Onko kukaan koskaan himoinnut sinua?

Anonyymi-ap

Ani harva ihminen on koskaan päätynyt kenenkään himojen kohteeksi, se on fakta. Ja nyt niitä rehellisiä vastauksia, ei riitä, että naapurin Pera vilkaisi kerran vahingossa sillä silmällä.

19

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. 🥴Ehkä..

    • Anonyymi

      No siis mistä mä voin tuota varmaksi tietää? En osaa lukea kenenkään ajatuksia.

      Epäilen vahvasti, että kyllä olen. Tämä päätellen useammankin yksilön käytöksestä. Parilla on ollut lähes pakkomielteitä mun suhteeni. Vaan kuten sanottu, niin mistäpä minä varmaksi voin tietää?

    • Anonyymi

      Jos harvoja tyttöystäviä ei lasketa, niin sitten tuskin kukaan.

    • Anonyymi

      On, ainakin kaksi ihmistä.

    • Anonyymi

      Onhan näitä yhden illan tuttuja, jotka ovat yllättäin lähestyneet minua intiimisti.
      Niillä on yleensä tussu läpimärkä jo ennen kun ehditään petiin...

    • On tuo pariin kertaan sattunut, juu.

    • Anonyymi

      Näin on tapahtunut monta kertaa. Onkohan se sittenkään niin harvinaista?

      - Sheena

      • Naisille tuskin harvinaista, miehille helpommin...


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        Naisille tuskin harvinaista, miehille helpommin...

        Olen itsekin himoinnut suurelta osin minua himoinneita miehiä..

        Ehkäpä pitäisi määritellä himo - minulle himo on aina positiivista puolin ja toisin. Joillekin himo ei oikeastaan ole himoa, vaan jonkinmoinen pakkomielle, joka johtaa esim. stalkkaukseen.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin himoinnut suurelta osin minua himoinneita miehiä..

        Ehkäpä pitäisi määritellä himo - minulle himo on aina positiivista puolin ja toisin. Joillekin himo ei oikeastaan ole himoa, vaan jonkinmoinen pakkomielle, joka johtaa esim. stalkkaukseen.

        - Sheena

        No mulle himo on sitä itseään, voimakasta seksuaalista viettiä jotakuta kohtaan. Ja se nimenomaan ei aiheuta häiriökäyttäytymistä, vaan pysyy aisoissa tai saa vastakaikua.

        Mun kaksi himottu-tapausta oli sellaisia, että en itse siinä vaiheessa himoa tuntenut, olin vain kiinnostunut ja viehättynyt, ei mitään enempää. Mutta sitten kun antoi "pahalle" pikkusormen, se teki mitä himoillaan halusi. Ja en voi sanoa katuvani 😂

        Sitten on ne ns. parisuhde-tapaukset, himoahan niissäkin oli, mutta en laskenut niitä tähän mukaan, kun se oli heti alkujaankin molemminpuolista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen itsekin himoinnut suurelta osin minua himoinneita miehiä..

        Ehkäpä pitäisi määritellä himo - minulle himo on aina positiivista puolin ja toisin. Joillekin himo ei oikeastaan ole himoa, vaan jonkinmoinen pakkomielle, joka johtaa esim. stalkkaukseen.

        - Sheena

        Sairas talkkaaja toi randombysseri ja pakkomielteinen, ku siittä ei kukaan välitä koko kumiesineestä!


      • Anonyymi
        randombypasser kirjoitti:

        No mulle himo on sitä itseään, voimakasta seksuaalista viettiä jotakuta kohtaan. Ja se nimenomaan ei aiheuta häiriökäyttäytymistä, vaan pysyy aisoissa tai saa vastakaikua.

        Mun kaksi himottu-tapausta oli sellaisia, että en itse siinä vaiheessa himoa tuntenut, olin vain kiinnostunut ja viehättynyt, ei mitään enempää. Mutta sitten kun antoi "pahalle" pikkusormen, se teki mitä himoillaan halusi. Ja en voi sanoa katuvani 😂

        Sitten on ne ns. parisuhde-tapaukset, himoahan niissäkin oli, mutta en laskenut niitä tähän mukaan, kun se oli heti alkujaankin molemminpuolista.

        Minulle himo voi olla voimakkaan seksuaalista ilman sen kummempaa henkisyyttä tai samaa taajuutta. Mutta parasta on kun nuo yhdistyvät 🤷‍♀️

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minulle himo voi olla voimakkaan seksuaalista ilman sen kummempaa henkisyyttä tai samaa taajuutta. Mutta parasta on kun nuo yhdistyvät 🤷‍♀️

        - Sheena

        Voi toki himo olla puhtaasti seksuaalista, sitäkin on sattunut.


    • Anonyymi

      Himoitsen minua himoitsematonta. 🙆🏼‍♂️

    • Anonyymi

      Tarkottaako himoitseminen sitä, että nainen liplattaa huuliaan muiskis asennossa ja kieli lipoo huulia vinhasti???

    • Anonyymi

      Oishan se ihanaa olla ihotusten ja tuntea toisen halun tulvivan joka ihohuokosesta omalle iholleni, maistaa himo huulilta ja antautua liekkeihin. Jeps.

      Ed Sheeran-Shiver

      https://youtu.be/421wDCaaEqo

    • Anonyymi

      Ei tietääkseni kukaan milloinkaan.

    • Anonyymi

      Jaa-a..kuinkahan moni? Olen sitä tyyppiä joka herättää miesten himot ja jään piinaamaan jopa vuosiksi mieleen, joten luku on varmaan jossain kymmenissä tuhansissa, koska on jokapäiväistä vielä tässä iässäkin, kun kuljen julkisilla paikoilla ja vastaantulevat luovat himokkaita katseita:) Himoa tulee sekä miehiltä, että naisilta. Onhan se imartelevaa, mutta huom olen sinkku .

      Kohta olen jo niin vanha, että sitten vaan jotkut vanhemmat miehet ja naiset voi himota, veikkaisin.

      Parhaalta tuntuu jonkun oman ihastuksen himo, mutta tosiaan en oikein välitä seurustelusta, ehkä jos saisin huomiota vähemmän olisin jotenkin erilainen.

      Lisäksi omani tasoista seksikarismaa on niin harvoissa että sekin vaikuttaa haluttomuuteen alkaa mihinkään koska seksikarisma sekoittaa se toisen pään ja se on ihan helvetin rasittavaa. Seksikarisma herättää hyvin epämiellyttäviä itseeni ihmisenä kohdistuvia toiveita, epäluuloja ja kaikenlaista uhmaa, pelleilyä, tylytystä jne

      Sit vaan on yksin ja et oukeiii...

    • Vähän epäilen. Luulen että himo on kohdistunut enemmän rakastelun tuomiin tuntemuksiin ja hyväksytyksi tulemiseen kuin minuun henkilönä. Minun tilallani olisi voinut olla joku toinenkin mies tai vaikka nainen.

      Kerran tällaista erehdyin kyllä luulemaan kun eräs nainen yritti väkisin suudella kunnes huomasin että samalla taktiikalla yritti muiltakin miehiltä saada ilmaisia paukkuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      4121
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2368
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2141
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2076
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      101
      1733
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      25
      1414
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1362
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1317
    9. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      311
      1290
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1237
    Aihe