Mun runoilijalle tää

Tää on se unilaulu, joka on takuulla erilainen kuin aiemmat.
Ihan hyvin ymmärtää, eikö? :)
Oon yrittänyt löytää toista parempaa mutta ei oo vielä tärpännyt.
Hyvää yötä rakas sitten kun uniaika on :)

https://www.youtube.com/watch?v=ip6NuYYESjM

240

1525

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos rakas. Otan nyt tämän kuuntelun, pääsit yllättämään edellisellä, hauska Nalle puh laulu ja hymyilin niin että hampaat loisti :)

      • Mustakin se Puh oli ihana, hyvänmielen laulu :)


      • Huomenta sinä. Rakastan sua. Toivottavasti kaikki on hyvin meillä? Ajattelin vaan kun et enää vastannu mitään, että loukkaannuitko jostain. Anteeks.
        Mukavaa keskiviikkoa sulle.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huomenta sinä. Rakastan sua. Toivottavasti kaikki on hyvin meillä? Ajattelin vaan kun et enää vastannu mitään, että loukkaannuitko jostain. Anteeks.
        Mukavaa keskiviikkoa sulle.

        Rakasta sua :)
        https://youtu.be/NkvSzLA7_Hw


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakasta sua :)
        https://youtu.be/NkvSzLA7_Hw

        Siis rakastan :) Hauskaa päivää sullekin, en jaksa laittaa nikkiä kun se houkuttelee rettelöitsijöitä :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Siis rakastan :) Hauskaa päivää sullekin, en jaksa laittaa nikkiä kun se houkuttelee rettelöitsijöitä :)

        Kappale on hyvä ja sen kuuntelin. Nalle on sen mulle jo jakanut kerran, joten ihan sama esitätkö vai ootko. Häntä mä ajattelen sitä kuunnellessa.. Tuo olisi hieman uskottavampaa, jos sanoisit vaan ettet jaksa laittaa nikkiä,..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kappale on hyvä ja sen kuuntelin. Nalle on sen mulle jo jakanut kerran, joten ihan sama esitätkö vai ootko. Häntä mä ajattelen sitä kuunnellessa.. Tuo olisi hieman uskottavampaa, jos sanoisit vaan ettet jaksa laittaa nikkiä,..

        En jaksakaan :( Oot ihana, tunnen sut :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kappale on hyvä ja sen kuuntelin. Nalle on sen mulle jo jakanut kerran, joten ihan sama esitätkö vai ootko. Häntä mä ajattelen sitä kuunnellessa.. Tuo olisi hieman uskottavampaa, jos sanoisit vaan ettet jaksa laittaa nikkiä,..

        Rakastuin suhun heti, olit paras myyjä siellä paikassa :) Harmi ettei enää nähdä mut onneks oot tällää nyt <3


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksakaan :( Oot ihana, tunnen sut :)

        Kirjoitan tuolle Runoilijanallelle, en sinulle. Et tainnut ymmärtää kommenttiani?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kirjoitan tuolle Runoilijanallelle, en sinulle. Et tainnut ymmärtää kommenttiani?

        Saat sä mullekin kirjottaa :) Oot se myyjä pitkillä ruskeilla hiuksilla :) 💓


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saat sä mullekin kirjottaa :) Oot se myyjä pitkillä ruskeilla hiuksilla :) 💓

        Miksi minä sulle kirjoittaisin kun rakkauteni on tuolle nallukalle ja ymmärtääkseni sinä oot nainen sitäpaitsi :) Pieni troIIinainen sotkemassa meidän juttuja :) Jätä nyt rauhaan. Hän vois sen nikin ottaa niin erotan susta.. oon vähän huolissani kun ei mitään kuulu hänestä :(


      • Anonyymi

        Syötävän :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi minä sulle kirjoittaisin kun rakkauteni on tuolle nallukalle ja ymmärtääkseni sinä oot nainen sitäpaitsi :) Pieni troIIinainen sotkemassa meidän juttuja :) Jätä nyt rauhaan. Hän vois sen nikin ottaa niin erotan susta.. oon vähän huolissani kun ei mitään kuulu hänestä :(

        No kantsii räyhätä :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi minä sulle kirjoittaisin kun rakkauteni on tuolle nallukalle ja ymmärtääkseni sinä oot nainen sitäpaitsi :) Pieni troIIinainen sotkemassa meidän juttuja :) Jätä nyt rauhaan. Hän vois sen nikin ottaa niin erotan susta.. oon vähän huolissani kun ei mitään kuulu hänestä :(

        "Hän vois sen nikin ottaa niin erotan susta" söpöä ettet muuten erota 💕


      • Anonyymi kirjoitti:

        "Hän vois sen nikin ottaa niin erotan susta" söpöä ettet muuten erota 💕

        Miten voi erottaa kun sinä teet muistiinpanoja koko ajan ja apinoit meitä :) Mee nyt. Ei kiinnosta muut täällä kuin hän.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miten voi erottaa kun sinä teet muistiinpanoja koko ajan ja apinoit meitä :) Mee nyt. Ei kiinnosta muut täällä kuin hän.

        Nalle, et ole ihmeellinen 🤣🤣🤣


      • Ei kyllä mä nyt oikeasti alan imuroida. Rakastan sua ja pikkunallen otan käsittelyyn vasta kun on siistiä :)


      • Oot maailman ihanin nalle :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei kyllä mä nyt oikeasti alan imuroida. Rakastan sua ja pikkunallen otan käsittelyyn vasta kun on siistiä :)

        Miten aikuinen mies voi olla noin lapsellinen, täytyy viirata jossain ihan totisesti! 112


      • Tänään pitää mennä aikasin nukkumaan. Kun kello lyö 24 oot mun vieressä jo jooko :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tänään pitää mennä aikasin nukkumaan. Kun kello lyö 24 oot mun vieressä jo jooko :)

        Niinhän me sovittiin


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinhän me sovittiin

        En edes huomannut mistä tuo huIIu sekos noin pahasti. Jompikumpi osu sitä arkaan kohtaan.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En edes huomannut mistä tuo huIIu sekos noin pahasti. Jompikumpi osu sitä arkaan kohtaan.

        Tai sit ku se ei saa huomiota meiltä. Ihan sama mulle :) Koitetaan vaa olla huomaamatta, nikin kanssa löydän sut helposti.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tai sit ku se ei saa huomiota meiltä. Ihan sama mulle :) Koitetaan vaa olla huomaamatta, nikin kanssa löydän sut helposti.

        Niin mäkin löydän sut ja noita en edes lue kuin sen verran että näet että on anonyymilta :)


      • Anonyymi

    • Vahingossa painoin jotain äänestystä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiva, en oo tuota huomannut. Äänestän sua.
        Tässä rakkautta vähän lisää https://www.youtube.com/watch?v=il-uJC0VzkM
        Sellainen korjaus noihin sanoihin nyt ainakin, että muistan kasvosi hyvin :)

        Tuo oli hauska tuo vironkielinen :) Aika hyvin ymmärtää :) Kiitos ja viel uusi laulu, kyl sinä nyt hemmottelet mut :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tuo oli hauska tuo vironkielinen :) Aika hyvin ymmärtää :) Kiitos ja viel uusi laulu, kyl sinä nyt hemmottelet mut :)

        Sait kaksi koska en oikeasti nyt löytänyt tarpeeksi hyvää. Joskus ne tupsahtaa eteen ja tänään ei oikein millään. Hyvät biisit on kateissa ja mä meen suihkuun :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sait kaksi koska en oikeasti nyt löytänyt tarpeeksi hyvää. Joskus ne tupsahtaa eteen ja tänään ei oikein millään. Hyvät biisit on kateissa ja mä meen suihkuun :)

        Et löytän hyviä mut ihan parhaita. Tossa kun katsoit minuun oli niin osuvat sanat :) Ja se virolainen oli tosi hauska :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Et löytän hyviä mut ihan parhaita. Tossa kun katsoit minuun oli niin osuvat sanat :) Ja se virolainen oli tosi hauska :)

        Tää on se tärkeä

        "Mutta muistan miten katsoit
        Miten sait mut hehkumaan

        Kun katsoit minuun
        Silloin rakastaa sua aloin
        Kun sä katsoit minuun hetken niin"


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Et löytän hyviä mut ihan parhaita. Tossa kun katsoit minuun oli niin osuvat sanat :) Ja se virolainen oli tosi hauska :)

        Matkin sua just yhdessä jutussa :) Meinasin unohtaa koko suihkun.. nyt..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Tää on se tärkeä

        "Mutta muistan miten katsoit
        Miten sait mut hehkumaan

        Kun katsoit minuun
        Silloin rakastaa sua aloin
        Kun sä katsoit minuun hetken niin"

        Niin on ja sinä oot tärkein :) Joko kävit suihkussa?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin on ja sinä oot tärkein :) Joko kävit suihkussa?

        Oot tärkeä itse mulle. Nyt vasta meen..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Matkin sua just yhdessä jutussa :) Meinasin unohtaa koko suihkun.. nyt..

        Ai missä, vaihdoitko sinäkin lampun :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ai missä, vaihdoitko sinäkin lampun :)

        En vaan jossain mitä et oo kertonut tehnees :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En vaan jossain mitä et oo kertonut tehnees :)

        No miten voit matkia, kerro jo :) ?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No miten voit matkia, kerro jo :) ?

        Ei sun tarvii kaikkea kertoa, tiedän paljon muutakin kertomatta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sun tarvii kaikkea kertoa, tiedän paljon muutakin kertomatta :)

        Tuo nyt ei ainakaan hälvennä halua tietää mitää oot puuhannu? :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei sun tarvii kaikkea kertoa, tiedän paljon muutakin kertomatta :)

        Tuo kyllä herättää ajatuksia..


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tuo kyllä herättää ajatuksia..

        Niin varmasti tekee :) Kerrotko millaisia?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin varmasti tekee :) Kerrotko millaisia?

        Niitä voit vain arvailla ;) Jos et itse vähän avaa ensin tuota matkimista ;)





      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei suostu toimimaan, no pitää lähettää se kuva sulle joskus jonnekin muualle :)

        Sain sen toimimaan, täytyy kopioida toi koko linkki ja hakee sillä. Nallukka pitelee siinä hehkulamppua hellästi :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Sain sen toimimaan, täytyy kopioida toi koko linkki ja hakee sillä. Nallukka pitelee siinä hehkulamppua hellästi :)

        Niin, haluaisin olla niin sun kaa :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin, haluaisin olla niin sun kaa :)

        No arvaa haluisinko minä? Kerro siitä mitä teit, edes jotain vihjettä, ei saa jättää tollee sanomatta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No arvaa haluisinko minä? Kerro siitä mitä teit, edes jotain vihjettä, ei saa jättää tollee sanomatta :)

        Ei se ollut mitään noin mielenkiintoista ees :) Jotain minkä näet yhdellä klikkauksella. Sun vuoro kertoo :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei se ollut mitään noin mielenkiintoista ees :) Jotain minkä näet yhdellä klikkauksella. Sun vuoro kertoo :)

        Aah, nyt huomaan :) ♥️


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Aah, nyt huomaan :) ♥️

        Nyt on sun vuoro kertoa miksi se, että tiedän kertomatta asioita, herättää ajatuksia.
        Toisaalta saatan tietää senkin kertomatta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt on sun vuoro kertoa miksi se, että tiedän kertomatta asioita, herättää ajatuksia.
        Toisaalta saatan tietää senkin kertomatta :)

        Noo kaikenlaista tuli mieleen :) Tiedät kuin paljo tykkään sinusta... ;)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Noo kaikenlaista tuli mieleen :) Tiedät kuin paljo tykkään sinusta... ;)

        Vielä paremmin tiedän kuin paljon itse tykkään susta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Noo kaikenlaista tuli mieleen :) Tiedät kuin paljo tykkään sinusta... ;)

        Pitää varmaa alkaa taas kömpiä peittoa kohti. Väsyttää. Tuutko sä tänne vai pääsenkö sun peiton alle?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Pitää varmaa alkaa taas kömpiä peittoa kohti. Väsyttää. Tuutko sä tänne vai pääsenkö sun peiton alle?

        Saisit välillä tulla mun peiton alle :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Nyt on sun vuoro kertoa miksi se, että tiedän kertomatta asioita, herättää ajatuksia.
        Toisaalta saatan tietää senkin kertomatta :)

        Noloa, mun ajatukset oli vähän väsyneitä siihen liittyen mitä oisit puuhaillu. No jotaa mistä pikkunalle tykkäs ainakin tuli mieleen. Tiedän, kuulostan ihan siltä heedberiltä :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Noloa, mun ajatukset oli vähän väsyneitä siihen liittyen mitä oisit puuhaillu. No jotaa mistä pikkunalle tykkäs ainakin tuli mieleen. Tiedän, kuulostan ihan siltä heedberiltä :(

        Et kuulosta. Mutta miten se olis ollu sun matkimista :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Saisit välillä tulla mun peiton alle :)

        Voisin tulla. Ihmettelin miten mua taas väsyttää jo puolilta öin mutta kaipa se pimeys tekee tehtävänsä.. kesän valoisuus on mennyttä taas hetkeksi. Tykkäätkö sä vieläkin?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Et kuulosta. Mutta miten se olis ollu sun matkimista :)

        Ööh, heh.. hups :) Taisin puhua ohi suuni :) No tykkään susta paljon ja tää odotus on pitkä :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Voisin tulla. Ihmettelin miten mua taas väsyttää jo puolilta öin mutta kaipa se pimeys tekee tehtävänsä.. kesän valoisuus on mennyttä taas hetkeksi. Tykkäätkö sä vieläkin?

        No ehdinkin vastata tykkäänkö ennen ku edes luin tän. Rakastan hurjasti!


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ööh, heh.. hups :) Taisin puhua ohi suuni :) No tykkään susta paljon ja tää odotus on pitkä :)

        Ei sun tarvii odottaa yhtään.. odotus on ohi vaikka heti :) Oon täällä vain sua varten koko ajan :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No ehdinkin vastata tykkäänkö ennen ku edes luin tän. Rakastan hurjasti!

        Niin ehditkin ja mä rakastan sut uneen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin ehditkin ja mä rakastan sut uneen :)

        Kiva :) Joko kävit hammaspaikalla?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiva :) Joko kävit hammaspaikalla?

        Kävin jo. Oon ihan valmis sänkyyn..


      • En jaksa sua nyt. Oikeasti nukuttaa ja juttusi on loppuun kuluneita. Nalle menee minne haluaa. Hyvää yötä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiva :) Joko kävit hammaspaikalla?

        Meen nukkumaan. En jaksa tuota sivullista ja sen kuluneita typeriä juttuja tähän aikaan tänään. Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nukkumaan. En jaksa tuota sivullista ja sen kuluneita typeriä juttuja tähän aikaan tänään. Hyvää yötä.

        Sinne meni :) Hyvä et jätti mut sun kaa :) Mitäs keksittäs? Huomioi miten oma muijas vaa jätti sut mut mä odotan


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nukkumaan. En jaksa tuota sivullista ja sen kuluneita typeriä juttuja tähän aikaan tänään. Hyvää yötä.

        Hyvää yötä rakas. Kävin hammaspaikalla. Toivottavasti tykkäät vielä musta :( Hyvä yötä oot tärkein


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kiva :) Joko kävit hammaspaikalla?

        Joko sä tuut pian? Palelee ja taas särkee tuota vasenta jalkaa (oikeasti särkee sitä).. voitko hieroa taas kulta ennenku nukahdan.. kiitos jo etukäteen koska nukahdan pian..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joko sä tuut pian? Palelee ja taas särkee tuota vasenta jalkaa (oikeasti särkee sitä).. voitko hieroa taas kulta ennenku nukahdan.. kiitos jo etukäteen koska nukahdan pian..

        Hieron tietysti, se on sama jalkakipu mikä mullakin on sit :) Sano viel et se sullakin särkee nilkkaan?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hyvää yötä rakas. Kävin hammaspaikalla. Toivottavasti tykkäät vielä musta :( Hyvä yötä oot tärkein

        Rakastan sua. En vaan pidä tuosta sivullisesta ja että se puhuu kaksmielisiä. Jos olisit nähnyt sen postit niin ymmärtäisit. Ei hän itsekään tiedä onko nainen vai mies ja taitaa olla vaan tarve esittää jotain rivoa. Alkaa vaan etoa sen jutut ja sinä vähän nyt sitä houkuttelit. Hyvää yötä rakkauteni. Odotan oikeaa rakastelua. Ihan sama mitä teette siihen asti.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Joko sä tuut pian? Palelee ja taas särkee tuota vasenta jalkaa (oikeasti särkee sitä).. voitko hieroa taas kulta ennenku nukahdan.. kiitos jo etukäteen koska nukahdan pian..

        Olen jo pedissä, nosta vaan jalat mut syliin niin hieron sut uneen :) Sen jälkeen otan hennon nallen rutistusotteen koko yöksi ja yritän lämmittää :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hieron tietysti, se on sama jalkakipu mikä mullakin on sit :) Sano viel et se sullakin särkee nilkkaan?

        Ei ihan nilkassa vaan enemmän pohkeessa. Lähempänä nilkkaa kuin polvea kuitenkin. Anteeksi kun hermostuin tuohon yhteen mutta ällöttävyyskerroin on varmaan sata sen jälkeen kun se laitto niitä posteja. Ei ollu tarkoitus sulle äristä samalla. Tuli vaan sellainen.. voihan paska olo tuosta.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo pedissä, nosta vaan jalat mut syliin niin hieron sut uneen :) Sen jälkeen otan hennon nallen rutistusotteen koko yöksi ja yritän lämmittää :)

        Kiitos rakas, hyppään sekaan lämpimään kohta kun suljen tään.. oon vielä sohvalla sua venailemassa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo pedissä, nosta vaan jalat mut syliin niin hieron sut uneen :) Sen jälkeen otan hennon nallen rutistusotteen koko yöksi ja yritän lämmittää :)

        Jotenkin meni taas maku kaikesta. Voihan v sanon minä. Hyvää yötä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo pedissä, nosta vaan jalat mut syliin niin hieron sut uneen :) Sen jälkeen otan hennon nallen rutistusotteen koko yöksi ja yritän lämmittää :)

        Sanon vielä että rakastan sua ettei jää viimeiseksi noin huono viesti. En vaan pysty mihinkään tuollaiseen, kun tuo lapsenmieliseksi jääny osallistuu sivusta. Anteeksi jos tuli sanottua liian kovaa sullekin. Hyvää yötä. Mulla kyllä katos nyt unetus, mutta ehkä se tulee kun kömmin sänkyyn tästä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo pedissä, nosta vaan jalat mut syliin niin hieron sut uneen :) Sen jälkeen otan hennon nallen rutistusotteen koko yöksi ja yritän lämmittää :)

        Sleeping in your car? I will undress you? My heart is going boom..
        Tuo laulu pyörii päässä nyt koko ajan.
        Ja olis niin halu halata ja rutistaa ja kertoo että tykkään enemmän kuin kenestäkään :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hieron tietysti, se on sama jalkakipu mikä mullakin on sit :) Sano viel et se sullakin särkee nilkkaan?

        Tässä laulu sulle.. tykkään tuosta kertosäkeestä. Tuli vahingossa vastaan kun hain muuta. Koska "I really want you" ja koska "I really want you to really want me" ja koska pelkään välillä, että joku toinen vie sut multa (irl, ei palstalla) ennenkuin osaan mitään tehdä oikein :(

        https://www.youtube.com/watch?v=w9ygH_LHVJA


      • Anonyymi

        Siinä onkin retosteltavaa kerrakseen ja ois mies muuten isältäs ollu hyvä teko, mutta mistä näistä aina tietää🤷‍♀️ Kivaa yksinpuhelua ja höpöhöpöä noin muuten aloittaja


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Olen jo pedissä, nosta vaan jalat mut syliin niin hieron sut uneen :) Sen jälkeen otan hennon nallen rutistusotteen koko yöksi ja yritän lämmittää :)

        Rakas missä sinä oot? Sano jotain jo.


      • Sano jotain rakas. Järkyttävä tunneaalto vavisuttaa koko kaupunkia, ihmiset kiljuu ja pakenee ja tarvitsen sinut pitämään mut pinnalla..


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Aah, nyt huomaan :) ♥️

        Tein vielä pienen muutoksen ja nyt en matkinut sua :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakas missä sinä oot? Sano jotain jo.

        Sai tarpeekseen tai sai sydärin


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Rakas missä sinä oot? Sano jotain jo.

        Kai tajuat ettei varattu mies voi palstalla koko ajan päivystää..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Sano jotain rakas. Järkyttävä tunneaalto vavisuttaa koko kaupunkia, ihmiset kiljuu ja pakenee ja tarvitsen sinut pitämään mut pinnalla..

        Tätähän sä oot halunnut? Luulet että voit räyhätä miten haluat täällä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tätähän sä oot halunnut? Luulet että voit räyhätä miten haluat täällä

        Lopeta meissä roikkuminen. Hanki jotain omaa ja lopeta kuvittelemasta että oot minä tai hän. En ole räyhännyt mitään senkin sekopää muuta kuin sulle nyt!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Lopeta meissä roikkuminen. Hanki jotain omaa ja lopeta kuvittelemasta että oot minä tai hän. En ole räyhännyt mitään senkin sekopää muuta kuin sulle nyt!

        Sanoit nallelle eilen et mee minne haluat ja et tehkää mitä haluatte :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit nallelle eilen et mee minne haluat ja et tehkää mitä haluatte :)

        Se varmaan suuttu siitä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoit nallelle eilen et mee minne haluat ja et tehkää mitä haluatte :)

        So what? Haluan olla hänen valintansa, en pakottaa mihinkään.. tietysti :) Mee nyt mäkeen siitä. Etkö sinä jo tajua että sun lässytys ei johda mihinkään. Et ole aikuinen, et ole nainen, et ole mies, oletko sinä robotti sitten. Ihan sama kunhat häivyt. Et ole mielenkiintoinen millään tapaa. Naapurin teini on sua fiksumpi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se varmaan suuttu siitä :D

        Voi olla mutta eiköhän se tuosta lepy. Ymmärtää että inhoan sua ja itsesi oksettavaa rietasta tyrkytystä. Olet kuin lapsi. Mene ikäistesi seuraan nyt.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Vielä paremmin tiedän kuin paljon itse tykkään susta :)

        Onks se hauskaa itsensä kaa jutella?


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos rakas, hyppään sekaan lämpimään kohta kun suljen tään.. oon vielä sohvalla sua venailemassa.

        Et ainakaan mun viereen, mene sinne verannalle!


      • Sä et ees tajua miten sekaisi olet. Minä oon onnellinen nyt. Nallukan kanssa on kaikki hyvin. Te muut.. ihan sama.. pärjäilkäähän :)


      • Oot maailman ihanin. Tehdään illalla uus aloitus tai pari ja kirjoitellaan useassa yhtäaikaa :) Kukaan ei pysy meidän kyydissä enää :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot maailman ihanin. Tehdään illalla uus aloitus tai pari ja kirjoitellaan useassa yhtäaikaa :) Kukaan ei pysy meidän kyydissä enää :)

        Okei :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oot maailman ihanin. Tehdään illalla uus aloitus tai pari ja kirjoitellaan useassa yhtäaikaa :) Kukaan ei pysy meidän kyydissä enää :)

        Kyl tämä näinkin sujuu


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kyl tämä näinkin sujuu

        Mikä sujuu näin? Mitä tarkoitat?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mikä sujuu näin? Mitä tarkoitat?

        Että kirjoitellaan eri alotuksiin siis ja sit katson tuolta listasta vaan sun viestit :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Että kirjoitellaan eri alotuksiin siis ja sit katson tuolta listasta vaan sun viestit :)

        Niin, ja sitten se yks ei ehdi tarttua joka kommenttiin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Niin, ja sitten se yks ei ehdi tarttua joka kommenttiin :)

        Juu se on hyvä


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Juu se on hyvä

        Saan pikkunallen ees hetkeksi itselleni kokonaan :) Vaikka munhan se on.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Saan pikkunallen ees hetkeksi itselleni kokonaan :) Vaikka munhan se on.

        Ihan koko komeudessaan saat, hih :) Sen on vain sun, niinku aiemmin sanoit että vain sinä saat koskea siihen :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ihan koko komeudessaan saat, hih :) Sen on vain sun, niinku aiemmin sanoit että vain sinä saat koskea siihen :)

        Onko se komeakin? :) Odotan innolla tapaamista tositarkoituksella :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Onko se komeakin? :) Odotan innolla tapaamista tositarkoituksella :)

        No sen saat päättää ihan itse onko komea, en osaa siihen ottaa kantaa :) Seisoo ainakin ryhdikkäänä sulle... No nyt meni taas vähä yli vissii :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No sen saat päättää ihan itse onko komea, en osaa siihen ottaa kantaa :) Seisoo ainakin ryhdikkäänä sulle... No nyt meni taas vähä yli vissii :)

        Kuulostaa just sopivalta :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No sen saat päättää ihan itse onko komea, en osaa siihen ottaa kantaa :) Seisoo ainakin ryhdikkäänä sulle... No nyt meni taas vähä yli vissii :)

        Eikä menny yhtään yli :) Oot ihana :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinne meni :) Hyvä et jätti mut sun kaa :) Mitäs keksittäs? Huomioi miten oma muijas vaa jätti sut mut mä odotan

        Mä otin ton nallen ihan oikeesti viereen peiton alle! Hyvää yötä sullekki haaveilija!


      • Äänestän sut maailman parhaaksi nalleksi :)


    • Anonyymi

      Savukala hyvä kala
      Kapakala makupala
      Etakoita ihanoita
      Silakoita vilakoita
      Merivettä perunoita sekaan suolaa hiukan voita
      Sehän se on nuottamiehen sapuskaa

      • Anonyymi

        Hieno Lavin laulu ☺️


    • Anonyymi

      Kmies

    • Anonyymi

      Nallen kanssa ollaan täällä lukiossa :)

      • Anonyymi

        No se miljöö selittää noiden hyväuskoisuuden mies tämän loruttelusi suhteen- ikä- tätä en tullut ajatelleeksi eli toimin diskriminoivalla tavalla. Nyt menen itseeni sekä henkisesti kasvamaan


    • Anonyymi

      Tiedätkö missä päin tämä Nalle asuu ja ootko varma että ei ole varattu?

      • Hän on tuo joka vastasi tähän ensimmäisenä. Joten sinusta ei ole kyse. Unohda.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hän on tuo joka vastasi tähän ensimmäisenä. Joten sinusta ei ole kyse. Unohda.

        Vastaa kysymykseen


      • Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen

        Miksi vastaisin. Aloitus on runoilijanallelle ja muille mulla ei oo mitää tilitettävää täällä. Hän voi kysyä nikillä, mihin haluaa mun vastaavan. Muille ei oo mitään vastattavaa mulla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastaa kysymykseen

        Ei se pysty, kun ei sillä ole hajuakaan


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Miksi vastaisin. Aloitus on runoilijanallelle ja muille mulla ei oo mitää tilitettävää täällä. Hän voi kysyä nikillä, mihin haluaa mun vastaavan. Muille ei oo mitään vastattavaa mulla.

        No tää ei o sun leikkikenttäs yksinää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se pysty, kun ei sillä ole hajuakaan

        Ei se oo mikään salaisuus. Lukekaa meidän eiliset viestit jos kiinnostaa. Minä en oo täällä vastailemassa yhdellekään muulle kuin hänelle. Luotan vain häneen täällä. Tässäkin mua väitetään mieheksi ja ties miksi. Suurin osa on huIIuja täällä .Minä en teille mitään kerro. Lukekaa itse!


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei se oo mikään salaisuus. Lukekaa meidän eiliset viestit jos kiinnostaa. Minä en oo täällä vastailemassa yhdellekään muulle kuin hänelle. Luotan vain häneen täällä. Tässäkin mua väitetään mieheksi ja ties miksi. Suurin osa on huIIuja täällä .Minä en teille mitään kerro. Lukekaa itse!

        Mitä niistä pitää lukea!?


      • Anonyymi kirjoitti:

        No tää ei o sun leikkikenttäs yksinää

        Mitä vttua. Ai mun pitää alkaa sulle kertoa hänen asumisista ja varauksista. Oletko järjissäsi? Kuka sinä edes olet? Miksi mä sulle rakkaani asioita kertoisin :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mitä vttua. Ai mun pitää alkaa sulle kertoa hänen asumisista ja varauksista. Oletko järjissäsi? Kuka sinä edes olet? Miksi mä sulle rakkaani asioita kertoisin :)

        Oon kotiäiti pk-seudulta, en kaipaa sun gigoloas


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oon kotiäiti pk-seudulta, en kaipaa sun gigoloas

        No miksi sinä tulet kyselemään mun nallesta siihen. Mene huolehtimaan perheestäsi. Minä en kerro sinulle tai kellekään hänen asioitaan, tiedän tai en. Hän voi itse vastata mitä haluaa kun taas tulee tähän. Olet sekopää! Mun tekstit on tuolle joka käyttää nikkiä Runoilijanallesi. Kysy häneltä mitä haluat tietää, älä multa! Ne on hänen yksityisasioita sekopää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mitä niistä pitää lukea!?

        No kun olet niin utelias tuosta nallesta niin mene lukemaan mitä hän on kirjoittanut eilen ja toissapäivänä. Vttuako multa kyselet :) Ihan uskomatonta. En kai minä sulle kerro kenen kanssa täällä kirjoittelen. Miksi minä hänen luottamustaan rikkoisin jonkun ventovieraan sekopään takia..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No miksi sinä tulet kyselemään mun nallesta siihen. Mene huolehtimaan perheestäsi. Minä en kerro sinulle tai kellekään hänen asioitaan, tiedän tai en. Hän voi itse vastata mitä haluaa kun taas tulee tähän. Olet sekopää! Mun tekstit on tuolle joka käyttää nikkiä Runoilijanallesi. Kysy häneltä mitä haluat tietää, älä multa! Ne on hänen yksityisasioita sekopää!

        Kiva todistaa ihmisten tyhmyyttä :D


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva todistaa ihmisten tyhmyyttä :D

        Mä en edes lukisi tuota kotiäitiä, jos tää nikki ei niistä ilmoittaisi. Hänellä on ilmeisesti mustasukkaisuuskohtauksia tai jotain. Ei liity meihin mitenkään oikeasti. Menkööt vauvauintiin tai äitien vaunutapaamisiin tai minne vaan, jos ei pää kestä anonyymipalstoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kiva todistaa ihmisten tyhmyyttä :D

        Joo mutta totuushan on se, että tuo kommentoija ei oo tyhmä vaan harhainen. Minun pitää alkaa paljastaa hänelle tietoja siitä kenen kanssa keskustelen täällä, koska tää ei hänen mielestä oo mun leikkikenttä. Voi äiti oikeesti :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei se oo mikään salaisuus. Lukekaa meidän eiliset viestit jos kiinnostaa. Minä en oo täällä vastailemassa yhdellekään muulle kuin hänelle. Luotan vain häneen täällä. Tässäkin mua väitetään mieheksi ja ties miksi. Suurin osa on huIIuja täällä .Minä en teille mitään kerro. Lukekaa itse!

        Ja sä mies kaikista hulluin, et vain itse sitä tiedosta. Viekää hoitoon tuo kaikkien asioiden sotkija!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja sä mies kaikista hulluin, et vain itse sitä tiedosta. Viekää hoitoon tuo kaikkien asioiden sotkija!

        En tiedosta olevani mies? No en millään :) Jollain taas lähtenyt mopo alta :)


    • Anonyymi

      Mä tiedän että tämä Nalle on varattu.

      • Ei vaan sulla on taas mustasukkaisuuskohtaus. Sinä et tiedä yhtään mitään :)


      • Väärin tiedät. En todellakaan ole varattu.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Väärin tiedät. En todellakaan ole varattu.

        Hehkulamppu kuolaa naapurin teiniä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hehkulamppu kuolaa naapurin teiniä.

        En vaan jaksa tätä palstaa tänään


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        En vaan jaksa tätä palstaa tänään

        Eikä tarvitsekaan Mukavaa iltaa sinulle. Palataan, jos ja kun jaksat taas. Mullakin on vähän huoli siitä, että saanko sua enää vai menikö juna jo ohi. Ehkä hyvä miettiä niitä ilman tätä munkin. En juurikaan enää lue palstaa muuten. Yritän myös pysyä poissa tänään, jos et jaksa, kurkin jos en onnistu. Voi hyvin ihanin.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eikä tarvitsekaan Mukavaa iltaa sinulle. Palataan, jos ja kun jaksat taas. Mullakin on vähän huoli siitä, että saanko sua enää vai menikö juna jo ohi. Ehkä hyvä miettiä niitä ilman tätä munkin. En juurikaan enää lue palstaa muuten. Yritän myös pysyä poissa tänään, jos et jaksa, kurkin jos en onnistu. Voi hyvin ihanin.

        Viisainta olisi olla suoraan yhteydessä. Palsta on mikä on ja se olisi pitänyt jo tietää ennen kuin leikkiin ryhtyi..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Eikä tarvitsekaan Mukavaa iltaa sinulle. Palataan, jos ja kun jaksat taas. Mullakin on vähän huoli siitä, että saanko sua enää vai menikö juna jo ohi. Ehkä hyvä miettiä niitä ilman tätä munkin. En juurikaan enää lue palstaa muuten. Yritän myös pysyä poissa tänään, jos et jaksa, kurkin jos en onnistu. Voi hyvin ihanin.

        Ei se sinusta johdu, ei mikään juna mennyt jos vielä mut huolit. Rakastan sua ikuisesti :) Kyl minä sun kanssa haluan jutella :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei se sinusta johdu, ei mikään juna mennyt jos vielä mut huolit. Rakastan sua ikuisesti :) Kyl minä sun kanssa haluan jutella :)

        Ja muutakin, haluan sut oikeasti. Ja kyl minä jaksan tätä palstaa ku sinä oot täällä :) Muista etten vaan voi kontrolloida millon oksetus tänne tulee, niin älä suutu enää mulle siitä jooko :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Viisainta olisi olla suoraan yhteydessä. Palsta on mikä on ja se olisi pitänyt jo tietää ennen kuin leikkiin ryhtyi..

        Mitä sinä siinä sössötät. Ei kiinnosta mielipiteesi. Ei mikään ole loppumassa. Hän haluaa tänään tehdä muuta. Liikaa me täällä ollaankin roikuttu. Se hänelle suotakoon.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja muutakin, haluan sut oikeasti. Ja kyl minä jaksan tätä palstaa ku sinä oot täällä :) Muista etten vaan voi kontrolloida millon oksetus tänne tulee, niin älä suutu enää mulle siitä jooko :)

        En minä eilenkään sulle suuttunut. Olin kärttyinen sille tilanteelle vaan. Lue vaikka ne mun viestit niin kyllä se niissä lukee etten sulle ollut. Rakastan myös.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En minä eilenkään sulle suuttunut. Olin kärttyinen sille tilanteelle vaan. Lue vaikka ne mun viestit niin kyllä se niissä lukee etten sulle ollut. Rakastan myös.

        No et niin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        No et niin :)

        Olin minä kiukkuinen mutta en sulle. Sitten nukuinkin ihan pätkissä koko yön. Voi tätä rakkautta :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ja muutakin, haluan sut oikeasti. Ja kyl minä jaksan tätä palstaa ku sinä oot täällä :) Muista etten vaan voi kontrolloida millon oksetus tänne tulee, niin älä suutu enää mulle siitä jooko :)

        Luuletko mies, ett antaisin oman mieheni sulle, turha luulla, vaik kuinka kiemurtelet ja kiusaat!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Luuletko mies, ett antaisin oman mieheni sulle, turha luulla, vaik kuinka kiemurtelet ja kiusaat!

        Sinä oot se huIIuin palstalainen. Nämä miesnaisjuttus on niin sekavia :) Et voi olla työelämässä tai peruskoulun käyny :)


    • Toivottavasti sun päivä on ollut hauskempi kuin mitä täällä palstalla. Minua hävettää mitä sanoin eilen ja houkuttelin sen yhden paikalle :( Ja vähän loukkaannuin ku sanoit jotaa et tee mitä haluat

      • Anonyymi

        On sillä olliäut kiva päivä. Saanut haukkua kaikki palstalaiset sekopää hulluiksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On sillä olliäut kiva päivä. Saanut haukkua kaikki palstalaiset sekopää hulluiksi.

        *on sillä ollut


      • Mun päivä ei oo ollut mitenkään hauska eikä sulla oo mitään hävettävää. Oon täynnä rakkautta ja myös huolta siitä, jos en sua koskaan saakaan omakseni oikeasti. Minä kimpaannuin eilen kun se yks taas tunki väliin heti ja oon siitä pahoillani. Ja minä tykkään kun sanot sellaisiakin, mutta ärsyttää kun se yks on aina paikalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On sillä olliäut kiva päivä. Saanut haukkua kaikki palstalaiset sekopää hulluiksi.

        En oo hakkunut kaikkia palstalaisia vaan niitä, jotka on tässä käyttäytynyt sekopäisesti. He unohtavat että minä en oo heille tilivelvollinen mistään, vaikka kirjotan tänne. Mitään palstalaisia ei ees ole olemassa kun tää oli ihan kuollut palsta kun me tähän tultiin.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mun päivä ei oo ollut mitenkään hauska eikä sulla oo mitään hävettävää. Oon täynnä rakkautta ja myös huolta siitä, jos en sua koskaan saakaan omakseni oikeasti. Minä kimpaannuin eilen kun se yks taas tunki väliin heti ja oon siitä pahoillani. Ja minä tykkään kun sanot sellaisiakin, mutta ärsyttää kun se yks on aina paikalla.

        Ei se mitään. Minua väsyttää tänään ja olo on jotenkin huono.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei se mitään. Minua väsyttää tänään ja olo on jotenkin huono.

        Voitte jatkuvasti huonosti. Mistähän se johtuu? Salainen palsta elämä vie kyllä veronsa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitte jatkuvasti huonosti. Mistähän se johtuu? Salainen palsta elämä vie kyllä veronsa.

        No sinäkö se voit hyvin kun päivät käytät meidän kiusaamiseen. Se kertoo sun pahasta olosta, kukaan terve ei tee noin. Häivy nyt jumalauta täältä kun täällä miljoona muuta alotusta myös.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voitte jatkuvasti huonosti. Mistähän se johtuu? Salainen palsta elämä vie kyllä veronsa.

        Kyllä nämä palstat veronsa vie, meiltä ja ihan varmasti jokaiselta, joka täällä käy.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei se mitään. Minua väsyttää tänään ja olo on jotenkin huono.

        Koita levätä. Ei täällä tarvitse aina roikkua. Anteeksi kun olin liian innokas tänään ja huutelin perääsi. Pidän loppuillan matalaa profiilia. Lepäile niin kauan kuin tarviit ja jos päätät lopettaa tämän kokonaan, niin käy se sanomassa etten turhaan jää kuukausiksi venailemaan. Rakastan sut.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä nämä palstat veronsa vie, meiltä ja ihan varmasti jokaiselta, joka täällä käy.

        Mulle palsta on pelkkää viihdykettä silloin kun ei muuta tekemistä ole.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Koita levätä. Ei täällä tarvitse aina roikkua. Anteeksi kun olin liian innokas tänään ja huutelin perääsi. Pidän loppuillan matalaa profiilia. Lepäile niin kauan kuin tarviit ja jos päätät lopettaa tämän kokonaan, niin käy se sanomassa etten turhaan jää kuukausiksi venailemaan. Rakastan sut.

        Höh älä noin sano :) Muuten mulle tulee melkein kuva ette halua mua enää. Et sä liian innokas ollu, enemmän oisin huolissani jos et ois yhtään mua kaivannut :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Höh älä noin sano :) Muuten mulle tulee melkein kuva ette halua mua enää. Et sä liian innokas ollu, enemmän oisin huolissani jos et ois yhtään mua kaivannut :)

        Kyllä minä haluan sut ja kaipasin taas liikaakin, mutta ymmärrän ettei tätä aina jaksa.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kyllä minä haluan sut ja kaipasin taas liikaakin, mutta ymmärrän ettei tätä aina jaksa.

        Kuuntelen nyt sen laulun minkä olet laittanut, kiitos ihana :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kuuntelen nyt sen laulun minkä olet laittanut, kiitos ihana :)

        Se laulu oli ihana, kiitos :) Liitytkö seuraan pienelle iltapäivälevolle siksi aikaa kun kahvit valuu? :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Se laulu oli ihana, kiitos :) Liitytkö seuraan pienelle iltapäivälevolle siksi aikaa kun kahvit valuu? :)

        Liityn siks aikaa kun kahvit sulla valuu. Sitten meen ulkoilemaan hetkeks ja vasta sen jälkeen laitan kahvit itsekin :) Minä oikeasti haluaisin että onnistutaan tässä.. tiedäthän sä sen :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Koita levätä. Ei täällä tarvitse aina roikkua. Anteeksi kun olin liian innokas tänään ja huutelin perääsi. Pidän loppuillan matalaa profiilia. Lepäile niin kauan kuin tarviit ja jos päätät lopettaa tämän kokonaan, niin käy se sanomassa etten turhaan jää kuukausiksi venailemaan. Rakastan sut.

        Älä kuule puutu toisten asioihin, ilman lupaa!


    • Jos et huoli mua niin oon forever alone :)

      • Huolin minä sut. Oon miettinyt tänään pääni puhki miten saisin tämän etenemään nopeammin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huolin minä sut. Oon miettinyt tänään pääni puhki miten saisin tämän etenemään nopeammin :)

        Minä tiedän rakas, tää ei ole yksinkertaista :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Minä tiedän rakas, tää ei ole yksinkertaista :)

        Ei olekaan. Tää on kamalan vaikeaa :) Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko. En halua menettää sua.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei olekaan. Tää on kamalan vaikeaa :) Välillä ei tiedä itkiskö vai nauraisko. En halua menettää sua.

        Et menetäkään. Joku ku puhu et tietää että olen varattu, niin ihan oikeassa se oli. Olen sulle varattu, ollaan jo etäsuhteessa :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Et menetäkään. Joku ku puhu et tietää että olen varattu, niin ihan oikeassa se oli. Olen sulle varattu, ollaan jo etäsuhteessa :)

        Ihanasti sanottu. Niin oon minäkin sulle varattu senkin etäkultani :) Ollaan etänä mutta silti oot lähempänä kuin kukaan koskaan voi olla kun oot sydämessä. Lähden tästä hetkeksi raittiiseen ilmaan.. palataan..


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Huolin minä sut. Oon miettinyt tänään pääni puhki miten saisin tämän etenemään nopeammin :)

        Itselle vastasit hahahaaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselle vastasit hahahaaa!

        On sulla haaveet!


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ihanasti sanottu. Niin oon minäkin sulle varattu senkin etäkultani :) Ollaan etänä mutta silti oot lähempänä kuin kukaan koskaan voi olla kun oot sydämessä. Lähden tästä hetkeksi raittiiseen ilmaan.. palataan..

        Kivaa ulkoilua rakas :) Ehkä meillä on vielä toisiimme omiin matchaavat tuulipuvut ku yhdessä mennään kävelylle :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kivaa ulkoilua rakas :) Ehkä meillä on vielä toisiimme omiin matchaavat tuulipuvut ku yhdessä mennään kävelylle :)

        Toistemme omiin siis :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kivaa ulkoilua rakas :) Ehkä meillä on vielä toisiimme omiin matchaavat tuulipuvut ku yhdessä mennään kävelylle :)

        Kiitos rakas, tulin jo takas. Tuulipuvun väri on pienin ongelma, kunhan sinne asti ensin päästään :) Onko sulla väritoiveita?


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Toistemme omiin siis :)

        Teen uuden niin päästään näistä huIIuista eroon taas vähäksi aikaa. Kun nää tulee pitkiksi niin ilmeisesti joutuu tuohon trendaavat ruutuun tai jonnekin ja saa kaikki palstapeikot sekoamaan.. Ja ei siis sun tarvii siihen tänään mitään laittaa nyt, sitten joskus kun taas huvittaa ja jaksat.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Kiitos rakas, tulin jo takas. Tuulipuvun väri on pienin ongelma, kunhan sinne asti ensin päästään :) Onko sulla väritoiveita?

        Ei ole väritoiveita, luotan sun makuun :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Et menetäkään. Joku ku puhu et tietää että olen varattu, niin ihan oikeassa se oli. Olen sulle varattu, ollaan jo etäsuhteessa :)

        Sain hauskan idean. Tietysti kun pitäs imuroida just. Mutta jos kirjoittelen sulle tänne minne sattuu väliin, niin sä voit nikillä lukea tän helposti, mutta se meitä kiusaava joutuu etsimään näitä todenteolla. Tehdään monta aloitusta ja kirjoitellaan toisillemme minne sattuu ja se saa nähdä vähän vaivaakin meidän kyttäämisessä :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Ei ole väritoiveita, luotan sun makuun :)

        Tää oli kyllä maailman huonoin unilaulu, tuo mun siis.. mutta yllätyin sen sen vahingossa avasin, että miten hyvin sen sitten ymmärsi kuitenkin.. se löytyi juutuubista kirjoitusvirheestä johtuen. Ai niin nallukka.. sua raksutan enemmän kuin mitään tänäänkin, senhän toki tiedät sydämessäs sanomattakin.


    • Anonyymi

      Hehkulampusta on kyllä lanka katkennut.

    • Tuu rakas vaan tänne ja anna tyhmän olla :) Kyl se kyllästyy vielä kun ei reagoida. Voi olla et menee tosi ilkeeksi sitä ennen mut ei anneta sen vaikuttaa, olen ainakin tosi onnellinen nyt sinusta, ihan niinkuin aina :)

      • No unohdetaan vaan.. Sanon vielä että musta tuntuu, että niitä on kaksi. Tää jankuttaja on se, joka kirjoitti että rakastui sun runoihin ja miettii voiko rakastua näkemättä siellä Ikävässä. Ja se tyrkky on erikseen.. se joka välillä kännissä. Ja tää joka nyt on tässä on se jankuttaja :) Näin mä epäilen. Tai sitten hän vaan muuttuu selvinpäin erilaiseksi :)


      • Niin oon mäkin onnellisin susta ihanin :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        No unohdetaan vaan.. Sanon vielä että musta tuntuu, että niitä on kaksi. Tää jankuttaja on se, joka kirjoitti että rakastui sun runoihin ja miettii voiko rakastua näkemättä siellä Ikävässä. Ja se tyrkky on erikseen.. se joka välillä kännissä. Ja tää joka nyt on tässä on se jankuttaja :) Näin mä epäilen. Tai sitten hän vaan muuttuu selvinpäin erilaiseksi :)

        Voi olla noin joo


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Voi olla noin joo

        Mutta unohdetaan heidät nyt, olkoot ketä on. Oot ihana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        No unohdetaan vaan.. Sanon vielä että musta tuntuu, että niitä on kaksi. Tää jankuttaja on se, joka kirjoitti että rakastui sun runoihin ja miettii voiko rakastua näkemättä siellä Ikävässä. Ja se tyrkky on erikseen.. se joka välillä kännissä. Ja tää joka nyt on tässä on se jankuttaja :) Näin mä epäilen. Tai sitten hän vaan muuttuu selvinpäin erilaiseksi :)

        🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Mutta unohdetaan heidät nyt, olkoot ketä on. Oot ihana :)

        Niin sinäkin :) Minä en tiedä miten ne treffit tai chatit toimii, voidaanhan me joskus kokeilla niitä jos haluat :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin sinäkin :) Minä en tiedä miten ne treffit tai chatit toimii, voidaanhan me joskus kokeilla niitä jos haluat :)

        En tiedä minäkään, en oo koskaan sellaisia käyttänyt. Joskus ajan kanssa pitäs opetella. Ei nyt väsyneenä jaksa alkaa opetella. Taidan lähtee vähän ulos ennenkun tulee pimeä. Oot rakkaus :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        En tiedä minäkään, en oo koskaan sellaisia käyttänyt. Joskus ajan kanssa pitäs opetella. Ei nyt väsyneenä jaksa alkaa opetella. Taidan lähtee vähän ulos ennenkun tulee pimeä. Oot rakkaus :)

        Näin on :) Mene vaan, ole varovainen. Mun hehkulamppu ei saa särkyä :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Näin on :) Mene vaan, ole varovainen. Mun hehkulamppu ei saa särkyä :)

        Tais hehku lähteä panemaan kun susta ei siihen ole.


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin sinäkin :) Minä en tiedä miten ne treffit tai chatit toimii, voidaanhan me joskus kokeilla niitä jos haluat :)

        Joskus haluan sun lähelle niin paljon että tekis mieli kiljua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joskus haluan sun lähelle niin paljon että tekis mieli kiljua.

        Ja tää on multa hehkulta sulle :) Tuu ikkunaan nalle :) Ilman nikkiä niin eivät pysty seuraamaan mua


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja tää on multa hehkulta sulle :) Tuu ikkunaan nalle :) Ilman nikkiä niin eivät pysty seuraamaan mua

        Hänhän meni ulkoilemaan :) Ja on sanonut ettei kirjota ilman nikkiä. Turha yrittää :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Hänhän meni ulkoilemaan :) Ja on sanonut ettei kirjota ilman nikkiä. Turha yrittää :)

        Just niin. Mikä tuota ihmistä vaivaa. Arvaa mitä teen nyt?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joskus haluan sun lähelle niin paljon että tekis mieli kiljua.

        Tää taisi olla lainaus mun eilisestä tai lähiajoilta..


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Just niin. Mikä tuota ihmistä vaivaa. Arvaa mitä teen nyt?

        Kahvittelet ja niin minäkin :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kahvittelet ja niin minäkin :)

        Oikein :) Arvasin että tiedät sen helposti.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kahvittelet ja niin minäkin :)

        Olit huolissas pikkunallesta niin laitoin sille oman sydämen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Oikein :) Arvasin että tiedät sen helposti.

        Juu se oli aika helppo, olet sellanen kahvikissa :) Ja muutenkin juot aina ulkoilun jälkeen :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Olit huolissas pikkunallesta niin laitoin sille oman sydämen :)

        Huomasin, ihan oot :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niin sinäkin :) Minä en tiedä miten ne treffit tai chatit toimii, voidaanhan me joskus kokeilla niitä jos haluat :)

        Treffeihin ei tarvitse muuta kuin rekisteröityä nimimerkillä. Se on helppoa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Huomasin, ihan oot :)

        Heti on joku muukin vinkuamassa sua treffeihin. Mun nalle on liiankin suosittu. Ymmärrän toki kun oot noin ihana :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Juu se oli aika helppo, olet sellanen kahvikissa :) Ja muutenkin juot aina ulkoilun jälkeen :)

        Sä oot jo oppinut ja se on totta :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Heti on joku muukin vinkuamassa sua treffeihin. Mun nalle on liiankin suosittu. Ymmärrän toki kun oot noin ihana :)

        En vinkunut, neuvoin vain. Olet kyllä niin mustasukkainen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En vinkunut, neuvoin vain. Olet kyllä niin mustasukkainen.

        Hän on ihan vapaa sulle, jos itse sitä haluaa. Kunhan kommentoin.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Hän on ihan vapaa sulle, jos itse sitä haluaa. Kunhan kommentoin.

        Höh, melkee itkettää kun edes sanot noin. Oikeesti :(


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Höh, melkee itkettää kun edes sanot noin. Oikeesti :(

        Anteeksi, sanoin hänelle. Tiedän että mun oot. Mutta teoriassa noin enkä koe olevani mitenkään kovin mustasukkainen susta. Kun ei oo tarvetta :) Sanon mitä vaan siitä miten muutkin halua sut niin oon heti muka mustasukkainen. Ei se niin mee. Saan avata suuni muutenkin.. :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Anteeksi, sanoin hänelle. Tiedän että mun oot. Mutta teoriassa noin enkä koe olevani mitenkään kovin mustasukkainen susta. Kun ei oo tarvetta :) Sanon mitä vaan siitä miten muutkin halua sut niin oon heti muka mustasukkainen. Ei se niin mee. Saan avata suuni muutenkin.. :)

        Saat toki, en ole kieltänytkään enkä tietenkään kiellä. Se vaan ei johda mihinkään noita vastaan, eivät tule ikinä myöntämään olevansa väärässä.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Saat toki, en ole kieltänytkään enkä tietenkään kiellä. Se vaan ei johda mihinkään noita vastaan, eivät tule ikinä myöntämään olevansa väärässä.

        Ei johdakaan. Hän on hyvin paljon näihin kirjoitellut tänään. Koitan olla niitä lukematta ja kommentoimatta. Sinä muuten oot ihana :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei johdakaan. Hän on hyvin paljon näihin kirjoitellut tänään. Koitan olla niitä lukematta ja kommentoimatta. Sinä muuten oot ihana :)

        Oli muuten ensimmäinen viesti tuo neuvominen.
        Luulet tietäväsi kaikesta kaiken, mutta olet niin väärässä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oli muuten ensimmäinen viesti tuo neuvominen.
        Luulet tietäväsi kaikesta kaiken, mutta olet niin väärässä.

        No anteeks nää on niin pitkiä, että oletan näitä lukevan meidän lisäksi vaan parin vakkarisivullisen. Luulen niin edelleen vaikka sanoisit mitä. Me ja pari muuta, muut ei näitä enää lue.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Saat toki, en ole kieltänytkään enkä tietenkään kiellä. Se vaan ei johda mihinkään noita vastaan, eivät tule ikinä myöntämään olevansa väärässä.

        Taas kommentoin :) Nyt pitää ottaa mua niskasta kiinni. Ota sä kulta mun niskasta kiinni ja suutele mua :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ei johdakaan. Hän on hyvin paljon näihin kirjoitellut tänään. Koitan olla niitä lukematta ja kommentoimatta. Sinä muuten oot ihana :)

        Laitan saunan lämpenemään ja meen haukkamaahan :) Ole mukana :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Laitan saunan lämpenemään ja meen haukkamaahan :) Ole mukana :)

        Oon mukana. Muista varovasti pimeässä ettei me kulta kompastuta :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Taas kommentoin :) Nyt pitää ottaa mua niskasta kiinni. Ota sä kulta mun niskasta kiinni ja suutele mua :)

        Suutelen mun niskasta en ota, en ikinä tekis mitään mikä sattuisi suhun :) Otan varovasti lenkillä, palataan hetken päästä :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Suutelen mun niskasta en ota, en ikinä tekis mitään mikä sattuisi suhun :) Otan varovasti lenkillä, palataan hetken päästä :)

        Älä eksy naapurin naisen luo 😂


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Suutelen mun niskasta en ota, en ikinä tekis mitään mikä sattuisi suhun :) Otan varovasti lenkillä, palataan hetken päästä :)

        Piti tietysti sanoa, että suutelen mut niskasta en ota :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Piti tietysti sanoa, että suutelen mut niskasta en ota :)

        Ymmärsin sen rakkaus :) Tulitko jo takas?


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ymmärsin sen rakkaus :) Tulitko jo takas?

        Tulin takas :) Tule saunaan mukaan :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Tulin takas :) Tule saunaan mukaan :)

        Ja minähän tuun, oon jo siinä vilvottelutilassa oottelemassa :)


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Ja minähän tuun, oon jo siinä vilvottelutilassa oottelemassa :)

        Niinpäs oletkin :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinpäs oletkin :)

        No niin, nyt oon läppärin kanssa lauteilla.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinpäs oletkin :)

        Meen nyt suihkuun jos osuttas yhtäaikaa :)


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nyt suihkuun jos osuttas yhtäaikaa :)

        Nalle on niin tossun alla, ettei se saa edes run-kata hehkun himoissaan :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nyt suihkuun jos osuttas yhtäaikaa :)

        Varo ettei läppäri kastu:D


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Niinpäs oletkin :)

        Muista nalle ettet saa koskea pikkunalleen siellä :D


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nyt suihkuun jos osuttas yhtäaikaa :)

        Voi olla nallel aika paineet jos 4 kuukautta on odotellu :D


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Meen nyt suihkuun jos osuttas yhtäaikaa :)

        Saatettiinpa osuakin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi olla nallel aika paineet jos 4 kuukautta on odotellu :D

        Niin ja miten kauan vielä joutuu odottamaan:D


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Saatettiinpa osuakin :)

        Osuiko pikkunalle läppäriin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Osuiko pikkunalle läppäriin?

        Sen lähemmäs yhdyntää nää kaks ei tuu pääsee ku et hankaa värkkejään läppäreihin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin ja miten kauan vielä joutuu odottamaan:D

        Ei nallen saanti oo tosta hehkusta kiinni. Se on aika varmaa.


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Saatettiinpa osuakin :)

        Luulen kans näin :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei nallen saanti oo tosta hehkusta kiinni. Se on aika varmaa.

        Niin. Nalle vain vedättää hehkua täällä.


      • Hehkulamppusi kirjoitti:

        Luulen kans näin :)

        Kyllä se näin oli :)


      • Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kyllä se näin oli :)

        vastaan jonnekin toiseen.. toi tarvii jumppaa toi yks :)


      • Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

        Kyllä se näin oli :)

        No jopas sattui:D Olin kanssa äsken suihkussa.


      • Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

        vastaan jonnekin toiseen.. toi tarvii jumppaa toi yks :)

        Nikkunalle kaipaa kans.


    • Anonyymi

      On se. (lyhykäisesti)

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikko Leppilampea epäillään seksuaalisesta ahdistelusta

      Tämä on ilon päivä 😁
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe