Paljonko perunan ja juuresten syönnillä laihtuu

Anonyymi-ap

Perunan ja juuresten syönnillä laihtuu kuukaudessa noin 5 kiloa aivan itsestään OIKEAA LÄSKIÄ vaikka syö paljon vähäisellä liikunnalla ja ruoka on erittäin hyvää.

MIKSI
Siksi koska ne sisältää vähän energiaa ja tekee täyden olon pienillä kalorimäärillä.

16

85

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Itse laihduin vain 3 kiloa (oikeaa läskiä)koska laihdutusta hidastavana tekijänä oli 3 asiaa jotka hidastivat laihtumista 2 kiloa.
      1 yksi annoskoko oli liian suuri
      2 liian vähän liikuntaa.
      3 kolme 4000-5000 kalorin sokeria sisältävää roskaruoka päivää josta tuli hirvittävän kova päänsärky moneksi päiväksi.Se on nyt parantunut kun aloin syömään uudestaan terveellisesti.

    • Anonyymi

      Mikä on OIKEAN LÄSKIN ja LEIKKILÄSKIN ero?

      • Anonyymi

        Monesti sitä laihdutaan vain nestettä ja luullaan että on laihtunut,ja paino ONKIN todellisuudessa pysynyt vain samassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti sitä laihdutaan vain nestettä ja luullaan että on laihtunut,ja paino ONKIN todellisuudessa pysynyt vain samassa.

        Ei kukaan laihdu nestettä, vaikka paino voikin laskea. Älä sotkea asioita.

        Laihtuminen tapahtuu parhaiten läskistä ja huonoiten lihaksista, yleensä molemmista.


      • Anonyymi

        Sanalla 'oikea' on suomessa useita erilaisia merkityksiä, muitakin kuin oikea/leikki, oikea/väärä tai oikea/vasen.

        Oikea vanhan ajan herrasmies.
        Oikea saloseudun rauha.
        On oikea koiranilma.
        Sinä olet oikea kiusankappale!
        Paljasti oikean luonteensa, karvansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanalla 'oikea' on suomessa useita erilaisia merkityksiä, muitakin kuin oikea/leikki, oikea/väärä tai oikea/vasen.

        Oikea vanhan ajan herrasmies.
        Oikea saloseudun rauha.
        On oikea koiranilma.
        Sinä olet oikea kiusankappale!
        Paljasti oikean luonteensa, karvansa.

        Olipa tuossa typerä kommentti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa tuossa typerä kommentti.

        Saipahan arvoisensa vastauksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Saipahan arvoisensa vastauksen.

        Sinähän kaiken tiedät.

        -Äidinkielen ope


    • Anonyymi

      Illakin olen syönyt mahan aivan täyteen niin paljon kuin olen jaksaa ja siltikin olen laihtunut.Sen etu on siinäkin että roskaruuan syöminen jää pois ja kalorit pienentyy vähintään puolella ja saa erittäin nopeasti sikeät yöunet koska hiilihydraatti väsyttää.

      Ennen sain yöunet vasta yöllä klo 3.00 ja koko illan teki mieli syödä herkkuja kun en syönyt illalla.Unettomuus nälkä on hyvin yleistä melkein kaikilla laihduttajilla.
      Minulla ei ole ollut yhtään nälkä koko aikana.Se nälkä johtuu vain niistä sokeridieteistä.Niitä on koko netti on täynnä.

      En käytä yhtään mitään lisäravinteita.Kaikki ravintoaineet tulee oikeasta ruuasta.
      Pillerit ja proteenijuomat ovat vain rahan tuhlausta niillä kannattaa ostaa oikeaa ruokaa.

      • Anonyymi

        Itse käytän d-vitamiinia koska mulla oli labra-arvo alhaalla.Syön kerran viikossa kalaa.Myös biotiinia otan purkista.


      • Anonyymi

        Olen normi painoinen. Jos syön illalla myöhään en nuku.


      • Anonyymi

        Columbian yliopistossa tehdyn tutkimuksen mukaan suurin osa päivän aterioista kannattaa nauttia jo päivällä.

        Tutkimuksen mukaan yli puolet tutkittavista sai 30 prosenttia tai enemmän päivittäisistä kaloreistaan kello 18 jälkeen.

        Näillä osallistujilla oli korkeammat paastoverensokeriarvot, korkeampi insuliinipitoisuus ja korkeampi verenpaine kuin niillä, jotka söivät vähemmän kuin 30 prosenttia päivittäisistä kaloreistaan iltakuuden jälkeen.


    • Anonyymi

      Hyvin laihtuu kun maha ei kestä sitä ruokavaliota kun syö niin samantien kiire vessaan joten laihdutus on fakta

    • Anonyymi

      Kunnon pihvi ateria pitää nälän loitolla, kun hiilihydraatit tuppaa turvottaa ja muuttuvat ihraksi!🧚🧚

      • Anonyymi

        Minulla rupee pierettämään, kun syön lihaa. Mutta kun syön kuitupitoisia rouheita, pysyn kylläisenä, eikä minulle koskaan tule mitään kaasuvaivoja.


    • Anonyymi

      Elimistön energiatase ratkaisee sen, kuinka paljon elimistö ottaa energiaa rasvasta. Aina kun ravinto sisältää enemmän energiaa, kuin solut tarvitsevat toimintaansa, ylimäärä jää elimistöön ja muuttuu rasvaksi.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1821
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      20
      1734
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1642
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1518
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      20
      1409
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1212
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe