En ole saanut pitkään aikaan. Tarvihen jonkun joka osaa olla hiljokseen.
Kuka haluasi olla kanssani joskus vän aikaa...
7
2033
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä mulla just nyt aikaa olis!
- Anonyymi
kyllä autetaan, kunhan pelisäännöt seviää.
- Anonyymi
MIten suhun saisi yhteyden? ONko mitään meiliä ym?
Missä päin antaisit?
- Anonyymi
Trollileidiboi kaivoi taas yhden naishahmoistaan ja tuli uudella hahmollaan kehittelemään palstasaagaa, o tempora o mores
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollileidiboi kaivoi taas yhden naishahmoistaan ja tuli uudella hahmollaan kehittelemään palstasaagaa, o tempora o mores
Nimenomaan
- Anonyymi
Mun mielestä ei saisi ikinä puhua seksi tai priva asioista muille. Nauttia ihanista muistoista...ei kerätä pokaaleja. Minulle sopisi seurasi juuri sellaisena kuin Sinä sen haluaisit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi694620Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D1004068- 553629
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul382891Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!272639Uskallatko katsoa pitkään silmiin
kaivattuasi, jos olette samassa tilassa? Alkaako sydän jyskyttää, jos katseet jumittuvat? Pelkäätkö ulkopuolisten huomaa612572- 512501
- 391957
- 471928
Jani Mäkelä ihmettelee työministeri Satosen matkaa Aasiaan hoitajia rektyroimiseksi sieltä Suomeen.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/cfba6abc-f871-4ce2-b327-41aa5819934c Kokoomus on lähtenyt omin päin ilman hallitus2521776