En ole saanut pitkään aikaan. Tarvihen jonkun joka osaa olla hiljokseen.
Kuka haluasi olla kanssani joskus vän aikaa...
7
2089
Vastaukset
- Anonyymi
No kyllä mulla just nyt aikaa olis!
- Anonyymi
kyllä autetaan, kunhan pelisäännöt seviää.
- Anonyymi
MIten suhun saisi yhteyden? ONko mitään meiliä ym?
Missä päin antaisit?
- Anonyymi
Trollileidiboi kaivoi taas yhden naishahmoistaan ja tuli uudella hahmollaan kehittelemään palstasaagaa, o tempora o mores
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Trollileidiboi kaivoi taas yhden naishahmoistaan ja tuli uudella hahmollaan kehittelemään palstasaagaa, o tempora o mores
Nimenomaan
- Anonyymi
Mun mielestä ei saisi ikinä puhua seksi tai priva asioista muille. Nauttia ihanista muistoista...ei kerätä pokaaleja. Minulle sopisi seurasi juuri sellaisena kuin Sinä sen haluaisit.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774572Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k122677- 1771789
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2611610- 1241490
- 1221357
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91297Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil731291- 761262
- 351006