Mitä sitten kun tulee Tindereistä ja muista fiilis että eihän tästä tule v**tu mitään eli alkaa oksettaa koko touhu. Ja mäkin oon iso aikuinen mies ja vielä ihan hyvässä kondiksessa fiilis nyt: mitä mä täällä teen?
Vastaukset 2
- Anonyymi
Nii. Ittekin aina välistä valittelen deittien puutetta , mutta ei tee edes mieli tinderissä swaippailla. Niin harvoin näkyy ketään kiinnostavia naisia siellä, kun profiileissakin kerrotaan niin vähän. Kai sitä pitäis vaan alkaa swaippailla kaikkia viehättäviä naisia ja unohtaa standardit.
Toistan, vissiin jonkun tuhannennen kerran:
Tinderin ansaintalogiikka ei kestä sitä, että ihmiset oikeasti löytäisivät Tinderistä kunnollisen parisuhteen. Niinpä se ei edes yritä sitä, vaan aivan päinvastaista ja ne harvakot onnistuneet Tinder-suhteet kuuluvat algoritmin virhemarginaaliin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3251424Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3451326- 1061132
- 1111025
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501008- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22807- 111802
- 102692
- 77673