Mun ihannenainen :)

Anonyymi-ap

-neitsyt
-täysin värjäämättömät hiukset
-vähintään olkapäille ulottuvat hiukset
-hiusten ja kulmakarvojen lisäksi karvaton
-ei yli- tai alipainoinen

-käyttää vähän tai ei ollenkaan meikkiä
-ei lävistyksiä (korvissa pienet joskus ok)
-ei tatuointeja
-pukeutuu tyylikkäästi
-170-175 cm pitkä

-kaunis
-normaalista perheestä
-kaunis
-hyvät vartalonpiirteet

-ei ole uraohjus, varsinkaan lakimies tai finanssi
-ei julkaise itsestään kuvia nettiin
-ei miespuolisia kavereita
-ei tee miesmäisiä asioita

HUOM. Tämä on IHANNEnainen. Kukaan teistä ei näihin pysty. Älkää antako sen masentaa. Kannattaisi kuitenkin pyrkiä listattuihin ominaisuuksiin

105

3352

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ihanne juu, mutta mihin hittoon tarttet neitsyttä?

      • Anonyymi

        Siihen, ettei kestä lainkaan mahdollista vertailua.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siihen, ettei kestä lainkaan mahdollista vertailua.

        Aivan mahdollista, mutta odotellaanpa vielä jos ap itte jaksais kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen, ettei kestä lainkaan mahdollista vertailua.

        Juurikin tämä, muutoin naiselle riittää yksi ja ainoa kerta tuollaisen kanssa ja nostaa välittömästi kytkintä kun tietää parempaakin saavan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tämä, muutoin naiselle riittää yksi ja ainoa kerta tuollaisen kanssa ja nostaa välittömästi kytkintä kun tietää parempaakin saavan.

        Itse asiassa faktisesti nimenomaan neitsyt ei voi tietää, että parempaakin olisi saatavilla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin tämä, muutoin naiselle riittää yksi ja ainoa kerta tuollaisen kanssa ja nostaa välittömästi kytkintä kun tietää parempaakin saavan.

        🙌🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siihen, ettei kestä lainkaan mahdollista vertailua.

        Miksi tartteisi vertailla kestäsikkö ihte jos nainen tokasiskin sulle että sul on pienempi kun mun edellisellä oli


      • Anonyymi

        Sillä on pieni muna, eikä neitsyt paremmasta vielä tiedä...vielä


    • Neitsyyden ihailijat ovat takapajuisia sovinistisikoja. 👀🌹

      • Anonyymi

        Mihin toi nyt perustuu?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mihin toi nyt perustuu?

        Se niiku perustuu kahteen asiaan, 1) sovinismiin, 2) sikamaisuuteen. 🌹👀


    • Anonyymi

      Millaiset asiat ovat sinusta "miesmäisiä asioita"? Entä millainen on "normaali perhe"?

      • Anonyymi

        miesmäisiä asioita:
        -metsästys
        -öyhötys
        -autolla ajelu

        normaali perhe:
        -ydinperhe
        -ei väkivaltaa/murhia


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miesmäisiä asioita:
        -metsästys
        -öyhötys
        -autolla ajelu

        normaali perhe:
        -ydinperhe
        -ei väkivaltaa/murhia

        Jaahans ... kannattaa sitten miettiä jotain muslimimaata, jossa naiset eivät autolla ajele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahans ... kannattaa sitten miettiä jotain muslimimaata, jossa naiset eivät autolla ajele.

        Siinä on sellanen hieno ero, että ajaako vai ajeleeko

        Vaikea selittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sellanen hieno ero, että ajaako vai ajeleeko

        Vaikea selittää.

        Eli autolla ajamista täytyy inhota. No sitten otat naisen, jolla on ihan saatanallisen huono auto,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli autolla ajamista täytyy inhota. No sitten otat naisen, jolla on ihan saatanallisen huono auto,

        Joo tajusit. Juurikin noin että ajaa vaan siirtyäkseen eikä Ajele niinku miehet


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tajusit. Juurikin noin että ajaa vaan siirtyäkseen eikä Ajele niinku miehet

        Siis valtaosa miehistäkinhän ihan vaan ajaa, ei ajele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis valtaosa miehistäkinhän ihan vaan ajaa, ei ajele.

        Varsinkin, jos autolla ajaa paljon (kuten itse edellisessä työssäni ajoin), niin autolla ajeleminenmuuten vaan ei voisi vähempää kiinnostaa. Eli toinen vaihtoehto: ota nainen, joka autoa työkseen. Sellainen ei taatusti muuten vaan ajele.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sellanen hieno ero, että ajaako vai ajeleeko

        Vaikea selittää.

        Ja sit vielä, ajatteleeko? Kokeile ihmeessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis valtaosa miehistäkinhän ihan vaan ajaa, ei ajele.

        Nyt on kyllä aikoihin paras ketju. Tää on hauskaa 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis valtaosa miehistäkinhän ihan vaan ajaa, ei ajele.

        Parta ajetaan, ei ajeleta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parta ajetaan, ei ajeleta.

        "miesmäisiä asioita:
        -metsästys
        -öyhötys
        -autolla ajelu"

        Autollako sä partasi ajelet? Mahtaa olla iso naama, tai vaihtoehtoisesti hyvin pieni auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miesmäisiä asioita:
        -metsästys
        -öyhötys
        -autolla ajelu

        normaali perhe:
        -ydinperhe
        -ei väkivaltaa/murhia

        Eli siis mahdollinen alkoholismi olisi sallittua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on sellanen hieno ero, että ajaako vai ajeleeko

        Vaikea selittää.

        Karvat ajellaan autolla ajetaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahans ... kannattaa sitten miettiä jotain muslimimaata, jossa naiset eivät autolla ajele.

        Niinpä ja ydinperhe ajatus. Monissa maissa ydinperheet kyllä tekevät kunniamurhia.. mutta eivät pidä naisten murhaamista vääränä.. kirjoittaja vaikuttaa just sellaselta et nainen kynnysmatto miehelle. Suvun omaisuus jonka saa tappaa jos ei neitsyt tai raiskattu..
        Aloittajan täytyy olla sovinisti .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        miesmäisiä asioita:
        -metsästys
        -öyhötys
        -autolla ajelu

        normaali perhe:
        -ydinperhe
        -ei väkivaltaa/murhia

        Voi hyvänen aika! Miten niin on miesmäistä ajaa autolla?
        Itselläni työmatka venyisi tunteihin, jos en ajaisi omalla pienellä nätillä autollani.

        Tuo on hiukan kummallinen käsitys.


    • Anonyymi

      Mummielestä vaaditaan isoo rohkeutta, et noin törkysen listan esittää ees täällä netissä. Gimmat on varmaan hihkuna tommosen perässä. Terv. Kyöpeli 👻

      • Anonyymi

        Miten tää on törkynen lista?


      • Anonyymi

        Mitä törkyistä tuossa mielestäsi oli? Vaikka olen nainen (tai ehkä juuri siksi) en näe tuossa mitään törkyistä. Saahan sitä toivoa ja jos nuo oikeasti ovat aloittajalle oleellisia asiota niinsiitä vaan.


      • Ei kai tuo nyt törkynen lista ollut, ihan arkisia ja länsimaissakin laillisia asioita. Saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta...

        Ja tuo lista on sellainen, että kannattaisi ap.n muuttaa välittömästi Lähi-Itään, koska siellä tuon listan saa toteutumaan hyvin helposti.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei kai tuo nyt törkynen lista ollut, ihan arkisia ja länsimaissakin laillisia asioita. Saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta...

        Ja tuo lista on sellainen, että kannattaisi ap.n muuttaa välittömästi Lähi-Itään, koska siellä tuon listan saa toteutumaan hyvin helposti.

        En halua siihen kulttuuriin. Tasa-arvoon uskon kuitenkin


      • Anonyymi kirjoitti:

        En halua siihen kulttuuriin. Tasa-arvoon uskon kuitenkin

        Siinä tapauksessa melko varmasti joudut tosiaan hiukan tinkimään ihanteestasi... Tosin jos nappaat listalta pois neitsyyden ja henkilön pituuden, voi olla ettet muusta enää joudu tinkimään.


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Siinä tapauksessa melko varmasti joudut tosiaan hiukan tinkimään ihanteestasi... Tosin jos nappaat listalta pois neitsyyden ja henkilön pituuden, voi olla ettet muusta enää joudu tinkimään.

        Mä en oo tinkiny mistään ikinä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en oo tinkiny mistään ikinä

        Onnea matkaan siis


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Ei kai tuo nyt törkynen lista ollut, ihan arkisia ja länsimaissakin laillisia asioita. Saahan sitä toivoa vaikka kuuta taivaalta...

        Ja tuo lista on sellainen, että kannattaisi ap.n muuttaa välittömästi Lähi-Itään, koska siellä tuon listan saa toteutumaan hyvin helposti.

        Mun mielestä on hieman törkyinen ja alistaa naisia. Kyllä, tällainen ajattelutapa yhä haittaa monien ajatuksia miten naisia kohdellaan. "Pojat on poikia " sana ei liity aloitukseen mutta sekin sana muuttaa yhteiskuntaa haitalliseksi vaikka on vain sana. Sanat muuttaa ihmisten käytöstä teoiksi. Naisista saa vaatia sitä tätä. Mut jos nainen valittaa mitä kamaluuksia mies tekee kaikki vaan nauraa.. Mun Pointti on se, et kyllä, tälläiset kirjoitukset satuttavat monia tyttöjä ympäri maailmaa, jopa suomalaisia naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mun mielestä on hieman törkyinen ja alistaa naisia. Kyllä, tällainen ajattelutapa yhä haittaa monien ajatuksia miten naisia kohdellaan. "Pojat on poikia " sana ei liity aloitukseen mutta sekin sana muuttaa yhteiskuntaa haitalliseksi vaikka on vain sana. Sanat muuttaa ihmisten käytöstä teoiksi. Naisista saa vaatia sitä tätä. Mut jos nainen valittaa mitä kamaluuksia mies tekee kaikki vaan nauraa.. Mun Pointti on se, et kyllä, tälläiset kirjoitukset satuttavat monia tyttöjä ympäri maailmaa, jopa suomalaisia naisia.

        "Mun mielestä on hieman törkyinen ja alistaa naisia."
        -Alistaa miten, tarkalleen ottaen?

        "Kyllä, tällainen ajattelutapa yhä haittaa monien ajatuksia miten naisia kohdellaan."
        -Ei todellakaan, koska vastuu kohtelun sietämisestä tai sietämättä jättämisestä on em. tilanteessa sillä naisella. Ihan yhtälailla miestä voi kohdella kuin tiskirättiä, mutta se on sen miehen oma valinta suostuuko vai eikä suostu siihen.

        "Naisista saa vaatia sitä tätä."
        -Eipä turhaan oikaista, myös miehiltä vaaditaan kaikkea mahdollista.

        "Mut jos nainen valittaa mitä kamaluuksia mies tekee kaikki vaan nauraa."
        -Ja jos mies valittaa vastaavasta, että nainen tekee kamaluuksia, niin väheneekö nauru? No ei todellakaan, edes poliisi ei ota vakavasti.

        "Pointti on se, et kyllä, tälläiset kirjoitukset satuttavat monia tyttöjä ympäri maailmaa, jopa suomalaisia naisia."
        -Eivät satuta, kirjoitus itsessään ei satuta ketään. Ja sitä paitsi, mitä jos annettaisiin kaikkien tyttöjen ympäri maailman ihan itse päättää satuttaisiko ko. kirjoitus heitä vai ei? Juu, näin tehdään.


    • Anonyymi

      Voi ei, eikö saa olla ripsiä?! Jos revin ne irti, kelpaanko sitte?

      • Anonyymi

        Ei ne oo karvoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne oo karvoja

        No mitä ne sit on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mitä ne sit on?

        Ripsiä


    • Anonyymi

      Tuon listan vuoksi aloittaja on vielä neitsyt.

      • Anonyymi

        Niin?


    • Anonyymi

      No siinä olet oikeassa, että tuohon listaan en yllä. Tosin täytyy todeta, etten koe mitään tarvetta "yltääkään" siihen. En meinaan itse ole ihan varma onko noista mikään varsinaisesti tavoittelemisen arvoinen asia. En tarkoita, että olisivat välttämättä pahojakaan, vaan itselleni hyvin yhdentekeviä juttuja.

      - en ole, mulla on lapsikin (kauheeta)
      - juu, ei ole värjätty (mutta et uskois jos näkisit hiukseni, kun niitä aina luullaan värjätyiksi)
      - no juu, ulottuvat vyötäisille
      - tuskinpa koskaan täysin karvaton (varmasti vähintään joku varvaskarva on johonkin jäänyt)
      - indeksien mukaan normaalipainoinen, mutta ihmisillä on mielipiteensä

      - joskus käyttää ja joskus ei käytä
      - korvalävistykset löytyy, mutta en muista koska on viimeksi ollut korut korvissa
      - ei ole tatuointeja
      - mitähän tuo "tyylikäs pukeutuminen" nyt sitten mahtaakaan tarkottaa
      - kymmenen senttiä liian lyhyt

      - kauniiksikin on haukuttu
      - mikä hitto on "normaali perhe" ... tuskinpa täyttyy
      - mitä tarkottaa "hyvät vartalonpiirteet" ... no jaa mielipidekysymys tämäkin

      - ei lakimies, ei finanssi, enkä käsittääkseni uraohjus ... en tavottele suurta urakehitystä, mutta mä rakastan duuniani ... okei ei varmaankaan sais tykätä työstään
      - no ei julkase, kun ei musta edes ole mitään kuvia ... eikä tule
      - löytyy miespuolisia kavereita, kovin paljon muuta ei löydykään, sattuneista syistä
      - en tiedä mitä ihmettä "miesmäiset asiat" ovat, mutta ehkä en muuta teekään kuin noita


      Eli hyvä juttu, en kalpaisi.

      • Anonyymi

        No ton perusteella 95% miehistä sut kelpuuttaa. Älä masennu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ton perusteella 95% miehistä sut kelpuuttaa. Älä masennu

        no harvassahan ne ovat, jotka eivät olisi kelpuuttaneet. Ongelma on se, että mulla on tiukemmat vaatimukset. Tuossa sun listassasi kun ei ollut musta mitään oleellista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no harvassahan ne ovat, jotka eivät olisi kelpuuttaneet. Ongelma on se, että mulla on tiukemmat vaatimukset. Tuossa sun listassasi kun ei ollut musta mitään oleellista.

        No vaikutatkin jotenkin häiriintyneeltä sovinistille, joten ei ihme ettei naiset sua halua. Olet aivan sairas!


    • Anonyymi

      Kylläpä nyt masennus iski.

    • Anonyymi

      Minä olen kaikkea tota. Paitsi olen 177 pitkä😄

      • Anonyymi

        Nyt kyllä harmittaa kaverin puolesta, jos pienellä neuvottelulla suopuis tinkimään pari senttiä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kyllä harmittaa kaverin puolesta, jos pienellä neuvottelulla suopuis tinkimään pari senttiä?

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Mitenkäs luonne?
        Ai niin, siitä ei puhuttu, sovitte yhteen :)


    • Anonyymi

      kiinnostaa kovasti miltä itse näytät....

      • Anonyymi

        Kaikkia naisia tuntuu kiinnostavan


    • Anonyymi

      Jännää miten ulkonäköpainotteisia nämä pienten poikien listat on. Pitää ihannenaistaan objektina eikä elävänä henkilönä, jolla on tunteet. Hanki sellainen aikuisten muovinukke, se ei hyvällä tuurilla kirmaa sua karkuun.

    • Anonyymi

      No kaverin ihanteet nyt ovat IHANTEITA, kompromissien tekoa voi harkita sitten joskus kun siltä alkaa tuntumaan :)

    • Anonyymi

      Ehkä jostain postimyyntifirmasta sitten, ukrainasta voi saada nyt alehintaan.

    • Anonyymi

      Ihan älytöntä vaatia tämän ikäiseltä naiselta neitsyyttä. Eiköhän jokainen ole jo seksiä harrastanut ainakin kerran elämässään.

    • Anonyymi

      Saat kyllä reippaasti hangata kämmentä,ei löydy!

    • Anonyymi

      ompa vaatimukset.onkohan hän itsekkään mikään pulmunen.must tuntuu et häkkilintua vailla,juohtuu sanat olin kiinni olin vanki yhä muistan tuskan sen....,oolaapa lanka laulun nimi,katri helena lauloi,

    • Anonyymi

      Ajattelit sitten olla parisuhteessa koko perheen kanssa? Tarkottaako se, että sun omaa perheesikin kuuluu sitten siihen samaan parisuhteeseen? Ovatko he normaaleja?

    • Anonyymi

      Olis kyllä kiva tietää minkä ikäinen ap on :D... Nimittäin jos vielä yli 20 vuotiaana löydät naisen joka on neitsyt, niin hän tuskin on sieltä kauneimmasta päästä :D:D... Enkä ymmärrä mikä itseisarvo tällä kuitenkaan on, alkaa kumminkin jossain kohtaa kiinnostaa, millasta olisi jonkun toisen kanssa kokeilla.. Usein naiselta vaaditaan, että pitää olla neitsyt tai vähintään kumppaneita tosi vähän, MUTTA sitten toistaalta pitää haluta PALJON seksiä ja olla hirveän himokas seksipeto. Miten vaalia neitsyyttä ja olla samaan aikaan seksipeto? Sitte toiseksee, en ymmärtänyt miksi nainen ei saisi olla kiinnostunut urastaan, ts. taloudellisesta itsenäisyydestä ja vakavaraisuudesta. Kuitenkin sitten kiukuttelisit, kun nainen on "siivellä eläjä". Itse törmännyt tähän, että mies vaatii, että kaikki pitäisi maksaa puoliksi, mutta nainen ei kumminkaan sais tienata tai olla työorientoitunut... Monesti vaaditte ristiriitaisia asioita.

      • Anonyymi

        Ei nyt anneta ikävän realismin pilata aloittajan listaa.

        Vaan kyllä, vaatimukset ovat usein keskenään hyvin ristiriitaisia. Naisen pitää olla kaunis ja seksikäs sekä seksinhimoinen ja kokeiluhaluinen, mutta neitsyt. Lisäksi hänen tosiaan pitää elättää itsensä, eikä kysellä miehen rahojen perään, mutta työstään ei saa pitää ja koulutusta ei saa olla hankkinut. Vaan ei sitä elatustaan saa sillä ulkonäöllään ja seksikkyydelläänkään hankkia esim. niillä nettikuvilla. Ja siis naisen pitää olla kaunis ja huolehtia ulkonäöstään ja pukeutua "tyylikkäästi", tekemättä töitä ja olematta lainkaan kouluttautunut, mutta myöskin käyttämättä siihen miehen rahoja. Ja siis meikata ei saa, mutta kaunis pitää olla ja kauneuden vertailukohta ovat tietysti ne meikatut ja filtteröidyt instagram mallit jne. Ja kroppa pitää olla upea, mutta aikaa ja vaivaa sen kropan eteen ei tietenkään saa nähdä ja taas vertalukohtana ovat tietenkin filtteröidyt ja kuvamanipuloidut somekuvat.

        Joidenkin elämä on kovin vaikeaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nyt anneta ikävän realismin pilata aloittajan listaa.

        Vaan kyllä, vaatimukset ovat usein keskenään hyvin ristiriitaisia. Naisen pitää olla kaunis ja seksikäs sekä seksinhimoinen ja kokeiluhaluinen, mutta neitsyt. Lisäksi hänen tosiaan pitää elättää itsensä, eikä kysellä miehen rahojen perään, mutta työstään ei saa pitää ja koulutusta ei saa olla hankkinut. Vaan ei sitä elatustaan saa sillä ulkonäöllään ja seksikkyydelläänkään hankkia esim. niillä nettikuvilla. Ja siis naisen pitää olla kaunis ja huolehtia ulkonäöstään ja pukeutua "tyylikkäästi", tekemättä töitä ja olematta lainkaan kouluttautunut, mutta myöskin käyttämättä siihen miehen rahoja. Ja siis meikata ei saa, mutta kaunis pitää olla ja kauneuden vertailukohta ovat tietysti ne meikatut ja filtteröidyt instagram mallit jne. Ja kroppa pitää olla upea, mutta aikaa ja vaivaa sen kropan eteen ei tietenkään saa nähdä ja taas vertalukohtana ovat tietenkin filtteröidyt ja kuvamanipuloidut somekuvat.

        Joidenkin elämä on kovin vaikeaa.

        Ai niin ja kaikkein hauskin näistä ristiriitaisista vaatimuksista on, että pinnallinen ei saa olla, mutta pintaan pitäisi silti keskittää kaikki huomionsa.


    • Anonyymi

      Toinen mielenkiintoinen kysymys olisi, että onko ap itselläsi naispuolisia kavereita? Tähänkin tekopyhyyteen törmännyt, että mies sanoo, että "en sitten halua, että sulla on miespuolisia kavereita, joiden kanssa kävisit esimerkiksi kahvilla" ja sitten ite juostaan salaa naispuolisen "kaverin" luona "kahvittelemassa" :D.

    • Anonyymi

      Mä haluun kanssa tehä, miehestä. Mikä ois kun ihanne mies (tää ei tietty varmaan kelpaa kenellekään muulle).

      -Tummat hiukset mutta ns. Hyvin suomalaista sukua. Ehkä pohjosemmasta suomesta kotoisin, koska erilaiset geenit on tärkeät
      -183-193cm pitkä
      -95-110kg
      -pehmeän lihaksikas, eli ei trimmi eikä yhtään hintelä
      -vahva, fyysisesti ja psyykkisesti
      -alakerran mitoituksen pitää olla sopiva. Liian iso ei ole hyvä eikä liian pieni
      -hyvä hiuskasvu, runsas parta
      -ei lävistyksiä, ainakaan montaa, hyvällä maulla tatuoinnit on jees
      -trimmaa alakertaa muttei vedä itseään posliiniksi

      -ei lapsia
      -kokenut seksissä, halukas kokeilemaan kaikkea
      -avomielinen, ei mustasukkainen
      -siisti, mutta ei akkamainen
      -fiksusti talouden hoitanut, ammatilla ei väliä kunhan tekee työtä mistä pitää ja voi hyvin
      -harrastava, mielellään innostunut yhdessä tekemiseen mutta ei tunge kaikkialle mukaan
      -haluaa omia lapsia
      -somekäytös asiallisen pikkutuhmaa, ei joka päivä naamakuvaa joka kanavaan
      -naispuoleisia kavereita, sellaisiakin joiden kanssa voisi kavereiden ja oman kumppanin kanssa puuhailla

      -huomioon ottava, eli synttärit, vuosipäivät ei "unohdu"
      -normaalia halukkaampi yksilö

      -ai joo, tärkeä ei katso urheilua


      Tuleekohan nyt monelle pahamieli? Kyllä me naisetkin osataan.
      Oma puoliso täytti aika monta kriteeriä, kaikkea ei vaan voi saada.

      • Anonyymi

        Nyt harmittaa itteni puolesta, äsken harmitti tuon toisen kamun puolesta :), en täsmää kuin 95% sti, päiväys mennyt vanhaksi ja muistikin sitä myötä, eli synttärikakkujen kynttilöiden määrä perustuu useimmiten arviointiin samoin kuin synttäreiden ajoituskin, ai että


    • Anonyymi

      Naisen kannattaa havitella omia unelmiaan, tällainen mies ei tee naista onnelliseksi. Tärkeää on hankkia itselleen mieluisa ammatti ja toteuttaa itseään ja omia unelmiaan.

      Meikkaus ja korvikset ovat naisellisia asioita, ei miehekkäitä, vaikka niitäkään hän ei hyväksy. Tällaisen miehen itsetunto ei kestä, jos nainen osaa esim. remontoida. Lista on esimerkki epätasa-arvoisesta suhteesta, jossa naista rajoitetaan ja kontrolloidaan.

    • Anonyymi

      Säkö oot nyt korvannut sen "Luottamukselliset välit"- palstaajan?

    • Anonyymi

      Parasta luopua kaikista noista vaatimuksista. Ainoa asia on,että ei nalkuttaisi turhista asioista.

    • Anonyymi

      Pakko kysyä ihan vain uteliaisuudesta, että miksi miespuoliset kaverit on nounou? Pelkäätkö ettei mieskaverit olekaan pelkkiä kavereita? Ja mitä tarkoitat "miesmäisillä" asioilla, joita ihannenaisen ei sovi tehdä? Sopiiko käydä kuntosalilla puntteja nostelemassa? Sopiiko lenkkeillä, hiihtää, meloa jne? Vai haetko naista joka tekee vain perinteisesti naisille luonnehdittuja hommia, tyyliin neulominen, mattojen kutominen, pianon soitto, maalaus, lukeminen jne.

      Vaikuttaa siltä että ihannenaisesi pitäisi edustaa varsin perinteistä naisihannetta. Sinänsä on myönteistä, että vielä löytyy miehiä jotka arvostavat luonnollisuutta myös ulkonäössä, eikä odota naisensa tälläytyvän sotisopaan joksikin esittelyesineeksi. Siitäkin saat pisteitä, että et odota naisesi tienaavan yhtä paljon kuin sinä. Se nimittäin onnistuu vain uraohjuksilta.

      Mun ihannemies on 180cm ja vankkarakenteinen, mutta ei kuunaan saa olla mikään muskelimies. Mieluummin pulska kuin lankkuvatsa. Tatuoidut pullistelijat ei sovi mun pirtaan. Miehen pitää osata hoitaa ja edistää asioitansa; rahan, työn, mielenterveyden, hygienian, erektiokyvyn, kodin kunto&siisteys-asiat yhdessä puolison kans, lisäksi oltava kaikessa kohtuulliset ja fiksut elintavat. Ei saa olla persu ajatusmaailmaltaan. Se on jo ajatuksena sietämätön. Pitää olla kouluttautunut ja sujuvasti ajatuksiaan kirjoittava, hyvin keskusteleva ja perusteleva, joustava mies. Rauhallinen, luotettava, ystävällinen ja asiakeskeinen. Ja ehdottomasti väkivallaton. Alkon oltava hanskassa täysin, ei suurkulutusta eikä perskännejä. Ei rikoksia.

      Taidat olla nuori mies, kun odotat ihannenaiseltasi neitsyyttä. Aika erikoinen, jopa omistushaluinen ihanne mielestäni. Pelkäätkö, että rakastelunne ei tyydyttäisi häntä, jos hänellä olisi kokemusta muista miehistä ennen sinua? Vai onko kyse madonna-huora-syndroomasta?

      Mä en kirjoita sulle sun ihannenaisena, kunhan vain huvikseni valvoessani kirjoitan. Monta kohtaa listastasi olen täyttänyt, ja tunnen siitä mielihyvää. Toivon, että edes osa unelmistasi toteutuu elämäsi tärkeimmässä, tulevassa ihmissuhteessa.

    • Anonyymi

      Veera

    • Anonyymi

      Minun ihanne nainen sanoo aina "Kyllä herra".

    • Anonyymi

      Mäkin haluan tehdä miehestä!

      Ihannemieheni tulee olla..

      - pitkä, mielellään 190-195cm
      - urheilullinen, lihaksikas, mutta ei "sikaniska" ts. Liiallinen kuntosalilla asuminen ei ole plussaa
      - miehekkäät kasvot, mutta ei liian isoa leukaa eikä valtavaa partaa
      - mielellään vaalea, punapigmentti plussaa
      - siniset silmät
      - huumorintajuinen
      - ei kattele muiden tyttöjen perään eikä varsinkaan kuolaa näitä missään instassa
      - välittää nautinnostani sängyssä
      - ihailee minua ja pitää seksikkäänä
      - panostaa treffi-iltoihin yms.. ei unohda tärkeitä päiviä
      - on varakas ja haluaa jakaa siitä osansa myös minulle, maksaa esim. Kauneudenhoidostani
      - korkeasti koulutettu ja fiksu
      - siisti, pukeutuu siististi
      - osallistuu kotitöihin ja lasten hoitoon
      - osaa myös miesten työt, mutta antaa myös minulle mahdollisuuden opetella näitä

      Koska kuvaamani asiat sopivat lähinnä taruolennolle, totean kuitenkin, että tärkeintä olisi, että mieheen voi LUOTTAA. Sanansa mittainen mies.

    • Anonyymi

      Mun ihannenainen:

      Isot tissit
      Tiukka pillu
      Hyvä suihinottaja
      Osaa laittaa ruokaa
      Ei nalkuta koskaan

      • Anonyymi

        Saa paneskella paljaalla ja on kunnolla mukana, eikä makaa kuin lahna.


    • Anonyymi

      Miehen pitää olla vähintään 185 cm, parrakas, kookasrakenteinen, iso kulli, ei lapsia, oma talo, hyvä työpaikka, avokätinen minua kohtaan rahallisesti, tietää maailman menosta, osaa puhua tunteistaan. Ei muuta, thanks.

      • Anonyymi

        Ei helvetti mä unohdin kokonaan ton kalun koon laittaa kriteeriksi! Eli alle 18cm ei mitään saumaa. Ellei sitte oo erityisen paksu, sitte vois 15cm kelvata kyllä testiin ainakin..


    • Anonyymi

      Miksi kannattaisi pyrkiä?

    • Anonyymi

      Saahan sitä toivoa toiselta vaikka mitä, mutta tollasella listalla kannattaa varautua odottelemaan :D Onnea siihen.

      Mikä muuten siinä neitsyessä niin kiehtoo? Itse ainakin pidän naisista, joilla on edes vähän kokemusta niin ei homma mene häsläykseksi. Väkisinkin tulee mieleen että neitsyestä haetaan jotain pikkutyttöviboja, hyh.

    • Anonyymi

      >neitsyt
      >karvaton

      Jostain ala-asteelta vois löytyä sopiva

    • Anonyymi

      Kun normaalisti tumma vetää puoleensa meikäläistä, niin nyt sitten alkoi mielessä kummitella hoikka kuparihiuksinen yli 170cm vaaleaihoinen pitkäsääri ??? Häiritsevää...

    • Anonyymi

      Eipä kiinnosta paljon neitsyet ja kokemattomat. On sen verran paksu ja pitkä vehje, että pitää olla semmoinen kunnolla oppinut imupil...u, joka ottaa ilolla tämmöisen monsterivehkeen, eikä ole shokissa hommien jälkeen.

    • Anonyymi

      Asia on kuten AP kirjoittaa, vaikka se saa suurimman osan lukijoista närkästymään. Ei tarvitse mennä kuin ulkomaille esim. Liettuaan tai Puolaan, niin suurin osa naisista on pääosin tuollaisia, joskin hieman lyhempiä keskimäärin. Meikkiä myös käyttävät jonkin verran, mutta eivät liikaa ainakaan omaan makuuni.

      • Anonyymi

        Ok, et sitten ole juurikaan Liettuassa ja Puolassa livenä liikkunut.


    • Anonyymi

      Joo ei kiinnosta. Et sinäkään millään tavalla "pysty" olemaan ihannemieheni, vaikka kuinka yrittäisit. Ja P.S. Muista ajella ihan kaikki karvat pois ;)

    • Anonyymi

      kehari

    • Anonyymi

      Erityisesti lävistykset ja tatuoinnit on vähän paha rasti kun ne ovat monesti paikoissa jotka vaatteet peittävät. Pyydätkö ensitreffeillä naista riisumaan kaikki vaatteensa jotta tulet vakuuttuneeksi ettei näitä ole, vai meinaatko kysymällä tilanteesta selvitä? Entäpä jos hän valehtelee, suhde etenee ja siinä vaiheessa kun olet jo tosi ihastunut ja hommat etenee siihen vaiheeseen että riisutaan vaatteita, ja paljastuukin että hänellä onkin alaselässä tribaalikuvio...keräät kai kamppeesi saman tien ja poistut ovesta ja suhteesta.

      • Anonyymi

        Noin olen tehnytkin. Tulee aika nopea lähtö


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Keskimmäisellä näkyi nännit söpösti mekon läpi. Aika ihana. Panisin.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Melko vaatimaton lista ja siksi toisekseen tärkeimmät puuttui listalta siltikin

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Miksi esimerkiksi minä edes haluaisin sinun kanssasi olla.

    • Anonyymi

      Palsta ei tarvitse sinun mielipidettäsi minimuna

    • Anonyymi

      Niin tuota. Ymmärrän tuon halusi saada neitsyt, jos itse olet myös hyvin nuori/kokematon. Minkä ikäinen olet?

      Keskimäärin suomalaisnainen menettää neitsyytensä muistaakseni 17-vuotiaana. Ei ole kovin realistista odottaa löytävänsä 25-vuotiasta immyttä.

      Itse menetin neitsyyteni 18-vuotiaana. Olen yhä saman ihmisen kanssa naimisissa, ollut jo vuosikymmenet.

    • Anonyymi

      Mun ihannenainen on puumien puuma: Kutri-Heluna.

    • Anonyymi

      Ihmekös tuo että oket yhä sinkku. Paljon hyviä asioita, mutta ihan yhtä paljon niitä huonojakin. En haluaisi olla tuollainen anteeksi nyt vaan.

    • Anonyymi

      🙋‍♀️..

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6749
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      28
      4380
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      272
      2793
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2090
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      31
      1653
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1447
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1151
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1127
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1124
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1081
    Aihe