Jeesuksen nimen suullaan hokeminen ei todista mistään oikeasta sydämen eli Hengen tason uskosta.
Eksyttäjät nimenomaa hokevat sitä Jeesuksen nimeä ja verta oikein työkseen.
"He tulevat nimin nimessäni ja eksyttävät monta." (Jeesus)
Helluntailaisille totuus lahkostaan selviää vasta taivaanportilla.
Matt.7
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Jeesuksen nimen ja veren hokijat
Anonyymi-ap
3
66
Vastaukset
- Anonyymi
Ja niitä ylöstempauspäivien laskijoita ja ennustajia riittää. Jeesuksen nimessä tietenkin.
Jer. 29:9
Sillä valhetta he ennustavat teille minun nimessäni; minä en ole lähettänyt heitä, sanoo Herra. - Anonyymi
Tarkoitat lestaadiolaisia? Helluntaiherätys Suomessa on tosin lestaadiolaislähtöinen, mutta tuo hyvä tapa on sieltä lähtöisin toki.
- Anonyymi
Kastetodistus ei todista mistään oikeasta sydämen eli Hengen tason uskosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vain vasemmistolaiset rakennemuutokset pelastavat Suomen
Kansaa on ankeutettu viimeiset 30+ vuotta porvarillisella minäminä-talouspolitiikalla, jossa tavalliselta kansalta on ot273425Persut huutaa taas: "kato! muslimi!"
Persut on lyhyessä ajassa ajaneet läpi kaksi työntekijöiden oikeuksien heikennystä, joita se on aiemmin vastustanut. Pe132828- 282504
- 421927
- 531779
- 151760
- 451626
KL: Mari Hynynen avoimena - Jouni-rakkaan ja Joel-pojan välit ovat nämä!
Mari Hynynen (ent. Perankoski) on naimisissa Jouni Hynysen kanssa. Marilla on edellisestä liitosta yksi lapsi, Joel Vola101468- 541444
Missikohu edustaa nykyajan monimuotoisuutta
Puolesta vai vastaan, saako esittää pilkkaavasti jonkun toisen ihmisen syntyperäisiä ominaisuuksia? Kadulla vastaan tule2641164