Eräälle miehelle

Anonyymi-ap

Voisitko ajatella, että sinä ottaisit sen ensimäisen askeleen minua kohti vaikka minä olin se joka kääntyi pois?

145

2666

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vaikeaa...

      • Anonyymi

        Jos kuitenkin?


    • Anonyymi

      Harvemmin niin käy, vaikka et olisi kääntänytkään selkää. Anteeksi epäilykseni, näin miehenä kuitenkin ajattelen. Tämä sivusta, mulle ei ole käännetty selkää, silti olen enemmän epäileväinen kuin aloitteellinen. Kovia kokenut kuitenkin. Kokematon voi olla aloitteellisempi samoin varovainen? Ehkä ei ole sinun arvoinen, jollei tee sinulle mieliksi?

      • Anonyymi

        Eihän sinulle kukaan nainen käännä selkää. Helppo elämä kun kaikki haluaa olla kanssasi. Sivusta tämäkin.


      • Anonyymi

        Ehkäpä niin. No minä en ainakaan ota sitä askelta. Ei vaan pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinulle kukaan nainen käännä selkää. Helppo elämä kun kaikki haluaa olla kanssasi. Sivusta tämäkin.

        Ei ehkä suoraa kokemusta näin, mut naiset voi osoittaa kiinnostuksen puutteen muullakin tavoin. Siksi kovia kokenut. Eikä ton kommentin tarkoitus ollut olla syyttävä vaan toteava. Jollei löydy itsellä halua muuhun, tuskin sellainen käytös ruokkii sitä toisellekaan. Uskon asioita.

        Kuinka paljon uskoo mahdollisuuksiin ja onko toinen kuinka merkityksellinen itselle tai onko itse toiselle? Tällaiset herättää vain epäilyä, jollei ole onnistumisia paljon, tuskin uskoo mahdollisuuksiin samoin, jos uskoo onnistumisiin, onko silloin arvokas toiselle (peluri)?

        Asioita voi nähdä monella tavoin. Erot enemmän hyvän tai pahan kautta. Uskooko mahdollisuuksiin. Jos on pettymyksiä, silloin ei usko välttämättä. Miten toisen arvottaa, onko peluri vai tosissaan liikkeellä. Tosi paikat nostaa kynnystä uskaltaa. Aina tällaiset herättää ajatuksia ainakin itsellä (mahdollinen/mahdoton).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä suoraa kokemusta näin, mut naiset voi osoittaa kiinnostuksen puutteen muullakin tavoin. Siksi kovia kokenut. Eikä ton kommentin tarkoitus ollut olla syyttävä vaan toteava. Jollei löydy itsellä halua muuhun, tuskin sellainen käytös ruokkii sitä toisellekaan. Uskon asioita.

        Kuinka paljon uskoo mahdollisuuksiin ja onko toinen kuinka merkityksellinen itselle tai onko itse toiselle? Tällaiset herättää vain epäilyä, jollei ole onnistumisia paljon, tuskin uskoo mahdollisuuksiin samoin, jos uskoo onnistumisiin, onko silloin arvokas toiselle (peluri)?

        Asioita voi nähdä monella tavoin. Erot enemmän hyvän tai pahan kautta. Uskooko mahdollisuuksiin. Jos on pettymyksiä, silloin ei usko välttämättä. Miten toisen arvottaa, onko peluri vai tosissaan liikkeellä. Tosi paikat nostaa kynnystä uskaltaa. Aina tällaiset herättää ajatuksia ainakin itsellä (mahdollinen/mahdoton).

        No kuka sinulle sen kiinnostuksen puutteen näytti? Minulle se tarkoittaa samaa kuin selän kääntäminen toiselle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä suoraa kokemusta näin, mut naiset voi osoittaa kiinnostuksen puutteen muullakin tavoin. Siksi kovia kokenut. Eikä ton kommentin tarkoitus ollut olla syyttävä vaan toteava. Jollei löydy itsellä halua muuhun, tuskin sellainen käytös ruokkii sitä toisellekaan. Uskon asioita.

        Kuinka paljon uskoo mahdollisuuksiin ja onko toinen kuinka merkityksellinen itselle tai onko itse toiselle? Tällaiset herättää vain epäilyä, jollei ole onnistumisia paljon, tuskin uskoo mahdollisuuksiin samoin, jos uskoo onnistumisiin, onko silloin arvokas toiselle (peluri)?

        Asioita voi nähdä monella tavoin. Erot enemmän hyvän tai pahan kautta. Uskooko mahdollisuuksiin. Jos on pettymyksiä, silloin ei usko välttämättä. Miten toisen arvottaa, onko peluri vai tosissaan liikkeellä. Tosi paikat nostaa kynnystä uskaltaa. Aina tällaiset herättää ajatuksia ainakin itsellä (mahdollinen/mahdoton).

        ”tuskin uskoo mahdollisuuksiin samoin, jos uskoo onnistumisiin, onko silloin arvokas toiselle (peluri)?” Siis hä ?🤨Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä suoraa kokemusta näin, mut naiset voi osoittaa kiinnostuksen puutteen muullakin tavoin. Siksi kovia kokenut. Eikä ton kommentin tarkoitus ollut olla syyttävä vaan toteava. Jollei löydy itsellä halua muuhun, tuskin sellainen käytös ruokkii sitä toisellekaan. Uskon asioita.

        Kuinka paljon uskoo mahdollisuuksiin ja onko toinen kuinka merkityksellinen itselle tai onko itse toiselle? Tällaiset herättää vain epäilyä, jollei ole onnistumisia paljon, tuskin uskoo mahdollisuuksiin samoin, jos uskoo onnistumisiin, onko silloin arvokas toiselle (peluri)?

        Asioita voi nähdä monella tavoin. Erot enemmän hyvän tai pahan kautta. Uskooko mahdollisuuksiin. Jos on pettymyksiä, silloin ei usko välttämättä. Miten toisen arvottaa, onko peluri vai tosissaan liikkeellä. Tosi paikat nostaa kynnystä uskaltaa. Aina tällaiset herättää ajatuksia ainakin itsellä (mahdollinen/mahdoton).

        Eli toisinsanoen sinä saat yleensä kenet haluat, mutta ne naiset ketä et ole saanut on satuttanut sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ehkäpä niin. No minä en ainakaan ota sitä askelta. Ei vaan pysty.

        Trolli yrittää taas sekoittaa jonkun elämää! Ilkee piru!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolli yrittää taas sekoittaa jonkun elämää! Ilkee piru!

        Ai sen takiako koska tämä anonyymi tunnistamaton trolli läpättää, ettei ole ottamassa askelia jonkun suuntaan niin jonkun muun elämä on nyt pilalla? Muuttaako se elämyksesi suuntaa jos kyseinen trolli on mies joka satuilee, ei esim kukaan reaalielämästä ketä ns syyttää elämän sekoittamisesta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai sen takiako koska tämä anonyymi tunnistamaton trolli läpättää, ettei ole ottamassa askelia jonkun suuntaan niin jonkun muun elämä on nyt pilalla? Muuttaako se elämyksesi suuntaa jos kyseinen trolli on mies joka satuilee, ei esim kukaan reaalielämästä ketä ns syyttää elämän sekoittamisesta?

        Eli toisin kysyen meneekö ihmisten elämä pilalle sillä, että joku anonyymi provoilija näyttää vihreää vai punaista valoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sinulle kukaan nainen käännä selkää. Helppo elämä kun kaikki haluaa olla kanssasi. Sivusta tämäkin.

        Olet mieleltäsi erittäin sairas, ei toisen asiat sulle kuulu, hoitoo tarvitset sinä o.


    • Anonyymi

      Tietysti ottaisin, jos voisin olla varma, että olet hän ja haluaisit, että otan ensimmäisen askeleen.
      Kerran otin jo uhkarohkean askeleen hänen suuntaan, en tee sitä enää toiste ilman varmuutta toisen ajatuksista ja tunteista.
      Jos saisin pienen vihjeenkin, että askel on tervetullut, en epäröisi hetkeäkään.

      • Anonyymi

        Millainen sen vihjeen pitäisi olla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sen vihjeen pitäisi olla?

        Tartut vaikka tiukasti hanuriin ja alat näppäillä 💁‍♀️


      • Anonyymi

        Joo tää uhkarohkea askel voi pitää vaikka mitä sisällään, et mieti sen kautta tai joissain tapauksissa nevermind


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millainen sen vihjeen pitäisi olla?

        Viesti "mitä kuuluu", sekin olisi jo hyvä alku. Oikeastaan omassa tilanteessa mikä vaan keskustelun avaus josta luontevasti voisi mennä eteenpäin.
        Vähän pientä huumoria sinne viestien väliin, niin nopeasti pääsisin kärryille siitä voiko kokeilla astua sen askeleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Viesti "mitä kuuluu", sekin olisi jo hyvä alku. Oikeastaan omassa tilanteessa mikä vaan keskustelun avaus josta luontevasti voisi mennä eteenpäin.
        Vähän pientä huumoria sinne viestien väliin, niin nopeasti pääsisin kärryille siitä voiko kokeilla astua sen askeleen.

        Kauhea karma... Mä naisena vihaan näitä "moi mitä kuuluu" - viestejä. Saan niitä liikaa vääriltä ihmistä. Todennäköisesti minun karmani on olla sille miehelle väärä ihminen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauhea karma... Mä naisena vihaan näitä "moi mitä kuuluu" - viestejä. Saan niitä liikaa vääriltä ihmistä. Todennäköisesti minun karmani on olla sille miehelle väärä ihminen.

        Tosin jos se moi -viesti tulee siltä oikealta, niin en valita


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo tää uhkarohkea askel voi pitää vaikka mitä sisällään, et mieti sen kautta tai joissain tapauksissa nevermind

        Ja tämä siis sivusta tähän provoon, mutta menkää silti kävelylle kaikki ei tee hyvää analysoida moskaa kaiket päivät


    • Anonyymi

      En. Kyllä sun pitää tehdä se itse.

    • Anonyymi

      Jos olet hän (n), niin voisin ottaa myös ensimmäisen askeleen. Mutta laittaisitko jonkin tunnisteen, josta vain me tiedämme, että se liittyy sinuun ja minuun.
      Esim. paikka, missä olimme viime vuoden elokuussa.

      Mies

      • Anonyymi

        Miten niin vanhan jutun voi muistaa? Vai oliko se niin erikoinen paikka?


      • Anonyymi

        Erillämme olimme viime vuoden elokuussa. Eli ei tainnut nyt osua sinuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten niin vanhan jutun voi muistaa? Vai oliko se niin erikoinen paikka?

        En tiedä oliko paikka erikoinen, mutta luulisin että olimme molemmat siellä ensimmäistä kertaa. Ehkä hänellä (n) on myös joitakin hyviä otoksia (valokuvia) paikasta.

        Mies


    • Anonyymi

      Kannattaa lopettaa se itsensä riivaaminen, jos mies sinut haluaisi niin olisi tullut jo perääsi eikä vasta sitten kun muut vaihtoehdot eivät ole tuottaneet tulosta. Silloin jos lähdet matkaan niin olet vain tyhmä. Ääriharvoin aidosti sinua arvostava ja välittävä antaa sinulle edes aihetta kääntää selkäsi sillä ei sinua halua menettää. Mieti nyt itsekkin miten häntä kohtelet vs. miten hän TODELLISUUDESSA sinua on kohdellut. Joten älä roiku vaan jatka matkaasi, et ollut hänelle mitään muuta kuin yksi muiden joukossa.

      • Anonyymi

        Tämän palstan miehet ei ainakaan tee mitään naisensa suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan miehet ei ainakaan tee mitään naisensa suuntaan.

        Ei kukaan täysjärkinen mies ota askelia suuntaasi, jos toinen on kääntänyt jo kerran selkänsä. Ei ikinä. Hulluhan sellainen olisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan täysjärkinen mies ota askelia suuntaasi, jos toinen on kääntänyt jo kerran selkänsä. Ei ikinä. Hulluhan sellainen olisi.

        No minulla on vaan sellainen tapa, että aina täytyy olla mahdollisuus korjata väärinkäsitykset, jotka sitten ovat mahdollisesti johtaneet tekoihin, joita ei todellisuudessa olisi halunnutkaan.

        Mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulla on vaan sellainen tapa, että aina täytyy olla mahdollisuus korjata väärinkäsitykset, jotka sitten ovat mahdollisesti johtaneet tekoihin, joita ei todellisuudessa olisi halunnutkaan.

        Mies

        En tiedä oliko ne väärinkäsityksiä. Hän sai minut tuntemaan itseni huonommaksi kuin hän. Ehkä liian itsevarma mies silloiselle minälleni. Siinä ei jää muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa eteenpäin.


      • Anonyymi

        Tunnistit siis itsesi, hullu ;DDD


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulla on vaan sellainen tapa, että aina täytyy olla mahdollisuus korjata väärinkäsitykset, jotka sitten ovat mahdollisesti johtaneet tekoihin, joita ei todellisuudessa olisi halunnutkaan.

        Mies

        Jos nyt mies olet ollenkaan, mutta tuollaisia on kutsuttu itsensä tyrkyttäjiksi, stalkkereiksi, vainoojiksi.... Koska selvempää merkkiä, kuin selkänsä kääntäminen, ei voi juurikaan antaa, että ei kiinnosta, älä tule lähelle...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistit siis itsesi, hullu ;DDD

        Meinaatko että tunnistelisin täällä tekstejä, joissa oletettu mies sepustaa oletetulle naiselle joka ei kiinnosta häntä, eikä naistakaan kiinnosta? Wau sulla on ihan aukoton logiikka. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kukaan täysjärkinen mies ota askelia suuntaasi, jos toinen on kääntänyt jo kerran selkänsä. Ei ikinä. Hulluhan sellainen olisi.

        Ny putosin kärryiltä🤭Siis mitenkä? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tunnistit siis itsesi, hullu ;DDD

        Kenet sä oot taas muka tunnistanu? No jippii sulle🙈


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulla on vaan sellainen tapa, että aina täytyy olla mahdollisuus korjata väärinkäsitykset, jotka sitten ovat mahdollisesti johtaneet tekoihin, joita ei todellisuudessa olisi halunnutkaan.

        Mies

        Tämä mietityttää, että mitäköhän mahdollisia tekoja tässä mahdetaan tarkoittaa mitä ei olisi halunnutkaan? Että vaikka kuinka olisi myönteinen ihminen, niin kyllä hermostuneena täti-ihmisenä käy kaikki skenaariot mielessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meinaatko että tunnistelisin täällä tekstejä, joissa oletettu mies sepustaa oletetulle naiselle joka ei kiinnosta häntä, eikä naistakaan kiinnosta? Wau sulla on ihan aukoton logiikka. ;)

        Siitä oli poistettu joku kommentti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siitä oli poistettu joku kommentti

        Tiedän silti mitä siihen laitoin, joten vastasin vain tuolle pöllölle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän silti mitä siihen laitoin, joten vastasin vain tuolle pöllölle.

        Olet hieman yksinkertainen. Hullu mainittiin ja tunnistit siitä itsesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hieman yksinkertainen. Hullu mainittiin ja tunnistit siitä itsesi.

        Hän se ottaa taas koko arsenaaliin käyttöön ja kenelle lie vastaa, kyllä nyt menee tarmokkuus hyvään käyttöön👍🥱


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet hieman yksinkertainen. Hullu mainittiin ja tunnistit siitä itsesi.

        Ikävä kyllä yksinkertainen olet nyt sinä, tsemppiä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No minulla on vaan sellainen tapa, että aina täytyy olla mahdollisuus korjata väärinkäsitykset, jotka sitten ovat mahdollisesti johtaneet tekoihin, joita ei todellisuudessa olisi halunnutkaan.

        Mies

        Nimesi j? K?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä oliko ne väärinkäsityksiä. Hän sai minut tuntemaan itseni huonommaksi kuin hän. Ehkä liian itsevarma mies silloiselle minälleni. Siinä ei jää muuta vaihtoehtoa kuin jatkaa eteenpäin.

        Itselle kirjoittelija!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle kirjoittelija!

        Tää mies on sitä, hän kirjoittaa proosaa itsestään, sitä varmaankin meinasit, etkö niin ;) Huutomerkkimuoto saattaa viitata johonkin voimakkaaseen aistiharhaan, ainakin yksi kirjoittelija on käynyt vuosikaudet tyrkyttämässä juuri tähän miehen monologiin eri muodoissaan omia propagandoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän se ottaa taas koko arsenaaliin käyttöön ja kenelle lie vastaa, kyllä nyt menee tarmokkuus hyvään käyttöön👍🥱

        Mutta jos on vakuuttunut, että tunnistaa trollimiehen luomista feikkidialogeista jotain ihan muuta tai jonkun muun, niin kokemus on ihan eri. Voimia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän palstan miehet ei ainakaan tee mitään naisensa suuntaan.

        Jollei ole uskoa toiseen, silloin harvemmin tekee myöskään aloitteita toisen suuntaan. Minusta tällainen helppoa myös toisen ymmärtää, sitähän aloituksessakin on aistittavissa. Epäileväinen ja harmitus siitä?


      • Anonyymi

        Hyvä kirjoitus. Itse kunkin on hyvä miettiä, että mitä ihan oikeasti on tapahtunut ja jäänyt tapahtumatta. Kaipaamaan jääminen kutistaa tavallaan elämää. Voit mennä ja tehdä asioita, tavata ihmisiä. Mutta sydämesi on jossain muualla. Ei niin hyvää miestä ole, että se kannattaisi. Sen sijaan velvollisuus itseään kohtaan on pysyä liikkeessä ja nauttia elämästä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä kirjoitus. Itse kunkin on hyvä miettiä, että mitä ihan oikeasti on tapahtunut ja jäänyt tapahtumatta. Kaipaamaan jääminen kutistaa tavallaan elämää. Voit mennä ja tehdä asioita, tavata ihmisiä. Mutta sydämesi on jossain muualla. Ei niin hyvää miestä ole, että se kannattaisi. Sen sijaan velvollisuus itseään kohtaan on pysyä liikkeessä ja nauttia elämästä.

        Ja viittasi tämän ketjun ensimmäiseen. Jostain syystä tuohon alkuun ei tullut sitä tekstiä, mihin vastasin.


    • Anonyymi

      Eiköhän se olisi sinun tehtävä ottaa ne askeleet jos olet jo kerran selkäsi kääntänyt sille miehelle.

    • Anonyymi

      Suhdetta ei kerennyt tulla naisen kanssa kun tiemme erkanivat töiden vuoksi. Mutta hyvin lähellä se oli ja siitä nyt on aikaa jo parisen vuotta.

    • Anonyymi

      Jos nainen haluaa huomiota osaa kyllä tehdä yksinkertaisen kysymyksen tule kahville, tai jotain vastaavaa. Jos mies on kiinnostunut niin kyllä vastaa tulen.
      tai ehdottaa jotain muuta.

    • Anonyymi

      Ei jaksa nyt tuhlata aikaa sinuun. Täytyy kokeilla muita välillä. Pistin sut jemmaan.

      • Anonyymi

        Tää nainen ei vaan pysy siellä jemmassa pitkään.


    • Anonyymi

      Tulin siihen tulokseen, että yritän nyt kuitenkin unohtaa koko jutun. Ei siis tartte ottaa askelia.

      • Anonyymi

        Vaikka toinen ehkä olisi valmis ottamaan sen askeleen?
        Eikö siinä mene vähän tunteet hukkaan, jos toinen alunperin oli kuitenkin valmis? Nyt ei tarvitsisi kun selvittää olisiko vielä?
        Saanko kysyä, että miksi et itse ota sitä ensimmäistä askelta? Toinen voi odottaa sitä enemmän kuin ehkä tiedätkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka toinen ehkä olisi valmis ottamaan sen askeleen?
        Eikö siinä mene vähän tunteet hukkaan, jos toinen alunperin oli kuitenkin valmis? Nyt ei tarvitsisi kun selvittää olisiko vielä?
        Saanko kysyä, että miksi et itse ota sitä ensimmäistä askelta? Toinen voi odottaa sitä enemmän kuin ehkä tiedätkään.

        Tuskin hän on. Elän vaan pilvilinnassa joka romahtaa ihan pian.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hän on. Elän vaan pilvilinnassa joka romahtaa ihan pian.

        Ja kun näitä kommentteja tässäkin ketjussa lukee, niin moni on sitä mieltä ettei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin hän on. Elän vaan pilvilinnassa joka romahtaa ihan pian.

        Eikö siinä tapauksessa olisi parempi tietää tilanteen tosiasiallinen tila eikä romuttaa pilvilinnaa luulemalla tai olettamalla jotain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö siinä tapauksessa olisi parempi tietää tilanteen tosiasiallinen tila eikä romuttaa pilvilinnaa luulemalla tai olettamalla jotain?

        Toisaalta siinähän rytisis huolella pilvilinna alas. Eipähän tarvitsisi enää miettiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toisaalta siinähän rytisis huolella pilvilinna alas. Eipähän tarvitsisi enää miettiä.

        Niinpä juuri, epätietoisuus on melkein huonompi. Eikä myöskään tule sitä riskiä, että itse tulkitsi väärin tai oletti jotain mikä ei ole niin.


    • Anonyymi

      Uskon kerrasta.

    • Anonyymi

      Olen mielestäni ottanut jo puolikkaan maratonin verran askelia, ja aina kun alkaa tuntumaan että lähenemme niin tulee kielletty kävelysuunta kyltti vastaan. Viimeksi kesäkuussa. Tämän jälkeen päätin pudottaa vaaleanpunaiset lasit ja kohdata todellisuuden.

    • Anonyymi

      En mää pysty . Olen niin päihteiden runtelema . Ei oo enää mitään jäljellä.

    • Anonyymi

      Jätä ne päihteet niin elämä muuttuu paremmaksi. Miksi et huoli apua tai hae sitä vaikka auttavasta puhelimesta.

      • Anonyymi

        No jopa on tähänkin provoon (kannattaa kysyä vaikka ylilaudan jonneilta, että mitä se trollaaaminen oikeasti tarkoittaa, ei sitä käsitettä voi väännellä om ien kireoutumien mukaan, eli monella näyttää olevan hakusessa tämä termi) ont tullut uusia juonenkäänteitä. Jotain eittämättä palvelee suuresti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jopa on tähänkin provoon (kannattaa kysyä vaikka ylilaudan jonneilta, että mitä se trollaaaminen oikeasti tarkoittaa, ei sitä käsitettä voi väännellä om ien kireoutumien mukaan, eli monella näyttää olevan hakusessa tämä termi) ont tullut uusia juonenkäänteitä. Jotain eittämättä palvelee suuresti.

        omien kieroutumien mukaan siis. Kyllä on aistittavissa että juuri tällä hetkellä juuri tämä kyseinen trollaus on merkityksen- ja selitystenantojen kohteena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        omien kieroutumien mukaan siis. Kyllä on aistittavissa että juuri tällä hetkellä juuri tämä kyseinen trollaus on merkityksen- ja selitystenantojen kohteena

        Täällähän esim tämä yksi neropatti puhuu jatkuvasti palstan trolleille monikkomuodossa, antaa uskottavan kuvan koko paatista


    • Anonyymi

      Mahdotonta vaatisi ihmeen.

    • Anonyymi

      Tämän vuoden askeleet taitaa olla osaltani otettu. Toki vielähän tässä ehtii mieli muuttua, mutta tältä erää tuntuu olevan vuosi taputeltu. Ehkä ensi vuonna löytyy jonkun kanssa molemminpuolista kiinnostusta.

      Hyvää syksyä ja onnea suhteiluihin.

      • Anonyymi

        Kah mites se sun syksy on taputeltu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kah mites se sun syksy on taputeltu?

        AP miehelle siis kysymys että oliko jotain suunnitelmia yms.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        AP miehelle siis kysymys että oliko jotain suunnitelmia yms.

        Ei erityisiä suunnitelmia kyllä ole, vaan meinasin lähinnä jättää naiset rauhaan loppuvuodeksi. Kiinnostua minusta toki saa ja ottaa yhteyttä vapaasti.


    • Anonyymi

      En voi ajatella. Lopeta trollaus

      • Anonyymi

        Senkun mies joskus tekisit vai mitä sanoo AP


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senkun mies joskus tekisit vai mitä sanoo AP

        Ei ollut ap tämä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ollut ap tämä

        Eipä tietenkään juu…🤭


    • Anonyymi

      En ota. Se joka kääntyy pois, kääntyy myös takaisin, se on ainoa mahdollisuus saattaa tilanne uudelleen terveelle alulle.

    • Anonyymi

      No otetaan harkintaan vaikka ei nyt ihan kuulu tapoihin, mutta ehkä olet tosiaan poikkeuksen arvoinen tai ainakin tuon jälkeen totisesti palveluksen jos toisenkin velkaa.

      • Anonyymi

        Että oikein toisenkin😂 Sivusta


    • Anonyymi

      Älä trollimies yllytä kaltaisiasi hiippareita jookos

    • Anonyymi

      Voisin ajatella. Helpompaa toki olisi, jos molemmat kääntäisi kengänkärjet toisiaan kohti.

    • Anonyymi

      Kun saa tarpeeksi rukkasia niin
      mielenkiinto naisiin lopahtaa eikä huvita enää yrittää.Sitten kun joku kiinnostuu niin miettii että miksi kun muitakaan ei kiinnostanut😁😹Nainen bussissa ei halua istua tuntemattoman viereen mutta imee seuraavana yönä klo 2 randomin porkkanaa maistissa.Eli ajoitus ajoitus ja ajoitus.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu!


      • Anonyymi

        Nainen bussissa....
        Totuus, totuus ja totuus.
        Enemmän kuin hyvin sanottu.


      • Anonyymi

        Taitaa sinusta huokua ulospäin näkyvästi juuri tuo vastenmielinen ajattelutapasi. Ei mikään ihme ettei sinun "porkkanasi" kelpaa kenellekkään edes maistissa.


      • Anonyymi

        Näin syntyy myös uusia mielensäpahoittajia. Jotka luokitellaan enemmän miehiksi, mut miksei nainenkin voisi olla? Pahoittaa oman mielensä, kun ei ymmärrä omia tekojaan yöaikaan? Ole hyvä edes itselle, jollet voi olla sitä toiselle? Mut voiko olla tyytyväinen itseensä tällaisten tekojen jälkeen?

        Ehkä toiset voi ja toiset ei. Toisilla itsensä nollaus tapahtuu samojen tekojen toistamisen avulla hetkeksi, kunnes kuorma on sellainen, et pahoittaa lopulta mielensä. Yleistykset, miehet on pahoja, koska syyt ovat aina muissa kuin itsessä (vastuunkannon puute, silloin naisilla)?


    • Anonyymi

      En todellakaan kääntyisi enää jos nainen ei kiinnostunut ekalla.Oma vikansa.Ei heillä ole oikeutta sen enempää vaatia kuin itseltäänkään..Saisi itse juosta perään tai oppia pelin hengen kantapään kautta.Ei miehet lähesty yleensä toisella kerralla koska ajattelee naisen kokevan sen ahdisteluksi!

      • Anonyymi

        Kaikki miehet eivät kääntyisi, mutta elämä ei koskaan ole niin selvää ettei voi joustaa. Naiset ovat hankalia ja vaikeasti luettavia, mutta vahvemmalla itsetunnolla ja miehisellä voimalla, voi joskus ymmärtää toisen ihmisen aivoituksia. Hyvällä ja kohteliaalla tavalla ei loukkaa ketään, eikä pieni juoksulenkki ole kenellekkään pahaksi. Rakkaus kahden ihmisen ja olosuhteiden välillä ei ole koskaan helppo asia, mutta ansaitsee kaiken panostuksen jos todella tuntee sitä tarvitsevansa.








        https://youtu.be/47WUjjEB0P0


      • Anonyymi

        Ei miehen pidä alentua. Se on naisen tehtävä jos pakit on mennyt antamaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaikki miehet eivät kääntyisi, mutta elämä ei koskaan ole niin selvää ettei voi joustaa. Naiset ovat hankalia ja vaikeasti luettavia, mutta vahvemmalla itsetunnolla ja miehisellä voimalla, voi joskus ymmärtää toisen ihmisen aivoituksia. Hyvällä ja kohteliaalla tavalla ei loukkaa ketään, eikä pieni juoksulenkki ole kenellekkään pahaksi. Rakkaus kahden ihmisen ja olosuhteiden välillä ei ole koskaan helppo asia, mutta ansaitsee kaiken panostuksen jos todella tuntee sitä tarvitsevansa.








        https://youtu.be/47WUjjEB0P0

        Hyvin sanottu.


    • Anonyymi

      Työnsä tehnyt siirtyy reserviin

      • Anonyymi

        Ketä kiinnostaa? Miksi tarve tällaiseen?


    • Anonyymi

      Ihana M nainen pyyä tänään lounaalle, lähden kanssasi varmasti

      • Anonyymi

        sopiiko, että jonain toisena päivänä sinä pyydät


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        sopiiko, että jonain toisena päivänä sinä pyydät

        Voin pyytääkkin jos satuttais vaan kahdestaan jonnekkin


      • Anonyymi

        Kävin jo. 😊


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin pyytääkkin jos satuttais vaan kahdestaan jonnekkin

        Kiva 😊


    • Anonyymi

      Jo kysymyksesi asettelusta näkee, että sinä tiedät, että sinun olisi otettava seuraava askel.

      • Anonyymi

        Kyllä mä tiedän. En vaan uskalla...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän. En vaan uskalla...

        Jos tiedät hänellä ainakin joskus olleen tunteita niin ei varmaankaan missään tapauksessa vastaa lähestymiseesi tylysti.


    • Anonyymi

      Kylläpähän nyt juosta kipität perässä. Ota useamman hyvät kengät, tietä riittää.

      • Anonyymi

        useammat


    • Anonyymi

      Tuskin? Lähdettyäsi pois avautui uusi maailma, missä ihmiset toimii ja tekee asioita asioiden eteen. Ei tarvii enään yrittää lukea ajatuksia, vaan voi oikeasti kommunikoida. Ihan mahtavaa! Aurinkoisin terveisin : Antenni

      • Anonyymi

        A mies? 😁


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A mies? 😁

        Ota nainen rohkea askel


    • Anonyymi

      en. voisitko itse ajatella ottavasi ensimmäisen askeleen?

    • Anonyymi

      Mitä pitäis tehdä sellaisen naisen kanssa joka väittää että haluaa olla sun kanssa ja sitten taas sanoo ettei halua? Siis vuorotellen, riippuen päivästä. Onko joku käytöshäiriö vai mikä? Täysin puskista muuttaa mieltään, ja arvaamaton. On tyytymätön kaikkeen ja kaikkiin.

      • Anonyymi

        Ehkä hän ei ole se oikea


    • Anonyymi

      Niin, yleensä sitä uskoo kyllä kerrasta mutta eiköhän se nyt muutama kerta elämään pidä sallia itselleen että unohtaa elämän opetukset, luottaa sydämmeensä ja antaa 'virheelle' sen toisen mahdollisuuden, eli kyllä se mahdollisuuksien rajoissa on. Mutta sen näyttää aika koska nyt on sinun vuorosi kuitenkin odottaa hieman ja miettiä mitä haluat.

      • Anonyymi

        Elämä on lyhyt. Ei jaksa odotella.


    • Anonyymi

      Viddu...

    • Anonyymi

      En voisi ajatella tekeväni. Enhän ole enää pitkään aikaan tehnyt niin.
      Kyllä silti tykkään sinusta, mutta voisit kasvaa aikuiseksi, minäkin yritän vaikka satutat minua (irl).

    • Anonyymi

      Uuh aah iih naiset vain rakastavat uuh aah iih täälläkin se on vain tarkoitus uuh aah iih unohda kaikki ja rakasta 🥰🥰🥰🥰❣️❤️❤️uuh aah iih

    • Anonyymi

      Ei se kuule noin mene jos lähtee niin silloin lähtee ikuisesti, ainoastaa idiootti ottaa
      noin ailahtevan naisen..sanoisin että luottamus on menetetty.

      • Anonyymi

        Heh, et tiedä mistä tai kenelle puhut.


      • Anonyymi

        Ja siellä taas yksi maailman napa joka ei näe jos ihan oma huono käytöksensä on edesvaikuttanut siihen että nainen kääntää selkänsä. 🤡


    • Anonyymi

      Jos mies ei ota ensimmäistä askelta niin miestä ei kiinnosta. Ja tämä tulee kokemuksen syvällä rintaäänellä. Voimia!

      • Anonyymi

        Voimia mihin?


      • Anonyymi

        Ei pidä paikkaansa vaan on lähinnä harhainen uskomus joka naisille on jäänyt päähän.

        Mies ei voi monestikaan tehdä aloitetta tai kun on kuunnellut naista on tullut siihen tulokseen ettei sitä kannata tehdä vaikka kuinka kiinnostaisi.
        Naisen kanssa kun tutustuu ja häntä kuuntelee näkee monesti aika pian minkä sorttista miestä on etsimässä. Jos ei kuulu siihen haluttuun ryhmään itse on turha edes tehdä aloitetta. Jos nainen ei osoita millään tavalla olevansa kiinnostunut en tee mitään ja tulkitsen asian niin ettei häntä kiinnostanut joten en näe vaivaa hänen eteensä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pidä paikkaansa vaan on lähinnä harhainen uskomus joka naisille on jäänyt päähän.

        Mies ei voi monestikaan tehdä aloitetta tai kun on kuunnellut naista on tullut siihen tulokseen ettei sitä kannata tehdä vaikka kuinka kiinnostaisi.
        Naisen kanssa kun tutustuu ja häntä kuuntelee näkee monesti aika pian minkä sorttista miestä on etsimässä. Jos ei kuulu siihen haluttuun ryhmään itse on turha edes tehdä aloitetta. Jos nainen ei osoita millään tavalla olevansa kiinnostunut en tee mitään ja tulkitsen asian niin ettei häntä kiinnostanut joten en näe vaivaa hänen eteensä

        Lisään vielä että jos nainen kertoo että hänellä on monta mies ehdokasta ja on suosittu se ei todellakaan lisää kiinnostusta vaan aiheuttaa tunteen etten mahdu mukaan joten jatkan etsimistä. Naisen seksiseikkailut ryhmäpanot tms ei myöskään todellakaan nosta asemaa silmissäni vaan laskee sitä ja tekee naisesta epävakaan epäluotettavan ja liian käytetyn.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lisään vielä että jos nainen kertoo että hänellä on monta mies ehdokasta ja on suosittu se ei todellakaan lisää kiinnostusta vaan aiheuttaa tunteen etten mahdu mukaan joten jatkan etsimistä. Naisen seksiseikkailut ryhmäpanot tms ei myöskään todellakaan nosta asemaa silmissäni vaan laskee sitä ja tekee naisesta epävakaan epäluotettavan ja liian käytetyn.

        Oletko jotenkin vajaa mieleltäsi? Oikeasti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jotenkin vajaa mieleltäsi? Oikeasti?

        En sen enempää kuin muutkaan.

        Ymmärrätkö että kaikki keskustelut jotka käydään on myös samalla kuvan luomista ihmisestä jos se näyttää liian huteralta heti alkuun tai todennäköistä että joutuu vaan pettymään moni mieskin jättää tekemättä mitään.


    • Anonyymi

      Kun käännyit pois minäkin käännyin enkä enää palaa ellei sieltä suunnasta kuulu jotain mikä saa kääntymään. Muuten mennään näin eri suuntiin.

      • Anonyymi

        Puolitiehen vastaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puolitiehen vastaan?

        Missähän tämä puolitie on?


    • Anonyymi

      Askeleet on täekeet, kääntyminen on kielteistä, ja viestittää siitä ettet ole kiinnostunut. Joten aloitus on sinun,
      koska sinä nainen olet tyrmännty miehen.

    • Anonyymi

      Ensimmäinen askel tässä kuuluu nyt sinulle.

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Entäs jos nainen on niin väsynyt että ei jaksa puhua. Onko susta oikein jättää ihminen yksin?!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos nainen on niin väsynyt että ei jaksa puhua. Onko susta oikein jättää ihminen yksin?!

        Puhumattomuutta voi olla toisten vaikea tulkita. Se voi johtua esimerkiksi väsymyksestä, kiinnostuksen loppumisesta tai haluttomuudesta olla jonkun kanssa tekemisissä. Ghostaaminen voi satuttaa joitakin ihmisiä pahasti, vaikka syynä olisikin vain väsymys.

        - anomuumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhumattomuutta voi olla toisten vaikea tulkita. Se voi johtua esimerkiksi väsymyksestä, kiinnostuksen loppumisesta tai haluttomuudesta olla jonkun kanssa tekemisissä. Ghostaaminen voi satuttaa joitakin ihmisiä pahasti, vaikka syynä olisikin vain väsymys.

        - anomuumi

        Niin ja yksin jättäminen ei ole välttämättä oikea ratkaisu, riippuen toki hiljaisuuden syistä, koska joskus siihen nimenomaan pyritään hiljaisuudella. Muillakin on kuitenkin ongelmia jaksamisen ja ehkä myös mielenterveyden kanssa, joten he eivät välttämättä osaa itsekään toimia parhaalla mahdollisella tavalla.

        - anomuumi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäs jos nainen on niin väsynyt että ei jaksa puhua. Onko susta oikein jättää ihminen yksin?!

        Ei se niin mene, että omalla väsyneisyydellä voi välttää vastuun ja siirtää sen toiselle. Jokaisella on omat ongelmat, toinen ei tunne niiden painolastia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se niin mene, että omalla väsyneisyydellä voi välttää vastuun ja siirtää sen toiselle. Jokaisella on omat ongelmat, toinen ei tunne niiden painolastia.

        Sitten joku muu ottaa yhteyttä ja auttaa pääsemään jaloilleen. Ei muuta vaihtoehtoa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten joku muu ottaa yhteyttä ja auttaa pääsemään jaloilleen. Ei muuta vaihtoehtoa

        Jos yhteydenottoihin ei vastata, niin ei siinä ole mitään tehtävissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos yhteydenottoihin ei vastata, niin ei siinä ole mitään tehtävissä.

        Ei ole kukaan ottanut yhteyttä


    • Anonyymi

      voisin jos et ois tehnyt just niin kuin teit. Se sattui.

      • Anonyymi

        Eikö sitä voi enää paikata?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sitä voi enää paikata?

        Voi paikata ja sinä voit sen tehdä.


    • Anonyymi

      Okei nainen, käyn kohta tykkäämässä kuvastasi.

      • Anonyymi

        Käy vaan


    • Anonyymi

      Voisin, mutta en jaksa enää.

    • Anonyymi

      En omahan oli valinta

    • Anonyymi

      En ota enää yhteyttä muihin kuin yläkerran paavaliin. Tämä on nähty . Ei ketään kiinnosta .

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      4672
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      28
      2508
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2181
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      93
      2176
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      129
      1817
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      26
      1462
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      16
      1442
    8. Kenen etua Stubb ajaa Euroopassa ilmoittaessaan olevansa enemmän Ruotsalainen

      Tasavallan presidentti Alexander Stubb kertoi ensimmäisellä valtiovierailullaan Ruotsissa, että hän ei ole koskaan tunte
      Maailman menoa
      343
      1418
    9. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1357
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1247
    Aihe