Seitsemän sotapäällikön seuraaminen

Anonyymi-ap

Myöhempien Aikojen Pyhät seuraavat kahta niistä seitsemästä sotapäälliköstä jotka johdattivat 130000:n joukkoineen muut nefiläiset (490000) tuhoon 385 jKr Kumoran kukkulalla.
Kaksi noista seitsemästä sotapäälliköstä eli 1829 ja saivat Joseph Smithin uskomaan että hänelle 1823-1827 ilmestynyt Moroni oli Mormonin poika Moroni kun kyseessä oli Nefin kansan johtajana noin 70 eKr elänyt Moroni.

Jeesus varoitti noista eksyttäjistä sanomalla että " kolmas sukupolvi tästä sukupolvesta lähtien minua huolestuttaa, sillä sen saa vangikseen itse hän (Lucifer) joka kahlitsee tuon kadotuksen pojan (Kain).

Yksi näistä seitsemästä sotapäälliköistä oli 17.12.1936-04.03.2019 Metzingenissä, Saksassa elänyt Klaus Kinkel niminen mies. Toinen näistä 7:stä sotapäälliköstä syntyi 17.08.1959 Houstonissa, Texasissa nimellä Vernon Wayne Howell, eli ”David Koresh”, joka johti Daavidin-oksa nimistä lahkoa Usa:ssa ja kuoli 19.04.1993. Kolmas näistä 7:stä sotapäälliköstä eli Amerikassa 12.11.1934-19.11.2017 nimellä Charles Milles Manson. Neljäs näistä seitsemästä sotapäälliköstä eli 13.05.1931-18.11.1978 USA:ssa nimellä James Warren Jones.

3

80

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kun olen yrittänyt kertoa MAP-kirkon jäsenille että he seuraavat kahta noista seitsemästä nefiläisestä sotapäälliköstä heidän juonineen, jopa yksi kirkon piispa on nuhdellut minua siitä.

• Anonyymi

Me tiedämme että MAP-kirkkoon kuuluvat etsivät sellaista (tietoa) mitä he eivät voi käsittää. Sellaisesta tiedosta he iloitsevat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Me tiedämme että MAP-kirkkoon kuuluvat etsivät sellaista (tietoa) mitä he eivät voi käsittää. Sellaisesta tiedosta he iloitsevat.

MAP-kirkkoon kuuluvat seuraavat Aku Ankkaa. Tai jotain saman tason viihdekirjallisuutta. Ja ovat tehneet sen seuraamisesta itselleen uskonnon.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      82
      1269
    2. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      202
      1057
    3. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      61
      1020
    4. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      969
    5. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      103
      943
    6. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      154
      939
    7. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      68
      846
    8. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      119
      771
    9. Tiesin, että olet jotenkin paha ihminen

Vaikka muuta osaat esittää.
      Ikävä
      77
      705
    10. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      121
      704
    Aihe