Piiskaus ja katsominen

Anonyymi-ap

Minun tyttökaverilla on sellainen naisystävä että hän haluaisi piiskata minua. Minun tyttökaveri sanoi että ei se satu ja hän on siinä lähellä henkisenä tukena. Hänellä on pvcasu päällä ja sanoo että todella haluaa. Minun tyttökaveri sanoo että olisi hyvä jos onnistuu ja hän on siinä lähellä että tunnen oloni turvalliseksi. Mitä teen.

5

470

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • No mitä itse tuosta ajattelet? Kiihottaako ajatus siitä, että sinua alistetaan, olet dominan "hellässä" huomassa? Ja jääkö tuo leikki siis vain siihen, että tyttiksesi kaveri piiskaa sinua ja tyttiksesi katselee vieressä vai oliko tarjolla muutakin leikkiä samalla?

• Anonyymi

Ei muuta leikkiä. Mutta hän sanoo että todella haluaa ja hän nauttii siitä. Ei jää jälkiä kun on pyyhe päällä. Minusta tuntuu että hän haluaisi että olisimme kahden ja ilmeisesti kuulustelisi minua. Minä kyllä haluan kokeilla. Kiitos sinun vastauksesta.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei muuta leikkiä. Mutta hän sanoo että todella haluaa ja hän nauttii siitä. Ei jää jälkiä kun on pyyhe päällä. Minusta tuntuu että hän haluaisi että olisimme kahden ja ilmeisesti kuulustelisi minua. Minä kyllä haluan kokeilla. Kiitos sinun vastauksesta.

Sehän sen ratkaisee, jos sinäkin koet haluavasi kokeilla. Anna mennä vaan, olet kokemusta rikkaampi ja tiedä vaikka löytäisit uusia puolia itsestäsi samalla.

• Anonyymi

Ei muuta leikkiä. Mutta hän ehdotti että olisimme kahden. Hän laitta pyyhkeen päälle että ei jää jälkiä ,että tyttökaveri ei tiedä. Minäkin olen innostunut tästä. Kiitos sinulle kun vastasit.

• Anonyymi

Ei leikkiä. Mutta hän haluaa että olisimme kahden minusta tuntuu että haluan kokeilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2977
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2879
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2333
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1843
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1699
    6. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1624
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1566
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1236
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1235
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1060
    Aihe