https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/b250ecc0-4f6d-4084-b712-50668d37a227
Näin venäjällä…upea maa
Mieltä osottaneiden naisten lapset ja miehet lähetettiin etulinjaan samantien
8
53
Vastaukset
- Anonyymi
"Naurettava trolli"!!!
- Anonyymi
Siellä ampuvat fasistiset putinistiupseerinsa.
- Anonyymi
Mikä yhteiskunta!Putinin Venäjä on kieroutunut terroristi valtio!
- Anonyymi
Kadyrov on kova jätkä. Noin ne urputkset loppuu kun tulee sanktioita.a.
- Anonyymi
Suomessa rahaeliittiporvareiden palkka-armeija lahtasi työväestöä, kun se ryhtyi vastustamaan köyhälistön pitämistä rahaeliitin orjina. Samanlaista on ollut jälleen ilmassa pidempään, kun Kokoomuksen touhuja on seurannut.
- Anonyymi
Eikös nyt ole joku Putinin järjestämä äänestys jonka tulos jo jossain ilmoitettu että omia on. Nyt laittavat "omien" alueiden lapset ja naiset kävelemään edellä jos sattuisi olemaan miinoja.
- Anonyymi
Mutta mikä on motivaatio näillä oppositio miehillä?Tturvapaikkaoikeutta kannattaisi käyttää,,oikeusvaltiot kuten Saksa ja Suomi!
- Anonyymi
😍😋😍😋😍😋😍😋😍
😋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656084- 1471694
- 1131478
- 511250
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43859Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5759- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218702