Jeesuksen nimen suullaan hokeminen ei todista mistään oikeasta sydämen eli Hengen tason uskosta.
Eksyttäjät nimenomaa hokevat sitä Jeesuksen nimeä ja verta oikein työkseen.
"He tulevat nimin nimessäni ja eksyttävät monta." (Jeesus)
Helluntailaisille totuus lahkostaan selviää vasta taivaanportilla.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Jeesuksen nimen ja veren hokijat
Anonyymi-ap
3
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niitä ylöstempauspäivien laskijoita ja ennustajia riittää. Jeesuksen nimessä tietenkin.
Jer. 29:9
Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra. - Anonyymi
Tarkoitat lestaadiolaisia? Helluntaiherätys Suomessa on tosin lestaadiolaislähtöinen, mutta tuo hyvä tapa on sieltä lähtöisin toki.
- Anonyymi
Kastetodistus ei todista mistään oikeasta sydämen eli Hengen tason uskosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1786535- 1481794
- 1131578
- 511310
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️46992Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢38953Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu96933Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5859Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan241835- 41809