Miksi vitussa muiden pitäisi mennä noiden ylipalkattujen paskapaerintekijöiden puolesta lakkoon? Nehän ei ole ikinä tehneet mitään meidän muiden hyväksi!
Miksi yleislakkoon
7
316
Vastaukset
- hahat
ollaanhan me sitä paskapaperia sulle tehty että äitis voi pyyhkiä sillä sun persettäs ja naamaas.
- jerrijaa
aivan turhaa muiden mennä lakkoon niiden takia
- Ron Jeremy
Tässäkin tilanteessa paperilla lakkoillaa esim siivoojien puolesta, joiden työn TA haluaa teetättää about 5-6€ tuntipalkalla. jos osaat vähänkään laskea niin huomaat että tälläisellä palkalla ei elätä itseään saati lapsiaan. loput haettava tukiaisina ja mieti sitä kuka ne maksaa, metsäteollisuusko
Ooks´ sää koskaa tarvinnu kenekää appuu ?? Onks´ koskaa kukkaa auttanu Sua ?? Miäti ny,mitä suusta päästelet!
vom- mahdollisesti
Ron Jeremy kirjoitti:
Tässäkin tilanteessa paperilla lakkoillaa esim siivoojien puolesta, joiden työn TA haluaa teetättää about 5-6€ tuntipalkalla. jos osaat vähänkään laskea niin huomaat että tälläisellä palkalla ei elätä itseään saati lapsiaan. loput haettava tukiaisina ja mieti sitä kuka ne maksaa, metsäteollisuusko
lisätöitä "pornopisneksessä", kun teijän palkat ja edut on NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN huonot.
- kiinni
vom kirjoitti:
Ooks´ sää koskaa tarvinnu kenekää appuu ?? Onks´ koskaa kukkaa auttanu Sua ?? Miäti ny,mitä suusta päästelet!
vomkommari-pelle.
- paperman
Otappa selvää mistä tässä lakossa on kysymys...Saattaa olla samat heikennykset sinulla edessä seuraavan neuvottelukierroksen jälkeen. Luuletko tosiaan että SAK osallistuisi turhaan tähän kärhämään, tämä tulee koskettamaan teitä kaikkia SAK:n jäseniä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89884- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93707
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32583
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511