Onko tietoa kenen tekele on Jeepin CDRI pata? Käyttökokemuksia tällaisella koneella varustetusta autosta?
Jeep Cherokeen dieseli
10
2750
Vastaukset
- Kalle66
lehdissä oli kirjoituksia että tuo diiseli kone on Jeepin heikoin lenkki. Se CRD on nimittän Mersun tekemä ja siten tosi heikko. Räikköselläkin mersun kone leviää muutaman kilometrin jälkeen yleensä. Ei juuri mossea parempi mersu nykyjään. Hirveesti sähkövikoja ja muuta paskaa.
Kalle - VM-motori
Detroit Dieselin italialaisella tehtaalla tehty mosa. Käytännössä siis ihan Chryslerin oma valmiste.
- oleniin
bull shit. Káveri kysyi CRDi:n luotettavuutta ja se on syvältä kun on tuo mersun paska kone
- Detroit Diesel
oleniin kirjoitti:
bull shit. Káveri kysyi CRDi:n luotettavuutta ja se on syvältä kun on tuo mersun paska kone
Että on nimenomaan kuten sanoin.
- Jeep
Udemmat 2,7 crd:t on Mersunkoneita Vanhemmat 3,1 td:t VM-koneita.
- niinoo
Daimler-Crysler corporaation Dieselit on Mercedeksen käsialaa. Se perustuu siis Mersun tekeleisiin. Sama kone löytyy myös mm. Voyagerin nokalta, ja sen testissä ainakin kovasti sitä kehuivat. Mutta mutta tämä ei ehkä tähän kuulu, Dieseli on Dieseli vaikka mitä tekisi. Pitävät rumaa ääntä, haisevat ja saastuttavat hiukkaspäästöillään. Itse harkitsisin kyllä Bensa V6:sta tuohon autoon.
- haenko saksasta
Eikös nuo mersun koneet ole paljon parempia kuin italialaiset VM-dieselit? VM-koneista olen kuullut huonoa, mutta ei ole omakohtaisia kokemuksia???
Olen yhtä VM-dieseliä ajanut. Oli laiska kuin mikä. Olisko mersun koneella jo mukavammin liikkuva? Onko kukaan ajellut???
- Makarooni
Miten noi Italialaiset 2.5-litraset 90-luvun lopun koneet kestää?
- MB Jeep
MB:n kone itselläni samainen pata, toinen merkki. Toimii moittettomasti 158hv tosi hyvä kulkemaan ja vääntö riittää. Ei ole ollut ongelmia ja olen juuri hankkimassa Jeep grand cherogeeta samalla MB: mutta 2,8 padalla. Ehdottomasti paras diesel tällä hetkellä.
- Anonyymi
minulla Jeep Grand Cherogee 3 l diesel vm. 2005 ajettu 360000 km koneelle ei ole tehty mitään muuta kun öljyt on vaihdettu ja hyvin pelittää
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit32728Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581351Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491175Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä201041- 1261030
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2071020Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk300915- 42909
- 72875