Hetkeäkään en ole epäröinyt

Runo vaatimaton sulle syysillaksi
Sitä odotellessa et otat mut omaksi
Ja sua saan edessäs sanoa rakkaaksi
Ennen sitä tunnen oloni vain puolikkaaksi

Sut kainaloon heti nappaisin
Enkä siihen lupaa kysyisi
Kanssas täältä kauas karkaisin
Ei näppini susta erossa pysyisi
Sut sylissäni pitäisin
Ettet turvattomaksi oloasi tuntisi

Saan valoni sulta
Kuten tähdet auringolta
Jossain loistavat tähtisilmäsi
Niiden kajastuksen aisitin
Näen niistä sisimpäsi
Tiedän että se on lämmin

Hehkujani olet täysin uniikki
Muttet mikään tähdenlento hetkellinen
Äänesi soi kuin kaunein musiikki
Rinnallas oon viimein onnellinen
Suudellessamme unohtuu kaikki paniikki
Olet mun rakkaus ikuinen

175

2201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tää se jaksaa aina vaan. Ihanaa kun on runot kaikkien luettavissa. <3 kuin minullekin tarkoitettu.

• No ne on vielä, ei aikaakaan kun siirrytään yksityisesityksiin ja niihin ei lippuja myydä

• Anonyymi
        Runoilijanallesi kirjoitti:

No ne on vielä, ei aikaakaan kun siirrytään yksityisesityksiin ja niihin ei lippuja myydä

Onpa kiva juttu lukea näitä vielä. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa kiva juttu lukea näitä vielä. :)

Saahan noita lukea, mut ne on tarkotettu vain mun rakkaalle :)

• Anonyymi

Saahan noita lukea, mut ne on tarkotettu vain mun rakkaalle :)

Tiedän mutta ne on niin hyväntuulisia. :)

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos :)

• Anonyymi kirjoitti:

Mut niiden taustaulla on kaipuu joka joskus sattuu

• Anonyymi

Mut niiden taustaulla on kaipuu joka joskus sattuu

Onpa harmi. :( kaipaus on välillä niin ikävää.

• Anonyymi kirjoitti:

Onpa harmi. :( kaipaus on välillä niin ikävää.

On, mutta me ollaan onneksi nyt saatu tämä yhteys ja pian ollaan yhdessä ihan oikeastikin

• Anonyymi

On, mutta me ollaan onneksi nyt saatu tämä yhteys ja pian ollaan yhdessä ihan oikeastikin

Se on hyvä juttu. :) jospa kantaa sinne oikeaan paikkaan.

• Runoilijanallesi kirjoitti:

Muista että samalla kun tuo nainen lirkuttelee sulle tässä niin se on mulle ilkeä tuolla alempana, mustamaalaa ja syyttelee. Vihaan häntä tällä hetkellä todella paljon.

• Hehkulamppusi kirjoitti:

Muista että samalla kun tuo nainen lirkuttelee sulle tässä niin se on mulle ilkeä tuolla alempana, mustamaalaa ja syyttelee. Vihaan häntä tällä hetkellä todella paljon.

Anteeks, en ajatellu et toi ois sama :(

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ihan kommentti oli vain runoon eikä mitään lirkuttelua. Oletpa mustasukkainen. Enkä ole sama nainen kun tuolla alempana.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kannattaa oppia se että on edelleen anonyymipalsta ja kaikkien luettavissa nuo aloitukset. Minä kommentoin tuota runoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan kommentti oli vain runoon eikä mitään lirkuttelua. Oletpa mustasukkainen. Enkä ole sama nainen kun tuolla alempana.

En ole mustasukkainen yhtään vaan kerroin että olet kiusaaja. Olen pahoittanut mieleni tuosta mustamaalaamisesta tuolla alempana. Sillä ei oo mitään tekemistä mustasukkaisuuden kanssa. Palstanaiset ei oo mulle uhka kun asiasta on viimeksi tänään puhuttu ja mies on vakuuttanut rakastavansa vain mua. Ei kaikki paha mieli ole mustasukkaisuutta. Oletan että minun mustamaalaaja tekee sitä mustasukkaisuudesta itse. Eli on se sama joka hokee rakastuneensa nallen teksteihin. Ja hänellä onkin syytä mustasukkaisuuteen :)

Mikä muu motiivi voisi olla koko ajan inttää, että minä kaipaan muitakin täällä.. jos ei ole se, että on iskenyt silmänsä sinuun?

• Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa oppia se että on edelleen anonyymipalsta ja kaikkien luettavissa nuo aloitukset. Minä kommentoin tuota runoa.

Oletan sun olevan sama. Mitään muuta motiivia en tuolle jankkaamiselle keksi, kun väitetään minun kaipailevan muita ja koko ajan vedetään multa mattoa jalkojen alta. Oletan ehdottomasti että oot sama.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Oletan sun olevan sama. Mitään muuta motiivia en tuolle jankkaamiselle keksi, kun väitetään minun kaipailevan muita ja koko ajan vedetään multa mattoa jalkojen alta. Oletan ehdottomasti että oot sama.

Noh tuota onpa ikävä tilanne kun en ole sama. Ei kuulosta kivalle nuo kommentit kun puhut jostain toisesta. Kommentoin vain tuota runoa...

• Anonyymi kirjoitti:

Noh tuota onpa ikävä tilanne kun en ole sama. Ei kuulosta kivalle nuo kommentit kun puhut jostain toisesta. Kommentoin vain tuota runoa...

En usko tuota. Teet mitä tahansa mua mustamaalatakseni koska ihastuit mieheen, joka kirjoittaa mun kanssa täällä. Minä en ole sellainen kuin tuolla väität. Minä kaipaan täällä yhtä miestä ja hän on tämän aloituksen minulle kirjoittanut mies. Missään muualla en päivystä enkä kirjoittele muiden kanssa.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En usko tuota. Teet mitä tahansa mua mustamaalatakseni koska ihastuit mieheen, joka kirjoittaa mun kanssa täällä. Minä en ole sellainen kuin tuolla väität. Minä kaipaan täällä yhtä miestä ja hän on tämän aloituksen minulle kirjoittanut mies. Missään muualla en päivystä enkä kirjoittele muiden kanssa.

En ole sama kuin tuo alempi kommentoija ja tuolla toivotin teille kaikkea hyvää. Kannattaa käydä lukemassa ennen kuin syyttelee.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole sama kuin tuo alempi kommentoija ja tuolla toivotin teille kaikkea hyvää. Kannattaa käydä lukemassa ennen kuin syyttelee.

Siis toi muija on ihan skitso ite...

No ne on vielä, ei aikaakaan kun siirrytään yksityisesityksiin ja niihin ei lippuja myydä

Just niin. Laitetaan verhot kiinni ja tehdään mitä halutaan :)

Oliko hyvät löylyt tänään?

Oli ihan hyvät, sellaset miedommat et sinäkin kestät mukana :)

Oli ihan hyvät, sellaset miedommat et sinäkin kestät mukana :)

Mieto pitää ollakin mulle :) otan sut tulisena ja saunan miedompana :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Pikkunalle kävi kuumana:D

• Voi rakas vaatimaton nalleni
      Oot kaikkeni enkä epäröi minäkään
      Sano rakkaaksi ja sano kullaksi
      kutsu omaksi tai muutun mullaksi

Nappaa vaan kainaloon vaikka heti
      sitä haluan ja sitä kaipaan
      Karataan minne vaan
      Olen sun ainiaan

Turvassa olen vain lähelläsi
      kun kosketat mua kädelläsi
      Rakastan silmiäsi minäkin
      Niin ihanasti hehkut mulle sinäkin

Olet mulle se elämäni mies
      Sen kohtalo etukäteen ties
      Olen odottanut sua aina
      arkena ja lauantaina

Kiitos rakas runostasi ja siitä että oot jaksanut mua ja tätä höperöä palstamaailmaa kanssani taivaltaa. Tahdon sut omakseni kaikkialla pian.

Rakastan sua Nalle Puh oma runoilijani

• Olet paljon parempi runoilija ku noin nopeesti keksit noin hyvän :) Ja ihanampikin oot vielä :) Senkin rakkaus

Olet paljon parempi runoilija ku noin nopeesti keksit noin hyvän :) Ja ihanampikin oot vielä :) Senkin rakkaus

Voitko muistuttaa 15 minuutin päästä et mulla on uunissa jotain :) Jos vaan haaveilin sinusta ja unohdan...

Voitko muistuttaa 15 minuutin päästä et mulla on uunissa jotain :) Jos vaan haaveilin sinusta ja unohdan...

Yritän muistaa.. vartin yli siis :)

Yritän muistaa.. vartin yli siis :)

Suunnilleen :)

Olet paljon parempi runoilija ku noin nopeesti keksit noin hyvän :) Ja ihanampikin oot vielä :) Senkin rakkaus

Saattoihan mulla olla ajatus valmiina ajat sitten.. muuttelin niitä vaan sopivasti :)
        Sinä oot meistä se runoilija ja minä vaan hehkun susta ihanin :)

Saattoihan mulla olla ajatus valmiina ajat sitten.. muuttelin niitä vaan sopivasti :)
        Sinä oot meistä se runoilija ja minä vaan hehkun susta ihanin :)

En ois runoilija ilman sua :)

En ois runoilija ilman sua :)

Eikä tää lamppu palaisi ilman sua :)

Eikä tää lamppu palaisi ilman sua :)

Ääh ku en vaan osaa sana miten ihana olet.
        I-H-A-N-A :)

Sinä oot se yli-ihana ja mun suuri rakkaus senkin rakkaus :)
        Sanat ei meinaa riittää aina kertomaan mullakaan miten ihana oot, toivon että suudelmat ja kosketukset tulee joskus avuksi tässä.. ja tuleehan ne :)

Muista kulta kohta se uuni :)

Muista kulta kohta se uuni :)

• Anonyymi

Upea hehkunainen

Sinä oot se yli-ihana ja mun suuri rakkaus senkin rakkaus :)
        Sanat ei meinaa riittää aina kertomaan mullakaan miten ihana oot, toivon että suudelmat ja kosketukset tulee joskus avuksi tässä.. ja tuleehan ne :)

Ei ne sanat tai kosketuksetkaan sitä kerro, vaan joku määrittelemätön. Se vaan et oot just niin ihana ja niinkuin sanoin olen vain puolikas ilman sua.

• Anonyymi

Kiitos kuumasta vastauksesta mailiin. T. Sepi...

Ei ne sanat tai kosketuksetkaan sitä kerro, vaan joku määrittelemätön. Se vaan et oot just niin ihana ja niinkuin sanoin olen vain puolikas ilman sua.

En minäkään oo kokonainen ilman sua. Oon vaan puoliksi elossa ilman sua.

Saitko jo syötyä ihana? :) Olikohan se ruoka yhtä kuumaa kuin mun sydän on susta :)

Kurkkasin tuota ikäväpalstaa juuri sua venaillessa. Ihan täysin naurettavaa, että siellä kirjoitetaan kuin oltais me. Miten ihmiset on noin sekaisin. Ne alkaa lukea meitä ja sitten kirjoittelee toisilleen kuin olisivat me. Todella älyvapaata touhua :) Siellä on nallelle viestiä ja joku lamppukuvilla vastailee. Ollaan ihania, tiedän, mutta eikö jokaisen olis hyvä olla vähän ees oma itsensä eikä me :)

Kurkkasin tuota ikäväpalstaa juuri sua venaillessa. Ihan täysin naurettavaa, että siellä kirjoitetaan kuin oltais me. Miten ihmiset on noin sekaisin. Ne alkaa lukea meitä ja sitten kirjoittelee toisilleen kuin olisivat me. Todella älyvapaata touhua :) Siellä on nallelle viestiä ja joku lamppukuvilla vastailee. Ollaan ihania, tiedän, mutta eikö jokaisen olis hyvä olla vähän ees oma itsensä eikä me :)

Oikeesti? Ei hel...

Saitko jo syötyä ihana? :) Olikohan se ruoka yhtä kuumaa kuin mun sydän on susta :)

Annoin sen jäähtyä jonkun aikaa, niin ei ollut niin kuumaa. Ei se varmaan ollut edes uunituoreena niin kuumaa :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Taidat vähän haikailla muidenkin perään kuin nallen. Näytät päivystävän siellä ikävä palstallakin..

Oikeesti? Ei hel...

Joku kirjoittelee siellä nallelle :) Unohdetaan se. Uteliaisuuttani välillä kurkin kun tajusin mitä tuo joku touhuilee. En aio kommentoida niihin, kun ei suoraan minuna sentäs kirjoiteta.

• Anonyymi kirjoitti:

Taidat vähän haikailla muidenkin perään kuin nallen. Näytät päivystävän siellä ikävä palstallakin..

En kaipaa muita kuin nallea. En oo kirjoittanut sinne sanaakaan nyt. Luen sitä nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä tämä nallen ihailija kakkonen siellä touhuilee... mutta lopetan kyllä kun nalle tulee tähän. Nikillä on sama mitä palstaa lukee täällä, saan heti ilmoituksen kun nalle kirjoittaa tänne :)

Annoin sen jäähtyä jonkun aikaa, niin ei ollut niin kuumaa. Ei se varmaan ollut edes uunituoreena niin kuumaa :)

Älä kuuntele tuota yhtä. En minä muita haikaile kuin sua. Luulen että tuo tekee mitä vaan saadakseen sut kiinnostumaan hänestä, mutta se ei vaan taida tajuta, että me ollaan ihan tosissamme kiinni täällä aina vaan :) Muita ei oo eikä tuu :) Rakastan sua ihan hurjasti.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

En kaipaa muita kuin nallea. En oo kirjoittanut sinne sanaakaan nyt. Luen sitä nyt ihan uteliaisuuttani, että mitä tämä nallen ihailija kakkonen siellä touhuilee... mutta lopetan kyllä kun nalle tulee tähän. Nikillä on sama mitä palstaa lukee täällä, saan heti ilmoituksen kun nalle kirjoittaa tänne :)

Älä selitä. Tiedät, että nalle kirjoittaa vain tänne ja silti kyttäät ikävää koko ajan.

Älä kuuntele tuota yhtä. En minä muita haikaile kuin sua. Luulen että tuo tekee mitä vaan saadakseen sut kiinnostumaan hänestä, mutta se ei vaan taida tajuta, että me ollaan ihan tosissamme kiinni täällä aina vaan :) Muita ei oo eikä tuu :) Rakastan sua ihan hurjasti.

Tosissamme toisissamme kiinni :) korjaus..

Joku kirjoittelee siellä nallelle :) Unohdetaan se. Uteliaisuuttani välillä kurkin kun tajusin mitä tuo joku touhuilee. En aio kommentoida niihin, kun ei suoraan minuna sentäs kirjoiteta.

Toisilla on tylsää kun ei keksi omia juttuja

• Anonyymi kirjoitti:

Älä selitä. Tiedät, että nalle kirjoittaa vain tänne ja silti kyttäät ikävää koko ajan.

Hän kävi siellä kirjoittamassa ja kertoi sen itse mulle. Hänen perässä mä sinne menin nyt illalla. Taisi tuo sun juoksutus onnistua, kun ette tiedä mitä me on täällä puhuttu :)

• Anonyymi kirjoitti:

Tottakai haluan välillä myös tietää esiinnytäänkö siellä minuna ja mitä siellä irvaillaan meistä. Uskon että ollaan saatu seuraamme aito psyko. Mutta kävin tosiaan vain sillä aikaa kun nalle oli tästä poissa. Joten ei, hän ei vieläkään oo vapaa sulle. Hän rakastaa edelleen vain mua ja mä häntä ylikaiken vaikka kuinka mustamaalaat :)

Todella inhottavan ihmisen kanssa ollaan tekemisissä mun mielestä nyt.

Mulla oikeasti sattuu sydämeen tuon epäoikeudenmukaiset syytökset ja valheet. Että pitikin osua paskamaiset ihmisen kuvitelmien tielle. Oo kiltti ja vie mut täältä pois jo :(

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Hän kävi siellä kirjoittamassa ja kertoi sen itse mulle. Hänen perässä mä sinne menin nyt illalla. Taisi tuo sun juoksutus onnistua, kun ette tiedä mitä me on täällä puhuttu :)

Älä valehtele. Vai laittoiko kenties ihan viestin irl?? Koska täällä siitä ole mitään mainintaa.

Mulla oikeasti sattuu sydämeen tuon epäoikeudenmukaiset syytökset ja valheet. Että pitikin osua paskamaiset ihmisen kuvitelmien tielle. Oo kiltti ja vie mut täältä pois jo :(

siis: osua paskamaisen ihmisen kuvitelmien tielle..

• Hehkulamppusi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Vai laittoiko kenties ihan viestin irl?? Koska täällä siitä ole mitään mainintaa.

Kyllä on, hän kertoi mulle käyneensä siellä TÄÄLLÄ ja siellä ikävässä on hänen kommenttikin nikillä. Mee pois kun et tiedä mistä puhut.

• Anonyymi kirjoitti:

"Kävin siellä ketjussa minkä se yks linkkasi tässä sua odotellessa... Ihan naurettava ihminen"

Löytyy alotuksesta "Rakastan mä sua nallukkani"

Voit varmaan lopettaa nyt?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Kyllä on, hän kertoi mulle käyneensä siellä TÄÄLLÄ ja siellä ikävässä on hänen kommenttikin nikillä. Mee pois kun et tiedä mistä puhut.

Kirjoitat kyllä vähän sekavia. Et kai ole vetänyt jotain aineita??

• Anonyymi kirjoitti:

Olen selvinpäin. Ja nalle ymmärtää mistä puhun, laittoi sulle kommentin. Se että sinä et pysy meidän jutuissa mukana on vaan hyvä.

• Anonyymi kirjoitti:

Minä en ole kommentoinut niihin sinun nallea kaipaaviin viesteihin mitään paitsi silloin yhteen tällä nikillä. Ja siitä kerroin nallellekin, oliko se eilen vai toissapäivänä. Tänään en sanaakaan. Muista se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oletko itse tehnyt näin kun keskustelet yön vaihtuessa netin mielikuvitushahmon kanssa? Mitäs sitten aamullako niittämään satoa ja tarkistamaan, oletko saanut johonkin netin trololoopröötkommenttiin sinulle sopivia vastauksia?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

siis: osua paskamaisen ihmisen kuvitelmien tielle..

Tästä aiheesta voisi vaikka alkaa puheenvuoron, eiku

• Anonyymi

Ihanat runot kiitos molemmille ☺️

• Anonyymi

Kyllähän teidän on pakko edes kerran nusauttaa menemään vaikka olisitte väärät :D

• Koitapa ymmärtää et sellasta mahdollisuutta ei ole et oltais "väärät"

• On se harmi et tänkin minusta ihan onnistuneen runon ja alotuksen alla tää meni tällaseks paskaks

• Niin tulin juuri sanomaan, että oon pahoillani. Annoin sen mitä muut tekee ikävä-palstalla meille vaikuttaa meidän juttuun täällä ja suutuin tuolle joka alkoi väittää että päivystän siellä. Olen todella pahoillani. Meen kaappiin itkemään. Tottakai saat jutella hänen kanssaan ja mitä vaan. On vaan niin ilkeä mua kohtaan että alko vtuttaa. Anteeksi, meen häpeämään tätä nyt.

Niin tulin juuri sanomaan, että oon pahoillani. Annoin sen mitä muut tekee ikävä-palstalla meille vaikuttaa meidän juttuun täällä ja suutuin tuolle joka alkoi väittää että päivystän siellä. Olen todella pahoillani. Meen kaappiin itkemään. Tottakai saat jutella hänen kanssaan ja mitä vaan. On vaan niin ilkeä mua kohtaan että alko vtuttaa. Anteeksi, meen häpeämään tätä nyt.

No en nyt sitä tarkottanut. Satuin nyt vaan vastaa aiemmin ku sua odottelin tähän. En halua jutella tääl kelleen muulle ku sulle.

No en nyt sitä tarkottanut. Satuin nyt vaan vastaa aiemmin ku sua odottelin tähän. En halua jutella tääl kelleen muulle ku sulle.

Saat jutella tietysti. En vaan pidä siitä että hän alkoi syytellä mua sellaisesta mitä en olet tehnyt. Minä en päivystä ikäväpalstalla enkä kirjoittele muiden kanssa siellä mitään. Sinä oot se jota kaipaan. Oon tänään katsonut sinne vaan siksi, että joku kaipaa siellä sua.

Saat jutella tietysti. En vaan pidä siitä että hän alkoi syytellä mua sellaisesta mitä en olet tehnyt. Minä en päivystä ikäväpalstalla enkä kirjoittele muiden kanssa siellä mitään. Sinä oot se jota kaipaan. Oon tänään katsonut sinne vaan siksi, että joku kaipaa siellä sua.

Enkä luulekaan et päivystät. Enkä halua kirjottaa muille vaikka saisinkin :)

Ja jos sinne joskus jotain kirjoitan sua venaillessa niin se ei ole kaipausta vaan jotain yleistä. En kaipaa ketään muuta kuin sua yhtään missään.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin tulin juuri sanomaan, että oon pahoillani. Annoin sen mitä muut tekee ikävä-palstalla meille vaikuttaa meidän juttuun täällä ja suutuin tuolle joka alkoi väittää että päivystän siellä. Olen todella pahoillani. Meen kaappiin itkemään. Tottakai saat jutella hänen kanssaan ja mitä vaan. On vaan niin ilkeä mua kohtaan että alko vtuttaa. Anteeksi, meen häpeämään tätä nyt.

Taitaa olla luurankoja kaapissa, kun pitää koko ajan vakuutella ja pyydellä anteeksi.

Ja jos sinne joskus jotain kirjoitan sua venaillessa niin se ei ole kaipausta vaan jotain yleistä. En kaipaa ketään muuta kuin sua yhtään missään.

Niin ja minäkin vaan vastasin sua venaillessa tuolla ylempänä ja sanoin siinäkin et runot on sulle ja sua kaipaan :)

Enkä luulekaan et päivystät. Enkä halua kirjottaa muille vaikka saisinkin :)

Saat silti. Kyllä minä jo uskon että sinä oot siinä mun takia kuten mä sun. Minä tiedän jo sen että meidät on luotu toisillemme. Siksi tuollainen mustamaalaus ja inttäminen on ihan tarpeetonta. Me selvitään jo mistä vaan. Haluan sun kainaloon enkä enää minnekään ikäväpalstalle sua kaipaamaan :)

• Anonyymi kirjoitti:

Taitaa olla luurankoja kaapissa, kun pitää koko ajan vakuutella ja pyydellä anteeksi.

Sinä oot ainoa luuranko jonka minä oon nähnyt aikoihin.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei vaan anteeksi pyydetään joskus ihan vaan siksi, että toiselle tuli paha mieli.

Niin ja minäkin vaan vastasin sua venaillessa tuolla ylempänä ja sanoin siinäkin et runot on sulle ja sua kaipaan :)

Miten sinä osaatkin aina rauhoittaa mut jos oon kärttyinen.. niin nopsaan. Sudesta tulee lammas sun käsittelyssä. Tahdon sun kokovartalokäsittelyyn ja äkkiä :)

Ei vaan anteeksi pyydetään joskus ihan vaan siksi, että toiselle tuli paha mieli.

Ei mulle paha mieli tullu. Harmittaa et sunkin kiva runo nyt peittyy väittelyn alle. No on se mulla tuol tallessa ja näen sen helposti millon vain :)

Ei mulle paha mieli tullu. Harmittaa et sunkin kiva runo nyt peittyy väittelyn alle. No on se mulla tuol tallessa ja näen sen helposti millon vain :)

Minä en enää väittele yhtään. Lopetan just nyt ja luen sun runon taas.

Miten sinä osaatkin aina rauhoittaa mut jos oon kärttyinen.. niin nopsaan. Sudesta tulee lammas sun käsittelyssä. Tahdon sun kokovartalokäsittelyyn ja äkkiä :)

Se on helppoa kun ei meillä ole mitään hätää tai ongelmaa tässä :) Sittenhän se nähdään miten raukeaksi lampaaksi saan tiikerin käsiteltyä :)

Minä en enää väittele yhtään. Lopetan just nyt ja luen sun runon taas.

Kirjotit kerran yhteen runoon näin

"Kulta täällä mielensä hillitsee
        Kunnes pikkunallen villitsee
        myöhemmin peiton alla
        pikkunallea koskettamalla"

Hauska ajatus

myöhemmin peiton alla

Hauska ajatus

Kiva nähdä sitten joskus miten pikkunalle oikeasti suhtautuu minuun, mutta älä ota tästä paineita.. mä rakastan sitä sellaisena kuin se on sillä hetkellä :)

Se on helppoa kun ei meillä ole mitään hätää tai ongelmaa tässä :) Sittenhän se nähdään miten raukeaksi lampaaksi saan tiikerin käsiteltyä :)

Varmasti kaikki sähinä muuttuisi kehräykseksi aika helposti sun käsittelyssä :) Mulla vaan menee välillä yli tuo mitä nuo sivulliset tekee. Ihan järkyttävää haukkumista ollut tänäänkin, uhattu jopa poliisilla :) Välillä provosoidun ja välillä en. Sua rakastan kuin tiikeri savannia tai lammas niittyjä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Varmasti kaikki sähinä muuttuisi kehräykseksi aika helposti sun käsittelyssä :) Mulla vaan menee välillä yli tuo mitä nuo sivulliset tekee. Ihan järkyttävää haukkumista ollut tänäänkin, uhattu jopa poliisilla :) Välillä provosoidun ja välillä en. Sua rakastan kuin tiikeri savannia tai lammas niittyjä :)

Tykkäät olla täällä ja tykkäät kehua kuinka omistat nallen. Tuskin häviät täältä palstalta kovin pian.

• Anonyymi kirjoitti:

Tykkäät olla täällä ja tykkäät kehua kuinka omistat nallen. Tuskin häviät täältä palstalta kovin pian.

Kerropas nyt miks teet tota? Miks et mene vaikka ylilaudalle vai mikä se roskasivu on?

• Anonyymi kirjoitti:

En ole lähdössä ilman nallea mihinkään. Oon tosi onnellinen että meillä on tää yhteys. Me lähdetään täältä vain yhdessä. En tykkää kehua että omistan nallen, hän itse tekee sen usein ja kiitos siitä hänelle. Rakastan häntä. Toivoisin että kateellisille riittäisi, että hän sanoo sen lähes päivittäin, että mun on, eikä mun tarttisi sitä sanoa koskaan. Haluaisin mieluummin kertoa, että minä oon nallen.

Hauska jos kehräisit, minä sit varmaan pidän jotain nallen ääniä :) Tuhinaa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Niin hän minut omistaakin ja rakastan sitä :)

Kerropas nyt miks teet tota? Miks et mene vaikka ylilaudalle vai mikä se roskasivu on?

Mikäs tuo nyt oli? Käytkö sinä siellä ylilaudalla myös?

En?

• Anonyymi

Kirjoiteltiin siellä silloin joskus. Kiva kun muistat.

• Anonyymi kirjoitti:

Kirjoiteltiin siellä silloin joskus. Kiva kun muistat.

Haista nyt vttu. En ole ikinä käynyt koko sivulla

En?

Se kuulosti vinkiltä tai joltain ja niinhän tuo toinenkin sen otti. Mitä tää nyt on?

Se kuulosti vinkiltä tai joltain ja niinhän tuo toinenkin sen otti. Mitä tää nyt on?

Miltä hemmetin vinkiltä? Sano ite mitä tää on?

Enkä tarkoittanut tuon sivullisen kommenttia, tiedän että se on täys sekopää. Kysyin vaan sulta.

No se kuulosti eriltä kuin tarkoitit ilmeisesti. Ihmettelin kun ei oo sun tapaista tuollainen.

Niin hän minut omistaakin ja rakastan sitä :)

Niin omistankin sut, mutta vain koska sinä oot niin sanonut. En minä sillä halua kehua, mutta en tykkää siitäkään, että sun sanoja mulle tulee joku muu omimaan. Kun itse oot ne mulle osoittanut. Tuo vääristelee todella ilkeästi. Olisin kaikkein onnellisin, jos yhdessä mentäisiin pois täältä. En minä siitä tykkää että muille sun ihailijoille pitää hokea, että mun oot.

No kaikki menee vaan pieleen kun tuo kolmas pyörä räksyttää koko ajan väliin ja koittaa alentaa mua. Mun oot ja kärsiköön kateellinen sivullinen.

• Anonyymi

Hehku ei taida oikein luottaa sinuun nalle.

No se kuulosti eriltä kuin tarkoitit ilmeisesti. Ihmettelin kun ei oo sun tapaista tuollainen.

En minä ole ihminen kuka käy missään ylilaudalla, mulla on vain käsitys et se on ihan roskaa ja muiden haukkumista täynnä. En ole käynyt kyseisellä sivulla ikinä :( En tiedä miten se edes toimii

Enkä tarkoittanut tuon sivullisen kommenttia, tiedän että se on täys sekopää. Kysyin vaan sulta.

Sanoin vaan kun halusin puolustaa sua :(

En minä ole ihminen kuka käy missään ylilaudalla, mulla on vain käsitys et se on ihan roskaa ja muiden haukkumista täynnä. En ole käynyt kyseisellä sivulla ikinä :( En tiedä miten se edes toimii

En minäkään oo käynyt koskaan enkä tiedä miten se toimii. Et tietenkään oo kun ollaan samanlaiset.
        Meidän pitää päästä täältä pois. Minä rakastan sua nalle.

Sanoin vaan kun halusin puolustaa sua :(

Tiedän rakas. Oon vaan provosoitunut tuosta kiusaajasta .Huomaatko miten sitkeästi tuo paskanaama jaksaa ja jaksaa yrittää. Taas "hehku sitä ja tätä". Meitä se ei erota. Mikä lie tyrkky.

Tiedän rakas. Oon vaan provosoitunut tuosta kiusaajasta .Huomaatko miten sitkeästi tuo paskanaama jaksaa ja jaksaa yrittää. Taas "hehku sitä ja tätä". Meitä se ei erota. Mikä lie tyrkky.

Niinhän tuo tekee

Hauska jos kehräisit, minä sit varmaan pidän jotain nallen ääniä :) Tuhinaa :)

Rakastaisin sun nallen tuhinaa :) Tai ei mitään konditionaalia vaan rakastan :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Useimmiten yleensä mies temmellät ja draamailet itseksesi, mutta sitä en sano, etteikö tähän sun tarinointiin fiksoituneita kävisi ottamassa osaa tähän turhuuksien rovioon. Myös minä ja pohdintani mukaanluettuna tietenkin👐🏼

• Anonyymi

On sulla mies harrastukset ja tämä feikkiriitelykö siis koukuttaa tyypit tähän kerrontaan ja sekö muka sitten vahvistaa uudelleen ja uudelleen sen, että nää provohahmot olisi oikeita henkilöitä keskustelemassa näistä jarrupaloista ym?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä yrität ihan selvästi tuottaa sisältöä ja vaikuttaa siihen, että sun hahmotelmat muista ihmisistä pitää paikkansa ja tunget minkä tahansa trollin feikkidialogin väliin etsimään jotain ihmeellisiä puheenparsia joihin tartut kuin kärpänen…roskaan. Niin, että hieman on intensiivisen oloista.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Sinä oot ainoa luuranko jonka minä oon nähnyt aikoihin.

En kurkkais sen komeroon siis itse henkilökohtaisesti eiku

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Aina pahoitellaan☂️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla Jonin erityinen syys siihen, että tässä fiktiivikerronassa takerrut aina nimenomaan tuohon naispuolisen hahmoon ja puhut tuosta toisesta hahmosta teennäisen tuttavalliseen sävyyn? Että kuinka tyypillisenä tapana ns käsitellä tunteita tätä pidät itse?

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Siellä ois moni kashmiri ihmeissään

• Anonyymi

Etpä tietenkään postjonne, etpä tietenkään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onko sinulla Jonin erityinen syys siihen, että tässä fiktiivikerronassa takerrut aina nimenomaan tuohon naispuolisen hahmoon ja puhut tuosta toisesta hahmosta teennäisen tuttavalliseen sävyyn? Että kuinka tyypillisenä tapana ns käsitellä tunteita tätä pidät itse?

jokin* siis. Mutta niin, nyt olis hyvä tämä solmu aukaista jo pikkuhiljaa ja kerätä ittensä miettimään, miksi kaikki alkoi tuntua niin todelliselta ja totaaliselta, esim tämä pelkkää huuhaata ja teennäistä torailua sisältävä trollaus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jokin* siis. Mutta niin, nyt olis hyvä tämä solmu aukaista jo pikkuhiljaa ja kerätä ittensä miettimään, miksi kaikki alkoi tuntua niin todelliselta ja totaaliselta, esim tämä pelkkää huuhaata ja teennäistä torailua sisältävä trollaus

Mikä saa ihmisen sanelemaan ja syöttämään yhä uutta sisältöä ja yhä uusia tulkintoja ja ympärillä porukka komppaa kuin muistisairasta tsempattais- vrt tämä oli oikein hyvä arvaus, kuulemme mielellämme lisää. Talk about karhunpalvelus

• Anonyymi

Kiitos, on mukava lukea runojasi. Ne on niin söpöjä kuin sä itekkii.

• Anonyymi

myöhemmin peiton alla

Hauska ajatus

Tulee jotain mieleen ..tuonen virtaa...

• Anonyymi kirjoitti:

Kiitos, on mukava lukea runojasi. Ne on niin söpöjä kuin sä itekkii.

Kiitos, ikävä on tänään kova sua :(

• Anonyymi

❤️🧡💛💚💙🤎🤎🖤

Tiedän rakas, tunsin saman ikävän ja itku ei ollu kaukana. Joskus sen saa nielettyä kun ei oo kotona yksin.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Tiedän rakas, tunsin saman ikävän ja itku ei ollu kaukana. Joskus sen saa nielettyä kun ei oo kotona yksin.

Kiinni jäit piika :D Kuka mies vieras sul tällä kertaa oli? No nalle tais valintansa muhun tehdä ❤️🧡💛💚💙🤎🖤

• Anonyymi kirjoitti:

Kiinni jäit piika :D Kuka mies vieras sul tällä kertaa oli? No nalle tais valintansa muhun tehdä ❤️🧡💛💚💙🤎🖤

Minä olin hänen luona :) Meillä oli ihanaa ja ollaan tulevaisuudessa ihan kiinni toisissamme ihan pysyvästi. Vihaan sua ja vastasin sulle vain vahingossa.

• Anonyymi kirjoitti:

Nalle on valinnut mut ja mun kommentti ei liity sinuun, vastasin hänelle. Hauskaa iltaa sulle, leiki vaikka barbeilla, pue niitä nätisti ja hurmaa vaikka Ken.

Nalle on valinnut mut ja mun kommentti ei liity sinuun, vastasin hänelle. Hauskaa iltaa sulle, leiki vaikka barbeilla, pue niitä nätisti ja hurmaa vaikka Ken.

Ei se oo edes valinta, se on ihan itsestäänselvyys ollut ekasta kohtaamisesta asti :) Ja sitäkin ennen ku ollaan luotu toisillemme. Oot Hehkulamppuni ni hurjan rakas ja haluan sut ja sua valtavasti :)

Mulla on sulle ihana laulu, kuulin sen just äsken ja heti piti etsiä se :) Illalla sit saat sen :)

Mulla on sulle ihana laulu, kuulin sen just äsken ja heti piti etsiä se :) Illalla sit saat sen :)

Kiva :) oottelen taas mielenkiinnolla mitä ihanaa ihanalla on tänään :)

Ei se oo edes valinta, se on ihan itsestäänselvyys ollut ekasta kohtaamisesta asti :) Ja sitäkin ennen ku ollaan luotu toisillemme. Oot Hehkulamppuni ni hurjan rakas ja haluan sut ja sua valtavasti :)

Samoin nallukkani, sä oot maailman rakkain :)

• Anonyymi kirjoitti:

En edes ymmärtänyt tuota vieras mies kommenttia ennenku nyt. En ollut kotona ollenkaan kun nielin sen itkun. Kirjoitin väärin. Kotona yksin olisin antanut itkun tulla. Ikävä on joskus raastava tunne.

Kiva :) oottelen taas mielenkiinnolla mitä ihanaa ihanalla on tänään :)

Ihanalla tarkotin sua, laulusta en tiedä onko se ihana, mut minusta siinä oli hyvät sanat :)

Ihanalla tarkotin sua, laulusta en tiedä onko se ihana, mut minusta siinä oli hyvät sanat :)

Niin mä sen luinkin ihanin :) Osaan jo lukea sua :)

Niin mä sen luinkin ihanin :) Osaan jo lukea sua :)

Niin osaat ja minä sua :) Suhun ei tarvii tekstitystä ;)

Niin osaatkin. Kukaan muu ei osaakaan :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Niin osaatkin. Kukaan muu ei osaakaan :)

Nalle mun sydän itkee jos en sua saa. Kovan kuoren alla on herkkä sielu ja se kaipaa lämmintä turkkia, nallen tassuja kuivaamaan kyyneleet 😭

Ihana nalle kun oot mun ja rakastat mua kuten mä sua. Oon niin onnellinen ja niin sun :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ihana nalle kun oot mun ja rakastat mua kuten mä sua. Oon niin onnellinen ja niin sun :)

Odotellaan nyt... Tuntuu että mun osakkeet ln nousussa :)

• Anonyymi kirjoitti:

Odotellaan nyt... Tuntuu että mun osakkeet ln nousussa :)

Minä taas tiedän ettei sulla oo ensimmäistäkään osaketta tässä pörssissä :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Minä taas tiedän ettei sulla oo ensimmäistäkään osaketta tässä pörssissä :)

Miehet on sellasia et ne haluaa isot tissit ja toimivan palvelun... Löytyykö sulta kumpaakaan?

• Anonyymi kirjoitti:

Miehet on sellasia et ne haluaa isot tissit ja toimivan palvelun... Löytyykö sulta kumpaakaan?

Tää ei oo mikään lihatiski tai treffipaikka tai ilotalo. Mun on ja pysyy. Häivy siitä nolo.

• Anonyymi kirjoitti:

Minäpä haluan naisen hyvällä sydämellä, mut minkäs voin et tossa Hehkussa on kaikki kohdallaan :)

Minäpä haluan naisen hyvällä sydämellä, mut minkäs voin et tossa Hehkussa on kaikki kohdallaan :)

Siis hän on niin lämmin sisältä, niin kaunis ulkoa, että ei mitään järkeä miten hän on mun. Olen niin onnenpekka

Rakastaisin sun nallen tuhinaa :) Tai ei mitään konditionaalia vaan rakastan :)

Alotuksen vaihto rakas :) Antaa kateellisen juosta. Rakastan sua ihan hurjasti, enkä halua valvottaa sua enää ikinä noin myöhään :)

Alotuksen vaihto rakas :) Antaa kateellisen juosta. Rakastan sua ihan hurjasti, enkä halua valvottaa sua enää ikinä noin myöhään :)

Ei se sun vika ollut eikä ole. Oma pää mua valvottaa etkä sinä. Sinä oot paras asia mun elämässä ja siksi valvon vaikka viikon sun vierellä, jos tarpeen :)

Ei vastata sille mitään :) Sitä suututtaa kun se ei saa huomiota

En minä lue sitä enää kun se kuvittelee tuntevansa meidät ja väärin menee. Mikä hvetti se on meidän rakkauteen puuttumaan... ei kuulu hänelle.

Sinä sitä vastoin oot ihanin :)

Nyt se inisee tuolla että minä oon kehitellyt hänet :) On se kyllä reppana ja niin ailahtelevainen. Unohdetaan se.

Nyt se inisee tuolla että minä oon kehitellyt hänet :) On se kyllä reppana ja niin ailahtelevainen. Unohdetaan se.

Joo, se on se kellä tässä on ongelma :)

Ei se sun vika ollut eikä ole. Oma pää mua valvottaa etkä sinä. Sinä oot paras asia mun elämässä ja siksi valvon vaikka viikon sun vierellä, jos tarpeen :)

Niin no sit kun oot vierellä ni onkin toinen juttu.. ;) Mutta palstalla ei valvota noin myöhään enää :)

Niin no sit kun oot vierellä ni onkin toinen juttu.. ;) Mutta palstalla ei valvota noin myöhään enää :)

Joo ei valvota. Tuutko jo kohta oikeasti viereen? :)

Mun sänky on niin kylmä ilman sua :)

Mun sänky on niin kylmä ilman sua :)

Tulen eikä sulla oo enää ikinä kylmä :)

Tuo vähän sotki ajatuksia.. harmi että osuin siihen ja osallistuinkin.. hetkeksi.
        Kun siis rakastan sua todella paljon. Nääääääääääin paljon enkä nyt muusta osaa puhuakaan enää tänään :)

Tulen eikä sulla oo enää ikinä kylmä :)

Sä oot niin lämmin ja turvallinen, että ei olekaan sitten enää :)

Tuo vähän sotki ajatuksia.. harmi että osuin siihen ja osallistuinkin.. hetkeksi.
        Kun siis rakastan sua todella paljon. Nääääääääääin paljon enkä nyt muusta osaa puhuakaan enää tänään :)

En minäkään osaa muusta puha :) Enkä haluakaan, oot mun suosikkiajatus :) Ja ainut ajatus nykyään :)

En minäkään osaa muusta puha :) Enkä haluakaan, oot mun suosikkiajatus :) Ja ainut ajatus nykyään :)

Samassa veneessä ollaan rakas ja samoilla aalloilla soudellaan :)
        Täytät mun pään :)

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Ei muuten inissyt, en ole se joksi minut kuvittelet.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Samassa veneessä ollaan rakas ja samoilla aalloilla soudellaan :)
        Täytät mun pään :)

Varokaa ettei vene uppoa.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei muuten inissyt, en ole se joksi minut kuvittelet.

Vilkaisepa noita palstalla olevia aloituksia ja ikäväpalstaakin. Miten tyhmänä sinä mua pidät? Kyse ei ole mustasukkaisuudesta vaan ärsytyksestä. Se nainen ei oo uhka kenellekään mutta se on olemassa. Mistään mun kuvitelmista ei oo kyse. Se voi sivullisesta siltä tuntua kun luulee kaikkien viestin nallelle olevan multa, ei oo.

• Anonyymi
        Hehkulamppusi kirjoitti:

Vilkaisepa noita palstalla olevia aloituksia ja ikäväpalstaakin. Miten tyhmänä sinä mua pidät? Kyse ei ole mustasukkaisuudesta vaan ärsytyksestä. Se nainen ei oo uhka kenellekään mutta se on olemassa. Mistään mun kuvitelmista ei oo kyse. Se voi sivullisesta siltä tuntua kun luulee kaikkien viestin nallelle olevan multa, ei oo.

Nalle taisi mennä naisensa kanssa saunaan.

• Anonyymi

Oikeastaan aika hemmetin hieno runo 💯 olet lahjakas

• Oot maailman paras ja tänäänkin heräsin sydän pamppailllen susta. Palsta on sekava, ihmiset tönii ja rynnii. Ne ei ymmärrä että me ollaan me eikä muille. Mennään pois yhdessä.. rakastan sut.

Vaikka makaisin rannalla kultaisessa puvussa (eihän siellä ees tarkenis enää)
      Ja mulla ois pelkästään lottovoittajia suvussa (en tiedä että olis kukaan voittanut)
      Vaikka kaikkialla rikkaita leikitään (ihan sama mitä muut tekee)
      Mulla ei ois sua (onneksi mulla on sut)
      Mulla ei ois mitään (ja sitten mulla on kaikki kun mulla on sut muuallakin)"

• Näin on, hyvä laulu toi :)

Näin on, hyvä laulu toi :)

Sattui vaan tielle juutubissa.. en muista mitä hain enkä löytänyt mitä hain :)

Oikeasti en keskity nyt. Joo, tuo on hyvä laulu ja se mammamiia osu tielle juutuubissa.. en lue mihin vastaan :)

Hieno laulu ja löytö oli se :)

Hieno laulu ja löytö oli se :)

Sinä oot paras löytö :)

Sinä oot paras löytö :)

Siihen en osaa sanoa mitään, mutta sun löydöt on kyllä ollu hyviä aina noissa lauluissa :)

• Anonyymi

Noilla ajatuksilla olen myös Sinua ajatellut . Olet " ihku " .

• Anonyymi

Kaunis haave toivottavasti kohdallasi ehkä jopa mahdollista sitäkin vai si täytyy osata ja muistaa hoitaa ihan niin kui lähestulkoon kaikkea mitä meillä ihmisillä elämässämme on

• Anonyymi

Mitä kuuluu oikiasti sulle ?

• Anonyymi

Miten niin vaatimaton ? Olipas ilkeesti sanottu . En ehkä ole se näyttävin mutta ihmisarvo on mullakin .

• Runo vaatimaton sulle syysillaksi? Eiköhän se vaatimaton viittaa tuohon runoon :)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      116
      6070
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      33
      4167
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3372
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      3006
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      258
      2100
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      2014
    7. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      44
      1866
    8. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1805
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1706
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1579
    Aihe