Minun tyttökaverilla on sellainen naisystävä että hän haluaisi piiskata minua. Minun tyttökaveri sanoi että ei se satu ja hän on siinä lähellä henkisenä tukena. Hänellä on pvcasu päällä ja sanoo että todella haluaa. Minun tyttökaveri sanoo että olisi hyvä jos onnistuu ja hän on siinä lähellä että tunnen oloni turvalliseksi. Mitä teen.
Piiskaus ja katsominen
5
361
Vastaukset
No mitä itse tuosta ajattelet? Kiihottaako ajatus siitä, että sinua alistetaan, olet dominan "hellässä" huomassa? Ja jääkö tuo leikki siis vain siihen, että tyttiksesi kaveri piiskaa sinua ja tyttiksesi katselee vieressä vai oliko tarjolla muutakin leikkiä samalla?
- Anonyymi
Ei muuta leikkiä. Mutta hän sanoo että todella haluaa ja hän nauttii siitä. Ei jää jälkiä kun on pyyhe päällä. Minusta tuntuu että hän haluaisi että olisimme kahden ja ilmeisesti kuulustelisi minua. Minä kyllä haluan kokeilla. Kiitos sinun vastauksesta.
Anonyymi kirjoitti:
Ei muuta leikkiä. Mutta hän sanoo että todella haluaa ja hän nauttii siitä. Ei jää jälkiä kun on pyyhe päällä. Minusta tuntuu että hän haluaisi että olisimme kahden ja ilmeisesti kuulustelisi minua. Minä kyllä haluan kokeilla. Kiitos sinun vastauksesta.
Sehän sen ratkaisee, jos sinäkin koet haluavasi kokeilla. Anna mennä vaan, olet kokemusta rikkaampi ja tiedä vaikka löytäisit uusia puolia itsestäsi samalla.
- Anonyymi
Ei muuta leikkiä. Mutta hän ehdotti että olisimme kahden. Hän laitta pyyhkeen päälle että ei jää jälkiä ,että tyttökaveri ei tiedä. Minäkin olen innostunut tästä. Kiitos sinulle kun vastasit.
- Anonyymi
Ei leikkiä. Mutta hän haluaa että olisimme kahden minusta tuntuu että haluan kokeilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882