Iltaa ja yötä

Hauskaa iltaa ja hyvää yötä ✨🌛
Prinssi vain tekee paljon työtä 🤴

63

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvää yötä sinnekin!

      • En käy nukkumaan vielä moneen tuntiin...


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        En käy nukkumaan vielä moneen tuntiin...

        Toivotin jo valmiiksi. Eikö niin saa tehdä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toivotin jo valmiiksi. Eikö niin saa tehdä?

        Saa toki, en minä sillä :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Saa toki, en minä sillä :)

        Etkö sano hyvää yötä takaisin?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Etkö sano hyvää yötä takaisin?

        Hyvää yötä kulta. 😊💕


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Hyvää yötä kulta. 😊💕

        Noh nyt meni vähän yli. Olen korkeintaan hopeaa tai pronssia. En ikinä ole kultaan ylettänyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Noh nyt meni vähän yli. Olen korkeintaan hopeaa tai pronssia. En ikinä ole kultaan ylettänyt.

        Pidän hopeasta enemmän kuin kullasta itseasiassa. 😊


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Pidän hopeasta enemmän kuin kullasta itseasiassa. 😊

        Hopea sopii paremmin kalpeaa ihoa vasten kuin kulta. Sopii siis suomalaiselle yleisesti paremmin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hopea sopii paremmin kalpeaa ihoa vasten kuin kulta. Sopii siis suomalaiselle yleisesti paremmin.

        Niin, on siinä sekin hyvä puoli.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin, on siinä sekin hyvä puoli.

        Opettelen tässä samalla vuorovaikutustaitoja. En osaa puhua ihmisten kanssa oikeastaan ollenkaan järkevällä tavalla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Opettelen tässä samalla vuorovaikutustaitoja. En osaa puhua ihmisten kanssa oikeastaan ollenkaan järkevällä tavalla.

        Minulla on vähän sama ongelma, ainakin toisinaan. Olen aika hiljainen kaveri.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Minulla on vähän sama ongelma, ainakin toisinaan. Olen aika hiljainen kaveri.

        On se mielestäni ongelma kun tulee vaivaantunut olo. Pitäisi koko ajan puhua kaverin mummon koirasta ja kissasta ja hevosestakin. Mutta en vain osaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On se mielestäni ongelma kun tulee vaivaantunut olo. Pitäisi koko ajan puhua kaverin mummon koirasta ja kissasta ja hevosestakin. Mutta en vain osaa.

        Ei, jos aihe ei ole tarpeeksi kiinnostava, niin ei siitä silloin jaksa puhua.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei, jos aihe ei ole tarpeeksi kiinnostava, niin ei siitä silloin jaksa puhua.

        Mutta pitäisi osata puhua niitä näitä. Ei vain onnistu mitenkään. Ja vaivaantuneisuutta on vain tarjolla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pitäisi osata puhua niitä näitä. Ei vain onnistu mitenkään. Ja vaivaantuneisuutta on vain tarjolla.

        Ei sellainen kaikilta luonnistu ja se on ihan normaalia. Introvertit tykkäävät puhua syvällisemmistä aiheista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sellainen kaikilta luonnistu ja se on ihan normaalia. Introvertit tykkäävät puhua syvällisemmistä aiheista.

        Taikka itseään kiinnostavista aiheista.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ei sellainen kaikilta luonnistu ja se on ihan normaalia. Introvertit tykkäävät puhua syvällisemmistä aiheista.

        Mutta sitten kun pitäisi olla niin sosiaalinen nykyaikana. Muuten pitävät outona jos ei sano mitään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta sitten kun pitäisi olla niin sosiaalinen nykyaikana. Muuten pitävät outona jos ei sano mitään.

        Se on kyllä totta. Kieltämättä vaivaannuttavaa. Voihan smalltalkia kai opetella. Tylsää se on siltikin, ainakin sitten kun loppuu itseltä sanottava kesken.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on kyllä totta. Kieltämättä vaivaannuttavaa. Voihan smalltalkia kai opetella. Tylsää se on siltikin, ainakin sitten kun loppuu itseltä sanottava kesken.

        Miten sitä voi opetella? Lukee jostain oppikirjasta? En osaa heittäytyä niin paljoa että osaisin itse sitä alkaa harrastamaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten sitä voi opetella? Lukee jostain oppikirjasta? En osaa heittäytyä niin paljoa että osaisin itse sitä alkaa harrastamaan.

        Kaverin kanssa? Tai höpöttelemällä itsekseen? En oikein osaa sanoa, kun en ole hyvä siinä itsekään.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kaverin kanssa? Tai höpöttelemällä itsekseen? En oikein osaa sanoa, kun en ole hyvä siinä itsekään.

        Itsellensä höpöttelemällä tulee hullu olo. Pitäisi varmaan höpöttää jollekin pehmolelulle sitten.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Itsellensä höpöttelemällä tulee hullu olo. Pitäisi varmaan höpöttää jollekin pehmolelulle sitten.

        Se on ihan hyvä idea. Taikka lemmikkieläimelle jos sattuu olemaan. Minä toisinaan puhun itsekseni. Ajattelen ääneen.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Se on ihan hyvä idea. Taikka lemmikkieläimelle jos sattuu olemaan. Minä toisinaan puhun itsekseni. Ajattelen ääneen.

        Mutta mitä höpöttää? Jotain ihan satunnaista kyselyä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta mitä höpöttää? Jotain ihan satunnaista kyselyä?

        Kysely on aika hyvä. Siinähän se helposti löytyy puheenaihe. Kyselee vaikka mitä mieltä on jostain asiasta... Mutta joo, ei se helppoa ole.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kysely on aika hyvä. Siinähän se helposti löytyy puheenaihe. Kyselee vaikka mitä mieltä on jostain asiasta... Mutta joo, ei se helppoa ole.

        Ei se ole helppoa mutta pitää alkaa opettelemaan. Jospa joskus onnistuisi ihan muuten vaan puhua jostain ihan mistä sattuu aiheesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole helppoa mutta pitää alkaa opettelemaan. Jospa joskus onnistuisi ihan muuten vaan puhua jostain ihan mistä sattuu aiheesta.

        Kyllä se sieltä alkaa tulemaan, kun sitä harjoittelee. Keksii vaan aiheen mistä tykkää puhua ja antaa sen rönsyillä. Riippuuhan se paljon muistakin, miten hyvin ne osaa juttua jatkaa.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Kyllä se sieltä alkaa tulemaan, kun sitä harjoittelee. Keksii vaan aiheen mistä tykkää puhua ja antaa sen rönsyillä. Riippuuhan se paljon muistakin, miten hyvin ne osaa juttua jatkaa.

        Eihän se pehmolelu paljoa vastaile mutta voihan sitä kuvitella. Tuo että olisi joku aihe mistä pitää voisi olla hyvä idea. Jos saisi siitä aukaistua asiaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se pehmolelu paljoa vastaile mutta voihan sitä kuvitella. Tuo että olisi joku aihe mistä pitää voisi olla hyvä idea. Jos saisi siitä aukaistua asiaa.

        Olin äsken tekemässä töitä välillä. Joo, kannattaa seurata uutisia ja jotain lehtijuttuja. Niistä voi löytyä aiheita. Se huono puoli pehmoleluissa on ettei ne vastaile. 🤭


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olin äsken tekemässä töitä välillä. Joo, kannattaa seurata uutisia ja jotain lehtijuttuja. Niistä voi löytyä aiheita. Se huono puoli pehmoleluissa on ettei ne vastaile. 🤭

        Onpa myöhään töitä sinulla. Niistä lehdistäkin voisi löytyä jotain. Pitäisi ihan lukea pitkästä aikaa. Pehmolelu silti koen että on helpompi kuin pään sisällä puhua tai itselleen. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onpa myöhään töitä sinulla. Niistä lehdistäkin voisi löytyä jotain. Pitäisi ihan lukea pitkästä aikaa. Pehmolelu silti koen että on helpompi kuin pään sisällä puhua tai itselleen. :)

        Niin on myöhään, mutta kohta pääsen pois. Lukeminen auttaa siinä varmasti. On se totta helpompi puhua jollekin kuin vaan itsekseen. Kuvittelee, että se toinen kuuntelee. Täytyisi harjoitella itsekin tuota.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin on myöhään, mutta kohta pääsen pois. Lukeminen auttaa siinä varmasti. On se totta helpompi puhua jollekin kuin vaan itsekseen. Kuvittelee, että se toinen kuuntelee. Täytyisi harjoitella itsekin tuota.

        Hyvä juttu. Onhan se helpompaa. Jos siis lehtiä lukisi ja harjoittelisi tuota puhumista. Joskus sitten osaa puhua ihan kenelle vaan mistä vaan. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä juttu. Onhan se helpompaa. Jos siis lehtiä lukisi ja harjoittelisi tuota puhumista. Joskus sitten osaa puhua ihan kenelle vaan mistä vaan. :)

        Niin ja yritä aina jutella edes vähänkin, kun olet ihmisten kanssa. Siitä tulee hyvä olo kun huomaa, että se sujuikin ihan hyvin. Muista että ihan kaikkien kanssa juttu ei vaan aina luista. Se ei silti johdu siitä ettet osaisi.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Niin ja yritä aina jutella edes vähänkin, kun olet ihmisten kanssa. Siitä tulee hyvä olo kun huomaa, että se sujuikin ihan hyvin. Muista että ihan kaikkien kanssa juttu ei vaan aina luista. Se ei silti johdu siitä ettet osaisi.

        Niin kun ei sitä voi tietää. Voi johtua siitä kun ei ole sosiaalista taitoa asian suhteen tai sitten ei vain ole henkilökemiaa jutteluun. Olen kovin yrittänyt joka kerta ja usein sen jälkeen iskee häpeä kun en vain saa suutani auki yhtään.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kun ei sitä voi tietää. Voi johtua siitä kun ei ole sosiaalista taitoa asian suhteen tai sitten ei vain ole henkilökemiaa jutteluun. Olen kovin yrittänyt joka kerta ja usein sen jälkeen iskee häpeä kun en vain saa suutani auki yhtään.

        Tuttu tunne. Monesti johtuu siitä, ettei ole tarpeeksi perillä siitä mistä puhutaan, taikka aihe ei kiinnosta itseä niin paljon. Joskus sitä ei vaan ole juttu tuulella.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuttu tunne. Monesti johtuu siitä, ettei ole tarpeeksi perillä siitä mistä puhutaan, taikka aihe ei kiinnosta itseä niin paljon. Joskus sitä ei vaan ole juttu tuulella.

        Niin tai tuntuu että avaan suun ja vaikuttaa tyhmälle. Tämä ollut minulla esteenä aika useasti ja siksi mielummin olen hiljaa kuin tulen tuomituksi sanomisista.


      • PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuttu tunne. Monesti johtuu siitä, ettei ole tarpeeksi perillä siitä mistä puhutaan, taikka aihe ei kiinnosta itseä niin paljon. Joskus sitä ei vaan ole juttu tuulella.

        Hyvin sinä täällä juttelit minun kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin tai tuntuu että avaan suun ja vaikuttaa tyhmälle. Tämä ollut minulla esteenä aika useasti ja siksi mielummin olen hiljaa kuin tulen tuomituksi sanomisista.

        Tuo on varmasti yleistä. Huonoon Itsetuntoon liittyvää. Tuo on tuttua itselleni myös. Pitäisi vaan päästä siitä häpeästä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Tuo on varmasti yleistä. Huonoon Itsetuntoon liittyvää. Tuo on tuttua itselleni myös. Pitäisi vaan päästä siitä häpeästä.

        Sepä se. Osaisi vain olla välittämättä mitä muut ajattelee. Mutta se tilanne on niin kiusallinen jos hölöttää jotain ihan asiaan kuulumatonta kommenttia väliin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sepä se. Osaisi vain olla välittämättä mitä muut ajattelee. Mutta se tilanne on niin kiusallinen jos hölöttää jotain ihan asiaan kuulumatonta kommenttia väliin.

        Antaa muiden olla mitä mieltä ovat. Jonkun mielestä se voi olla hauskaakin. Nyt minä alan lähteä kotiin päin. Olen siellä vasta noin puolen tunnin päästä.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Antaa muiden olla mitä mieltä ovat. Jonkun mielestä se voi olla hauskaakin. Nyt minä alan lähteä kotiin päin. Olen siellä vasta noin puolen tunnin päästä.

        Voihan se hauskaa olla jonkun mielestä. Sitten saa vain porukan pellen leiman. Eikä sitä halua kukaan.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Voihan se hauskaa olla jonkun mielestä. Sitten saa vain porukan pellen leiman. Eikä sitä halua kukaan.

        No en ihan sitä tarkoittanut. Eihän se ole kiva tietystikään. Mutta nyt joudun poistumaan hetkeksi... :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No en ihan sitä tarkoittanut. Eihän se ole kiva tietystikään. Mutta nyt joudun poistumaan hetkeksi... :)

        Haluaisi olla kuten muut mutta joudut rajoittamaan itseäsi sitten etkä voi olla oma itsesi kun pitää miettiä mitä voi suustaan päästää. Se on hankalaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisi olla kuten muut mutta joudut rajoittamaan itseäsi sitten etkä voi olla oma itsesi kun pitää miettiä mitä voi suustaan päästää. Se on hankalaa.

        Ah, viimein kotona. Ollut pitkä päivä. Metsäretkeltä suoraan töihin...

        Kannattaa aina olla vain oma itsensä kuitenkin.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ah, viimein kotona. Ollut pitkä päivä. Metsäretkeltä suoraan töihin...

        Kannattaa aina olla vain oma itsensä kuitenkin.

        Sinä se jaksat. Minulla taas lepopäivä. Mieli välillä reistailee miten sattuu. Yritän tietysti mutta vaikeaa kun tuomitaan sitten ja saa sen pellen asun päälle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sinä se jaksat. Minulla taas lepopäivä. Mieli välillä reistailee miten sattuu. Yritän tietysti mutta vaikeaa kun tuomitaan sitten ja saa sen pellen asun päälle.

        Ihmeen hyvin sitä jaksaa. Hyvähän se on. En tiedä miten itsetuntoa kohentaisi tuossa. Kamppailen vähän samanlaisten ongelmien kanssa itsekin usein. Mutta ehkä se vaan tuntuu itsestä siltä (pelleltä), eikä muiden mielestä?


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Ihmeen hyvin sitä jaksaa. Hyvähän se on. En tiedä miten itsetuntoa kohentaisi tuossa. Kamppailen vähän samanlaisten ongelmien kanssa itsekin usein. Mutta ehkä se vaan tuntuu itsestä siltä (pelleltä), eikä muiden mielestä?

        Eihän se kivalle tunnu jos otetaan silmätikuksi että mitä vain sanoo niin tuomitaan heti tai parhaillaan nauretaan. Kun en osaa heittää sellaista läppää tai muuta sanoa hauskaa tai sopivaa tilanteeseen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eihän se kivalle tunnu jos otetaan silmätikuksi että mitä vain sanoo niin tuomitaan heti tai parhaillaan nauretaan. Kun en osaa heittää sellaista läppää tai muuta sanoa hauskaa tai sopivaa tilanteeseen.

        No tuo ei tietenkään ole kiva... Ymmärrän kyllä, että siinä tilanteessa on mieluummin hiljaa. Vääränlaista seuraa tavallaan, jos se menee toiselle naureskeluksi siitä, ettei osaa heittää läppää. Eikä kaikkien tarvitse osatakaan. Kuitenkin oikeanlaisten kavereiden kanssa se on ihan vaivatonta.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No tuo ei tietenkään ole kiva... Ymmärrän kyllä, että siinä tilanteessa on mieluummin hiljaa. Vääränlaista seuraa tavallaan, jos se menee toiselle naureskeluksi siitä, ettei osaa heittää läppää. Eikä kaikkien tarvitse osatakaan. Kuitenkin oikeanlaisten kavereiden kanssa se on ihan vaivatonta.

        Yhdistettynä tietysti se että on huonompi itsetunto, ei sosiaalisia taitoja niin on aika vaikeaa kun sitten jotain sanoo niin heti on tuomittu olo.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Yhdistettynä tietysti se että on huonompi itsetunto, ei sosiaalisia taitoja niin on aika vaikeaa kun sitten jotain sanoo niin heti on tuomittu olo.

        Itsetunto ja ne sosiaaliset taidot ehkä paranisivat oikeanlaisten ihmisten ympäröimänä. Tulisi positiivisempaa palautetta. Sitä myötä ne paranee. Vääränlaiset ihmiset osaa viedä itsetunnon kokonaan.


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        No tuo ei tietenkään ole kiva... Ymmärrän kyllä, että siinä tilanteessa on mieluummin hiljaa. Vääränlaista seuraa tavallaan, jos se menee toiselle naureskeluksi siitä, ettei osaa heittää läppää. Eikä kaikkien tarvitse osatakaan. Kuitenkin oikeanlaisten kavereiden kanssa se on ihan vaivatonta.

        Mutta lähden nyt nukkumaan. Kuten tuolla alussa sain toivotukset niin hyvää yötä hopea. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta lähden nyt nukkumaan. Kuten tuolla alussa sain toivotukset niin hyvää yötä hopea. :)

        Hyvää yötä ja hopeisia unia, hopea. :)


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Itsetunto ja ne sosiaaliset taidot ehkä paranisivat oikeanlaisten ihmisten ympäröimänä. Tulisi positiivisempaa palautetta. Sitä myötä ne paranee. Vääränlaiset ihmiset osaa viedä itsetunnon kokonaan.

        Totta. Jostain pitäisi sellaisia sitten löytää. Jospa paranisi sitten. Olen miettinyt myös auttaisiko jos menisi puhumaan näistä asioista ihan ammattilaisen kanssa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Jostain pitäisi sellaisia sitten löytää. Jospa paranisi sitten. Olen miettinyt myös auttaisiko jos menisi puhumaan näistä asioista ihan ammattilaisen kanssa.

        Kyllä siitäkin voisi olla apua, ammattilaisesta. Varmasti antaisi hyviä vinkkejä.


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ☁️🐑

      • Yötä hyvää. ☁️


    • Anonyymi

      Hyvää yötä ja levollisia unia 🌛✨

      • Hyvää yötä ja kauniita unia. ✨🌜


    • Anonyymi

      Hyvää yötä viimeinkin. Illan hauskuudesta nyt viis, mutta tehty mikä tehty. Paree tehdä kertalaakista ja valvoa myöhään, kuin ripotella monena iltana töitänsä.
      Hyviä yövalvomisia kuitenkin. Päästän sut jatkamaan hommias. Omani kun sain valmiiksi.
      Hörpi kahvetta ja syö jotain yökevyttä purtavaa.

      • Olen nyt kotona. Mutta kiitos kuitenkin ja hyvää yötä. :D


      • Anonyymi
        PalstaRinssi kirjoitti:

        Olen nyt kotona. Mutta kiitos kuitenkin ja hyvää yötä. :D

        Olet kuin turvasatamassa, siis kotona. Kiitos toivotuksista. Nyt päätä tyynyyn ja unia taivastelemaan.:)


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet kuin turvasatamassa, siis kotona. Kiitos toivotuksista. Nyt päätä tyynyyn ja unia taivastelemaan.:)

        Jep, hyvää yötä sinnekin. :)


    • Pakko ihailla vielä kauniita kuvia, ennen nukkumaan menoa. Ja huokailla syvään...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      302
      3387
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      238
      1850
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      91
      1345
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1313
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      79
      1203
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1178
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1133
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      946
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      884
    Aihe