Ei kannat lähteä Venäjän kanssa pelaamaan

Anonyymi

En ymmärrä, ei venäjä Suomen etuja aja vaan omia etuja, tietenkin.

Se, että yhteiskunnallisista asioita ei voi puhua tai kirjoittaa ilman, että sekoitetaan toisten sodat asiaan on väärin. Jokainen voi ajatella mitä vain, mutta ei ole oikein esittää, että asia ratkeaa tai suomen asiat ratkeavat mukamas venäjän avulla!

Laki pitäisi olla oikeudenmukaisempi ja kaikilla pitäisi olla samat oikeudet, nyt näin ei ole. Eriarvoisuutta lisää se, että ihmisillä ei ole mahdollisuutta saada ääntään kuuluville järkevällä ja asiallisella tyylillä.
Ette anna sitä!

7

54

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kannata siis, minusta. Venäjällä on omat ihmisoikeusongelmansa. Suomen ihmisoikeusongelmat ovat OMAT!
      En minä ainakaan koe kiinnostusta palvella Venäjää, sanon ihan varmuudeksi ettei taas joku keksi omiaan! Minä en ainakaan ole kehottanut ketään "maanpetturuuteen". Olen heittänyt vain , että ruohonjuuritasolla monesti käy niin, että hallituksen ja eduskunnan vaihtuminen ei näy missään.

Suomi on kyllä tehnyt aika selvästi, että täällä on eri oikeudet eri henkilöillä.

En ole enää se puhdas pulmunen, mutta alkulähtö on melkeinpä kaikilla se, että ensin he kokevat epäoikeudenmukaisuutta!

Tuloerot aiheuttavat asioita!

• Anonyymi

Tulee mieleen sisällissota, se kaatui siihen kun jotkut liittoutui Venäjän kanssa.
        Nyt tuntuu melkein kuin olisi joku sisällissota. Minun mielestäni pitäisi kuitenkin tulla joku muutos, koska eriarvoistuminen lisääntyy.
        On typerää valehdella siitä.
        On raskasta yrittää olla "kunnon kansalainen".
        En jaksa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tulee mieleen sisällissota, se kaatui siihen kun jotkut liittoutui Venäjän kanssa.
        Nyt tuntuu melkein kuin olisi joku sisällissota. Minun mielestäni pitäisi kuitenkin tulla joku muutos, koska eriarvoistuminen lisääntyy.
        On typerää valehdella siitä.
        On raskasta yrittää olla "kunnon kansalainen".
        En jaksa!

En halua olla joku lainkuuliainen idiootti, mutta en halua jotain ihme juttua jossa joku ihme köyhät käyvät yhdessä taisteluun... Kuka tahansa voi siepata "köyhät" avukseen.
        Mutta toki Suomessa tehdään sama.

• Anonyymi

Onko Suomi niin alhaalla, näköjään on, että mitään ei kyetä muuttamaan jotta täällä olisi kohtuullisempaa muillekin kuin rikkaammille.
      Ainoa on sitten Venäjä juttu vaikka Venäjä ei taatusti ole mikään "köyhien ystävä" maa.

Mutta enpä minäkään mitään ratkaisua löydä.

• Anonyymi

Ei minusta hallitus epäonnistunut ole kaikessa.

Itse näen rakenteissa olevan vikaa, joka ei muutu hallituksen muuttuessa.
      Esim, se, että joku ei tee työtään oikein jos on töissä virkakoneistossa. On vaikea saada heitä vastuuseen. Se aiheuttaa katkeruutta.

• Anonyymi

Tai äkkiähän joku kehittää jonkun terroristiryhmän, "Suomi24 terroristit"? Surkuhupaisaa kun kukaan ei ole tuntenut edes toisiaan.

• Anonyymi

Minä ainakin olen aina leikisti mukana Karjalan evakoissa ja Putinin ihailijoissa samaan aikaan. Olen samalla Perussuomalainen ja SDP.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Redrama tilittää itsemurha-suunnitelmastaan - Tämä sattuma pelasti: "Minulla oli ollut jo veitsi..."

Räppäri on kertonut Instassa olevansa Minnesota-hoidossa päihderiippuvuuden takia. Vain elämää -ohjelmassa Redrama paljastaa, että päihderiippuvuus te
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      4480
    2. Nordstream sabotaasi todennäköisesti Yhdysvaltojen työtä

Kuten koko Ukrainan sodan provosointi, niin jenkit ovat taas asialla. Kaikessa on lopulta kyse petrodollarin tuomasta valta-aseman säilyttämisestä kei
      Maailman menoa
      511
      2086
    3. Olit ihastunut minuun

Tiedän sen vain.
      Ikävä
      80
      1820
    4. Nord Stream 1 -putki vuotaa kahdesta kohtaa - Saksa epäilee sabotaasia

Saksa epäilee sabotaasia https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/de63783e-7ae3-489f-a086-607fe43ab42a Saksa epäilee tahallisuutta "Saksalaisen Der Tages
      Maailman menoa
      237
      1565
    5. Ensitreffit alttarilla: Kouvolan komistus Miikka yllättää Henni-vaimon: "Sie oot toivonut sitä..."

Miikka ja Henni on kyllä söpö pari. Onhan siinä romantiikkaa, kun Miikka hurauttaa "valkealla ratsullaan", valkealla pakettiautolla, hakemaan tuoretta
      Ensitreffit alttarilla
      4
      1244
    6. Nalle mä rakastan sua :)

Oon hehkulamppu ja haluun sut ja sua :) Sua parempaa ei oo eikä tuu :)
      Romantiikka
      271
      1102
    7. 181
      1083
    8. Martina ei osaa kirjoittaa

Jälleen upea taidonnäyte tämän peruskoulun rimaa hipoen läpäisseen Martinan kirjoitustaidosta. Eilen stoorissa kulmienvärjäys ja teksti: näillä kelpaa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      309
      1061
    9. Kenellä on suurin motiivi sabotoida Nord Streamin kaasuputkea..

Muistin virkistämiseksi..... https://www.savonsanomat.fi/uutissuomalainen/3180533
      Maailman menoa
      178
      881
    10. Horoskooppi: Lue tästä päivän horoskooppi!

Suomi24 Viihde tarjoilee jokaisena päivänä jokaiselle tähtimerkille oman horoskoopin. Oletko jo lukenut tänä päivänä omasi? Lue tästä päivän horoskoo
      Horoskoopit
      5
      839
    Aihe