Perunan ja juuresten syönnillä laihtuu kuukaudessa noin 5 kiloa aivan itsestään OIKEAA LÄSKIÄ vaikka syö paljon vähäisellä liikunnalla ja ruoka on erittäin hyvää.
MIKSI
Siksi koska ne sisältää vähän energiaa ja tekee täyden olon pienillä kalorimäärillä.
Paljonko perunan ja juuresten syönnillä laihtuu
16
138
Vastaukset
- Anonyymi
Itse laihduin vain 3 kiloa (oikeaa läskiä)koska laihdutusta hidastavana tekijänä oli 3 asiaa jotka hidastivat laihtumista 2 kiloa.
1 yksi annoskoko oli liian suuri
2 liian vähän liikuntaa.
3 kolme 4000-5000 kalorin sokeria sisältävää roskaruoka päivää josta tuli hirvittävän kova päänsärky moneksi päiväksi.Se on nyt parantunut kun aloin syömään uudestaan terveellisesti. - Anonyymi
Mikä on OIKEAN LÄSKIN ja LEIKKILÄSKIN ero?
- Anonyymi
Monesti sitä laihdutaan vain nestettä ja luullaan että on laihtunut,ja paino ONKIN todellisuudessa pysynyt vain samassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monesti sitä laihdutaan vain nestettä ja luullaan että on laihtunut,ja paino ONKIN todellisuudessa pysynyt vain samassa.
Ei kukaan laihdu nestettä, vaikka paino voikin laskea. Älä sotkea asioita.
Laihtuminen tapahtuu parhaiten läskistä ja huonoiten lihaksista, yleensä molemmista. - Anonyymi
Sanalla 'oikea' on suomessa useita erilaisia merkityksiä, muitakin kuin oikea/leikki, oikea/väärä tai oikea/vasen.
Oikea vanhan ajan herrasmies.
Oikea saloseudun rauha.
On oikea koiranilma.
Sinä olet oikea kiusankappale!
Paljasti oikean luonteensa, karvansa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sanalla 'oikea' on suomessa useita erilaisia merkityksiä, muitakin kuin oikea/leikki, oikea/väärä tai oikea/vasen.
Oikea vanhan ajan herrasmies.
Oikea saloseudun rauha.
On oikea koiranilma.
Sinä olet oikea kiusankappale!
Paljasti oikean luonteensa, karvansa.Olipa tuossa typerä kommentti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa tuossa typerä kommentti.
Saipahan arvoisensa vastauksen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saipahan arvoisensa vastauksen.
Sinähän kaiken tiedät.
-Äidinkielen ope
- Anonyymi
Illakin olen syönyt mahan aivan täyteen niin paljon kuin olen jaksaa ja siltikin olen laihtunut.Sen etu on siinäkin että roskaruuan syöminen jää pois ja kalorit pienentyy vähintään puolella ja saa erittäin nopeasti sikeät yöunet koska hiilihydraatti väsyttää.
Ennen sain yöunet vasta yöllä klo 3.00 ja koko illan teki mieli syödä herkkuja kun en syönyt illalla.Unettomuus nälkä on hyvin yleistä melkein kaikilla laihduttajilla.
Minulla ei ole ollut yhtään nälkä koko aikana.Se nälkä johtuu vain niistä sokeridieteistä.Niitä on koko netti on täynnä.
En käytä yhtään mitään lisäravinteita.Kaikki ravintoaineet tulee oikeasta ruuasta.
Pillerit ja proteenijuomat ovat vain rahan tuhlausta niillä kannattaa ostaa oikeaa ruokaa.- Anonyymi
Itse käytän d-vitamiinia koska mulla oli labra-arvo alhaalla.Syön kerran viikossa kalaa.Myös biotiinia otan purkista.
- Anonyymi
Olen normi painoinen. Jos syön illalla myöhään en nuku.
- Anonyymi
Columbian yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan suurin osa päivän aterioista kannattaa nauttia jo päivällä.
Tutkimuksen mukaan yli puolet tutkittavista sai 30 prosenttia tai enemmän päivittäisistä kaloreistaan kello 18 jälkeen.
Näillä osallistujilla oli korkeammat paastoverensokeriarvot, korkeampi insuliinipitoisuus ja korkeampi verenpaine kuin niillä, jotka söivät vähemmän kuin 30 prosenttia päivittäisistä kaloreistaan iltakuuden jälkeen.
- Anonyymi
Hyvin laihtuu kun maha ei kestä sitä ruokavaliota kun syö niin samantien kiire vessaan joten laihdutus on fakta
- Anonyymi
Kunnon pihvi ateria pitää nälän loitolla, kun hiilihydraatit tuppaa turvottaa ja muuttuvat ihraksi!🧚🧚
- Anonyymi
Minulla rupee pierettämään, kun syön lihaa. Mutta kun syön kuitupitoisia rouheita, pysyn kylläisenä, eikä minulle koskaan tule mitään kaasuvaivoja.
- Anonyymi
Elimistön energiatase ratkaisee sen, kuinka paljon elimistö ottaa energiaa rasvasta. Aina kun ravinto sisältää enemmän energiaa, kuin solut tarvitsevat toimintaansa, ylimäärä jää elimistöön ja muuttuu rasvaksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 866338
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t303793törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/283160Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3691716- 331398
- 271330
Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi46959Anteeksi kulta
En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv11956Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."
Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:11880- 42859