Huono kohtelu

Anonyymi-ap

Millä logiikalla jotkut miehet kohtelee huonosti lempeitä, hiukan sinisilmäisiä ja hyvätahtoisia naista, joiden etenkin tietää joutuneen aiemminkin huonosti kohdelluiksi ja kärsineen siitä? Ihan silkasta mielenvikaisuudesta ja surkeasta itsetunnostaan? Tietää itsekkin olevansa alinta kastia jonka hyödyllisyys maailmassa on samalla tasolla kuin maatuvalla tupakantumpilla joten pitää yrittää tekosyillä polkea muitakin maahan ja voimaan pahoin kuin itsekkin?

11

116

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sen täytyy olla niin, että miehet eivät vain pidä kilteistä naisista.

      • Anonyymi

        Sairasta jos ei pidä kilteistä naisista niin osoittaa se tarkoituksenomaisella maahan polkemisella sen sijaan että jättäisi vaikka täysin huomioitta tai olisi neutraali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sairasta jos ei pidä kilteistä naisista niin osoittaa se tarkoituksenomaisella maahan polkemisella sen sijaan että jättäisi vaikka täysin huomioitta tai olisi neutraali.

        Niin, jos ne vaan huvikseen testaa, kuin paljon sitä voi hyväkskäyttää, kuin paljon se ottaa osumaa vastaan. Kiltin on parempi yksin.


    • Kiltit naiset ovat parhautta, etenkin ujohkot sellaiset.
      Parhaita kumppaneita, aidosti läsnäolevia, uteliaita ja kokeilunhaluisia kun antaa heidän omassa tahdissaan kukkia. Parhaita seksikumppaneita !! Pakottaminen, alaspolkeminen ja vastoin tahtoa alistaminen ovat säälittävän pienen ihmispaskan tekosia.

    • Anonyymi

      Molemmissa sukupuolissa on mukana häiriintyneitä ja hyviä ihmisiä. Sanotaan että vastakohdat vetävät toisiaan puoleensa. Jos tämä pitää paikkansa niin tällöin se hyvä ihminen on aina parisuhteen kärsijäosapuolena. Tiedän varmuudella yhden tapauksen jossa on mies ja nainen jotka ovat yhdessä ja he molemmat ovat yksinkertaisesti pahoja. Sen pitäisi mennä juuri niin että se mitä kukin ansaitsee niin sitä myös itselleen saa. Mutta minäpä kerron teille suuren salaisuuden: Tämä maailma ei pyöri sen mukaan mitä kukin ansaitsee ja mitä taas ei ansaitse.

      • Anonyymi

        Mistäs tämä tietosi perustuu tälle pahuudelle. Niinpä!


    • Anonyymi

      Toisissa tapauksissa voi syynä olla väärin ymmärrykset ja pelot toista kohtaan. Itse en uskaltanut lähestyä toista, elin toivossa et tilanteet lähentyy ajan kuluessa? Halusin uskoa hyvään, loppuun asti. Ei lähentynyt vaan kärjistyivät?

      Minut haluttiin ymmärtää väärin ja astuin ansaan, toisen pelaamisen kautta (kosto jostain naisen kokemasta, ilmeisesti historiassa kokenut jotain ikävää "oma oletus"). Kokiko minussa jotain samaa, kuin jossain omassa pettymyksessään? Se oli huonoa kohtelua.

      Et kyl naisetkin osaa petollisuuden. Vaikea uskoa miehenkään hyvään, jos muutenkin on epävarma mahdollisuuksistaan naismarkkinoilla. Elämä ei ole tasa-arvoista, on ihmisiä jotka joutuu miettimään enemmän mahdollisuuksiaan, toisilla se on vain valinta, valita mieleinen nainen. Jonossa voi olla monta odottamassa omaa vuoroaan (arvostus erot).

      Itse en ole koston haluinen, vaikka kokema voisi tätäkin tunnetta ruokkia. Koen, että kostonhaluiset ovat pahantahtoisia, minä en halua olla sellainen. Olen nähnyt paljon pahuutta, siksi en halua ruokkia itse sitä lisää. Terveisin avioero- lapsi.

      • Anonyymi

        Jos on ollut monta vuotta henkisessä väkivaltaisessa suhteessa, tai vielä on siinä, niin saattaa itse koettu reflektoitua täysin syyttämään osapuoleen. Ei tarkoita sitä että olisit tehnyt jotain väärin. Harmi kuitenkin että sinulle teki näin mutta näiden naisten kanssa vaatii suuren määrän ymmärrystä ja sietokykyä ja usein lempeä turva tekee heistä eheän ja vahvan. (Suomeksi, kaikki se koettu paha karsiutuu pois koska voi hengittää vapaasti).

        Tämä ei tietenkään päde jos ihminen on sydänjuuriaan myöten paha. Sitä ei korjaa mikään, juokse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jos on ollut monta vuotta henkisessä väkivaltaisessa suhteessa, tai vielä on siinä, niin saattaa itse koettu reflektoitua täysin syyttämään osapuoleen. Ei tarkoita sitä että olisit tehnyt jotain väärin. Harmi kuitenkin että sinulle teki näin mutta näiden naisten kanssa vaatii suuren määrän ymmärrystä ja sietokykyä ja usein lempeä turva tekee heistä eheän ja vahvan. (Suomeksi, kaikki se koettu paha karsiutuu pois koska voi hengittää vapaasti).

        Tämä ei tietenkään päde jos ihminen on sydänjuuriaan myöten paha. Sitä ei korjaa mikään, juokse.

        En usko tuohon, että lempeänkään miehen kyky voisi tehdä heikon naisen vahvaksi ja eheäksi.
        Aina nainen voi juosta ja juokseekin pakoon pahoja, jos ei itse kasva.


    • Anonyymi

      Tietynlaiset miehet saalistavat vain heikkoja, hauraita naisia. Hauraat naiset antautuvat saaliiksi. Mysteeri, johon ei ole muuta ratkaisua naisen osalta, kuin elää ja kasvaa yksilöksi, luoden elämän, jossa ei ole tarvetta pariutua, kuin ajan kanssa harkiten.
      Miehen kasvusta en tiedä, koska inhoan niitä ja en tarvitse mihinkään. Joskus käytin seksiin, muttei sekään sytyttänyt. Kaveripiirin naisia on joitakin, joille aloituksen kohtalo on tapahtunut.

      • Anonyymi

        Heikot miehet. Noin tekevät vain todella heikot ja arvottomat miehet.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe