Noloja hetkiä

Anonyymi-ap

Olin siis lääkärissä ja lääkäri kyseli että käytnkö tupakkaa alkoholia jne. Ja sitten alettiin tutkiin siinä oli kaks lääkäriä toinen oli mies ja toinen nainen noh ensin piti riisua alus vaatteilleen no tein niin ja sit mun piti mennä makaamaan no sit menin sitten ja sit mies lääkäri alko tutkiskelemaan mun vatsaa ku se oli ollu kipee ja se lääkäri paino mun vatsaa niin vi*un kovaa et melkeen itkin😅 noh eipä siinä sit mitään mut sitten se lääkäri laitto sormensa mun alapäähän ja sitten jatkoi tutkimista ja oli kivuliasta sanoin että se sattuu niin se sano et se on normaalia että se tutkimus sattuu. (oon 15v tyttö ja tää on tapahtunu oikeesti)

16

496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      No just 15-vuotiaan unelmia!

    • Anonyymi

      Sulle on tehty gynekologinen tutkimus.
      Silloin lääkäri joutuu tutkimaan myös intiimit paikat, se on naisille ihan normaalia, jos on kyseessä jokin tutkimus, joka lääkärin täytyy tehdä.

      Monia saattaa sattuakin tuollainen tutkiminen, mutta joskus se on tarpeen, jos yritetään saada vaivaa selville.
      Varmasti saattaa nolottaakin, mutta he ovat vain lääkäreitä, jotka tekevät työtänsä, siinä ei ole mitään nolosteltavaa.

      On naisen osa elämässä, että silloin tällöin voi joutua tutkittavaksi myös noista noloista paikoista. Onneksi se ei ole kuitenkaan mitään vaarallista, eikä kestä kuin hetken ja on sitten ohi.

    • Anonyymi

      Gynekologinen tutkimus tehdään jotta mahdollinen syy löydetään. En usko että tuo oli sun viimenen gynekologinen tarkistus tai voi olla jos sulle ei tule esim aikuisen akuukautisten kanssa ongelmia. Gynekologinen tutkimus tehdään myös silloin kun aloittaa e-pillerit. Eli jos joskus päätät aloittaa e-pillerit niin gynekologinen tarkistus tehdään myös silloin.

    • Anonyymi

      Niin ei tuo ole miehillekkään mikään ihannepaikka.
      Eturauhastutkimus tehdään peräaukon kautta ja tietenkin sitten nämä sukupuolivaivat (ei välttämättä sukupuolitaudit) vaativat vehkeiden tutkimisen.
      Sitten tietenkin vasektomia jossa karvoja ajellaan palleista ja tökitään puudutuspiikkiä.
      Kypsemmällä iällä ei nuo pahemmin hätkäytä.

    • Anonyymi

      Minulla oli viime viikolla terveystarkastus siellä oli mies lääkäri. Jutustelun jälkeen sanoi että riisu sermi takana alusvaatteille. Pituus ja paino otettiin ja sit pöydälle makaamaan. Painelu ja pyysi et otaa alushousut pois otin ja sitten se mittasi peräaukosta kuumeen ja tutki sukuelimet. (paineli ja työnsi sormea hieman emätimeen) Oli noloa. Kysyi onko otettu virtsa koetta lähiaikoihin ja vastasin että ei. Kertoi että tuulee olemaan. Piti käydä vielä terkkarilla sinne piti kävellä alasti. Onneksi oli samalla käytävällä. Juttelimme terkan kanssa niin että olin alasti. Katsoi vielä joitain juttuja.

    • Anonyymi

      Mulla oli torstaina kouluterkka. Eka juttelin lääkärin kaa. Sit piti otaa KAIKKI vaatteet pois. Pittus ja paino. Sit siinä pöydällä se paineli ja piti kans istuu siinä. Katto karvat ja sitten se tutki sukuelimet. Se pyysi mee makaan pöydälle takas makaan. Jalat haaralla. Laitto sormen emätimeen ja paineli sukuelimiä. Sil oli koko ajan tutkiessa kumihanskat. Otettiin pissa testi. Mittaa kuumeen pyllystä ja sanoi että kun mulla on ollut hiivatulehdus ja pissa karkailu et vapaa voin osittain käyttää. Heti antoi heti vaipan. Piti kävellä alasti terkalle juteltiin oli koko ajan alasti. Ohjeisti vaipsun käyttöä. Terkka otti vielä näyteen pimpistä ja pyllyn puolelta. Ja testas pylly reikää. Työnsi siis vähän sormee sinne ja pyritteli. Oli mies lääkäri ja nais terkka. On 5.lk

      • Anonyymi

        Taitaa nuo kertomukset olla jostain 1950-60 luvulta. Ei tuollaisia tutkimuksia tehdä enää kouluissa, eikä kuumetta ole mitattu peräsuolesta enää vuosikymmeneen, ei edes vauvoilta (korvamittari on sitä varten). Jos tehdään noin perusteellisia tutkimuksia, kyseessä on jokin vakava sairaus ja silloin ollaan sairaalassa poliklinikalla.


      • Anonyymi

        Onneks 80-luvulla ollut tollaista että pitää alasti käppäillä pitkin poikin.


    • Anonyymi

      Joo, ei koulujen terveystarkastuksissa tutkita sukupuolielimiä niin tarkasti.
      En oikein jaksa uskoa, että edes alasti riisuttaisivat.
      Ennemminkin pintapuolinen tarkastus, että normaali kasvukehitys, pää toimii, pituus, paino, kyselyä elintavoista, ruuasta, unesta, jne.

    • Anonyymi

      Itsellä virtsa sairaus ja tuollaisia tutkimuksia joka kerta.(käyn sairaala tutkimuksissa) Koko ajan kaytän vaipaa. Ole 11 v ja tyttö. Terkalla mitataan kuume pepusta. Mul on siis eka pisu koe ja veri koe. Sit tehdään osittainen gyne tutkimus. Perä aukko lämpö ja sisältä päin otettu ultra. Pyllyn puolelta. Vaipaa käytän koko ajan missä vaan oon. Tuollainen tutkimus kerran kuussa. Pari kertaa oon ollut sairaalassa seurannassa. (jonkinlainen tutkimus joka paivä) en ole sillon koulussa. Vaippa vaidettiin avustuksella.

      • Anonyymi

        Olet ilmeisesti jotenkin vammainen kun tarvitset avustusta vaipan vaihdossakin. Silloin joudutaan tekemään vähän poikkeuksellisilla menetelmillä tutkimuksia poliklinikalla. Minullakin on virtsarakon ja -teiden sairaus, eikä missään vaiheessa ole tehty tuollaisia tutkimuksia. Virtsateiden tutkimusten yhteydessä ei ole mitattu edes kuumetta koskaan. Terveyskeskuksessa tai sairaalassa on jo kauan mitattu kuume korvamittarilla, sitä ennen vuosikymmeniä kainalosta (vain hyvin pieniltä vauvoilta peräsuolesta).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ilmeisesti jotenkin vammainen kun tarvitset avustusta vaipan vaihdossakin. Silloin joudutaan tekemään vähän poikkeuksellisilla menetelmillä tutkimuksia poliklinikalla. Minullakin on virtsarakon ja -teiden sairaus, eikä missään vaiheessa ole tehty tuollaisia tutkimuksia. Virtsateiden tutkimusten yhteydessä ei ole mitattu edes kuumetta koskaan. Terveyskeskuksessa tai sairaalassa on jo kauan mitattu kuume korvamittarilla, sitä ennen vuosikymmeniä kainalosta (vain hyvin pieniltä vauvoilta peräsuolesta).

        En ole vammainen vaan minulla on hyvin vakava virtsa sairaus. Avustusta siksi että sairaalassa olen liiallisen virtsaamisen takia tai muun oireen johdossa. aina vaihtaessa pitää pestä.

        Ärsyttävää on kun joutuu olla vaippa päällä 24/7. Uima vaippa uimassa.... Saatan siis pissata milloin vaan. En voi mitään. Vaipaa käytän loppu elämäni.

        Pyllystä on kotonakin aina mitattu myös vanhemmat itseltään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole vammainen vaan minulla on hyvin vakava virtsa sairaus. Avustusta siksi että sairaalassa olen liiallisen virtsaamisen takia tai muun oireen johdossa. aina vaihtaessa pitää pestä.

        Ärsyttävää on kun joutuu olla vaippa päällä 24/7. Uima vaippa uimassa.... Saatan siis pissata milloin vaan. En voi mitään. Vaipaa käytän loppu elämäni.

        Pyllystä on kotonakin aina mitattu myös vanhemmat itseltään.

        Huh-huh, jo on porukkaa kun mittailee kuumetta peräsuolesta. Minulla ei ole koskaan mitattu, sairaalassa, terkkarissa ja kotona on mitattu aiemmin aina kainalosta. Jo jonkin aikaa olen käyttänyt kotonakin korvamittaria ja sairaalassa sekä terkkarissa se on ollut jo kauan rutiinia.


    • Anonyymi

      Tutkimus oli ainoastaan sinulle noloa ennakkoluulojesi kanssa. Lääkäri tekee näitä tutkimuksia joka päivä sadoille naispuolisella henkilöille joten heidän työnsä ei ole heille noloa, vaan he tutkivat ainoastaan siksi että ei mitään vikaa olisi ihmisessä .
      Onhan se tietysti outoa nuorelle ihmiselle eka kertaa , mutta meitä on monia jotka olemme joutuneet tekemään näitä tutkimuksia moneenkin kertaan , niin että on maita missä ei tutkimus mahdollisuuksia edes ole , joten siksi on hyvä että tutkitaan ja siten katsotaan että ei ole mitään vikaa , ja jos on niin se hoidetaan

    • Anonyymi

      Joo, ei noita nolostella kannata, työtään lääkärit tekevät, ja samanlaisia juttuja monille eri ihmisille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      285
      3147
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      79
      1575
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1301
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      25
      1215
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      43
      1129
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Ihan mielenkiinnosta kyselen...

      Kun olen huomannut, että omat sähköpostit sakkaavat, puhelut eivät yhdisty jne. että missähän mahtaa olla vika? Osaisko
      Ikävä
      14
      1013
    Aihe