että joku voi ampua kohti. Siinä ei 9mm muovipyssyllä tee mitään jos pahalla pojalla on kunnon kivääri ja osaa sitä käyttää.
- Anonyymi
Lepakko lensi puuhun ja sieltä se pas***si suuhun.
- Anonyymi
eihän tos msnnän linkis oo edes kuvaa
- Anonyymi
Näinköhän sotainvalideja
Pilkattiin kun tulivat rintamalta
Sokeana tai ilman toista jalkaa
"Mitäs läksit nii "- Anonyymi
Neuvostoliitto painosti - Ei Suomi saanut kunnioittaa omia sota sankareitaan!
Isäni haavoittui kahdesti, ja sen jälkeen teki täyden työpäivän timpurina kunnes 65 vuotiaana pääsi eläkkeelle - Anonyymi
Kommunistit puhui niin, ja oli hieman eri juttu kuin hölmöt poliisit (esimiehet) jotka menee ammuttavaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit puhui niin, ja oli hieman eri juttu kuin hölmöt poliisit (esimiehet) jotka menee ammuttavaksi.
Onks toi t sanksri suopon miehiä tai oli, noinkin nuori ja työtön, viettää naisystävn kanssa talvet espanjassa, hyvä eläke jos on eläkkeellä jne. Uskon vakaadti poliisi on aina poliisi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onks toi t sanksri suopon miehiä tai oli, noinkin nuori ja työtön, viettää naisystävn kanssa talvet espanjassa, hyvä eläke jos on eläkkeellä jne. Uskon vakaadti poliisi on aina poliisi
Mite ryssi jos joutui viraltapanon uhriksi jos oli suopon miehiä
- Anonyymi
Incel- Eeron uhri on hän.
- Anonyymi
onko Heidi suhteen "mies" ?
- Anonyymi
Vaasalainen sekopää se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaasalainen sekopää se on.
Sinäkö olet viisas? Epäilen.
- Anonyymi
mikä on se sankari teko jos ilman suojaliivejä menee nuori poliisin alku paikalle missä ammutaan kovilla katolta?
on sankaruutta jos saa luodin vatsaan?
sehän on vain uhri poliisi, ei sankari? - Anonyymi
Hyi saatana....sääliksi käy muita jos asuu kerrostalossa..
- Anonyymi
Jokaisen oma asia mitä on mutta työkaveriksi en huolisi.
- Anonyymi
Uutiset on vähissä, joten kaikki kelpaa :(
- Anonyymi
En ymmärrä miksi kenenkään naimisiin meno (tai ero) hirveästi kiinnostaa muita kuin parin läheisiä, mutta onhan se mukavaa, että ihmiset ovat onnellisia keskenään.
- Anonyymi
Se kiinnostaa vain hihhuleita.
- Anonyymi
heidi foxel ei voi syyttää ketään muuta kuin itseään tai timo olavi lillvqvistiä
- Anonyymi
Ei mitenkään missään työssä
- Anonyymi
Lespous on nyt Suomessa kovassa huudossa!
Lespoja siellä - lespoja täällä ja tuolla!
Naiset aina kapinoivat ja viimeisin hullutus on tämä lespoilu!
Kyllä lespot saisivat hävetä tekemsiään- Anonyymi
Lespous on siitäkin hyvä lempi että siitä ei synny kaltaisiasi kusipäitä vinkumaan.
- Anonyymi
heidillä tuntuu olevan henkisiä ongelmia ja kauhea halu TAAS julkisuuteen.IL uutisiin on vähän väliä tuupattu toisaikaisia muka uutisina tarinoita, jotka eivät ylitä uutiskynnystä.
- Anonyymi
supon emätinpimppi vie kaiken huomion instagramissa ei heidi foxel pääse enään ilman jalkoja julkisuuteen.
- Anonyymi
PIERUNHAJUN ERITTÄJÄ VAMMAISKYTTÄ LINKUTTAA ROLLAATTORILLA PIERUNHAJUA ERITTÄEN
- Anonyymi
Perussuomalaista ajattelua siinä.
- Anonyymi
Ampujalle olis pitänyt antaa elinkautinen!
- Anonyymi
Tää typsy tiedottaa jokaisesta elämänvaiheestaan kun kunikaallinen,, hyi helvetti mikä tyrkky.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tää typsy tiedottaa jokaisesta elämänvaiheestaan kun kunikaallinen,, hyi helvetti mikä tyrkky.
Niin no sinuakin voisi ampua tai ajaa autolla ylitse vahingon iloinen impotentti runkku,,,
- Anonyymi
Ampuja sai elinkautisen.
- Anonyymi
Olette te persut toisinaan erittäin vastenmielistä sakkia.
- Anonyymi
Kun valittavat kun runkkaan torilla tai bussissa.
- Anonyymi
Olette te vihaajat toisinaan erittäin vastenmielistä sakkia.
Suomi on vapaa maa ja saat toki runkata vaikka missä
petun virvo
- Anonyymi
Onhan se kuiteskin tatuoinu sankarin, siis äitinsä, kuvan nahkaansa. Ainoo virhe, että se leima on urosleijona.
- Anonyymi
En olisi vielä taannoin uskonut millaista pohjasakkaa Suomesta löytyy. Viittaan tällä mielipiteellä avaukseen ja sen jälkeisiin ala-arvoisiin kommentteihin.
Kauan, kauan sitten tosin tuttu kaveri ryhtyi poliisiksi. Törmättiin vapaalla kun hän oli vuoden verran toiminut poliisina. Lausui parin kaljan jälkeen kryptisesti, ettei ennen poliisiuraa ollut ymmärtänyt, kuinka paljon sontaa löytyy suomalaisista.
Avaus ja sen jälkeiset kommentit todistavat näkemyksen oikeellisuuden.- Anonyymi
Haluisiksä nyplää mun pil ii? Apina.
- Anonyymi
Äläs nyt, kännissä ja läpällä me persut näitä viestejä kirjoitellaan. Pitää olla huumorintajua...😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Äläs nyt, kännissä ja läpällä me persut näitä viestejä kirjoitellaan. Pitää olla huumorintajua...😉
Sekoitat nyt kehityshäiriöiden tuottaman idiotismin huumoriin.
- Anonyymi
Foxel oli hetero mutta kun häntä ammuttiin hirvikiväärillä hänestä tuli lesbo. On se hirveän tehokas ase...
- Anonyymi
Me emme hyväksy lesboja
- Anonyymi
spermapieruinen krp nänni ja vammaiskyttäkiima
- Anonyymi
Lespo... 🤣
- Anonyymi
Miten avaajalla noin suuri tyhmyys ja typeryys vaikuttaa töiden hoitamiseen?
- Anonyymi
tässä ketjussa elämänkallupellet ne jaksaa lässyttää huoh
ei teistä poliiseiksi ole koskaan.
- Janne J- Anonyymi
Ei tosiaankaan!
Minulla ei ole kusta päässä kuten poliiseilla riiputustetin jälkeen!
Lisäksi minä osaan lukea ja kirjoittaa ja jopa kertotaulut! Joten olen yli koulutettu poliisiksi!
- Anonyymi
Kaikkea hyvää hänelle!]
- Anonyymi
Sankarillisesti Heidi toimi. Se on poliisille kova tilanne, kun tekijä suihkii hirvikiväärillä talon katolta.
- Anonyymi
Juuri valmistunut poliisikoulusta, eikä vielä tajunnut sitä, että joku aseella osoittelija voi olla tosissaan. Eikä niitä turvaliivejäkään älynnyt laittaa päälleen jonkun pojanklopin takia!
Ketjusta on poistettu 49 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2251598- 371459
Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631299Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!741290- 781214
Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?761199Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031173- 541008
Lesken uusi
Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans181002Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per181894