Tämä otsikon sanoma sopii hyvin kuvaamaan tilannetta, joka on syntynyt, kun palstan virka- iältään vanhin, pervokki, on lopettanut aivopierujensa postaamisen tälle arvokkaalle foorumillemme!
Tilalle on tullut jeesjees- mies. On vain yksi tilanne elämässä, kun mies ei ole enää pervokki, vaan muuttuu jeesjees- mieheksi ja se on se, kun joutuu naimisiin.
Nyt pervokki on saapunut virtsavirran rannalle ja odottaa, että tuonen lautturi kuljettaa hänet loppusijoituspaikkaansa, kaatopaikalle.
Muistelkaamme pervokkia, tätä huuhaa- sedän, Virtsavirta- kappaletta kuunnellessamme: https://youtu.be/KZJtMZhyQPw?t=45
Kakki loppuu aikanaan!
6
205
Vastaukset
- Anonyymi
Voima on nuorukaisten kunnia, ja harmaat hapset ovat vanhusten kaunistus.
- Anonyymi
Kakellus on Saliksen kunnia, sain sillä ilmatorjunnassa armeijjassa kessumjämät v. 87.
T: Piolookillinen sodankäyntti kertsamppi Salis mikään ei lopu ennen kuin läski rouva laulaa..tai pervokin maksa tai psyyke pettää..otetaan vähän semisekoo mukissa jäillä ja olo paranee..
- Anonyymi
Kyä Pieris on virkaiältään vanhin, täällä ja Suljetulla osastolla (edesmennyt City-lehti) jo 2000- luvulla. Hyvänä kakkosena pierunkatkuinen Saliksenne, joka ei vieläkään ymmärrä lopettaa paskomista ja siitä raportoimista. Pieris on varmaan jo koiranputkea puskemassa Turun luupuistossa.
T: Hopeamitali-Salis Anonyymi kirjoitti:
Kyä Pieris on virkaiältään vanhin, täällä ja Suljetulla osastolla (edesmennyt City-lehti) jo 2000- luvulla. Hyvänä kakkosena pierunkatkuinen Saliksenne, joka ei vieläkään ymmärrä lopettaa paskomista ja siitä raportoimista. Pieris on varmaan jo koiranputkea puskemassa Turun luupuistossa.
T: Hopeamitali-Saliset tiedä onko edesmennyt vai kuullut et oo vaan?
- Anonyymi
jeejees kirjoitti:
et tiedä onko edesmennyt vai kuullut et oo vaan?
Jeesuskin puhui vertauksin. Tarkenna kysymystäsi.
Munapää-Salis
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273553- 412389
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut352218Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s71997Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431552- 381429
- 1271282
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2591230Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451205- 131189